quote:Op donderdag 19 oktober 2017 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom geeft moderator Onlogisch geen antwoord op serieus gestelde vragen?
Vertel me alles makker. Wat is je probleem?quote:Op donderdag 19 oktober 2017 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom geeft moderator Onlogisch geen antwoord op serieus gestelde vragen?
Het is ook feitelijk onjuist. Echt niet alle joden hebben kanker.quote:Op zondag 22 oktober 2017 10:16 schreef timmmmm het volgende:
Joden hebben kanker lijkt me niet een van de meest productieve dingen om te posten in het Feyenoordtopic, misschien is ingrijpen gewenst
Maar dat is toch heel erg stoer, Tim!?quote:Op zondag 22 oktober 2017 10:16 schreef timmmmm het volgende:
Joden hebben kanker lijkt me niet een van de meest productieve dingen om te posten in het Feyenoordtopic, misschien is ingrijpen gewenst
Heb je al een TR geplaatst?quote:Op zondag 22 oktober 2017 10:16 schreef timmmmm het volgende:
Stel je niet zo aan. Plaats een TR en maak er geen algemeen ding van.quote:Op zondag 22 oktober 2017 15:00 schreef Befbekje het volgende:
Het livetopic is weer vies uit de hand aan het escaleren, en wederom is er géén moderator aanwezig.. Wat hebben we aan deze vier?
Daar wordt niets mee gedaan, dat is het hem nou juist..quote:Op zondag 22 oktober 2017 15:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Plaats een TR en maak er geen algemeen ding van.
Ik had je TR graag afgewerkt Bb. Sterkte.quote:Op zondag 22 oktober 2017 15:04 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Daar wordt niets mee gedaan, dat is het hem nou juist..
Ik zie weinig bijzonders, maar kan zijn dat een collega die dingen heeft aangepakt.quote:Op zondag 22 oktober 2017 15:00 schreef Befbekje het volgende:
Het livetopic is weer vies uit de hand aan het escaleren, en wederom is er géén moderator aanwezig.. Wat hebben we aan deze vier?
Oké, bedankt..quote:Op zondag 22 oktober 2017 15:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zie weinig bijzonders, maar kan zijn dat een collega die dingen heeft aangepakt.
Na zo'n 1-4 hebben ze wel wat troost nodig, ja. 😂quote:Op zondag 22 oktober 2017 16:24 schreef Scrummie het volgende:
Aandacht voor het Feyenoord topic graag.
quote:Op zondag 22 oktober 2017 16:24 schreef Scrummie het volgende:
Jij bent de enige die zich misdraagt daar.quote:Op zondag 22 oktober 2017 16:24 schreef Scrummie het volgende:
Hou je smoel man. Met je JHK.quote:Op zondag 22 oktober 2017 16:24 schreef Scrummie het volgende:
Dat was caland idioot.quote:Op zondag 22 oktober 2017 16:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hou je smoel man. Met je JHK.
Nou, het is wat hè.quote:Op zondag 22 oktober 2017 16:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En jij plaatste dat in een quote zonder er iets aan toe te voegen.
Er is niks verwijderd.quote:Op zondag 22 oktober 2017 16:29 schreef Scrummie het volgende:
Drizzt, plaats dat gifje terug. Het is niet jouw taak om zoiets te verwijderen.
Gifje is verplaatst, niet gewist. Zal nog eens naar de trolls kijken.quote:Op zondag 22 oktober 2017 16:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een gifje.
Bovendien mis je diverse trolls waar je geen reet aan doet.
Waarom heb je dat verplaatst? Dat sloeg nergens op.quote:Op zondag 22 oktober 2017 16:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gifje is verplaatst. Zal nog eens naar de trolls kijken.
Verneukte om de een of andere debiele reden m'n browser. Checkte ook op mobiel en daar was het nog ergerquote:Op zondag 22 oktober 2017 16:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom heb je dat verplaatst? Dat sloeg nergens op.
Maar laat maar zo.
Heb ik ook last van. Graag zo laten dus. Prima verandering.quote:Op zondag 22 oktober 2017 16:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Verneukte om de een of andere debiele reden m'n browser. Checkte ook op mobiel en daar was het nog ergerWe zitten nu wel op pagina 2 in het topic, dus kan wel weer terugzetten. Was gewoon ff irritant bij het verversen van de pagina.
Het was dat specifieke gifje, maatquote:Op zondag 22 oktober 2017 16:56 schreef Scrummie het volgende:
Dan graag uit alle OPs alle gifjes weg. Laten we wel consequent blijven.
Geregeld.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:03 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / [2017/18] De Eredivisietoto #2
kan dit met deel 1 gereekst worden
quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:56 schreef KingRoland het volgende:
Complimenten aan de mods hier
Geen fouten helemaal niets deze maand. Toppers.
Doe eens een linkje want dit heeft weinig zin zoquote:Op zaterdag 4 november 2017 11:48 schreef hafcfan het volgende:
Kan er niet eens wat aan die Nick worden gedaan? Die man is een nog grotere calimero dan Sunrie in zijn beste jaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |