Nee zijn herhalingen uit 2017.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Nieuw seizoen is al begonnen.
Vrijdag, NPO3
Ja, staat gewoon op Wikipedia.quote:Op zondag 26 juli 2020 18:07 schreef zeefje het volgende:
Kijken jullie nog? Ik ben opnieuw begonnen. Je kan alles kijken op npo1
Is er ook een lijst waar je de oorspronkelijke zaak bij de aflevering kan zoeken?
Is dat oud?quote:Op zondag 9 mei 2021 20:34 schreef Aanmodderfakker het volgende:
Seizoen 1 t/m 4 staat nu op Ziggo series. Ter info.
Niet compleet, er missen wat afleveringen.quote:Op zondag 9 mei 2021 20:34 schreef Aanmodderfakker het volgende:
Seizoen 1 t/m 4 staat nu op Ziggo series. Ter info.
Dat is leuk ik heb een boel gezien maar niet alles.quote:
O dan heb je net m'n favoriet gezien met Lottie en Johnny, die heeft echt ZOVEEL indruk op mij gemaaktquote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:53 schreef roos94 het volgende:
Ik kijk voor het eerst. Sommige afleveringen zijn top, andere meh.
Zit nu in seizoen 2 "bitch fight". Wat is maryam hassouni toch een vreselijk slechte actrice
Haten op dunya…quote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:53 schreef roos94 het volgende:
Zit nu in seizoen 2 "bitch fight". Wat is maryam hassouni toch een vreselijk slechte actrice
Ja gezien, wat een sicko die gastquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:11 schreef Meke het volgende:
[..]
O dan heb je net m'n favoriet gezien met Lottie en Johnny, die heeft echt ZOVEEL indruk op mij gemaakt
Zo ik heb alles gezienquote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:53 schreef roos94 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |