abonnement Unibet Coolblue
pi_173927073


Hallo, Trainer! :W Welkom in het centrale FOK!-Pokémontopic! *O*



Handige links

Officiële websites
Pokémon Nederland
Pokémon Amerika
Pokémon Japan
YouTube (Engels)
YouTube (Japans)
20-jarig jubileum
Nintendo Nederland
Nintendo Amerika
Nintendo Japan

Fansites
Bulbapedia
The Bulba Handbook
Serebii.net
Pokémon Wiki

Friend Codes FOK!kers! *;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pokémongames

Klik hier voor een lijst van alle titels (games, eShop-software, Virtual Console games, spin-offs, patches, smartphone-apps etc.) die ooit zijn uitgekomen. In dit algemene topic worden vooral de kerntitels besproken die speelbaar zijn op de Nintendo 2DS en/of (New) Nintendo 3DS (XL). Voor een lijst van compatible titels voor die handhelds, klik hier.

Pokémon GO

Voor de deeltijd en/of wannabefans ( :6 ) die Pokémon beleven op hun smartphone in plaats van hun Nintendo 2DS en/of (New) Nintendo 3DS (XL), was er op het FOK!forum een speciaal subforum opgezet voor spelers van Pokémon GO. Dat subforum is nu helaas gesloten en vervangen door een algemeen topic. Klik daarvoor hier.

Events

Regelmatig worden er gratis speciale Pokémon uitgedeeld. Deze kan je verkrijgen op verschillende manieren. De meeste Pokémon zijn thuis op je zolderkamer te ontvangen over Wi-Fi via het Nintendo Network. De meer exclusievere Pokémon worden af en toe via een alfanumerieke code weggegeven. Die kunnen op een papieren voucher staan die je kan afhalen bij verschillende speelgoedwinkels of ze worden over Wi-Fi via de Nintendo Zone gedistribueerd die te vinden zijn in de filialen van Game Mania en/of andere gamewinkels (te zijner tijd meer informatie). Je moet er dus met je Nintendo 2DS en/of (New) Nintendo 3DS (XL) heen! Tot slot is gebruik van QR-codes nieuw in Generation VII. Ook via dat mechanisme worden events gehouden, waarvan het Magearna-event het eerste voorbeeld is. De distributie van die QR-codes is vooralsnog verschillend. Bij het Magearna-event genereert de Pokémon TV-app de QR-code, maar het is niet onwaarschijnlijk dat er in de toekomst unieke QR-codes op papieren vouchers worden uitgedeeld via speelgoedwinkels.



Voor meer informatie is hier een lijst van alle events, hier een lijst van de huidige events en hier eenzelfde lijst als de eerste link, maar dan van Bulbapedia (onderaan de pagina is er een overzichtelijke lijst met links gesorteerd op generatie, regio en methode die verwijzen naar gedetailleerdere pagina's dan Serebii.net).

Go catch 'em all! ^O^

Magearna-event

Vanaf dinsdag 6 december 2016 tot en met zondag 5 maart 2017 kan je nadat je het verhaal hebt uitgespeeld een QR-code scannen die je de Mythical Pokémon Magearna geeft. Dit doe je door de app van Pokémon TV te downloaden, waarna die app je die QR-code geeft. Voor het nieuwsartikel, klik hier.

Pokémon Sun & Pokémon Moon zijn nu verkrijgbaar! *O*



Ook bij deze release zijn er speciale bundels verkrijgbaar!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Impressie van de nieuwe spellen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
QR-codes

Nieuw in Pokémon Sun en Pokémon Moon is dat je QR-codes kunt scannen om Pokémon in je Rotom Pokédex te krijgen, waarna je hun habitat kunt opzoeken of punten kunt verzamelen voor een Island Scan. Lijsten van álle QR-codes die er zijn (dus mét de Shiny en geslachtsvarianten!), zijn hier te vinden. Hier zijn twee guides: een van Bulbapedia en een van Serebii.net.

Bijzondere in-game Pokémon

In deze spellen kan je net als in de vorige delen naast Pokémon vangen ze ook krijgen. Sommige krijg je cadeau, andere in ruil voor één van je eigen Pokémon. Verder zijn er nog de bekende Legendaries en de nieuwe Ultra Beasts. Ook hebben oude bekende Pokémon een nieuwe vorm gekregen, de zogenaamde Alola Form. Tot slot heeft natuurlijk elke versie zijn verschillen wat betreft de exclusiviteit van sommige Pokémon en heeft deze generatie vanzelfsprekend ook nieuwe Pokémon geďntroduceerd.

Dus allemaal terug op je zolderkamer en ...



:')14.gif

Regels van het chainen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En om af te sluiten: de mascotte van dit alles! 8-)



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Game Train on! ~O>




SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOONY
pi_173927085
Gaan Ultra Sun/Moon tegenvallen volgens jullie?
SOONY
pi_173927147
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:19 schreef DKUp het volgende:
Gaan Ultra Sun/Moon tegenvallen volgens jullie?
Behalve een mogelijke National Dex heb ik niets gezien waarom ik het zou willen kopen.
  vrijdag 22 september 2017 @ 11:27:44 #4
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173927203
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:24 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Behalve een mogelijke National Dex heb ik niets gezien waarom ik het zou willen kopen.
Ik koop het toch wel blind. :')
pi_173927477
Ik had verwacht dat USUM (zoals B2W2) een vervolg zouden zijn op SM, maar het lijkt meer een 'derde (en vierde) versie' te worden, zoals platinum.
pi_173927498
Om je vraag uit het vorige topic te beantwoorden, het volkrijgen van de dex is niet moeilijk in SM. Het zijn er maar 300 (er is geen national dex), en de meeste kan je zelf vangen. Als je het snel wil doen kan je altijd gebruik maken van serebii en de gts.
pi_173932808
Nou... bijzonder.....

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2017 17:14:29 ]
  vrijdag 22 september 2017 @ 18:15:36 #9
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_173933786
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:48 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
Om je vraag uit het vorige topic te beantwoorden, het volkrijgen van de dex is niet moeilijk in SM. Het zijn er maar 300 (er is geen national dex), en de meeste kan je zelf vangen. Als je het snel wil doen kan je altijd gebruik maken van serebii en de gts.
Hoe gaan jullie trouwens om met meerdere varianten van een Pokemon bij het vullen van je Pokedex. Bijvoorbeeld recent Lycaroc, maar in het verleden ook Unown. Ik heb mn National Pokedex in XY en ORAS compleet gemaakt en alle Pokemon van de laatste generatie in Sun. Maar ik doe altijd één variant in mn Bank..
pi_173934405
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 18:15 schreef kciR het volgende:

[..]

Hoe gaan jullie trouwens om met meerdere varianten van een Pokemon bij het vullen van je Pokedex. Bijvoorbeeld recent Lycaroc, maar in het verleden ook Unown. Ik heb mn National Pokedex in XY en ORAS compleet gemaakt en alle Pokemon van de laatste generatie in Sun. Maar ik doe altijd één variant in mn Bank..
Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik mijn pokedex vol wil krijgen. Hierna wil ik alle pokemon en alle varianten daarvan in mijn bank krijgen.
Voordeel: als mijn alola dex volzit kan ik lekker shinies breeden met de shiny charm :)
pi_173935535
quote:
Mantine surf ziet er vet uit. Ik ben wel benieuwd of je echt van het ene eiland naar het andere eiland kan surfen
  zondag 24 september 2017 @ 18:08:53 #12
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_173970951
Heb het spel ook sinds kort (ben veel te laat, I know :P). Zoek alleen wat mensen om mee te ruilen (wil bijv. een Milotic). Kan ik gewoon wat uit die Wiki toevoegen of?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_174011063
Marshadow verkrijgbaar in oktober: https://www.nintendo.nl/N(...)shadow--1283017.html
pi_174012124
zaterdag 7 oktober maar even een bezoekje brengen aan de Nintendo stand. :P
I don't have super powers!
But I can kick your ass!
pi_174017471
Is er iemand die een hidden ability vulpix of ninetails voor mij heeft?
pi_174031296
quote:
11s.gif Op zondag 24 september 2017 18:08 schreef SonicVolcano het volgende:
Heb het spel ook sinds kort (ben veel te laat, I know :P). Zoek alleen wat mensen om mee te ruilen (wil bijv. een Milotic). Kan ik gewoon wat uit die Wiki toevoegen of?
Je kan natuurlijk altijd via GTS proberen een Milotic vinden. Anders wil ik je wel helpen hoor.
pi_174031768
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 14:35 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

Je kan natuurlijk altijd via GTS proberen een Milotic vinden. Anders wil ik je wel helpen hoor.
Heb zelf een Feebas met Prism Scale. Bedankt voor het aanbod! Ik DM je anders nog wel :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_174031788
quote:
7s.gif Op woensdag 27 september 2017 14:55 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Heb zelf een Feebas met Prism Scale. Bedankt voor het aanbod! Ik DM je anders nog wel :)
Helemaal prima
pi_174125346
Kom ik per toeval een shiny Salandit tegen, is het een mannetje :')
  maandag 2 oktober 2017 @ 14:39:34 #20
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_174138427
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 21:41 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
Kom ik per toeval een shiny Salandit tegen, is het een mannetje :')
Da's kut ja. Salazzle is _O_
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_174228600
De pokemon games verliezen mijn aandacht. Het geeft mij geen warm gevoel meer. Geen idee waarom.. misschien door die 700+ pokemon.
pi_174228698
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 21:41 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
Kom ik per toeval een shiny Salandit tegen, is het een mannetje :')
Waar kom je shiny tegen?
pi_174228755
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 09:25 schreef Vlicious87 het volgende:
De pokemon games verliezen mijn aandacht. Het geeft mij geen warm gevoel meer. Geen idee waarom.. misschien door die 700+ pokemon.
Heb ik ook. Voor mij is dat zo omdat ze Pokemon nu kinderachtig hebben gemaakt. De TV serie en de games zelf voelen en zien er zo ook uit. De eerste 3 seizoen van Pokemon was echt legendarisch. Daarna is het minder geworden. De games zijn minder geworden naar X want toen begonnen ze met die kinderachtige poppetjes.
pi_174229234
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 09:34 schreef Atak het volgende:

[..]

Heb ik ook. Voor mij is dat zo omdat ze Pokemon nu kinderachtig hebben gemaakt. De TV serie en de games zelf voelen en zien er zo ook uit. De eerste 3 seizoen van Pokemon was echt legendarisch. Daarna is het minder geworden. De games zijn minder geworden naar X want toen begonnen ze met die kinderachtige poppetjes.
Die poppetjes uit XY zien er toch veel amateuristischer uit dan Sun en Moon?
pi_174229629
quote:
15s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 09:59 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

Die poppetjes uit XY zien er toch veel amateuristischer uit dan Sun en Moon?
Ja. Daar begon het al.
pi_174246485
Die Marshadow wil ik hebben, maarja kom ik aan bij de Intertoys met m'n 29 jaar vragend om een Pokémon :P Maar even mijn broertje vragen haha
pi_174246715
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 23:59 schreef DjVero het volgende:
Die Marshadow wil ik hebben, maarja kom ik aan bij de Intertoys met m'n 29 jaar vragend om een Pokémon :P Maar even mijn broertje vragen haha
“Ik kom voor mijn zoontje!”
“Ja, hij zit op school!”
SOONY
pi_174276740
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 00:09 schreef DKUp het volgende:

[..]

“Ik kom voor mijn zoontje!”
“Ja, hij zit op school!”
Dat! :D
pi_174329875
Ik heb de Sinnoh Cap Pikachu gemist. Iemand ruilen? Ik zoek er twee.
Ik copy/paste mijn andere post even. Enige wat ik vraag is dat ze UT zijn.

I got the following for trade:
-HA Samurott/Emboar/Serperior, OT: Present
-Lance's Dragonite
-2x Meowth. OT: Happy/ID: 08196
-Munchlax from the Snorlizium Z distribution
-3x shiny Beldum from the early ORAS distribution
-Lycanroc Night. OT: Rocky / ID: 05157
-Shiny Tapu Koko

Additional events:
https://docs.google.com/s(...)/edit#gid=1330424559

Shines:
https://docs.google.com/s(...)/edit#gid=1669891266

Feel free to ask for more details if wanted. I'm also up for farming a number of Unova Caps.
pi_174330373
De Intertoys Leeuwarden verwacht niet om de codes voor Marshadow te krijgen aankomende twee weken. Zou iemand van jullie twee codes voor mij kunnen vragen, wanneer jullie voor jezelf een code halen?
pi_174330825
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 19:00 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
De Intertoys Leeuwarden verwacht niet om de codes voor Marshadow te krijgen aankomende twee weken. Zou iemand van jullie twee codes voor mij kunnen vragen, wanneer jullie voor jezelf een code halen?
https://www.gamemania.nl/Winkels/game-mania-leeuwarden

Hoef je alleen maar verbinding te maken met de Nintendo Zone in de winkel om een code te krijgen.
pi_174332131
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 19:15 schreef Syntos het volgende:

[..]

https://www.gamemania.nl/Winkels/game-mania-leeuwarden

Hoef je alleen maar verbinding te maken met de Nintendo Zone in de winkel om een code te krijgen.
Heel klantonvriendelijk daar. De vorige keer met de nintendo zone deden ze vervelend en moeilijk. En dan zou ik ook nog twee Nintendo's mee moeten nemen. :’)
pi_174375737
Ultra Sun/Moon wordt denk ik de eerste Pokémon die ik oversla. Voel er echt helemaal niets bij en vond Sun/Moon ook aal uitermate teleurstellend.
pi_174376892
Ik heb een paar vragen..
1. Ik heb Sun/Moon tot nu toe nog niet gespeeld, kan ik die dan gewoon overslaan en gelijk verder met Ultra of mis ik dan echt essentiële dingen?
2. Is het mogelijk om pokemon van de virtual console versie Silver over te brengen naar bijvoorbeeld Omega Ruby?
3. Zijn alola (of zo) vormen van pokemon verplicht voor de ''complete'' pokedex, of is het goed als je alleen de ''reguliere'' vorm hebt?

Volgende week ga ik voor het eerst even bezig met de pokebank en Pokemon Silver herbeleven :Y) _O_ nostalgie, m'n eerste pokemon game nu op de 3ds :9~ *O*
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
pi_174377676
quote:
7s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 16:58 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik heb een paar vragen..
1. Ik heb Sun/Moon tot nu toe nog niet gespeeld, kan ik die dan gewoon overslaan en gelijk verder met Ultra of mis ik dan echt essentiële dingen?
2. Is het mogelijk om pokemon van de virtual console versie Silver over te brengen naar bijvoorbeeld Omega Ruby?
3. Zijn alola (of zo) vormen van pokemon verplicht voor de ''complete'' pokedex, of is het goed als je alleen de ''reguliere'' vorm hebt?

Volgende week ga ik voor het eerst even bezig met de pokebank en Pokemon Silver herbeleven :Y) _O_ nostalgie, m'n eerste pokemon game nu op de 3ds :9~ *O*
1: Het verhaal van USUM is een soortgelijk verhaal maar net iets anders. Je zal weinig missen aan SM.
2: Nog niet. Dacht ergens december
3: Reguliere en Alola Pokémon tellen als een mee voor de Dex. Je hoeft dus geen Alola versies te vangen.
pi_174378030
quote:
7s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 16:58 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik heb een paar vragen..
1. Ik heb Sun/Moon tot nu toe nog niet gespeeld, kan ik die dan gewoon overslaan en gelijk verder met Ultra of mis ik dan echt essentiële dingen?
2. Is het mogelijk om pokemon van de virtual console versie Silver over te brengen naar bijvoorbeeld Omega Ruby?
3. Zijn alola (of zo) vormen van pokemon verplicht voor de ''complete'' pokedex, of is het goed als je alleen de ''reguliere'' vorm hebt?

Volgende week ga ik voor het eerst even bezig met de pokebank en Pokemon Silver herbeleven :Y) _O_ nostalgie, m'n eerste pokemon game nu op de 3ds :9~ *O*
Baas _O_
SOONY
pi_174381547
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 17:44 schreef Syntos het volgende:

[..]

1: Het verhaal van USUM is een soortgelijk verhaal maar net iets anders. Je zal weinig missen aan SM.
2: Nog niet. Dacht ergens december
3: Reguliere en Alola Pokémon tellen als een mee voor de Dex. Je hoeft dus geen Alola versies te vangen.
thanks _O_ dan sla ik SM gewoon over
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:10:08 #38
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_174386170
Je kunt toch niet van Silver naar naar ORAS? ORAS is gen 6, ik denk dat je alleen naar gen 7 kunt omzetten, net al met red, blue en yellow. (Ik heb mij er niet in verdiept, dus misschien klopt het niet wat ik zeg..)
pi_174395757
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:10 schreef kciR het volgende:
Je kunt toch niet van Silver naar naar ORAS? ORAS is gen 6, ik denk dat je alleen naar gen 7 kunt omzetten, net al met red, blue en yellow. (Ik heb mij er niet in verdiept, dus misschien klopt het niet wat ik zeg..)
Ik denk dat je gelijk hebt

Overigens:
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 19:00 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
De Intertoys Leeuwarden verwacht niet om de codes voor Marshadow te krijgen aankomende twee weken. Zou iemand van jullie twee codes voor mij kunnen vragen, wanneer jullie voor jezelf een code halen?
pi_174441305
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:10 schreef kciR het volgende:
Je kunt toch niet van Silver naar naar ORAS? ORAS is gen 6, ik denk dat je alleen naar gen 7 kunt omzetten, net al met red, blue en yellow. (Ik heb mij er niet in verdiept, dus misschien klopt het niet wat ik zeg..)
Is het ook niet te doen via de Pokebank? Van Silver in de Bank zetten en van daaruit laden in ORAS? Ik heb zelf de Pokebank (nog) niet, dus ik kan er ook naast zitten.
  maandag 16 oktober 2017 @ 18:37:45 #41
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_174455873
Wat zijn die oude games duur, zeg (SoulSilver bijv.). Hoe kan dat zo? :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_174455929
quote:
7s.gif Op maandag 16 oktober 2017 18:37 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat zijn die oude games duur, zeg (SoulSilver bijv.). Hoe kan dat zo? :')
Tweedehands SoulSilver en HeartGold zijn inderdaad heel duur. Vanaf 80 euro op marktplaats. Maar andere tweedehands pokemon games zijn goedkoper.

Als je johto wil, kan je de gold of silver voor de 3ds kopen (¤12).
pi_174456255
quote:
7s.gif Op maandag 16 oktober 2017 18:37 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat zijn die oude games duur, zeg (SoulSilver bijv.). Hoe kan dat zo? :')
Er is vraag naar en een beperkte voorraad. Als mensen hogere prijzen willen betalen zou ik ook meer geld vragen.
  maandag 16 oktober 2017 @ 18:58:58 #44
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_174456341
Vinden ice typses het niet verveland als je water van hun loopt af te fohnen?
  maandag 16 oktober 2017 @ 19:16:10 #45
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_174456764
Opeens een shiny carbink.
pi_174457058
quote:
6s.gif Op maandag 16 oktober 2017 19:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Opeens een shiny carbink.
Goede shiny
  maandag 16 oktober 2017 @ 19:48:23 #47
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_174457441
quote:
7s.gif Op maandag 16 oktober 2017 18:37 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat zijn die oude games duur, zeg (SoulSilver bijv.). Hoe kan dat zo? :')
Had gelukkig een paar jaar geleden nog eentje nieuw kunnen kopen. *O* Tenminste, hij werd zo geadverteerd. Waarschijnlijk was ie niet nieuw. :') Het kartonnen doosje buiten en het plastic doosje binnen hadden geen folie, maar het doosje buiten was wel geseald met twee van die kleine ronde stickers die nog niet aangebroken waren.
pi_174458057
altijd als ik dit topic open krijg ik weer zin om silver te spelen :P Johto blijft mijn favo gebied
There are only 151 Pokémon.
  maandag 16 oktober 2017 @ 20:27:33 #49
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_174458162
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 18:40 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

Tweedehands SoulSilver en HeartGold zijn inderdaad heel duur. Vanaf 80 euro op marktplaats. Maar andere tweedehands pokemon games zijn goedkoper.

Als je johto wil, kan je de gold of silver voor de 3ds kopen (¤12).
Ja klopt. Maar was wel benieuwd naar de remakes. Hoor ook goede verhalen over Black/White (2).
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_174465357
remake Gold of Silver kan ook op de yellow (pikachu) toch? die is 2ds. Stomme vraag maar wil het zeker weten.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_174465445
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 09:21 schreef Vimbavimba het volgende:
remake Gold of Silver kan ook op de yellow (pikachu) toch? die is 2ds. Stomme vraag maar wil het zeker weten.
HeartGold en SoulSilver kunnen op de 2DS
pi_174465565
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 18:40 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

Tweedehands SoulSilver en HeartGold zijn inderdaad heel duur. Vanaf 80 euro op marktplaats. Maar andere tweedehands pokemon games zijn goedkoper.

Als je johto wil, kan je de gold of silver voor de 3ds kopen (¤12).
Dat is wel belachelijk 80-90 euro. Dan maar een R4 kaartje. Want één nintendo verdient er niks aan en twee ik ga geen scalpers sponsoren.
pi_174466537
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 09:38 schreef Argo het volgende:

[..]

Dat is wel belachelijk 80-90 euro. Dan maar een R4 kaartje. Want één nintendo verdient er niks aan en twee ik ga geen scalpers sponsoren.
Aan R4 kaartjes
-sponsor je ‘scalpers’
-verdient nintendo niks aan
pi_174466556
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 10:37 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

Aan R4 kaartjes
-sponsor je ‘scalpers’
-verdient nintendo niks aan
Nee man een R4 kaartje heb je voor 10 euro.
pi_174467004
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 10:38 schreef Argo het volgende:

[..]

Nee man een R4 kaartje heb je voor 10 euro.
Dus?
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 11:11:07 #56
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_174467094
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 09:38 schreef Argo het volgende:

[..]

Dat is wel belachelijk 80-90 euro. Dan maar een R4 kaartje. Want één nintendo verdient er niks aan en twee ik ga geen scalpers sponsoren.
Voor piraterij is er geen plek in dit topic.
pi_174467103
quote:
15s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 11:11 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Voor piraterij is er geen plek in dit topic.
Kloon van Atak?
pi_174468876
quote:
15s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 11:11 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Voor piraterij is er geen plek in dit topic.
Ik vind het een grijs gebied ik koop alle games. Maar 90 euro aan iemand betalen voor een spel? Neuh...
pi_174468955
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 12:48 schreef Argo het volgende:

[..]

Ik vind het een grijs gebied ik koop alle games. Maar 90 euro aan iemand betalen voor een spel? Neuh...
Waarom neem je de virtuele heruitgave van Gold (of Silver) dan niet? Twaalf eurootjes....
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 12:57:41 #60
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_174469060
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 11:11 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

Kloon van Atak?
:o

quote:
11s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 12:48 schreef Argo het volgende:

[..]

Ik vind het een grijs gebied ik koop alle games. Maar 90 euro aan iemand betalen voor een spel? Neuh...
Ik zeg ook niet dat het leuk is. Maar dit is een topic voor Pokémonconnaisseurs, dus praten over emulators, R4-kaartjes etc. is uit den boze. Ik moet ook enorm met m'n ogen rollen als ik iemand weer hoor zeggen dat een emulator op je telefoon handiger is. :') Alsof een hele driving setup voor je pc een ritje in een echte Ferrari vervangt. 8)7 Het heeft gewoon iets om de spellen te spelen zoals ze bedoeld zijn. En ja, zo werkt de markt nou eenmaal. Heb zelf ook nog een extra spel liggen inclusief verpakking. Lekker wachten tot de prijs flink stijgt. :@
pi_174469150
quote:
5s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 12:53 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

Waarom neem je de virtuele heruitgave van Gold (of Silver) dan niet? Twaalf eurootjes....
Kan ook maar soul silver is toch net wat leuker. Gold en Silver heb ik namelijk gewoon op de gameboy.

quote:
14s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 12:57 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

:o

[..]

Ik zeg ook niet dat het leuk is. Maar dit is een topic voor Pokémonconnaisseurs, dus praten over emulators, R4-kaartjes etc. is uit den boze. En ja, zo werkt de markt nou eenmaal. Heb zelf ook nog een extra spel liggen inclusief verpakking. Lekker wachten tot de prijs flink stijgt. :@
Laat het duidelijk zijn dat ik alle spellen heb gespeeld en ook eerlijk heb gekocht met uitzondering van Black and white 1+2 die heb ik helemaal overgeslagen.

Soul silver heb ik echter kwijt geraakt helaas. Ik weet niet zo goed hou en waar die terecht is gekomen maar weg is die.

Emulators zijn niet handig wat dat betreft maar als ik soul silver echt zou willen spelen nu, ik heb gewoon die 90 euro niet. Ook vind ik niet dat ik de uitgever ermee spek. Eigenlijk heb ik gewoon iemand die een belachelijk prijs vraagt voor een spel.

Ik ga nu niet soul silver op een kaartje knallen, maar ik zeg enkel dat is wat ik zou doen. Meer discussie is dat niet waardig. Nogmaals als soul silver in de winkel te koop was voor 30-40 euro zou ik hem gewoon kopen.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2017 13:04:04 ]
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 13:04:54 #62
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_174469232
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 13:01 schreef Argo het volgende:

[..]

Kan ook maar soul silver is toch net wat leuker. Gold en Silver heb ik namelijk gewoon op de gameboy.

[..]

Laat het duidelijk zijn dat ik alle spellen heb gespeeld en ook eerlijk heb gekocht met uitzondering van Black and white 1+2 die heb ik helemaal overgeslagen.

Soul silver heb ik echter kwijt geraakt helaas. Ik weet niet zo goed hou en waar die terecht is gekomen maar weg is die.
Netjes. :7 Maareh, goed zoeken dan? Als er hier brand uitbreekt, zijn mijn Pokémonspellen de eerste dingen die ik grijp hoor. :D
pi_174469448
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 13:04 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Netjes. :7 Maareh, goed zoeken dan? Als er hier brand uitbreekt, zijn mijn Pokémonspellen de eerste dingen die ik grijp hoor. :D
Mwoah ik ben bang dat ze bij wat oude pc games zijn terecht gekomen die mijn pa heeft weggedaan. Of ik moet nog eens alles omver halen, maar ik moet zeggen ik speel niet meer zoveel met mijn 3ds. Ik voel me ook wel een beetje genaaid door weer die nieuwe variant. En de wii-u die ik heb is nu ook al vervangen door de switch. Heb niet eens de nieuwste zelda gehaald die wel nog op de wii-u kan.

De switch zal ik ook niet meer aanschaffen denk ik. Om eerlijk te zijn ben ik heel nostalgisch en mis ik echt de gamecube. Misschien dat ik weer ga gamecuben, ik heb zelfs nog die gba play voor de gamecube.
pi_174471465
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 09:28 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

HeartGold en SoulSilver kunnen op de 2DS
soulsilver op de ds en silver (van 12 euro) op 2ds en 3ds toch?
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_174472177
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 14:41 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

soulsilver op de ds en silver (van 12 euro) op 2ds en 3ds toch?
Alle DS spellen werken gewoon op de 2/3DS.
pi_174472257
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 15:15 schreef Syntos het volgende:

[..]

Alle DS spellen werken gewoon op de 2/3DS.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:49:46 #67
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_174472771
Black of White?

Ik neig naar Black.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 16:03:42 #68
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_174473011
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 12:48 schreef Argo het volgende:

[..]

Ik vind het een grijs gebied ik koop alle games. Maar 90 euro aan iemand betalen voor een spel? Neuh...
Je kunt het wel een grijs gebied vinden, maar dat is het niet, als je dergelijke software speelt ga je akkoord met de gebruikersvoorwaarden waar altijd in staat dat je dergelijke software niet mag kopieren/backuppen en zelfs volgens de auteurswet heb je geen poot om op te staan want daar is speciaal voor software een passage in opgenomen die deze uitzondert van boeken en beeld- danwel geluidsdragers wat kopieren voor eigen gebruik betreft.

Verder wat Gary zegt, dit topic gaat over de games zelf, niet over hoe je er aangekomen bent .

[ Bericht 0% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 17-10-2017 18:42:51 ]
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 18:11:35 #69
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_174475179
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 13:15 schreef Argo het volgende:

[..]

Mwoah ik ben bang dat ze bij wat oude pc games zijn terecht gekomen die mijn pa heeft weggedaan. Of ik moet nog eens alles omver halen, maar ik moet zeggen ik speel niet meer zoveel met mijn 3ds. Ik voel me ook wel een beetje genaaid door weer die nieuwe variant. En de wii-u die ik heb is nu ook al vervangen door de switch. Heb niet eens de nieuwste zelda gehaald die wel nog op de wii-u kan.

De switch zal ik ook niet meer aanschaffen denk ik. Om eerlijk te zijn ben ik heel nostalgisch en mis ik echt de gamecube. Misschien dat ik weer ga gamecuben, ik heb zelfs nog die gba play voor de gamecube.
Je zou bij zelfstandige gamewinkels kunnen kijken. Daar kijken namelijk weinig mensen. Zag een tijdje terug zelfs Pearl ergens liggen. Anders eBay een optie? Daar heb ik voor 25 euro LeafGreen gekocht. Ik had ook bijna jouw fout gemaakt. Nu koop ik de spellen die ik écht wil hebben gewoon zo snel mogelijk. Ik leg bijvoorbeeld nu al geld opzij voor de aankomende releases in november. Is moeilijk, maar toch. Het spelen laat ik wel zitten als ik de tijd heb. GameCube is wel tof ja, heb er ook een. _O_ Maar gamen is nou eenmaal gewoon erg duur als je alles eerlijk wil doen. Maar dat heb ik wel over voor mijn favoriete gaming franchise. O+
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 18:48:19 #71
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_174475992
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 15:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Black of White?

Ik neig naar Black.
Hangt er puur vanaf of je postgame wilt levellen of trainen.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 18:48:58 #72
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_174476010
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 18:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Hangt er ppuur vanaf of je postgame wilt grinden of trainen.
Vertel?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 18:51:47 #73
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_174476074
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 18:48 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Vertel?
In black krijg je extra trainer battles, in white heb je 30+ extra pokemon te vangen. En aangezien je in zowel black als white genoeg audino spots hebt is het de vraag of de extra content van black wel zoveel oplevert.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 18:57:31 #74
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_174476235
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 18:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

In black krijg je extra trainer battles, in white heb je 30+ extra pokemon te vangen. En aangezien je in zowel black als white genoeg audino spots hebt is het de vraag of de extra content van black wel zoveel oplevert.
Ik hoor een voorkeur voor White. Bedankt iig.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_174478757
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 15:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Black of White?

Ik neig naar Black.
Reshirem > Zekrom
pi_174483405
Opeens een shiny tentacool :’)
pi_174489993
Nog een kleine maand :) :D
pi_174490389
Het verhaal schijnt twee keer zo lang te zijn als Sun en Moon. Er schijnt ook andere/meer post-game content te zijn.
Kom gewoon met een extra regio....
SOONY
pi_174515849
Pokemon US/UM will be the last Pokemon RPGs for 2/3DS
http://www.ign.com/articl(...)pokemon-rpgs-for-3ds
Eindelijk _O_
SOONY
pi_174516224
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 22:32 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
Opeens een shiny tentacool :’)
Mijn eerste en laatste shiny die ik willekeurig ben tegengekomen was een roselia in sapphire bijna 12 jaar geleden, die zit nu in mijn omega ruby shiny box :Y)
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
pi_174516342
quote:
7s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:13 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]

Mijn eerste en laatste shiny die ik willekeurig ben tegengekomen was een roselia in sapphire bijna 12 jaar geleden, die zit nu in mijn omega ruby shiny box :Y)
Op een shiny dratini die ik via wonder trade verkreeg na, ben ik al mn shiny's willekeurig tegen gekomen. B-)

ohnee mn shiny mamoshine in B/W die was via breeding.
pi_174516359
quote:
14s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:54 schreef DKUp het volgende:
Pokemon US/UM will be the last Pokemon RPGs for 2/3DS
http://www.ign.com/articl(...)pokemon-rpgs-for-3ds
Eindelijk _O_
Voor mij dan voorlopig de laatste pokemon games. -O-
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
pi_174516910
quote:
7s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:13 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]

Mijn eerste en laatste shiny die ik willekeurig ben tegengekomen was een roselia in sapphire bijna 12 jaar geleden, die zit nu in mijn omega ruby shiny box :Y)
Aangezien ik de shiny charm heb in Moon, kwam ik al twee shinies tegen in het wild (Salandit, Tentacool). Ik kreeg een shiny Pikipek uit een ei toen ik pas op het tweede eiland was, zonder dat ik er naar op zoek was.

Desondanks kan ik maar geen shiny Beldum uit een ei krijgen, nu probeer ik de shiny swap method. :%
pi_174517321
quote:
7s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:17 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]

Voor mij dan voorlopig de laatste pokemon games. -O-
Ach, buiten Pokémon Crystal, Ruby, Saphire, Emerald, FireRed en LeafGreen is alles speelbaar op de 2/3DS.
SOONY
pi_174517497
quote:
14s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:54 schreef DKUp het volgende:
Pokemon US/UM will be the last Pokemon RPGs for 2/3DS
http://www.ign.com/articl(...)pokemon-rpgs-for-3ds
Eindelijk _O_
Nog meer aanleiding om te denken dat USUM een (sluit)spektakel wordt
pi_174517576
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 17:04 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

Nog meer aanleiding om te denken dat USUM een (sluit)spektakel wordt
Dan koop ik wel Ultra Sun :Y
Het verhaal schijnt twee keer zo lang te zijn. Er zal nog wel wat onbekend zijn.
SOONY
  Redactie Games donderdag 19 oktober 2017 @ 17:26:46 #87
181272 crew  Noppie2000
pi_174517924
quote:
7s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:17 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]

Voor mij dan voorlopig de laatste pokemon games. -O-
Voor mij ook, moet nog minstens een jaar wachten op Pokémon Switch ;(
pi_174520521
quote:
10s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 17:08 schreef DKUp het volgende:

[..]

Dan koop ik wel Ultra Sun :Y
Het verhaal schijnt twee keer zo lang te zijn. Er zal nog wel wat onbekend zijn.
Het een en ander is al bekend

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn ook niet bevestigde theorieën

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_174521216
quote:
10s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:56 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ach, buiten Pokémon Crystal, Ruby, Saphire, Emerald, FireRed en LeafGreen is alles speelbaar op de 2/3DS.
Je vergeer green :') en de pokemon hack ash quest _O_
pi_174582098
Marshadow binnen


:')
pi_174586725
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 17:22 schreef ManianMan het volgende:
Marshadow binnen


:')
Voor de pokedex
  zondag 22 oktober 2017 @ 21:22:50 #92
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_174588576
quote:
14s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:32 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

Voor de pokedex
Ik moet hem ook nog halen, inderdaad voor die reden..
pi_174590176
In maastricht kun je gewoon meerdere codes meenemen bij de intertoys.

:')
pi_174592311
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 21:22 schreef kciR het volgende:

[..]

Ik moet hem ook nog halen, inderdaad voor die reden..
Ik ga na mijn tentamens maar alle pokemon breeden voor de USUM national dex :’)

quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 21:56 schreef ManianMan het volgende:
In maastricht kun je gewoon meerdere codes meenemen bij de intertoys.

:')
Je kan een per game gebruiken, dus tenzij je meerdere games bezit heb he er weinig aan
  donderdag 26 oktober 2017 @ 02:09:56 #95
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_174663839
In Rotterdam hebben ze nog geen codes van Marshadow. -O- Bij de vestigingen van Intertoys elders in het land wel? Heb ik die Walk of Shame voor niets gelopen. :')
pi_174667619
Hebben jullie al meegekregen dat Team Rocket terugkeert in USUM? _O_

quote:
99s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 02:09 schreef Gary_Oak het volgende:
In Rotterdam hebben ze nog geen codes van Marshadow. -O- Bij de vestigingen van Intertoys elders in het land wel? Heb ik die Walk of Shame voor niets gelopen. :')
In Leeuwarden inmiddels wel :)
pi_174669203
quote:
99s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 02:09 schreef Gary_Oak het volgende:
In Rotterdam hebben ze nog geen codes van Marshadow. -O- Bij de vestigingen van Intertoys elders in het land wel? Heb ik die Walk of Shame voor niets gelopen. :')
Limburg jonguh!

_O_
  donderdag 26 oktober 2017 @ 13:09:17 #98
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_174669424
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 11:33 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
Hebben jullie al meegekregen dat Team Rocket terugkeert in USUM? _O_

[..]

In Leeuwarden inmiddels wel :)
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 12:56 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Limburg jonguh!

_O_
Godver. :'( Kunnen jullie mij twee extra codes DM'en? :@ Een voor Sun en een voor Moon. :P Mijn DM is dan wel geblokkeerd, maar ik kan ze wel gewoon lezen, alleen dus niet reageren.
pi_174670697
quote:
99s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 13:09 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

[..]

Godver. :'( Kunnen jullie mij twee extra codes DM'en? :@ Een voor Sun en een voor Moon. :P Mijn DM is dan wel geblokkeerd, maar ik kan ze wel gewoon lezen, alleen dus niet reageren.
Wat heb je in godsnaam uitgespookt dat je zoveel bans hebt :')

Ontopic: ik zit echt first class in de hype train voor USUM. CHOO-CHOO motherfucker.
  donderdag 26 oktober 2017 @ 14:28:08 #100
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_174670885
Ook wel zin in USUM ja. Ben wel heel benieuwd of er genoeg nieuwe content (+ postgame!) in zit.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_174672436
Ik denk dat USUM een spektakel wordt.
  Redactie Games donderdag 26 oktober 2017 @ 15:49:33 #102
181272 crew  Noppie2000
pi_174672470
Totaal geen interesse in US/UM :@
pi_174675740
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 15:49 schreef Noppie2000 het volgende:
Totaal geen interesse in US/UM :@
Ik wel vond moon ook goed alleen jammer dat er geen gym battles zijn. Vond het toch iets leuker...

Misschien krijgen we kanto in ultra sun/moon.

Als team rocket er in zit is dit wel een mooie game. Alleen vond het jammer dat red en blue de namen waren van de trainers. Waarom geen ash en gary :')
  donderdag 26 oktober 2017 @ 19:31:34 #104
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_174676455
Wat scans uit China(?) laten Team Rocket zien (al is hun nieuwe naam Rainbow Rocket). En Giovanni schijnt ook terug te komen. Een Grass/Poison Pokemon van Gen 1 schijnt bovendien een Alola vorm te krijgen (men vermoed Oddish). Zou wel vet zijn, mits waar _O_
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_174677018
quote:
7s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 19:31 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat scans uit China(?) laten Team Rocket zien (al is hun nieuwe naam Rainbow Rocket). En Giovanni schijnt ook terug te komen. Een Grass/Poison Pokemon van Gen 1 schijnt bovendien een Alola vorm te krijgen (men vermoed Oddish). Zou wel vet zijn, mits waar _O_
Vind die naamsveranderingen maar stom. Het is ash en niet blue. Het is gary en niet red.

Blue en red zijn pokemon games...

Het is en blijft team rocket niet rainbow rocket. De humor halen ze weg.
  donderdag 26 oktober 2017 @ 20:02:52 #106
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_174677214
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 19:54 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Vind die naamsveranderingen maar stom. Het is ash en niet blue. Het is gary en niet red.

Blue en red zijn pokemon games...

Het is en blijft team rocket niet rainbow rocket. De humor halen ze weg.
Die namen zijn toch al vanaf de eerste games zo? Zal vast een reden hebben.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_174677264
quote:
7s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 20:02 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Die namen zijn toch al vanaf de eerste games zo? Zal vast een reden hebben.
Mja maar toch klopt t niet!
pi_174677669
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 19:54 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Vind die naamsveranderingen maar stom. Het is ash en niet blue. Het is gary en niet red.

Blue en red zijn pokemon games...

Het is en blijft team rocket niet rainbow rocket. De humor halen ze weg.
Red en Blue zijn namen uit de manga. Nog origineler dus dan de tv-serie. Bovendien zijn ze niet 1 op 1 hetzelfde als Ash en Gary.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_174678734
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 19:54 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Vind die naamsveranderingen maar stom. Het is ash en niet blue. Het is gary en niet red.

Blue en red zijn pokemon games...

Het is en blijft team rocket niet rainbow rocket. De humor halen ze weg.
De npc’s heten al Red en Blue sinds Gold en Silver, dus....
pi_174678932
Heeft iedereen hier trouwens al de megastones die je via mystery gift kunt krijgen? Ze zijn tot november geldig :)
  donderdag 26 oktober 2017 @ 21:21:24 #111
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_174679420
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 21:04 schreef Franknfurter het volgende:
Heeft iedereen hier trouwens al de megastones die je via mystery gift kunt krijgen? Ze zijn tot november geldig :)
Yep. Vraag me af hoe ze dat met USUM doen, aangezien je via GTS die niet kan ruilen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  donderdag 26 oktober 2017 @ 23:56:05 #112
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_174683598
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 15:49 schreef Noppie2000 het volgende:
Totaal geen interesse in US/UM :@
Ik oorspronkelijk ook niet, maar toen bedacht ik me hoe veel plezier ik aan SuMo beloofd heb en dacht van 40 eu is het zonder meer waard om dat nog een keer te doen :P

Moet alleen wel zeggen dat ik nog maar 1 save in SuMo achter de rug heb dus ik ook al weer veel vergeten ben
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:26:34 #113
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_174690598
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 14:15 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Wat heb je in godsnaam uitgespookt dat je zoveel bans hebt :')

Ontopic: ik zit echt first class in de hype train voor USUM. CHOO-CHOO motherfucker.
Ik heb Iwanius aan het huilen gemaakt. :P

Die hype gaat een beetje aan me voorbij. ;( Mijn hoofd zit gewoon niet bij gamen de laatste tijd. Ik ga morgen nog maar eens langs de Intertoys trouwens.
pi_174691020
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 13:26 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik heb Iwanius aan het huilen gemaakt. :P

Die hype gaat een beetje aan me voorbij. ;( Mijn hoofd zit gewoon niet bij gamen de laatste tijd. Ik ga morgen nog maar eens langs de Intertoys trouwens.
Ben je inmiddels al begonnen aan Moon, Gary?
pi_174703384
Heeft iemand in dit topic een ditto uit het buitenland met goede iv’s te ruil?
  zondag 29 oktober 2017 @ 01:02:03 #116
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_174726479
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 13:51 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

Ben je inmiddels al begonnen aan Moon, Gary?
Nope. :@ Ik heb dat spel trouwens de afgelopen weken lopen resetten om al die Pikachu's te krijgen. :D
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:14:46 #117
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_174780518
Heeft er iemand nog een code voor dat event van Midnight Lycanroc van mei?
pi_174787724
quote:
11s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 15:14 schreef Gary_Oak het volgende:
Heeft er iemand nog een code voor dat event van Midnight Lycanroc van mei?
Geen code, maar ik wil hem wel met je ruilen. Hij is breedable, dus ik heb al andere hidden ability Lycanroc :D
  woensdag 1 november 2017 @ 00:02:32 #119
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_174794866
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 20:01 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

Geen code, maar ik wil hem wel met je ruilen. Hij is breedable, dus ik heb al andere hidden ability Lycanroc :D
Ik heb er in principe al eentje voor Sun, maar wil er ook een voor Moon. :') Trouwens, van het weekend naar een ander Intertoys gegaan en deze keer was de Walk of Shame gelukkig niet voor niets geweest. :Y)
pi_174824417
Bijna alle legendarische Pokémon en villains.......
SOONY
pi_174825787
Ultra Sun/Moon Hype!!!
I don't have super powers!
But I can kick your ass!
pi_174825874
10 november weer nieuwe informatie...
SOONY
pi_174826208
Wel cool dat Giovanni Mewtwo heeft. Eindelijk.

Het werd tijd.
pi_174826839
Het is me trouwens opgevallen dat Archie en Maxie er uit zien als in RS en niet als in ORAS :D
pi_174826919
Ik weet niet of ik ultimate moet halen...
pi_174827556
quote:
11s.gif Op donderdag 2 november 2017 14:29 schreef DKUp het volgende:
Bijna alle legendarische Pokémon en villains.......
Betekent dit dat we een national dex krijgen? :D
pi_174828668
Wel leuk dat alle slechteriken er zijn. Ik heb alleen geen 3DS.. ;( dit zal wel het laatste spel worden van Pokémon op deze handheld.

RPG op de switch wacht ik nog op. Ik verwacht dan betere graphics

quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 15:57 schreef Bananenpap het volgende:
Ultra Sun/Moon wordt denk ik de eerste Pokémon die ik oversla. Voel er echt helemaal niets bij en vond Sun/Moon ook aal uitermate teleurstellend.
Als ik de trailer mag geloven en de informatie die tot nu toe uit is is er een HOOP te doen. Wat toch belangrijk is bij Pokémon.

Alleen kut dat Hard mode niet beschikbaar is. Dit is toch wel heel populair onder de veteranen.

[ Bericht 30% gewijzigd door KingRoland op 02-11-2017 18:26:27 ]
pi_174828709
quote:
14s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:54 schreef DKUp het volgende:
Pokemon US/UM will be the last Pokemon RPGs for 2/3DS
http://www.ign.com/articl(...)pokemon-rpgs-for-3ds
Eindelijk _O_
ik hoop zoiets op de Switch.

Ow en ik heb verder niets met Alola :P hopelijk dat de volgende regio weer gewoon steden zijn
pi_174828831
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 18:23 schreef KingRoland het volgende:

[..]

ik hoop zoiets op de Switch.

Ow en ik heb verder niets met Alola :P hopelijk dat de volgende regio weer gewoon steden zijn
Ja idd. Hopelijk stoppen ze stiekem kanto erin :') er zijn toch referenties daartoe.

:')
pi_174828852
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 18:23 schreef KingRoland het volgende:

[..]

ik hoop zoiets op de Switch.

Ow en ik heb verder niets met Alola :P hopelijk dat de volgende regio weer gewoon steden zijn
Ziet er echt mooi uit _O_
SOONY
pi_174828857
quote:
11s.gif Op donderdag 2 november 2017 14:29 schreef DKUp het volgende:
Bijna alle legendarische Pokémon en villains.......
alle legendarische pokémon zijn denk ik beschikbaar, alleen geen mythische pokémons(mew, deoxys, jirachi, celebi enz.. enz..) wat logisch is
pi_174828861
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 18:28 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Ja idd. Hopelijk stoppen ze stiekem kanto erin :') er zijn toch referenties daartoe.

:')
Dat zou echt baas zijn _O_
SOONY
pi_174828870
-

[ Bericht 100% gewijzigd door KingRoland op 02-11-2017 18:29:54 ]
pi_174828973
quote:
14s.gif Op donderdag 2 november 2017 18:29 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ziet er echt mooi uit _O_
ja de reden waarom ik XYZ, Sun en Moon en Omega/alpha ruby sapphire niet heb gehaald is omdat de graphics me echt stoorde. pas als ze dat aanpassen doe ik weer mee en aangezien ze naar de switch overgaan is de kans wel heel erg groot dat de graphics niet zo blurry zal zijn :)
pi_174828980
Al zit ik te denken om Sun & Moon via Citra op me laptop te spelen.
pi_174829012
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 18:34 schreef KingRoland het volgende:
Al zit ik te denken om Sun & Moon via Citra op me laptop te spelen.
Draait nog steeds niet lekker op Citra. Beter is het om je 3DS te hacken.
pi_174829049
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 18:35 schreef Atak het volgende:

[..]

Draait nog steeds niet lekker op Citra. Beter is het om je 3DS te hacken.
bij een vriendin van mij draait het gewoon wel goed, maar ze heeft ook een nieuwe laptop gekregen dus zal wel aan de specs liggen.
pi_174829082
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 18:35 schreef Atak het volgende:

[..]

Draait nog steeds niet lekker op Citra. Beter is het om je 3DS te hacken.
Lees je mee Gary?
pi_174829093
gary heeft niet weer een ban HE
pi_174829271
Sjesus dat je een pokemon hack rom draait of oude games die niet meer beschikbaar zijn op die reguliere markt is tot daaraantoe maar fucking moon en sun roms draaien!?!

Wat een arme zielen zijn hier aanwezig.

:')™ ×1000
pi_174829542
quote:
12s.gif Op donderdag 2 november 2017 18:39 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

Lees je mee Gary?
Gary gaf het zelf toe dat hij het doet.
pi_174829684
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 19:02 schreef Atak het volgende:

[..]

Gary gaf het zelf toe dat hij het doet.
Heb je ondanks herhaalde verzoeken geen bewijs van geleverd

quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 18:48 schreef ManianMan het volgende:
Sjesus dat je een pokemon hack rom draait of oude games die niet meer beschikbaar zijn op die reguliere markt is tot daaraantoe maar fucking moon en sun roms draaien!?!

Wat een arme zielen zijn hier aanwezig.

:')™ ×1000
Je hebt helemaal gelijk
pi_174829825
quote:
15s.gif Op donderdag 2 november 2017 19:07 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

Heb je ondanks herhaalde verzoeken geen bewijs van geleverd

[..]

Je hebt helemaal gelijk
Dat moet hij zelf leveren maar hij draait er steeds omheen.
pi_174830084
Zal die oude bosses een soort battlethree worden? Denk haast van wel
pi_174830320
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 19:24 schreef Vlaggenroof het volgende:
Zal die oude bosses een soort battlethree worden? Denk haast van wel
In SM is er al een Battle Tree, in USUM komt er een Battle Factory
  donderdag 2 november 2017 @ 20:07:50 #147
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_174831123
Ik vind de graphics van Sun/Moon echt wel prima hoor. Knap dat ze nog zoveel uit de 3DS kunnen persen. Meer is gewoon niet mogelijk.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_174835514
Mwah... Beetje herhaling van zetten (ORAS). Ik wil nieuwe Pokémon! :'(

Heb het spel al wel besteld, though :P Maar héél enthousiast ben ik nog steeds niet. Alles ziet er erg matig uit en Alola is gewoon saai. Bleh!
  vrijdag 3 november 2017 @ 01:43:51 #149
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_174837853
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 19:02 schreef Atak het volgende:

[..]

Gary gaf het zelf toe dat hij het doet.
Weet je zeker dat je weer wil beginnen, jongetje? Zolang je geen bewijs hebt van waar ik zou hebben toegegeven dat ik aan piraterij doe (zoals een link naar een post of een screenshot ervan), kan je beter je mond houden. Je maakt jezelf keer op keer belachelijk en verziekt het topic. Het tegenbewijs heb ik overigens al geleverd: een paar topics terug netjes een paar foto's gepost van een deel van mijn collectie met een briefje met jouw naam erop. Dat jij dan geen vent bent die zijn ongelijk wil toegeven en juist degene bent die eromheen draait, tja.
pi_174839606
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 november 2017 01:43 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Weet je zeker dat je weer wil beginnen, jongetje? Zolang je geen bewijs hebt van waar ik zou hebben toegegeven dat ik aan piraterij doe (zoals een link naar een post of een screenshot ervan), kan je beter je mond houden. Je maakt jezelf keer op keer belachelijk en verziekt het topic. Het tegenbewijs heb ik overigens al geleverd: een paar topics terug netjes een paar foto's gepost van een deel van mijn collectie met een briefje met jouw naam erop. Dat jij dan geen vent bent die zijn ongelijk wil toegeven en juist degene bent die eromheen draait, tja.
Eerst het bewijs leveren dat je het niet heb gedaan. Jaren terug was je er heel open over dat je emulators gebruikte. Nu kan je wel zo opgewonden doen maar zo lang je geen bewijs levert dan is het gewoon gebakken lucht.
pi_174840585
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 09:09 schreef Atak het volgende:

[..]

Eerst het bewijs leveren dat je het niet heb gedaan. Jaren terug was je er heel open over dat je emulators gebruikte. Nu kan je wel zo opgewonden doen maar zo lang je geen bewijs levert dan is het gewoon gebakken lucht.
Hoe wilt ie bewijs leveren hiervoor?

Ik kan mijn 3ds collectie eens online gooien. Die kan volgens mij niet geevenaard worden hier.


:')
  vrijdag 3 november 2017 @ 11:57:10 #152
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_174842095
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 09:09 schreef Atak het volgende:

[..]

Eerst het bewijs leveren dat je het niet heb gedaan. Jaren terug was je er heel open over dat je emulators gebruikte. Nu kan je wel zo opgewonden doen maar zo lang je geen bewijs levert dan is het gewoon gebakken lucht.
Je wordt met elke post dommer. _O- Hoe kan ik bewijs leveren dat ik nooit een moord heb gepleegd? Hoe kan ik bewijs leveren dat net niet gepoept heb? Daarbij maak jij uit het niets die brutale claim en in de normale gang van zaken geldt "Wie eist, die bewijst" en "Onschuldig tot het tegendeel bewezen is". Jij bent er zo 100% zeker van dat ik het ooit heb gezegd, dus kom maar op met het bewijs daarvoor. Er bestaan meerdere zoekfuncties op FOK!, dus succes. Ik kan nu ook claimen dat jij óóit in je hele leven iemand verkracht hebt, hoe wil je daar tegenbewijs voor leveren? Tering, wat ben jij achterlijk. Kijk, ik begrijp dat je met je verknipte narcistische persoonlijkheid geen ongelijk kunt dragen en je je daardoor steeds meer in labiele bochten wringt om eronderuit te komen. Maar op een gegeven moment is het tijd om uit de puberteit te komen. :*
  Eindredactie Games vrijdag 3 november 2017 @ 12:18:02 #153
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_174842407
notthisshitagain.jpg
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 3 november 2017 @ 12:21:36 #154
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_174842472
quote:
9s.gif Op vrijdag 3 november 2017 12:18 schreef 2dope het volgende:
notthisshitagain.jpg
Sorry, maar ik kwam vannacht thuis, opende even snel FOK! en las weer dat hij het wederom niet meer kon laten. Heb ook wel wat beters te doen, maar hij begon. :')
pi_174843259
Je merkt wel dat Pokémon een écht kinderspel is, hč :')
pi_174843380
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 13:06 schreef Unites het volgende:
Je merkt wel dat Pokémon een écht kinderspel is, hč :')
quote:
9s.gif Op vrijdag 3 november 2017 12:21 schreef Gary_Oak het volgende:

, maar hij begon. :')
pi_174843401
Oh boy
SOONY
  vrijdag 3 november 2017 @ 13:35:43 #158
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_174843798
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 13:06 schreef Unites het volgende:
Je merkt wel dat Pokémon een écht kinderspel is, hč :')
quote:
18s.gif Op vrijdag 3 november 2017 13:12 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]


[..]

Moest lachen. :D
pi_174844122
quote:
18s.gif Op vrijdag 3 november 2017 13:12 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]


[..]

Dat bedoel ik precies inderdaad :')
#niveau
pi_174844857
Gary staat bekent om zijn verhaal steeds te editen. Als je kijkt naar zijn oude Posts zegt hij dat hij emulators heeft geprobeerd maar toen ik hem daar op aan sprak had hij die posts veranderd. Begin te twijfelen aan zijn psychologische gezondheid omdat hij zo veel liegt. Nu zal hij ook wel weer een verhaaltje klaar hebben en zoals altijd op de persoon aanvallen want argumenten heeft hij niet.
  Eindredactie Games vrijdag 3 november 2017 @ 14:30:12 #161
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_174844928
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 14:26 schreef Atak het volgende:
Gary staat bekent om zijn verhaal steeds te editen. Als je kijkt naar zijn oude Posts zegt hij dat hij emulators heeft geprobeerd maar toen ik hem daar op aan sprak had hij die posts veranderd. Begin te twijfelen aan zijn psychologische gezondheid omdat hij zo veel liegt. Nu zal hij ook wel weer een verhaaltje klaar hebben en zoals altijd op de persoon aanvallen want argumenten heeft hij niet.
Jij uit een beschuldiging die je niet kunt onderbouwen met bewijs. Dat is smaad en bovendien heeft het geen plaats in dit topic. Voortzetting van deze 'discussie' mag per DM, hier wordt het vanaf nu verwijderd.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_174845093
quote:
4s.gif Op vrijdag 3 november 2017 14:30 schreef 2dope het volgende:

[..]

Jij uit een beschuldiging die je niet kunt onderbouwen met bewijs. Dat is smaad en bovendien heeft het geen plaats in dit topic. Voortzetting van deze 'discussie' mag per DM, hier wordt het vanaf nu verwijderd.
Ik zal er ook niet meer op in gaan. Grappige is dat hij mij altijd beschuldigd dat ik geen een originele Pokemon spel heb. En bewijs van zijn beschuldigingen heeft hij natuurlijk niet. Toen heb ik een screenshot laten zien van alle spellen die ik gewoon origineel heb maar hij blijft maar doorgaan terwijl hij het zelf stiekem doet. In ieder geval dit is mijn laatste bericht hierover.
pi_174845188
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 14:36 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik zal er ook niet meer op in gaan. Grappige is dat hij mij altijd beschuldigd dat ik geen een originele Pokemon spel heb. En bewijs van zijn beschuldigingen heeft hij natuurlijk niet. Toen heb ik een screenshot laten zien van alle spellen die ik gewoon origineel heb maar hij blijft maar doorgaan terwijl hij het zelf stiekem doet. In ieder geval dit is mijn laatste bericht hierover.
Wat boeit het überhaupt? Waar mensen zich druk om kunnen maken zeg :') Net een kinderklasje!
  vrijdag 3 november 2017 @ 14:41:58 #164
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_174845210
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 14:26 schreef Atak het volgende:
Gary staat bekent om zijn verhaal steeds te editen. Als je kijkt naar zijn oude Posts zegt hij dat hij emulators heeft geprobeerd maar toen ik hem daar op aan sprak had hij die posts veranderd. Begin te twijfelen aan zijn psychologische gezondheid omdat hij zo veel liegt. Nu zal hij ook wel weer een verhaaltje klaar hebben en zoals altijd op de persoon aanvallen want argumenten heeft hij niet.
Posts zijn niet meer te bewerken na 48 uur en sowieso niet in gesloten topics. Hier heb je wederom twee argumenten. Ik geef je in elke reactie valide argumenten om je vervolgens een persoonlijke trap na te geven inderdaad. Jij komt met een zwaktebod van "Hij liegt en het ligt aan zijn psychische gezondheid". Als dat geen persoonlijke aanval zonder argumenten is ...
pi_174845265
Goed, als we die discussie en de persoonlijke aanvallen weer kunnen staken.
pi_174845267
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 november 2017 14:41 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Posts zijn niet meer te bewerken na 48 uur en sowieso niet in gesloten topics. Hier heb je wederom twee argumenten. Ik geef je in elke reactie valide argumenten om je vervolgens een persoonlijke trap na te geven inderdaad. Jij komt met een zwaktebod van "Hij liegt en het ligt aan zijn psychische gezondheid". Als dat geen persoonlijke aanval zonder argumenten is ...
Bewijs dat ik geen originele Pokemon spellen heb jij ook niet terwijl je die beschuldigingen wel telkens maakt.
  vrijdag 3 november 2017 @ 14:47:08 #167
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_174845332
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 14:44 schreef Atak het volgende:

[..]

Bewijs dat ik geen originele Pokemon spellen heb jij ook niet terwijl je die beschuldigingen wel telkens maakt.
Je hebt het zelf trots toegegeven een paar topics terug. Heb het meerdere keren cross-topic gequot, maar dan negeer je het. Wil je dat ik het weer doe? Moet je wel even wachten tot vanavond wanneer ik achter een pc zit, want vanaf mobiel lukt het niet.
pi_174845372
Guys, Ik meen het, het is klaar nu. Stoppen met het gekibbel a.u.b.
  vrijdag 3 november 2017 @ 14:51:43 #169
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_174845432
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 14:48 schreef STING het volgende:
Guys, Ik meen het, het is klaar nu. Stoppen met het gekibbel a.u.b.
Ja sorry, maar ik kan niet tegen smaad, zeker niet in een reeks waar ik me de afgelopen jaren hard voor heb ingezet. Je bent toch mod? Het staat je vrij om de boel te verwijderen, maar squash het dan wel goed.
pi_174845543
quote:
15s.gif Op vrijdag 3 november 2017 14:51 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ja sorry, maar ik kan niet tegen smaad, zeker niet in een reeks waar ik me de afgelopen jaren hard voor heb ingezet. Je bent toch mod? Het staat je vrij om de boel te verwijderen, maar squash het dan wel goed.
Dat snap ik, onterecht ergens van beschuldigd worden sucks.
Ik was vooralsnog niet van plan iets te verwijderen, aangezien jullie er inmiddels een hele discussie over hebben gehad.
pi_174845683
quote:
15s.gif Op vrijdag 3 november 2017 14:51 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ja sorry, maar ik kan niet tegen smaad, zeker niet in een reeks waar ik me de afgelopen jaren hard voor heb ingezet. Je bent toch mod? Het staat je vrij om de boel te verwijderen, maar squash het dan wel goed.
Waarom beschuldig jij andere mensen dan wel zonder bewijs(dat ik geen originele spellen heb)? Lekker weer de slachtofferrol spelen om jezelf onschuldig te verklaren.
  vrijdag 3 november 2017 @ 15:14:52 #172
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_174845829
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 14:57 schreef STING het volgende:

[..]

Dat snap ik, onterecht ergens van beschuldigd worden sucks.
Ik was vooralsnog niet van plan iets te verwijderen, aangezien jullie er inmiddels een hele discussie over hebben gehad.
Het staat je vrij om dat zelf te bepalen, jij behoort tot de crew. :)

quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 15:06 schreef Atak het volgende:

[..]

Waarom beschuldig jij andere mensen dan wel zonder bewijs? Lekker weer de slachtofferrol spelen om jezelf onschuldig te verklaren.
Ach, ga je weer posts negeren als het je niet uitkomt? Scroll ietsjes verder omhoog en daar staat letterlijk de vraag of je wil dat ik je trotse bekentenis dat je aan piraterij doet weer mag gaan cross-quoten uit een vorig topic uit deze reeks. Nu nog maar eens dezelfde vraag: zal ik dat weer doen als ik vanavond achter een pc zit?
pi_174845861
Even ontopic: Shiny Silvally van level 100 is te downloaden bij Game Mania via Nintendo Zone
  vrijdag 3 november 2017 @ 15:18:41 #174
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_174845896
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 november 2017 15:16 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
Even ontopic: Shiny Silvally van level 100 is te downloaden bij Game Mania via Nintendo Zone
Zijn er ook papieren vouchers te krijgen bij andere winkels? Vind het jammere van de Nintendo Zone dat je maar één code kunt krijgen.
pi_174845976
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 15:18 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Zijn er ook papieren vouchers te krijgen bij andere winkels? Vind het jammere van de Nintendo Zone dat je maar één code kunt krijgen.
Voor zover ik weet niet. Maar als je een tweede nintendo hebt kan je wel twee Silvally krijgen. Bij vouchers daarentegen kan je maar een voucher per game gebruiken, dus dit kan in je voordeel werken.
  vrijdag 3 november 2017 @ 15:28:49 #176
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_174846056
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 november 2017 15:24 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

Voor zover ik weet niet. Maar als je een tweede nintendo hebt kan je wel twee Silvally krijgen. Bij vouchers daarentegen kan je maar een voucher per game gebruiken, dus dit kan in je voordeel werken.
Maar alle codes kun je toch maar eens per game gebruiken, ongeacht hoe je ze gekregen hebt?
pi_174846120
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 november 2017 15:28 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Maar alle codes kun je toch maar eens per game gebruiken, ongeacht hoe je ze gekregen hebt?
Dat is een vraag waar ik geen antwoord op heb
  vrijdag 3 november 2017 @ 15:36:59 #178
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_174846182
quote:
5s.gif Op vrijdag 3 november 2017 15:32 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

Dat is een vraag waar ik geen antwoord op heb
Als het goed is, kan dat niet. Daarom heb ik Moon de afgelopen weken 6 keer gereset om 'PIKACHU20' opnieuw te gebruiken. :P
pi_174846257
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 november 2017 15:36 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Als het goed is, kan dat niet. Daarom heb ik Moon de afgelopen weken 6 keer gereset om 'PIKACHU20' opnieuw te gebruiken. :P
Ash’ Pikachu krijg je dan ook door middel van ene code. Ik weet dat pokemon die je door middel van codes krijgt, maar een keer per game kan krijgen.

Hoe het zit met pokemon die je krijgt door middel van Nintendo Zone, weet ik niet.
  vrijdag 3 november 2017 @ 15:47:20 #180
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_174846326
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 15:42 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

Ash’ Pikachu krijg je dan ook door middel van ene code. Ik weet dat pokemon die je door middel van codes krijgt, maar een keer per game kan krijgen.

Hoe het zit met pokemon die je krijgt door middel van Nintendo Zone, weet ik niet.
Oh, maar via de Nintendo Zone krijg je dus ook een code hč, je krijgt die Pokémon niet direct gedownload naar je game. Vandaar dat ik vroeg of er papieren vouchers te krijgen zijn, want dan kun je meer codes krijgen.
pi_174847035
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 november 2017 15:14 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Het staat je vrij om dat zelf te bepalen, jij behoort tot de crew. :)

[..]

Ach, ga je weer posts negeren als het je niet uitkomt? Scroll ietsjes verder omhoog en daar staat letterlijk de vraag of je wil dat ik je trotse bekentenis dat je aan piraterij doet weer mag gaan cross-quoten uit een vorig topic uit deze reeks. Nu nog maar eens dezelfde vraag: zal ik dat weer doen als ik vanavond achter een pc zit?
Je zegt dat je smaad akelig vind en nu doe je het zelf. Wat een onzin weer.
pi_174847338
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 16:27 schreef Atak het volgende:

[..]

Je zegt dat je smaad akelig vind en nu doe je het zelf. Wat een onzin weer.
* zucht *
  vrijdag 3 november 2017 @ 16:46:16 #183
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_174847406
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 16:27 schreef Atak het volgende:

[..]

Je zegt dat je smaad akelig vind en nu doe je het zelf. Wat een onzin weer.
Het is geen smaad als het waar is en ik er bewijs voor heb. Dus! Derde keer dat ik het nu vraag: zal ik je trotse bekentenis een paar topics terug van deze reeks van dat je aan piraterij doet hier gaan cross-quoten?

Ja of nee. Zo ingewikkeld is het niet. :')
pi_174847695
Ik pak er even een bakje popcorn bij. Puur genieten dit.
pi_174848010
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 november 2017 16:46 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Het is geen smaad als het waar is en ik er bewijs voor heb. Dus! Derde keer dat ik het nu vraag: zal ik je trotse bekentenis een paar topics terug van deze reeks van dat je aan piraterij doet hier gaan cross-quoten?

Ja of nee. Zo ingewikkeld is het niet. :')
Je zegt telkens dat je bewijs hebt maar het blijft maar alleen bij woorden. Ik ben nu echt te twijfelen aan jouw geestelijke gezondheid.

Als je bewijs had dan had je het al geleverd.
  vrijdag 3 november 2017 @ 17:19:37 #186
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_174848032
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 17:18 schreef Atak het volgende:

[..]

Je zegt telkens dat je bewijs hebt maar het blijft maar alleen bij woorden. Ik ben nu echt te twijfelen aan jouw geestelijke gezondheid.
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 november 2017 16:46 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Derde Vierde keer dat ik het nu vraag: zal ik je trotse bekentenis een paar topics terug van deze reeks van dat je aan piraterij doet hier gaan cross-quoten?

Ja of nee. Zo ingewikkeld is het niet. :')
pi_174848170
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 november 2017 17:19 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]


[..]

  vrijdag 3 november 2017 @ 17:31:26 #188
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_174848217
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 17:28 schreef SarCastro het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-

Nee nee, ik wil expliciete toestemming. Eens kijken of ie het aandurft.
pi_174851803
:')
pi_174854778
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 20:37 schreef Unites het volgende:
:')
pi_174855086
Zo als ik al zei wat een arme zielen zijn hier aanwezig :')
pi_174855222
Mogen hier ook fanmade spellen besproken worden? Ben net begonnen met een Nuzlocke in Pokemon Insurgence en dat is... interessant. Ben m'n starter al kwijt door een inschattingsfoutje :')
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_174859092
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 22:52 schreef ManianMan het volgende:
Zo als ik al zei wat een arme zielen zijn hier aanwezig :')
+1
pi_174859144
Ze moeten echt een remake van een remake maken van Heart Gold, Soul Silver
pi_174859359
Morgen naar Pokémon: I Choose You! voor de QR code voor Pikachu. :s)
pi_174860121
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 08:54 schreef EdwardTheodoreGein het volgende:
Ze moeten echt een remake van een remake maken van Heart Gold, Soul Silver
Ik hoop dat de eerste Switch titel terug gaat naar de eerste drie/vier regio’s of een nieuwe en oude regio :P
SOONY
  zaterdag 4 november 2017 @ 15:26:04 #197
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_174864316
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 november 2017 09:28 schreef Syntos het volgende:
Morgen naar Pokémon: I Choose You! voor de QR code voor Pikachu. :s)
Zou je me kunnen laten weten of je een unieke code krijgt of dat ze allemaal hetzelfde zijn? In het laatste geval zal die code vast wel een keer online komen.
pi_174870482
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 november 2017 10:51 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ik hoop dat de eerste Switch titel terug gaat naar de eerste drie/vier regio’s of een nieuwe en oude regio :P
Als dat gebeurd moet ik wel de switch kopen
pi_174877433
PRELOAD BESCHIKBAAR

:')
pi_174888039
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 08:33 schreef ManianMan het volgende:
PRELOAD BESCHIKBAAR

:')
Volgens mij is iedereen al bezig

:')
  zondag 5 november 2017 @ 18:26:53 #201
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_174888314
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 18:17 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Volgens mij is iedereen al bezig

:')
Ik heb geen idee waar je het over hebt.
pi_174888340
quote:
11s.gif Op zondag 5 november 2017 18:26 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik heb geen idee waar je het over hebt.
Idem hier
pi_174888384
Je kunt ultra sun of moon preloaden op de 3ds en dus spelen dacht ik!?!

:')
pi_174888428
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 18:29 schreef ManianMan het volgende:
Je kunt ultra sun of moon preloaden op de 3ds en dus spelen dacht ik!?!

:')
Preloaden ja, spelen nee
pi_174888465
quote:
13s.gif Op zondag 5 november 2017 18:31 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

Preloaden ja, spelen nee
Ow oke :( jammer. Heb de 3ds niet bij me... Daarom dacht ik dat het een demo was.

:')
pi_174889756
Naar de film geweest, je krijgt een pakje waar een kaart in zit en een qr code voor ultra moon en ultra sun. Pikachu met ash film pet
pi_174889817
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 november 2017 15:26 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Zou je me kunnen laten weten of je een unieke code krijgt of dat ze allemaal hetzelfde zijn? In het laatste geval zal die code vast wel een keer online komen.
Helaas, lijkt op een unieke code.
pi_174890041
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 19:30 schreef Vlaggenroof het volgende:
Naar de film geweest, je krijgt een pakje waar een kaart in zit en een qr code voor ultra moon en ultra sun. Pikachu met ash film pet
En? Leuke film?
  zondag 5 november 2017 @ 20:16:10 #209
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_174890796
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 19:34 schreef Syntos het volgende:

[..]

Helaas, lijkt op een unieke code.
Godver, ik vind naar de Intertoys om voor zo'n code te vragen al een grote stap. :') Heb je toevallig een nichtje die ik kan lenen als alibi voor mijn bezoek aan die film? _O-
pi_174890876
quote:
10s.gif Op zondag 5 november 2017 20:16 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Godver, ik vind naar de Intertoys om voor zo'n code te vragen al een grote stap. :') Heb je toevallig een nichtje die ik kan lenen als alibi voor mijn bezoek aan die film? _O-
Dat is nog enger. Zo’n oude vent met een jong meisje.
  zondag 5 november 2017 @ 20:53:56 #211
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_174891822
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 20:18 schreef Atak het volgende:

[..]

Dat is nog enger. Zo’n oude vent met een jong meisje.
Begin je weer?
pi_174892937
quote:
7s.gif Op zondag 5 november 2017 20:53 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Begin je weer?
Atak heeft wel een punt
pi_174892947
Kleine twee weken tot USUM :) :D
  zondag 5 november 2017 @ 21:46:06 #214
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_174893231
quote:
14s.gif Op zondag 5 november 2017 21:36 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

Atak heeft wel een punt
Ik ben alleen geen oude vent.
pi_174893605
quote:
10s.gif Op zondag 5 november 2017 21:46 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik ben alleen geen oude vent.
Laatst zei je nog dat je 23 was. Dat is best oud. En raar als je met een jong meisje rondloopt.
pi_174893855
quote:
14s.gif Op zondag 5 november 2017 21:36 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

Atak heeft wel een punt
Klopt rare vraag van iemand op een forum. Als je het perse wilt dan ga je toch naar de film? :')
  zondag 5 november 2017 @ 22:11:04 #217
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_174893974
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 22:00 schreef Atak het volgende:

[..]

Laatst zei je nog dat je 23 was. Dat is best oud. En raar als je met een jong meisje rondloopt.
Waar heb je dat gelezen? Of is dit wederom een uit de lucht gegrepen claim om de aandacht af te wenden van je flaters? Ik heb nog nooit mijn leeftijd ergens gepost. Maar als jij er zo zeker van bent, kan je het vast opzoeken. Je zegt zelf "laatst" dus zo lang geleden is het schijnbaar niet. Dus kom maar op met een quote van waar je dat gelezen hebt. Geef je dan ook gelijk antwoord op mijn andere vraag als je reageert?

quote:
10s.gif Op vrijdag 3 november 2017 16:46 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Derde Vierde Vijfde keer dat ik het nu vraag: zal ik je trotse bekentenis een paar topics terug van deze reeks van dat je aan piraterij doet hier gaan cross-quoten?

Ja of nee. Zo ingewikkeld is het niet. :')
  zondag 5 november 2017 @ 22:11:51 #218
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_174894001
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 22:07 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Klopt rare vraag van iemand op een forum. Als je het perse wilt dan ga je toch naar de film? :')
Leer PI's lezen en cynisme herkennen, man. :')
pi_174894224
quote:
9s.gif Op zondag 5 november 2017 22:11 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Leer PI's lezen en cynisme herkennen, man. :')
Pis is voor de wc en cynisme voor de cinema. :')
  zondag 5 november 2017 @ 22:23:01 #220
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_174894320
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 22:19 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Pis is voor de wc en cynisme voor de cinema. :')
:')
pi_174896008
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 22:07 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Klopt rare vraag van iemand op een forum. Als je het perse wilt dan ga je toch naar de film? :')
Dacht ik ook. Gezien hij schaamt om alleen te gaan roept dat vraagtekens op.
  zondag 5 november 2017 @ 23:50:12 #222
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_174896155
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 23:42 schreef Atak het volgende:

[..]

Dacht ik ook. Gezien hij schaamt om alleen te gaan roept dat vraagtekens op.
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 november 2017 16:46 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Derde Vierde Vijfde Zesde keer dat ik het nu vraag: zal ik je trotse bekentenis een paar topics terug van deze reeks van dat je aan piraterij doet hier gaan cross-quoten?

Ja of nee. Zo ingewikkeld is het niet. :')
pi_174897027
quote:
7s.gif Op zondag 5 november 2017 19:46 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

En? Leuke film?
Voor een pokemon film was het heel verfrissend. Geen slechterik die iets van de legendarie wilt, ook wel feel good.

Sommige dingen waren wel raar, zonder teveel te spoilen..
pi_174897602
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 01:13 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Voor een pokemon film was het heel verfrissend. Geen slechterik die iets van de legendarie wilt, ook wel feel good.

Sommige dingen waren wel raar, zonder teveel te spoilen..
Vond het op zich wel een prima film op het einde na. Dat was toch te veel plot convenience zonder verdere uitleg, zelfs voor een kinderfilm.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 9% gewijzigd door Syntos op 06-11-2017 07:19:12 ]
  Redactie Games maandag 6 november 2017 @ 12:18:06 #225
181272 crew  Noppie2000
pi_174901346
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 07:14 schreef Syntos het volgende:

[..]

Vond het op zich wel een prima film op het einde na. Dat was toch te veel plot convenience zonder verdere uitleg, zelfs voor een kinderfilm.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt niet veel gekker als Pokémon-tranen die Ash kunnen ontstenen :+
pi_174950862


[ Bericht 100% gewijzigd door Syntos op 08-11-2017 22:56:39 ]
pi_174951749
quote:
7s.gif Op woensdag 8 november 2017 22:42 schreef Syntos het volgende:

:')
pi_174951837
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 07:14 schreef Syntos het volgende:

[..]

Vond het op zich wel een prima film op het einde na. Dat was toch te veel plot convenience zonder verdere uitleg, zelfs voor een kinderfilm.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_174956891
Veel nieuwe info & leaks :P

*O*
pi_174957084
Spel is helemaal gelekt
SOONY
pi_174961471
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 11:36 schreef Unites het volgende:
Veel nieuwe info & leaks :P

*O*
Ok bedankt voor het plaatsen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  dinsdag 14 november 2017 @ 16:41:40 #232
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
  dinsdag 14 november 2017 @ 18:11:39 #233
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_175070699
quote:
10s.gif Op donderdag 9 november 2017 11:45 schreef DKUp het volgende:
Spel is helemaal gelekt
En al lekker aan t spelen :P
Als iemand voorlopige mening wil weten, roep maar.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_175071306
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 november 2017 18:11 schreef Faux. het volgende:

[..]

En al lekker aan t spelen :P
Als iemand voorlopige mening wil weten, roep maar.
Duurt het nog steeds een uur voordat je bij het eerste Pokémon center komt?
  dinsdag 14 november 2017 @ 18:40:39 #235
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_175071308
HAHAHAHAHAHAHAHA

SPOILER ALERT
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_175071376
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 november 2017 18:11 schreef Faux. het volgende:

[..]

En al lekker aan t spelen :P
Als iemand voorlopige mening wil weten, roep maar.
Alles binnen de spoiler tags aub.

Helaas heb ik het voor mij al (deels) verpest door GameFAQ te lezen. -O-
  dinsdag 14 november 2017 @ 18:44:27 #237
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_175071383
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 18:40 schreef Syntos het volgende:

[..]

Duurt het nog steeds een uur voordat je bij het eerste Pokémon center komt?
Ja, tutorials zijn even lang
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  dinsdag 14 november 2017 @ 18:46:47 #238
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_175071425
quote:
8s.gif Op dinsdag 14 november 2017 18:44 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

Alles binnen de spoiler tags aub.

Helaas heb ik het voor mij al (deels) verpest door GameFAQ te lezen. -O-
Niet om een lul te zijn hoor, maar waarom lees je gamefaqs alvoor je een game die je sws wilt proberen koopt?
  dinsdag 14 november 2017 @ 18:49:35 #239
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_175071486
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 november 2017 18:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHA

SPOILER ALERT
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NEE! :'(
pi_175071562
quote:
9s.gif Op dinsdag 14 november 2017 18:49 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

NEE! :'(
Dit was ect de grootste wtf moment. In mijn bios zaten veel kinderen, maar de ohderen die er zaten schrokken er ook van inderdaad

Wtf man
  dinsdag 14 november 2017 @ 18:57:17 #241
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_175071657
quote:
9s.gif Op dinsdag 14 november 2017 18:49 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

NEE! :'(
pikachu evolved to itsbecuzu :')
  dinsdag 14 november 2017 @ 18:57:20 #242
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_175071660
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 18:52 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Dit was ect de grootste wtf moment. In mijn bios zaten veel kinderen, maar de ohderen die er zaten schrokken er ook van inderdaad

Wtf man
Daar gaat m'n jeugd. :')
  dinsdag 14 november 2017 @ 18:58:19 #243
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_175071683
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 18:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

pikachu evolved to itsbecuzu :')
:D _O-
  dinsdag 14 november 2017 @ 19:03:40 #244
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_175071783
Geen National Dex dus. Kut. Alleen in boekvorm :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_175071806
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 november 2017 18:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Niet om een lul te zijn hoor, maar waarom lees je gamefaqs alvoor je een game die je sws wilt proberen koopt?
Ik dacht ‘ff kijken, niet klikken op topics met spoilers’. Helaas zitten de meeste titels al vol met spoilers.
pi_175073725
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 november 2017 18:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHA

SPOILER ALERT
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No fucking way... :(

Hoe kunnen ze een gave serie verkloten...
pi_175074825
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 november 2017 19:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Geen National Dex dus. Kut. Alleen in boekvorm :')
Dan skip ik hem. Was er toch al niet echt in geďnteresseerd.
pi_175089485
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 20:16 schreef ManianMan het volgende:

[..]

No fucking way... :(

Hoe kunnen ze een gave serie verkloten...
Het is trouwens één zinnetje.
pi_175097670
Ze hebben Pikachu laten praten? :') :')

Waarom?
pi_175107398
Morgen _O_
pi_175107580
Ha. Wat een afgang. Treurig en hilarisch tegelijkertijd. Ik vond het al niks meer aan. Nu is het echt afgelopen.
pi_175108662
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 11:54 schreef Atak het volgende:
Ha. Wat een afgang. Treurig en hilarisch tegelijkertijd. Ik vond het al niks meer aan. Nu is het echt afgelopen.
Dit is de zoveelste keer dat je aangeeft het niet meer leuk te vinden. Toch blijf je in het topic posten.
pi_175108760
quote:
8s.gif Op donderdag 16 november 2017 12:49 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

Dit is de zoveelste keer dat je aangeeft het niet meer leuk te vinden. Toch blijf je in het topic posten.
Dat ik wat niet meer leuk vind? Ik speel op het moment Pokemon X dus mij zal je vaker terug zien of je het leuk vind of niet. :')
pi_175112259
Ik kan helaas pas zaterdag mijn pre-order van Ultra Sun ophalen. ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door Noretz op 16-11-2017 17:08:56 ]
I don't have super powers!
But I can kick your ass!
pi_175113695
Ik hoop dat ik ze hem vanavond al gaan verkopen, net zoals vorig jaar O+
pi_175114039
Damn, iemand bij mij op Facebook heeft Ultra Moon al. :o
I don't have super powers!
But I can kick your ass!
pi_175130036
Ik heb hem binnen :D
pi_175130294
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 12:11 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
Ik heb hem binnen :D
Ik moet mezelf nog van de bank hijsen om hem te halen. Beetje jammer dat gamemania hem niet even langs komt brengen.
  vrijdag 17 november 2017 @ 16:49:11 #259
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_175135052
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 november 2017 18:58 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

:D _O-
3de soft reset ultra sun, adamant litten. :6
  vrijdag 17 november 2017 @ 17:11:00 #260
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_175135348
Popplio of Rowlet? Geen idee of ik het goed spel
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  vrijdag 17 november 2017 @ 17:20:57 #261
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_175135530
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 november 2017 17:11 schreef SonicVolcano het volgende:
Popplio of Rowlet? Geen idee of ik het goed spel
In het spel zijn genoeg vervangende types te vinden voor elke starter, ik heb voor Litten gekozen omdat ik deze in moon nog niet echt gebruikt had, waar ik vw een wonder trade Popplio wel naast rowlet gekregen had.

Persoonlijk zou ik popplio kiezen vanwege de type coverage, ik vind nl dat er betere ghost pokemon te vinden zijn dan Decidueye en je kunt er meerderen vinden die precies de zelfde typing hebben (een Dhelmise of Phantump).

[ Bericht 7% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 17-11-2017 17:33:15 ]
  vrijdag 17 november 2017 @ 17:44:09 #262
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_175135958
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 november 2017 17:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

In het spel zijn genoeg vervangende types te vinden voor elke starter, ik heb voor Litten gekozen omdat ik deze in moon nog niet echt gebruikt had, waar ik vw een wonder trade Popplio wel naast rowlet gekregen had.

Persoonlijk zou ik popplio kiezen vanwege de type coverage, ik vind nl dat er betere ghost pokemon te vinden zijn dan Decidueye en je kunt er meerderen vinden die precies de zelfde typing hebben (een Dhelmise of Phantump).
Thanks! Neigde ook naar Popplio ja. Wil ook wat van Moon overplaatsen voor mijn team.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  vrijdag 17 november 2017 @ 17:50:23 #263
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_175136036
Ik ga pas overplaatsen als ik de main game uitgespeeld heb, het enige dat ik over ga plaatsen is pokerus.
pi_175136096
Als ik de main game uit heb ga ik van elke pokemon eentje breeden. Dus niet alleen Charizard, maar Charmander, Charmeleon én Charizard. :D
  vrijdag 17 november 2017 @ 17:58:16 #265
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_175136134
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 17:55 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
Als ik de main game uit heb ga ik van elke pokemon eentje breeden. Dus niet alleen Charizard, maar Charmander, Charmeleon én Charizard. :D
Grind ze.
pi_175136356
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 november 2017 17:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Grind ze.
De eerste keer dat ik zo iets van plan ben. Moon was de eerste keer dat ik de pokedex vol kreeg. :) Eigenlijks ging ik altijd na de main game de elite 4 eindeloos verslaan.
  vrijdag 17 november 2017 @ 19:11:59 #267
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_175137499
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 november 2017 16:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

3de soft reset ultra sun, adamant litten. :6
Ik had een paar weken terug ook eindelijk mijn gewilde Nature binnen. :P Wel met tussenpozen van enkele maanden, omdat ik er maar geen tijd voor had. Nu nog de tijd vinden om het spel überhaupt te spelen. :')
pi_175137520
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 november 2017 19:11 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik had een paar weken terug ook eindelijk mijn gewilde Nature binnen. :P Wel met tussenpozen van enkele maanden, omdat ik er maar geen tijd voor had. Nu nog de tijd vinden om het spel überhaupt te spelen. :')
Ben je nog werkzoekende, Gary?
  vrijdag 17 november 2017 @ 19:13:19 #269
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_175137521
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 17:55 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
Als ik de main game uit heb ga ik van elke pokemon eentje breeden. Dus niet alleen Charizard, maar Charmander, Charmeleon én Charizard. :D
Dat wil ik ook. Van elk beestje een exemplaar om de Pokédex te vullen in de toekomstige spellen.
  vrijdag 17 november 2017 @ 19:13:58 #270
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_175137537
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 19:13 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

Ben je nog werkzoekende, Gary?
Jep. Doe nu vrijwilligerswerk trouwens. Werd gek van thuiszitten.
pi_175137648
Is de game beter dan de voorganger?
pi_175137659
quote:
9s.gif Op vrijdag 17 november 2017 19:13 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Jep. Doe nu vrijwilligerswerk trouwens. Werd gek van thuiszitten.
Sympathiek. Ik wilde zeggen dat je als werkzoekende genoeg vrije tijd hebt om pokemon te spelen, maar dat argument is nu invalide :$
  vrijdag 17 november 2017 @ 19:21:01 #273
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_175137683
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 19:19 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

Sympathiek. Ik wilde zeggen dat je als werkzoekende genoeg vrije tijd hebt om pokemon te spelen, maar dat argument is nu invalide :$
Nee. :D Die sollicitatiebrieven moeten helaas ook geschreven worden. :X
  vrijdag 17 november 2017 @ 19:24:39 #274
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_175137754
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 november 2017 19:21 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Nee. :D Die sollicitatiebrieven moeten helaas ook geschreven worden. :X
Die graffitti werkt ws ook niet ook niet in je voordeel.
  vrijdag 17 november 2017 @ 19:25:52 #275
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_175137781
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 november 2017 19:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Die graffitti werkt ws ook niet ook niet in je voordeel.
Bedoel je dit?

  vrijdag 17 november 2017 @ 19:26:45 #276
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_175137799
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 november 2017 19:25 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Bedoel je dit?

[ afbeelding ]
nee meer '<naam> smells'
  vrijdag 17 november 2017 @ 19:29:29 #277
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_175137859
quote:
16s.gif Op vrijdag 17 november 2017 19:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

nee meer '<naam> smells'
Flauw, man. :D :') Anyway, bevalt Ultra Sun?
  vrijdag 17 november 2017 @ 19:31:12 #278
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_175137897
quote:
9s.gif Op vrijdag 17 november 2017 19:29 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Flauw, man. :D :') Anyway, bevalt Ultra Sun?
Ik heb mn starter en ben daarna gekapt omdat ik zo iets moet eten.
  vrijdag 17 november 2017 @ 19:32:52 #279
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_175137927
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 november 2017 19:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Ik heb mn starter en ben daarna gekapt omdat ik zo iets moet eten.
Ik moet ook maar eens die spellen snel kopen. Dadelijk mis ik nog een event. :')
  vrijdag 17 november 2017 @ 19:33:09 #280
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_175137929
of tenminste na de twee batlles met hau en het gedoe rond nebby
  vrijdag 17 november 2017 @ 19:34:33 #281
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_175137952
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 november 2017 19:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
of tenminste na de twee batlles met hau en het gedoe rond nebby
Hoelang duurt het deze keer voordat je je Starter krijgt? :X Korter of langer dan de vorige twee delen?
  vrijdag 17 november 2017 @ 19:36:30 #282
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_175137997
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 november 2017 19:34 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Hoelang duurt het deze keer voordat je je Starter krijgt? :X Korter of langer dan de vorige twee delen?
Starter krijg je voor Iki, ipv na het hele lillie stuk, meer ala gen 3/4.
  vrijdag 17 november 2017 @ 19:40:37 #283
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_175138114
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 november 2017 19:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Starter krijg je voor Iki, ipv na het hele lillie stuk, meer ala gen 3/4.
Pfieuw, hoef ik niet meer een hele dag vrij te houden. :')
pi_175138454
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 november 2017 19:32 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik moet ook maar eens die spellen snel kopen. Dadelijk mis ik nog een event. :')
Bijvoorbeeld Own Tenpo-Rockruff. Zojuist na 7 SR al de juiste nature :D
  vrijdag 17 november 2017 @ 19:56:50 #285
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_175138489
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 november 2017 19:55 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld Own Tenpo-Rockruff. Zojuist na 7 SR al de juiste nature :D
Die duurt nog tot 10 januari, dus ik heb gelukkig nog wel even. :Y
  vrijdag 17 november 2017 @ 20:11:57 #286
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_175138815
Wie zijn de starters nu?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 17 november 2017 @ 20:16:04 #287
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_175138898
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 november 2017 20:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wie zijn de starters nu?
De zelfde als in sum en moon, aleen kun je er zeg maar een half uur eerder mee aan de slag(pokeballs kijg je tijdsgewijs ongeveer op het zelfd moment(zorgt er trouwens wel voor dat het wat vloeiender verloopt))
  vrijdag 17 november 2017 @ 20:18:01 #288
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_175138941
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 november 2017 19:56 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Die duurt nog tot 10 januari, dus ik heb gelukkig nog wel even. :Y
zorg dan maar dat je zover komt dat je starter de juiste nature heeft, de vorige kostte je meer dan een half jaar.
  vrijdag 17 november 2017 @ 20:20:14 #289
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_175138987
quote:
16s.gif Op vrijdag 17 november 2017 20:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

zorg dan maar dat je zover komt dat je starter de juiste nature heeft, de vorige kostte je meer dan een half jaar.
Ja, maar ik had in dat half jaar er ook maar twee dagen aan besteed. _O- Maar in principe werkt Mystery Gift al zodra je kunt saven, dus daar maak ik me geen zorgen om. :Y
  vrijdag 17 november 2017 @ 20:26:24 #290
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_175139113
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 20:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

De zelfde als in sum en moon, aleen kun je er zeg maar een half uur eerder mee aan de slag(pokeballs kijg je tijdsgewijs ongeveer op het zelfd moment(zorgt er trouwens wel voor dat het wat vloeiender verloopt))
Oh wat saai. Weinig nieuwe Pokemon verder ook denk ik?

Wel goed dat de start is gestroomlijnd, die was zoooooo traag in S&M.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 17 november 2017 @ 20:30:19 #291
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_175139193
quote:
19s.gif Op vrijdag 17 november 2017 20:26 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Oh wat saai. Weinig nieuwe Pokemon verder ook denk ik?

Wel goed dat de start is gestroomlijnd, die was zoooooo traag in S&M.
De pokemon die zijn toegevogd zijn voornamelijk de gene die ontbraken om de dex compleet te maken, afgezien van een handjevolub/semi-(legendaries), aan de andere kant proberen ze kwa visuals wel het maximale uit de kast te halen.
  vrijdag 17 november 2017 @ 20:31:46 #292
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_175139225
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 november 2017 20:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

De pokemon die zijn toegevogd zijn voornamelijk de gene die ontbraken om de dex compleet te maken, afgezien van een handjevolub/semi-(legendaries), aan de andere kant proberen ze kwa visuals wel het maximale uit de kast te halen.
Op zich ook niet gek. Nu nog even relatief gemakkelijk geld verdienen en ondertussen full focus op Pokémon Switch. _O_
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 17 november 2017 @ 20:33:05 #293
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_175139248
quote:
19s.gif Op vrijdag 17 november 2017 20:31 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Op zich ook niet gek. Nu nog even relatief gemakkelijk geld verdienen en ondertussen full focus op Pokémon Switch. _O_
Mit de switch goed aanslaat tenminste.
  vrijdag 17 november 2017 @ 20:37:20 #294
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_175139330
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 november 2017 20:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Mit de switch goed aanslaat tenminste.
Twijfelgevalletje nog ja.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_175140450
Morgenochtend aan Ultra Sun beginnen en mijn starter zal opnieuw Litten worden.
I don't have super powers!
But I can kick your ass!
  zaterdag 18 november 2017 @ 12:04:10 #296
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_175149562
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 november 2017 19:55 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld Own Tenpo-Rockruff. Zojuist na 7 SR al de juiste nature :D
ikhad daar maar 2 SR voor nodig
  zaterdag 18 november 2017 @ 13:01:28 #297
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_175150896
Vind em nog steeds een beetje tegenvallen. K vergeet soms dat ik een nieuw spel speel ipv S/M opnieuw.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_175151676
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 november 2017 21:18 schreef Noretz het volgende:
Morgenochtend aan Ultra Sun beginnen en mijn starter zal opnieuw Litten worden.
Waarom neem je geen andere starter?
pi_175152489
quote:
5s.gif Op zaterdag 18 november 2017 13:41 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

Waarom neem je geen andere starter?
Ik ben fan van Katachtigen. ;)
I don't have super powers!
But I can kick your ass!
pi_175152626
quote:
5s.gif Op zaterdag 18 november 2017 14:33 schreef Noretz het volgende:

[..]

Ik ben fan van Katachtigen. ;)
Geen wonder dat je ultra Sun hebt.
pi_175152634
Vol
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')