Genee kan veel meer buiten VI. Zie The Friday Move, maar ook meegemaakt als interviewer in het land. Heel scherpquote:Op donderdag 12 oktober 2017 19:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoop het echt niet. Die kan eigenlijk niks buiten VI
Lubach kan nog meer.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 19:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Genee kan veel meer buiten VI. Zie The Friday Move, maar ook meegemaakt als interviewer in het land. Heel scherp. Bij VI moet hij die VI-rol aannemen, maar kan zo veel meer.
Ja zuipen en vechten. Verder kan ie eh eh he.quote:
Haten op Beauquote:Op donderdag 12 oktober 2017 19:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja zuipen en vechten. Verder kan ie eh eh he.
Brugklas is geweldigquote:Op donderdag 12 oktober 2017 19:48 schreef Karina het volgende:
Brugklasdat is zo slecht...
Zijn er nou geen betere kinderprogramma's?
En presentator wordt Genee natuurlijk
Wat kan ie danquote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 19:52 schreef Scrummie het volgende:
Of zijn we al los? Ik heb geen idee.
vriendenquote:Op donderdag 12 oktober 2017 19:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zitten we er al klaar voor boys?
[ afbeelding ]
Geen idee, ik ken maar bijzonder weinig BN'ers.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 20:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wie was die gladjanus die door het beeld kwam?
Dat kun je ook later terugkijken.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 20:07 schreef hafcfan het volgende:
Jammer dat ik dit moet missen. Expeditite robinson gaat voor
Neh dan krijg ik spoilersquote:Op donderdag 12 oktober 2017 20:07 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat kun je ook later terugkijken.
Ik ben aan het werk maar heb TV wel aanstaan. Ik ga zo zappen denk ikquote:Op donderdag 12 oktober 2017 20:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaan mensen serieus deze onzin kijken?
"werk"quote:Op donderdag 12 oktober 2017 20:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk maar heb TV wel aanstaan. Ik ga zo zappen denk ik.
Bedankt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
Ik vind het best leuk elk jaarquote:Op donderdag 12 oktober 2017 20:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaan mensen serieus deze onzin kijken?
Daarom kijken we ook.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 20:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Man, man, man; wat een eng gezelschap in die zaal
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 20:44 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Bedankt.Ook tien jaar geleden of zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I like the way you look at me with those beautiful eyes
Zeer verstandig.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 20:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk maar heb TV wel aanstaan. Ik ga zo zappen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |