Dat kan toch al met de Bittrex app?quote:Op maandag 25 september 2017 14:54 schreef kthxbye het volgende:
Huge news uit Korea!
Kakao, het bedrijf achter de allerpopulairste messaging app lanceert een trading app die met Bittrex verbindt.
www.upbit.com
Vanaf oktober.
Een hele slimme zet en lijkt me voor nog meer volume zorgen gezien nu al het allergrootste volume uit Korea komt en ze zo super trendgevoelig en materialistisch zijn![]()
Ja, want Koreanen lezen prima Engels en zijn voornamelijk actief op Westerse websites.quote:Op maandag 25 september 2017 14:56 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Dat kan toch al met de Bittrex app?
True. Oh, ik wist niet dat je boos werd.quote:Op maandag 25 september 2017 14:58 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ja, want Koreanen lezen prima Engels en zijn voornamelijk actief op Westerse websites.
Bittrex app?quote:Op maandag 25 september 2017 14:56 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Dat kan toch al met de Bittrex app?
Ik houd mijn Verge, btc en eth vast (85%) portfolio waarde.quote:Op maandag 25 september 2017 14:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Speculeer jij alleen maar in die frotcoins? Je hebt er nogal wat volgens mij. Of heb je ook een vaste hoeveelheid eth of btc ofzo.
Door traden of door waardestijging eth en btc?quote:Op maandag 25 september 2017 15:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik houd mijn Verge, btc en eth vast (85%) portfolio waarde.
De rest speel ik gewoon een beetje mee voor kleine bedragen (tussen de 10 en 50$). Deze koop ik echter met de winst die ik heb behaald. Ik kijk op de marketcap wat me interressant lijkt in de top 150 en dan ruil ik het in (mits ik 25% of meer winst maak op de coin die ik verkoop). Al houd ik het meestal wel enkele weken vast (ben geen daytrader), gewoon om te zien wat de munt doet.
Portfolio waarde is nu $3500 (3 weken terug 4800). Dus het stijgt langzaam maar zeker. Vooral als je nagaat dat mijn totale investeringsbedrag een luttele 60 euro is
Door 670.000 stuks aan Verge te kopen op 9sat, die vervolgens de weg omhoog vond naar 190sat, in de tussentijd wat ingewisseld voor btc en meerdere altcoins gekocht zodat het wat beter gespreid blijft. Btc is in die tijd ook aardig gestegen, op eth sta ik 15% verlies.quote:Op maandag 25 september 2017 15:21 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Door traden of door waardestijging eth en btc?
Wanneer heb jij XVG voor 9 sats aangeschaft? Dat moet toch zeker in april geweest zijn ongeveer?quote:Op maandag 25 september 2017 15:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Door 670.000 stuks aan Verge te kopen op 9sat, die vervolgens de weg omhoog vond naar 190sat, in de tussentijd wat ingewisseld voor btc en meerdere altcoins gekocht zodat het wat beter gespreid blijft. Btc is in die tijd ook aardig gestegen, op eth sta ik 15% verlies.
Puur geluk eigenlijk door Verge op het juiste moment aan te schaffen.
Echter kocht ik in het begin voor 60 euro Digibyte, toen deze 20% steeg ingewisseld voor Verge. Niet wetende dat deze alsmaar bleef doorstijgen (als ik Digibyte 3 weken langer had gehold had ik ruim 10.000$). Maar dat is altijd achteraf
Klopt, hij zakte zelfs naar 6sat en wilde eigenlijk nog bijkopen voor 50 euroquote:Op maandag 25 september 2017 16:02 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Wanneer heb jij XVG voor 9 sats aangeschaft? Dat moet toch zeker in april geweest zijn ongeveer?
quote:Op maandag 25 september 2017 16:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Klopt, hij zakte zelfs naar 6sat en wilde eigenlijk nog bijkopen voor 50 eurojammer
Wat denk je dat Verge nog gaat doen?quote:Op maandag 25 september 2017 16:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Klopt, hij zakte zelfs naar 6sat en wilde eigenlijk nog bijkopen voor 50 eurojammer
Gezien de dev getroffen was door een orkaan denk ik dat de roadmap wat vertraging heeft opgelopen. Zodra stealth adresses work geimplementeerd en de coin pas echt anoniem is (wat nu slechts gedeeltelijk zo is) gaat hij mogelijk verder stijgen.quote:Op maandag 25 september 2017 16:12 schreef Bitfinesse het volgende:
[..]
[..]
Wat denk je dat Verge nog gaat doen?
Als dat uitkomt is het feestquote:Op maandag 25 september 2017 16:09 schreef brombeer_ het volgende:
Bitcoin bijna klaar om te moonen![]()
Chartje voor de komende maanden:
[ afbeelding ]
Ben vrij overtuigd van dit scenario, moet wel nog heel wat gebeuren natuurlijk. Om te beginnen die bovenste paarse trendline doorbreken, maar als dat gebeurd is het feest iddquote:Op maandag 25 september 2017 16:25 schreef smiths het volgende:
[..]
Als dat uitkomt is het feest
Wou net een plaatje posten van dat we eerst even goed door de 3820 moesten gaan, maar dat is niet meer nodig
Jup easy buyquote:Op maandag 25 september 2017 16:25 schreef smiths het volgende:
[..]
BTC is tot dusver netjes boven de 150MA gebleven
Waarom denk je dat ie door de trend heen breekt? Heeft dit er mee te maken omdat dit de zogenaamde 'vijfde leg' is? Die term lees ik namelijk vakerquote:Op maandag 25 september 2017 16:09 schreef brombeer_ het volgende:
Bitcoin bijna klaar om te moonen![]()
Chartje voor de komende maanden:
[ afbeelding ]
We zitten nu sowieso wel in de 5e leg ja. Maar de reden dat ik denk dat hij er nu wel doorheen breekt is gewoon omdat deze bubble de 2013 bubble exact volgt. Alleen dit keer duurt alles gewoon 3 keer langer lijkt het wel. Maar goed rond die trendline ga ik wel weer gewoon verkopen en afwachten of hij er doorheen schiet. Terug kopen kan altijd nogquote:Op maandag 25 september 2017 16:56 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ie door de trend heen breekt? Heeft dit er mee te maken omdat dit de zogenaamde 'vijfde leg' is? Die term lees ik namelijk vaker
Geen idee maar hoop moon.quote:Op maandag 25 september 2017 12:34 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Voor de mensen die in Kyber zitten (volgens mij Sosa onder andere?): Wat denken jullie dat de koers morgen gaat doen met de listing op Binance.
Heb je een exit in gedachten?quote:Op maandag 25 september 2017 17:17 schreef Sosa het volgende:
[..]
Geen idee maar hoop moon.
Heb gisteren nog ff 1000 bijgekocht op liqui, dat was geen verkeerde zet.
Veel potentie in kyber, wss verdubbelt deze nog wel.
Niet lullig, maar je bent gek als je Kyber met maar 1k doet als je meer te besteden hebt.quote:Op maandag 25 september 2017 17:21 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Heb je een exit in gedachten?
Morgen dus Binance en er gaan geruchten over listing op Poloniex/Bittrex. Ik heb helaas niet bijgekocht, zit gewoon op $1k inleg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |