Het parcours.quote:Team time trial events
17 September 12:05 13:55 Women's teams 42.5 km (26.4 mi)
15:35 17:25 Men's teams 42.5 km (26.4 mi)
Individual time trial events
18 September 10:35 11:50 Junior women 16.1 km (10.0 mi)
13:05 17:35 Under-23 men 37.2 km (23.1 mi)
19 September 11:35 13:30 Junior men 21.1 km (13.1 mi)
15:55 17:15 Elite women 21.1 km (13.1 mi)
20 September 13:05 17:45 Elite men 31.0 km (19.3 mi)
Road race events
22 September 10:05 12:15 Junior women 76.4 km (47.5 mi)
13:15 17:35 Under-23 men 191.0 km (118.7 mi)
23 September 09:30 12:45 Junior men 135.5 km (84.2 mi)
13:15 17:15 Elite women 152.8 km (94.9 mi)
24 September 10:05 16:50 Elite men 276.5 km (171.8 mi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Individuele tijdrit (mannen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overige tijdritten via; https://bergen2017.no/courses/time-trial/
Wegrit (circuit)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Nederlanders![]()
Elite-Vrouwen
Tijdrit
Ellen van Dijk
Anna van der Breggen
Annemiek van Vleuten
Wegwedstrijd
Anna van der Breggen
Ellen van Dijk
Annemiek van Vleuten
Chantal Blaak
Marianne Vos
Amy Pieters
Lucinda Brand
Janneke Ensing
Elite-Mannen
Tijdrit:
Tom Dumoulin
Wilco Kelderman
Wegwedstrijd:
Niki Terpstra
Tom Dumoulin
Jos van Emden
Dylan van Baarle (onzeker na val ToB)
Sebastian Langeveld
Bauke Mollema
Lars Boom
Wout Poels | SKYGOD
Koen de Kort
Beloften-Mannen
Wegwedstrijd:
Fabio Jakobsen
Bram Welten
Julius van den Berg
Joris Nieuwenhuis
Pascal Eenkhoorn
Junior-vrouwen
Tijdrit:
Anne de Ruiter
Marit Raaijmakers
Wegwedstrijd:
Anne de Ruiter
Marit Raaijmakers
Lorena Wiebes
Eva Jonkers
Noa Jansen
Rozemarijn Ammerlaan
Junior-mannen
Tijdrit:
Thymen Arensman
Daan Hoole
Wegwedstrijd
Thymen Arensman
Daan Hoole
Maikel Zijlaard
Minne Verboom
Marijn van den Berg
Danny van der Tuuk![]()
Poels gelost
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Van Garderen
Poels
Moscon
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
quote:<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Hahaha. Episch weer.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
quote:Op zondag 24 september 2017 15:54 schreef groenen het volgende:
Poels volgend jaar ook thuislaten. Gaat toch knechten voor Froome.![]()
Racist en valsspeler. Zal in zijn vrije tijd ook wel puppies verzuipen, die Moscon.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Iedereen kapot beuken op de Angliru, paar dagen lossen op een heuvel in BergenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
We rijden met landenteams en niet met ploegenteamsquote:
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Poels zou dit eigenlijk heel goed moeten kunnen. Maar hij laat het op één keer LBL na, nooit zien.quote:Op zondag 24 september 2017 15:55 schreef Remzz het volgende:
Dit is eignelijk ook helemaal niets voor Poels"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Klopt. Hij moet de laatste tijd het meer hebben van achterlijk steile lange beklimmingen.quote:Op zondag 24 september 2017 15:55 schreef Remzz het volgende:
Dit is eignelijk ook helemaal niets voor Poels![]()
quote:twitter:CyclingHubTV twitterde op zondag 24-09-2017 om 15:55:09Pulling a Nibali #italianpride 🇮🇹 #Bergen2017🇳🇴 https://t.co/K8ELdXznNz reageer retweet
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Dumoulin
TOM TOM TOM TOM TOM TOM TOM TOM TOM TOM TOM TOM TOM TOM TOM TOM TOM TOM TOM TOM TOM TOM TOM TOM TOM TOM TOM TOM TOM TOM TOM TOM TOM TOM TOM TOMReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaa<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Moscon nog niet uit koers gehaald?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Niemand er ook af. Zelfs Sebas niet."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Jezus Christusquote:Op zondag 24 september 2017 15:56 schreef showtimer het volgende:
[..]twitter:CyclingHubTV twitterde op zondag 24-09-2017 om 15:55:09Pulling a Nibali #italianpride 🇮🇹 #Bergen2017🇳🇴 https://t.co/K8ELdXznNz reageer retweet
DSQ voor een jaar
![]()
Gebroken ribben.quote:Op zondag 24 september 2017 15:57 schreef Slobeend het volgende:
Waarom doet Van Baarle eigenlijk niet mee?![]()
Gebroken ribben.quote:Op zondag 24 september 2017 15:57 schreef Slobeend het volgende:
Rellende_Rotscholier
![]()
Waarom doet Van Baarle eigenlijk niet mee?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Levenslange ban wat mij betreftquote:Op zondag 24 september 2017 15:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jezus ChristusDSQ voor een jaar
![]()
Gebroken ribbenquote:Op zondag 24 september 2017 15:57 schreef Slobeend het volgende:
Die was fit ook allang gelost.quote:Op zondag 24 september 2017 15:57 schreef Slobeend het volgende:
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Neuhquote:Op zondag 24 september 2017 15:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jezus ChristusDSQ voor een jaar
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Gebroken ribbenquote:Op zondag 24 september 2017 15:57 schreef Slobeend het volgende:
Gebroken ribben volgens mij man.quote:Op zondag 24 september 2017 15:57 schreef Slobeend het volgende:
Waarom doet Van Baarle eigenlijk niet mee?Put these foolish ambitions to rest.![]()
Waarom doet Van Baarle eigenlijk niet mee?<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
cmon:
Rellende_Rotscholier
![]()
Boom heeft geweldige benen.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Peddelt ook makkelijk wanneer hij lost.quote:Op zondag 24 september 2017 15:58 schreef TheArt het volgende:
Langeveld peddelt ook wel steeds makkelijk zeg.![]()
Stewards moeten m van z'n fiets trekkenquote:Op zondag 24 september 2017 15:57 schreef Columbiafan het volgende:
Als ze Moscon niet snel uit koers halen kan die de wedstrijd wel nog beïnvloeden.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
heywoodu
![]()
Tuurlijk niet, gewoon DSQ. Dat het een klootzak is doet daar weinig aan af.quote:Op zondag 24 september 2017 15:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Levenslang dan, wat een walgelijke rennerVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Rellende_Rotscholier
![]()
Tom nog een keer.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rip Boom<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Boom zoekt kwartjesCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Hahaquote:Op zondag 24 september 2017 15:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Boom heeft geweldige benen.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Zo snel gaat dat niet.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ook te weinig overtuigend van Tom."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Tom in dienst.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
Enige manier waarop die kan winnenquote:Op zondag 24 september 2017 15:59 schreef Columbiafan het volgende:
Dumoulin smijt hier echt wel de krachten.![]()
Als Moscon wereldkampioen zou worden...Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
heywoodu
![]()
Kan makkelijk als je zo ontzettend veel krachten hebtquote:Op zondag 24 september 2017 15:59 schreef Columbiafan het volgende:
Dumoulin smijt hier echt wel de krachten.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Rellende_Rotscholier
![]()
Boom is fenomenaal.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
God heeft onbeperkt veel krachten.quote:Op zondag 24 september 2017 16:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kan makkelijk als je zo ontzettend veel krachten hebtAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Vanavond NL tijd 4 op 4.quote:Op zondag 24 september 2017 16:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
God heeft onbeperkt veel krachten.![]()
Hij klimt hier naar boven alsof het de Angliru is. Hij moet in een streep dat gat naar die groep dicht kunnen knallen.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Hebben we genoten van de beschermde status van Boom?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Diekstra ziet weer eens ergens een briljante actie in die er niet is.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Toch geen Tripple voor NlIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Mollema nog helemaal niet in beeld geweest en zo te zien zal dat niet meer gaan gebeuren ook.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Sebas en Mollema lijken me gezien."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
In Rio nog meer in beeld geweest dan hier.quote:Op zondag 24 september 2017 16:01 schreef Pedroso het volgende:
Mollema nog helemaal niet in beeld geweest en zo te zien zal dat niet meer gaan gebeuren ook.![]()
Overdreven kritisch.quote:Op zondag 24 september 2017 16:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij klimt hier naar boven alsof het de Angliru is. Hij moet in een streep dat gat naar die groep dicht kunnen knallen.![]()
Mooi. Als iedereen gaat zitten wachten tot de laatste klim allemaal jammerreacties 'laf koersen' en als ze dan toch op 30 km eens een poging doen een rij 'veel te vroeg
'.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Nog steeds 100+ manCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
quote:Op zondag 24 september 2017 16:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wil je een dopingrenner op kop?
SMS Sunweb-aan naar 4243![]()
SMS Colombi-aan naar 4243![]()
![]()
Boom moet nu het tempo hooghouden."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Heb zo'n voorgevoel dat een NL'er hier de wereldtitel gaat nemenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
wie dan?quote:Op zondag 24 september 2017 16:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb zo'n voorgevoel dat een NL'er hier de wereldtitel gaat nemenHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
SMS Colombi-aan naar 4243![]()
Gaat niets presteren.quote:Op zondag 24 september 2017 16:02 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dan mag je wel een beetje positiever worden over z'n kansenPut these foolish ambitions to rest.![]()
Zo'n aanval moet je met een Poels doen bijvoorbeeld, niet met je laatste man die nog wat kan uitrichten.quote:Op zondag 24 september 2017 16:02 schreef OProg het volgende:
Mooi. Als iedereen gaat zitten wachten tot de laatste klim allemaal jammerreacties 'laf koersen' en als ze dan toch op 30 km eens een poging doen een rij 'veel te vroeg
'.
![]()
Ja die heuvel gaat de schifting niet brengen, maar heel veel landen hebben nu een vage tactiek...Jack does it in real time...![]()
Boom rijdt iedereen terug. Wat een god.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Er zijn er bijster weinig in de ploeg die dit nog kunnen en als niemand iets doet ben je ook 20e.quote:Op zondag 24 september 2017 16:03 schreef Zelva het volgende:
[..]
Zo'n aanval moet je met een Poels doen bijvoorbeeld, niet met je laatste man die nog wat kan uitrichten."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Houd op. Ik krijg een lolberoerte van deze humor.quote:Op zondag 24 september 2017 16:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een Belg naar de wereldtitel?
Dat wil ik Well'ens zien<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Demarreren in de bevoorrading. Onsportief. Rode kaart."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Beetje een ouderwetse WK MEt vooral België en Nederland met dominerende teams
TARTAAR
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Maar dit wordt gewoon een sprint van een man of 80 jongons."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Zeg dat nou nietquote:Op zondag 24 september 2017 16:06 schreef Columbiafan het volgende:
Gaviria zit echt makkelijk mee vooraan.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Sowieso, de afstand van de klim naar de finish is ook veel te langquote:Op zondag 24 september 2017 16:06 schreef marcodej het volgende:
Maar dit wordt gewoon een sprint van een man of 80 jongons.![]()
Als Sagan nog in die 80 zou zitten, dan mag ie zijn derde opschrijvenquote:Op zondag 24 september 2017 16:06 schreef marcodej het volgende:
Maar dit wordt gewoon een sprint van een man of 80 jongons.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Sebas trapt door de boter naar voren.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Alsof we een sprinter meehebben
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Gaan ze nou met zn drieën controleren?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Het leek zo'n geweldig parcours maar uiteindelijk wordt het gewoon met een mannetje of 60 naar de finish
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik zie het al vanaf kilometer 0.quote:Op zondag 24 september 2017 16:07 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Jij ziet dit ookIk word met de minuut enthousiaster.
Put these foolish ambitions to rest.![]()
Chapeau als Boom wereldkampioen zou zijnIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Wanneer gaat Sebas eens wat doen."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Mas
Jij twijfelde of ie de afstand, met z'n gebrek aan koersritme na die blessures, wel zou aankunnen.quote:Op zondag 24 september 2017 16:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik zie het al vanaf kilometer 0.![]()
Spanjaarden starten hier wel met een ongekend slecht team.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Om daarna weer aan te sluiten.quote:Op zondag 24 september 2017 16:09 schreef hhh38 het volgende:
Driekwart van het peloton kan nu elk moment er doorheen zakken hoor!Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hij gaat niet winnen.quote:Op zondag 24 september 2017 16:09 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Jij twijfelde of ie de afstand, met z'n gebrek aan koersritme na die blessures, wel zou aankunnen.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Mas op zijn Freire'sCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Die zet het hele peloton in hun hemd.quote:Op zondag 24 september 2017 16:09 schreef Remzz het volgende:
Boom gaat doen wat Erik Dekker in Parijs - Tours deed een jaar of 10/15 terugReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
heywoodu
![]()
Eigenlijk niet nee.quote:Op zondag 24 september 2017 16:09 schreef Columbiafan het volgende:
Weten jullie nog toen Farrar in Richmond in de slotkilometer ging aanvallen?
Tom moet alles geven op Zalmheuvel."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Die reed gedoped rondquote:Op zondag 24 september 2017 16:09 schreef Remzz het volgende:
Boom gaat doen wat Erik Dekker in Parijs - Tours deed een jaar of 10/15 terug
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
En 95% van FOK.quote:Op zondag 24 september 2017 16:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die zet het hele peloton in hun hemd.![]()
De nieuwe wereldkampioen hebben we waarschijnlijk nog niet vol in beeld gezien
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Huh, nee toch? Sagan ging toch op het klimmetje al weg?quote:Op zondag 24 september 2017 16:09 schreef Columbiafan het volgende:
Weten jullie nog toen Farrar in Richmond in de slotkilometer ging aanvallen?![]()
![]()
Overmacht van Belgjes is wel een beetje weg nu.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
45% kans op Nederlander
35% kans op een Belg
20% kans op een andere nationaliteitIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Matthews gefeliciteerd!!quote:Op zondag 24 september 2017 16:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
De nieuwe wereldkampioen hebben we waarschijnlijk nog niet vol in beeld gezien<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Ga er eens overheen SEBAS LAFFE HOND."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Paul Martens of all places.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Typfoutje.quote:Op zondag 24 september 2017 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Huh, nee toch? Sagan ging toch op het klimmetje al weg?![]()
Nee, wel Stannard die toen nog ging.quote:Op zondag 24 september 2017 16:09 schreef Columbiafan het volgende:
Weten jullie nog toen Farrar in Richmond in de slotkilometer ging aanvallen?![]()
![]()
heywoodu
![]()
Ook nietquote:Op zondag 24 september 2017 16:11 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik bedoelde uiteraard slotkilometerS.
Zit Sagan nog in die 80?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ik snap de Nederlandse tactiek niet echt.. Ze proberen alles terug te halen, maar voor wie? Er zit genoeg sprintkracht in dit peloton en die zit niet in het Nederlandse kamp.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Het nieuwe wielrennen in optima formaCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ja wat moet je anders doen?quote:Op zondag 24 september 2017 16:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik snap de Nederlandse tactiek niet echt.. Ze proberen alles terug te halen, maar voor wie? Er zit genoeg sprintkracht in dit peloton en die zit niet in het Nederlandse kamp.![]()
Anderen de kastanjes uit het vuur laten halen en vervolgens zelf aanvallen.quote:Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Sebas wat ben je nou toch aan het doen allemaal?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Het WK zou verplicht net zo zwaar moeten zijn als Iensbroek.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Krijgen we een halve pelotonsprint?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Nummer 185 is de meesterknecht.quote:Op zondag 24 september 2017 16:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik nummer 103. Die gaat podium rijden namelijk.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Het goede weer heeft roet in het eten gegooid...met regen en wind had je hier een prachtig WK gehad.![]()
Rojas gaat wereldkampioen wordenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Dan wint Wellens.quote:Op zondag 24 september 2017 16:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Het goede weer heeft roet in het eten gegooid...met regen en wind had je hier een prachtig WK gehad."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Jepquote:Op zondag 24 september 2017 16:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Het goede weer heeft roet in het eten gegooid...met regen en wind had je hier een prachtig WK gehad.![]()
Ducrot: Iedereen is zo kapot dat niemand aanvalt.Dit parcours is gewoon niet zwaar genoeg en daarom zit iedereen nog bij elkaar.
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Mannetje of 40 denk ikquote:Op zondag 24 september 2017 16:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Krijgen we een halve pelotonsprint?![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
José
Die rijdt echt een prima koers wel, constant vooraan inderdaad.quote:Op zondag 24 september 2017 16:14 schreef TheArt het volgende:
Jansen zit er ook nog gewoon helemaal voorin.![]()
Pas maar op want Sagan komt er aan
107 (!) man nogCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Dit is wel een moment voor een Sebas-aanval."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Is laatste weken ook goed aan het rijden in de kleinere Vlaamse wedstrijden.quote:Op zondag 24 september 2017 16:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die rijdt echt een prima koers wel, constant vooraan inderdaad.![]()
Is gewoon prima bezig de laatste maanden.quote:Op zondag 24 september 2017 16:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die rijdt echt een prima koers wel, constant vooraan inderdaad.![]()
Spannend is het welIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Excuus, het waren er 109 nog bij elkaarCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |