quote:Op donderdag 28 september 2017 09:32 schreef Kleurdoos het volgende:
Het schijnt dat ik me hier mag melden yo <3 #4! (ik gok zo rond 7-6-18)
Dat is ook zeker zoquote:Op donderdag 28 september 2017 10:41 schreef Jagärtrut het volgende:
succes vanmiddag, Malteser!
Rena, ik weet zo even niet hoe ver je bent, en hoe je je voelt, maar ik zou niet van het negatieve uitgaan. In m'n zwangerschap met T heb ik me altijd zo goed gevoeld dat dat prima had gekund. Ik liep met een week overtijd nog een rondje van een km. of zes. Ok, dat ging niet erg snel, maar ging prima. Ik denk dat als je nu al beren op de weg ziet je jezelf het leven moeilijk maakt.
Jaar samen met mijn nieuwe lief! 2 jaar uit elkaar met de vader van het trioquote:Op donderdag 28 september 2017 12:19 schreef Cathmar het volgende:
Jee voor KD!!! Gefeliciteerd en hoop op een goede zwangerschap. Leuk voor je dochters en zoon ook!
(ennuh nieuwe relatie? Of loop ik achter?)
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 28 september 2017 12:20 schreef Karstman het volgende:
Zal ik er dan ook nog maar iets bij gooien aan goed nieuws
UD is 3 april 2018 en deze aanstaande vader is heel blij![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 28 september 2017 12:20 schreef Karstman het volgende:
Zal ik er dan ook nog maar iets bij gooien aan goed nieuws
UD is 3 april 2018 en deze aanstaande vader is heel blij![]()
![]()
3quote:Op donderdag 28 september 2017 13:06 schreef LadyS het volgende:
Kleurdoos en Karstman, welkom en gefeliciteerd
Nog 2 voor me
Wanneer is jouw UD MC?quote:Op donderdag 28 september 2017 13:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
3![]()
Maar ik sta niet in de OP
Nou, ik dacht inderdaad aan je, want wist dat je ongeveer gelijk me mij was uitgerekend. Alleen niet of het nog iets eerder of iets later was.quote:Op donderdag 28 september 2017 13:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
3![]()
Maar ik sta niet in de OP
Polle was idd de 2e. (En vandaag 6 jaar geworden!)quote:Op donderdag 28 september 2017 13:58 schreef Philomijn het volgende:
Gefeliciteerd Karstman!
En welkom KD! Je paint over de bevalling van Polle staat me nog levendig voor de geest![]()
![]()
(Bij hem had je toch een baarmoederonsteking? Of was dat bij je derde?)
#lurkerbrain
Fijn dat je weer een beetje mobiel bent Kriscv!
Succes bij de echo Malteser! Kan me voorstellen dat je angst er goed inzit met je geschiedenis. Na onze echo afgelopen week met een kloppend hartje met 8 wkn zei de gynaecoloog dat de kans op een miskraam nu nog 5% was. En je hoopt niet bij die 5% te zitten, maar het kán natuurlijk wel... (Dit is even realisatiepraat naar mezelf toe.)
(ik kwam eigenlijk even kijken of ik hier kon lezen hoe 't met LadyS is maar dit had ik niet verwacht, echt een verrassing!)quote:
Wat fijn!!quote:Op donderdag 28 september 2017 15:07 schreef Malteser het volgende:
Echo is weer goed! Kindje goed gegroeid.Nu aftellen naar de termijnecho.
quote:Op donderdag 28 september 2017 15:07 schreef Malteser het volgende:
Ik had voor mezelf ook 31 oktober berekend als UD! Ik denk nog steeds dat dat beter klopt..quote:Op donderdag 28 september 2017 14:07 schreef LadyS het volgende:
[..]
Nou, ik dacht inderdaad aan je, want wist dat je ongeveer gelijk me mij was uitgerekend. Alleen niet of het nog iets eerder of iets later was.
quote:Op donderdag 28 september 2017 15:07 schreef Malteser het volgende:
Wat fijn!!quote:Op donderdag 28 september 2017 15:15 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Ook hier goed nieuws, goede 20 weken-echoEn...het is een meisje!
Exact over een week bij 10 weken 4 dagen.quote:Op donderdag 28 september 2017 15:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]![]()
![]()
misschien ben ik het alweer vergeten, maar wanneer heb je de termijnecho?
Oh wat fijn!!quote:Op donderdag 28 september 2017 15:07 schreef Malteser het volgende:
Wat lief!quote:Op donderdag 28 september 2017 14:55 schreef trui het volgende:
[..]
(ik kwam eigenlijk even kijken of ik hier kon lezen hoe 't met LadyS is maar dit had ik niet verwacht, echt een verrassing!)
Vorige maand gestopt met de pil, we dachten dat het nog wel ff zou duren 😬 (Ook met mijn Hashimoto. Yea No! 🖤quote:Op donderdag 28 september 2017 14:55 schreef trui het volgende:
[..]
(ik kwam eigenlijk even kijken of ik hier kon lezen hoe 't met LadyS is maar dit had ik niet verwacht, echt een verrassing!)
31 oktober dan aanhouden. Halloweenbaby 👻quote:Op donderdag 28 september 2017 15:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik had voor mezelf ook 31 oktober berekend als UD! Ik denk nog steeds dat dat beter klopt..
Ik had inderdaad even in het vorige topic teruggezocht en las daar over je hoge bloeddruk. Geslacht nog onbekend, spannend! En ik dacht destijds een week voor Cato geboren werd ook dat ik een piemel zag op de echo maar mooi dat ik het mis had he!quote:Op donderdag 28 september 2017 15:24 schreef LadyS het volgende:
[..]
Wat lief!
Het gaat best goed, hoor. Ik weet niet of je in de anderen z&g-topics hebt meegelezen? Korte samenvatting: vandaag 35w2d / hogere bloeddruk, dus iets vaker controle / geslacht onbekend, maar denk piemel gezien te hebben.
Vandaag snotverkouden en zelfs wat lichte verhoging.. En dat voor iemand die noooooit ziek is/koorts heeft.
Ik heb alleen nog oorthermometer gemeten, zal vanavond ook maar rectaal meten, want dat willen ze toch weten i.p.v. oor. Ik hang dus voor oud vuil op de bank.
Dat is echt snel weer zeg. Jij Vruchtbare Vrouw!quote:Op donderdag 28 september 2017 15:24 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Vorige maand gestopt met de pil, we dachten dat het nog wel ff zou duren 😬 (Ook met mijn Hashimoto. Yea No! 🖤
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 28 september 2017 16:37 schreef SupremeEvil het volgende:
Hai, ehh... ik mag me ook melden hier. Ik ben nu zo'n 8 weken zwanger en afgelopen dinsdag bij een eerste echo bleek dat ik zwanger ben van een tweeling![]()
. Is hier een apart topic voor, een meerling topic ofzoiets? Of mag ik als ik iets te vragen heb het gewoon hier doen? Ik zeg er alvast bij; ik ben niet goed in het regelmatig reageren of bijhouden van topics...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |