ja dit is wel een kk streek van hem, maarja we zullen zien of ie policor wordtquote:Op woensdag 27 september 2017 19:20 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga wat anders doen. Even wat traantjes laten. Nooit meer rellen met onlo. Nooit meer slechte je moeder grappen. Altijd ontopic in de livetopics.
De doodsteek voor VBL dit.
Later ouwe SS'erquote:Op woensdag 27 september 2017 19:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat vriend. Doe je Rene de groeten?
Als ik negeren niet zo sneu vond, had ik het overwogen.quote:Op woensdag 27 september 2017 19:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ja dit is wel een kk streek van hem, maarja we zullen zien of ie policor wordt
Ik vindt dat ook.quote:Op woensdag 27 september 2017 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vindt dit leuk voor GGMM. Die krijgt er straks flink van lanks.
Dikzakquote:Op woensdag 27 september 2017 19:22 schreef onlogisch het volgende:
Oh wacht, dit is een crewbash. Nou ja. Ook ik ben nog nieuw zeg maar
Xavier Hernández Creus, kortweg Xaviquote:Op woensdag 27 september 2017 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Je zoon naar een voetballer vernoemen.
De achternaam van een voetballer nota bene
Dat maakt het niet beter. Zit je je weer in te likken bij het modteam? Wil je moderator worden of zoquote:Op woensdag 27 september 2017 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Xavier Hernández Creus, kortweg Xavi
HOUD JE BEK MAN
Tijd voor een hageneesquote:Op woensdag 27 september 2017 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is wel een beetje een feyenoord kliekje zo. Drizzt en LBM horen daar dus duidelijk niet meer bij.
ohquote:Op woensdag 27 september 2017 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb al een keer nee gezegd.
Welke geloofwaardigheid?quote:Op woensdag 27 september 2017 19:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je geloofwaardigheid is wel weg, hopelijk ga je niet veranderen
Er verandert, op een kleurtje na, niet zo heel veel hoorquote:Op woensdag 27 september 2017 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Blijft HOK wel hetzelfde?
quote:Op woensdag 27 september 2017 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb al een keer nee gezegd.
Daar ben ik blij mee.quote:Op woensdag 27 september 2017 19:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er verandert, op een kleurtje na, niet zo heel veel hoor
Don die grapjes maakt?quote:Op woensdag 27 september 2017 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook ooit trouwens, heel lang geleden.
Maar volgens mij was dat een grapje van de Don
onlo is Hitlerjugend, Don plukt katoen voor me en LBM zit ergens dik te wezen. Heb het mooi voor mekaar zo.quote:Op woensdag 27 september 2017 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is wel een beetje een feyenoord kliekje zo. Drizzt en LBM horen daar dus duidelijk niet meer bij.
Wat een baasje ben je ook.quote:Op woensdag 27 september 2017 19:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
onlo is Hitlerjugend, Don plukt katoen voor me en LBM zit ergens dik te wezen. Heb het mooi voor mekaar zo.
Onlogisch doet een Vasionnetje. And so it begins.quote:Op woensdag 27 september 2017 19:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Moet je ook gewoon doen. Handige dingetjes, die abonnementen
https://www.fok.nl/shop/
Smerige racistquote:Op woensdag 27 september 2017 19:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
onlo is Hitlerjugend, Don plukt katoen voor me en LBM zit ergens dik te wezen. Heb het mooi voor mekaar zo.
* Drizzt luistert nu naar het Horst Wessel Lied.quote:
Dat laatste vooral. Gewoon een prachtig plannetje van Tagliano, de admin. De angel eruit halen.quote:Op woensdag 27 september 2017 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Toch blijft het stiekem mooi. De user die jaren heeft opgeroepen enkel livetopics te bezoeken om te verzieken tot moderator promoten.
Wel slim als je het zo bekijkt
Notes zijn enkel een beetje leuk om in te zien als je weet wie de note heeft gezet.quote:Op woensdag 27 september 2017 19:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Moet je ook gewoon doen. Handige dingetjes, die abonnementen
https://www.fok.nl/shop/
Kan je dat niet eens zien joh?quote:Op woensdag 27 september 2017 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Notes zijn enkel een beetje leuk om in te zien als je weet wie de note heeft gezet.
quote:Op woensdag 27 september 2017 19:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat doet tagliano toch zeer slim. Van onlogisch kan je ook wel verwachten dat hij zich op die manier voor het karretje laat spannenquote:Op woensdag 27 september 2017 19:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat laatste vooral. Gewoon een prachtig plannetje van Tagliano, de admin. De angel eruit halen.
ah dus toch jij, gefeliciteerd man.quote:Op woensdag 27 september 2017 19:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er verandert, op een kleurtje na, niet zo heel veel hoor
Ik dácht juist van niet. Dit voelt alsof je er na jaren samen op een vak te hebben gestaan, erachter komen dat het een stille was.quote:Op woensdag 27 september 2017 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat doet tagliano toch zeer slim. Van onlogisch kan je ook wel verwachten dat hij zich op die manier voor het karretje laat spannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |