Dat lijkt me niet eens een beschuldiging meer maar een hard feit.quote:Op woensdag 27 september 2017 01:46 schreef puddingman het volgende:
Laat je door hem aftrekken en beschuldig hem van homo zijn
Niet als je er no homo bij zegtquote:Op woensdag 27 september 2017 01:47 schreef Pendule het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet eens een beschuldiging meer maar een hard feit.
Dit.quote:Op woensdag 27 september 2017 01:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
Gewoon pep snatsen en die collega klappen geven.
Mijn schuld. Ik gebruik dat woord teveel als ik boos ben. Vandaar dat je nu overal 'kanker' leest.quote:
Nou, bedanktquote:Op woensdag 27 september 2017 02:50 schreef Pendule het volgende:
[..]
Mijn schuld. Ik gebruik dat woord teveel als ik boos ben. Vandaar dat je nu overal 'kanker' leest.
Classicquote:Hij heeft hart voor de zaak, maar de zaak is ook hard voor hem
zeg hem dat deze niet kloptquote:Op woensdag 27 september 2017 01:34 schreef Mainport het volgende:
Ik heb een collega die afgezaagde one-liners oplepelt in elk gesprek:
"Het weekendverlof is begonnen. Over 48 uur moeten we ons weer melden op de werkplek."
Klacht: zelf geen blik one-liners paraat hebben om de werkdag te duiden
9:17 te vroeg zijn met deze grapquote:Op woensdag 27 september 2017 02:43 schreef hemarookworst het volgende:
Op woensdag: Zaagmans heeft de week door midden gehakt.
Vind die uitspraak op FOK! al tenenkrommend. Zijn ook altijd dezelfde typische sukkeltjes die hem gebruiken.quote:Op woensdag 27 september 2017 07:23 schreef Falco het volgende:
Koffie halen en dan zeggen tegen degene die achter je staat te wachten: "daar sta je dan met je goede gedrag"
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:51 schreef Deezertje het volgende:
Een kwart eeuw oud, bijna afgestudeerd. Niets ondernomen tijdens de studententijd qua feestjes, relaties of mensen ontmoeten, nog niet op mezelf, geen auto etc. Is het te verwachten dat deze zaken zich vanzelf oplossen of is het van toen niet, straks ook niet? Soms ben ik wel jaloers op leeftijdsgenoten van 22 die al klaar zijn met studie, werken, auto en eigen huisje hebben oftewel de volgende fase ingaan. Kom jij dan met je goede gedrag aanIk heb het gevoel de vorige 'studentenpretfase' helemaal niet goed benut te hebben. Elke dag voelt meer en meer alsof je iets probeert in te halen wat je niet (meer) gaat redden.
Hakken met een zaagquote:Op woensdag 27 september 2017 02:43 schreef hemarookworst het volgende:
Op woensdag: Zaagmans heeft de week door midden gehakt.
Tokkie gespot.quote:Op woensdag 27 september 2017 02:50 schreef Pendule het volgende:
[..]
Mijn schuld. Ik gebruik dat woord teveel als ik boos ben. Vandaar dat je nu overal 'kanker' leest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |