Dit ja.quote:Op maandag 25 september 2017 16:02 schreef Waterdrinker het volgende:
Tsja, dieptriest. Verder natuurlijk puur een privé-aangelegenheid.
quote:Op maandag 25 september 2017 16:02 schreef Waterdrinker het volgende:
Dieptriest. Verder natuurlijk puur een privé-aangelegenheid.
Jij hebt een vreemde manier van redeneren.quote:Op maandag 25 september 2017 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
Sneu. VOoral voor dat kind.
Krijg er toch een beetje gevoel 'karma' bij...
Wat?quote:Op maandag 25 september 2017 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
Je bent zelf vreemd.quote:Op maandag 25 september 2017 16:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Jij hebt een vreemde manier van redeneren.
Sneu. VOoral voor dat kind.quote:
Prachtig toch, hij maakt geen fouten en doet z'n hele leven alles al 'volgens het boekje'. Ideaal.quote:Op maandag 25 september 2017 16:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Jij hebt een vreemde manier van redeneren.
Lekker toch, gezin is hoeksteen van de samenleving dit dat zus zo.quote:Op maandag 25 september 2017 15:59 schreef afstandbediening het volgende:
De relatie tussen Melissa en Jack de Vries werd in 2010 groot nieuws. De CDA-politicus bleek een buitenechtelijke relatie te hebben met de jongere Melissa die als adjudante onder hem werkte op hetzelfde ministerie van Defensie.
Voor Jack vooral. Dat kind is nog zo jong, die heeft zijn moeder amper gekend, dat komt heus wel goed.quote:Op maandag 25 september 2017 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
Die vrouw heeft haar vervloekt.quote:Hij verliet ook zijn vrouw voor haar.
log uitquote:Op maandag 25 september 2017 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
We staan allemaal het zelfde lot te wachten.quote:Op maandag 25 september 2017 18:52 schreef kurk_droog het volgende:
Nu ik dit typ sterven er ook genoeg mensen in de wereld. Boeiend dus dit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop