SPOILER: Red Bull PR GodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
twitter:F1 twitterde op maandag 25-09-2017 om 10:59:28BREAKING: A new #F1 era for @redbullracing and @astonmartin will start in 2018 ⬇️ https://t.co/NtiLxdmH7T reageer retweet
quote:Op maandag 25 september 2017 11:04 schreef Tarado het volgende:
twitter:F1 twitterde op maandag 25-09-2017 om 10:59:28BREAKING: A new #F1 era for @redbullracing and @astonmartin will start in 2018 ⬇️ https://t.co/NtiLxdmH7T reageer retweet
Qua verkoop aantallen doen ze niet onder dan Ferrari kom ik op uit, na een snelle google.quote:Op maandag 25 september 2017 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vrees toch dat AM wat te klein is voor zo'n project
dat is dan misschien de enige overeenkomstquote:Op maandag 25 september 2017 11:13 schreef nils7 het volgende:
[..]
Qua verkoop aantallen doen ze niet onder dan Ferrari kom ik op uit, na een snelle google.
Nou iedereen hoopt dat ze motoren gaan leveren maar ik juich een verbintenis van een auto fabrikant aan de sport erg toe.quote:Op maandag 25 september 2017 11:15 schreef Sinister-D- het volgende:
Van waar het enthousiasme overal? Het gaat alleen om een naam zo op het eerste zicht.
Noobsquote:Op maandag 25 september 2017 11:15 schreef Sinister-D- het volgende:
Van waar het enthousiasme overal? Het gaat alleen om een naam zo op het eerste zicht.
Ftfyquote:Op maandag 25 september 2017 11:25 schreef SnowOokami het volgende:
Red Bull Aston Martin Tag Heuer.
Leuke naam
Dat hij hiervoor niet gestraft is ...quote:Op maandag 25 september 2017 09:36 schreef opgebaarde het volgende:
De bril-jan-te start van Perez in Singapore. Van P12 naar P4
Aston Martin Red Bull Racing wordt de officiële naamquote:Op maandag 25 september 2017 11:25 schreef SnowOokami het volgende:
Red Bull Aston Martin Tag Heuer Renault.
Leuke naam
Wordt het weer gewoon Renault dan?quote:Op maandag 25 september 2017 11:31 schreef Rossdale het volgende:
Neem aan dat Tag Heuer vervalt volgend jaar?
https://www.autosport.com(...)apore-corner-cuttingquote:Op maandag 25 september 2017 11:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat hij hiervoor niet gestraft is ...
https://www.autosport.com(...)orner-cutting-stancequote:Op maandag 25 september 2017 12:29 schreef Floriz87 het volgende:
[..]
https://www.autosport.com(...)apore-corner-cutting
Mja, Perez ging in bocht 1 binnendoor en dat was niet omdat hij uit moest wijken voor een andere coureur. Die link verwijst naar bocht 2/3quote:Op maandag 25 september 2017 12:52 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
https://www.autosport.com(...)orner-cutting-stance
Hij pakt zo 2-3 plekken met die manouvrequote:Op maandag 25 september 2017 11:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat hij hiervoor niet gestraft is ...
Die link waar ik op reageerde ook. Vandaar mijn reactie.quote:Op maandag 25 september 2017 13:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, Perez ging in bocht 1 binnendoor en dat was niet omdat hij uit moest wijken voor een andere coureur. Die link verwijst naar bocht 2/3
Maar Ferrari valt toch onder het fiat concern?quote:Op maandag 25 september 2017 11:13 schreef nils7 het volgende:
[..]
Qua verkoop aantallen doen ze niet onder dan Ferrari kom ik op uit, na een snelle google.
Niet meer. Bedrijf is verzelfstandigd en de meeste aandelen worden nu op de beurs verhandeldquote:Op maandag 25 september 2017 13:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar Ferrari valt toch onder het fiat concern?
Maar wel dezelfde directeur.quote:Op maandag 25 september 2017 13:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Niet meer. Bedrijf is verzelfstandigd en de meeste aandelen worden nu op de beurs verhandeld
Ik bedoelde vooral dit stukje:quote:Op maandag 25 september 2017 13:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, Perez ging in bocht 1 binnendoor en dat was niet omdat hij uit moest wijken voor een andere coureur. Die link verwijst naar bocht 2/3
En in dat licht:quote:The FIA will take a no-nonsense approach to Formula 1 drivers abusing track limits at the first sequence of corners at the Singapore Grand Prix.
Gaan ze moeilijk doen met track resurface, maar ze kunnen dit beter gewoon bestraffen met een tijdstraf oid.quote:The FIA has also confirmed that several areas of the Marina Bay track have been resurfaced.
This includes Turn 1[...]
Klopt, al is ruim 20% nog in handen van de Agnelli familie. Piero Ferrari heeft 10% en de overige bijna 70% is publiek, waarbij de meeste nog in handen zijn van aandeelhouders van FIAT. Tijdens de beursgang werd er slechts 10% publiekelijk verkocht terwijl de overige 80% verdeeld werd onder FIAT aandeelhouders.quote:Op maandag 25 september 2017 13:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Niet meer. Bedrijf is verzelfstandigd en de meeste aandelen worden nu op de beurs verhandeld
DNF lijkt me safequote:Op maandag 25 september 2017 13:29 schreef Montelly het volgende:
Betje op Max?
- crash tussen start en eerste bocht
- crash binnen 10 laps
- dnf
Domme weddenschap. Alle drie de opties zijn immers optie drie.quote:Op maandag 25 september 2017 13:29 schreef Montelly het volgende:
Betje op Max?
- crash tussen start en eerste bocht
- crash binnen 10 laps
- dnf
Misschien bedoelt hij DNS?quote:Op maandag 25 september 2017 14:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Domme weddenschap. Alle drie de opties zijn immers optie drie.
50/50 (7 van 14 races)quote:
Of een DNF na de 10de ronde.quote:
Hmmmmquote:Op maandag 25 september 2017 16:24 schreef THEFXR het volgende:
Robert Kubica is een van de kandidaten voor een Williams-zitje, bevestigt het team
op zich leuk maar is hij nog snel genoeg, dat hij sneller is dan Stroll en Massa zegt niet zoveelquote:Op maandag 25 september 2017 16:24 schreef THEFXR het volgende:
Robert Kubica is een van de kandidaten voor een Williams-zitje, bevestigt het team
Dat niet eens.quote:Op maandag 25 september 2017 17:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
op zich leuk maar is hij nog snel genoeg, dat hij sneller is dan Stroll en Massa zegt niet zoveel
Je bent niet eens door de eerste alinea heen gekomen? Of heb je het artikel helemaal niet gelezen?quote:Op maandag 25 september 2017 11:15 schreef Sinister-D- het volgende:
Van waar het enthousiasme overal? Het gaat alleen om een naam zo op het eerste zicht.
Anyway, met Renault 'on the out' en een nauwere technische samenwerking, zal Aston Martin zich vast wel gaan bemoeien met het motorische deel vanaf 2021.quote:The technical partnership will also see a new Advanced Performance Centre being established at Red Bull Racing’s campus later this year, enabling a closer working relationship between the two parties on both F1 and road car technology. The centre is expected to create 110 new jobs, as well as housing Aston Martin’s design and engineering personnel responsible for future sports cars from the two companies.
Alleen als er op financieel vlak veranderingen gaan plaatsvinden in de F1. En dat zie ik nog niet zo gauw gebeuren. Maar de interesse is er zeker.quote:Op maandag 25 september 2017 17:52 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Je bent niet eens door de eerste alinea heen gekomen? Of heb je het artikel helemaal niet gelezen?
[..]
Anyway, met Renault 'on the out' en een nauwere technische samenwerking, zal Aston Martin zich vast wel gaan bemoeien met het motorische deel vanaf 2021.
Is dat niet 1 van de redenen van de technische veranderingen in 2021?quote:Op maandag 25 september 2017 18:13 schreef Sjemmert het volgende:
Alleen als er op financieel vlak veranderingen gaan plaatsvinden in de F1.
hoe weet je dat, over dat niet sneller zijn?quote:Op maandag 25 september 2017 17:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat niet eens.
Kubica is niets meer dan een PR stunt. Mensen moeten stoppen met die rare dingen hopen.
zolang de nieuwe regels niet bekend zijn blijft het speculerenquote:Op maandag 25 september 2017 18:31 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Is dat niet 1 van de redenen van de technische veranderingen in 2021?
Alleen lijken de huidige fabrikanten tegen afschaffing van de MGU-H te zijn, wat een van de redenen van de hoge kosten is.quote:Op maandag 25 september 2017 18:31 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Is dat niet 1 van de redenen van de technische veranderingen in 2021?
https://www.jamesallenonf(...)-of-red-bull-racing/quote:The discussions around future F1 engine technology continue, driven by Ross Brawn and his team, but the latest noises are that the manufacturers seem to be pushing for the continuation of the MGU-H component of the hybrid system, which is the costly and complex element.
Maar het zijn niet de fabrikanten die de regels maken, toch?quote:Op maandag 25 september 2017 18:50 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Alleen lijken de huidige fabrikanten tegen afschaffing van de MGU-H te zijn, wat een van de redenen van de hoge kosten is.
Nee maar zonder de fabrikanten heb je geen motoren... kip ei verhaal.quote:Op maandag 25 september 2017 18:53 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Maar het zijn niet de fabrikanten die de regels maken, toch?
quote:
Eerst F1 in de ochtend en dan Feyenoord hoewel ik mijn hart vasthoud voor wederom zondag vol teleurstellingen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |