Dat valt mee. Met kruiden en pepers kan je het interessant genoeg houdenquote:
Visgenotquote:Op woensdag 27 september 2017 20:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat valt mee. Met kruiden en pepers kan je het interessant genoeg houden
Maar ik zou wel meer vis moeten eten ja.
Beetje pepersaus erover. Niks mis mee.quote:
quote:
beter jasmijnrijstquote:Op woensdag 27 september 2017 20:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beetje pepersaus erover. Niks mis mee.
[ Bericht 0% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 27-09-2017 20:14:58 ]quote:Op woensdag 27 september 2017 20:13 schreef onlogisch het volgende:
Beetje pepersaus erover. Niks mis mee.
[ Bericht 0% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 27-09-2017 20:14:58 ]
iets meer carbsquote:Op woensdag 27 september 2017 20:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heeft dat net zulke goede voedingswaarden?
Drizzt weet niet zo goed wat ie wilt volgens mijquote:Op woensdag 27 september 2017 20:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
[ Bericht 0% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 27-09-2017 20:14:58 ]
wow (insert plaatje)
Waarom zou je zo vaak hetzelfde eten?quote:Op woensdag 27 september 2017 20:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik eet bijna iedere dag kipfilet ja. Roerbak mix niet zo vaak. Meestal één keer per week.
Vaak snijbonen of broccoli en altijd zilvervliesrijst als mijn carbs dat toelaten.
Bedankt voor de tip. Zal het eens proberenquote:Op woensdag 27 september 2017 20:16 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
iets meer carbs
maar 10x beter te eten
(het is gewoon pandanrijst verder)quote:Op woensdag 27 september 2017 20:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Zal het eens proberen
Ik heb daar weinig problemen mee, en ik krijg de juiste voedingswaarden binnen.quote:Op woensdag 27 september 2017 20:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom zou je zo vaak hetzelfde eten?
Weinig problemen of elke dag goddelijk eten is toch wel iets anders. Maar als 'weinig problemen mee' jouw standaard is, dan is dat prima hoor.quote:Op woensdag 27 september 2017 20:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb daar weinig problemen mee, en ik krijg de juiste voedingswaarden binnen.
Wat wordt hier genot aanquote:Op woensdag 27 september 2017 20:18 schreef napoleonfour het volgende:
Zaterdag weer Zuid Afrika tegen Nieuw Zeeland rugbygenot.
Je kan ook goddelijk eten terwijl je prima let op je voedingswaarden. Men denkt altijd als je op je voedingswaarden moet letten dat het dan uitgesloten is dat je lekker kunt eten.quote:Op woensdag 27 september 2017 20:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Weinig problemen of elke dag goddelijk eten is toch wel iets anders. Maar als 'weinig problemen mee' jouw standaard is, dan is dat prima hoor.
- geen engeland.quote:
Blijkbaar niet, want je eet elke dag kip. Saai man.quote:Op woensdag 27 september 2017 20:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je kan ook goddelijk eten terwijl je prima let op je voedingswaarden. Men denkt altijd als je op je voedingswaarden moet letten dat het dan uitgesloten is dat je lekker kunt eten.
Het enige dat je uitsluit is dat je als een varken gaat zitten schranzen. En daar is niks mis mee
Ik keek verkeerd, het is za tegen aus.quote:Op woensdag 27 september 2017 20:19 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Het wordt alleen geen wedstrijd
ik vond het al vreemd.quote:Op woensdag 27 september 2017 20:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik keek verkeerd, het is za tegen aus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |