abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_174478541
Niet zo moeilijk doen.
Gewoon reageren zoals jij wil.
Moderatie kan je mee doen wat jij wil.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:25:47 #177
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_174478564
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 20:21 schreef squatt3r het volgende:

[..]

Ik krijg de indruk dat als ik op een klacht reageer met: "je klacht is onterecht want je baseert je op de telegraaf en de telegraaf begrijpt dit soort kwesties niet" noemen jullie het "op de persoon spelen". Als diezelfde persoon in een ander topic reageert met: "jij als eckte eigenwijze millennia van de Z-generatie? (..) en dan ga je de verongelijkte spelen (..)" is het kennelijk wel in orde. Terwijl dat laatste mij meer een kwestie van 'op de man spelen' lijkt dan het eerste.
Ik heb dat niet zo genoemd, maar ik heb even teruggekeken naar de genoemde voorbeelden en dat waren gewoon geen inhoudelijke bijdragen, dus dat zal de reden geweest zijn dat ze werden verwijderd. "Onterechte klacht want squatter" zou in jouw belevingswereld een inhoudelijke reactie zijn op jouw feedback hier.

Die reactie van Iwanius is op de persoon en de jouwe is niet inhoudelijk
pi_174478698
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 20:25 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ik heb dat niet zo genoemd, maar ik heb even teruggekeken naar de genoemde voorbeelden en dat waren gewoon geen inhoudelijke bijdragen, dus dat zal de reden geweest zijn dat ze werden verwijderd. "Onterechte klacht want squatter" zou in jouw belevingswereld een inhoudelijke reactie zijn op jouw feedback hier.

Die reactie van Iwanius is op de persoon en de jouwe is niet inhoudelijk
Dank voor het kijken, jullie onderbouwing is voor mij volstrekt onduidelijk en komt over als "We hebben gelijk want mods". Wel interessant, want dit betekent dat wat nu op het forum staat jullie dus wel als inhoudelijke bijdragen zien, waaronder Iwanius die mensen wanneer hij maar kan uitmaakt voor Millennia en ongefundeerd wat racistische opmerkingen maakt, maar dat past kennelijk bij wat jullie als inhoudelijk zien. Maar wel dank voor je moeite!
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:31:25 #179
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_174478755
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 20:29 schreef squatt3r het volgende:

[..]

Dank voor het kijken, jullie onderbouwing is voor mij volstrekt onduidelijk en komt over als "We hebben gelijk want mods". Wel interessant, want dit betekent dat wat nu op het forum staat jullie dus wel als inhoudelijke bijdragen zien, waaronder Iwanius die mensen wanneer hij maar kan uitmaakt voor Millennia en ongefundeerd wat racistische opmerkingen maakt, maar dat past kennelijk bij wat jullie als inhoudelijk zien. Maar wel dank voor je moeite!
Je lijkt in de veronderstelling te zijn dat wij alles lezen en het weghalen voor jij de kans krijgt om het te lezen. Zo werkt dat natuurlijk niet. Wij lezen niet alles en zeker niet voor een ander, we keuren posts ook niet goed voordat ze worden geplaatst of zo. Da's waarom we o.a. TR's en dit topic hebben.
pi_174478811
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 20:31 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Je lijkt in de veronderstelling te zijn dat wij alles lezen en het weghalen voor jij de kans krijgt om het te lezen. Zo werkt dat natuurlijk niet. Wij lezen niet alles en zeker niet voor een ander, we keuren posts ook niet goed voordat ze worden geplaatst of zo. Da's waarom we o.a. TR's en dit topic hebben.
Die a priori (:)) had ik niet, maar ik veronderstel wel dat jullie doen wat je wijs vindt.

Edit: en daar heb ik vrede mee.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2017 20:33:36 ]
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:35:15 #181
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_174478887
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 20:33 schreef squatt3r het volgende:

[..]

maar ik veronderstel wel dat jullie doen wat je wijs vindt.
liefst wel :P
pi_174478927
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 20:35 schreef hugecooll het volgende:

[..]

liefst wel :P
Conclusie: ik mis een stuk van die wijsheid. Maar dank voor het reageren :)
  Forum Admin dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:54:51 #183
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_174479723
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 20:05 schreef squatt3r het volgende:
Over consequent gesproken: er is bij mij wat onduidelijkheid ontstaan over de definitie van "op de man spelen" en "inhoudelijk reageren" en/of er verschillende definities gelden afhankelijk van het topic (of in het ergste geval de persoon).

Dit: "(..) jij als eckte eigenwijze millennia van de Z-generatie? (..) en dan ga je de verongelijkte spelen (..)" is kennelijk toegestaan. Ook: "als je dit nog eens zegt ga je op vakantie" lijkt toegestaan.

Iets van deze strekking: "je bron is de telegraaf, het is niet handig om de telegraaf als goede bron te zien als het gaat om dit soort politieke kwesties, je bericht heeft een racistische ondertoon want.." is kennelijk niet toegestaan. Graag duidelijkheid. De inhoud van de klacht is vaak verweven met persoonlijk a priorien die de basis vormen van de klacht, over die klacht discussiëren betekent dan dat je die a priorien uitdaagt.

Gr gr een betrokken persoon.
Ik ga je het niet nog een keer uitleggen, je doet nou net alsof je zo dom bent als een telegraaflezer. (Dit is zeg maar mijn vorm van ironie)
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_174479808
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 20:54 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Ik ga je het niet nog een keer uitleggen, je doet nou net alsof je zo dom bent als een telegraaflezer. (Dit is zeg maar mijn vorm van ironie)
Terecht want 1-0, andere zaken aan ons hoofd.
pi_174479888
Groepsknuffel
pi_174516739
Pharkus als je mijn topic sluit met zo'n cliffhanger, laat dan ook weten welke film dat was!
pi_174572580
Waarom worden mijn postings verwijderd, ook in dit topic als ik vraag waarom mijn posting verwijderd is?
  Forum Admin zondag 22 oktober 2017 @ 10:50:45 #188
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_174572753
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 10:39 schreef opgebaarde het volgende:
Waarom worden mijn postings verwijderd, ook in dit topic als ik vraag waarom mijn posting verwijderd is?
Geen idee, heb je zelf een idee waarom je initiële post verwijderd is?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_174572857
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 10:50 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Geen idee, heb je zelf een idee waarom je initiële post verwijderd is?
Als die posting terecht verwijderd was, dan had die persoon daarna niet meerdere keren mijn waarom-vraag verwijderd.
  zondag 22 oktober 2017 @ 13:00:40 #190
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_174575083
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 10:39 schreef opgebaarde het volgende:
Waarom worden mijn postings verwijderd, ook in dit topic als ik vraag waarom mijn posting verwijderd is?
was verwijderd ivm taalgebruik en hier stonden alleen een vraagteken en een sneer.
  zondag 22 oktober 2017 @ 15:31:30 #191
471186 Waldorf2017
Beautiful, dirty, rich
pi_174578563
Hallo klopt het dat de user hetzalallemaal wel een dm ban heeft omdat hij me een screenshot stuurde die ik naar amarantha stuurde die hem naar de admins stuurde?
You need to be cold to be queen.
  zondag 22 oktober 2017 @ 15:42:18 #192
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_174578869
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 15:31 schreef Waldorf2017 het volgende:
Hallo klopt het dat de user hetzalallemaal wel een dm ban heeft omdat hij me een screenshot stuurde die ik naar amarantha stuurde die hem naar de admins stuurde?
Bans worden niet hier en niet met derden besproken hè. Moet ie ff mailen of pm'en als hij dat wil weten
  zondag 22 oktober 2017 @ 15:51:52 #193
471186 Waldorf2017
Beautiful, dirty, rich
pi_174579362
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 15:42 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Bans worden niet hier en niet met derden besproken hè. Moet ie ff mailen of pm'en als hij dat wil weten
Maar het berust op een misverstand
You need to be cold to be queen.
  zondag 22 oktober 2017 @ 15:55:31 #194
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_174579504
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 15:51 schreef Waldorf2017 het volgende:

[..]

Maar het berust op een misverstand
misschien moet ie dan gewoon minder lollig doen
Maar hij moet nog steeds mailen als hij het wil weten of laten weghalen
pi_174579954
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 13:00 schreef hugecooll het volgende:

[..]

was verwijderd ivm taalgebruik en hier stonden alleen een vraagteken en een sneer.
Ik had zo'n vermoeden terwijl ik het wel erg triggerhappy vind. Hier uitgescholden, bespot of belachelijk gemaakt worden, is normaal en volledig acceptabel. Maar als ik kkmedewerkers post, waarbij kanker een veel gebruikt woord is op fok en het in mijn context ook nog eens niet aan een fokker bestemd is maar zelfs een simpel bijvoeglijk naamwoord, dan wordt heel mijn posting verwijderd terwijl die 8 keer zoveel woorden bevat als een gemiddelde KLB post...

Als jij mijn posting verwijderd hebt, dan is het wel bijzonder jammer dat je liever postings verwijderd ipv een fatsoenlijke reactie achter te laten op een blijkbaar simpele vraag. Je had de situatie blijkbaar ook goed door maar toch besluit je dat niet reageren en daarna nogmaals verwijderen alweer de beste reactie is...

En je kan dat toch nauwelijks een sneer noemen :')
Nah misschien is het wel een sneer. Ik gebruik het in een andere context dus dat ligt aan mij. Maar ik zei dus: "kansloos", dan mag iedereen zelf bepalen hoe verschrikkelijk deze posting van mij was

[ Bericht 6% gewijzigd door opgebaarde op 22-10-2017 16:12:35 ]
  zondag 22 oktober 2017 @ 16:35:43 #196
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_174580911
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 16:07 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ik had zo'n vermoeden terwijl ik het wel erg triggerhappy vind. Hier uitgescholden, bespot of belachelijk gemaakt worden, is normaal en volledig acceptabel. Maar als ik kkmedewerkers post, waarbij kanker een veel gebruikt woord is op fok en het in mijn context ook nog eens niet aan een fokker bestemd is maar zelfs een simpel bijvoeglijk naamwoord, dan wordt heel mijn posting verwijderd terwijl die 8 keer zoveel woorden bevat als een gemiddelde KLB post...

Als jij mijn posting verwijderd hebt, dan is het wel bijzonder jammer dat je liever postings verwijderd ipv een fatsoenlijke reactie achter te laten op een blijkbaar simpele vraag. Je had de situatie blijkbaar ook goed door maar toch besluit je dat niet reageren en daarna nogmaals verwijderen alweer de beste reactie is...

En je kan dat toch nauwelijks een sneer noemen :')
Nah misschien is het wel een sneer. Ik gebruik het in een andere context dus dat ligt aan mij. Maar ik zei dus: "kansloos", dan mag iedereen zelf bepalen hoe verschrikkelijk deze posting van mij was
1) kanker wordt hier al een hele tijd (jaren) verwijderd. Is niks nieuws. Ook in andere forums, trouwens
2) daardoor wordt je hele post verwijderd ja. Als ik (wij) iedere post met kanker moeten gaan wijzigen, dan blijven we bezig.
3) je vroeg in het topic zelf om feedback, is gewoon de verkeerde plaats
4) op ? en 'kansloos' krijg je gewoonweg geen reactie
5) blijkbaar had je zelf ook door waarom je post was verwijderd dus als je dat nou volgende keer van tevoren bedenkt, dan hoeft er ook niks verwijderd te worden.

En eigenlijk dacht ik dat je gewoon bijdehand kwam doen en daar had ik midden in de nacht geen zin in, want het was was niet onduidelijk waarom je post was verwijderd.
pi_174581491
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 16:35 schreef hugecooll het volgende:

[..]

1) kanker wordt hier al een hele tijd (jaren) verwijderd. Is niks nieuws. Ook in andere forums, trouwens
2) daardoor wordt je hele post verwijderd ja. Als ik (wij) iedere post met kanker moeten gaan wijzigen, dan blijven we bezig.
3) je vroeg in het topic zelf om feedback, is gewoon de verkeerde plaats
4) op ? en 'kansloos' krijg je gewoonweg geen reactie
5) blijkbaar had je zelf ook door waarom je post was verwijderd dus als je dat nou volgende keer van tevoren bedenkt, dan hoeft er ook niks verwijderd te worden.

En eigenlijk dacht ik dat je gewoon bijdehand kwam doen en daar had ik midden in de nacht geen zin in, want het was was niet onduidelijk waarom je post was verwijderd.
Ik zei dat ik een vermoeden had. Dat betekent niet dat ik erken dat het terecht is, doe niet zo mal man. Ik weet wat ik gepost heb, dus ik zoek naar een reden. Héél gek!

Ik zal de volgende keer als ik iets vraag "u" en "amen" gebruiken en mijn excuses aanbieden als die ook weggeflikkerd wordt

En dat van die ziekte zal ik wel verzonnen hebben, mycroft bevestigt dat ook. Excuus dat ik de emosmiley niet gebruik of persoonlijk wordt.

Het verwijderen was voor mij wel onduidelijk want ik lees bijzonder veel kutpostings dus dit kwam volledig willekeurig of persoonlijk over. Dat als iemand vraagt naar "waarom" en jij vat dat op jouw aanvallende manier op, ligt aan jezelf en verwijt dat een ander niet
  zondag 22 oktober 2017 @ 17:04:34 #198
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_174581683
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 16:57 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ik zei dat ik een vermoeden had. Dat betekent niet dat ik erken dat het terecht is, doe niet zo mal man. Ik weet wat ik gepost heb, dus ik zoek naar een reden. Héél gek!

Ik zal de volgende keer als ik iets vraag "u" en "amen" gebruiken en mijn excuses aanbieden als die ook weggeflikkerd wordt

En dat van die ziekte zal ik wel verzonnen hebben, mycroft bevestigt dat ook. Excuus dat ik de emosmiley niet gebruik of persoonlijk wordt.

Het verwijderen was voor mij wel onduidelijk want ik lees bijzonder veel kutpostings dus dit kwam volledig willekeurig of persoonlijk over
Je hoeft heus niet overdreven beleefd te doen, maar gekanker gaat gewoon weg als we het zien. Kan best dat jij het voor ons ziet staan of dat wij die posts helemaal niet hebben gelezen :P
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 16:57 schreef opgebaarde het volgende:
Dat als iemand vraagt naar "waarom" en jij vat dat op jouw aanvallende manier op, ligt aan jezelf en verwijt dat een ander niet
Kan, kan
pi_174581735
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 17:04 schreef hugecooll het volgende:


[..]

Kan, kan
Prima
  Forum Admin zondag 22 oktober 2017 @ 17:06:40 #200
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_174581742
Grouphug stelletje hippies *;
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')