Long term niet veel denk ik. Ze verwachten deze week wel een aankondiging over Redd-ID wat voor een pump zou kunnen zorgen. Short-term gokje dus voor mijquote:
twitter:andy_ppsu twitterde op maandag 25-09-2017 om 22:17:58So a little $rdd Redd-id progress report after some digging on @SlackHQ . @Gnash0502 is working hard to finalise an... https://t.co/KIy8xrvA5t reageer retweet
Niet zo veel.quote:
Brombeertje, kun jij mij vertellen hoe zo'n doorbraak door de resistance trendline zorgt voor een flinke stijging? Ik bedoel, als er een aantal whales mooi een sellwall op bijv. $4.050 zetten kan ie nog zo mooi de resistance doorbraken maar komt ie toch niet verder dan die $4.050?quote:
En dat is juist het pluspunt voor de massa. Jan met de Pet heeft geen zin in al dat ingewikkelde gedoe met exchanges enzo. Voor de rest doen ze niks bijzonders.quote:Op woensdag 27 september 2017 11:12 schreef Atlantis- het volgende:
[..]
Gulden is echt een melkkoe voor de ontwikkelaars.
Ben benieuwd hoeveel zij er al mee hebben verdient.
Je kan ze zelfs met iDeal via hun eigen website kopen
Maar de massa is NL. Niet wereldwijd.quote:Op woensdag 27 september 2017 13:43 schreef fathank het volgende:
[..]
En dat is juist het pluspunt voor de massa. Jan met de Pet heeft geen zin in al dat ingewikkelde gedoe met exchanges enzo. Voor de rest doen ze niks bijzonders.
Dat is allemaal psychologie. Mensen kopen als hij door de lijn breekt omdat ze verwachten dat de prijs hierdoor omhoog gaat.quote:Op woensdag 27 september 2017 13:31 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Brombeertje, kun jij mij vertellen hoe zo'n doorbraak door de resistance trendline zorgt voor een flinke stijging? Ik bedoel, als er een aantal whales mooi een sellwall op bijv. $4.050 zetten kan ie nog zo mooi de resistance doorbraken maar komt ie toch niet verder dan die $4.050?
Die lijn zegt alles. Want anders was de prijs niet zo omhoog geschotenquote:Op woensdag 27 september 2017 13:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die lijn zegt dus niks
Helemaal niks.
De Nederlanders die nu ouder zijn dan ~24 jaar geven geen ene fuck om de nostalgie rondom de Gulden. Waarom? Ze hebben er bewust nooit mee te maken gehad, ze waren toen de Gulden verdween 9 of 10 jaar oud. De generaties die komen zullen ons alleen nog maar glazig aankijken als we het over de oude Gulden hebben.quote:Op woensdag 27 september 2017 13:43 schreef fathank het volgende:
[..]
En dat is juist het pluspunt voor de massa. Jan met de Pet heeft geen zin in al dat ingewikkelde gedoe met exchanges enzo. Voor de rest doen ze niks bijzonders.
Ik weinig, alleen het gebruiksgemak van de wallet met iban-integratie hebben ze leuk voor elkaar. Juist omdat het zo simpel is kan dat mensen over de streep trekken. Ik zie laatste tijd ook steeds meer berichten voorbij komen in de traditionele media mbt Gulden. Maar technisch is het niks spannends, dat klopt.quote:Op woensdag 27 september 2017 14:02 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
De Nederlanders die nu ouder zijn dan ~24 jaar geven geen ene fuck om de nostalgie rondom de Gulden. Waarom? Ze hebben er bewust nooit mee te maken gehad, ze waren toen de Gulden verdween 9 of 10 jaar oud. De generaties die komen zullen ons alleen nog maar glazig aankijken als we het over de oude Gulden hebben.
Ik zie er helemaal niks in.
Staat gewoon nog +15% vergeleken met 3 dagen terug.quote:
Een lijn gebaseerd op één piek zegt echt niks. Pas als er meerdere pieken zijn wil ik het geloven.quote:Op woensdag 27 september 2017 13:54 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Die lijn zegt alles. Want anders was de prijs niet zo omhoog geschoten
quote:Op woensdag 27 september 2017 13:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die lijn zegt dus niks
Helemaal niks.
Is toch niet één piek man, kijk eens goedquote:Op woensdag 27 september 2017 14:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een lijn gebaseerd op één piek zegt echt niks. Pas als er meerdere pieken zijn wil ik het geloven.
Mooi, wist ik zelf niet toen ik ze aanschafte. Maar voor die prijs is het toch het proberen waard.quote:Op woensdag 27 september 2017 11:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Long term niet veel denk ik. Ze verwachten deze week wel een aankondiging over Redd-ID wat voor een pump zou kunnen zorgen. Short-term gokje dus voor mijtwitter:andy_ppsu twitterde op maandag 25-09-2017 om 22:17:58So a little $rdd Redd-id progress report after some digging on @SlackHQ . @Gnash0502 is working hard to finalise an... https://t.co/KIy8xrvA5t reageer retweet
je snapt er nog niet zoveel van.quote:Op woensdag 27 september 2017 13:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die lijn zegt dus niks
Helemaal niks.
quote:Op woensdag 27 september 2017 16:18 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
je snapt er nog niet zoveel van.
Zou je mij misschien kunnen uitleggen waarom die lijn moet aangeven dat bitcoin gaat stijgen?quote:Op woensdag 27 september 2017 14:48 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Is toch niet één piek man, kijk eens goed![]()
[ afbeelding ]
In het geval van een betrouwbare trendlijn (wat dit dus niet is), is een doorbraak door die lijn een teken dat er een einde komt aan in dit geval een downtrend. Meestal betekent dat dat we weer de lucht in gaan.quote:Op woensdag 27 september 2017 16:43 schreef _--_ het volgende:
[..]
Zou je mij misschien kunnen uitleggen waarom die lijn moet aangeven dat bitcoin gaat stijgen?![]()
Thanks voor de infoquote:Op woensdag 27 september 2017 16:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In het geval van een betrouwbare trendlijn (wat dit dus niet is), is een doorbraak door die lijn een teken dat er een einde komt aan in dit geval een downtrend. Meestal betekent dat dat we weer de lucht in gaan.
Trendbreuk eigenlijk. En hoe sterker de trend was (dus meer pieken die de lijn raken), hoe leuker het wordt.
Wallet onderhoud op Bittrex bedoel je?quote:Op woensdag 27 september 2017 15:26 schreef supermercado het volgende:
Whut neo kan ik niet verkopen vanwege geplande onderhoud? Lekker dan, wou hem op 0.00790000 misschien verkopen...
Is de laatste dagen vrij stabiel toch?quote:
de ocl token bestaat nog niet eens een maand...quote:Op woensdag 27 september 2017 17:10 schreef cb2013 het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat oceanlab veel potentie heeft, althans dat wordt gezegd. Maar wat doen al die andere coins die groter zijn in waarde. OCL blijft rond de 290e plek.
Geloof dat neo morgen nog op een andere exchange wordt toegevoegd. Ik hou ze nog even vast daarom.quote:Op woensdag 27 september 2017 15:26 schreef supermercado het volgende:
Whut neo kan ik niet verkopen vanwege geplande onderhoud? Lekker dan, wou hem op 0.00790000 misschien verkopen...
Zijn naam is iig turks.quote:Op woensdag 27 september 2017 17:38 schreef Terrorizer het volgende:
Welke Fokker is dit?
https://vicemoney.nl/2017(...)mse-cryptomiljonair/
quote:Op woensdag 27 september 2017 17:38 schreef Terrorizer het volgende:
Welke Fokker is dit?
Ze bestaan net. Of moeten ze gelijk de top10 binnen denderen? En worden ze überhaupt wel ergens verhandeld buiten de waves dex om?quote:Op woensdag 27 september 2017 17:10 schreef cb2013 het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat oceanlab veel potentie heeft, althans dat wordt gezegd. Maar wat doen al die andere coins die groter zijn in waarde. OCL blijft rond de 290e plek.
Even een analyse:quote:Op woensdag 27 september 2017 17:38 schreef Terrorizer het volgende:
Welke Fokker is dit?
Die fonds snapte ik ook niet.quote:Op woensdag 27 september 2017 18:24 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Even een analyse:
• Poloniex
• Hij heeft 3000 USDT op zijn account (Tethers)...
• Hij heeft het over $13 winst in 10 minuten![]()
• Hij zegt dat het om "tokens" gaat op een blockchain en dat hij er weinig van snapt.
• Hij geeft aan dat hij $100.000 is misgelopen omdat hij op vakantie ging, dat zou nu 5 miljoen (hoe dan?) zijn...
Volgens mij is het gewoon een mannetje met mooie praatjes. Hij wil zijn "investeringsfonds" spekken.
Dat hele toneelstukje over een e-mail naar Ernst Young is ook fake.![]()
Dikke onzinverhalen hoor.quote:Op woensdag 27 september 2017 17:38 schreef Terrorizer het volgende:
Welke Fokker is dit?
Deze man wil gewoon zijn zakken vullen met mooie verhalen en probeert mensen mee te krijgen om hem geld te geven zodat hij het in crypto kan steken en de helft van de winst kan pakken.quote:Op woensdag 27 september 2017 18:53 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
Die fonds snapte ik ook niet.
Waarom je winsten delen als je zelf mad skills hebt om rijk te worden?
• Verkondigen "wel een beetje paranoia" ermee om te gaan maar jezelf wel laten filmen bij je thuis, met naamvermelding en verkondigen dat je een vermogen van +1M bezit.quote:Op woensdag 27 september 2017 18:24 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Even een analyse:
• Poloniex
• Hij zegt dat het om "tokens" gaat op een blockchain en dat hij er weinig van snapt.
• Hij geeft aan dat hij $100.000 is misgelopen omdat hij op vakantie ging, dat zou nu 5 miljoen (hoe dan?) zijn...
Volgens mij is het gewoon een mannetje met mooie praatjes. Hij wil zijn "investeringsfonds" spekken.
quote:
Noob topic is hier voorquote:Op woensdag 27 september 2017 20:39 schreef RobinaHoed het volgende:
Kan iemand mij helpen ik heb nooit in cryptocurrencies belegd, maar weet ook niet hoe het werkt, maar ik wil graag 1000 euro aan NEO kopen. Wat en hoe moet ik doen doen? Pleasssse help...
quote:Op woensdag 27 september 2017 21:18 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
dat komt vast nog wel een keer.
Als je elke keer als hij 'zegmaar' zegt een slok wodka neemt ben je aan het eind van dit filmpje wel onder de pannen.quote:Op woensdag 27 september 2017 17:38 schreef Terrorizer het volgende:
Welke Fokker is dit?
Verpatsen die bende.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:23 schreef xaban06 het volgende:
Gaat BCH nog verder zakken? Ik heb er best wat verlies op, maar wil het uiteraard beperken. Holden kan ook, maar zal het ooit nog meer waard worden?
Ik heb er net 80 stuks gekocht, volgens mij wel mooi momentquote:Op woensdag 27 september 2017 21:48 schreef Rossdale het volgende:
Lisk mag wel eens een keer gaan stoppen met zakken nu
Daar heb ik op kantoor ook last van. Nu ik er laatste tijd op let, word ik gek.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:35 schreef ratatat het volgende:
[..]
Als je elke keer als hij 'zegmaar' zegt een slok wodka neemt ben je aan het eind van dit filmpje wel onder de pannen.
Weet niet hoeveel je er in hebt zitten maar ik ben niet zo van het verlies beperken. Ben meer van het holden tot het weer meer waard wordt.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:23 schreef xaban06 het volgende:
Gaat BCH nog verder zakken? Ik heb er best wat verlies op, maar wil het uiteraard beperken. Holden kan ook, maar zal het ooit nog meer waard worden?
Maar bch is een shit coin. Weet niet of die veel hoger gaat komen. Hun eigen technologie deugt niet eens met die rare aanpassing van difficulty change.quote:Op woensdag 27 september 2017 23:06 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Weet niet hoeveel je er in hebt zitten maar ik ben niet zo van het verlies beperken. Ben meer van het holden tot het weer meer waard wordt.
het is die dude die hier overal referral linkjes posttequote:Op woensdag 27 september 2017 17:47 schreef _--_ het volgende:
[..]
Zijn naam is iig turks.
TRIGGERSHOT
Blijkbaar weet je niet hoe Bitcoin werkt.quote:Op woensdag 27 september 2017 23:19 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Maar bch is een shit coin. Weet niet of die veel hoger gaat komen. Hun eigen technologie deugt niet eens met die rare aanpassing van difficulty change.
BTC heeft geen EDA die elke 12 uur de difficulty naar beneden kan aanpassen...quote:Op woensdag 27 september 2017 23:46 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Blijkbaar weet je niet hoe Bitcoin werkt.
Dat is geen aanpassing, Bitcoin werkt ook met zo'n dificulty change. Het is echter zo dat als 10% van de Bitcoin Minepower over gaat op BCH dat het plots een hoge spike in difficulty kan veroorzaken voor BCH. Die 10% die dan van bitcoin weg is maakt geen deuk in de eigen difficulty.
Naarmate mining op BCH meer stabiliseert stabiliseert ook de verspringingen tussen difficulty. Het is gewoon een kinderziekte.
Verder zou je eens moeten kijken naar het falende Devteam van Bitcoin Core
Walton verkopenquote:Op woensdag 27 september 2017 19:54 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Straks maar eens even mijn Walton, Sia en Steem verkopen om Lisk van te halen. Lisk is lekker stabiel gebleven afgelopen weken, maar nu rebrand voor de deur staat verwacht ik nog wel een stijging.
Kan iemand hier trouwens een TA doen voor Lisk over afgelopen maand? Als ik zo de chart bekijk op Blockfolio lijkt er een flag te ontstaan. Maar wat zegt dat?
Ik ga even wachten op de (hopelijke) vrijdag/weekenddip en ga dan weer eens wat schuiven om meer WTC's te kopenquote:Op donderdag 28 september 2017 00:55 schreef Faeroer het volgende:
Balls deep in WTC (wel met stoploss en alerts gelukkig)
Mijne ook alleen echter nooit op dat forum aangemeld geweestquote:Op donderdag 28 september 2017 01:04 schreef kthxbye het volgende:
Iemand anders ook last van? Sinds Bitcointalk forum een keer gehacked is is mijn persoonlijke emailadres bekend geworden onder spammerts. Mijn hele spamfolder staat vol met ICO en cryptoscam onzin.
Ideaal juist, weet ik meteen welke ICO`s ik juist niet moet hebben.quote:Op donderdag 28 september 2017 01:04 schreef kthxbye het volgende:
Iemand anders ook last van? Sinds Bitcointalk forum een keer gehacked is is mijn persoonlijke emailadres bekend geworden onder spammerts. Mijn hele spamfolder staat vol met ICO en cryptoscam onzin.
Dat doe ik ook niet slimpie, maar toen ik jaren geleden met cryptos begon was het nog allemaal niet zo duidelijk he.quote:Op donderdag 28 september 2017 01:23 schreef Faeroer het volgende:
Waarom zou je overal hetzelfde adres gebruiken?
Ah ok, maar als je ninja wilt worden doe je https://protonmail.com/quote:Op donderdag 28 september 2017 01:29 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet slimpie, maar toen ik jaren geleden met cryptos begon was het nog allemaal niet zo duidelijk he.
Thanks voor de tip! Waar gebruik jij het voor en is het een beetje user friendly?quote:Op donderdag 28 september 2017 01:39 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ah ok, maar als je ninja wilt worden doe je https://protonmail.com/
Praktisch alles, tenzij ik echt een gmail nodig heb (telefoon) of werk (outlook/office synch).quote:Op donderdag 28 september 2017 05:46 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Thanks voor de tip! Waar gebruik jij het voor en is het een beetje user friendly?
WTC, you blind brah?quote:Op donderdag 28 september 2017 09:19 schreef dimmak het volgende:
Jammer dat de alts niet mee gaan met bitcoin.
Stop loss met bot? Ik heb gisteren laat wtc verkocht omdat ik geen zin had tijdens het pitten koersdaling mee te maken.quote:Op donderdag 28 september 2017 00:55 schreef Faeroer het volgende:
Balls deep in WTC (wel met stoploss en alerts gelukkig)
Geen bot, wel een broer en een zwager. We wisselen elkaar af.quote:Op donderdag 28 september 2017 10:03 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Stop loss met bot? Ik heb gisteren laat wtc verkocht omdat ik geen zin had tijdens het pitten koersdaling mee te maken.
Vandaar dus die stijging, al is die alweer gestagneerd.quote:Op donderdag 28 september 2017 10:43 schreef Faeroer het volgende:
https://twitter.com/JUN_Omise/status/913293455115280384
OMG heeft een investering van Thaise overheid.
OMG voor hodl, 1-3 jaar.quote:Op donderdag 28 september 2017 10:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vandaar dus die stijging, al is die alweer gestagneerd.
OCL is net nieuw joh, geef het tijd.quote:Op donderdag 28 september 2017 11:25 schreef VeX- het volgende:
Het was natuurlijk teveel gevraagd dat Waves z'n winstje ook echt zou vasthouden. OCL gaat ook al zo lekker.
Dit.quote:Op donderdag 28 september 2017 11:25 schreef VeX- het volgende:
Het was natuurlijk teveel gevraagd dat Waves z'n winstje ook echt zou vasthouden. OCL gaat ook al zo lekker.
Fixed.quote:Op donderdag 28 september 2017 11:30 schreef Kale het volgende:
[..]
OCL is net nieuw joh, geef het tijd.
10 Oktober Waves NG, 1000 transacties per seconde volgens mij tegenover uit mn hoofd 100 per minuut nu. Hiermee zal de nieuwe DEX ook prima werken en als ie zo goed wordt als ie eruit ziet zal dat voor een grote volumestijging op DEX zorgen
>50% van de tijd is het Buy the hype, sell the news.quote:Op donderdag 28 september 2017 11:42 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik heb Nexus munten, dat is toch wel mijn teleurstelling van de week...![]()
Gelukkig wordt het gecompenseerd door de rest maar er had meer in gezeten.
Ben ook van plan om hier balls deep in te gaan zitten, eigenlijk zit ik er al goed inquote:Op donderdag 28 september 2017 11:35 schreef brombeer_ het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien moeten jullie gewoon wat meer geduld hebben met Waves![]()
Waves gaat zijn stijging echt nog wel krijgen. Misschien moet ik toch ook maar een paar stuks kopen
wel dikke ballen die zus, crypto gekocht of niet dat is de vraagquote:Op woensdag 27 september 2017 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt een heel ongemakkelijk en onoprecht overkomend filmpje.
Hahah supermooi. Ik heb er ook aan gedacht om mijn studentenbroertje 's nachts op mijn kosten bier te laten drinken en naar de koers te laten starenquote:Op donderdag 28 september 2017 10:26 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Geen bot, wel een broer en een zwager. We wisselen elkaar af.
Volgende maand denk ikquote:Op donderdag 28 september 2017 12:35 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Weet jij trouwens wanneer WTC met hun eigen wallet en blockchain komen? Ik wil graag dumpen daarvoor.
Dat begreep ik ook, maar helaas heeft die maand 31 dagen haha. Dit is niets minder dan een dikke vette pump die gedumpt gaat worden, daarom durfde ik het vannacht ook niet aan te houden. Dus maar goed Twitter in de gaten houden.quote:
quote:Op donderdag 28 september 2017 12:02 schreef Thezappa het volgende:
[..]
wel dikke ballen die zus, crypto gekocht of niet dat is de vraag
Kan wat zijn.quote:Op donderdag 28 september 2017 12:47 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook, maar helaas heeft die maand 31 dagen haha. Dit is niets minder dan een dikke vette pump die gedumpt gaat worden, daarom durfde ik het vannacht ook niet aan te houden. Dus maar goed Twitter in de gaten houden.
Misschien vind je Wanchain ook wel iets. Whitelist voor ICO is wel gesloten, maar ze hanteren eenzelfde strategie als Walton. Wanchain gaat eerst ERC20 token uitgeven en komen ongeveer 2 maanden na hun ICO met een eigen wallet en blockchain.
Wanchain wil een decentralized bank opzetten door middel van smart contracts. Na verloop van tijd willen ze cross blockchain transacties faciliteren, te beginnen met de Ethereum en Bitcoin blockchain. Daarnaast zit er uiteraard een DEX ingebouwd. 51% van de tokens komen op de markt tegen een waarde van $30M, wat ik een net kapitaal vind in deze tijden van ICO gekte. Ehm, nog meer info? Ohja, de (co)founder van Factom is de Founder van Wanchain en hun team bestaat al uit 30 man. Volgens mij is het verder nog redelijk onder de radar.
Die lijken me echt. De lippen daarentegen, cryptolippen!quote:Op donderdag 28 september 2017 12:02 schreef Thezappa het volgende:
[..]
wel dikke ballen die zus, crypto gekocht of niet dat is de vraag
quote:Op donderdag 28 september 2017 13:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Die lijken me echt. De lippen daarentegen, cryptolippen!
Beide lijken me niet echt...quote:Op donderdag 28 september 2017 13:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Die lijken me echt. De lippen daarentegen, cryptolippen!
Op 10 oktober zijn er nog steeds max maar 100 transacties per minuut mogelijk. De echte uitbraak van Waves laat dus even op zich wachten, als die überhaupt al komt.quote:Op donderdag 28 september 2017 11:30 schreef Kale het volgende:
[..]
10 Oktober Waves NG, 1000 transacties per seconde volgens mij tegenover uit mn hoofd 100 per minuut nu. Hiermee zal de nieuwe DEX ook prima werken en als ie zo goed wordt als ie eruit ziet zal dat voor een grote volumestijging op DEX zorgen
Same herequote:Op donderdag 28 september 2017 01:04 schreef kthxbye het volgende:
OKTOBER WORDT WAVESMAAND!! 11quote:Op donderdag 28 september 2017 11:30 schreef Kale het volgende:
[..]
Denken in maanden.quote:
ALS DE NIEUWE DEX KOMT DAN GAAN WE PAS ECHT KNALLEN!! 11quote:Op donderdag 28 september 2017 15:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Denken in maanden.
Dit decenium en de komende decennia is het Wavesmaand.
quote:Op donderdag 28 september 2017 15:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Denken in maanden.
Dit decenium en de komende decennia is het Wavesmaand.
Jullie zijn het oneens, gaan jullie nu weer ruzie maken? :dquote:Op donderdag 28 september 2017 15:32 schreef kthxbye het volgende:
[..]
ALS DE NIEUWE DEX KOMT DAN GAAN WE PAS ECHT KNALLEN!! 11
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 september 2017 15:36 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn het oneens, gaan jullie nu weer ruzie maken? :d
Zo ja, ga ik popcorn halen.Nee, ik had ruzie over een of andere Chinese coin!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oktober.quote:Op donderdag 28 september 2017 15:59 schreef Nattekat het volgende:
Wanneer is waves geen shitcoin meer?
Waardeloos zonder Wu-Tang-Clan video.quote:
Compleetheid!quote:Op donderdag 28 september 2017 16:17 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Waardeloos zonder Wu-Tang-Clan video.
Binancequote:Op donderdag 28 september 2017 17:27 schreef RobinaHoed het volgende:
weet iemand hoe ik Walton kan kopen?![]()
Je hebt een geslachtsoperatie ondergaan?quote:Op donderdag 28 september 2017 16:16 schreef kthxbye het volgende:
kthxbye:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waves is nr 2 grootste van mijn portfolio, en sinds vandaag Waltonchain nr 3. Diversify your bonds nigga, over Rusland en China.
Neo is vandaag op een Koreaanse exchange geplaatst dus vandaar veel gestegen laatste dagen. Zal hoogstwaarschijnlijk vooral weer steady naar beneden gaan de komende tijd.quote:Op donderdag 28 september 2017 17:05 schreef supermercado het volgende:
Damn.. begint bij neo het weekend al een dagje eerder?
Balen want mn edge gaat ook nog steeds kut. Zal wel niks worden met die release van morgen
Misschien iemand een pumpje gestart? Geen idee.quote:Op donderdag 28 september 2017 18:59 schreef Atlantis- het volgende:
Wat is er met MGO op HitBTC, is deze daar pas net gelist oid?
# Source Pair Volume (24h) Price Volume (%) Updated
1 HitBTC EMGO/BTC $1,126,250 $0.977568 81.59% Recently
2 Liqui MGO/BTC $116,507 $0.605260 8.44% Recently
Steem en EOSquote:Op donderdag 28 september 2017 19:06 schreef xaban06 het volgende:
Heb 2k euro te besteden, welke coin gaat (op lange termijn) omhoog?
Behalve Waves, Lisk en TRST.
WTC, OMG, NEOquote:Op donderdag 28 september 2017 19:06 schreef xaban06 het volgende:
waves alleenquote:Op donderdag 28 september 2017 19:06 schreef xaban06 het volgende:
Er komt eindelijk wat actietwitter:jack_kuveke twitterde op donderdag 28-09-2017 om 18:01:25Show our GameCredits and MobileGo ESL announcement some love on Reddit! https://t.co/Y0QWBHTUNA #blockchain #revolution reageer retweet
Iconomiquote:Op donderdag 28 september 2017 19:06 schreef xaban06 het volgende:
IOTAquote:Op donderdag 28 september 2017 19:06 schreef xaban06 het volgende:
BTSquote:Op donderdag 28 september 2017 19:06 schreef xaban06 het volgende:
Poloniex in nachtmodus.quote:Op donderdag 28 september 2017 20:58 schreef RobinaHoed het volgende:
via welke site of app handelt deze gast?
check de beelden:
Iemand een idee..
link?quote:Op donderdag 28 september 2017 21:56 schreef Bitfinesse het volgende:
Iota is nu ook op Binance te verhandelen
Hoe zat dat ook alweer met die airdrops?quote:Op donderdag 28 september 2017 20:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laat mooi maar even sudderen, pak ik straks minstens die 10k mee voor de airdrops e.d.
Lol.quote:Op donderdag 28 september 2017 23:11 schreef VeX- het volgende:
Ik hoop dat ze gaan regelen dat OCL op binance komt. Bittrex en Tidex zitten zichtbaar te slapen en binance doet gewoon een open sollicitatie.
The FOMO is strong in this one...quote:Op donderdag 28 september 2017 17:27 schreef RobinaHoed het volgende:
weet iemand hoe ik Walton kan kopen?![]()
Meen je deze vraag nou serieus?quote:Op donderdag 28 september 2017 19:06 schreef xaban06 het volgende:
Protip: Handel niet op Poloniex.quote:
Lekker slim om met je naam, bakkes, adres en je (polo) e-mailadres op internet te komen.quote:Op donderdag 28 september 2017 20:58 schreef RobinaHoed het volgende:
via welke site of app handelt deze gast?
check de beelden:
Iemand een idee..
Pakt meestal niet zo goed uit bij een sterk dalende koers als vandaag.quote:Op vrijdag 29 september 2017 07:17 schreef dimmak het volgende:
Wie vandaag nog een gokje wil maken: Viacoin staat onder de 30k satoshi en gaat vandaag atomic swapping testen met Litecoin. Dat kan wel eens goed uitpakken.
Bij Verge had het een gigantisch positief effect terwijl de koers daalde. Daarom zeg ik, een gokje.quote:Op vrijdag 29 september 2017 07:22 schreef daankes het volgende:
[..]
Pakt meestal niet zo goed uit bij een sterk dalende koers als vandaag.
Ben benieuwd hoever die nu weer naar beneden gaat.
Daar heb je gelijk in. Ik dacht meteen aan Qtum een paar weken terug die best een grote update hadden, maar waar niets gebeurden met de koers.quote:Op vrijdag 29 september 2017 07:24 schreef dimmak het volgende:
[..]
Bij Verge had het een gigantisch positief effect terwijl de koers daalde. Daarom zeg ik, een gokje.
Overigens, waar iedereen vannacht naar beneden is geknald, heeft VIA zich staande gehouden.quote:Op vrijdag 29 september 2017 07:32 schreef daankes het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Ik dacht meteen aan Qtum een paar weken terug die best een grote update hadden, maar waar niets gebeurden met de koers.
Een gokje inderdaad!
en ook precies voor het weekend he.quote:Op vrijdag 29 september 2017 07:49 schreef dimmak het volgende:
Die FUD van Korea komt ook wel weer lekker op een goed moment. Net als je denkt dat de toekomst er weer rooskleurig uit zien komt er deze onzin weer aan om de koers laag te houden. Terwijl er geen reet aan de hand is.
Het is pas winst als je het omzet in BTC.quote:Op vrijdag 29 september 2017 09:24 schreef Rossdale het volgende:
In een nacht alle winst van afgelopen week teniet gedaan. Jeej
Ach des te hoger knallen ze volgende maand zullen we maar denken!
Dit jaquote:Op vrijdag 29 september 2017 09:24 schreef Rossdale het volgende:
In een nacht alle winst van afgelopen week teniet gedaan. Jeej
Ach des te hoger knallen ze volgende maand zullen we maar denken!
quote:Russia Likely to Ban Bitcoin Payments - Deputy Finance Minister Says
According to the state-backed news source TASS, Alexey Moiseev – who previously said that Bitcoin should be classified as a kind of asset in Russia and limited to qualified investors – told reporters, that no regulator doubts that Bitcoin payments will be banned.
"No regulator doubts that payments will be banned. The discussions will continue. I think that within the framework of these discussions we will decide what we will do with it."
Sasha moet maar eens met Putin gaan praten, anders wordt het nooit wat met wavesquote:Op vrijdag 29 september 2017 10:46 schreef fckdedeurkruk het volgende:
De ico ban van Korea heeft tot nu toe veel minder effect dan China ico ban.
Maar als due Russen nu ook nog eens gaan zeiken over Bitcoin...
Same. Weekend dip komt er nog bij.quote:Op vrijdag 29 september 2017 10:53 schreef Cyanide- het volgende:
Ik heb iig even eea verkocht. Ik zie dit wel even goed dippen, zeker met het weekend voor de deur
quote:Op vrijdag 29 september 2017 10:53 schreef Cyanide- het volgende:
Ik heb iig even eea verkocht. Ik zie dit wel even goed dippen, zeker met het weekend voor de deur
Ik ben zelf meer een hodler. Maar doen jullie dat dan ook gewoon als jullie met iets verlies staan?quote:Op vrijdag 29 september 2017 10:56 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Same. Weekend dip komt er nog bij.
Ik wist niet dat zij een app hebben, nice. Is dan ook de enige goed werkende exchange app?quote:Op vrijdag 29 september 2017 10:57 schreef dimmak het volgende:
Die Binance app werkt tegenwoordig ook wel lekker. Het enige wat echt super tof zou zijn als hij nog een melding zou kunnen geven bij het buyen/sellen van een order en bij een bepaalde prijs.
Nu wel, de laatste tijd iets te vaak lekker blijven hodlen, en dan gaat het zoals deze weekquote:Op vrijdag 29 september 2017 10:59 schreef dimmak het volgende:
[..]
[..]
Ik ben zelf meer een hodler. Maar doen jullie dat dan ook gewoon als jullie met iets verlies staan?
Als je bij koersdalingen verkoopt ben je geen holder.quote:Ik ben zelf meer een hodler. Maar doen jullie dat dan ook gewoon als jullie met iets verlies staan?
Tot nu toe blijft VIA vrij stabiel. Weet niet of die dip wel komt voor VIA als atomic swapping vandaag goed gaat.quote:Op vrijdag 29 september 2017 11:09 schreef Afwazig het volgende:
Wil nog wat VIA kopen, de vraag is nu of de weekenddip nog komt of niet. Dus, nu kopen of later dit weekend?
Yes! Werkt best goed!quote:Op vrijdag 29 september 2017 11:06 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Ik wist niet dat zij een app hebben, nice. Is dan ook de enige goed werkende exchange app?
Yup. Maar sta al een lange tijd geen verlies meer in het algemeen. Of bedoel je per coin verlies? Dan verkoop ik ze ook. Als het naar beneden gaat gaat meestal alles mee. Goedkoper terugkopenquote:Op vrijdag 29 september 2017 10:59 schreef dimmak het volgende:
[..]
[..]
Ik ben zelf meer een hodler. Maar doen jullie dat dan ook gewoon als jullie met iets verlies staan?
Coin verlies inderdaad. Sta zelf ook dik in de plus. Maar ben altijd een beetje huiverig om verlies te lijden op die order. Dan hodl ik liever.quote:Op vrijdag 29 september 2017 11:26 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Yup. Maar sta al een lange tijd geen verlies meer in het algemeen. Of bedoel je per coin verlies? Dan verkoop ik ze ook. Als het naar beneden gaat gaat meestal alles mee. Goedkoper terugkopen
Denk gewoon dat dat het verschil is tussen daytraden en HODL'en. Als je HODL't ga je er vanuit dat het wel weer goed komt met de prijs, als daytrader wil je winst maken op de pieken en dalen.quote:Op vrijdag 29 september 2017 11:28 schreef dimmak het volgende:
[..]
Coin verlies inderdaad. Sta zelf ook dik in de plus. Maar ben altijd een beetje huiverig om verlies te lijden op die order. Dan hodl ik liever.
Ik moet nog wat stappen zetten voordat ik een daytrader ben inderdaad. Maar dan moet ik eerst mijn Blockfolio app weg knallen.quote:Op vrijdag 29 september 2017 11:31 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Denk gewoon dat dat het verschil is tussen daytraden en HODL'en. Als je HODL't ga je er vanuit dat het wel weer goed komt met de prijs, als daytrader wil je winst maken op de pieken en dalen.
Ik ben zelf ook niet zo'n super trader. Ik pak gewoon hier en daar wat winst en ben niet bang soms ook wat verliezen te pakken.quote:Op vrijdag 29 september 2017 11:34 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik moet nog wat stappen zetten voordat ik een daytrader ben inderdaad. Maar dan moet ik eerst mijn Blockfolio app weg knallen.
Omdat je dat pas in het Basispakket leert hoe je dat aan moet kopen en een account moet maken en hoe een wallet werkt.quote:Op vrijdag 29 september 2017 13:14 schreef Deckard het volgende:
Lol, echt slecht. En waarom zijn juist de prijzen niet in bitcoin
Nog twee dagen dacht ik haha. Ben ook wel benieuwd. Die Ed heeft toch al ruim 13k twitterslaven.quote:Op vrijdag 29 september 2017 13:47 schreef Zith het volgende:
Zijn die 3 maanden van het ed groepje niet voorbij? Mogen we resultaten zien?
Voor $5 kan je op Fiverr iemand een 5x mooiere flyer laten maken zou je zeggen...quote:Op vrijdag 29 september 2017 14:04 schreef fckdedeurkruk het volgende:
en het basispakket kan ik zelf ook wel aanbieden ondertussen. En over die twee onderdelen kun je gewoon objectieve informatie geven. Als er gekken zijn die het willen betalen, waarom niet he..
Godver die website
want?quote:Op vrijdag 29 september 2017 00:00 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Protip: Handel niet op Poloniex.
probeert edje weer geld te makenquote:
Nee, alleen IGNIS.quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:03 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Hold iemand hier net als ik ook NXT om zo IGNIS te ontvangen? Ik heb die krengen al minimaal 3 maanden en ben net weer aan het zoeken hoe het ook alweer werkt.
Krijg je IGNIS én ARDR op basis van je stack NXT?
Haha ik wou het net posten, wat een clowntje die gastquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:29 schreef richolio het volgende:
Straks Rotterdams Cryptomiljonair mannetje bij RTL Late Night
Wat een mannetje inderdaadquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:52 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Haha ik wou het net posten, wat een clowntje die gast
Hij heeft nog nooit bewezen 1 mil te hebben... (geloof ik)quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:35 schreef Faeroer het volgende:
Autistisch denk ik, maar lekker boeiend. 100 euro, 365 dagen elke dag 2,55% zit je al bijna aan de 1 miljoen toch? Laat staan als je met 1.000 euro begint.
Die 1mil kan nog wel, denk niet dat hij met 100 begonnen was.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:40 schreef Zith het volgende:
[..]
Hij heeft nog nooit bewezen 1 mil te hebben... (geloof ik)
Hahah zo heb ik er niet eens over gedacht. Je kunt op Poloniex toch tegen absurd hoge dagelijkse rente uitlenen? Of ligt het gemiddelde van een coin daar niet op 2,5%?quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:35 schreef Faeroer het volgende:
Autistisch denk ik, maar lekker boeiend. 100 euro, 365 dagen elke dag 2,55% zit je al bijna aan de 1 miljoen toch? Laat staan als je met 1.000 euro begint.
Is nu 0.0001 op elke 1 unit... dus 0.01%... In aug/juli was dat 5% per dagquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:54 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Hahah zo heb ik er niet eens over gedacht. Je kunt op Poloniex toch tegen absurd hoge dagelijkse rente uitlenen? Of ligt het gemiddelde van een coin daar niet op 2,5%?
Moet je wel hopen dat Poloniex overeind blijftquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:56 schreef Zith het volgende:
[..]
Is nu 0.0001 op elke 1 unit... dus 0.01%... In aug/juli was dat 5% per dagen daarvoor zat BTC rond de 0.15% per dag (wat heel redelijk is)
Ik leen 80% van mn stack uit op poloniex
Ja, maar zou nooit traden met een lening. 1 fout en je bent flink de lul.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:54 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Hahah zo heb ik er niet eens over gedacht. Je kunt op Poloniex toch tegen absurd hoge dagelijkse rente uitlenen? Of ligt het gemiddelde van een coin daar niet op 2,5%?
Ze verdienen honderduizenden USD per dag aan fees en hebben BTC houders al hun BCH gegeven - wat laat zien dat ze niet in lucht handelen. Ik vertrouw er wel op... maar het is inderdaad een risico. Hun support is inderdaad vreselijk maar ben max tier en mijn withdraws/deposits gebeuren altijd binnen een uur.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:04 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Moet je wel hopen dat Poloniex overeind blijft
Wat een mongool deze oplichter samen met zijn zus die zijn we binnenkort terug bij Kassa en Radarquote:Op woensdag 27 september 2017 18:24 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Even een analyse:
• Poloniex
Rustig jongen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:49 schreef fukforce het volgende:
[..]
Wat een mongool deze oplichter samen met zijn zus die zijn we binnenkort terug bij Kassa en Radar
Ik stuur de punten van Ernst & Young wel rechtstreeks in haar uitgewoonde kut, vieze goedkope achterbakse straathoer !!!
Vuile parasieten!!!
Dat niet alleen maar dat ze deze turkse randfiguur een platform geven bij zowel Vice als rtl late night.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Rustig jongen.
Cringe worthy dat item dus?
Rustaaaaaaahg ! :’)quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:49 schreef fukforce het volgende:
[..]
Wat een mongool deze oplichter samen met zijn zus die zijn we binnenkort terug bij Kassa en Radar
Ik stuur de punten van Ernst & Young wel rechtstreeks in haar uitgewoonde kut, vieze goedkope achterbakse straathoer !!!
Vuile parasieten!!!
Rustig aan jongen, die jonko maakt je veel te para.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:59 schreef fukforce het volgende:
[..]
Dat niet alleen maar dat ze deze turkse randfiguur een platform geven bij zowel Vice als rtl late night.
Zonder ook maar ff de feiten te checken iedereen hier op fok ziet dat deze kneus uit zijn nek lult met zijn zogenaamde miljoenen deals.
Deze smerige oplichter en zijn hoerige zus hebben gewoon snode plannen met dat lulverhaal van ze.
Tijd dat we dit soort achterbakse figuren keihard aanpakken en kapotmaken!!
welke site of app wordt het meest door de fokkers hier gebruikt dan om cryptocurrencies (altcoins) te kopen/verkopen?quote:Op vrijdag 29 september 2017 18:33 schreef Repeating het volgende:
[..]
Withdrawals werken soms spontaan niet en de support is om te huilen.
Zie het beginnerstopic!quote:Op zaterdag 30 september 2017 09:14 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
welke site of app wordt het meest door de fokkers hier gebruikt dan om cryptocurrencies (altcoins) te kopen/verkopen?
litebit kan ook als je gelijk altcoins wilt verkopen/kopen ipv Bitcoin en daarna altcoins.quote:Op zaterdag 30 september 2017 09:14 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
welke site of app wordt het meest door de fokkers hier gebruikt dan om cryptocurrencies (altcoins) te kopen/verkopen?
Ik ben geen fan van die site.quote:Op zaterdag 30 september 2017 09:31 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
litebit kan ook als je gelijk altcoins wilt verkopen/kopen ipv Bitcoin en daarna altcoins.
Ik denk dat ik het gewoon houd bij Bittrexquote:Op zaterdag 30 september 2017 09:31 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
litebit kan ook als je gelijk altcoins wilt verkopen/kopen ipv Bitcoin en daarna altcoins.
https://tweakers.net/nieuws/128147/cryptocurrency-handelaar-litebit-meldt-inbraak-op-servers.htmlquote:Op zaterdag 30 september 2017 09:43 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Waarom niet? Is wel 1 van de makkelijkste qua aankopen.
Ja dat is wel zuur idd, daarom geen wallet op die site aanhoudenquote:Op zaterdag 30 september 2017 09:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
https://tweakers.net/nieuws/128147/cryptocurrency-handelaar-litebit-meldt-inbraak-op-servers.html
https://tweakers.net/nieuws/129549/cryptocurrency-handelaar-litebit-meldt-nieuwe-inbraak-op-server.html
2 hacks in korte tijd, gegevens op straat... mwoah...
aha, ja ik had alleen kleine bedragen gekocht daar en op mijn ledger gezet, dat was ook na die inbraak. heb alleen mobielnr als gegevens opgegeven daar. Scheelt weerquote:Op zaterdag 30 september 2017 10:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Litebit is een no go ver weg blijven
is toch altijd zo...media bitchquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:59 schreef fukforce het volgende:
[..]
Dat niet alleen maar dat ze deze turkse randfiguur een platform geven bij zowel Vice als rtl late night.
Zonder ook maar ff de feiten te checken iedereen hier op fok ziet dat deze kneus uit zijn nek lult met zijn zogenaamde miljoenen deals.
Deze smerige oplichter en zijn hoerige zus hebben gewoon snode plannen met dat lulverhaal van ze.
Heb het gemist. Was het dit kereltje? Ik geloofde er al weinig van toen ik het las, maar aan de reacties te lezen was het op beeld niet veel beterquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:29 schreef richolio het volgende:
Straks Rotterdams Cryptomiljonair mannetje bij RTL Late Night
Wat zien we hier?quote:Op zaterdag 30 september 2017 11:46 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Belachelijk dit...
Welke site is onlangs gehackt?
Jepquote:Op zaterdag 30 september 2017 12:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
In jouw mailbox? Dat is inderdaad niet best.
Hij heeft er wel meer dan 1.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:40 schreef Zith het volgende:
[..]
Hij heeft nog nooit bewezen 1 mil te hebben... (geloof ik)
Het lijkt alsof je ooit hard bent genomen door deze Turk, deed het pijn?quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:59 schreef fukforce het volgende:
[..]
Er klopt natuurlijk ook weinig van zijn verhaal , hij zou rond 2015 in Ethereum zijn ingestapt met 100 euro.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:59 schreef fukforce het volgende:
[..]
Proof?quote:
Zijn zus is heulegaar zijn zus ook niet...quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:59 schreef fukforce het volgende:
[..]
Je zal met dat ding 13,5TH/s kunnen bereiken. Het hele netwerk is 8.155.431TH/s.quote:Op zaterdag 30 september 2017 13:42 schreef illusions het volgende:
Mensen, ik post hier eigenlijk nooit, lurk alleen, maar heb nu een vraagje. Ik heb onbeperkt stroom, loont het de moeite een Antminer S9 aan te schaffen? Hoeveel BTC zou 1 zo'n ding minen per week/maand?
En dat ding maakt echt een teringherrie waar je U tegen zegt.quote:Op zaterdag 30 september 2017 13:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zal met dat ding 13,5TH/s kunnen bereiken. Het hele netwerk is 8.155.431TH/s.
Dat is dus 1/604106 deel van het netwerk.
Per week worden er 12600 Bitcoins gemined. Met dat kleine percentage verdien je dus 0,021BTC per week. Dat is een heel jaar non-stop minen om dat ding er überhaupt uit te krijgen. Ondertussen zit de rest ook niet stil en zitten we al een heel jaar in een stijgende trend qua hashrate.
En dan hebben we nog de prijs die omlaag kan flikkeren. Traders kunnen uitstappen als stront de fan raakt, jij hebt een probleem.
En ETH minen? Ook geen nut?quote:Op zaterdag 30 september 2017 13:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zal met dat ding 13,5TH/s kunnen bereiken. Het hele netwerk is 8.155.431TH/s.
Dat is dus 1/604106 deel van het netwerk.
Per week worden er 12600 Bitcoins gemined. Met dat kleine percentage verdien je dus 0,021BTC per week. Dat is een heel jaar non-stop minen om dat ding er überhaupt uit te krijgen. Ondertussen zit de rest ook niet stil en zitten we al een heel jaar in een stijgende trend qua hashrate.
En dan hebben we nog de prijs die omlaag kan flikkeren. Traders kunnen uitstappen als stront de fan raakt, jij hebt een probleem.
Maakt dat ding geluid dan? Je koopt 'm zonder PSU, lijkt me dat dat de bepalende factor is?quote:Op zaterdag 30 september 2017 13:53 schreef TimKuik het volgende:
[..]
En dat ding maakt echt een teringherrie waar je U tegen zegt.
Níet met de AntMiner.quote:Op zaterdag 30 september 2017 13:56 schreef illusions het volgende:
[..]
En ETH minen? Ook geen nut?
[..]
Maakt dat ding geluid dan? Je koopt 'm zonder PSU, lijkt me dat dat de bepalende factor is?
Ik heb ergens in 2011 Bitcoin gemined met m'n GPU. Ik kreeg toen 0.1BTC per dag.quote:Op zaterdag 30 september 2017 14:07 schreef Nattekat het volgende:
Vroegah was minen nog simpel. GPU aan en gaan
quote:Op zaterdag 30 september 2017 14:11 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ik heb ergens in 2011 Bitcoin gemined met m'n GPU. Ik kreeg toen 0.1BTC per dag.
Ik heb het na 2 dagen uitgezet en de wallet weggepleurd omdat het niet de moeite waard was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |