Was het al bekend gemaakt dat ze alleen op de fiets was ?quote:Op zondag 24 september 2017 20:22 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat een drama weer, verschrikkelijk...
Meisje fietste alleen midden in de nacht. In Aarle-Rixtel vannacht ook een, die werd onder schot gehouden maar kon ontsnappen en aanbellen bij een huis.
Wat bezielt die meiden om midden in de nacht alleen naar huis te gaan.
Fiets stond nog (of weer) bij het schuurfeest.quote:Op zondag 24 september 2017 20:27 schreef N.icka het volgende:
[..]
Was het al bekend gemaakt dat ze alleen op de fiets was ?
yep, en was rond 03:00 vertrokken maar telefonisch al vrij snel niet meer bereikbaar.quote:Op zondag 24 september 2017 20:27 schreef N.icka het volgende:
[..]
Was het al bekend gemaakt dat ze alleen op de fiets was ?
Gisteravond voor het laatst gezien bij het schuurfeest bij van der Gun (rond 3.30 uur). Of met wie ze weg is gegaan?? Vanaf 4.20 is ze niet meer mobiel te bereiken.quote:Op zondag 24 september 2017 20:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
yep, en was rond 03:00 vertrokken maar telefonisch al vrij snel niet meer bereikbaar.
Nope, er is niet bekend of ze met iemand weggegaan is en zo ja met wie.quote:Op zondag 24 september 2017 20:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
yep, en was rond 03:00 vertrokken maar telefonisch al vrij snel niet meer bereikbaar.
Ja zo las ik het ook.quote:Op zondag 24 september 2017 20:36 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Gisteravond voor het laatst gezien bij het schuurfeest bij van der Gun (rond 3.30 uur). Of met wie ze weg is gegaan?? Vanaf 4.20 is ze niet meer mobiel te bereiken.
RTV Drenthe Twitterde dat haar fiets niet bij haar lag.quote:Op zondag 24 september 2017 20:38 schreef Drugshond het volgende:
Met een fiets in een greppel fietsen heb ik wel ervaring.
Denk je dat meisjes met hun zatte kop in een sloot pissen?quote:Op zondag 24 september 2017 20:40 schreef Drugshond het volgende:
Dronken tijdens het plassen in een sloot flikkeren. Done that. Niet tof je stinkt uren in de wind.
Of moord, of ze kon überhaupt niet meer fietsen. En haar fiets achtergelaten. Eerstgenoemde lijkt me dan iets waarschijnlijker.quote:Op zondag 24 september 2017 20:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
RTV Drenthe Twitterde dat haar fiets niet bij haar lag.
Kansberekening is niet 0.quote:Op zondag 24 september 2017 20:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Denk je dat meisjes met hun zatte kop in een sloot pissen?
Wel een heel eind achter de komma hoor imho.quote:
welke bron?quote:Op zondag 24 september 2017 21:00 schreef NoXia het volgende:
Fiets stond nog bij de schuur. Ik begreep van een andere bron juist dat haar lichaam zwaar toegetakeld was.
Je kan ook lopend onder een auto komenquote:Op zondag 24 september 2017 21:00 schreef NoXia het volgende:
Fiets stond nog bij de schuur. Ik begreep van een andere bron juist dat haar lichaam zwaar toegetakeld was.
Que?quote:[b]Op zondag 24 september 2017 20:22 schreef ootjekatootje het volgende:[/b
Wat bezielt die meiden om midden in de nacht alleen naar huis te gaan.
waarom nietquote:Op zondag 24 september 2017 20:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Denk je dat meisjes met hun zatte kop in een sloot pissen?
het is drenthe, waarom kan dat nietquote:Op zondag 24 september 2017 21:28 schreef Evienne het volgende:
[..]
Que?
Wat bezielt iemand om een meisje niet midden in de nacht alleen edoch veilig naar huis te laten gaan, bedoel je?
Waarom niet? Wat is dat voor een vraag?quote:
twitter:112DrentheNL twitterde op zondag 24-09-2017 om 21:33:26Vrouw #Spier lijkt te zijn aangereden. Een automobilist heeft zich bij de politie gemeld. reageer retweet
ik heb vrouwen op gekkere plaatsen zien plassenquote:Op zondag 24 september 2017 21:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat is dat voor een vraag?
Het kan wel, maar vrouwen doen dat niet echt, kans ver achter de komma.
Heeft zich gemeld nadat zij gevonden is ....quote:Op zondag 24 september 2017 21:40 schreef StaceySinger het volgende:
twitter:112DrentheNL twitterde op zondag 24-09-2017 om 21:33:26Vrouw #Spier lijkt te zijn aangereden. Een automobilist heeft zich bij de politie gemeld. reageer retweet
En dat ze dan voorover in een sloot vallen ook?quote:Op zondag 24 september 2017 21:41 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb vrouwen op gekkere plaatsen zien plassen
Iets had geraakt?quote:Op zondag 24 september 2017 21:44 schreef Leandra het volgende:
https://www.politie.nl/ni(...)18-jarige-vrouw.html
verslaggeving rtv Drenthe heeft het over een taxiquote:Op zondag 24 september 2017 21:44 schreef Leandra het volgende:
quote:Op zondag 24 september 2017 21:44 schreef Leandra het volgende:
Het één sluit het ander toch ook niet per se uit in deze?quote:Op zondag 24 september 2017 21:46 schreef N.icka het volgende:
[..]
verslaggeving rtv Drenthe heeft het over een taxi
betweter Adames weet denk ik niet dat vrouwen gehurkt plassenquote:Op zondag 24 september 2017 21:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En dat ze dan voorover in een sloot vallen ook?
Nou ja, als het een taxi was dan mag je aannemen dat de bestuurder niet dronken was, en niet zomaar doorrijdt als je "iets" raakt.quote:Op zondag 24 september 2017 21:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Het één sluit het ander toch ook niet per se uit in deze?
TCA wel.quote:Op zondag 24 september 2017 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, als het een taxi was dan mag je aannemen dat de bestuurder niet dronken was, en niet zomaar doorrijdt als je "iets" raakt.
Zo'eind van de bewoonde wereld zou ik daar niet te hard op vertrouwen.quote:Op zondag 24 september 2017 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, als het een taxi was dan mag je aannemen dat de bestuurder niet dronken was, en niet zomaar doorrijdt als je "iets" raakt.
Ongelofelijk is het natuurlijk, tenzij hij zijn lichten uit had staan. Maar ja.quote:Op zondag 24 september 2017 21:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, die heb ik eerder gehoord, toen was er een 14-jarig meisje dood.
Ze hebben daar zeker ook geen internetquote:Op zondag 24 september 2017 21:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zo'eind van de bewoonde wereld zou ik daar niet te hard op vertrouwen.
Ze hebben er vooral geen alcoholcontroles.quote:Op zondag 24 september 2017 21:55 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Ze hebben daar zeker ook geen internet
Ik heb heel vaak in taxi's gezeten, ook 's nachts en je wilt niet weten hoe onverantwoord en zelfs levensgevaarlijk veel taxichauffeurs rijden.. Doorgesnoven achter het stuur, stoned achter het stuur, met 80 door smalle straatjes tegen het verkeer in door de binnenstad, met 100 (50km weg) door rood een kruising over rijden, etc.quote:Op zondag 24 september 2017 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eigenaardig.quote:Op zondag 24 september 2017 22:15 schreef StaceySinger het volgende:
Maar liep ze dan op de weg ?
Het stoffelijk overschot dat zondagmiddag aan de Steegde in Spier werd gevonden is van de 18 jarige Ellen Drost uit Pesse.
Aan de Steegde (12-14-15-7) is het dode meisje (18) uit Pesse gevonden
De Steegde is gewoon een tweebaansweg en er ligt een fietspad naast.
Je moet er niet aan denken hè...quote:Op zondag 24 september 2017 22:14 schreef rulerofdeath het volgende:
Bah, verschrikkelijk voor de ouders/vrienden /familie
verlicht? Als ze niks zag heeft ze misschien fietspad niet gezien. Of ze was stondronkenquote:Op zondag 24 september 2017 22:17 schreef Leandra het volgende:
Er ligt aan één kant een fietspad naast.
Nauwelijks.quote:Op zondag 24 september 2017 22:18 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
verlicht? Als ze niks zag heeft ze misschien fietspad niet gezien. Of ze was stondronken
Sigaretje roken alleen?quote:Op zondag 24 september 2017 22:19 schreef Leandra het volgende:
De plek waar ze gevonden is is ook vlakbij het feest.
Wellicht ging ze dus niet direct naar huis.
Zodat jouw rekening wat lager is hè.quote:Op zondag 24 september 2017 22:09 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik heb heel vaak in taxi's gezeten, ook 's nachts en je wilt niet weten hoe onverantwoord en zelfs levensgevaarlijk veel taxichauffeurs rijden.. Doorgesnoven achter het stuur, stoned achter het stuur, met 80 door smalle straatjes tegen het verkeer in door de binnenstad, met 100 (50km weg) door rood een kruising over rijden, etc.
12 uur.quote:Op zondag 24 september 2017 22:17 schreef ootjekatootje het volgende:
Heftig...
Bestuurder heeft zich gemeld binnen 24 uur. Dat moet volgens de wet.
Maar Joost mag weten of ze nog gered had kunnen worden met directe hulpverlening. Wat een eikel.
Hoe zit het met haar fiets?
Volgens sommige hier stond die bij het feest. Ik las zelf dat deze niet bij haar gevonden was.
Nee dat klopt, alleen het eerste stukje van de Steegde zou je tweebaans kunnen noemen, de weg die naar de vuilstort van Wijster leidt, het stuk waar ze gevonden is wordt even verderop Beilerstraat, dat is geen tweebaansweg.quote:
Ik ben wel eens even met de koeien in het weiland aan de overkant gaan kletsten (niet daar), er kunnen zoveel mogelijkheden zijn.quote:
twitter:DanielleDvhN twitterde op zondag 24-09-2017 om 17:55:29Naar schatting 200 meter vanaf deze plek, aan de Steegdeweg (12-14-15-7) is het dode meisje (18) uit Pesse gevonde… https://t.co/ADJpAHJf6Z reageer retweet
Ja, wat ik zie vrij moeilijk om daar iemand per ongeluk te raken dus...quote:Op zondag 24 september 2017 22:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee dat klopt, alleen het eerste stukje van de Steegde zou je tweebaans kunnen noemen, de weg die naar de vuilstort van Wijster leidt, het stuk waar ze gevonden is wordt even verderop Beilerstraat, dat is geen tweebaansweg.
Je kunt elkaar er wel passeren, maar wordt er niet vrolijk van dat op hoge snelheid te doen.
Het ligt eraan waar iemand loopt, als het niet aan de kant van het fietspad is is het niet zo moeilijk.quote:Op zondag 24 september 2017 22:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, wat ik zie vrij moeilijk om daar iemand per ongeluk te raken dus...
Ik klets tegen het konijn, enige andere sterveling nog op dit perceel. Wel sneu, denk ik dan...quote:Op zondag 24 september 2017 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben wel eens even met de koeien in het weiland aan de overkant gaan kletsten (niet daar), er kunnen zoveel mogelijkheden zijn.
Fietspad achter de bomen, waarom zou je als wandelaar niet op het fietspad lopen, zeker als er nog een auto aankomt?quote:Op zondag 24 september 2017 22:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het ligt eraan waar iemand loopt, als het niet aan de kant van het fietspad is is het niet zo moeilijk.
Weet ik veel, met een kwaaie kop haar telefoon een gooi gegeven en hem toen aan de overkant gaan zoeken?quote:Op zondag 24 september 2017 22:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Fietspad achter de bomen, waarom zou je als wandelaar niet op het fietspad lopen, zeker als er nog een auto aankomt?
Klopt logisch is het niet.quote:Op zondag 24 september 2017 22:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet ik veel, met een kwaaie kop haar telefoon een gooi gegeven en hem toen aan de overkant gaan zoeken?
Echt, er kunnen zoveel redenen zijn als ze aan de overkant liep, en het gros van die redenen zal niet logisch zijn, maar daarom nog niet onmogelijk.
Kan natuurlijk.quote:Op zondag 24 september 2017 22:32 schreef Morendo het volgende:
"De twee gingen zaterdagavond naar Appelpop in Tiel. Ze misten de trein naar Nijmegen en besloten te gaan lopen. Ze werden aangereden toen ze rond vijf uur in de ochtend gingen liggen op de parallelweg (Overbroeksestraat) naast de A15 in Ochten. Waarom het duo ging liggen is niet duidelijk. De 27-jarige man uit Lienden die de twee aanreed, heeft een blaastest gedaan en bleek nuchter."
https://www.voxweb.nl/nie(...)-te-slaa-verongelukt
Misschien is de automobilist ook gewoon onschuldig.
Asociale teringlijer.quote:Op zondag 24 september 2017 22:35 schreef Pleun2011 het volgende:
In het donker ben je niet zichtbaar zonder licht of reflectie..paar keer bijna overhoop gereden met hardlopen. Als dat meisje ook nog eens aan de kant van de weg liep dat ze het verkeer niet ziet aankomen dan is het niet gek dat dit is gebeurd.
is niet onmogelijkquote:Op zondag 24 september 2017 21:46 schreef Protoplanet het volgende:
Zeker zwaar bezopen vannacht dat hij zich nu pas wil melden
doe dan zo’n hesje aanquote:Op zondag 24 september 2017 22:35 schreef Pleun2011 het volgende:
In het donker ben je niet zichtbaar zonder licht of reflectie..paar keer bijna overhoop gereden met hardlopen.
fiets stond toch nog bij feestlocatie?quote:Op zondag 24 september 2017 22:39 schreef Kim-Holland het volgende:
Misschien was haar fiets wel gejat en ging ze lopen..
Moeder sloeg snel alarm dus blijkbaar was er die nacht geregeld contact?
Hoezo? Zo'n meisje komt van een feest..heeft wat alcohol op..is met haar telefoon bezig en denkt..het is rustig ik kan wel op de weg lopen. Zo vreemd is het allemaal niet.quote:Op zondag 24 september 2017 22:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt logisch is het niet.
Dit is er één voor Hercule Poirot.
Dat vind ik vreemd op de weg lopen, terwijl er een fietspad is.quote:Op zondag 24 september 2017 22:41 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hoezo? Zo'n meisje komt van een feest..heeft wat alcohol op..is met haar telefoon bezig en denkt..het is rustig ik kan wel op de weg lopen. Zo vreemd is het allemaal niet.
als weg beetje verlicht is en fietspad niet is het misschien logisch, maar kans dat ze straalbezopen was is vrij grootquote:Op zondag 24 september 2017 22:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat vind ik vreemd op de weg lopen, terwijl er een fietspad is.
Ik niet..het lijkt me geen weg waar het 's nachts erg druk is en dan denk je al snel dat het niet uitmaakt waar je looptquote:Op zondag 24 september 2017 22:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat vind ik vreemd op de weg lopen, terwijl er een fietspad is.
Ja.quote:Op zondag 24 september 2017 22:40 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
fiets stond toch nog bij feestlocatie?
Probleem is een beetje dat het niet meer vast te stellen is of en hoeveel de bestuurder die nacht had gedronken.quote:Op zondag 24 september 2017 22:32 schreef Morendo het volgende:
"De twee gingen zaterdagavond naar Appelpop in Tiel. Ze misten de trein naar Nijmegen en besloten te gaan lopen. Ze werden aangereden toen ze rond vijf uur in de ochtend gingen liggen op de parallelweg (Overbroeksestraat) naast de A15 in Ochten. Waarom het duo ging liggen is niet duidelijk. De 27-jarige man uit Lienden die de twee aanreed, heeft een blaastest gedaan en bleek nuchter."
https://www.voxweb.nl/nie(...)-te-slaa-verongelukt
Misschien is de automobilist ook gewoon onschuldig.
Nah, zou ze straalbezopen geweest zijn??? Nee, verder vind ik het vreemd gewoon dat je op zo'n weg niet op het fietspad loopt hoor, geen goeie reden voor te verzinnen.quote:Op zondag 24 september 2017 22:43 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
als weg beetje verlicht is en fietspad niet is het misschien logisch, maar kans dat ze straalbezopen was is vrij groot
je bent nieuw hier?quote:Op zondag 24 september 2017 22:45 schreef Voetbalmeisje het volgende:
Hebben jullie de roeping gemist? Recherche?
Ja, hallo want je gaat als voetganger op de weg lopen als er een fietspad naast die weg ligt? Echt niet. Dat is niet waarschijnlijk, ook niet in sub-Sahara Drenthe. Je ziet zo'n auto (het taxi-busje) ook aan komen hè. Ga je in ieder geval aan de kant.quote:Op zondag 24 september 2017 22:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik niet..het lijkt me geen weg waar het 's nachts erg druk is en dan denk je al snel dat het niet uitmaakt waar je loopt
Ik ga er vanuit dat de recherche in NL behoorlijk wat beter in staat is te onderzoeken.quote:Op zondag 24 september 2017 22:45 schreef Voetbalmeisje het volgende:
Hebben jullie de roeping gemist? Recherche?
als nuchtere voetganger, op weg naar iets is dat niet zo logisch neequote:Op zondag 24 september 2017 22:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, hallo want je gaat als voetganger op de weg lopen als er een fietspad naast die weg ligt? Echt niet. Dat is niet waarschijnlijk, ook niet in sub-Sahara Drenthe. Je ziet zo'm auto (het taxi-busje) ook aan komen hè. Ga je in ieder geval aan de kant.
Als de weg verlicht is en fietspad niet, dan zou dat zomaar kunnen.quote:Op zondag 24 september 2017 22:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, hallo want je gaat als voetganger op de weg lopen als er een fietspad naast die weg ligt? Echt niet. Dat is niet waarschijnlijk, ook niet in sub-Sahara Drenthe.
Nah, ik vind het vaag hoor. Nee, komt wrs meer info nog.quote:Op zondag 24 september 2017 22:49 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
als nuchtere voetganger, op weg naar iets.
Maar misschien stak ze plotseling over
Je moet niet van jezelf uitgaan als logisch denkend wezen dat een evenwichtige risico analyse kan maken bij het zetten van een stap buiten de zolderkamer. Ik verplaats mij in een jongedame die op dat moment met van alles bezig kan zijn en zich minder bewust is van haar omgeving.quote:Op zondag 24 september 2017 22:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, hallo want je gaat als voetganger op de weg lopen als er een fietspad naast die weg ligt? Echt niet. Dat is niet waarschijnlijk, ook niet in sub-Sahara Drenthe.
Ik acht het behoorlijk onwaarschijnlijk, maar goed. Zelfs zou ze straalbezopen zijn. Trouwens dan zijn mensen vaak nog voorzichtiger.quote:Op zondag 24 september 2017 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als de weg verlicht is en fietspad niet, dan zou dat zomaar kunnen.
En dan zou het ook logisch zijn om aan de kant te gaan lopen waar geen fietspad is, want dat is dan tegen de richting in (als ze onderweg was naar Pesse), want langs een weg lopen doe je aan die kant waar het verkeer je tegemoet komt.
Dus dan is het nog maar de vraag hoe netjes dat busje reed.
Whehe.quote:Op zondag 24 september 2017 22:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Je moet niet van jezelf uitgaan als logisch denkend wezen dat een evenwichtige risico analyse kan maken bij het zetten van een stap buiten de zolderkamer. Ik verplaats mij in een jongedame die op dat moment met van alles bezig kan zijn en zich minder bewust is van haar omgeving.
hahaha, serieus?quote:Op zondag 24 september 2017 22:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zelfs zou ze straalbezopen zijn. Trouwens dan zijn mensen vaak nog voorzichtiger.
vlak na of vlak voor een bocht, dacht ik?quote:Op zondag 24 september 2017 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus dan is het nog maar de vraag hoe netjes dat busje reed.
Je verbaast me nu toch wel hoor, Ryan..quote:Op zondag 24 september 2017 22:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik acht het behoorlijk onwaarschijnlijk, maar goed. Zelfs zou ze straalbezopen zijn. Trouwens dan zijn mensen vaak nog voorzichtiger.
Dit.quote:Op zondag 24 september 2017 22:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Je moet niet van jezelf uitgaan als logisch denkend wezen dat een evenwichtige risico analyse kan maken bij het zetten van een stap buiten de zolderkamer. Ik verplaats mij in een jongedame die op dat moment met van alles bezig kan zijn en zich minder bewust is van haar omgeving.
Daarom zou ze dan ook aan die kant van de weg gelopen hebben.quote:Op zondag 24 september 2017 22:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik acht het behoorlijk onwaarschijnlijk, maar goed. Zelfs zou ze straalbezopen zijn. Trouwens dan zijn mensen vaak nog voorzichtiger.
Daarom zijn dronken mensen vaak ook goede chauffeurs.quote:Op zondag 24 september 2017 22:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja? Lijkt me vrij waarschijnlijk die hypothese hoor.quote:Op zondag 24 september 2017 22:54 schreef Physsic het volgende:
[..]
Je verbaast me nu toch wel hoor, Ryan..
Omdat ze dat fietspad niet gezien heeft?quote:Op zondag 24 september 2017 22:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarom zou ze dan ook aan die kant van de weg gelopen hebben.
Ik ben benieuwd of de chauffeur uit de richting Spier kwam.
Kans is groot dat er geen sluitingstijd was in die schuur en ik vraag me ook af of ze daar alleen was, zonder vrienden.quote:Op zondag 24 september 2017 22:51 schreef ootjekatootje het volgende:
Mare was ze de enige daarbuiten dan? Tot hoe laat ging dat schuurfeest door?
Nee, dat niet, in een auto gaat dat mis, want dat gaat te hard.quote:Op zondag 24 september 2017 22:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Daarom zijn dronken mensen vaak ook goede chauffeurs.
Ze komt uit Pesse, echt, iedereen die daar ooit in de buurt gewoond heeft weet dat.quote:Op zondag 24 september 2017 22:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Omdat ze dat fietspad niet gezien heeft?
Tja, vraag is of ze bekend was dan in de omgeving.
Ja, kijk, dat bedoel ik. Als het nou een landweggetje is zonder fietspaden dan is het logisch dat je straalbezopen aangereden zou kunnen worden.quote:Op zondag 24 september 2017 23:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze komt uit Pesse, echt, iedereen die daar ooit in de buurt gewoond heeft weet dat.
In de sloot gevonden toch, die ligt meestal voorbij het fietspad en dus in dit geval ook voorbij de bomenrij.quote:Op zondag 24 september 2017 23:07 schreef Leandra het volgende:
Hoe weet je dat ze voorbij de bomen lag?
RIP de tering zeg....quote:
En aan de andere kant van de weg kan geen greppel liggen?quote:Op zondag 24 september 2017 23:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In de sloot gevonden toch, die ligt meestal voorbij het fietspad en dus in dit geval ook voorbij de bomenrij.
je ziet toch in welke sloot e staan?quote:Op zondag 24 september 2017 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
En aan de andere kant van de weg kan geen greppel liggen?
Dan ook bomen en een fietspad?quote:Op zondag 24 september 2017 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
En aan de andere kant van de weg kan geen greppel liggen?
Zo te zien niet die aan de kant van de snelweg.quote:Op zondag 24 september 2017 23:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
je ziet toch in welke sloot e staan?
Ze lag niet aan de kant van de snelweg/het fietspad inderdaad..quote:Op zondag 24 september 2017 23:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo te zien niet die aan de kant van de snelweg.
In een greppel, niet een slootquote:Op zondag 24 september 2017 23:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In de sloot gevonden toch, die ligt meestal voorbij het fietspad en dus in dit geval ook voorbij de bomenrij.
Een greppel en niet een sloot. Okee, wat is het verschil? Liggen er greppels naast de weg, dan bomenrij, dan fietspad en dan sloot???quote:Op zondag 24 september 2017 23:29 schreef madam-april het volgende:
[..]
In een greppel, niet een sloot
quote:Op zondag 24 september 2017 23:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan ook bomen en een fietspad?
Kan.
Maakt het niet anders.
Enfin we zien later wat dit punt betreft. Ik denk overigens dat die gast wel behoorlijk wat scha aan zij auto heeft opgelopen en ik vind het ook weer verdacht dat-ie maar is doorgereden toen hij zogenaamd niets vond.
Hij zal wel nagetrokken worden. Waar hij vandaan kwam e.d.
Een greppel is een ondiepe slootquote:Op zondag 24 september 2017 23:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Een greppel en niet een sloot. Okee, wat is het verschil? Liggen er greppels naast de weg, dan bomenrij, dan fietspad en dan sloot???
Doe je er ook even Google linkjes van de lokaties bij als je plaatjes post? Anders is het weer behoorlijk zinloos.quote:
Een greppel is droog en dus geen sloot...quote:Op zondag 24 september 2017 23:36 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Een greppel is een ondiepe sloot
Ik zie helemaal geen sloot op jouw foto btw, ook geen greppel. En men berichtte dat ze in een sloot was gevonden.quote:Op zondag 24 september 2017 23:36 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Een greppel is een ondiepe sloot
die hele weg vanaf Pesse naar Spier is een 60 km zone wegquote:Op zondag 24 september 2017 23:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is dat de exacte plaats dan? Lijkt niet op filmpje hierboven.
Niet volgens whiskas.quote:Op zondag 24 september 2017 23:38 schreef Kim-Holland het volgende:
Sloot
[ afbeelding ]
Greppel
[ afbeelding ]
Ik zie geen greppels, ik zie geen sloten. Ze is gevonden in een sloot (dus met water).quote:Op zondag 24 september 2017 23:39 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
die hele weg vanaf Pesse naar Spier is een 60 km zone weg
Volgens die journaliste kon je vanaf de plek waar de politie de weg had afgezet niet de plek zien waar het lichaam was gevonden.quote:Op zondag 24 september 2017 23:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is dat de exacte plaats dan? Lijkt niet op filmpje hierboven.
Ja, dus ze is gevlogen een eindje?quote:Op zondag 24 september 2017 23:40 schreef Physsic het volgende:
[..]
Volgens die journaliste kon je vanaf de plek waar de politie de weg had afgezet niet de plek zien waar het lichaam was gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |