Hmm. Toch best apart eigenlijkquote:Op dinsdag 26 september 2017 17:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geschorst tot zijn Jong PSV schorsing achter de rug is. Dus indien 1 wedstrijd en Jong PSV voetbalt vrijdag, dan geen probleem. Voetbalt Jong PSV echter pas maandag dan in het weekend ook geschorst.
Als je niet overdrijft word je niet gehoordquote:Op dinsdag 26 september 2017 17:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat ontzettend overdreven. Consequent aan de verkeerde kant? Ik heb hem een paar keer prima zien ingrijpen, waarvan 2 goed felle slidings.
Apart. Thx voor de info!quote:Op dinsdag 26 september 2017 17:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geschorst tot zijn Jong PSV schorsing achter de rug is. Dus indien 1 wedstrijd en Jong PSV voetbalt vrijdag, dan geen probleem. Voetbalt Jong PSV echter pas maandag dan in het weekend ook geschorst.
Das zeker apart, als met jong PSV het seizoen erop zit, en je met PSV 1 nog wat wedstrijden zou moeten spelen, ben je mooi de sjaak.quote:
Spanning voor de wedstrijd.quote:Op dinsdag 26 september 2017 19:08 schreef Doublepain het volgende:
En het is hier weer heerlijk rustig
Niet alleen dries, denk dat Callejón, Hamsik en Insigne ook gezellig meedoen met slopenquote:Op dinsdag 26 september 2017 19:39 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Spanning voor de wedstrijd.
Dries gaat slopen.
Als je tegen de spits van NEC twee keer mis zit, dan ben je niet goed bezig.quote:Op dinsdag 26 september 2017 17:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat ontzettend overdreven. Consequent aan de verkeerde kant? Ik heb hem een paar keer prima zien ingrijpen, waarvan 2 goed felle slidings.
Wat een afgang. Met terugwerkende kracht toch trots op de prestaties van PSV in de CL. Zo'n afgang hebben we niet meegemaakt.quote:Op dinsdag 26 september 2017 19:54 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Niet alleen dries, denk dat Callejón, Hamsik en Insigne ook gezellig meedoen met slopen
Zin in
Precies.quote:Op dinsdag 26 september 2017 22:16 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Wat een afgang. Met terugwerkende kracht toch trots op de prestaties van PSV in de CL. Zo'n afgang hebben we niet meegemaakt.
Sowieso weinig geluk gehad vorig jaar. Tegen Atletico thuis hadden we meer verdient. Onterecht afgekeurde goal de Jong, handsbal Godin over het hoofd gezien enz...quote:Op dinsdag 26 september 2017 22:16 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Wat een afgang. Met terugwerkende kracht toch trots op de prestaties van PSV in de CL. Zo'n afgang hebben we niet meegemaakt.
Tegen Ozieyek ofzo was het inderdaad genietenquote:Op dinsdag 26 september 2017 22:16 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Gewaagde post om door Calandlaan aangehaalde feitenquote:Op dinsdag 26 september 2017 22:16 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Sinds wanneer neemt PSV de EL serieus ??quote:Op dinsdag 26 september 2017 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegen Ozieyek ofzo was het inderdaad genieten
quote:Op dinsdag 26 september 2017 23:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Sinds wanneer neemt PSV de EL serieus ??
Dit zal hem leren!quote:Op dinsdag 26 september 2017 23:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Caland heeft het de laatste tijd wel druk hier.
In de CL, voor het grote publiek, zijn we nooit zo afgegaan. Zat altijd meer in dan het povere spel van Feyenoord vanavond. Tegen Osijek is een afgang, maar dat weet niemand buiten Nederland joh.quote:Op dinsdag 26 september 2017 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegen Ozieyek ofzo was het inderdaad genieten
Die 2 puntjes kunnen we nog wel verbeteren natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 september 2017 23:40 schreef Ciscus het volgende:
[..]
In de CL, voor het grote publiek, zijn we nooit zo afgegaan. Zat altijd meer in dan het povere spel van Feyenoord vanavond. Tegen Osijek is een afgang, maar dat weet niemand buiten Nederland joh.
Dat vraag ik me af, maar hoop oprecht dat we nog enigszins trots kunnen zijn op de landskampioen.quote:Op dinsdag 26 september 2017 23:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Die 2 puntjes kunnen we nog wel verbeteren natuurlijk.
3 goals gescoord in de hele campagne. Ook dat moet nog te doen zijnquote:Op dinsdag 26 september 2017 23:44 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af, maar hoop oprecht dat we nog enigszins trots kunnen zijn op de landskampioen.
Het moet lukken 3 of meer goals te maken in de CL, zelfs al in één wedstrijd...quote:Op dinsdag 26 september 2017 23:45 schreef Caland het volgende:
[..]
3 goals gescoord in de hele campagne. Ook dat moet nog te doen zijn
Daarom, zelfs dan doe je het al beter dan PSV.quote:Op dinsdag 26 september 2017 23:51 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Het moet lukken 3 of meer goals te maken in de CL, zelfs al in één wedstrijd...
Het enige dat ik wil zeggen is dat ik vind dat PSV het beter heeft gedaan dan Feyenoord tot nu toe. Iets volwassener en gretiger. Ik vond de wedstrijden van Feyenoord tot nu toe echt slecht, het werd in beide gevallen nooit een wedstrijd. Ligt ook aan de staat van het Nederlands voetbal, maar we worden wel weer even met onze neuzen op de feiten gedrukt. Ik baal daarvan. PSV haf het wellicht niet beter gedaan deze potjes. Boeien. Hoe dan ook; Feyenoord was slecht.quote:Op dinsdag 26 september 2017 23:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom, zelfs dan doe je het al beter dan PSV.
Al snap ik dat je jezelf een beetje wil troosten dat het allemaal wel meeviel.
Lood om oud ijzer. En dat is niet een Feyenoord- of PSV probleem verder. Je hebt gewoon geen kut te zoeken in de CL als Nederlandse ploeg. Al is 20 miljoen bijschrijven, paar leuke reisjes maken en je spelers die zich sneller ontwikkelen wel lekker natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 september 2017 23:58 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Het enige dat ik wil zeggen is dat ik vind dat PSV het beter heeft gedaan dan Feyenoord tot nu toe. Iets volwassener en gretiger. Ik vond de wedstrijden van Feyenoord tot nu toe echt slecht, het werd in beide gevallen nooit een wedstrijd. Ligt ook aan de staat van het Nederlands voetbal, maar we worden wel weer even met onze neuzen op de feiten gedrukt. Ik baal daarvan. PSV haf het wellicht niet beter gedaan deze potjes. Boeien. Hoe dan ook; Feyenoord was slecht.
Exact. Geld binnenharken om het in de Eredivisie goed te doen dmv transfers en jeugdopleiding.quote:Op woensdag 27 september 2017 00:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Lood om oud ijzer. En dat is niet een Feyenoord- of PSV probleem verder. Je hebt gewoon geen kut te zoeken in de CL als Nederlandse ploeg. Al is 20 miljoen bijschrijven, paar leuke reisjes maken en je spelers die zich sneller ontwikkelen wel lekker natuurlijk.
Denk dat dat juist averrechts werkt. Je wordt als speler met je neus op de feiten gedrukt dat je er eigenlijk geen kut van kunt. Je denkt dat je heel goed kunt voetballen totdat je in de CL zoekgespeeld wordt. Dat is niet goed voor je zelfvertrouwen.quote:Op woensdag 27 september 2017 00:00 schreef Caland het volgende:
[..]
spelers die zich sneller ontwikkelen wel lekker natuurlijk.
Alleen als je echt een hele wedstrijd zoek getikt wordt misschien. Maar normaal gesproken word je sneller beter bij hogere weerstand.quote:Op woensdag 27 september 2017 03:08 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Denk dat dat juist averrechts werkt. Je wordt als speler met je neus op de feiten gedrukt dat je er eigenlijk geen kut van kunt. Je denkt dat je heel goed kunt voetballen totdat je in de CL zoekgespeeld wordt. Dat is niet goed voor je zelfvertrouwen.
Wat dan?quote:Op woensdag 27 september 2017 10:32 schreef Gutanoth het volgende:
Psv bezig met meer Mexicaanse zieltjes winnen
PSV speelt op maandag 9 oktober om 19.00 uur een oefenwedstrijd tegen CF Pachuca uit Mexico. De toegang is ¤ 2,-, het volledige bedrag gaat naar slachtoffers van de aardbevingen in Mexico.quote:
Ik ging al niet en ga nog steeds niet, sorry Mexico...quote:Op woensdag 27 september 2017 13:37 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
PSV speelt op maandag 9 oktober om 19.00 uur een oefenwedstrijd tegen CF Pachuca uit Mexico. De toegang is ¤ 2,-, het volledige bedrag gaat naar slachtoffers van de aardbevingen in Mexico.
Ik kan niet. Maar had me best geinig geleken.quote:Op woensdag 27 september 2017 14:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ging al niet en ga nog steeds niet, sorry Mexico...
Ik ga welquote:Op woensdag 27 september 2017 13:37 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
PSV speelt op maandag 9 oktober om 19.00 uur een oefenwedstrijd tegen CF Pachuca uit Mexico. De toegang is ¤ 2,-, het volledige bedrag gaat naar slachtoffers van de aardbevingen in Mexico.
quote:Op woensdag 27 september 2017 21:20 schreef Scarface88 het volgende:
Kunnen we dit ons nieuw clublied maken?
Ook een mooi liedquote:
Ben ook nooit fan geweest van dat 4-3-3 wat we nu al weer eeuwen spelen. Het heeft dan ook zelden echt lekker gelopen.quote:Op vrijdag 29 september 2017 04:10 schreef Lyrebird het volgende:
Ik heb nog eens naar de samenvatting van Utrecht-PSV zitten kijken. Er wordt op verschillende plekken gesproken over een taktisch plan met Pereiro, die verschillende taken zou hebben in balbezit en bij balbezit van de tegenstander, maar volgens mij was het juist een meesterzet om Luckassen als extra middenvelder in te zetten (een rol die hij bij ook bij AZ had). Een blok energie en onverzettelijkheid vlak voor de laatste linie. Kijk die eerste goal nog maar eens terug.
Dat kinderlijke 4-3-3 van PSV is me al jaren lang een doorn in het oog, wat een idioot systeem is dat. Met 3 aanvallers die zelden mee voetballen en alleen voor eigen geluk gaan, en een middenveld dat structureel onderbemand is. Vind je het dan gek dat de verdediging het altijd moeilijk heeft?
Ik hoop dat het kwartje nu eens eindelijk bij Cocu en Brands gevallen is. Blijf het vooral 5-3-2 noemen, maar stop in ieder geval met dat 4-3-3.
Helemaal eens. Wat ik verder niet begrijp is dat Pereiro het tactisch plan (in VI) helemaal uitlegt. Dat zou ik even lekker voor me houden.quote:Op vrijdag 29 september 2017 04:10 schreef Lyrebird het volgende:
Ik heb nog eens naar de samenvatting van Utrecht-PSV zitten kijken. Er wordt op verschillende plekken gesproken over een taktisch plan met Pereiro, die verschillende taken zou hebben in balbezit en bij balbezit van de tegenstander, maar volgens mij was het juist een meesterzet om Luckassen als extra middenvelder in te zetten (een rol die hij bij ook bij AZ had). Een blok energie en onverzettelijkheid vlak voor de laatste linie. Kijk die eerste goal nog maar eens terug.
Dat kinderlijke 4-3-3 van PSV is me al jaren lang een doorn in het oog, wat een idioot systeem is dat. Met 3 aanvallers die zelden mee voetballen en alleen voor eigen geluk gaan, en een middenveld dat structureel onderbemand is. Vind je het dan gek dat de verdediging het altijd moeilijk heeft?
Ik hoop dat het kwartje nu eens eindelijk bij Cocu en Brands gevallen is. Blijf het vooral 5-3-2 noemen, maar stop in ieder geval met dat 4-3-3.
Ik ben opgegroeid met het 4-3-3 van Ajax, dat daarmee de Europacup 2 won indertijd. Er is zeker wat voor dit systeem te zeggen, maar je hebt er wel de spelers voor nodig, die inzicht hebben en goed kunnen schakelen. Dat gaat dan vooral over types als Litmanen en Petterson, maar zeker ook over CVs/voorstoppers als Frank Rijkaard en Frank de Boer, die inschuiven. Ik zie dat intellect bij de huidige generatie voetballers eigenlijk niet terug. Kan er best zijn, maar ik zie het niet.quote:Op vrijdag 29 september 2017 08:19 schreef Scarface88 het volgende:
In Nederland is 4-3-3 bijna heilig.
Ik ben het inderdaad helemaal met je eens, ja.quote:Op vrijdag 29 september 2017 04:10 schreef Lyrebird het volgende:
Een dan zijn er ook nog mensen die vinden dat je 4-3-3 moet spelen met de punt naar voren, waardoor je dus effectief een nog grotere druk legt op je verdedigers. Dat is zelfs tegen Willem II levensgevaarlijk met de Isimat en Schwaab achterin. De laatste keer dat dat bij PSV echt goed ging, was in de periode Hiddink toen we de halve CL haalde. Maar ook toen zag je al dat dat alleen kon dankzij een uitzonderlijke verdediging die zo speelde dat ze alleen schoten uit de tweede en derde lijn toe hoefde te laten, in de wetenschap dat er een keeper in de goal stond die werkelijk alles van afstand er uit hield. Gomes was op dat vlak toen misschien wel de beste keeper van de wereld. Hij had tekortkomingen op andere vlakken, maar daarin was hij uitzonderlijk.quote:Op vrijdag 29 september 2017 04:10 schreef Lyrebird het volgende:
Haha. 150 miljoen bij Ajax. Beat thatquote:Op vrijdag 29 september 2017 11:02 schreef BadderHaring het volgende:
Winst gemaakt vorig seizoen, 20 miljoen op de bank.
Oftewel: kei gezonde club.
Rente trekken is voor een voetbalclub nu eenmaal niet zo belangrijk.quote:Op vrijdag 29 september 2017 11:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Haha. 150 miljoen bij Ajax. Beat that
Niet dat we er iets mee doen![]()
Boven de 5 miljoen krijg je toch geen rente meer?quote:Op vrijdag 29 september 2017 11:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Rente trekken is voor een voetbalclub nu eenmaal niet zo belangrijk.
Geen idee, er zijn jaren dat ik het niet heb.quote:Op vrijdag 29 september 2017 11:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Boven de 5 miljoen krijg je toch geen rente meer?
Kan bevestigen dat ik gewoon 0,05% rente ontvang bij ING op alles boven 5 miljoenquote:Op vrijdag 29 september 2017 11:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Geen idee, er zijn jaren dat ik het niet heb.
Kost je meer aan vermogensbelasting dan dat het je oplevert aan rentequote:Op vrijdag 29 september 2017 13:07 schreef XL het volgende:
[..]
Kan bevestigen dat ik gewoon 0,05% rente ontvang bij ING op alles boven 5 miljoen
Geld hebben kost geld, leuker kan ik het niet maken. Maar het is wel makkelijk.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:27 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Kost je meer aan vermogensbelasting dan dat het je oplevert aan renteer van uit gaande dat je niet gigantisch uit je nek lult uiteraard
Alleen Obispo maar die zit morgen bij de wedstrijdselectie van het eerste. Verder is het niks nee.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:49 schreef tja77 het volgende:
Echt goede verdedigers zitten er ook weinig bij Jong PSV is het wel? 5 Doelpunten slikken tegen FC Den Bosch is niet echt hoopgevend voor de toekomst.
Buiten Obispo is er niet één talentvol te noemen, inderdaad. Carolina was ooit een belofte, maar die is ergens blijven steken.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:49 schreef tja77 het volgende:
Echt goede verdedigers zitten er ook weinig bij Jong PSV is het wel? 5 Doelpunten slikken tegen FC Den Bosch is niet echt hoopgevend voor de toekomst.
No stressquote:Op zaterdag 30 september 2017 01:27 schreef Lyrebird het volgende:
Lijkt wel een structureel probleem bij PSV: goede verdedigers vinden. Brands heeft een puik oog voor middenvelders en aanvallers, maar struikelt vaak bij het vinden van goede verdedigers. Heb het idee dat hij bijvoorbeeld liever middenvelders als back gebruikt, dan dat hij specifiek naar backs op zoek gaat. Bij PSV moeten backs ook altijd aanvallen, terwijl ze in een 4-3-3 systeem toch vooral nodig zijn om de bal tegen te houden. Centrale verdedigers moeten MI vooral groot, sterk en snel zijn, en het liefst nog een pass kunnen geven, maar bij PSV zijn het toch vaak brekebenen.
Wie is Lozona nou weer?quote:Op zaterdag 30 september 2017 04:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
No stress
King Lozona gaat ons kampioen maken
Volgens Leo Driessen is dat de linksbuiten van PSV.quote:
Je hebt gelijk. Het is nog te vroeg om daarover te oordelen. Is er iemand die iets anders beweert?quote:Op zaterdag 30 september 2017 09:17 schreef Scarface88 het volgende:
Ik geloof pas in een titel wanneer we rond de winterstop nog steeds meedraaien. Het gaat nu goed maar t kan allemaal zo weer in elkaar storten. Zelfs tegen Willem II vandaag.
Glazen bol: PSV vandaag gelijk, Ajax en Feyenoord winnen. Niemand praat meer over titel.quote:Op zaterdag 30 september 2017 09:17 schreef Scarface88 het volgende:
Ik geloof pas in een titel wanneer we rond de winterstop nog steeds meedraaien. Het gaat nu goed maar t kan allemaal zo weer in elkaar storten. Zelfs tegen Willem II vandaag.
Dan sta je nog steeds boven die clubsquote:Op zaterdag 30 september 2017 10:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Glazen bol: PSV vandaag gelijk, Ajax en Feyenoord winnen. Niemand praat meer over titel.
Ik zou je glazen bol het raam uitflikkeren.quote:Op zaterdag 30 september 2017 10:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Glazen bol: PSV vandaag gelijk, Ajax en Feyenoord winnen. Niemand praat meer over titel.
Dat was toch RosarioGod?quote:Op zaterdag 30 september 2017 07:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Volgens Leo Driessen is dat de linksbuiten van PSV.
Weten we zeker dat hij niet Pereira bedoelde?quote:Op zaterdag 30 september 2017 10:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat was toch RosarioGod?
In zijn verdediging, zelfs Davy en Baddertje riepen dat het Rosario wasquote:Op zaterdag 30 september 2017 10:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat was toch RosarioGod?
Mwaa, ik was al half uitgecheckt in de wedstrijd en ging er gewoon vanuit dat Driessen de juiste neger op zijn vizier had. Toen ik de herhaling zag was het wel direct duidelijk, terwijl Driessen toen vol bleef houden.quote:Op zaterdag 30 september 2017 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
In zijn verdediging, zelfs Davy en Baddertje riepen dat het Rosario was
De laatste wedstrijd geeft mij toch weer hoop dat hij het wel ziet. Hij heeft wel geleerd van de wedstrijd van vorig seizoen tegen utrecht waar hij het in de rust corrigeerde.quote:Op zaterdag 30 september 2017 09:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Het is nog te vroeg om daarover te oordelen. Is er iemand die iets anders beweert?
Ik denk dat we qua selectie zeker niet onderdoen voor Feyenoord. Wanneer Cocu de mannetjes op de juiste plek zet zouden we aanzienlijk beter moeten kunnen dan Feyenoord. Helaas lijkt Cocu het nog niet helemaal te zien.
Ajax vind ik individueel wat sterker, maar daar geldt in nog extremere mate dat de trainer de zwakke schakel is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |