Je bent weer lekker vol van jezelfquote:
Laten we Lange's voorspelling eerst even rustig afwachtenquote:Op zondag 24 september 2017 15:56 schreef vincenzo78 het volgende:
Als AZ met 7-0 wint, gaan ze over jullie heen.
2 zevenklappers op een dag, dan loopt de uitzending van studio sport uit.quote:Op zondag 24 september 2017 15:56 schreef vincenzo78 het volgende:
Als AZ met 7-0 wint, gaan ze over jullie heen.
quote:Op zondag 24 september 2017 15:55 schreef vincenzo78 het volgende:
De OP mag wel worden opgevrolijkt met het doelpunt van Bergwijn.
Plaats maar een link van het gifje. Zet ik hem erbij.quote:Op zondag 24 september 2017 15:55 schreef vincenzo78 het volgende:
De OP mag wel worden opgevrolijkt met het doelpunt van Bergwijn.
En stand enzulksquote:Op zondag 24 september 2017 16:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Plaats maar een link van het gifje. Zet ik hem erbij.
Lapo genotquote:Op zondag 24 september 2017 16:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Godverdomme wat een taken zo op de zondag.
Meer kan ik niet doen voor je.quote:Op zondag 24 september 2017 16:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Plaats maar een link van het gifje. Zet ik hem erbij.
Zeg je nu dat ik dik ben?quote:Op zondag 24 september 2017 15:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je bent weer lekker vol van jezelfJe zat er toch gewoon 1 doelpunt van psv en 4 van locadia naast. Jouw moment komt nog wel daar heb ik alle vertrouwen in.
quote:
Ik heb toch helemaal nog geen linkje joh, totaaldwaas.quote:Op zondag 24 september 2017 16:30 schreef onlogisch het volgende:
De absolute winnaar van het weekend. Gefeliciteerd boys.
Wel schandalig dat Buitendam de gif van Bergwijn nog niet in de OP heeft gezet.
Wat een goal was dat joh
quote:Op zondag 24 september 2017 16:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb toch helemaal nog geen linkje joh, totaaldwaas.
We zouden het graag hebben dat je nog iets positiefs over Locadia en Lozano zegt. En Lange's voorspellingsvermogen.quote:Op zondag 24 september 2017 16:30 schreef onlogisch het volgende:
De absolute winnaar van het weekend. Gefeliciteerd boys.
Wel schandalig dat Buitendam de gif van Bergwijn nog niet in de OP heeft gezet.
Wat een goal was dat joh
Ik kan je wel vertellen waar BronsonGod is gebleven..quote:Op zondag 24 september 2017 17:10 schreef RubenSosa het volgende:
Ik mis een paar figuren in dit topic... lekker weekend
Heb ik wat gemistquote:Op zondag 24 september 2017 17:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik kan je wel vertellen waar BronsonGod is gebleven..
Wat dacht je van VI ? Locadia beste in de wekelijkse verkiezing... Dat kan die snor niet aan.quote:Op zondag 24 september 2017 17:13 schreef ZuidGrens het volgende:
Genieten dit. Cocu kiest de juiste formatie, zeven goals en die twee clubjes uit de Randstad laten puntjes liggen. Man man, dit wordt een heerlijke Studio Sport.
En bij VI weer geen positief woord over PSV , of maar een minuut of 2quote:Op zondag 24 september 2017 17:13 schreef ZuidGrens het volgende:
Genieten dit. Cocu kiest de juiste formatie, zeven goals en die twee clubjes uit de Randstad laten puntjes liggen. Man man, dit wordt een heerlijke Studio Sport.
Pieppiepquote:Op zondag 24 september 2017 17:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
En bij VI weer geen positief woord over PSV , of maar een minuut of 2
Dat zou dan ook wel vrij debiel zijn.quote:Op zondag 24 september 2017 17:14 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Wat dacht je van VI ? Locadia beste in de wekelijkse verkiezing... Dat kan die snor niet aan.
Mooi aan t begin van t seizoen Ajax en Feyenoord de hemel in prijzen en PSV zou ergens op plek 4 of 5 eindigen. Utrecht zou de top 3 bestormen. Iedereen weet weer waar ze staan. Volgend weekend een pittig programma voor Ajax en Feyenoord dus hopelijk kunnen we dan nog verder uitlopen en monden snoeren.quote:Op zondag 24 september 2017 17:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
En bij VI weer geen positief woord over PSV , of maar een minuut of 2
Ik moet ook zeggen dat im dit scenario nooit bedacht had na de transferzomer.quote:Op zondag 24 september 2017 17:18 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Mooi aan t begin van t seizoen Ajax en Feyenoord de hemel in prijzen en PSV zou ergens op plek 4 of 5 eindigen. Utrecht zou de top 3 bestormen. Iedereen weet weer waar ze staan. Volgend weekend een pittig programma voor Ajax en Feyenoord dus hopelijk kunnen we dan nog verder uitlopen en monden snoeren.
smullenquote:Op zondag 24 september 2017 17:18 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Mooi aan t begin van t seizoen Ajax en Feyenoord de hemel in prijzen en PSV zou ergens op plek 4 of 5 eindigen. Utrecht zou de top 3 bestormen. Iedereen weet weer waar ze staan. Volgend weekend een pittig programma voor Ajax en Feyenoord dus hopelijk kunnen we dan nog verder uitlopen en monden snoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |