Vind ik ook. Het is altijd prettig om de betrokkenen eerst een beetje te 'leren kennen', zodat je ook de andere kant ziet van de dader en het slachtoffer.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 11:58 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Maar ik vind normaal juist het verhaal áchter de misdaad interessant. Ik snap nu echt niet wat die vrouw in Sven zag. Raar script.
Ijzersterke afleveringquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 01:35 schreef Mishu het volgende:
Heftig weer. Valt het anderen ook op dat het thema niet meer 'jongeren' is?
Ik dacht dan ook dat zij zich dat enkel verbeeldde.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 13:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Naar mijn mening kwam het onderdrukken van die echtgenoot bij haar iets te weinig tot niet in beeld.
Dat idee had ik ook.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 14:00 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik dacht dan ook dat zij zich dat enkel verbeeldde.
Verder goede aflevering weer!quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 14:00 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik dacht dan ook dat zij zich dat enkel verbeeldde.
femkequote:Op woensdag 18 oktober 2017 17:33 schreef zeefje het volgende:
Ik kijk de laatste aflevering alleen maar omdat Javier erin zit
Heel vaag, heftig eind. Nu het echte verhaal even lezen.quote:Op maandag 23 oktober 2017 22:01 schreef ForzaMilan het volgende:
Wat een vage aflevering. En wat speelt die gast voor vaag spelletje de hele tijd.
Nergens last vanquote:Op maandag 23 oktober 2017 22:41 schreef bloempjuh het volgende:
Baggerkwaliteit op NPO-on-demand-app!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |