SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit, dus.
Dat wordt na City, PSV en NAC inderdaad een vierde tik.quote:
Tegen Pec Zwolle waarschijnlijkquote:Op zaterdag 23 september 2017 22:34 schreef klaasweetalles het volgende:
Wanneer kan Jorgensen weer spelen?
Tegen az krijgt Feyenoord gewoon meer ruimte om te voetballenquote:Op zaterdag 23 september 2017 22:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat wordt na City, PSV en NAC inderdaad een vierde tik.
En dan moet ik AZ uit nog maar eens zien...
Waarom zou AZ Feyenoord meer ruimte geven om te voetballen?quote:Op zaterdag 23 september 2017 22:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Tegen az krijgt Feyenoord gewoon meer ruimte om te voetballen
Probleem vanavond was de kleine ruimte
Helemaal geen zin ook in die wedstrijd. Het geld is leuk maar verder hebben we helemaal niets te zoeken in de CL.quote:
Nadat 'ie is getransfereerd aan Real Betis.. Hij forceert middels deze weg een arbitragezaak..quote:Op zaterdag 23 september 2017 22:34 schreef klaasweetalles het volgende:
Wanneer kan Jorgensen weer spelen?
Omdat die in eigen huis niet voor de goal gaan liggen.quote:Op zaterdag 23 september 2017 22:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom zou AZ Feyenoord meer ruimte geven om te voetballen?
Berghuis, Haps, Jorg en Toornstra zijn er niet bij als basisspelers en Nieuwkoop was in ieder geval gelijk aan diks ingeschaald en had zeker gespeeld met Diks in deze vorm. Vandaar de twijfel mijnerzijds tussen 4 en 5, nieuwkoop hoort er nét niet bij maar had wrs wel gewoon gespeeldquote:Op zaterdag 23 september 2017 22:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Over welke spelers praat jij dan?
Ik denk dat als ze Kramer links laten liggen en spelers als Boetius en Berghuis aanpakken ze niet eens voor de goal hoeven gaan liggen om kans te maken op een mooie resultaat.quote:Op zaterdag 23 september 2017 22:44 schreef Klummie het volgende:
[..]
Omdat die in eigen huis niet voor de goal gaan liggen.
Hapsquote:Op zaterdag 23 september 2017 22:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Berghuis, Haps, Jorg en Toornstra zijn er niet bij als basisspelers en Nieuwkoop was in ieder geval gelijk aan diks ingeschaald en had zeker gespeeld met Diks in deze vorm. Vandaar de twijfel mijnerzijds tussen 4 en 5, nieuwkoop hoort er nét niet bij maar had wrs wel gewoon gespeeld
Niemand vind je gimmick leuk. Hou er gewoon mee op.quote:Op zaterdag 23 september 2017 22:43 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Nadat 'ie is getransfereerd aan Real Betis.. Hij forceert middels deze weg een arbitragezaak..
Als Kramer weer speelt is GvB niet meer serieus te nemen. gewoon 3 snelle beweeglijke mensen voorin. Berghuis, Boet en Larsson.quote:Op zaterdag 23 september 2017 22:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat als ze Kramer links laten liggen en spelers als Boetius en Berghuis aanpakken ze niet eens voor de goal hoeven gaan liggen om kans te maken op een mooie resultaat.
Geef er nog groepskorting bij. Misschien raak je ze dan nog wél kwijt.quote:Op zaterdag 23 september 2017 22:37 schreef Henrys het volgende:
Diks,Bilal en Kramer moet je op marktplaats zetten. Zelfs Nelom is nog 10x zo goed als Diks
Dat wielrennen geen sport is.quote:Op zaterdag 23 september 2017 22:48 schreef Mani89 het volgende:
Wat was de reactie van Gio op deze ontluisterende nederlaag?
Die man slaat louter wartaal uit.quote:Op zaterdag 23 september 2017 22:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat wielrennen geen sport is.
Sowquote:Op zaterdag 23 september 2017 22:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat wielrennen geen sport is.
Dat heb je net in het NOS Eredivisie topic gepost.quote:Op zaterdag 23 september 2017 22:48 schreef Mani89 het volgende:
Hier valt Mani gigantisch door de mandquote:Op zaterdag 23 september 2017 22:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat heb je net in het Eredivisie topic gepost.
Stil nou, straks gaan mensen nog denken dat ik een trol ben.quote:Op zaterdag 23 september 2017 22:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat heb je net in het NOS Eredivisie topic gepost.
We wonnen toch met 4-1 van NAC?quote:
omdat az zelf de aanval gaat zoeken in de thuiswedstrijd?quote:Op zaterdag 23 september 2017 22:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom zou AZ Feyenoord meer ruimte geven om te voetballen?
Voor de Fox camera zei hij in ieder geval dat hij ook niet wist waar het aan ligt.quote:Op zaterdag 23 september 2017 22:48 schreef Mani89 het volgende:
Passend afscheid. Guide is net zo'n slappe hap.quote:Op zaterdag 23 september 2017 22:51 schreef WethouderHekking het volgende:
Leuke laatste wedstrijd voor Gudde in de Kuip trouwens
Dat is ie pas een handvol wedstrijden en heeft nog bijzonder weinig kunnen laten zien.quote:Op zaterdag 23 september 2017 22:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Haps is onze basisback en die is er niet bij.
Nou dat is dan bemoedigend.quote:Op zaterdag 23 september 2017 22:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Voor de Fox camera zei hij in ieder geval dat hij ook niet wist waar het aan ligt.
Die passen gewoon rustig hun tactiek aan. Jij denkt dat vd Brom niet zit te kijken naar Kramer en co vanavond?quote:Op zaterdag 23 september 2017 22:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
omdat az zelf de aanval gaat zoeken in de thuiswedstrijd?
Je denkt toch niet dat az in hun thuiswedstrijd Feyenoord 70 procent balbezit gaat geven en rond hun zestien gaat hangen???
wat denk je anders dat hij moest zeggen danquote:Op zaterdag 23 september 2017 22:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Voor de Fox camera zei hij in ieder geval dat hij ook niet wist waar het aan ligt.
Heb het dit seizoen al vaak gezien, dat ie een speler uitkapt. Ging goed dus ziet er dan vooral sp3ctaculair uit en nu ging het mis en dan is het een kapitale blunder.quote:Op zaterdag 23 september 2017 22:55 schreef Gert het volgende:
Wat zou er toch met Jones zijn? Tegen ADO ging het ook tot twee maal toe maar nét goed na een ogenschijnlijk simpele terugspeelbal. En dan nu deze fatale blunder.
En ja, verlos Kramer uit zijn en ons lijden.
Noem het opportunistisch, maar die penalty moést er vanavond in. Gefaald. Einde.
VD Brom is daar te naïef voor.quote:Op zaterdag 23 september 2017 22:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die passen gewoon rustig hun tactiek aan. Jij denkt dat vd Brom niet zit te kijken naar Kramer en co vanavond?
...en liet vandaag zien waarom hij überhaupt invaller is.quote:Op zaterdag 23 september 2017 23:07 schreef Elan het volgende:
Klaas loopt te janken op Bilal terwijl het Berghuis is die door zijn debiele overtredingen de club dupeert.
Bilal heeft al meerdere keren laten zien waardevol te kunnen zijn als invaller.
Oh.quote:Op zaterdag 23 september 2017 23:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
VD Brom is daar te naïef voor.
Dat kaartte klaasgod zelf ook al aan hoorquote:Op zaterdag 23 september 2017 23:07 schreef Elan het volgende:
Klaas loopt te janken op Bilal terwijl het Berghuis is die door zijn debiele overtredingen de club dupeert.
Bilal is leuk als de backs van de tegenstanders zijn moegestreden niet als basisspeler. Al scoort ook Larsson een onvoldoende dus ik wijt het falen van de flanken eigenlijk meer aan Kramer (of überhaupt de afwezigheid van Jorgensen eigenlijk)quote:Op zaterdag 23 september 2017 23:10 schreef Qarrad het volgende:
[..]
...en liet vandaag zien waarom hij überhaupt invaller is.
Larsson scoorde vandaag imo geen onvoldoende. De enige die op goal durfde te schieten.quote:Op zaterdag 23 september 2017 23:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Bilal is leuk als de backs van de tegenstanders zijn moegestreden niet als basisspeler. Al scoort ook Larsson een onvoldoende dus ik wijt het falen van de flanken eigenlijk meer aan Kramer (of überhaupt de afwezigheid van Jorgensen eigenlijk)
Bilal was niet goed nee maar dat lag meer aan het collectief, tegen PSV viel hij best aardig in.quote:Op zaterdag 23 september 2017 23:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat kaartte klaasgod zelf ook al aan hoor
Steeds recht op de keeper jaquote:Op zaterdag 23 september 2017 23:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Larsson scoorde vandaag imo geen onvoldoende. De enige die op goal durfde te schieten.
Mij hoef je er niet van te overtuigen dat Bilal nuttig is als invaller. Vind ik van Kramer ook.quote:Op zaterdag 23 september 2017 23:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Bilal was niet goed nee maar dat lag meer aan het collectief, tegen PSV viel hij best aardig in.
Toch was Larsson de enige van wie ik het idee had dat er ook echt gescoord kon worden. Van al onze middenvelders en voorhoede had ik dat idee geen moment.quote:
Die voelen dat er wat te halen valt omdat die ook merken dat die verdediging van Feyenoord gewoon zwak isquote:Op zaterdag 23 september 2017 23:27 schreef Gert het volgende:
Uiteindelijk is het een mentaal iets.
NAC (en ook ADO al) voelde van begin af aan dat er iets te halen was. Dat je NAC toestaat dat te voelen, ondanks hun veel mindere kwaliteiten, is iets tamelijk ongrijpbaars. Vertrouwen komt te voet en gaat te paard.
Eem paar blessures hier, wat tactische blunders daar... het kan maar zo een enorm kutseizoen worden. Of, positiever, een opbouwseizoen.
Te negatief? Kan het zo weer omslaan? Wie post er wat vertrouwen in de nabije toekomst...
En omdat je het middenveld zo simpel kunt overlopen. Vroeger speelde El Ahmadi nog wel goed tegen clubs uit de rechterrij, maar ook dat heeft ie laten varen.quote:Op zaterdag 23 september 2017 23:28 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Die voelen dat er wat te halen valt omdat die ook merken dat die verdediging van Feyenoord gewoon zwak is
Middenveld kan indd heel simpel overlopen wordenquote:Op zaterdag 23 september 2017 23:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En omdat je het middenveld zo simpel kunt overlopen. Vroeger speelde El Ahmadi nog wel goed tegen clubs uit de rechterrij, maar ook dat heeft ie laten varen.
als je denkt dat haps en nelom niks scheelt, zijn we uitgepraatquote:Op zaterdag 23 september 2017 22:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is ie pas een handvol wedstrijden en heeft nog bijzonder weinig kunnen laten zien.
Kramer ipv Jorgensen is echt een verschil, maar Haps is natuurlijk onzin.
Haps is natuurlijk aanvallend een stuk beter. Maar verdedigend vind ik hem ook niet zo veel.quote:Op zaterdag 23 september 2017 23:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
als je denkt dat haps en nelom niks scheelt, zijn we uitgepraat
alsof een andere trainer met de spelers die gio vanavond tot zich beschikbaar had feyenoord een beter resulstaat had gehadquote:Op zaterdag 23 september 2017 23:32 schreef fukforce het volgende:
Gio rot op ik roep het nu al bij 3 jaar!!!
Ik denk van welquote:Op zaterdag 23 september 2017 23:40 schreef Wicky15 het volgende:
Maar Klaas, worden we nog kampioen?
Ach joh ik zie Feyenoord nog steeds wel kampioen worden zodra Jorgensen en Berghuis weer terug zijn.quote:
Meh, hoop het.quote:Op zaterdag 23 september 2017 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach joh ik zie Feyenoord nog steeds wel kampioen worden zodra Jorgensen en Berghuis weer terug zijn.
Al zal het nog wel redelijk dichtbij elkaar gaan liggen natuurlijk. Het komt er in elk geval op neer dat alle top 3 clubs hele overduidelijke zwakke punten hebbenquote:
Dat is wel duidelijk ja. Tering.quote:Op zaterdag 23 september 2017 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al zal het nog wel redelijk dichtbij elkaar gaan liggen natuurlijk. Het komt er in elk geval op neer dat alle top 3 clubs hele overduidelijke zwakke punten hebben
quote:Op zaterdag 23 september 2017 23:49 schreef Poepz0r het volgende:
Is di het einde van het tijdperk Gio?
Ik vind Haps aanvallend wat beter, maar hij laat nog vrij weinig zien.quote:Op zaterdag 23 september 2017 23:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
als je denkt dat haps en nelom niks scheelt, zijn we uitgepraat
Muah dan staan ze er nog dichtbij, en Ajax & PSV kunnen morgen ook nog zomaar makkelijk punten verspelen.quote:Op zaterdag 23 september 2017 23:48 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk ja. Tering.
Feyenoord heeft wel echt een probleem als ze volgende week verliezen van AZ. Maargoed, als..
Staan ze er nog redelijk dichtbij, maar is niet echt lekker voor het vertrouwenquote:Op zaterdag 23 september 2017 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah dan staan ze er nog dichtbij, en Ajax & PSV kunnen morgen ook nog zomaar makkelijk punten verspelen.
Dat Feyenoord aggressief druk naar voren zet, zeker in thuiswedstrijden, was vorig seizoen een sterktepunt. Waarom werkt dat niet meer dan?quote:Op zaterdag 23 september 2017 23:33 schreef Sejt het volgende:
Het is heel simpel. Ze hadden de opdracht gekregen om hoog druk te zetten, maar daardoor vielen er gaten op het middenveld. Als het druk zetten niet werkte, en NAC speelde zich eronder uit, was het middenveld helemaal open.
Jr Style = John Heitinga. Lekker van die Ziggy argumentjes genot. Ze KUNNEN winnen maar ook verliezen. Terug naar de studio Jack!quote:Op zaterdag 23 september 2017 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah dan staan ze er nog dichtbij, en Ajax & PSV kunnen morgen ook nog zomaar makkelijk punten verspelen.
Ik denk dat PSV gaat verliezen en Ajax een gelijkspel. Maar goed voor het vertrouwen is het bij Feyenoord slecht dan maar dat is ook zo te herpakken.quote:Op zaterdag 23 september 2017 23:54 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Staan ze er nog redelijk dichtbij, maar is niet echt lekker voor het vertrouwenAjax gaat trouwens gewoon winnen, PSV gelijk denk ik.
Rot jij gewoon opquote:Op zaterdag 23 september 2017 23:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jr Style = John Heitinga. Lekker van die Ziggy argumentjes genot. Ze KUNNEN winnen maar ook verliezen. Terug naar de studio Jack!
Heb zelden een goede klassieker gezien. Ja de 10-0 was wel genotquote:Op zaterdag 23 september 2017 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat PSV gaat verliezen en Ajax een gelijkspel. Maar goed voor het vertrouwen is het bij Feyenoord slecht dan maar dat is ook zo te herpakken.
We gaan in elk geval de allerslechtste Klassieker alle tijden tegemoet, over een maand.
Ja het is wel een open deur, maar meer dat ze beide tegen subtopploegen spelen die daadwerkelijk wel de kwaliteiten in huis hebben om de punten af te snoepen.quote:Op zaterdag 23 september 2017 23:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jr Style = John Heitinga. Lekker van die Ziggy argumentjes genot. Ze KUNNEN winnen maar ook verliezen. Terug naar de studio Jack!
Welke 10-0 in een Klassieker?quote:Op zaterdag 23 september 2017 23:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb zelden een goede klassieker gezien. Ja de 10-0 was wel genot
Die snap ik ook niet.quote:Op zaterdag 23 september 2017 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke 10-0 in een Klassieker?
PSV-Feyenoord of doel je enkel op DE klassieker? Dan kan ik mij 1 potje herinneren jaren 90 ergens waar Ajax Feyenoord helemaal de moeder speelde.quote:Op zaterdag 23 september 2017 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke 10-0 in een Klassieker?
Als ik het heb over de klassieker heb ik het over de klassieker, en dus geen topwedstrijden waar PSV aan meedoet.quote:Op zaterdag 23 september 2017 23:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
PSV-Feyenoord of doel je enkel op DE klassieker? Dan kan ik mij 1 potje herinneren jaren 90 ergens waar Ajax Feyenoord helemaal de moeder speelde.
Natuurlijk bedoelt hij Feyenoord-Ajax, anders zegt die toch niet Klassieker.quote:Op zaterdag 23 september 2017 23:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
PSV-Feyenoord of doel je enkel op DE klassieker? Dan kan ik mij 1 potje herinneren jaren 90 ergens waar Ajax Feyenoord helemaal de moeder speelde.
Chamakhquote:Op zaterdag 23 september 2017 23:57 schreef Elan het volgende:
In de winterstop moet er wel een paar miljoen uit voor een spits hoor.
Desnoods pik je Rossi of Chamakh nu gratis op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |