Ik ga het bericht op facebook weer aanpassen hoorquote:Op donderdag 28 september 2017 21:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling... dus als je andere verwachtingen had... sorry voor de teleurstelling
doe voorzichtigquote:Op donderdag 28 september 2017 21:10 schreef CindieY het volgende:
Ingetuned. Nu even naar huis fietsen.
ja er staan beste leuke muziekjes op mijn Ipodquote:
Heeft u ook eurodance uit de jaren 90? Dit is heel prima hoor maar gewoon een vraag.quote:Op donderdag 28 september 2017 21:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja er staan beste leuke muziekjes op mijn Ipod
fijn dat je weer aan het draaien bentquote:Op donderdag 28 september 2017 21:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja er staan beste leuke muziekjes op mijn Ipod
Diaan mag ook wel een keer wat in het huishouden doen jaquote:Op donderdag 28 september 2017 21:18 schreef just me het volgende:
[..]
fijn dat je weer aan het draaien bent
ja hoor, maar komen vandaag niet voorbij in de playlistquote:Op donderdag 28 september 2017 21:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Heeft u ook eurodance uit de jaren 90? Dit is heel prima hoor maar gewoon een vraag.
quote:Op donderdag 28 september 2017 21:18 schreef just me het volgende:
[..]
fijn dat je weer aan het draaien bent
Prima hoor.quote:Op donderdag 28 september 2017 21:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja hoor, maar komen vandaag niet voorbij in de playlist
quote:Op donderdag 28 september 2017 21:19 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Diaan mag ook wel een keer wat in het huishouden doen ja
* Rafeiro zoekt snel een verstopplek
Glad to be of servicequote:Op donderdag 28 september 2017 21:28 schreef livelink het volgende:
Eindelijk ingetuned. Geprobeerd mijn dochter te helpen met wiskunde en ik ben nu helemaal gaar.
Maar De Dijk maakt alles goed![]()
quote:Op donderdag 28 september 2017 21:28 schreef livelink het volgende:
Eindelijk ingetuned. Geprobeerd mijn dochter te helpen met wiskunde en ik ben nu helemaal gaar.
Maar De Dijk maakt alles goed![]()
Die is uiteindelijk naar Toverland gegaan en heeft het daar prima naar zijn zin gehadquote:Op donderdag 28 september 2017 21:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Hoe is het gegaan met je zoon vandaag?
quote:Op donderdag 28 september 2017 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Die is uiteindelijk naar Toverland gegaan en heeft het daar prima naar zijn zin gehad
Top!quote:Op donderdag 28 september 2017 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Die is uiteindelijk naar Toverland gegaan en heeft het daar prima naar zijn zin gehad
dank voor het compllimentquote:Op donderdag 28 september 2017 21:32 schreef peaceman het volgende:
er komen nog wel beauties langs vanavond zeg![]()
ik dacht al... wanneer zal die bejaarde het bewust verkeerd op gaan vatten...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |