SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 79% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2017 15:13:22 ]
quote:Op vrijdag 22 september 2017 15:10 schreef kapiteintje het volgende:
Befbekje, wat pik je mijn topic.
Heb jij hier last van?quote:Op vrijdag 22 september 2017 15:10 schreef Befbekje het volgende:
Post-coital tristesse (PCT) or post-coital dysphoria (PCD) is the feeling of sadness, anxiety, agitation or aggression after sexual intercourse. Its name comes from New Latin postcoitalis and French tristesse, literally "sadness". Many people with PCT may exhibit strong feelings of anxiety lasting from five minutes to two hours after coitus.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Post-coital_tristesse
Befbekje trekt zich niets aan van de Fok!-etiquette. We zijn niet verbaasd.quote:
Daar zou ik ook wel anxiety van krijgen ja.quote:Op vrijdag 22 september 2017 15:12 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Als ik de dot van je moeder heb afgeroomd wel, ja..
Ik pleit zelfs weer voor de oude OP.quote:Op vrijdag 22 september 2017 15:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Befbekje trekt zich niets aan van de Fok!-etiquette. We zijn niet verbaasd.
Ik ga zo eens schijten.
De plakkaten Ritter Sport zijn onderweg naar Nederland, daar worden ze per post volgende week aan je verstuurd..quote:Op vrijdag 22 september 2017 15:14 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik pleit zelfs weer voor de oude OP.
Ik ook.quote:Op vrijdag 22 september 2017 15:14 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik pleit zelfs weer voor de oude OP.
👍quote:Op vrijdag 22 september 2017 15:16 schreef Befbekje het volgende:
[..]
De plakkaten Ritter Sport zijn onderweg naar Nederland, daar worden ze per post volgende week aan je verstuurd..
Ik heb er ook een handgeschreven liefdesbrief voor je moeder bij gedaan, maar die moet je zelf maar even aan haar geven, want ik ben vergeten welk raam zij tegenwoordig exploiteert om aan haar centen te komen..quote:
quote:Op vrijdag 22 september 2017 15:10 schreef Befbekje het volgende:
Matige OP sjef.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt net of ze een lul uit de broek heeft hangen.
Mij zijn er 100 door de neus geboord.quote:
Ik zal het doorgeven.quote:Op vrijdag 22 september 2017 15:21 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik heb er ook een handgeschreven liefdesbrief voor je moeder bij gedaan, maar die moet je zelf maar even aan haar geven, want ik ben vergeten welk raam zij tegenwoordig exploiteert om aan haar centen te komen..
Och wat ergquote:Op vrijdag 22 september 2017 15:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mij zijn er 100 door de neus geboord.
Niet voor mij. Wel voor FOK! zulke briljante TT's komen niet vaak voorbij.quote:
Ik ga vannacht wachten totdat iedereen slaapt en dan ga ik desnoods 299 keer zelf posten totdat ik mijn eigen topic kan openen.quote:Op vrijdag 22 september 2017 15:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:
Nou veel plezier daarmee!!quote:Op vrijdag 22 september 2017 15:28 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik ga vannacht wachten totdat iedereen slaapt en dan ga ik desnoods 299 keer zelf posten totdat ik mijn eigen topic kan openen.
Stoot ik tegelijkertijd Haags van de troon met meeste posts van de dag.
Het gaat nu toch niet over jou, wandelend aandachtsprobleem.quote:Op vrijdag 22 september 2017 15:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 september 2017 15:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het gaat nu toch niet over jou, wandelend aandachtsprobleem.
Vooral sneu om topics te openen voor een, weliswaar goede, grap.quote:Op vrijdag 22 september 2017 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sneu dat het topic op slot zit btw.
Ja, stel je voor dat er humor in VBL voorkomt.quote:Op vrijdag 22 september 2017 15:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vooral sneu om topics te openen voor een, weliswaar goede, grap.
Is er niet inderdaad.quote:Op vrijdag 22 september 2017 15:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat er humor in VBL voorkomt.
Wil je nu beweren dat Tong overbodige topics maakt?quote:Op vrijdag 22 september 2017 15:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het moment dat men topics gaat openen voor posts in topics die al open zijn betekent het einde van de wereld.
Er kan nooit genoeg humor zijn!quote:
Die Beftekkel ligt gewoon op de loer. Is geen beginnen aan.quote:Op vrijdag 22 september 2017 15:28 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik ga vannacht wachten totdat iedereen slaapt en dan ga ik desnoods 299 keer zelf posten totdat ik mijn eigen topic kan openen.
Stoot ik tegelijkertijd Haags van de troon met meeste posts van de dag.
Echtquote:Op vrijdag 22 september 2017 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sneu dat het topic op slot zit btw.
Ik durf te zeggen dat voor ieder overbodig topic van tong de douches in Bergen belsen aangingen. Karma enzo. Theorie van de vlindervleugelslag.quote:Op vrijdag 22 september 2017 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wil je nu beweren dat Tong overbodige topics maakt?
Flikker toch een kutrotstraal eind op idioot. Heb het hier nooit over5 mezelf. Wat ga jij vandaag eten lamstraal. Nog gepoept of een moeder geneukt loser ?quote:Op vrijdag 22 september 2017 15:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het gaat nu toch niet over jou, wandelend aandachtsprobleem.
Daar waren geen douches dipshitquote:Op vrijdag 22 september 2017 15:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik durf te zeggen dat voor ieder overbodig topic van tong de douches in Bergen belsen aangingen. Karma enzo. Theorie van de vlindervleugelslag.
Morgen in Brusselquote:Op vrijdag 22 september 2017 15:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zaterdag in Brussel een nachtje
Nog zo'n simpele idioot.quote:Op vrijdag 22 september 2017 15:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vooral sneu om topics te openen voor een, weliswaar goede, grap.
Neem een biertje joh.quote:Op vrijdag 22 september 2017 15:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Flikker toch een kutrotstraal eind op idioot. Heb het hier nooit over5 mezelf. Wat ga jij vandaag eten lamstraal. Nog gepoept of een moeder geneukt loser ?
quote:Op vrijdag 22 september 2017 15:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog zo'n simpele idioot.
Mij zie je hier niet meer
Waarom doe je gelijk zo aangebrand als iemand wat over je zegt? Als de OP hier nog had gestaan dan had je de disclaimer kunnen lezen:quote:Op vrijdag 22 september 2017 15:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Flikker toch een kutrotstraal eind op idioot. Heb het hier nooit over5 mezelf. Wat ga jij vandaag eten lamstraal. Nog gepoept of een moeder geneukt loser ?
Ben je dan weer voor langere tijd in Europaquote:Op vrijdag 22 september 2017 15:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zaterdag in Brussel een nachtje
Het zullen 5 eenzame minuten worden zeg.quote:Op vrijdag 22 september 2017 15:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog zo'n simpele idioot.
Mij zie je hier niet meer
Tot januari.quote:Op vrijdag 22 september 2017 15:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je dan weer voor langere tijd in Europa
Ik keek net even op de site en op dit moment niet heel veel beschikbaar en heb er al 2quote:Op vrijdag 22 september 2017 15:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee
wel van de tap bij Moeder
halve liters Fou
Je gaat volgende week pas tochquote:Op vrijdag 22 september 2017 15:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik keek net even op de site en op dit moment niet heel veel beschikbaar en heb er al 2
Denk t wel. Ik ga niet werken dus kan binnen zitten voor de verwarming. En heb met mn broer afgesproken weer counterstrike te gaan spelen.quote:
Spannendquote:Op vrijdag 22 september 2017 15:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Je gaat volgende week pas toch
vorig jaar dropte Fou de 27e
Je hebt het wel vaak over jezelf, Tong. Dat zie jij ook wel.quote:Op vrijdag 22 september 2017 15:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
1.6 mag ik hopen?quote:Op vrijdag 22 september 2017 15:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Denk t wel. Ik ga niet werken dus kan binnen zitten voor de verwarming. En heb met mn broer afgesproken weer counterstrike te gaan spelen.
quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hou je ontzettend dikke teringbek als je niet weet waar je over praat.
Ik startte in de tijd dat source net uitkwam. Heb 1.6 toen ook geprobeerd maar vond zelf source fijner.quote:
Om notes te ontvangen moet je dan gay zijn of ben je gay om ze uit te delen?quote:Op vrijdag 22 september 2017 16:08 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Hij is notes aan het uitkammen..
Ik heb alle maps gespeeld, ga 't maar weer eens installeren. Gungames ook vermakelijk als je jezelf verveelt.quote:Op vrijdag 22 september 2017 16:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik startte in de tijd dat source net uitkwam. Heb 1.6 toen ook geprobeerd maar vond zelf source fijner.
Ik speel dust, dust 2, office en aztec
Land 10 uur in de ochtend. Denk rond 12 in centrum. Als je er bent kom biertje doenquote:Op vrijdag 22 september 2017 16:09 schreef Saind het volgende:
Knut hoe laat ben je eigenlijk in het Brusselse volgende week
goeie kans dat ik er ook ben
Een weldenkend mens zou jou nooit voorstellen als mod.quote:Op vrijdag 22 september 2017 16:12 schreef onlogisch het volgende:
Door wie is mijn benoeming aangekondigd???
We appenquote:Op vrijdag 22 september 2017 16:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Land 10 uur in de ochtend. Denk rond 12 in centrum. Als je er bent kom biertje doen
Mesquote:Op vrijdag 22 september 2017 16:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een weldenkend mens zou jou nooit voorstellen als mod.
Facebook?quote:Op vrijdag 22 september 2017 16:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mes
Steek
Pijn
tevens een mokerharde diss jegens Stijn, voor verdere info verwijs ik je naar het FB topic.
Stijn is de laatste tijd een beetje de weg kwijt en jou voordragen als mod past wel in die lijn.quote:Op vrijdag 22 september 2017 16:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mes
Steek
Pijn
tevens een mokerharde diss jegens Stijn, voor verdere info verwijs ik je naar het FB topic.
Ik had dit niet van jou verwacht maatje.quote:Op vrijdag 22 september 2017 16:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stijn is de laatste tijd een beetje de weg kwijt en jou voordragen als mod past wel in die lijn.
Je blijft m'n maat, maar je moet geen mod worden. Je ziet hoe raar mensen zich gaan gedragen zodra ze dat blauwe kleurtje krijgen. Ik vind je nu zo'n enorm toffe gozer dat ik graag wil dat je hetzelfde blijft.quote:Op vrijdag 22 september 2017 16:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had dit niet van jou verwacht maatje.
Verandering is vooruitgang makker. Wees niet bang voor verandering. Omarm het en je zult zien dat het helemaal niet zo eng is.quote:Op vrijdag 22 september 2017 16:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je blijft m'n maat, maar je moet geen mod worden. Je ziet hoe raar mensen zich gaan gedragen zodra ze dat blauwe kleurtje krijgen. Ik vind je nu zo'n enorm toffe gozer dat ik graag wil dat je hetzelfde blijft.
Op een gegeven moment wel ja.quote:Op vrijdag 22 september 2017 16:17 schreef Saind het volgende:
Krijgen we nou een nieuwe mod of hoe zit dat
Krijgen de potentiële kandidaten nog een inwijdingsritueel?quote:Op vrijdag 22 september 2017 16:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had dit niet van jou verwacht maatje.
Jij bent toch de autist hier?quote:Op vrijdag 22 september 2017 16:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verandering is vooruitgang makker. Wees niet bang voor verandering. Omarm het en je zult zien dat het helemaal niet zo eng is.
Standaard toch. Er worden 40/45 topics geopend die gesloten dienen te wordenquote:Op vrijdag 22 september 2017 16:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Krijgen de potentiële kandidaten nog een inwijdingsritueel?
Ontgroeningsgenotquote:Op vrijdag 22 september 2017 16:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Standaard toch. Er worden 40/45 topics geopend die gesloten dienen te worden
Vooruit dan, ik steun je omdat je zo'n goede vriend bent.quote:Op vrijdag 22 september 2017 16:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verandering is vooruitgang makker. Wees niet bang voor verandering. Omarm het en je zult zien dat het helemaal niet zo eng is.
Befbekje zou het inwijdingsritueel organiseren heb ik vernomen.quote:Op vrijdag 22 september 2017 16:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ja, ze kunnen allemaal de tyfus krijgenquote:Op vrijdag 22 september 2017 16:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |