Geen gekke dingen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 18:49 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Dat was meer vroeger voor mij....
[ afbeelding ]
... glow in the dark.
Wat heb je gedaan?
bij de wat oudere Opels valt het op zich wel mee; alleen eentje van het uitlaatspruitstuk, als je er voor staat links onder, zit onder het thermostaathuis, die breken bijna gegarandeerd.. Als ik die los had zette ik hem standaard vast met een nieuw tapeind en een giga hoeveelheid kopervet.quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:26 schreef Dingest het volgende:
Kopbouten zullen idd niet zo snel breken. Maar de spruitstukbouten - zeker van de uitlaat - die in de kop gaan kunnen wel tricky zijn Meestal is het een gietijzeren spruitstuk op een alu-kop met stalen bouten/moeren. Sowieso zijn uitlaatdelen verschrikkelijk om los te halen
Als ik alleen de kop los moet hebben laat ik als het even kan het uitlaatspruitstuk zitten, en haal ik hem los op de aansluiting met het eerstvolgende uitlaatdeel.
neh, dat was maandag meestal pasquote:Op zondag 8 oktober 2017 18:49 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Dat was meer vroeger voor mij....
[ afbeelding ]
Siete Meeter, is dat geen skûtsjeschipper?quote:Op zondag 8 oktober 2017 19:54 schreef PluggieOD het volgende:
Oh dan gewoon vroeg naar bed gaan nu
Photofuckit sterf.
Bunkerbusting 2017 met opa Siete Meeter in Leeuwarden omgeving. Wat een held die man.
[ afbeelding ]
Die ingangen zijn dan dichtgemetseld en dichtgelast, dan slopen ze het open.
En dan wil een 64 jarige man erin. En die ondersteun je en die gaat erin. Wat een held.
Met zijn Seat Diesel voor de kleinkinderen.
Die 3x 90 graden hoekverdraaiing geeft 75% van de spoed van de schroefdraad aan rek. Al die rek zit in de schacht van de bout, op het rekbare gedeelte. Op de kop van de bout staat dus niet eens persé meer druk dan bij een normale bout.quote:Op zondag 8 oktober 2017 18:44 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Bedoelde meer het kopje van die dingen. Daar staat me een geweld op.
Niet droog monteren? Aantal nm wijkt dan toch af?quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:45 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Die 3x 90 graden hoekverdraaiing geeft 75% van de spoed van de schroefdraad aan rek. Al die rek zit in de schacht van de bout, op het rekbare gedeelte. Op de kop van de bout staat dus niet eens persé meer druk dan bij een normale bout.
Wel even inoliën voordat je hem aantrekt, anders komt er wel frictie op plekken waar het niet hoort en is de kans zeer groot tot bijna zeker dat je wel ergens pang hoort.
Je moet frictieloos monteren, daarnaast trek je niet op Nm aan maar op hoekverdraaiing (rek), die eerste 23Nm of wat hij ook zei is alleen om een gelijk startpunt te hebben op alle bouten.quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:04 schreef densmee het volgende:
[..]
Niet droog monteren? Aantal nm wijkt dan toch af?
Ach, kan de overheid daar straks weer een melkkoelregeling voor nemen.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 12:18 schreef derLudolf het volgende:
Plug, meer milieuvriendelijke auto's
https://nos.nl/artikel/21(...)r-voor-oude-bak.html
kwestie van tijd inderdaad..quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ach, kan de overheid daar straks weer een melkkoelregeling voor nemen.
bedtijd, spookjequote:Op donderdag 12 oktober 2017 07:06 schreef Sounddragon het volgende:
Goedemorgen slaapkopjes
Dubbele espresso #ehhhh.. 16?
Bijna naar hoeees, uurtje nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |