Zal je toch echt moeten.quote:Op woensdag 27 september 2017 18:43 schreef Vasion het volgende:
PSG - Bayern wordt 4-4. Ik kan niet wachten
Je overtreedt nu al je solidariteit met GGMM. Een ruggengraat heb je niet hé.quote:Op woensdag 27 september 2017 19:10 schreef Scrummie het volgende:
"Ik word nooit mod".
Wat een lachwekkend figuur.
Ik denk nog steeds wel 50/50 dat het een joke isquote:Op woensdag 27 september 2017 19:10 schreef Scrummie het volgende:
"Ik word nooit mod".
Wat een lachwekkend figuur.
Het was toch VBL zonder de SC?quote:Op woensdag 27 september 2017 19:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je overtreedt nu al je solidariteit met GGMM. Een ruggengraat heb je niet hé.
Het is gewoon heel VBL.quote:Op woensdag 27 september 2017 19:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het was toch VBL zonder de SC?
Dan ben ik niet solidair en een zwakkeling. Maar ik post in elk geval alleen nog maar in de SC en Feyenoord topic.quote:
Lachen is gezond makkerquote:Op woensdag 27 september 2017 19:12 schreef Doublepain het volgende:
Het grappige is dat als je FB een paar topics terug bekijkt zie je een van de grootste trolls jegens de mods posten en die is nu blauw
Hardop gelachen
Als onlo volgende week nog steeds moderator is, en het dus enigszins waar blijkt te zijn, overweeg ik ook hier niet meer te komen..quote:Op woensdag 27 september 2017 19:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds wel 50/50 dat het een joke is
was dus allemaal schijnquote:Op woensdag 27 september 2017 19:12 schreef Doublepain het volgende:
Het grappige is dat als je FB een paar topics terug bekijkt zie je een van de grootste trolls jegens de mods posten en die is nu blauw
Hardop gelachen
Dit.quote:Op woensdag 27 september 2017 19:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je geloofwaardigheid is wel weg.
TOETERTJESS!!quote:Op woensdag 27 september 2017 19:16 schreef Befbekje het volgende:
Ik ga niet eens meer wachten.. Het was leuk jongens, ajuus..
quote:Op woensdag 27 september 2017 19:12 schreef Doublepain het volgende:
Hardop gelachen
bijpakkenquote:Op woensdag 27 september 2017 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik moet hier even van bijkomen.
Wat een onzin joh, vbl wordt eindelijk leuk!quote:Op woensdag 27 september 2017 19:20 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga wat anders doen. Even wat traantjes laten. Nooit meer rellen met onlo. Nooit meer slechte je moeder grappen. Altijd ontopic in de livetopics.
De doodsteek voor VBL dit.
Dag vriend. Doe je Rene de groeten?quote:Op woensdag 27 september 2017 19:16 schreef Befbekje het volgende:
Ik ga niet eens meer wachten.. Het was leuk jongens, ajuus..
Wat een aannamesquote:Op woensdag 27 september 2017 19:20 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga wat anders doen. Even wat traantjes laten. Nooit meer rellen met onlo. Nooit meer slechte je moeder grappen. Altijd ontopic in de livetopics.
De doodsteek voor VBL dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |