ik kan niet inhaken bij Duits taalquote:
quote:Op donderdag 28 september 2017 20:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik kan niet inhaken bij Duits taal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:
Het gaat weer over alcohol, en wie komt het topic binnen?quote:
toeval bestaat nietquote:Op donderdag 28 september 2017 20:51 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Het gaat weer over alcohol, en wie komt het topic binnen?
De kaasboer!quote:
Dat is ook de bedoeling... dus als je andere verwachtingen had... sorry voor de teleurstellingquote:
Ik ga het bericht op facebook weer aanpassen hoorquote:Op donderdag 28 september 2017 21:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling... dus als je andere verwachtingen had... sorry voor de teleurstelling
doe voorzichtigquote:Op donderdag 28 september 2017 21:10 schreef CindieY het volgende:
Ingetuned. Nu even naar huis fietsen.
ja er staan beste leuke muziekjes op mijn Ipodquote:
Heeft u ook eurodance uit de jaren 90? Dit is heel prima hoor maar gewoon een vraag.quote:Op donderdag 28 september 2017 21:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja er staan beste leuke muziekjes op mijn Ipod
fijn dat je weer aan het draaien bentquote:Op donderdag 28 september 2017 21:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja er staan beste leuke muziekjes op mijn Ipod
Diaan mag ook wel een keer wat in het huishouden doen jaquote:Op donderdag 28 september 2017 21:18 schreef just me het volgende:
[..]
fijn dat je weer aan het draaien bent
ja hoor, maar komen vandaag niet voorbij in de playlistquote:Op donderdag 28 september 2017 21:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Heeft u ook eurodance uit de jaren 90? Dit is heel prima hoor maar gewoon een vraag.
quote:Op donderdag 28 september 2017 21:18 schreef just me het volgende:
[..]
fijn dat je weer aan het draaien bent
Prima hoor.quote:Op donderdag 28 september 2017 21:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja hoor, maar komen vandaag niet voorbij in de playlist
quote:Op donderdag 28 september 2017 21:19 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Diaan mag ook wel een keer wat in het huishouden doen ja
* Rafeiro zoekt snel een verstopplek
Glad to be of servicequote:Op donderdag 28 september 2017 21:28 schreef livelink het volgende:
Eindelijk ingetuned. Geprobeerd mijn dochter te helpen met wiskunde en ik ben nu helemaal gaar.
Maar De Dijk maakt alles goed![]()
quote:Op donderdag 28 september 2017 21:28 schreef livelink het volgende:
Eindelijk ingetuned. Geprobeerd mijn dochter te helpen met wiskunde en ik ben nu helemaal gaar.
Maar De Dijk maakt alles goed![]()
Die is uiteindelijk naar Toverland gegaan en heeft het daar prima naar zijn zin gehadquote:Op donderdag 28 september 2017 21:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Hoe is het gegaan met je zoon vandaag?
quote:Op donderdag 28 september 2017 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Die is uiteindelijk naar Toverland gegaan en heeft het daar prima naar zijn zin gehad
Top!quote:Op donderdag 28 september 2017 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Die is uiteindelijk naar Toverland gegaan en heeft het daar prima naar zijn zin gehad
dank voor het compllimentquote:Op donderdag 28 september 2017 21:32 schreef peaceman het volgende:
er komen nog wel beauties langs vanavond zeg![]()
ik dacht al... wanneer zal die bejaarde het bewust verkeerd op gaan vatten...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |