57.quote:Op woensdag 27 september 2017 20:20 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
ik vond het al vreemd.
want nz - za is laatst al 56-0 geworden
vind ik een non-sportquote:Op woensdag 27 september 2017 20:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
57.
Sevens beginnen ook weer binnenkort geloof ik. Dat is wel maximaal genot.
WK is pas weer in 2019quote:Op woensdag 27 september 2017 20:22 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Alleen six nations en WK rugby doen er toe.
dat zuiderlijk halfrond kan ik niet serieus nemen
Ik eet ook weleens biefstuk of een varkens schnitzel hoor, maar meestal kip. En kip kan je op 1001 manieren bereiden.quote:Op woensdag 27 september 2017 20:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want je eet elke dag kip. Saai man.
En waarom boeien die voedingswaarden je zo?
Ik overweeg naar het WK ijshockey te gaan.quote:Op woensdag 27 september 2017 20:25 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
dit klopt
ik vind dit altijd leuker dan WK voetbal
Waar is dat?quote:Op woensdag 27 september 2017 20:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik overweeg naar het WK ijshockey te gaan.
Een oude teamgenoot van mij heeft voor Engelse nationale elftal gespeeld.quote:Op woensdag 27 september 2017 20:26 schreef napoleonfour het volgende:
European Nations Cup is soms ook wel leuk @inso. Niveau is wel stuk minder, maar het is geinig om vrienden van je te zien.
Maar waarom moet je zo op je voedingswaarden letten dan?quote:Op woensdag 27 september 2017 20:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik eet ook weleens biefstuk of een varkens schnitzel hoor, maar meestal kip. En kip kan je op 1001 manieren bereiden.
Ik vind ijshockey echt niets aanquote:Op woensdag 27 september 2017 20:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik overweeg naar het WK ijshockey te gaan.
Dat dacht ik makker.quote:Op woensdag 27 september 2017 20:25 schreef opperkleurder het volgende:
De grootste winst van vandaag is dat GGMM niet meer komt. Ik heb mijn plaats als mod daarvoor met alle liefde afgestaan aan onlogisch.
Ik sport er veel bij en werk naar bepaalde resultaten toe.quote:Op woensdag 27 september 2017 20:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar waarom moet je zo op je voedingswaarden letten dan?
Fitness?quote:Op woensdag 27 september 2017 20:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik sport er veel bij en werk naar bepaalde resultaten toe.
Overigens oprechte felicitaties. Ik verwacht er veel van.quote:Op woensdag 27 september 2017 20:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat dacht ik makker.
Sterker door strijd.
Dank jequote:Op woensdag 27 september 2017 20:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Overigens oprechte felicitaties. Ik verwacht er veel van.
Echte bazen typen met shift makker. Maar ik zie het door de vingers dit keer.quote:Op woensdag 27 september 2017 20:31 schreef Buitendam het volgende:
IK WIL MIJN VRIEND ONLOGISCH HEEL VEEL SUCCES WENSEN!
Bewust in Caps Lock zodat het goed opvalt!
Ik typ mobiel, maar dat was het hele punt niet, teringdwaas.quote:Op woensdag 27 september 2017 20:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echte bazen typen met shift makker. Maar ik zie het door de vingers dit keer.
ik ben net wakker, dus bij deze!quote:Op woensdag 27 september 2017 20:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dank je
En terecht.
Maar ik ga ervan uit dat ik wel wat credits heb opgebouwd met de verwijdering van GGMM (#neverforget)
Dit vind ik wel heel bijzonder...?quote:Op woensdag 27 september 2017 20:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ben net wakker, dus bij deze!gefeliciteerd
dacht je dat ik altijd zou blijven slapen? jammer dat je dat graag wilt Buitendam.quote:Op woensdag 27 september 2017 20:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit vind ik wel heel bijzonder...?
Daar is niks verschrikkelijks aan. Het is juist tof en werkt motiverend wanneer je de resultaten die je voor ogen hebt zich ook daadwerkelijk ontvouwen. Maar dat is met alles zoquote:Op woensdag 27 september 2017 20:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lijkt me echt verschrikkelijk. Maar knap dat je de discipline hebt.
Vanaf heden is dit een crewbash héquote:Op woensdag 27 september 2017 20:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik typ mobiel, maar dat was het hele punt niet, teringdwaas.
op latere leeftijd wel moeilijkerquote:Op woensdag 27 september 2017 20:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar is niks verschrikkelijks aan. Het is juist tof en werkt motiverend wanneer je de resultaten die je voor ogen hebt zich ook daadwerkelijk ontvouwen. Maar dat is met alles zo
Uiteraard niet makker. Maar word je nu wakker dan? Een nachtdienst gedraaid?quote:Op woensdag 27 september 2017 20:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dacht je dat ik altijd zou blijven slapen? jammer dat je dat graag wilt Buitendam.
Bedankt makker. En sorry dat in de eeuwige oorlog die voortduurt (lees je mee Stijn) ik je makker GGMM heb moeten laten sneuvelen.quote:Op woensdag 27 september 2017 20:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ben net wakker, dus bij deze!gefeliciteerd
Kijk 'mquote:Op woensdag 27 september 2017 20:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vanaf heden is dit een crewbash hé
Ja ik ben rijkelijk laat, maar beter laat dan nooit.quote:Op woensdag 27 september 2017 20:37 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
op latere leeftijd wel moeilijker
toen ik 17 was ging ik echt als een trein
96kg en single digit bf%
Slaap inhalen. Had een deadline dat ik moest halen gisteren. 2:99 uur ingeleverd en het moest voor 3. Wat rebels van mijquote:Op woensdag 27 september 2017 20:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Uiteraard niet makker. Maar word je nu wakker dan? Een nachtdienst gedraaid?
mijn gewicht is nu ook een stuk lagerquote:Op woensdag 27 september 2017 20:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja ik ben rijkelijk laat, maar beter laat dan nooit.
Oef.quote:Op woensdag 27 september 2017 20:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Slaap inhalen. Had een deadline dat ik moest halen gisteren. 2:99 uur ingeleverd en het moest voor 3. Wat rebels van mijik weet het
2:99quote:Op woensdag 27 september 2017 20:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Slaap inhalen. Had een deadline dat ik moest halen gisteren. 2:99 uur ingeleverd en het moest voor 3. Wat rebels van mijik weet het
2:99quote:Op woensdag 27 september 2017 20:38 schreef KingRoland het volgende:
2:99 uur ingeleverd en het moest voor 3.
Mij zouden die resultaten niet boeien, dus ook totaal niet motiverend.quote:Op woensdag 27 september 2017 20:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar is niks verschrikkelijks aan. Het is juist tof en werkt motiverend wanneer je de resultaten die je voor ogen hebt zich ook daadwerkelijk ontvouwen. Maar dat is met alles zo
Onmogelijk, ze hebben een opvolger gevonden die jouw grootsheid nog meer zal aantonen.quote:Op woensdag 27 september 2017 20:39 schreef KingRoland het volgende:
KUT IK BEN OPTELEFOON
wacht weet je wat? ik switch nu. straks zet ik mezelf meer voor aap zo.
Zo'n opgeblazen gast dus?quote:Op woensdag 27 september 2017 20:37 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
op latere leeftijd wel moeilijker
toen ik 17 was ging ik echt als een trein
96kg en single digit bf%
dat viel wel meequote:Op woensdag 27 september 2017 20:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo'n opgeblazen gast dus?
Ik kreeg net een lichte adrenaline boost omwille van een spel. Dat is lang geleden.quote:
Welke gamequote:Op woensdag 27 september 2017 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kreeg net een lichte adrenaline boost omwille van een spel. Dat is lang geleden.
(En toen verloor ik de game naar rank 5)
je gaat lekker zegquote:Op woensdag 27 september 2017 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kreeg net een lichte adrenaline boost omwille van een spel. Dat is lang geleden.
(En toen verloor ik de game naar rank 5)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |