abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174027941
Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
https://bitonic.nl/
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Sites;
CryptoCurrency Market Capitalizations
https://cointelegraph.com/
Bitcoin Block Explorer - Blockchain
https://blockexplorer.com/

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen.

Luister naar Crypto Fever - Faberyayo & Abel
pi_174027944
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 11:50 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Wat is er goed aan reddcoin?
Long term niet veel denk ik. Ze verwachten deze week wel een aankondiging over Redd-ID wat voor een pump zou kunnen zorgen. Short-term gokje dus voor mij :)

andy_ppsu twitterde op maandag 25-09-2017 om 22:17:58 So a little $rdd Redd-id progress report after some digging on @SlackHQ . @Gnash0502 is working hard to finalise an... https://t.co/KIy8xrvA5t reageer retweet
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_174028562
BTC $4k> doorbroken w/ w/
  † In Memoriam † woensdag 27 september 2017 @ 12:29:20 #4
230491 Zith
pls tip
pi_174028732
We gaat het weer proberen met BTC :)
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_174028795
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 11:50 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Wat is er goed aan reddcoin?
Niet zo veel.
Gaat ook niet zo veel worden.
Maar het is bijna niets waard dus je kunt heel snel zeggen dat je 15k Reddcoins hebt. Feitelijk kost dat je 15 euro :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 27 september 2017 @ 12:33:26 #6
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174028847
Btc vliegt even naar boven?
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_174028941
De reden:

pi_174029751
SONM op Binance :9

Lykke positief genoemd door Reuters; http://www.reuters.com/ar(...)-firms-idUSKCN1C10ZZ
pi_174030157
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 12:37 schreef brombeer_ het volgende:
De reden:

[ afbeelding ]
Brombeertje, kun jij mij vertellen hoe zo'n doorbraak door de resistance trendline zorgt voor een flinke stijging? Ik bedoel, als er een aantal whales mooi een sellwall op bijv. $4.050 zetten kan ie nog zo mooi de resistance doorbraken maar komt ie toch niet verder dan die $4.050?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 september 2017 @ 13:35:28 #10
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174030212
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 12:37 schreef brombeer_ het volgende:
De reden:

[ afbeelding ]
Die lijn zegt dus niks :P
Helemaal niks.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 27 september 2017 @ 13:43:30 #11
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_174030335
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 11:12 schreef Atlantis- het volgende:

[..]

Gulden is echt een melkkoe voor de ontwikkelaars.
Ben benieuwd hoeveel zij er al mee hebben verdient.

Je kan ze zelfs met iDeal via hun eigen website kopen :')
En dat is juist het pluspunt voor de massa. Jan met de Pet heeft geen zin in al dat ingewikkelde gedoe met exchanges enzo. Voor de rest doen ze niks bijzonders.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_174030431
quote:
14s.gif Op woensdag 27 september 2017 13:43 schreef fathank het volgende:

[..]

En dat is juist het pluspunt voor de massa. Jan met de Pet heeft geen zin in al dat ingewikkelde gedoe met exchanges enzo. Voor de rest doen ze niks bijzonders.
Maar de massa is NL. Niet wereldwijd.
En Jan met de Pet kent voorlopig alleen nog Bitcoin qua naam.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2017 13:50:53 ]
pi_174030446
BNB doet het ook weer ff goed. :D Lekkere pump.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_174030467
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 13:31 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Brombeertje, kun jij mij vertellen hoe zo'n doorbraak door de resistance trendline zorgt voor een flinke stijging? Ik bedoel, als er een aantal whales mooi een sellwall op bijv. $4.050 zetten kan ie nog zo mooi de resistance doorbraken maar komt ie toch niet verder dan die $4.050?
Dat is allemaal psychologie. Mensen kopen als hij door de lijn breekt omdat ze verwachten dat de prijs hierdoor omhoog gaat.

Als je hier tegen in wilt gaan moet je beschikken over een hele grote positie (denk aan 10k+ btc) want ook andere whales gaan bij het breken van zo'n trendline dus kopen. En waarom zou je er tegen in gaan, met het risico dat je coins verkocht worden en de prijs alsnog doorstijgt, als je ook gewoon mee kan liften op de trend?
pi_174030493
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 13:35 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Helemaal niks.
Die lijn zegt alles. Want anders was de prijs niet zo omhoog geschoten ;)
pi_174030633
quote:
14s.gif Op woensdag 27 september 2017 13:43 schreef fathank het volgende:

[..]

De Nederlanders die nu ouder zijn dan ~24 jaar geven geen ene fuck om de nostalgie rondom de Gulden. Waarom? Ze hebben er bewust nooit mee te maken gehad, ze waren toen de Gulden verdween 9 of 10 jaar oud. De generaties die komen zullen ons alleen nog maar glazig aankijken als we het over de oude Gulden hebben.

Ik zie er helemaal niks in.
  woensdag 27 september 2017 @ 14:10:35 #17
157922 fathank
pi_174030780
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 14:02 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

De Nederlanders die nu ouder zijn dan ~24 jaar geven geen ene fuck om de nostalgie rondom de Gulden. Waarom? Ze hebben er bewust nooit mee te maken gehad, ze waren toen de Gulden verdween 9 of 10 jaar oud. De generaties die komen zullen ons alleen nog maar glazig aankijken als we het over de oude Gulden hebben.

Ik zie er helemaal niks in.
Ik weinig, alleen het gebruiksgemak van de wallet met iban-integratie hebben ze leuk voor elkaar. Juist omdat het zo simpel is kan dat mensen over de streep trekken. Ik zie laatste tijd ook steeds meer berichten voorbij komen in de traditionele media mbt Gulden. Maar technisch is het niks spannends, dat klopt.
  † In Memoriam † woensdag 27 september 2017 @ 14:22:50 #18
230491 Zith
pls tip
pi_174031036
Waves weer down :(
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_174031047
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 14:22 schreef Zith het volgende:
Oktober wordt de waves maand.
Lambo of Rekt
  woensdag 27 september 2017 @ 14:25:04 #20
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_174031072
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 14:22 schreef Zith het volgende:
Staat gewoon nog +15% vergeleken met 3 dagen terug. :').
Relax!
And there are still no americans in Bagdad !!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 september 2017 @ 14:31:03 #21
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174031195
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 13:54 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Die lijn zegt alles. Want anders was de prijs niet zo omhoog geschoten ;)
Een lijn gebaseerd op één piek zegt echt niks. Pas als er meerdere pieken zijn wil ik het geloven.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_174031311
quote:

[..]

Helemaal niks.
:') ach ach
pi_174031574
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 14:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Een lijn gebaseerd op één piek zegt echt niks. Pas als er meerdere pieken zijn wil ik het geloven.
Is toch niet één piek man, kijk eens goed oO<

pi_174032551
Whut neo kan ik niet verkopen vanwege geplande onderhoud? Lekker dan, wou hem op 0.00790000 misschien verkopen...
  woensdag 27 september 2017 @ 15:29:45 #25
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_174032627
quote:
3s.gif Op woensdag 27 september 2017 11:57 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Long term niet veel denk ik. Ze verwachten deze week wel een aankondiging over Redd-ID wat voor een pump zou kunnen zorgen. Short-term gokje dus voor mij :)

andy_ppsu twitterde op maandag 25-09-2017 om 22:17:58 So a little $rdd Redd-id progress report after some digging on @SlackHQ . @Gnash0502 is working hard to finalise an... https://t.co/KIy8xrvA5t reageer retweet
Mooi, wist ik zelf niet toen ik ze aanschafte. Maar voor die prijs is het toch het proberen waard.

Status staat nu +25% en reddcoin nagenoeg gelijk (-1%). Geen onaardig percentage op die paar dagen. Een groot gedeelte van mijn altcoins in mijn portfolio staan nu 25% of hoger tov aanschafwaarde :7 (Lisk, Bancor, Status, Trust, Via, Funfair, Patientory)

Het zijn geen grote bedragen maar toch leuk om te zien dat een gokje goed kan uitpakken. Ik houd ze beiden een week vast en kijk dan wat ze staan.

[ Bericht 2% gewijzigd door Maikuuul op 27-09-2017 15:38:19 ]
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_174033564
quote:

[..]

Helemaal niks.
je snapt er nog niet zoveel van.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 september 2017 @ 16:19:11 #27
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174033582
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 16:18 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

je snapt er nog niet zoveel van.
:')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 27 september 2017 @ 16:39:49 #28
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_174034009
Lief zijn voor elkaar. Het gaat de laatste tijd zo goed...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 27 september 2017 @ 16:41:38 #29
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_174034046
Kom op Oceanlab. Ga eens wat doen.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  woensdag 27 september 2017 @ 16:43:31 #30
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174034091
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 14:48 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Is toch niet één piek man, kijk eens goed oO<

[ afbeelding ]
Zou je mij misschien kunnen uitleggen waarom die lijn moet aangeven dat bitcoin gaat stijgen? :@
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 september 2017 @ 16:46:56 #31
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174034158
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 16:43 schreef _--_ het volgende:

[..]

Zou je mij misschien kunnen uitleggen waarom die lijn moet aangeven dat bitcoin gaat stijgen? :@
In het geval van een betrouwbare trendlijn (wat dit dus niet is), is een doorbraak door die lijn een teken dat er een einde komt aan in dit geval een downtrend. Meestal betekent dat dat we weer de lucht in gaan.

Trendbreuk eigenlijk. En hoe sterker de trend was (dus meer pieken die de lijn raken), hoe leuker het wordt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 27 september 2017 @ 16:51:09 #32
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174034236
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 16:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]

In het geval van een betrouwbare trendlijn (wat dit dus niet is), is een doorbraak door die lijn een teken dat er een einde komt aan in dit geval een downtrend. Meestal betekent dat dat we weer de lucht in gaan.

Trendbreuk eigenlijk. En hoe sterker de trend was (dus meer pieken die de lijn raken), hoe leuker het wordt.
Thanks voor de info ^O^
pi_174034608
Wat ik niet begrijp is dat oceanlab veel potentie heeft, althans dat wordt gezegd. Maar wat doen al die andere coins die groter zijn in waarde. OCL blijft rond de 290e plek.
pi_174034742
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 15:26 schreef supermercado het volgende:
Whut neo kan ik niet verkopen vanwege geplande onderhoud? Lekker dan, wou hem op 0.00790000 misschien verkopen...
Wallet onderhoud op Bittrex bedoel je?
Ga naar de Marketplace, klik op NEO en je komt in het NEO trade scherm. Hier kan je je buy- sell order plaatsen.

Het duurde bij mij een aantal dagen voordat ik doorhad dat je tijdens wallet onderhoud niet uit je portfolio(wallet) door naar de coin kan. :)

quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 16:41 schreef VeX- het volgende:
Kom op Oceanlab. Ga eens wat doen.
Is de laatste dagen vrij stabiel toch?
OCL is niet meer onder $0.06 geweest met een uitschieter naar $0.081-0.82
De uitschieters zullen wel door grote buy orders komen door mensen die een flinke reserve aanleggen.
OCL de nieuwe HODL?

[ Bericht 5% gewijzigd door SMS303 op 27-09-2017 17:22:01 ]
pi_174034763
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 17:10 schreef cb2013 het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat oceanlab veel potentie heeft, althans dat wordt gezegd. Maar wat doen al die andere coins die groter zijn in waarde. OCL blijft rond de 290e plek.
de ocl token bestaat nog niet eens een maand...
pi_174034901
Klopt, inmiddels ook gevonden en mn neo toch maar even gehouden 😁 waar gaat die heen joh
  woensdag 27 september 2017 @ 17:27:14 #37
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_174034947
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 15:26 schreef supermercado het volgende:
Geloof dat neo morgen nog op een andere exchange wordt toegevoegd. Ik hou ze nog even vast daarom.
  woensdag 27 september 2017 @ 17:30:32 #38
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_174035001
Neo te vroeg verkocht zie ik :P Nouja de eerste 30% winst toch meegepakt :) Ga me nu niet meer terug inkopen
  woensdag 27 september 2017 @ 17:47:58 #40
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174035293
quote:
Zijn naam is iig turks.

TRIGGERSHOT
  woensdag 27 september 2017 @ 17:49:17 #41
157922 fathank
pi_174035314
Edraket
pi_174035475
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 17:49 schreef fathank het volgende:
Edraket
Lolled
  woensdag 27 september 2017 @ 17:57:50 #43
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_174035493
quote:
_O- Mooi filmpje

Hij maakt gewoon poffertjes. Absolute madman
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  woensdag 27 september 2017 @ 17:58:44 #44
157922 fathank
pi_174035505
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 17:10 schreef cb2013 het volgende:
Ze bestaan net. Of moeten ze gelijk de top10 binnen denderen? En worden ze überhaupt wel ergens verhandeld buiten de waves dex om?

[ Bericht 4% gewijzigd door fathank op 27-09-2017 18:21:05 ]
  woensdag 27 september 2017 @ 18:24:21 #45
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_174036036
quote:
Even een analyse:
• Poloniex :')
• Hij heeft 3000 USDT op zijn account (Tethers :') )...
• Hij heeft het over $13 winst in 10 minuten :')
• Hij zegt dat het om "tokens" gaat op een blockchain en dat hij er weinig van snapt.
• Hij geeft aan dat hij $100.000 is misgelopen omdat hij op vakantie ging, dat zou nu 5 miljoen (hoe dan?) zijn...

Volgens mij is het gewoon een mannetje met mooie praatjes. Hij wil zijn "investeringsfonds" spekken. _O-

Dat hele toneelstukje over een e-mail naar Ernst Young is ook fake. _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door TimKuik op 27-09-2017 18:30:18 ]
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  woensdag 27 september 2017 @ 18:52:16 #46
236839 TimKuik
pi_174036614
pi_174036640
quote:
7s.gif Op woensdag 27 september 2017 18:24 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Even een analyse:
• Hij zegt dat het om "tokens" gaat op een blockchain en dat hij er weinig van snapt.
• Hij geeft aan dat hij $100.000 is misgelopen omdat hij op vakantie ging, dat zou nu 5 miljoen (hoe dan?) zijn...

Volgens mij is het gewoon een mannetje met mooie praatjes. Hij wil zijn "investeringsfonds" spekken. _O-

Die fonds snapte ik ook niet.

Waarom je winsten delen als je zelf mad skills hebt om rijk te worden?
pi_174036715
quote:
Dikke onzinverhalen hoor.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 27 september 2017 @ 19:00:56 #49
236839 TimKuik
pi_174036826
quote:
5s.gif Op woensdag 27 september 2017 18:53 schreef Terrorizer het volgende:

[..]

Die fonds snapte ik ook niet.

Waarom je winsten delen als je zelf mad skills hebt om rijk te worden?
Deze man wil gewoon zijn zakken vullen met mooie verhalen en probeert mensen mee te krijgen om hem geld te geven zodat hij het in crypto kan steken en de helft van de winst kan pakken.
  woensdag 27 september 2017 @ 19:04:16 #50
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_174037070
ja wie moeten dat uberhaupt voorstellen, zijn broer en zus of z'n veel te jonge ouders. En dat stukje waarbij hij die camera wegstuurt als hij in z'n rukbunkerhoekje even 'prive' in wil loggen omdat hij niet wil laten zien hoe hij dat doet :')

Het hele filmpje is te cringe om naar te kijken eigenlijk, ik krijg plaatsvervangende schaamte omdat ik net als hem met crypto bezig ben.
pi_174038323
Straks maar eens even mijn Walton, Sia en Steem verkopen om Lisk van te halen. Lisk is lekker stabiel gebleven afgelopen weken, maar nu rebrand voor de deur staat verwacht ik nog wel een stijging.

Kan iemand hier trouwens een TA doen voor Lisk over afgelopen maand? Als ik zo de chart bekijk op Blockfolio lijkt er een flag te ontstaan. Maar wat zegt dat? :P
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 27 september 2017 @ 20:05:16 #54
163650 Greys
pi_174038584
quote:
Echt een heel ongemakkelijk en onoprecht overkomend filmpje.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174038703
quote:

[..]

Even een analyse:

• Verkondigen "wel een beetje paranoia" ermee om te gaan maar jezelf wel laten filmen bij je thuis, met naamvermelding en verkondigen dat je een vermogen van +1M bezit.
  woensdag 27 september 2017 @ 20:33:25 #56
406944 SugeLucky
pi_174039419
ik wil ook cryptonair zijn
  woensdag 27 september 2017 @ 20:39:37 #57
131603 Afwazig
Serious business
pi_174039639
Kan iemand mij helpen ik heb nooit in cryptocurrencies belegd, maar weet ook niet hoe het werkt, maar ik wil graag 1000 euro aan NEO kopen. Wat en hoe moet ik doen doen? Pleasssse help... ;(
pi_174039659
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 20:39 schreef RobinaHoed het volgende:
Kan iemand mij helpen ik heb nooit in cryptocurrencies belegd, maar weet ook niet hoe het werkt, maar ik wil graag 1000 euro aan NEO kopen. Wat en hoe moet ik doen doen? Pleasssse help... ;(
Noob topic is hier voor
pi_174040774
Stop loss is niet mogelijk op Binance? Ik vertrouw WTC niet zo, maar wil vannacht wel lekker slapen :D
pi_174040887
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 16:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]

dat komt vast nog wel een keer.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 september 2017 @ 21:19:30 #62
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174040919
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 21:18 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

dat komt vast nog wel een keer.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_174041021
Gaat BCH nog verder zakken? Ik heb er best wat verlies op, maar wil het uiteraard beperken. Holden kan ook, maar zal het ooit nog meer waard worden?
pi_174041102
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 21:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]

^O^
  woensdag 27 september 2017 @ 21:29:49 #65
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174041180

Nu al 18 bitcoins verkopen :')
pi_174041321
quote:
Als je elke keer als hij 'zegmaar' zegt een slok wodka neemt ben je aan het eind van dit filmpje wel onder de pannen.
  woensdag 27 september 2017 @ 21:42:19 #67
131603 Afwazig
Serious business
pi_174041487
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 21:23 schreef xaban06 het volgende:
Gaat BCH nog verder zakken? Ik heb er best wat verlies op, maar wil het uiteraard beperken. Holden kan ook, maar zal het ooit nog meer waard worden?
Verpatsen die bende.
  woensdag 27 september 2017 @ 21:46:21 #68
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_174041582
Heb ik weer. Koop met Waves wat OCL, OCL stagneert en Waves pumpt. :')
  woensdag 27 september 2017 @ 21:48:48 #69
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_174041635
Lisk mag wel eens een keer gaan stoppen met zakken nu :(
  woensdag 27 september 2017 @ 21:52:36 #70
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174041720
Weer een spiritje van de btc?
pi_174042024
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 21:48 schreef Rossdale het volgende:
Lisk mag wel eens een keer gaan stoppen met zakken nu :(
Ik heb er net 80 stuks gekocht, volgens mij wel mooi moment :)
pi_174043349
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 21:35 schreef ratatat het volgende:

[..]

Als je elke keer als hij 'zegmaar' zegt een slok wodka neemt ben je aan het eind van dit filmpje wel onder de pannen.
Daar heb ik op kantoor ook last van. Nu ik er laatste tijd op let, word ik gek.
pi_174043448
Wordt net 5 BTC sellwall binnen 5 seconden weggevreten bij WTC. Er wordt nog flink gekocht daar.
pi_174043927
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 21:42 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Verpatsen die bende.
Zeg je dat zomaar of?
  woensdag 27 september 2017 @ 23:06:04 #75
406944 SugeLucky
pi_174044195
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 21:23 schreef xaban06 het volgende:
Weet niet hoeveel je er in hebt zitten maar ik ben niet zo van het verlies beperken. Ben meer van het holden tot het weer meer waard wordt.
pi_174044580
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 23:06 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Weet niet hoeveel je er in hebt zitten maar ik ben niet zo van het verlies beperken. Ben meer van het holden tot het weer meer waard wordt.
Maar bch is een shit coin. Weet niet of die veel hoger gaat komen. Hun eigen technologie deugt niet eens met die rare aanpassing van difficulty change.
pi_174044643
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 17:47 schreef _--_ het volgende:

[..]

Zijn naam is iig turks.

TRIGGERSHOT
het is die dude die hier overal referral linkjes postte
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  woensdag 27 september 2017 @ 23:46:51 #78
236839 TimKuik
pi_174045009
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 23:19 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Maar bch is een shit coin. Weet niet of die veel hoger gaat komen. Hun eigen technologie deugt niet eens met die rare aanpassing van difficulty change.
Blijkbaar weet je niet hoe Bitcoin werkt.

Dat is geen aanpassing, Bitcoin werkt ook met zo'n dificulty change. Het is echter zo dat als 10% van de Bitcoin Minepower over gaat op BCH dat het plots een hoge spike in difficulty kan veroorzaken voor BCH. Die 10% die dan van bitcoin weg is maakt geen deuk in de eigen difficulty.

Naarmate mining op BCH meer stabiliseert stabiliseert ook de verspringingen tussen difficulty. Het is gewoon een kinderziekte.

Verder zou je eens moeten kijken naar het falende Devteam van Bitcoin Core :')
  † In Memoriam † donderdag 28 september 2017 @ 00:00:30 #79
230491 Zith
pls tip
pi_174045144
quote:
7s.gif Op woensdag 27 september 2017 23:46 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Blijkbaar weet je niet hoe Bitcoin werkt.

Dat is geen aanpassing, Bitcoin werkt ook met zo'n dificulty change. Het is echter zo dat als 10% van de Bitcoin Minepower over gaat op BCH dat het plots een hoge spike in difficulty kan veroorzaken voor BCH. Die 10% die dan van bitcoin weg is maakt geen deuk in de eigen difficulty.

Naarmate mining op BCH meer stabiliseert stabiliseert ook de verspringingen tussen difficulty. Het is gewoon een kinderziekte.

Verder zou je eens moeten kijken naar het falende Devteam van Bitcoin Core :')
BTC heeft geen EDA die elke 12 uur de difficulty naar beneden kan aanpassen...

Wat is je opinie over het devteam van BCH?

[ Bericht 4% gewijzigd door Zith op 28-09-2017 00:09:32 ]
pi_174045411
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 19:54 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Straks maar eens even mijn Walton, Sia en Steem verkopen om Lisk van te halen. Lisk is lekker stabiel gebleven afgelopen weken, maar nu rebrand voor de deur staat verwacht ik nog wel een stijging.

Kan iemand hier trouwens een TA doen voor Lisk over afgelopen maand? Als ik zo de chart bekijk op Blockfolio lijkt er een flag te ontstaan. Maar wat zegt dat? :P
Walton verkopen :')
pi_174045573
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 00:28 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Walton verkopen :')
Heb Walton niet meer weggedaan.
pi_174045663
Balls deep in WTC (wel met stoploss en alerts gelukkig)
pi_174045766
Iemand anders ook last van? Sinds Bitcointalk forum een keer gehacked is is mijn persoonlijke emailadres bekend geworden onder spammerts. Mijn hele spamfolder staat vol met ICO en cryptoscam onzin. :(
pi_174045788
quote:
10s.gif Op donderdag 28 september 2017 00:55 schreef Faeroer het volgende:
Ik ga even wachten op de (hopelijke) vrijdag/weekenddip en ga dan weer eens wat schuiven om meer WTC's te kopen :)
pi_174045870
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 01:04 schreef kthxbye het volgende:
Iemand anders ook last van? Sinds Bitcointalk forum een keer gehacked is is mijn persoonlijke emailadres bekend geworden onder spammerts. Mijn hele spamfolder staat vol met ICO en cryptoscam onzin. :(
Mijne ook alleen echter nooit op dat forum aangemeld geweest
pi_174045886
quote:
Ideaal juist, weet ik meteen welke ICO`s ik juist niet moet hebben.
Maar inderdaad zelfde probleem hier.
pi_174045889
Waarom zou je overal hetzelfde adres gebruiken?
pi_174045907
quote:
10s.gif Op donderdag 28 september 2017 01:23 schreef Faeroer het volgende:
Waarom zou je overal hetzelfde adres gebruiken?
Dat doe ik ook niet slimpie, maar toen ik jaren geleden met cryptos begon was het nog allemaal niet zo duidelijk he.
pi_174045960
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 01:29 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Dat doe ik ook niet slimpie, maar toen ik jaren geleden met cryptos begon was het nog allemaal niet zo duidelijk he.
Ah ok, maar als je ninja wilt worden doe je https://protonmail.com/
pi_174046457
quote:
10s.gif Op donderdag 28 september 2017 01:39 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Ah ok, maar als je ninja wilt worden doe je https://protonmail.com/
Thanks voor de tip! Waar gebruik jij het voor en is het een beetje user friendly?
pi_174047728
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 05:46 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Thanks voor de tip! Waar gebruik jij het voor en is het een beetje user friendly?
Praktisch alles, tenzij ik echt een gmail nodig heb (telefoon) of werk (outlook/office synch).
pi_174047890
Jammer dat de alts niet mee gaan met bitcoin. ;(
pi_174047932
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 09:19 schreef dimmak het volgende:
Jammer dat de alts niet mee gaan met bitcoin. ;(
WTC, you blind brah?
pi_174047938
quote:
10s.gif Op donderdag 28 september 2017 09:25 schreef Faeroer het volgende:

[..]

WTC, you blind brah?
Die zit niet in mijn portfolio. :P
pi_174048261
quote:
10s.gif Op donderdag 28 september 2017 00:55 schreef Faeroer het volgende:
Stop loss met bot? Ik heb gisteren laat wtc verkocht omdat ik geen zin had tijdens het pitten koersdaling mee te maken.
pi_174048586
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 10:03 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Stop loss met bot? Ik heb gisteren laat wtc verkocht omdat ik geen zin had tijdens het pitten koersdaling mee te maken.
Geen bot, wel een broer en een zwager. We wisselen elkaar af. :P
pi_174048794
https://twitter.com/JUN_Omise/status/913293455115280384

OMG heeft een investering van Thaise overheid.
pi_174048996
quote:
10s.gif Op donderdag 28 september 2017 10:43 schreef Faeroer het volgende:
https://twitter.com/JUN_Omise/status/913293455115280384

OMG heeft een investering van Thaise overheid.
Vandaar dus die stijging, al is die alweer gestagneerd.
pi_174049267
quote:
3s.gif Op donderdag 28 september 2017 10:56 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Vandaar dus die stijging, al is die alweer gestagneerd.
OMG voor hodl, 1-3 jaar.
  donderdag 28 september 2017 @ 11:20:05 #100
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_174049325
quote:
10s.gif Op donderdag 28 september 2017 11:16 schreef Faeroer het volgende:

[..]

OMG voor hodl, 1-3 jaar.
pi_174049359
Waves gaat goed hoor

:(
  donderdag 28 september 2017 @ 11:25:26 #102
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_174049463
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 11:21 schreef Blue_note het volgende:
Waves gaat goed hoor

:(
Meeste altcoins blijven achter
  donderdag 28 september 2017 @ 11:25:27 #103
94080 VeX-
pi_174049464
Het was natuurlijk teveel gevraagd dat Waves z'n winstje ook echt zou vasthouden. OCL gaat ook al zo lekker.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_174049467
Ik ben 2 dagen geleden ingestapt op WTC.. had ik er maar meer in gestopt :+
pi_174049556
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 11:25 schreef VeX- het volgende:
Het was natuurlijk teveel gevraagd dat Waves z'n winstje ook echt zou vasthouden. OCL gaat ook al zo lekker.
OCL is net nieuw joh, geef het tijd.
10 Oktober Waves NG, 1000 transacties per seconde volgens mij tegenover uit mn hoofd 100 per minuut nu. Hiermee zal de nieuwe DEX ook prima werken en als ie zo goed wordt als ie eruit ziet zal dat voor een grote volumestijging op DEX zorgen
  donderdag 28 september 2017 @ 11:32:05 #106
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_174049590
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 11:25 schreef VeX- het volgende:
Dit.

* Repeating bereidt zich voor op de ICO-helden die zeggen dat 'ie al een paar keer over de kop is gegaan.
  donderdag 28 september 2017 @ 11:35:44 #107
236839 TimKuik
pi_174049657
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 11:30 schreef Kale het volgende:

[..]

10 Oktober Waves NG, 1000 transacties per seconde volgens mij tegenover uit mn hoofd 100 per minuut nu. Hiermee zal de nieuwe DEX ook prima werken en als ie zo goed wordt als ie eruit ziet zal dat voor een grote volumestijging op DEX zorgen
Fixed.
pi_174049658

Misschien moeten jullie gewoon wat meer geduld hebben met Waves ;)

Waves gaat zijn stijging echt nog wel krijgen. Misschien moet ik toch ook maar een paar stuks kopen :P
pi_174049788
Ik heb Nexus munten, dat is toch wel mijn teleurstelling van de week... :'(
Gelukkig wordt het gecompenseerd door de rest maar er had meer in gezeten.
pi_174049834
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 11:42 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik heb Nexus munten, dat is toch wel mijn teleurstelling van de week... :'(
Gelukkig wordt het gecompenseerd door de rest maar er had meer in gezeten.
>50% van de tijd is het Buy the hype, sell the news.
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
pi_174050145
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 11:35 schreef brombeer_ het volgende:
[ afbeelding ]

Misschien moeten jullie gewoon wat meer geduld hebben met Waves ;)

Waves gaat zijn stijging echt nog wel krijgen. Misschien moet ik toch ook maar een paar stuks kopen :P
Ben ook van plan om hier balls deep in te gaan zitten, eigenlijk zit ik er al goed in :9. Paar weken geleden aardig wat gekocht, vanmorgen weer wat bijgekocht en als we nog voor een laatste keer rond de 100k gaan zitten dan koop ik weer wat bij. Als morgen daadwerkelijk nieuwe plaatjes van de komende DEX online komen met wat extra nieuws dan zit de kans er aardig in dat we gaan vliegen als dat op sociale platformen gehyped gaat worden.
https://www.reddit.com/r/(...)waves_set_to_rocket/
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
pi_174050164
quote:
11s.gif Op woensdag 27 september 2017 20:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Echt een heel ongemakkelijk en onoprecht overkomend filmpje.
wel dikke ballen die zus, crypto gekocht of niet dat is de vraag
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_174050707
quote:
10s.gif Op donderdag 28 september 2017 10:26 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Geen bot, wel een broer en een zwager. We wisselen elkaar af. :P
Hahah supermooi. Ik heb er ook aan gedacht om mijn studentenbroertje 's nachts op mijn kosten bier te laten drinken en naar de koers te laten staren :P

Maar als jullie dat met zijn 3en doen, zitten jullie er wel dik in. Weet jij trouwens wanneer WTC met hun eigen wallet en blockchain komen? Ik wil graag dumpen daarvoor. Heb vanmorgen op 123k weer ingekocht.
pi_174050787
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 12:35 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Weet jij trouwens wanneer WTC met hun eigen wallet en blockchain komen? Ik wil graag dumpen daarvoor.
Volgende maand denk ik

https://www.reddit.com/r/(...)_it_is_not_too_late/

[ Bericht 16% gewijzigd door Faeroer op 28-09-2017 13:48:17 ]
pi_174050912
quote:
10s.gif Op donderdag 28 september 2017 12:40 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Volgende maand denk ik
Dat begreep ik ook, maar helaas heeft die maand 31 dagen haha. Dit is niets minder dan een dikke vette pump die gedumpt gaat worden, daarom durfde ik het vannacht ook niet aan te houden. Dus maar goed Twitter in de gaten houden.

Misschien vind je Wanchain ook wel iets. Whitelist voor ICO is wel gesloten, maar ze hanteren eenzelfde strategie als Walton. Wanchain gaat eerst ERC20 token uitgeven en komen ongeveer 2 maanden na hun ICO met een eigen wallet en blockchain.

Wanchain wil een decentralized bank opzetten door middel van smart contracts. Na verloop van tijd willen ze cross blockchain transacties faciliteren, te beginnen met de Ethereum en Bitcoin blockchain. Daarnaast zit er uiteraard een DEX ingebouwd. 51% van de tokens komen op de markt tegen een waarde van $30M, wat ik een net kapitaal vind in deze tijden van ICO gekte. Ehm, nog meer info? Ohja, de (co)founder van Factom is de Founder van Wanchain en hun team bestaat al uit 30 man. Volgens mij is het verder nog redelijk onder de radar.
pi_174051422
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 12:02 schreef Thezappa het volgende:

[..]

_O-
Lambo of Rekt
pi_174051760
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 12:47 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Dat begreep ik ook, maar helaas heeft die maand 31 dagen haha. Dit is niets minder dan een dikke vette pump die gedumpt gaat worden, daarom durfde ik het vannacht ook niet aan te houden. Dus maar goed Twitter in de gaten houden.

Misschien vind je Wanchain ook wel iets. Whitelist voor ICO is wel gesloten, maar ze hanteren eenzelfde strategie als Walton. Wanchain gaat eerst ERC20 token uitgeven en komen ongeveer 2 maanden na hun ICO met een eigen wallet en blockchain.

Wanchain wil een decentralized bank opzetten door middel van smart contracts. Na verloop van tijd willen ze cross blockchain transacties faciliteren, te beginnen met de Ethereum en Bitcoin blockchain. Daarnaast zit er uiteraard een DEX ingebouwd. 51% van de tokens komen op de markt tegen een waarde van $30M, wat ik een net kapitaal vind in deze tijden van ICO gekte. Ehm, nog meer info? Ohja, de (co)founder van Factom is de Founder van Wanchain en hun team bestaat al uit 30 man. Volgens mij is het verder nog redelijk onder de radar.
Kan wat zijn.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 september 2017 @ 13:39:54 #118
163650 Greys
pi_174051877
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 12:02 schreef Thezappa het volgende:

[..]

Die lijken me echt. De lippen daarentegen, cryptolippen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174052035
quote:
10s.gif Op donderdag 28 september 2017 13:39 schreef Greys het volgende:

[..]

:9
Lambo of Rekt
  donderdag 28 september 2017 @ 14:25:58 #120
236839 TimKuik
pi_174052550
quote:
10s.gif Op donderdag 28 september 2017 13:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Beide lijken me niet echt... :7
pi_174052746
quote:

[..]

Op 10 oktober zijn er nog steeds max maar 100 transacties per minuut mogelijk. De echte uitbraak van Waves laat dus even op zich wachten, als die überhaupt al komt.
pi_174052836
quote:
Same here
pi_174053663
quote:

[..]

OKTOBER WORDT WAVESMAAND!! 11 :')
pi_174053724
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 15:24 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Oktober is het nieuwe September!
pi_174053757
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 15:24 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Denken in maanden. :')
Dit decenium en de komende decennia is het Wavesmaand. _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2017 15:29:41 ]
pi_174053813
quote:
6s.gif Op donderdag 28 september 2017 15:29 schreef Typisch het volgende:

[..]

ALS DE NIEUWE DEX KOMT DAN GAAN WE PAS ECHT KNALLEN!! 11 :')
pi_174053874
quote:
6s.gif Op donderdag 28 september 2017 15:29 schreef Typisch het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 15:32 schreef kthxbye het volgende:

[..]

ALS DE NIEUWE DEX KOMT DAN GAAN WE PAS ECHT KNALLEN!! 11 :')
Jullie zijn het oneens, gaan jullie nu weer ruzie maken? :d

Zo ja, ga ik popcorn halen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_174054030
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 15:36 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

[..]

Jullie zijn het oneens, gaan jullie nu weer ruzie maken? :d

Zo ja, ga ik popcorn halen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik had ruzie over een of andere Chinese coin!
pi_174054072
Waves :')
Shitcoin :')
pi_174054192
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 15:46 schreef MaGNeT het volgende:
Waves :')
Shitcoin :')
Sasha :')
pi_174054264
Ieder weldenkend mens dat in Waves zit:

kthxbye:
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 september 2017 @ 15:59:04 #132
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174054311
Wanneer is waves geen shitcoin meer?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_174054381
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 15:59 schreef Nattekat het volgende:
Wanneer is waves geen shitcoin meer?
Oktober.
pi_174054468
Sowieso heb ik nooit een jaar genoemd, alleen een maand.
pi_174054595
kthxbye:

Waves is nr 2 grootste van mijn portfolio, en sinds vandaag Waltonchain nr 3. Diversify your bonds nigga, over Rusland en China.
  donderdag 28 september 2017 @ 16:17:56 #136
236839 TimKuik
pi_174054611
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 16:16 schreef kthxbye het volgende:
Diversify your bonds nigga
Waardeloos zonder Wu-Tang-Clan video.
pi_174054645
quote:
7s.gif Op donderdag 28 september 2017 16:17 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Waardeloos zonder Wu-Tang-Clan video.
Compleetheid!

pi_174054727
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 16:02 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Oktober.
Oktober 2018?
pi_174054902
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 16:26 schreef exelletor het volgende:

[..]

Oktober 2018?
2088
pi_174055388
Damn.. begint bij neo het weekend al een dagje eerder?
Balen want mn edge gaat ook nog steeds kut. Zal wel niks worden met die release van morgen
pi_174055815
weet iemand hoe ik Walton kan kopen? :{
pi_174055893
Ow edge gaat juist na mijn berichtje wat beter.
https://medium.com/edgele(...)e-eidoo-3de99465c2e8

Never mind...

[ Bericht 3% gewijzigd door supermercado op 28-09-2017 17:40:01 ]
pi_174056432
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 17:27 schreef RobinaHoed het volgende:
Binance
  Moderator donderdag 28 september 2017 @ 18:31:18 #144
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_174056891
September is de Waves maand.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 september 2017 @ 18:36:18 #145
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174056967
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 16:16 schreef kthxbye het volgende:
kthxbye:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Waves is nr 2 grootste van mijn portfolio, en sinds vandaag Waltonchain nr 3. Diversify your bonds nigga, over Rusland en China.
Je hebt een geslachtsoperatie ondergaan?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_174056988
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 17:05 schreef supermercado het volgende:
Damn.. begint bij neo het weekend al een dagje eerder?
Balen want mn edge gaat ook nog steeds kut. Zal wel niks worden met die release van morgen
Neo is vandaag op een Koreaanse exchange geplaatst dus vandaar veel gestegen laatste dagen. Zal hoogstwaarschijnlijk vooral weer steady naar beneden gaan de komende tijd.
  donderdag 28 september 2017 @ 18:41:25 #147
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_174057056
Lisk maakt nu een sprong :)
pi_174057367
Wat is er met MGO op HitBTC, is deze daar pas net gelist oid?

# Source Pair Volume (24h) Price Volume (%) Updated
1 HitBTC EMGO/BTC $1,126,250 $0.977568 81.59% Recently
2 Liqui MGO/BTC $116,507 $0.605260 8.44% Recently
pi_174057403
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 18:59 schreef Atlantis- het volgende:
Wat is er met MGO op HitBTC, is deze daar pas net gelist oid?

# Source Pair Volume (24h) Price Volume (%) Updated
1 HitBTC EMGO/BTC $1,126,250 $0.977568 81.59% Recently
2 Liqui MGO/BTC $116,507 $0.605260 8.44% Recently
Misschien iemand een pumpje gestart? Geen idee.
Er was wel weer wat nieuws rond MGO.
Ben wel blij met wat ik erbij gekocht heb, een paar week terug :)
pi_174057556
Heb 2k euro te besteden, welke coin gaat (op lange termijn) omhoog?

Behalve Waves, Lisk en TRST.
pi_174057693
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 19:06 schreef xaban06 het volgende:

Steem en EOS
pi_174058312
quote:

WTC, OMG, NEO
pi_174058670
quote:

waves alleen
  donderdag 28 september 2017 @ 20:01:16 #154
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_174058842
Sowieso waves, anderen weet ik niet. Ik vermoed Lisk
pi_174058847
jack_kuveke twitterde op donderdag 28-09-2017 om 18:01:25 Show our GameCredits and MobileGo ESL announcement some love on Reddit! https://t.co/Y0QWBHTUNA #blockchain #revolution reageer retweet
Er komt eindelijk wat actie :)
  donderdag 28 september 2017 @ 20:04:05 #156
94080 VeX-
pi_174058910
Oceanlab. :')
pi_174058931
quote:

Iconomi
Gefeliciteerd
pi_174059049
quote:

IOTA

Voor ¤1000 koop je zo'n 1500000000 IOT _O-

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2017 20:13:27 ]
pi_174059751
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 20:04 schreef VeX- het volgende:
Laat mooi maar even sudderen, pak ik straks minstens die 10k mee voor de airdrops e.d.
pi_174060245
via welke site of app handelt deze gast?
check de beelden:
https://vicemoney.nl/2017(...)mse-cryptomiljonair/

Iemand een idee..
pi_174060377
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 20:04 schreef VeX- het volgende:
shitcoin. dumpe
pi_174060422
quote:

BTS
pi_174060530
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 20:58 schreef RobinaHoed het volgende:
check de beelden:

Iemand een idee..
Poloniex in nachtmodus.
Gefeliciteerd
pi_174060691
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 21:08 schreef Goudgeil het volgende:

[..]

Poloniex in nachtmodus.
Thanks ;)
pi_174061912
Iota is nu ook op Binance te verhandelen _O_
Up Up Up
pi_174061992
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 21:56 schreef Bitfinesse het volgende:
Iota is nu ook op Binance te verhandelen _O_
link?
pi_174062027
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 21:59 schreef r3gi3boy het volgende:

[..]

link?
alleen voor deposits.. ik denk dat ze per 1 oktober live gaan
Up Up Up
  donderdag 28 september 2017 @ 22:40:27 #168
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_174062960
quote:
14s.gif Op donderdag 28 september 2017 20:39 schreef Typisch het volgende:

[..]

Laat mooi maar even sudderen, pak ik straks minstens die 10k mee voor de airdrops e.d.
Hoe zat dat ook alweer met die airdrops?
  donderdag 28 september 2017 @ 23:11:15 #169
94080 VeX-
pi_174063664
Ik hoop dat ze gaan regelen dat OCL op binance komt. Bittrex en Tidex zitten zichtbaar te slapen en binance doet gewoon een open sollicitatie.
pi_174063692
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 23:11 schreef VeX- het volgende:
Ik hoop dat ze gaan regelen dat OCL op binance komt. Bittrex en Tidex zitten zichtbaar te slapen en binance doet gewoon een open sollicitatie.
Lol.
pi_174064087
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 17:27 schreef RobinaHoed het volgende:
The FOMO is strong in this one...
pi_174064105
quote:

Meen je deze vraag nou serieus? :') komop zeg.
  vrijdag 29 september 2017 @ 00:00:33 #173
236839 TimKuik
pi_174064511
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 21:13 schreef RobinaHoed het volgende:

[..]

Thanks ;)
Protip: Handel niet op Poloniex.

Tevens is die kerel in die video een mooiboi met nog niet eens één Bitcoin.
pi_174066074
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 20:58 schreef RobinaHoed het volgende:
check de beelden:

Iemand een idee..
Lekker slim om met je naam, bakkes, adres en je (polo) e-mailadres op internet te komen.
pi_174066180
Jullie missen een Korea ico ban dump momentje.
pi_174066560
Wie vandaag nog een gokje wil maken: Viacoin staat onder de 30k satoshi en gaat vandaag atomic swapping testen met Litecoin. Dat kan wel eens goed uitpakken.
pi_174066580
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 07:17 schreef dimmak het volgende:
Wie vandaag nog een gokje wil maken: Viacoin staat onder de 30k satoshi en gaat vandaag atomic swapping testen met Litecoin. Dat kan wel eens goed uitpakken.
Pakt meestal niet zo goed uit bij een sterk dalende koers als vandaag.

Ben benieuwd hoever die nu weer naar beneden gaat.
pi_174066586
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 07:22 schreef daankes het volgende:

[..]

Pakt meestal niet zo goed uit bij een sterk dalende koers als vandaag.

Ben benieuwd hoever die nu weer naar beneden gaat.
Bij Verge had het een gigantisch positief effect terwijl de koers daalde. Daarom zeg ik, een gokje. :P
pi_174066622
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 07:24 schreef dimmak het volgende:

[..]

Bij Verge had het een gigantisch positief effect terwijl de koers daalde. Daarom zeg ik, een gokje. :P
Daar heb je gelijk in. Ik dacht meteen aan Qtum een paar weken terug die best een grote update hadden, maar waar niets gebeurden met de koers.

Een gokje inderdaad!
pi_174066643
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 07:32 schreef daankes het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in. Ik dacht meteen aan Qtum een paar weken terug die best een grote update hadden, maar waar niets gebeurden met de koers.

Een gokje inderdaad!
Overigens, waar iedereen vannacht naar beneden is geknald, heeft VIA zich staande gehouden. :) Goed teken.
  vrijdag 29 september 2017 @ 07:38:05 #181
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_174066755
Die FUD van Korea komt ook wel weer lekker op een goed moment. Net als je denkt dat de toekomst er weer rooskleurig uit zien komt er deze onzin weer aan om de koers laag te houden. Terwijl er geen reet aan de hand is.
pi_174067142
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 07:49 schreef dimmak het volgende:
Die FUD van Korea komt ook wel weer lekker op een goed moment. Net als je denkt dat de toekomst er weer rooskleurig uit zien komt er deze onzin weer aan om de koers laag te houden. Terwijl er geen reet aan de hand is.
en ook precies voor het weekend he.
pi_174067307
Prima moment om in te stappen dus.
pi_174067391
Ben toch best wel benieuwd of alles waar is.
Als het goed gaat in China komt er kut nieuws naar buiten. Nu ging het weer even goed en nu komt Korea met kut nieuws..
Word lekker beïnvloed zo
  vrijdag 29 september 2017 @ 09:24:37 #186
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_174067636
In een nacht alle winst van afgelopen week teniet gedaan. Jeej _O-

Ach des te hoger knallen ze volgende maand zullen we maar denken!
pi_174067715
quote:
3s.gif Op vrijdag 29 september 2017 09:24 schreef Rossdale het volgende:

Het is pas winst als je het omzet in BTC.
pi_174067862
quote:
3s.gif Op vrijdag 29 september 2017 09:24 schreef Rossdale het volgende:

Dit ja :o
Achteraf was verkopen en nu kopen slimmer geweest...Maarja achteraf..

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2017 09:40:40 ]
pi_174068919
Topnieuws allemaal weer

quote:
Russia Likely to Ban Bitcoin Payments - Deputy Finance Minister Says

According to the state-backed news source TASS, Alexey Moiseev – who previously said that Bitcoin should be classified as a kind of asset in Russia and limited to qualified investors – told reporters, that no regulator doubts that Bitcoin payments will be banned.

"No regulator doubts that payments will be banned. The discussions will continue. I think that within the framework of these discussions we will decide what we will do with it."
pi_174069004
De ico ban van Korea heeft tot nu toe veel minder effect dan China ico ban.

Maar als due Russen nu ook nog eens gaan zeiken over Bitcoin...
  vrijdag 29 september 2017 @ 10:50:27 #191
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_174069059
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 10:46 schreef fckdedeurkruk het volgende:
De ico ban van Korea heeft tot nu toe veel minder effect dan China ico ban.

Maar als due Russen nu ook nog eens gaan zeiken over Bitcoin...
Sasha moet maar eens met Putin gaan praten, anders wordt het nooit wat met waves :P
pi_174069120
Al die FUD om niks. Ik prijs de dag wanneer iedereen dat lekker gaat negeren.
pi_174069123
Ik heb iig even eea verkocht. Ik zie dit wel even goed dippen, zeker met het weekend voor de deur :9
  vrijdag 29 september 2017 @ 10:56:11 #194
236839 TimKuik
pi_174069159
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 september 2017 10:53 schreef Cyanide- het volgende:
Ik heb iig even eea verkocht. Ik zie dit wel even goed dippen, zeker met het weekend voor de deur :9
Same. Weekend dip komt er nog bij.
pi_174069188
Die Binance app werkt tegenwoordig ook wel lekker. Het enige wat echt super tof zou zijn als hij nog een melding zou kunnen geven bij het buyen/sellen van een order en bij een bepaalde prijs.
pi_174069210
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 september 2017 10:53 schreef Cyanide- het volgende:
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 september 2017 10:56 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Same. Weekend dip komt er nog bij.
Ik ben zelf meer een hodler. Maar doen jullie dat dan ook gewoon als jullie met iets verlies staan?
pi_174069288
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 10:57 schreef dimmak het volgende:
Die Binance app werkt tegenwoordig ook wel lekker. Het enige wat echt super tof zou zijn als hij nog een melding zou kunnen geven bij het buyen/sellen van een order en bij een bepaalde prijs.
Ik wist niet dat zij een app hebben, nice. Is dan ook de enige goed werkende exchange app?

Eidoo, een ICO uit Zwiterland, wil een hybrid exchange op de markt brengen die eerst alleen gaan werken via een mobile app. Hybride exchange is de zin van, decentraal opslaan van je coins op hun wallet dus veilig, maar een centrale exchange om met hoge liquiditeit te kunnen handelen. In eerste instantie alleen ERC20 tokens, later ook de Bitcoin tokens en vervolgens willen ze gateways implenteren voor o.a. Litecoin & Zcash.

De ICO start vanaf 4 oktober, er worden in totaal 20 miljoen coins uitgegeven aan het publiek. Het enige wat me een beetje tegenstaat is dat 1 token $2,30 is.
  vrijdag 29 september 2017 @ 11:09:07 #198
131603 Afwazig
Serious business
pi_174069325
Wil nog wat VIA kopen, de vraag is nu of de weekenddip nog komt of niet. Dus, nu kopen of later dit weekend? :P
pi_174069353
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 10:59 schreef dimmak het volgende:

[..]

[..]

Ik ben zelf meer een hodler. Maar doen jullie dat dan ook gewoon als jullie met iets verlies staan?
Nu wel, de laatste tijd iets te vaak lekker blijven hodlen, en dan gaat het zoals deze week :') op donderdag allemala yippeekayee, groene plusjes overal, en dan gebeurt er weer *iets* en het hele zooitje tieft weer in elkaar. Het is allemaal iets te zenuwachtig lately naar mijn zin.
pi_174069373
quote:
Als je bij koersdalingen verkoopt ben je geen holder.

Ik ga ook maar eens naar VIA kijken :)
pi_174069469
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 11:09 schreef Afwazig het volgende:
Wil nog wat VIA kopen, de vraag is nu of de weekenddip nog komt of niet. Dus, nu kopen of later dit weekend? :P
Tot nu toe blijft VIA vrij stabiel. Weet niet of die dip wel komt voor VIA als atomic swapping vandaag goed gaat.
pi_174069545
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 11:06 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Ik wist niet dat zij een app hebben, nice. Is dan ook de enige goed werkende exchange app?
Yes! Werkt best goed!

http://android.myapp.com/(...)me=com.bijie.binance (op de button met computer klikken)
  vrijdag 29 september 2017 @ 11:26:16 #203
236839 TimKuik
pi_174069591
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 10:59 schreef dimmak het volgende:

[..]

[..]

Yup. Maar sta al een lange tijd geen verlies meer in het algemeen. Of bedoel je per coin verlies? Dan verkoop ik ze ook. Als het naar beneden gaat gaat meestal alles mee. Goedkoper terugkopen ^O^
pi_174069648
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 september 2017 11:26 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Yup. Maar sta al een lange tijd geen verlies meer in het algemeen. Of bedoel je per coin verlies? Dan verkoop ik ze ook. Als het naar beneden gaat gaat meestal alles mee. Goedkoper terugkopen ^O^
Coin verlies inderdaad. Sta zelf ook dik in de plus. Maar ben altijd een beetje huiverig om verlies te lijden op die order. Dan hodl ik liever.
  vrijdag 29 september 2017 @ 11:31:48 #205
236839 TimKuik
pi_174069700
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 11:28 schreef dimmak het volgende:

[..]

Coin verlies inderdaad. Sta zelf ook dik in de plus. Maar ben altijd een beetje huiverig om verlies te lijden op die order. Dan hodl ik liever.
Denk gewoon dat dat het verschil is tussen daytraden en HODL'en. Als je HODL't ga je er vanuit dat het wel weer goed komt met de prijs, als daytrader wil je winst maken op de pieken en dalen.

Tevens kan je als HODL'er ook lekker een week niet naar je portfolio kijken. Als daytrader ben je er veel meer mee bezig. Beide heeft z'n voordelen en nadelen.
pi_174069756
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 september 2017 11:31 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Denk gewoon dat dat het verschil is tussen daytraden en HODL'en. Als je HODL't ga je er vanuit dat het wel weer goed komt met de prijs, als daytrader wil je winst maken op de pieken en dalen.
Ik moet nog wat stappen zetten voordat ik een daytrader ben inderdaad. Maar dan moet ik eerst mijn Blockfolio app weg knallen. :P
  vrijdag 29 september 2017 @ 11:39:34 #207
236839 TimKuik
pi_174069889
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 11:34 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ik moet nog wat stappen zetten voordat ik een daytrader ben inderdaad. Maar dan moet ik eerst mijn Blockfolio app weg knallen. :P
Ik ben zelf ook niet zo'n super trader. Ik pak gewoon hier en daar wat winst en ben niet bang soms ook wat verliezen te pakken.

Nu moet ik even niet meer naar alle prijzen kijken want ik heb geen zin om in een opwelling te duur weer terug te kopen _O-

Ik zie het allemaal morgen wel weer. Ik ga er vanuit dat de prijs dan wel weer iets gedaald is.
pi_174070859

pi_174071299
Misschien al gepost ...

http://www.msn.com/nl-nl/(...)56Yo&ocid=spartanntp

[ Bericht 62% gewijzigd door SMS303 op 29-09-2017 14:11:05 ]
  vrijdag 29 september 2017 @ 12:54:12 #210
236839 TimKuik
pi_174071431
quote:
_O-
pi_174071458
quote:
pi_174071471
quote:
:’)
pi_174071717
quote:
Ed heeft concurrentie!
pi_174071759
Lol, echt slecht. En waarom zijn juist de prijzen niet in bitcoin :')
  † In Memoriam † vrijdag 29 september 2017 @ 13:47:24 #215
230491 Zith
pls tip
pi_174072272
Zijn die 3 maanden van het ed groepje niet voorbij? Mogen we resultaten zien? :P
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 september 2017 @ 13:57:39 #216
163650 Greys
pi_174072424
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 13:14 schreef Deckard het volgende:
Lol, echt slecht. En waarom zijn juist de prijzen niet in bitcoin :')
Omdat je dat pas in het Basispakket leert hoe je dat aan moet kopen en een account moet maken en hoe een wallet werkt.

Hm, misschien moeten we het beginnerstopic hier met al diezelfde info als het Basispakket ook maar achter een betaalmuur doen. 8-)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174072524
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 13:47 schreef Zith het volgende:
Zijn die 3 maanden van het ed groepje niet voorbij? Mogen we resultaten zien? :P
Nog twee dagen dacht ik haha. Ben ook wel benieuwd. Die Ed heeft toch al ruim 13k twitterslaven.

En over die cursus, lag in de lijn van verwachting dat zulke knapen op den duur op het toneel zouden verschijnen. De worshop en het basispakket kan ik zelf ook wel aanbieden ondertussen. En over die twee onderdelen kun je gewoon objectieve informatie geven. Als er gekken zijn die het willen betalen, waarom niet he..

Godver die website :')
pi_174072554
quote:
Wist niet dat Ed in Veenendaal woonde.
  vrijdag 29 september 2017 @ 14:12:37 #219
236839 TimKuik
pi_174072629
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 14:04 schreef fckdedeurkruk het volgende:
en het basispakket kan ik zelf ook wel aanbieden ondertussen. En over die twee onderdelen kun je gewoon objectieve informatie geven. Als er gekken zijn die het willen betalen, waarom niet he..

Godver die website
Voor $5 kan je op Fiverr iemand een 5x mooiere flyer laten maken zou je zeggen...
pi_174072734
quote:
fb
pi_174072970
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 19:12 schreef Mender het volgende:

[..]

Steem en EOS
Not sure if serious..?
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_174073166
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 september 2017 10:38 schreef Cyanide- het volgende:
Topnieuws allemaal weer

[..]

Bitcoin betalingen waren nog t toegestaan in Rusland, dat is niks nieuws.
pi_174076437
Kan aan mij liggen maar waarom gaat Waves nu weer in de plus opeens?
pi_174076856
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 september 2017 00:00 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Protip: Handel niet op Poloniex.

want? :@
  vrijdag 29 september 2017 @ 18:25:33 #225
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_174076953
quote:
:') come oooooon
pi_174076996
quote:
13k overgemaakt, ik trade jullie allemaal helemaal kwijt B-) :7 8-)
Forcefield City Bewoner
  Eindredactie Games vrijdag 29 september 2017 @ 18:30:26 #227
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174077020
quote:
probeert edje weer geld te maken :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  vrijdag 29 september 2017 @ 18:33:15 #228
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_174077051
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 18:18 schreef RobinaHoed het volgende:

[..]

want? :@
Withdrawals werken soms spontaan niet en de support is om te huilen.
  vrijdag 29 september 2017 @ 19:30:50 #229
236839 TimKuik
pi_174077937
Tijd voor de weekend dip?
pi_174078646
Hold iemand hier net als ik ook NXT om zo IGNIS te ontvangen? Ik heb die krengen al minimaal 3 maanden en ben net weer aan het zoeken hoe het ook alweer werkt.

Krijg je IGNIS én ARDR op basis van je stack NXT?
pi_174081499
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:03 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Hold iemand hier net als ik ook NXT om zo IGNIS te ontvangen? Ik heb die krengen al minimaal 3 maanden en ben net weer aan het zoeken hoe het ook alweer werkt.

Krijg je IGNIS én ARDR op basis van je stack NXT?
Nee, alleen IGNIS.
XRP - To tha moon motherf#cker!
  vrijdag 29 september 2017 @ 22:29:39 #232
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_174082010
Straks Rotterdams Cryptomiljonair mannetje bij RTL Late Night
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_174082402
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 22:29 schreef richolio het volgende:
Haha ik wou het net posten, wat een clowntje die gast :')
pi_174082450
Ik geloof er niet zo veel van...
  vrijdag 29 september 2017 @ 22:59:09 #235
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_174082537
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 22:52 schreef r3gi3boy het volgende:

[..]

Haha ik wou het net posten, wat een clowntje die gast :')
Wat een mannetje inderdaad :')

Ik geloof het ook allemaal niet zo
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_174082613
Maar...uhh... stuur je nog even dat mailtje naar E&Y dan met die punten...?

_O-
  vrijdag 29 september 2017 @ 23:04:25 #237
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_174082637
Wat ís dit. Deze man
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_174082683
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 september 2017 23:04 schreef richolio het volgende:
Wat ís dit. Deze man
_O_ nattekat op tv

:P
  † In Memoriam † vrijdag 29 september 2017 @ 23:07:26 #239
230491 Zith
pls tip
pi_174082703
is dit niet fukforce?
  † In Memoriam † vrijdag 29 september 2017 @ 23:08:00 #240
230491 Zith
pls tip
pi_174082713
Wel lekker gratis advertentie voor zn fondje :{

AFM ingelicht?
pi_174082728
RTL late night is die 100 euro 1 miljoen dude.
pi_174082760
Discipline, dekbed opmaken, geen saus eten en alleen een lepel voor de soep. Wat heeft dat te maken met crypto's te maken haha. Gekke gast...
pi_174083178
Autistisch denk ik, maar lekker boeiend. 100 euro, 365 dagen elke dag 2,55% zit je al bijna aan de 1 miljoen toch? Laat staan als je met 1.000 euro begint.
  † In Memoriam † vrijdag 29 september 2017 @ 23:40:31 #244
230491 Zith
pls tip
pi_174083266
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 september 2017 23:35 schreef Faeroer het volgende:
Autistisch denk ik, maar lekker boeiend. 100 euro, 365 dagen elke dag 2,55% zit je al bijna aan de 1 miljoen toch? Laat staan als je met 1.000 euro begint.
Hij heeft nog nooit bewezen 1 mil te hebben... (geloof ik)
pi_174083366
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 23:40 schreef Zith het volgende:

[..]

Die 1mil kan nog wel, denk niet dat hij met 100 begonnen was.
Hij zegt bij de eerste bubbel veel verloren te hebben. Dus als hij van 100 naar 10 euro veel vind. :')

Denk dat hij ooit met een symbolische 100 euro is begonnen maar later nog wel wat meer geld bijgestort heeft.

Ben wel benieuwd overigens welke fokker dit is _O-
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_174083495
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 september 2017 23:35 schreef Faeroer het volgende:
Hahah zo heb ik er niet eens over gedacht. Je kunt op Poloniex toch tegen absurd hoge dagelijkse rente uitlenen? Of ligt het gemiddelde van een coin daar niet op 2,5%?
  † In Memoriam † vrijdag 29 september 2017 @ 23:56:32 #247
230491 Zith
pls tip
pi_174083522
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 23:54 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Hahah zo heb ik er niet eens over gedacht. Je kunt op Poloniex toch tegen absurd hoge dagelijkse rente uitlenen? Of ligt het gemiddelde van een coin daar niet op 2,5%?
Is nu 0.0001 op elke 1 unit... dus 0.01%... In aug/juli was dat 5% per dag *) en daarvoor zat BTC rond de 0.15% per dag (wat heel redelijk is)

Ik leen 80% van mn stack uit op poloniex
pi_174083555
Ventje: Ach ja ik ging op vakantie en liep 100 mis.
Reporter: 100 euro?
Ventje: nee 100k en dat had nu wel 5M kunnen zijn.

😂😂

Oh kijk net in 10 minuten 13 euro verdiend 🤣🤣 er zijn minuten dat ik met mijn mini portfolio al een veelvoud daarvan pak. Laat staan een aantal andere hier die soms gewoon 25000 plus of min gaan.

En hij met zijn 1 mil, is blij met 13 euro in 10 minuten 😂😂😂

Sorry hoor maar ik geloof niet zo veel van zijn verhaal.
pi_174083665
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 23:56 schreef Zith het volgende:

[..]

Is nu 0.0001 op elke 1 unit... dus 0.01%... In aug/juli was dat 5% per dag *) en daarvoor zat BTC rond de 0.15% per dag (wat heel redelijk is)

Ik leen 80% van mn stack uit op poloniex
Moet je wel hopen dat Poloniex overeind blijft :P
pi_174083666
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 23:54 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Ja, maar zou nooit traden met een lening. 1 fout en je bent flink de lul. _O-
  † In Memoriam † zaterdag 30 september 2017 @ 00:06:02 #251
230491 Zith
pls tip
pi_174083703
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 00:04 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Moet je wel hopen dat Poloniex overeind blijft :P
Ze verdienen honderduizenden USD per dag aan fees en hebben BTC houders al hun BCH gegeven - wat laat zien dat ze niet in lucht handelen. Ik vertrouw er wel op... maar het is inderdaad een risico. Hun support is inderdaad vreselijk maar ben max tier en mijn withdraws/deposits gebeuren altijd binnen een uur.
pi_174084387
quote:

[..]

Even een analyse:

Wat een mongool deze oplichter samen met zijn zus die zijn we binnenkort terug bij Kassa en Radar

Ik stuur de punten van Ernst & Young wel rechtstreeks in haar uitgewoonde kut, vieze goedkope achterbakse straathoer !!!

Vuile parasieten!!!
pi_174084402
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 september 2017 00:49 schreef fukforce het volgende:

[..]

Wat een mongool deze oplichter samen met zijn zus die zijn we binnenkort terug bij Kassa en Radar

Ik stuur de punten van Ernst & Young wel rechtstreeks in haar uitgewoonde kut, vieze goedkope achterbakse straathoer !!!

Vuile parasieten!!!
Rustig jongen.

Cringe worthy dat item dus?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2017 00:50:28 ]
pi_174084547
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 september 2017 00:50 schreef Typisch het volgende:

[..]

Rustig jongen.

Cringe worthy dat item dus?
Dat niet alleen maar dat ze deze turkse randfiguur een platform geven bij zowel Vice als rtl late night.

Zonder ook maar ff de feiten te checken iedereen hier op fok ziet dat deze kneus uit zijn nek lult met zijn zogenaamde miljoenen deals.

Deze smerige oplichter en zijn hoerige zus hebben gewoon snode plannen met dat lulverhaal van ze.

Tijd dat we dit soort achterbakse figuren keihard aanpakken en kapotmaken!!
  † In Memoriam † zaterdag 30 september 2017 @ 01:35:30 #255
230491 Zith
pls tip
pi_174084939
Gewoon rapporteren bij AFM dat hij een investeringsfonds heeft die niet geaccrediteerd is.. :)
  zaterdag 30 september 2017 @ 05:52:59 #256
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_174085715
Die jongen kwam voor mij ook niet erg overtuigend over. Maar wie weet bluft hij gewoon en het lijkt nog te werken ook. Mensen investeren straks in zijn fonds en weg is het geld.

Een fonds oprichten om een deel van de winst steeds aan een goed doel te schenken. Waarschijnlijk is dat goed doel zijn eigen portomonnee :')

Ook raar dat hij niet benoemd met welke currency hij zoveel geld heeft verdient, beetje vaag allemaal. Maar door dit soort onzin denken straks veel mensen dat ze hetzelfde kunnen, steken zonder enige kennis een groot bedrag in zo'n fonds en achteraf ist huilen geblazen.

Komende week word een toppertje voor Verge denk ik. Stel: verhandelen van cryptocurrencie wordt aan banden gelegd in China, zou dit niet enorm gunstig zijn voor anonieme coins zoals Verge(die Wraith protocol releasd komende week)? Of kan er dan ook in dit soort coins niet meer gehandeld worden?

FUNFAIR gaat trouwens ook lekker nadat deze op Binance is geplaatst . 100% winst inmiddels (alleen jammer dat ik slechts voor 10$ had ingekocht :D)

[ Bericht 6% gewijzigd door Maikuuul op 30-09-2017 06:02:21 ]
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_174085805
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 september 2017 00:49 schreef fukforce het volgende:

[..]

Vuile parasieten!!!
Rustaaaaaaahg ! :’)

On a side note: na bijna vier dagen syncen heb ik een BTC node + explorer draaien *O*.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2017 07:51:32 ]
  Moderator zaterdag 30 september 2017 @ 07:39:15 #258
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_174085864
September is de waves maand *O*

Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 30 september 2017 @ 08:13:19 #259
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_174086024
Dan moeten ze nog op gaan schieten :P
pi_174086143
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 september 2017 00:59 schreef fukforce het volgende:

[..]

Dat niet alleen maar dat ze deze turkse randfiguur een platform geven bij zowel Vice als rtl late night.

Zonder ook maar ff de feiten te checken iedereen hier op fok ziet dat deze kneus uit zijn nek lult met zijn zogenaamde miljoenen deals.

Deze smerige oplichter en zijn hoerige zus hebben gewoon snode plannen met dat lulverhaal van ze.

Rustig aan jongen, die jonko maakt je veel te para.
pi_174086260
Weekendstabiliteit!
pi_174086407
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 18:33 schreef Repeating het volgende:

[..]

Withdrawals werken soms spontaan niet en de support is om te huilen.
welke site of app wordt het meest door de fokkers hier gebruikt dan om cryptocurrencies (altcoins) te kopen/verkopen? :@
pi_174086507
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 09:14 schreef RobinaHoed het volgende:

[..]

welke site of app wordt het meest door de fokkers hier gebruikt dan om cryptocurrencies (altcoins) te kopen/verkopen? :@
Zie het beginnerstopic!

Bittrex, Kraken..
pi_174086554
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 09:14 schreef RobinaHoed het volgende:

[..]

litebit kan ook als je gelijk altcoins wilt verkopen/kopen ipv Bitcoin en daarna altcoins.
We fear that which we cannot see
pi_174086593
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 09:31 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

litebit kan ook als je gelijk altcoins wilt verkopen/kopen ipv Bitcoin en daarna altcoins.
Ik ben geen fan van die site.
pi_174086688
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 09:34 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik ben geen fan van die site.
Waarom niet? Is wel 1 van de makkelijkste qua aankopen.
pi_174086765
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 09:31 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Ik denk dat ik het gewoon houd bij Bittrex :Y
pi_174086889
pi_174086938
Litebit is een no go ver weg blijven
pi_174086987
Geen dip dit weekend? :P
pi_174087077
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 10:13 schreef dimmak het volgende:
Gelukkig niet :D
pi_174087079
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 10:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Litebit is een no go ver weg blijven
aha, ja ik had alleen kleine bedragen gekocht daar en op mijn ledger gezet, dat was ook na die inbraak. heb alleen mobielnr als gegevens opgegeven daar. Scheelt weer :) bedankt voor de waarschuwing. ^O^
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 september 2017 @ 10:41:04 #274
163650 Greys
pi_174087467
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 10:13 schreef dimmak het volgende:
Ssssht...

*afklopt*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174087689
Whooo mijn portfolio zit bijna op ath in usd. Laatste x dat ik dat had was begin augustus maar volgens mij ligt de totale market cap nu lager dan toen. Toch wat goed gedaan de afgelopen weken :)
pi_174088673
quote:

[..]

is toch altijd zo...media bitch
  zaterdag 30 september 2017 @ 11:44:02 #277
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_174088711
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 22:29 schreef richolio het volgende:
Heb het gemist. Was het dit kereltje? Ik geloofde er al weinig van toen ik het las, maar aan de reacties te lezen was het op beeld niet veel beter :'(

"Ik was met die 100 euro begonnen, omdat iedereen tegen mij zei dat je er niet 1 miljoen van kan maken."

Ja vast _O-

[ Bericht 6% gewijzigd door leolinedance op 30-09-2017 11:49:10 ]
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 30 september 2017 @ 11:46:24 #278
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174088758

Belachelijk dit...
Welke site is onlangs gehackt?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 30 september 2017 @ 11:57:02 #279
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_174088951
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 11:46 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Belachelijk dit...
Welke site is onlangs gehackt?
Wat zien we hier?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 30 september 2017 @ 11:58:06 #280
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174088969
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 11:57 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Wat zien we hier?
Crypto-gerelateerde spam.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 30 september 2017 @ 12:00:08 #281
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_174089010
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 11:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Crypto-gerelateerde spam.
In jouw mailbox? Dat is inderdaad niet best.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 30 september 2017 @ 12:01:44 #282
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174089054
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 12:00 schreef leolinedance het volgende:

[..]

In jouw mailbox? Dat is inderdaad niet best.
Jep
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_174089224
Lomocoin *O*
  zaterdag 30 september 2017 @ 12:13:12 #284
157922 fathank
pi_174089331
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 23:40 schreef Zith het volgende:

[..]

Hij heeft er wel meer dan 1.
pi_174089372
quote:

[..]

Het lijkt alsof je ooit hard bent genomen door deze Turk, deed het pijn?

Doe anders even rustig...
pi_174090225
quote:

[..]

Er klopt natuurlijk ook weinig van zijn verhaal , hij zou rond 2015 in Ethereum zijn ingestapt met 100 euro.
De ICO prijs van ethereum lag op 2000 ETH per BTC , tussen de 30 en 40 cent per stuk. Als hij nu 1 miljoen heeft zou hij rond de 3500 ethereum moeten hebben.

Ik denk dat het knulletje een fantast is of een oplichter aangezien hij het over investeren voor derden had.
  zaterdag 30 september 2017 @ 12:52:41 #287
131603 Afwazig
Serious business
pi_174090294
13 dollar maken in 10 minuten _O_.
  † In Memoriam † zaterdag 30 september 2017 @ 12:59:02 #288
230491 Zith
pls tip
pi_174090402
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 12:13 schreef fathank het volgende:

[..]

Hij heeft er wel meer dan 1.
Proof?
pi_174090930
Waar is ---___-,---,<__--- streepjescode gebleven?
pi_174091108
Mensen, ik post hier eigenlijk nooit, lurk alleen, maar heb nu een vraagje. Ik heb onbeperkt stroom, loont het de moeite een Antminer S9 aan te schaffen? Hoeveel BTC zou 1 zo'n ding minen per week/maand?
  zaterdag 30 september 2017 @ 13:48:26 #291
236839 TimKuik
pi_174091186
quote:

[..]

Zijn zus is heulegaar zijn zus ook niet...

https://imgur.com/a/4oXx0
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 30 september 2017 @ 13:52:14 #292
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174091259
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 13:42 schreef illusions het volgende:
Mensen, ik post hier eigenlijk nooit, lurk alleen, maar heb nu een vraagje. Ik heb onbeperkt stroom, loont het de moeite een Antminer S9 aan te schaffen? Hoeveel BTC zou 1 zo'n ding minen per week/maand?
Je zal met dat ding 13,5TH/s kunnen bereiken. Het hele netwerk is 8.155.431TH/s.
Dat is dus 1/604106 deel van het netwerk.

Per week worden er 12600 Bitcoins gemined. Met dat kleine percentage verdien je dus 0,021BTC per week. Dat is een heel jaar non-stop minen om dat ding er überhaupt uit te krijgen. Ondertussen zit de rest ook niet stil en zitten we al een heel jaar in een stijgende trend qua hashrate.

En dan hebben we nog de prijs die omlaag kan flikkeren. Traders kunnen uitstappen als stront de fan raakt, jij hebt een probleem.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 30 september 2017 @ 13:53:07 #293
236839 TimKuik
pi_174091277
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 13:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je zal met dat ding 13,5TH/s kunnen bereiken. Het hele netwerk is 8.155.431TH/s.

Per week worden er 12600 Bitcoins gemined. Met dat kleine percentage verdien je dus 0,021BTC per week. Dat is een heel jaar non-stop minen om dat ding er überhaupt uit te krijgen. Ondertussen zit de rest ook niet stil en zitten we al een heel jaar in een stijgende trend qua hashrate.

En dan hebben we nog de prijs die omlaag kan flikkeren. Traders kunnen uitstappen als stront de fan raakt, jij hebt een probleem.
En dat ding maakt echt een teringherrie waar je U tegen zegt.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 30 september 2017 @ 13:53:52 #294
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174091296
En stroom is niet gratis...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_174091328
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 13:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]

En ETH minen? Ook geen nut?
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 september 2017 13:53 schreef TimKuik het volgende:

[..]

En dat ding maakt echt een teringherrie waar je U tegen zegt.
Maakt dat ding geluid dan? Je koopt 'm zonder PSU, lijkt me dat dat de bepalende factor is?
pi_174091339
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 13:53 schreef Nattekat het volgende:
En stroom is niet gratis...
Hier wel, zit in het buitenland op bouwstroom. Wordt niet eens gemeten.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 30 september 2017 @ 13:58:49 #297
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174091376
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 13:56 schreef illusions het volgende:

[..]

En ETH minen? Ook geen nut?

[..]

Maakt dat ding geluid dan? Je koopt 'm zonder PSU, lijkt me dat dat de bepalende factor is?
Níet met de AntMiner.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_174091422
Meh, ok, nou, dan ben ik weer een lurker. :')

Bedankt voor de vlugge respons. :) ^O^
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 30 september 2017 @ 14:07:13 #299
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174091529
Vroegah was minen nog simpel. GPU aan en gaan :7
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 30 september 2017 @ 14:11:48 #300
236839 TimKuik
pi_174091588
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 14:07 schreef Nattekat het volgende:
Vroegah was minen nog simpel. GPU aan en gaan :7
Ik heb ergens in 2011 Bitcoin gemined met m'n GPU. Ik kreeg toen 0.1BTC per dag.

Ik heb het na 2 dagen uitgezet en de wallet weggepleurd omdat het niet de moeite waard was _O-
pi_174091650
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 september 2017 14:11 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Ik heb ergens in 2011 Bitcoin gemined met m'n GPU. Ik kreeg toen 0.1BTC per dag.

Ik heb het na 2 dagen uitgezet en de wallet weggepleurd omdat het niet de moeite waard was _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')