Die heb ik ook wel eens gekeken, wel heel hoog fun-run gehalte. Maar aangezien ik een vergelijkbare weg heb afgelegd voel ik er altijd wel een verbondenheid bij.quote:Op zondag 1 oktober 2017 15:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Spannend! Wordt het een PR-poging?
Ik kijk "From Fat to Finish Line" op Netflix, over een Ragnar estafette met allemaal mensen die 50 kg zijn afgevallen of zo. Erg Amerikaans maar best inspirerend!
Ach, zolang je niets breektquote:Op zondag 1 oktober 2017 19:28 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Vandaag maar een keer maar het gebeurd wel eens ja.
Thanks, ik ga dit proberen met de training!quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:43 schreef La_Tramposa het volgende:
Lekker bezig Missi! Al is 50meter op 5km een afwijking die normaal is op GPS horloges heVolgens mij is de Bredase singelloop wel officieel gemeten.
Het kan inderdaad best zijn dat je je schouders te gespannen houdt tijdens het lopen, of dat je te hoog ademhaalt (spieren die vastzitten aan je middenrif en bewegen met ademhalen lopen ook door tot je bovenrug). Je kan eens proberen om tijdens het lopen je duim en wijsvinger op elkaar te houden en te bedenken dat daar een breekbaar chipje tussen zit. Of pianospelen met je vingers.
Ik loop standaard 42,65km op de marathon van Eindhoven, dat is best een flinke afwijking van mijn Garminquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:43 schreef La_Tramposa het volgende:
Lekker bezig Missi! Al is 50meter op 5km een afwijking die normaal is op GPS horloges heVolgens mij is de Bredase singelloop wel officieel gemeten.
Nee hoor. 400 meter op 42km is dezelfde afwijking als 50 meter op 5km..quote:Op maandag 2 oktober 2017 11:28 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik loop standaard 42,65km op de marathon van Eindhoven, dat is best een flinke afwijking van mijn Garmin
Ik wil en volgend jaar ook doen, zag er erg gezellig uit. Welke wave zat je in?quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:16 schreef xMissi het volgende:
[..]
Thanks, ik ga dit proberen met de training!Hopelijk helpt het. Ik had het met km 3 ongeveer, dat was ook te zien want dat was de langzaamste kilometer..
Ik weet niet of die officieel gemeten is, maakt ook verder niet uit, heb het liever zo dan vorige week met 200 m te kort :/. En het was trouwens echt een keigezellig maar wel druk loopje met veel publiek,deze ga ik zeker volgend jaar weer doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verslagje 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en ik heb nog wat leuks bedacht, omdat het zo lekker loopt de laatste tijd. Mag ik in de OP?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tl;dr Frsh loopt 2 wedstrijdjes achter elkaar en heeft een nieuwe uitdagingGuard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Das veel!quote:Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Daar ga ik ook nog even over nadenken. Goede herinneringen aan.quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:17 schreef hatsaflats het volgende:
Leuk je weer eens langs te zien komen, semtex! Tof dat je het lopen weer zoveel heb opgepakt!
Ik heb sinds vandaag eindelijk een wedstrijdlicentie, en me meteen maar ingeschreven voor de 10km in Schoorl.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Ik heb het tweede weekend van de drieluik overleefd (Berlijn, Bosbaan Triathlon en Trail du Barrage). Het zwemmen ging iets beter dan bij de sprint, maar ik was alsnog één van de laatsten die uit het water kwam. Dat was helemaal volgens verwachting, dus ik kan er niet mee zitten. Tijdens het fietsen heb ik weer een flinke inhaalslag kunnen maken. En het hardlopen ging ook wel lekker. Ik ben niet echt diep gegaan, want de benen voelde toch nog een beetje zwaar.
• 1500 meter zwemmen in 41:13
• T1 in 4:04 (ik kreeg het wetsuit niet uit)
• 40 kilometer fietsen in 1:07:16
• T2 in 1:31
• 10 kilometer hardlopen in 49:58
De netto eindtijd 2:44:01.![]()
Keurig Devv!Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Vandaag met wat stretch-tussenpauzes toch weer 7km afgetikt. Het begin voelde niet fijn maar het ebde na een kilometer of anderhalf weg. Zal nog wel een poosje duren voor het weer de oude is (als het dat nog wordt) maar hey ik kan nog lopen dus ik ben blij.
Maakt het minder zuur om komend weekend toch langs de zijlijn even een kijkje te nemen in Eindhoven.
Vannacht gedroomd dat ik te laat was voor de Singelloop gisteren (waar ik nog niet eens aan meedeed of bij was) waardoor ik door verlaten straten moest rennen en trachtte niet ingehaald te worden door de bezemwagen. Ik liep constant verkeerd. Ik werd doodop wakker.![]()
Frsh en Devv, jullie zijn ook machines, zeg!![]()
Cee, de nacht is er om te rusten! Zo maar even over eenhoorns dromen, of zo.![]()
Dankquote:Op zondag 1 oktober 2017 19:17 schreef hatsaflats het volgende:
Leuk je weer eens langs te zien komen, semtex! Tof dat je het lopen weer zoveel heb opgepakt!
Ik heb sinds vandaag eindelijk een wedstrijdlicentie, en me meteen maar ingeschreven voor de 10km in Schoorl. In 2014 liep ik daar m’n pr, dus daar mag nu wel weer eens wat vanafIk heb ook de wedstrijdjesvibe weer te pakken en dat terwijl de eerste nog moet komen. Binnenkort is er ook weer een toffe 10km en 10 miles hier en ik had me ook ingeschreven voor de Devil's trail in Nijmegen.
Een wedstrijdlicentie is tof en die 10 euro per jaar haal je er echt wel een keer uit
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Je mag meedoen aan baanwedstrijden en aan NKs (zoals Schoorl), je kunt prijzengeld winnen (officieel mogen wedstrijden geen geldprijzen uitdelen aan mensen zonder licentie), je mag in het wedstrijdvak starten als dat er is. Inschrijfgeld is vaak hetzelfde ja.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:34 schreef wyccie het volgende:
Wat doet een wedstrijdlicentie dan? Je krijgt toch geen korting op inschrijfgeld?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Wat fijn is dat de Atletiekunie en Triathlon Bond sinds kort samenwerken en je met een AU wedstrijdlicentie straks geen daglicentie meer hoeft te kopen voor NTB wedstrijden.
[ Bericht 0% gewijzigd door Devv op 03-10-2017 11:32:57 ]![]()
Overigens is het ook een misvatting dat je een bepaalde snelheid moet hebben om een wedstrijdlicentie te nemen. Iedereen die zichzelf wedstrijdloper voelt kan dat doen, je steunt er ook nog de topatletiek mee.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |