Zo, dat zijn mooie sneakers! Je boft maar met Montelly! Geniet er van!!quote:Op zaterdag 24 maart 2018 13:41 schreef Maghrebijnse het volgende:
Heb deze gave sneakers gehaald voor mijn vakantie. Althans, Montelly heeft ze voor me gehaald en komt ze me donderdag op vliegveld brengen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soms doe ik het, vaker niet. Maar merk eigenlijk geen verschil. Of geen groot verschil iig.quote:Op woensdag 11 juli 2018 14:36 schreef fathank het volgende:
Verse sneakers impregneren ja/nee? En zo ja waarmee? Gewoon het spuitbusje van de lokale action?
quote:Op woensdag 11 juli 2018 14:36 schreef fathank het volgende:
Verse sneakers impregneren ja/nee? En zo ja waarmee? Gewoon het spuitbusje van de lokale action?
Goed verhaal, lekker kort. Kan ik echt wat mee.quote:
Nee, gebruik ik niet.quote:Op donderdag 12 juli 2018 09:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Goed verhaal, lekker kort. Kan ik echt wat mee.
zieke common projects ripoffquote:Op donderdag 22 maart 2018 17:16 schreef Lindgren. het volgende:
Zeker geen eigen foto.Ik heb vorig jaar hier wel eens een on feet gepost, heb ze zelf ook. Blijven fijne schoentjes. Ik ben sowieso Clae fan, maar deze zijn inderdaad m'n favo's.
[ afbeelding ]
Nike wilde met deze releases het succes van de off-whites nabootsen. Mislukt naar mijn mening.quote:Op maandag 13 augustus 2018 12:11 schreef glasshole het volgende:
Wat vinden jullie van deze release, ik vind ze wel mooi maar niet mooi genoeg om ze te kopen:
https://sneakernews.com/w(...)ack-release-date.jpg
Ik had ze beide besteld ongeveer 1,5 maand geleden. De oranje geretourneerd want die waren wel heel oranje, de witte heb ik gehoudenquote:Op maandag 13 augustus 2018 12:11 schreef glasshole het volgende:
Wat vinden jullie van deze release, ik vind ze wel mooi maar niet mooi genoeg om ze te kopen:
https://sneakernews.com/w(...)ack-release-date.jpg
Hoeveel waren ze en als ik ze dan toch koop, dan liever in het zwartquote:Op maandag 13 augustus 2018 13:13 schreef zlotka het volgende:
[..]
Ik had ze beide besteld ongeveer 1,5 maand geleden. De oranje geretourneerd want die waren wel heel oranje, de witte heb ik gehouden
Zwarte zijn (nog?) niet uitgebracht, de vraag is of die nog gaan komen ook.quote:Op maandag 13 augustus 2018 15:32 schreef glasshole het volgende:
[..]
Hoeveel waren ze en als ik ze dan toch koop, dan liever in het zwart
140, en de zwarte vind ik meh.quote:Op maandag 13 augustus 2018 15:32 schreef glasshole het volgende:
[..]
Hoeveel waren ze en als ik ze dan toch koop, dan liever in het zwart
Nee hoor, vorige week al gereleased en overal al te krijgen. Ook bij Nike zelfquote:Op maandag 13 augustus 2018 17:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Zwarte zijn (nog?) niet uitgebracht, de vraag is of die nog gaan komen ook.
Alle zwarte die je nu te koop ziet, zijn fakes.
Die zijn niet hetzelfde pack als die gepost werden.quote:Op maandag 13 augustus 2018 17:57 schreef zlotka het volgende:
[..]
140, en de zwarte vind ik meh.
[..]
Nee hoor, vorige week al gereleased en overal al te krijgen. Ook bij Nike zelf
Ah excuus. Die heb ik ook nergens voorbij zien komen eigenlijkquote:Op maandag 13 augustus 2018 23:17 schreef Modus het volgende:
[..]
Die zijn niet hetzelfde pack als die gepost werden.
Ik bedoel deze https://thesolesupplier.c(...)l-also-arrive-black/
Dat gezegd hebbende zijn dat ms ook wel fakes geweest want ik zie bij nader inzien verder geen blogs of iets die erover postten.
Als jij dat wilt welquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:44 schreef bokkepoot het volgende:
Zijn Dunks nog een ding tegenwoordig?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik vind ze nicequote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:44 schreef bokkepoot het volgende:
Zijn Dunks nog een ding tegenwoordig?![]()
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |