Die schijnt een stuk makkelijker te coppen zijn. Finger crossed deze zaterdag.quote:Op maandag 19 maart 2018 07:38 schreef dimmak het volgende:
6 raffles, maar geen succes. Hopen op meer geluk bij die AM1/97 collab.
Daar sta ik bij 10 x bij een raffle ingeschreven, dus hoop niet te makkelijk.quote:Op maandag 19 maart 2018 19:26 schreef Phone8 het volgende:
[..]
Die schijnt een stuk makkelijker te coppen zijn. Finger crossed deze zaterdag.
quote:Op donderdag 22 maart 2018 17:27 schreef LordVoldermort het volgende:
Niet mijn eigen nee. Nice Lindgren, welke heb je nog meer dan? Ik vind Le Coq ook altijd fijne schoenen.
Lekker paartje inderdaad. Staan hier ook in de kast. Geen ‘Made in Italy’ dus geen premium materiaal. Maar daar is de prijs ook naar.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 10:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Leuke kortingen inderdaad. Kon deze ook niet laten staan.
[ afbeelding ]
Komen maandag binnen.
Via waar de win?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 18:37 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Lekker paartje inderdaad. Staan hier ook in de kast. Geen ‘Made in Italy’ dus geen premium materiaal. Maar daar is de prijs ook naar.
Heb de AM1 ‘Watermelon’ besteld en een W op de 97/1 SW. Beide zijn onderweg.
Netjes met de SWquote:Op vrijdag 23 maart 2018 18:37 schreef Astro_boy het volgende:
Heb de AM1 ‘Watermelon’ besteld en een W op de 97/1 SW. Beide zijn onderweg.
Is al gereleased in de VS. En ben de hele maand mei op vakantie in Azië en heb dan ‘geen tijd’ en zin om sneakers te gaan kopen.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 00:07 schreef Xurk het volgende:
[..]
Netjes met de SWEn die Watermelon CW vind ik zelf ook erg nice! Dacht dat-ie pas in mei uitkwam, maar verkeerd geïnformeerd dus
Die zijn ook tof. Verkocht?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 10:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb deze een tijd geleden gehad.Heb nu op die roze na geen Clae's meer.
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:19 schreef Xurk het volgende:
On-feet van de Saucony die ik vorige week binnenkreeg:
[ afbeelding ]
(afbeelding)
Inmiddels zijn de Diadora's ook door de douane heen, hopelijk begin volgende week in handen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |