Long term niet veel denk ik. Ze verwachten deze week wel een aankondiging over Redd-ID wat voor een pump zou kunnen zorgen. Short-term gokje dus voor mijquote:
twitter:andy_ppsu twitterde op maandag 25-09-2017 om 22:17:58So a little $rdd Redd-id progress report after some digging on @SlackHQ . @Gnash0502 is working hard to finalise an... https://t.co/KIy8xrvA5t reageer retweet
Niet zo veel.quote:
Brombeertje, kun jij mij vertellen hoe zo'n doorbraak door de resistance trendline zorgt voor een flinke stijging? Ik bedoel, als er een aantal whales mooi een sellwall op bijv. $4.050 zetten kan ie nog zo mooi de resistance doorbraken maar komt ie toch niet verder dan die $4.050?quote:
En dat is juist het pluspunt voor de massa. Jan met de Pet heeft geen zin in al dat ingewikkelde gedoe met exchanges enzo. Voor de rest doen ze niks bijzonders.quote:Op woensdag 27 september 2017 11:12 schreef Atlantis- het volgende:
[..]
Gulden is echt een melkkoe voor de ontwikkelaars.
Ben benieuwd hoeveel zij er al mee hebben verdient.
Je kan ze zelfs met iDeal via hun eigen website kopen
Maar de massa is NL. Niet wereldwijd.quote:Op woensdag 27 september 2017 13:43 schreef fathank het volgende:
[..]
En dat is juist het pluspunt voor de massa. Jan met de Pet heeft geen zin in al dat ingewikkelde gedoe met exchanges enzo. Voor de rest doen ze niks bijzonders.
Dat is allemaal psychologie. Mensen kopen als hij door de lijn breekt omdat ze verwachten dat de prijs hierdoor omhoog gaat.quote:Op woensdag 27 september 2017 13:31 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Brombeertje, kun jij mij vertellen hoe zo'n doorbraak door de resistance trendline zorgt voor een flinke stijging? Ik bedoel, als er een aantal whales mooi een sellwall op bijv. $4.050 zetten kan ie nog zo mooi de resistance doorbraken maar komt ie toch niet verder dan die $4.050?
Die lijn zegt alles. Want anders was de prijs niet zo omhoog geschotenquote:Op woensdag 27 september 2017 13:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die lijn zegt dus niks
Helemaal niks.
De Nederlanders die nu ouder zijn dan ~24 jaar geven geen ene fuck om de nostalgie rondom de Gulden. Waarom? Ze hebben er bewust nooit mee te maken gehad, ze waren toen de Gulden verdween 9 of 10 jaar oud. De generaties die komen zullen ons alleen nog maar glazig aankijken als we het over de oude Gulden hebben.quote:Op woensdag 27 september 2017 13:43 schreef fathank het volgende:
[..]
En dat is juist het pluspunt voor de massa. Jan met de Pet heeft geen zin in al dat ingewikkelde gedoe met exchanges enzo. Voor de rest doen ze niks bijzonders.
Ik weinig, alleen het gebruiksgemak van de wallet met iban-integratie hebben ze leuk voor elkaar. Juist omdat het zo simpel is kan dat mensen over de streep trekken. Ik zie laatste tijd ook steeds meer berichten voorbij komen in de traditionele media mbt Gulden. Maar technisch is het niks spannends, dat klopt.quote:Op woensdag 27 september 2017 14:02 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
De Nederlanders die nu ouder zijn dan ~24 jaar geven geen ene fuck om de nostalgie rondom de Gulden. Waarom? Ze hebben er bewust nooit mee te maken gehad, ze waren toen de Gulden verdween 9 of 10 jaar oud. De generaties die komen zullen ons alleen nog maar glazig aankijken als we het over de oude Gulden hebben.
Ik zie er helemaal niks in.
Staat gewoon nog +15% vergeleken met 3 dagen terug.quote:
Een lijn gebaseerd op één piek zegt echt niks. Pas als er meerdere pieken zijn wil ik het geloven.quote:Op woensdag 27 september 2017 13:54 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Die lijn zegt alles. Want anders was de prijs niet zo omhoog geschoten
quote:Op woensdag 27 september 2017 13:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die lijn zegt dus niks
Helemaal niks.
Is toch niet één piek man, kijk eens goedquote:Op woensdag 27 september 2017 14:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een lijn gebaseerd op één piek zegt echt niks. Pas als er meerdere pieken zijn wil ik het geloven.
Mooi, wist ik zelf niet toen ik ze aanschafte. Maar voor die prijs is het toch het proberen waard.quote:Op woensdag 27 september 2017 11:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Long term niet veel denk ik. Ze verwachten deze week wel een aankondiging over Redd-ID wat voor een pump zou kunnen zorgen. Short-term gokje dus voor mijtwitter:andy_ppsu twitterde op maandag 25-09-2017 om 22:17:58So a little $rdd Redd-id progress report after some digging on @SlackHQ . @Gnash0502 is working hard to finalise an... https://t.co/KIy8xrvA5t reageer retweet
je snapt er nog niet zoveel van.quote:Op woensdag 27 september 2017 13:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die lijn zegt dus niks
Helemaal niks.
quote:Op woensdag 27 september 2017 16:18 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
je snapt er nog niet zoveel van.
Zou je mij misschien kunnen uitleggen waarom die lijn moet aangeven dat bitcoin gaat stijgen?quote:Op woensdag 27 september 2017 14:48 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Is toch niet één piek man, kijk eens goed![]()
[ afbeelding ]
In het geval van een betrouwbare trendlijn (wat dit dus niet is), is een doorbraak door die lijn een teken dat er een einde komt aan in dit geval een downtrend. Meestal betekent dat dat we weer de lucht in gaan.quote:Op woensdag 27 september 2017 16:43 schreef _--_ het volgende:
[..]
Zou je mij misschien kunnen uitleggen waarom die lijn moet aangeven dat bitcoin gaat stijgen?![]()
Thanks voor de infoquote:Op woensdag 27 september 2017 16:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In het geval van een betrouwbare trendlijn (wat dit dus niet is), is een doorbraak door die lijn een teken dat er een einde komt aan in dit geval een downtrend. Meestal betekent dat dat we weer de lucht in gaan.
Trendbreuk eigenlijk. En hoe sterker de trend was (dus meer pieken die de lijn raken), hoe leuker het wordt.
Wallet onderhoud op Bittrex bedoel je?quote:Op woensdag 27 september 2017 15:26 schreef supermercado het volgende:
Whut neo kan ik niet verkopen vanwege geplande onderhoud? Lekker dan, wou hem op 0.00790000 misschien verkopen...
Is de laatste dagen vrij stabiel toch?quote:
de ocl token bestaat nog niet eens een maand...quote:Op woensdag 27 september 2017 17:10 schreef cb2013 het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat oceanlab veel potentie heeft, althans dat wordt gezegd. Maar wat doen al die andere coins die groter zijn in waarde. OCL blijft rond de 290e plek.
Geloof dat neo morgen nog op een andere exchange wordt toegevoegd. Ik hou ze nog even vast daarom.quote:Op woensdag 27 september 2017 15:26 schreef supermercado het volgende:
Whut neo kan ik niet verkopen vanwege geplande onderhoud? Lekker dan, wou hem op 0.00790000 misschien verkopen...
Zijn naam is iig turks.quote:Op woensdag 27 september 2017 17:38 schreef Terrorizer het volgende:
Welke Fokker is dit?
https://vicemoney.nl/2017(...)mse-cryptomiljonair/
quote:Op woensdag 27 september 2017 17:38 schreef Terrorizer het volgende:
Welke Fokker is dit?
Ze bestaan net. Of moeten ze gelijk de top10 binnen denderen? En worden ze überhaupt wel ergens verhandeld buiten de waves dex om?quote:Op woensdag 27 september 2017 17:10 schreef cb2013 het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat oceanlab veel potentie heeft, althans dat wordt gezegd. Maar wat doen al die andere coins die groter zijn in waarde. OCL blijft rond de 290e plek.
Even een analyse:quote:Op woensdag 27 september 2017 17:38 schreef Terrorizer het volgende:
Welke Fokker is dit?
Die fonds snapte ik ook niet.quote:Op woensdag 27 september 2017 18:24 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Even een analyse:
• Poloniex
• Hij heeft 3000 USDT op zijn account (Tethers)...
• Hij heeft het over $13 winst in 10 minuten![]()
• Hij zegt dat het om "tokens" gaat op een blockchain en dat hij er weinig van snapt.
• Hij geeft aan dat hij $100.000 is misgelopen omdat hij op vakantie ging, dat zou nu 5 miljoen (hoe dan?) zijn...
Volgens mij is het gewoon een mannetje met mooie praatjes. Hij wil zijn "investeringsfonds" spekken.
Dat hele toneelstukje over een e-mail naar Ernst Young is ook fake.![]()
Dikke onzinverhalen hoor.quote:Op woensdag 27 september 2017 17:38 schreef Terrorizer het volgende:
Welke Fokker is dit?
Deze man wil gewoon zijn zakken vullen met mooie verhalen en probeert mensen mee te krijgen om hem geld te geven zodat hij het in crypto kan steken en de helft van de winst kan pakken.quote:Op woensdag 27 september 2017 18:53 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
Die fonds snapte ik ook niet.
Waarom je winsten delen als je zelf mad skills hebt om rijk te worden?
• Verkondigen "wel een beetje paranoia" ermee om te gaan maar jezelf wel laten filmen bij je thuis, met naamvermelding en verkondigen dat je een vermogen van +1M bezit.quote:Op woensdag 27 september 2017 18:24 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Even een analyse:
• Poloniex
• Hij heeft 3000 USDT op zijn account (Tethers)...
• Hij heeft het over $13 winst in 10 minuten![]()
• Hij zegt dat het om "tokens" gaat op een blockchain en dat hij er weinig van snapt.
• Hij geeft aan dat hij $100.000 is misgelopen omdat hij op vakantie ging, dat zou nu 5 miljoen (hoe dan?) zijn...
Volgens mij is het gewoon een mannetje met mooie praatjes. Hij wil zijn "investeringsfonds" spekken.
Dat hele toneelstukje over een e-mail naar Ernst Young is ook fake.![]()
quote:
Noob topic is hier voorquote:Op woensdag 27 september 2017 20:39 schreef RobinaHoed het volgende:
Kan iemand mij helpen ik heb nooit in cryptocurrencies belegd, maar weet ook niet hoe het werkt, maar ik wil graag 1000 euro aan NEO kopen. Wat en hoe moet ik doen doen? Pleasssse help...
quote:Op woensdag 27 september 2017 21:18 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
dat komt vast nog wel een keer.
Als je elke keer als hij 'zegmaar' zegt een slok wodka neemt ben je aan het eind van dit filmpje wel onder de pannen.quote:Op woensdag 27 september 2017 17:38 schreef Terrorizer het volgende:
Welke Fokker is dit?
Verpatsen die bende.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:23 schreef xaban06 het volgende:
Gaat BCH nog verder zakken? Ik heb er best wat verlies op, maar wil het uiteraard beperken. Holden kan ook, maar zal het ooit nog meer waard worden?
Ik heb er net 80 stuks gekocht, volgens mij wel mooi momentquote:Op woensdag 27 september 2017 21:48 schreef Rossdale het volgende:
Lisk mag wel eens een keer gaan stoppen met zakken nu
Daar heb ik op kantoor ook last van. Nu ik er laatste tijd op let, word ik gek.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:35 schreef ratatat het volgende:
[..]
Als je elke keer als hij 'zegmaar' zegt een slok wodka neemt ben je aan het eind van dit filmpje wel onder de pannen.
Weet niet hoeveel je er in hebt zitten maar ik ben niet zo van het verlies beperken. Ben meer van het holden tot het weer meer waard wordt.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:23 schreef xaban06 het volgende:
Gaat BCH nog verder zakken? Ik heb er best wat verlies op, maar wil het uiteraard beperken. Holden kan ook, maar zal het ooit nog meer waard worden?
Maar bch is een shit coin. Weet niet of die veel hoger gaat komen. Hun eigen technologie deugt niet eens met die rare aanpassing van difficulty change.quote:Op woensdag 27 september 2017 23:06 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Weet niet hoeveel je er in hebt zitten maar ik ben niet zo van het verlies beperken. Ben meer van het holden tot het weer meer waard wordt.
het is die dude die hier overal referral linkjes posttequote:Op woensdag 27 september 2017 17:47 schreef _--_ het volgende:
[..]
Zijn naam is iig turks.
TRIGGERSHOT
Blijkbaar weet je niet hoe Bitcoin werkt.quote:Op woensdag 27 september 2017 23:19 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Maar bch is een shit coin. Weet niet of die veel hoger gaat komen. Hun eigen technologie deugt niet eens met die rare aanpassing van difficulty change.
BTC heeft geen EDA die elke 12 uur de difficulty naar beneden kan aanpassen...quote:Op woensdag 27 september 2017 23:46 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Blijkbaar weet je niet hoe Bitcoin werkt.
Dat is geen aanpassing, Bitcoin werkt ook met zo'n dificulty change. Het is echter zo dat als 10% van de Bitcoin Minepower over gaat op BCH dat het plots een hoge spike in difficulty kan veroorzaken voor BCH. Die 10% die dan van bitcoin weg is maakt geen deuk in de eigen difficulty.
Naarmate mining op BCH meer stabiliseert stabiliseert ook de verspringingen tussen difficulty. Het is gewoon een kinderziekte.
Verder zou je eens moeten kijken naar het falende Devteam van Bitcoin Core
Walton verkopenquote:Op woensdag 27 september 2017 19:54 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Straks maar eens even mijn Walton, Sia en Steem verkopen om Lisk van te halen. Lisk is lekker stabiel gebleven afgelopen weken, maar nu rebrand voor de deur staat verwacht ik nog wel een stijging.
Kan iemand hier trouwens een TA doen voor Lisk over afgelopen maand? Als ik zo de chart bekijk op Blockfolio lijkt er een flag te ontstaan. Maar wat zegt dat?
Ik ga even wachten op de (hopelijke) vrijdag/weekenddip en ga dan weer eens wat schuiven om meer WTC's te kopenquote:Op donderdag 28 september 2017 00:55 schreef Faeroer het volgende:
Balls deep in WTC (wel met stoploss en alerts gelukkig)
Mijne ook alleen echter nooit op dat forum aangemeld geweestquote:Op donderdag 28 september 2017 01:04 schreef kthxbye het volgende:
Iemand anders ook last van? Sinds Bitcointalk forum een keer gehacked is is mijn persoonlijke emailadres bekend geworden onder spammerts. Mijn hele spamfolder staat vol met ICO en cryptoscam onzin.
Ideaal juist, weet ik meteen welke ICO`s ik juist niet moet hebben.quote:Op donderdag 28 september 2017 01:04 schreef kthxbye het volgende:
Iemand anders ook last van? Sinds Bitcointalk forum een keer gehacked is is mijn persoonlijke emailadres bekend geworden onder spammerts. Mijn hele spamfolder staat vol met ICO en cryptoscam onzin.
Dat doe ik ook niet slimpie, maar toen ik jaren geleden met cryptos begon was het nog allemaal niet zo duidelijk he.quote:Op donderdag 28 september 2017 01:23 schreef Faeroer het volgende:
Waarom zou je overal hetzelfde adres gebruiken?
Ah ok, maar als je ninja wilt worden doe je https://protonmail.com/quote:Op donderdag 28 september 2017 01:29 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet slimpie, maar toen ik jaren geleden met cryptos begon was het nog allemaal niet zo duidelijk he.
Thanks voor de tip! Waar gebruik jij het voor en is het een beetje user friendly?quote:Op donderdag 28 september 2017 01:39 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ah ok, maar als je ninja wilt worden doe je https://protonmail.com/
Praktisch alles, tenzij ik echt een gmail nodig heb (telefoon) of werk (outlook/office synch).quote:Op donderdag 28 september 2017 05:46 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Thanks voor de tip! Waar gebruik jij het voor en is het een beetje user friendly?
WTC, you blind brah?quote:Op donderdag 28 september 2017 09:19 schreef dimmak het volgende:
Jammer dat de alts niet mee gaan met bitcoin.
Stop loss met bot? Ik heb gisteren laat wtc verkocht omdat ik geen zin had tijdens het pitten koersdaling mee te maken.quote:Op donderdag 28 september 2017 00:55 schreef Faeroer het volgende:
Balls deep in WTC (wel met stoploss en alerts gelukkig)
Geen bot, wel een broer en een zwager. We wisselen elkaar af.quote:Op donderdag 28 september 2017 10:03 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Stop loss met bot? Ik heb gisteren laat wtc verkocht omdat ik geen zin had tijdens het pitten koersdaling mee te maken.
Vandaar dus die stijging, al is die alweer gestagneerd.quote:Op donderdag 28 september 2017 10:43 schreef Faeroer het volgende:
https://twitter.com/JUN_Omise/status/913293455115280384
OMG heeft een investering van Thaise overheid.
OMG voor hodl, 1-3 jaar.quote:Op donderdag 28 september 2017 10:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vandaar dus die stijging, al is die alweer gestagneerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |