SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.htmlAls je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Peter Cooke & Dudley Moore - Goodbyeequote:Op dinsdag 26 september 2017 22:08 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna alweer de voorlaatste track van de show
(Ondertussen ga ik eens nadenken over een geschikte afsluiter)
Verdien je eigen geld, neem een goede baan. Denk ikquote:Op dinsdag 26 september 2017 22:11 schreef livelink het volgende:
Nooit echt begrepen wat ze bedoelen met Get your Money on straight
Verdomd, daar zeg je zoiets....quote:Op dinsdag 26 september 2017 22:12 schreef Rafeiro het volgende:
@TT een rits, knopen of wellicht nietjes
quote:Op dinsdag 26 september 2017 22:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Verdomd, daar zeg je zoiets....
The Zipper song?quote:Op dinsdag 26 september 2017 22:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Verdomd, daar zeg je zoiets....
Vororlopig vind ik de rits een beter idee....quote:Op dinsdag 26 september 2017 22:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er vrij solide uit
Dat is wel een goede afsluiter, ja.quote:Op dinsdag 26 september 2017 22:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er vrij solide uit
quote:Op dinsdag 26 september 2017 22:19 schreef Rafeiro het volgende:
Maar goed dat er geen webcam in dit huis aanwezig is, haha.
Niets mis met electroswingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Geen idee. Al geprobeerd in het "Ik zoek een nummer"-topic?quote:Op dinsdag 26 september 2017 22:24 schreef Rafeiro het volgende:
Ik zoek nog steeds een liedje dat ik in Euro Disney hoorde. Was tijdens de Halloween parade, iemand enig idee? Net zo irritant als ritz![]()
Ironisch genoeg had ik dit nummer voor aanvang van deze show gegrabt en vergeten klaar te zetten. Komt het ineens toch nog van pasquote:
Hmm geen zin om te tellen, maar bestaat je UI nu uit 11 blokjes waarvan een aantal dubbel gebruikt zijn? 4x4 is 16 maar er is ook wat herhalingquote:Op dinsdag 26 september 2017 22:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ironisch genoeg had ik dit nummer voor aanvang van deze show gegrabt en vergeten klaar te zetten. Komt het ineens toch nog van pas
Hierna wel echt de slotsong, trouwens
In mijn geheugen zat er wel zang op, maar dat klopt dus niet...quote:Op dinsdag 26 september 2017 22:30 schreef livelink het volgende:
Dit is de slotsong? Er wordt niet zoveel in gezongen.
In mijn hoofd was ik het wel aan het meezingen.quote:Op dinsdag 26 september 2017 22:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In mijn geheugen zat er wel zang op, maar dat klopt dus niet...
ik klikte er eentje te verquote:Op dinsdag 26 september 2017 22:24 schreef Rafeiro het volgende:
Ik zoek nog steeds een liedje dat ik in Euro Disney hoorde. Was tijdens de Halloween parade, iemand enig idee? Net zo irritant als ritz![]()
Ik heb mijn vorige UI in ere hersteld. Als je de witte hoekjes meetelt, zijn het elf vakjes...quote:Op dinsdag 26 september 2017 22:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hmm geen zin om te tellen, maar bestaat je UI nu uit 11 blokjes waarvan een aantal dubbel gebruikt zijn? 4x4 is 16 maar er is ook wat herhalingMaar logischerwijs kom je toch op een even aantal vakjes uit. Daardoor twijfel ik
dank voor die deuntjesquote:Op dinsdag 26 september 2017 22:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In mijn geheugen zat er wel zang op, maar dat klopt dus niet...
De vakjes met overloop tellen als een.quote:Op dinsdag 26 september 2017 22:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb mijn vorige UI in ere hersteld. Als je de witte hoekjes meetelt, zijn het elf vakjes...
Dat valt ons dan niet op, natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 september 2017 22:34 schreef Elfletterig het volgende:
Raar showtje weer. Diverse nummers klaargezet en niet gedraaid; als een gek naar de woonkamer gerend voor de cd van REM
Aanvankelijk hadden ze die overloop niet. De witte vakjes waren lichtgrijs, omdat het vakje achter de UI's eerder ook lichtgrijs was. Maar sinds de nieuwe vormgeving zag het er niet mooi meer uit, dus heb ik mijn UI aangepast.quote:Op dinsdag 26 september 2017 22:34 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
De vakjes met overloop tellen als een.
Nu snap ik hem. Dank u.
quote:Op dinsdag 26 september 2017 22:34 schreef livelink het volgende:
Ik pak Johnny Logan nog even mee voor ik ga afsluiten![]()
Toch wat songfestivalnostalgie
Mijn moeder zou het allemaal afkeurenquote:Op dinsdag 26 september 2017 22:35 schreef Rafeiro het volgende:
Wat een songfestivalscrabblegebeuren hier
Maar niet heel makkelijk om te tellenquote:Op dinsdag 26 september 2017 22:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Aanvankelijk hadden ze die overloop niet. De witte vakjes waren lichtgrijs, omdat het vakje achter de UI's eerder ook lichtgrijs was. Maar sinds de nieuwe vormgeving zag het er niet mooi meer uit, dus heb ik mijn UI aangepast.
Eep. Hogere wiskunde *head explodesquote:Op dinsdag 26 september 2017 22:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hmm geen zin om te tellen, maar bestaat je UI nu uit 11 blokjes waarvan een aantal dubbel gebruikt zijn? 4x4 is 16 maar er is ook wat herhalingMaar logischerwijs kom je toch op een even aantal vakjes uit. Daardoor twijfel ik
Een peer is geen appel.quote:Op dinsdag 26 september 2017 22:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn moeder zou het allemaal afkeuren![]()
Scrabble en wordfeud zijn dodelijk voor taalcreativiteit. Stomme spelletjes
Toch vind ik het zo mooierquote:Op dinsdag 26 september 2017 22:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar niet heel makkelijk om te tellen
quote:Op dinsdag 26 september 2017 22:40 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Een peer is geen appel.
Maar een Apple zonder peers is ook niks.
En peertjes geven als gloeilamp nog steeds het mooiste licht.
En zonder licht houdt Apple zijn ogen nog steeds dicht.
Een appel en een peer.
Een beetje spelen met taal kan nog altijdquote:
hey livelink, wordfeuden?quote:Op dinsdag 26 september 2017 22:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn moeder zou het allemaal afkeuren![]()
Scrabble en wordfeud zijn dodelijk voor taalcreativiteit. Stomme spelletjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |