abonnement Unibet Coolblue
pi_173914336
Hai!
Ik had met dit zeikverhaal ook naar het Viva forum kunnen gaan, maar ik denk dat mijn verhaal hier beter ontvangen gaat worden. *En dit forum spreekt mij ook wat meer aan na een grondige inspectie. ;)

Het verhaal in het kort, hoop ik (ik ben nogal lang van stof).

Ik ben sinds acht maanden aan het daten met een leuke man. We zien elkaar vanaf date 1 wekelijks en dat dus al voor acht maanden. In het weekend is het altijd raak, en soms ook doordeweeks op avonden of op vrije dagen. Ik heb heel wat jongens gekend, maar bij hem had ik meteen het gevoel dat het helemaal goed zit. Hij maakt een gevoel los bij mij waarvan ik eerlijk kan zeggen dat ik dat nooit eerder zo heb gevoeld. Het leek erop dat hij dat ook had. Hij liet constant weten hoe fijn hij het had en wilde vaak afspreken.

Maar het is een feit dat we al 8 maanden om elkaar heen draaien en er (nog?) geen sprake is van een relatie, want, hij wil daarmee wachten. Hij wil zich nog niet binden, en ook vindt hij dat we elkaar nog niet goed genoeg kennen. Ik ben het daar niet mee eens: we zien elkaar al vanaf date 1 elke week. Dat zijn veel afspraakjes, veel momenten samen en we hebben veel van elkaar gezien. Ik heb ook al vrienden van hem ontmoet, en een collega. Hij geeft dus tegenstrijdige signalen af: hij wil wachten met een relatie, maar geeft wel aan dat hij van mij houdt. Enzovoort.

Ik heb dit al uitgebreid besproken met vriendinnen. Conclusies: ik word aan het lijntje gehouden, het gaat om de seks, hij is een klootzak of hij heeft bindingsangst. Alles is voorbij gekomen. Ik ben geen type van de spelletjes. Als het leuk is, dan laat ik dat merken en als ik blij van je word, dan laat ik dat zien. Maar ik kom niet verder met hem en daar raakte ik ondertussen gek van. Dat heb ik hem drie maanden geleden verteld, en dat ik liever alleen ben dan steeds de wachtende idioot. Zijn *eerlijke* antwoord was dat hij bindingsangst heeft. Dat hij tijd nodig heeft, maar wel wil dat wij enkel met elkaar bezig zijn en dat het dan wel goed komt.

Een maandje later merkte ik nog geen enkel verschil. Hij wil dat het is alsof we een relatie hebben, maar wil geen relatie. Dat doet nog steeds pijn en loslaten kan ik hem niet, maar ik heb twee maanden geleden besloten dat ik mij open ga stellen voor anderen. Ik zie hem nog steeds, maar ik date nu sinds 1,5 maand ook met een andere jongen. Deze jongen wil wel verder, en is stukken serieuzer, zoals het lijkt. Maar ik kan niet helemaal eerlijk en open naar hem zijn, omdat ik ook nog de ander zie. Ik kan geen liefde van hem toelaten of verliefd worden omdat ik bezig ben met ‘De Ander’, terwijl er wel potentie is. Dat weet ik, voel ik en merk ik. Ik ben ook intiem met hem en ik merk dat ik ook gehecht raak, maar toch..

Ik blijf de andere zien, waarvan ik hoop dat hij een relatie wil, en dat belooft hij wel, maar na 8 maanden zou ik ook echt wel beter moeten weten. Heb ik seks met hem, dan ben ik helemaal gehecht en ben ik nog meer terug bij af. Ik weet wat er gaat komen: laat hem los. Maar waarom doet een man zoiets voor 8 maanden lang? Hij gooit al zijn gevoelens erin, heeft de meest bijzondere intieme seks en dan nog lijkt hij het heel makkelijk van zich af te kunnen schudden? Ik begrijp het echt niet. Om seks kan het niet gaan. Het is niet alsof ik de enige vrouw ben waar hij seks mee kan hebben. So: kan iemand mij meer wegwijs maken in het brein van mannen?
pi_173914374
Als hij niet wil, geloof hem dan.
Maakt niet uit of je zijn redenen acceptabel genoeg vindt, of niet. Kijk naar zijn gedrag: is dat iets wat jij wil? Ik geloof het niet. Maak dan (eerlijke) keuzes.

[ Bericht 71% gewijzigd door Melancholia_war op 21-09-2017 18:02:45 ]
pi_173914385
Wat een zeikverhaal. Je loopt gewoon een beetje rond te neuken en daar geef je iemand anders de schuld van.
pi_173914396
Misschien praat je teveel? 😁
pi_173914483
Maakt het waarom uit?
Ik denk dat je beter af kunt gaan op wat je voor je hebt en of je daar zelf mee verder wil of niet
Na 8 maanden is maand 9 niet opeens heel erg anders gok ik. Als jij behoefte hebt om het in een relatie te gieten en je geeft dat aan en er is geen ruimte voor die behoefte (om wat voor reden dan ook) heb je denk ik 2 opties. Nagaan of je het los kunt laten (en dan ook doen) of wat je niet los kunt laten ergens anders gaan zoeken

En ik vind daarbij ook dat als hij jou serieus zou nemen (en van plan is dat te doen) dat er na 8 maanden wel wat anders zou zijn gebeurd dan steeds het zelfde en wat hij wil
pi_173914747
Maar date hij ondertussen ook nog met andere mensen?
pi_173914780
Negeer hem eens een week en kijk wat ie zegt en doet? Dan heb je je antwoord of je verder gaat of niet
pi_173914886
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 18:22 schreef Koewam het volgende:
Negeer hem eens een week en kijk wat ie zegt en doet? Dan heb je je antwoord of je verder gaat of niet
:') Het is hier geen PUB
pi_173915029
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 18:04 schreef Allures het volgende:
Maakt het waarom uit?
Ik denk dat je beter af kunt gaan op wat je voor je hebt en of je daar zelf mee verder wil of niet
Na 8 maanden is maand 9 niet opeens heel erg anders gok ik. Als jij behoefte hebt om het in een relatie te gieten en je geeft dat aan en er is geen ruimte voor die behoefte (om wat voor reden dan ook) heb je denk ik 2 opties. Nagaan of je het los kunt laten (en dan ook doen) of wat je niet los kunt laten ergens anders gaan zoeken

En ik vind daarbij ook dat als hij jou serieus zou nemen (en van plan is dat te doen) dat er na 8 maanden wel wat anders zou zijn gebeurd dan steeds het zelfde en wat hij wil
Sterk!
Somebody that I used to know
pi_173915056
quote:
14s.gif Op donderdag 21 september 2017 18:28 schreef Monopoly het volgende:

[..]

:') Het is hier geen PUB
Als je spelletjes wil, dan kun je spelletjes krijgen.
pi_173915082
quote:
14s.gif Op donderdag 21 september 2017 18:38 schreef Koewam het volgende:

[..]

Als je spelletjes wil, dan kun je spelletjes krijgen.
En wat moet dat brengen behalve gedoe en 2 mensen die zich opvreten en niet krijgen wat ze eigenlijk wel willen
pi_173915089
Voor jezelf was het trouwens wel chiquer geweest richting die nieuwe jongen (en misschien ook wel die oude jongen) om het af te ronden voordat je verder ging. Want richting hem ben je volgens mij nog niet volledig eerlijk geweest? Dus jij durft je eigenlijk ook nog niet te binden aan die nieuwe jongen en houdt hem daardoor ook aan het lijntje? Of zie ik dat verkeerd?

Daarom vind ik die twee opties hierboven ook zo goed : wat wil je? En draag daarvan de consequenties.
Somebody that I used to know
pi_173915092
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2017 17:57 schreef machtpen het volgende:
Wat een zeikverhaal. Je loopt gewoon een beetje rond te neuken en daar geef je iemand anders de schuld van.
Wat is dit nou weer voor gekke conclusie? :?
pi_173915270
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2017 17:57 schreef machtpen het volgende:
Wat een zeikverhaal. Je loopt gewoon een beetje rond te neuken en daar geef je iemand anders de schuld van.
Dit ja. Bevestigd straks voor die jongen dat zijn bindingsangst zo gek nog niet is. Vrouwen zijn niet te vetrouwen.
pi_173915356
1 vraag, hij neukt je zeker??
pi_173915392
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 18:54 schreef hoechst het volgende:
1 vraag, hij neukt je zeker??
Ze neukt ze allebei.
  Meest relativerende user 2022 donderdag 21 september 2017 @ 19:48:21 #17
357044 Budapestenaar
pi_173916569
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 18:04 schreef Allures het volgende:
als hij jou serieus zou nemen
Ik moest lachen. :@

Maar on topic: ik zou nog eens een goed gesprek met hem voeren en duidelijkheid vragen. En misschien ook eens vertellen wat de consequenties zijn van zijn houding. Namelijk dat jij nu ook een ander aan het daten ben. Misschien dat hij zich dan realiseert wat hij straks kwijt is?
pi_173916589
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 18:56 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Ze neukt ze allebei.
_O- _O- _O- _O- _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

nou hier heb je je antwoord dus...
hij vind t wel goed zo
pi_173916767
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 18:39 schreef Allures het volgende:

[..]

En wat moet dat brengen behalve gedoe en 2 mensen die zich opvreten en niet krijgen wat ze eigenlijk wel willen
Je weet gelijk of ie wil of niet. Daaruit kun je conslusies trekken en verder met je leven.
pi_173916843
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 19:48 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik moest lachen. :@

Maar on topic: ik zou nog eens een goed gesprek met hem voeren en duidelijkheid vragen. En misschien ook eens vertellen wat de consequenties zijn van zijn houding. Namelijk dat jij nu ook een ander aan het daten ben. Misschien dat hij zich dan realiseert wat hij straks kwijt is?
Maar is dat iets wat je wel zou moeten willen? Iemand die je pas wil op het moment dat hij je dreigt kwijt te raken?
pi_173917242
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 19:48 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik moest lachen. :@

Maar on topic: ik zou nog eens een goed gesprek met hem voeren en duidelijkheid vragen. En misschien ook eens vertellen wat de consequenties zijn van zijn houding. Namelijk dat jij nu ook een ander aan het daten ben. Misschien dat hij zich dan realiseert wat hij straks kwijt is?
Dat kan ik doen! Weet niet of het wat gaat helpen. Ik begin te denken dat hij mij eigenlijk niet heel leuk vindt.
pi_173917291
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 18:04 schreef Allures het volgende:
Maakt het waarom uit?
Ik denk dat je beter af kunt gaan op wat je voor je hebt en of je daar zelf mee verder wil of niet
Na 8 maanden is maand 9 niet opeens heel erg anders gok ik. Als jij behoefte hebt om het in een relatie te gieten en je geeft dat aan en er is geen ruimte voor die behoefte (om wat voor reden dan ook) heb je denk ik 2 opties. Nagaan of je het los kunt laten (en dan ook doen) of wat je niet los kunt laten ergens anders gaan zoeken

En ik vind daarbij ook dat als hij jou serieus zou nemen (en van plan is dat te doen) dat er na 8 maanden wel wat anders zou zijn gebeurd dan steeds het zelfde en wat hij wil
Ergens anders zoeken = bij een andere man zoeken bedoel je, neem ik aan?

Daar heb je gelijk in. Het is super duidelijk, en dan toch vind ik het zo ontzettend moeilijk om het los te laten.
pi_173917305
Ongeacht of je een relatie noemt of niet, het is een relatie. Wat zou die volgende stap moeten zijn?
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  donderdag 21 september 2017 @ 20:25:30 #24
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173917330
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:23 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Ergens anders zoeken = bij een andere man zoeken bedoel je, neem ik aan?

Daar heb je gelijk in. Het is super duidelijk, en dan toch vind ik het zo ontzettend moeilijk om het los te laten.
Dat komt omdat je verliefd bent. Die roze bril bestaat echt. Gezien je reacties in dit topic ben je die al wel aardig aan het afzetten.

Eerlijk? Ik denk dat hij je ziet als een leuke bijkomstigheid. Dat hij bindingsangst heeft zou kunnen, maar ik kan me niet voorstellen dat je wel 'ik houd van je' kunt zeggen, maar geen relatie aandurft.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_173917347
Maar ze zien elkaar elk weekend én doordeweeks vaak. Dat is toch een relatie?
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_173917457
Heb je niet gewoon een relatie, zonder het naampje?

Niet chique wat je doet met date 2. Tenminste, ik neem aan dat je dit aan beiden niet hebt verteld?
  donderdag 21 september 2017 @ 20:33:03 #27
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173917484
quote:
5s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:26 schreef Voxs het volgende:
Maar ze zien elkaar elk weekend én doordeweeks vaak. Dat is toch een relatie?
Ligt eraan. Als je alleen maar seks hebt en verder weinig anders doet, dan vind ik dat geen relatie.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 21 september 2017 @ 20:33:34 #28
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173917493
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:32 schreef Dehelerambam het volgende:
Heb je niet gewoon een relatie, zonder het naampje?

Niet chique wat je doet met date 2. Tenminste, ik neem aan dat je dit aan beiden niet hebt verteld?
Ik vind t naar beide toe niet chic.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_173917534
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:33 schreef Samzz het volgende:
Ik vind t naar beide toe niet chic.
Ja dat vind ik ook! Dat bedoelde ik ook eigenlijk.
pi_173917543
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:33 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ligt eraan. Als je alleen maar seks hebt en verder weinig anders doet, dan vind ik dat geen relatie.
Ze heeft zijn vrienden ontmoet etc. Misschien is het goed dat TS aan hem vraagt wat hij onder een relatie verstaat. Misschien bedoelt hij wel: relatie=binnen afzienbare tijd samenwonen etc.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_173917564
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:19 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Dat kan ik doen! Weet niet of het wat gaat helpen. Ik begin te denken dat hij mij eigenlijk niet heel leuk vindt.
Dit dus doen. Als hij niet verder wil een jij kunt daar niet mee leven, verbreek dan ook het contact.

Dan kun je ook met de ander verder. Nu laat je het zelf er voor die ander met zo op aankomen. Maar blijkbaar vind je die eerste toch leuker.
Whatever...
  donderdag 21 september 2017 @ 20:37:48 #32
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173917590
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:35 schreef Voxs het volgende:

[..]

Ze heeft zijn vrienden ontmoet etc. Misschien is het goed dat TS aan hem vraagt wat hij onder een relatie verstaat. Misschien bedoelt hij wel: relatie=binnen afzienbare tijd samenwonen etc.
Dat zegt niet zo veel. Ik heb de vrienden van mijn fuckbuddy ook ontmoet :P.

Ik denk idd ook dat ze gewoon eens een gesprek aan moeten gaan. Hoewel ik dus het idee heb dat de meneer in kwestie TS wel lekker makkelijk vindt. Geen relatie en bijbehorende 'verplichtingen', wel de lusten. So to speak. Maar ik hoop voor TS dat ik het mis heb.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_173917671
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:37 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat zegt niet zo veel. Ik heb de vrienden van mijn fuckbuddy ook ontmoet :P.

Ik denk idd ook dat ze gewoon eens een gesprek aan moeten gaan. Hoewel ik dus het idee heb dat de meneer in kwestie TS wel lekker makkelijk vindt. Geen relatie en bijbehorende 'verplichtingen', wel de lusten. So to speak. Maar ik hoop voor TS dat ik het mis heb.
Hmm ik lees dat niet zo duidelijk uit het verhaal, maar goed.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  donderdag 21 september 2017 @ 20:44:16 #34
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173917769
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:40 schreef Voxs het volgende:

[..]

Hmm ik lees dat niet zo duidelijk uit het verhaal, maar goed.
Het maar geen relatie willen noemen vind ik wel een indicatie. Zeggen dat ie bindingsangst heeft, maar wel ik houd van je zeggen. Daarnaast lees ik ij TS haar post dat ze voornamelijk vaak seks hebben.

Ik vind t niet rijmen, zeg maar :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Meest relativerende user 2022 donderdag 21 september 2017 @ 21:06:08 #35
357044 Budapestenaar
pi_173918312
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:00 schreef Melancholia_war het volgende:

[..]

Maar is dat iets wat je wel zou moeten willen? Iemand die je pas wil op het moment dat hij je dreigt kwijt te raken?
Misschien dat hij zich dan realiseert dat hij wat meer moeite moet doen. Mensen zijn van nature gemakzuchtig. ;)
pi_173918689
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 19:48 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik moest lachen. :@

Maar on topic: ik zou nog eens een goed gesprek met hem voeren en duidelijkheid vragen. En misschien ook eens vertellen wat de consequenties zijn van zijn houding. Namelijk dat jij nu ook een ander aan het daten ben. Misschien dat hij zich dan realiseert wat hij straks kwijt is?
Ben het hiermee eens.
Aan ts: je zegt "om de seks kan het niet gaan, hij kan met andere vrouwen seks hebben" maar waarom zou hij daar moeite voor doen als hij jou al heeft? Zoals de posts hier vaak uitwijzen is een vrouw vinden alleen voor de seks moeilijk voor een man, behalve als hij betaalt. Heeft hij dus een vrouw zo ver dat ze wel seks wil maar niet per se een relatie, dan is dat zeldzaam en ideaal voor hem en een vervanging daarvoor zal hij waarschijnlijk alleen krijgen als ie het geluk heeft dat een andere vrouw verliefd op hem wordt, waarvoor hij extra moeite moet doen en geluk moet hebben. wat zorgt er precies voor dat je verliefd bent op diegene waar je nu zegmaar fuckbuddies mee bent? Waarom wel op hem en niet op die ander die serieuzer is?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  donderdag 21 september 2017 @ 21:54:24 #37
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_173919413
Heeft hij niet ook gewoon een 'Ander'?
pi_173919940
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:32 schreef Dehelerambam het volgende:
Heb je niet gewoon een relatie, zonder het naampje?

Niet chique wat je doet met date 2. Tenminste, ik neem aan dat je dit aan beiden niet hebt verteld?
Ik vind van wel. Maar als hij het niet zo wil noemen, dan is het niet zo. Ik kan hem moeilijk mijn vriend noemen als hij dat niet wil. Daarom ben ik na zoveel maanden ook verder gaan kijken, mijn hart zegt blijf vechten en mijn hoofd zegt: hij vindt je niet leuk genoeg.

Dat klopt dat het niet chique is, dat vind ik zelf ook, en daar moet snel verandering in gaan komen. Ik moet eerlijk zijn naar hem, en ook naar de ander. Maar doe dat maar eens, das best moeilijk.
pi_173920142
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:19 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Dat kan ik doen! Weet niet of het wat gaat helpen. Ik begin te denken dat hij mij eigenlijk niet heel leuk vindt.
Als hij echt verliefd op je zou zijn en echt van plan was om een liefdesrelatie met je aan te gaan dan had hij dat allang gedaan..

Hij vindt je wel leuk, alleen niet leuk genoeg voor een relatie, maar wat jullie 'hebben' wil hij ook niet kwijt.. Als je nu tegen hem zegt dat hij je helemaal kwijt zal raken als hij niet serieuzer met je wordt, dan is de kans redelijk groot dat hij ineens wel meer moeite voor je gaat doen, maar enkel totdat jij weer gelooft dat er mogelijk een echte toekomst in zit..

Op het moment dat hij iemand tegen komt waar hij wel verliefd op wordt, zet hij jou binnen notime aan de kant..
pi_173920182
Jij bent t neukertje
<hr>
pi_173920341
Waarschijnlijk een combinatie van jou net niet leuk genoeg vinden en het willen kunnen neuken van andere vrouwen.
pi_173920758
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 22:13 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Ik vind van wel. Maar als hij het niet zo wil noemen, dan is het niet zo. Ik kan hem moeilijk mijn vriend noemen als hij dat niet wil. Daarom ben ik na zoveel maanden ook verder gaan kijken, mijn hart zegt blijf vechten en mijn hoofd zegt: hij vindt je niet leuk genoeg.

Dat klopt dat het niet chique is, dat vind ik zelf ook, en daar moet snel verandering in gaan komen. Ik moet eerlijk zijn naar hem, en ook naar de ander. Maar doe dat maar eens, das best moeilijk.
Beetje karakter tonen, je bent blij als je dat uiteindelijk hebt gedaan.
Somebody that I used to know
pi_173920783
Wat ik eruit haal is dat hij je niet leuk genoeg vindt om zich aan je te binden.

Kijk naar de huidige situatie en of je die kan accepteren. Als hij een toekomst met je ziet en echt gek op je is zou hij er 100% voor gaan. Geen discussie mogelijk.

Dus of: accepteer dat hij zich niet wil binden en verwacht dan ook niet dat dat gaat gebeuren. Ga er niet op zitten wachten, probeer het niet te beïnvloeden.
Of: accepteer deze situatie niet en besluit jezelf meer waard te vinden dan in feite alleen gebruikt te worden voor de seks.
(+wat lieve dingen die hij zegt, maar daar bouw je geen toekomst mee)

Je geeft aan dat je hart zegt: "blijf vechten". Maar er is niets om voor te vechten, want er is geen relatie. Proberen hem in een relatie te 'sleuren' door 'ervoor te vechten' is een waardeloos begin van een relatie. Het is er of het is er niet.
pi_173920865
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2017 17:57 schreef machtpen het volgende:
Wat een zeikverhaal. Je loopt gewoon een beetje rond te neuken en daar geef je iemand anders de schuld van.
  donderdag 21 september 2017 @ 22:55:46 #45
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_173921039
Afscheid nemen van hem. Hoe moeilijk dat ook is. Misschien draait hij bij en gaat jij eindelijk echt voor je. Dan moet jij de keuze maken of jij dat ook nog wilt (en stoppen met de ander).
Anders: door met je leven. Sterkte de komende tijd.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 21 september 2017 @ 23:00:25 #46
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_173921129
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 19:48 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik moest lachen. :@

Maar on topic: ik zou nog eens een goed gesprek met hem voeren en duidelijkheid vragen. En misschien ook eens vertellen wat de consequenties zijn van zijn houding. Namelijk dat jij nu ook een ander aan het daten ben. Misschien dat hij zich dan realiseert wat hij straks kwijt is?
Ik denk dat hij haar voor de leuk ziet en het hem vrij weinig zal doen als ze zoiets verteld. Het is niet voor niets dat de situatie hetzelfde is na 8 maanden. Beter maakt TS het met man A uit en gaat voor man B, die er wel serieuze intenties op na schijnt te houden. Ook is dat eerlijker toe naar man B.
  Meest relativerende user 2022 donderdag 21 september 2017 @ 23:02:43 #47
357044 Budapestenaar
pi_173921168
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 23:00 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Ik denk dat hij haar voor de leuk ziet en het hem vrij weinig zal doen als ze zoiets verteld. Het is niet voor niets dat de situatie hetzelfde is na 8 maanden. Beter maakt TS het met man A uit en gaat voor man B, die er wel serieuze intenties op na schijnt te houden. Ook is dat eerlijker toe naar man B.
Als ze dat gesprek heeft en dat is zijn reactie, weet ze tenminste waar ze aan toe is. Dan kan ze voluit gaan voor kandidaat B.
pi_173921257
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 23:00 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Ik denk dat hij haar voor de leuk ziet en het hem vrij weinig zal doen als ze zoiets verteld. Het is niet voor niets dat de situatie hetzelfde is na 8 maanden. Beter maakt TS het met man A uit en gaat voor man B, die er wel serieuze intenties op na schijnt te houden. Ook is dat eerlijker toe naar man B.
Nog beter maakt TS het uit met A en speelt ze open kaart toe naar B zodat hij de kans heeft om te bedenken wat hij eigenlijk van de situatie vindt. Ik zou in ieder geval wel willen horen dat ik tweede keuze ben. Dan kan ik bedenken of ik dat acceptabel vind. Maar dan liggen de kaarten in ieder geval open en kan je tenminste eerlijk bedenken of /hoe je verder wilt met elkaar.
Somebody that I used to know
  donderdag 21 september 2017 @ 23:36:20 #49
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_173922084
Ik zou een ultimatum stellen. Na 8 maanden. Of relatie of jij gaat verder. Zonder of met hem. Aan hem de keus.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_173922232
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 18:19 schreef Angel-Joy het volgende:
Maar date hij ondertussen ook nog met andere mensen?
Ik kan het niet zeggen. Hij zégt van niet, hamert op exclusiviteit. Maar ik ben inmiddels zover dat ik dat niet helemaal geloof. Seks heeft hij denk ik ook wel met anderen denk ik. Hij stapt regelmatig, is knap en gewild, 1+1=...

Dat denk ik nu.
pi_173922286
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:19 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Dat kan ik doen! Weet niet of het wat gaat helpen. Ik begin te denken dat hij mij eigenlijk niet heel leuk vindt.
Dit

Als hij (nummer 1) best wel een relatie wil en jou relatiemateriaal vindt en tevens niet het idee heeft dat hij makkelijk een net zo leuke vrouw als jij kan vinden, dan gaat hij echt wel een relatie met je aan.
Dat doet hij echter niet dus, op minstens 1 van die drie punten loopt het spaak. Punten waarvan ik niet denk dat jij ze makkelijk kan veranderen voor hem.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_173922408
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 23:45 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Ik kan het niet zeggen. Hij zégt van niet, hamert op exclusiviteit. Maar ik ben inmiddels zover dat ik dat niet helemaal geloof. Seks heeft hij denk ik ook wel met anderen denk ik. Hij stapt regelmatig, is knap en gewild, 1+1=...

Dat denk ik nu.
Wake up.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 22:21 schreef Dawnbreaker het volgende:
Jij bent t neukertje
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_173922417
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:19 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Dat kan ik doen! Weet niet of het wat gaat helpen. Ik begin te denken dat hij mij eigenlijk niet heel leuk vindt.
Neem het hem eens kwalijk. Hij hamert op exclusiviteit, jij wil een relatie en jij bent degene die met andere mannen bezig is.

Ik zou ook geen relatie met je nemen :) .
pi_173922437
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 23:54 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Wake up.

[..]

Welk bewijs heb je daarvoor? Leuk dat TS met een zielig zeikverhaal komt, maar blijf even bij de feiten. TS wil een relatie, TS is bezig met andere mannen. Zeker relatiemateriaal ja.
pi_173922466
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2017 23:47 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Dit

Als hij (nummer 1) best wel een relatie wil en jou relatiemateriaal vindt en tevens niet het idee heeft dat hij makkelijk een net zo leuke vrouw als jij kan vinden, dan gaat hij echt wel een relatie met je aan.
Dat doet hij echter niet dus, op minstens 1 van die drie punten loopt het spaak. Punten waarvan ik niet denk dat jij ze makkelijk kan veranderen voor hem.
Vermoedelijk, omdat hij aanvoelt dat TS niet erg betrouwbaar is m.b.t de openheid van zaken.
pi_173922512
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 23:56 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Welk bewijs heb je daarvoor? Leuk dat TS met een zielig zeikverhaal komt, maar blijf even bij de feiten. TS wil een relatie, TS is bezig met andere mannen. Zeker relatiemateriaal ja.
Het is mij ook overkomen :') _O-

Exclusiviteit tijd eisen maar geen relatie willen hebben. Maar ja, ik ben een man, mij boeide dat eigenlijk niet zo, zolang we maar sex hadden. :P
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_173922538
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 00:01 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Het is mij ook overkomen :') _O-

Exclusiviteit tijd eisen maar geen relatie willen hebben. Maar ja, ik ben een man, mij boeide dat eigenlijk niet zo, zolang we maar sex hadden. :P
Het is mij juist precies andersom overkomen. Ik wilde (nog) geen relatie wegens twijfels, die uiteindelijk terecht bleken te zijn, omdat zij net zo eerlijk en betrouwbaar was als TS.
pi_173922574
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 00:03 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Het is mij juist precies andersom overkomen. Ik wilde (nog) geen relatie wegens twijfels, die uiteindelijk terecht bleken te zijn, omdat zij net zo eerlijk en betrouwbaar was als TS.
Jammer van die gozer van TS dat hij zijn exclusiviteit dreigt te verliezen :D

Zo te lezen zal het hem eigenlijk geen fuck boeien. En terecht.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_173922608
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 23:56 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Welk bewijs heb je daarvoor? Leuk dat TS met een zielig zeikverhaal komt, maar blijf even bij de feiten. TS wil een relatie, TS is bezig met andere mannen. Zeker relatiemateriaal ja.
Ze is na 6 maanden exclusief daten en een maand nadat ze hem duidelijk te kennen had gegeven dat ze meer wilde dan daten, en er nog steeds geen enkele vooruitgang in zat, weer met andere mannen bezig gegaan..
pi_173922632
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 00:09 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ze is na 6 maanden exclusief daten en een maand nadat ze hem duidelijk te kennen had gegeven dat ze meer wilde dan daten, en er nog steeds geen enkele vooruitgang in zat, weer met andere mannen bezig gegaan..
... maar toch op een forum aan het piepen dat ze aan het lijntje word gehouden _O-

Loop dan ook niet achter hem aan :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_173922645
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 00:09 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ze is na 6 maanden exclusief daten en een maand nadat ze hem duidelijk te kennen had gegeven dat ze meer wilde dan daten, en er nog steeds geen enkele vooruitgang in zat, weer met andere mannen bezig gegaan..
Terwijl de betreffende man wel exclusiviteit wilde, maar geen label. Wil de TS wel een label en rondneuken :D praat het maar goed ja.
pi_173922768
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 00:13 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Terwijl de betreffende man wel exclusiviteit wilde, maar geen label. Wil de TS wel een label en rondneuken :D praat het maar goed ja.
Ze is pas verder gaan kijken toen hij na 6 maanden exclusiviteit nog niet bereid was om een relatie met haar aan te gaan.. Hoe lang mag hij van haar verwachten dat ze exclusief met hem date zonder enige vorm van garantie dat hij echt serieus met haar is..
pi_173922807
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 00:26 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ze is pas verder gaan kijken toen hij na 6 maanden exclusiviteit nog niet bereid was om een relatie met haar aan te gaan.. Hoe lang mag hij van haar verwachten dat ze exclusief met hem date zonder enige vorm van garantie dat hij echt serieus met haar is..
Dan had ze naar hem toe moeten stappen met het verhaal dat ze verder wil gaan kijken, omdat ze haar verwachtingen niet waargemaakt ziet worden. In plaats daarvan gaat ze lopen sletten en schuift ze de schuld af op degene die wel exclusief met haar is.
Welke garantie geeft dat label dan precies? Hij gaf aan exclusief te zijn, als hij daarover zou liegen zou hij ook heel makkelijk kunnen zeggen "ja is goed TS, we nemen een relatie" om vervolgens alsnog rond te neuken. Je garantie stelt geen kut voor en TS is onbetrouwbaar, dat zijn de feiten.

Vrouwen en hun emoties :')
pi_173923000
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 00:30 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Dan had ze naar hem toe moeten stappen met het verhaal dat ze verder wil gaan kijken, omdat ze haar verwachtingen niet waargemaakt ziet worden. In plaats daarvan gaat ze lopen sletten en schuift ze de schuld af op degene die wel exclusief met haar is.
Welke garantie geeft dat label dan precies? Hij gaf aan exclusief te zijn, als hij daarover zou liegen zou hij ook heel makkelijk kunnen zeggen "ja is goed TS, we nemen een relatie" om vervolgens alsnog rond te neuken. Je garantie stelt geen kut voor en TS is onbetrouwbaar, dat zijn de feiten.

Vrouwen en hun emoties :')
Dit zijn inderdaad de feiten.
pi_173923909
Correct me if I'm wrong: Je 'gokt erop' dat je aan het lijntje wordt gehouden, maar ondertussen hou je die 2e vent zelf aan het lijntje?

Kanspareltje ben je als dat zo is hoor, je verdient die tweede gast niet eens.
murp: murpmurpmurpmurpmurpmurpmurp
pi_173924330
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 23:45 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Ik kan het niet zeggen. Hij zégt van niet, hamert op exclusiviteit. Maar ik ben inmiddels zover dat ik dat niet helemaal geloof. Seks heeft hij denk ik ook wel met anderen denk ik. Hij stapt regelmatig, is knap en gewild, 1+1=...

Dat denk ik nu.
Dan doen wat iedereen hier zegt: verder gaan. Mannen zijn echt niet zo ingewikkeld, als hij een relatie wilde dan had hij het echt wel gezegd.
Verder zou ik als ik jou was goed kijken of je man B wel echt leuk vindt, niet alleen maar gebruikt zodat je man A vergeet, anders is het ook niet eerlijk en zou een relatie niet lang duren.
pi_173924407
He's not that into you. Je bent op zijn best iemand die hij kiest bij gebrek aan beter. Wil je dat echt zijn?
pi_173924415
Hij heeft al een relatie of hij wil niet jou als relatiemateriaal.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173924437
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:32 schreef Dehelerambam het volgende:
Heb je niet gewoon een relatie, zonder het naampje?

Niet chique wat je doet met date 2. Tenminste, ik neem aan dat je dit aan beiden niet hebt verteld?
En dit.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173924447
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 00:30 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Dan had ze naar hem toe moeten stappen met het verhaal dat ze verder wil gaan kijken, omdat ze haar verwachtingen niet waargemaakt ziet worden. In plaats daarvan gaat ze lopen sletten en schuift ze de schuld af op degene die wel exclusief met haar is.
Welke garantie geeft dat label dan precies? Hij gaf aan exclusief te zijn, als hij daarover zou liegen zou hij ook heel makkelijk kunnen zeggen "ja is goed TS, we nemen een relatie" om vervolgens alsnog rond te neuken. Je garantie stelt geen kut voor en TS is onbetrouwbaar, dat zijn de feiten.

Vrouwen en hun emoties :')
Zo Hoppatee hier doe je het maar mee :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173924656
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 19:48 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik moest lachen. :@

Maar on topic: ik zou nog eens een goed gesprek met hem voeren en duidelijkheid vragen. En misschien ook eens vertellen wat de consequenties zijn van zijn houding. Namelijk dat jij nu ook een ander aan het daten ben. Misschien dat hij zich dan realiseert wat hij straks kwijt is?
Ik denk dat ik straks eerlijk ga vertellen hoe het zit. Hij is nu aan het douchen en daarna gaan we ontbijten, dus ik denk dat ik dan nog een keer ga kijken hoe hij erover denkt en daarna vertel dat ik daarom verder ben gaan kijken. Ik vind het heel vervelend en wilde het eigenlijk vannacht al zeggen, maar hij sliep meteen. De kans is aanwezig dat hij dan meteen zegt dat het voorbij is.
pi_173924699
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 08:38 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

Ik denk dat ik straks eerlijk ga vertellen hoe het zit. Hij is nu aan het douchen en daarna gaan we ontbijten, dus ik denk dat ik dan nog een keer ga kijken hoe hij erover denkt en daarna vertel dat ik daarom verder ben gaan kijken. Ik vind het heel vervelend en wilde het eigenlijk vannacht al zeggen, maar hij sliep meteen. De kans is aanwezig dat hij dan meteen zegt dat het voorbij is.
Dus je gaat hem eerst nog een keer emotioneel uitwringen, om hem daarna nog een schop na te geven.

Je vind het helemaal niet vervelend, anders had je het niet gedaan. Je hoopt op een emotionele reactie, om iets van bevestiging te krijgen. Vertel gewoon dat je vreemd bent gegaan, omdat je onzeker was en laat dan de keus bij hem.
  Meest relativerende user 2022 vrijdag 22 september 2017 @ 08:49:46 #73
357044 Budapestenaar
pi_173924747
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 08:38 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Ik denk dat ik straks eerlijk ga vertellen hoe het zit. Hij is nu aan het douchen en daarna gaan we ontbijten, dus ik denk dat ik dan nog een keer ga kijken hoe hij erover denkt en daarna vertel dat ik daarom verder ben gaan kijken. Ik vind het heel vervelend en wilde het eigenlijk vannacht al zeggen, maar hij sliep meteen. De kans is aanwezig dat hij dan meteen zegt dat het voorbij is.
Verstandig besluit! Als hij gelijk zijn biezen pakt, weet jij tenminste hoe serieus hij was. Eerlijk zijn is soms moeilijk, maar uiteindelijk altijd de beste optie.

Voor de toekomst zou ik wel proberen te vermijden om met twee kerels tegelijk te daten. Lijkt me vreselijk ingewikkeld. ;)
pi_173924786
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 08:38 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Ik denk dat ik straks eerlijk ga vertellen hoe het zit. Hij is nu aan het douchen en daarna gaan we ontbijten, dus ik denk dat ik dan nog een keer ga kijken hoe hij erover denkt en daarna vertel dat ik daarom verder ben gaan kijken. Ik vind het heel vervelend en wilde het eigenlijk vannacht al zeggen, maar hij sliep meteen. De kans is aanwezig dat hij dan meteen zegt dat het voorbij is.
Beter laat dan nooit.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173924807
quote:
3s.gif Op vrijdag 22 september 2017 08:43 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Dus je gaat hem eerst nog een keer emotioneel uitwringen, om hem daarna nog een schop na te geven.

Je vind het helemaal niet vervelend, anders had je het niet gedaan. Je hoopt op een emotionele reactie, om iets van bevestiging te krijgen. Vertel gewoon dat je vreemd bent gegaan, omdat je onzeker was en laat dan de keus bij hem.
Emotioneel uitwringen? Eerder in dit topic had men het over "vrouwen en hun emoties" en nu heet het ineens "hem emotioneel uitwringen". Het feit is gewoon dat deze jongen wel seks wou, maar liever geen relatie. En dan is zij fout dat ze hem onder druk zet en de slet omdat ze verder kijkt? Het is niet eerlijk naar man 2, maar ik begrijp niet hoe iemand man 1 nog kan verdedigen, die in de 6 maanden niet de behoefte voelde iets te doen aan zijn bindingsangst, ook al wist hij dat de ts ermee zat.Eigen schuld dan als je gratis seks ophoudt. Daar kan ik geen medelijden mee hebben, sorry. Tenzij hij nu wel een relatie wil. Dat hoop ik voor de ts, dan kan ze het met man 2 ook uitmaken en kan die verder zoeken naar iemand voor wie hij wel nummer 1 is.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_173924816
quote:
3s.gif Op vrijdag 22 september 2017 08:43 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Dus je gaat hem eerst nog een keer emotioneel uitwringen, om hem daarna nog een schop na te geven.

Je vind het helemaal niet vervelend, anders had je het niet gedaan. Je hoopt op een emotionele reactie, om iets van bevestiging te krijgen. Vertel gewoon dat je vreemd bent gegaan, omdat je onzeker was en laat dan de keus bij hem.
Hoe kan ze vreemdgaan als hij de relatie niet erkent?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173924837
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 08:55 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

Emotioneel uitwringen? Eerder in dit topic had men het over "vrouwen en hun emoties" en nu heet het ineens "hem emotioneel uitwringen". Het feit is gewoon dat deze jongen wel seks wou, maar liever geen relatie. En dan is zij fout dat ze hem onder druk zet en de slet omdat ze verder kijkt? Het is niet eerlijk naar man 2, maar ik begrijp niet hoe iemand man 1 nog kan verdedigen, die in de 6 maanden niet de behoefte voelde iets te doen aan zijn bindingsangst, ook al wist hij dat de ts ermee zat.Eigen schuld dan als je gratis seks ophoudt. Daar kan ik geen medelijden mee hebben, sorry. Tenzij hij nu wel een relatie wil. Dat hoop ik voor de ts, dan kan ze het met man 2 ook uitmaken en kan die verder zoeken naar iemand voor wie hij wel nummer 1 is.
Tja, vrouwen en hun emoties...

Heb het topic niet helemaal gelezen. En ja, als je eerst met iemand gaat zitten om informatie eruit te halen en daarna pas van plan bent om te vertellen wat je zelf op je kerfstok hebt, dan noem ik dat emotioneel uitwringen. Het zijn spelletjes spelen.

Er is dus een meneer 2 omdat meneer 1 niet snel genoeg wilde binden en nu gaan we 2 gebruiken om 1 een keuze af te dwingen.

Als je het gevoel hebt dat er met je gespeeld wordt, maak je een keuze, maar dan ga je niet ook een spelletje spelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door _I op 22-09-2017 09:06:20 ]
  Meest relativerende user 2022 vrijdag 22 september 2017 @ 08:59:43 #78
357044 Budapestenaar
pi_173924838
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 08:55 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Emotioneel uitwringen? Eerder in dit topic had men het over "vrouwen en hun emoties" en nu heet het ineens "hem emotioneel uitwringen". Het feit is gewoon dat deze jongen wel seks wou, maar liever geen relatie. En dan is zij fout dat ze hem onder druk zet en de slet omdat ze verder kijkt? Het is niet eerlijk naar man 2, maar ik begrijp niet hoe iemand man 1 nog kan verdedigen, die in de 6 maanden niet de behoefte voelde iets te doen aan zijn bindingsangst, ook al wist hij dat de ts ermee zat.Eigen schuld dan als je gratis seks ophoudt. Daar kan ik geen medelijden mee hebben, sorry. Tenzij hij nu wel een relatie wil. Dat hoop ik voor de ts, dan kan ze het met man 2 ook uitmaken en kan die verder zoeken naar iemand voor wie hij wel nummer 1 is.
En zo is het. Man 1 is niet eerlijk tegenover TS. TS is nu op haar beurt niet helemaal eerlijk tegenover man 2. Althans, als ik date met een vrouw, zou ik het niet leuk vinden dat ze op andere avonden met een ander in bed ligt.

Maar ik date niet, dus dat is allemaal verder hypothetisch. :@
pi_173924842
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 08:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:

Hoe kan ze vreemdgaan als hij de relatie niet erkent?
Semantiek. Dat er een ander is dan.. Laat je aan hem het oordeel of het vreemdgaan was.
pi_173924972
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 08:59 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

En zo is het. Man 1 is niet eerlijk tegenover TS. TS is nu op haar beurt niet helemaal eerlijk tegenover man 2. Althans, als ik date met een vrouw, zou ik het niet leuk vinden dat ze op andere avonden met een ander in bed ligt.

Maar ik date niet, dus dat is allemaal verder hypothetisch. :@
Wat is er niet eerlijk aan zeggen dat je geen relatie wilt en wel sex wilt hebben? Volgens mij kan je iemand niet dwingen te kiezen en is het pas oneerlijk als je je eigen integriteit gaat schenden om toch een relatie te forceren.

[ Bericht 0% gewijzigd door _I op 22-09-2017 09:18:32 ]
  vrijdag 22 september 2017 @ 09:19:10 #81
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_173925052
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 23:45 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]
Hij zégt van niet, hamert op exclusiviteit.
En dat kun je hem niet bieden, dus maar goed dat hij de kat uit de boom keek met je.
Je ligt al bovenop een ander. En sorry 8 maanden.... doe nou niet alsof het een eeuwigheid is.

Wees eerlijk naar hem toe en zeg dat je wil weten waar je aan toe bent, wees dan ook zo eerlijk dat je exclusiviteit niet kan bieden. Kijk hoe die reageert, vind ie het best zo dan ben jij ook 1 van de bij hem. Ben je hem kwijt dan weet je dat hij wel exclusief wilde (en meestal is dat zo goed als een relatie toch?).
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_173925085
Weten zijn vrienden / familie van jou? Ondernemen jullie echt dingen samen of zijn het alleen avondjes bij elkaar thuis?
  vrijdag 22 september 2017 @ 09:23:46 #83
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_173925095
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 09:22 schreef jesseax het volgende:
Weten zijn vrienden / familie van jou? Ondernemen jullie echt dingen samen of zijn het alleen avondjes bij elkaar thuis?
Vrienden en een collega las ik.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  vrijdag 22 september 2017 @ 09:25:07 #84
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_173925108
quote:
5s.gif Op vrijdag 22 september 2017 09:13 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Wat is er niet eerlijk aan zeggen dat je geen relatie wilt en wel sex wilt hebben? Volgens mij kan je iemand niet dwingen te kiezen en is het pas oneerlijk als je je eigen integriteit gaat schenden om toch een relatie te forceren.
Niemand heeft het erover dat die man verplicht is een relatie met TS te nemen, alleen geeft hij dubbele signalen af. Dat is typisch iemand aan het lijntje houden.
pi_173925135
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 09:25 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Niemand heeft het erover dat die man verplicht is een relatie met TS te nemen, alleen geeft hij dubbele signalen af. Dat is typisch iemand aan het lijntje houden.
Dat begreep ik hieruit wel, en de persoon die ik kwootte ging hierin mee. Vandaar mijn verontwaardiging.
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 08:55 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Het feit is gewoon dat deze jongen wel seks wou, maar liever geen relatie. En dan is zij fout dat ze hem onder druk zet en de slet omdat ze verder kijkt?
Ik reageerde op het ok vinden om iemand onder druk te zetten als iemand liever geen relatie wilt. Dat is in mijn ogen niet oneerlijk.

Nogmaals, ik heb niet alle reacties doorgenomen.

Edit: En nergens heb ik iemand een slet genoemd. Heb geen waardeoordeel uitgesproken..Wel, onzeker. :@

[ Bericht 4% gewijzigd door _I op 22-09-2017 09:33:10 ]
  vrijdag 22 september 2017 @ 09:32:05 #86
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_173925185
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 september 2017 09:28 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Dat begreep ik hieruit wel, en de persoon die ik kwootte ging hierin mee. Vandaar mijn verontwaardiging.

[..]

Ik reageerde op het ok vinden om iemand onder druk te zetten als iemand liever geen relatie wilt. Dat is in mijn ogen niet oneerlijk.

Nogmaals, ik heb niet alle reacties doorgenomen.
Dat had ik niet gezien, maar je hebt het nu wel over geeninspiratie. Die heeft wel vaker dat soort bijzondere ideeën. :D
pi_173925211
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 09:32 schreef Buurtzwaan het volgende:

Dat had ik niet gezien, maar je hebt het nu wel over geeninspiratie. Die heeft wel vaker dat soort bijzondere ideeën. :D
Niets mis met een creatief brein. :P
pi_173925256
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 09:23 schreef nils7 het volgende:

[..]

Vrienden en een collega las ik.
Excuses, overheen gelezen.
In dat geval zou ik hem gewoon zijn tijd gunnen en niet zoveel op het labeltje relatie focussen. Uiteindelijk komen jullie toch op een punt dat die er niet om heen kan. Bij de een duurt het 2 maanden, bij de ander een jaar. Gaat erom toch dat je een stabiele basis hebt
pi_173925258
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 23:36 schreef Steef121 het volgende:
Ik zou een ultimatum stellen. Na 8 maanden. Of relatie of jij gaat verder. Zonder of met hem. Aan hem de keus.
Dit ga ik doen. Ik ga niet meer als een gek wachten, ik heb al genoeg maanden verspild mocht dit hoogstwaarschijnlijk op niks uitlopen.
pi_173925499
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 09:36 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

Dit ga ik doen. Ik ga niet meer als een gek wachten, ik heb al genoeg maanden verspild mocht dit hoogstwaarschijnlijk op niks uitlopen.
Waarom ben jij gek als je wacht? Waarom was de tijd een verspilling? Waarom heeft het pas waarde als het in de vorm komt die jij verwacht? Waarom ga je er al vanuit dat het op niets uitloopt, is dat je doel?

Waarom maak je het jezelf zo lastig door het over vorm en niet over inhoud te laten gaan!?

Maar eh.. Succes met je gesprek. ^O^
pi_173925504
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 09:32 schreef Buurtzwaan het volgende:

Dat had ik niet gezien, maar je hebt het nu wel over geeninspiratie. Die heeft wel vaker dat soort bijzondere ideeën. :D
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 september 2017 09:33 schreef Jopie78 het volgende:

Niets mis met een creatief brein. :P
Maar tenzij anderen in het hoofd van de ts en haar dates kon kijken, is iedere reactie hier erg fantasievol...

En een ultimatum stellen is een goed idee, want "niks doen is ook een keuze" en je moet toch verder met je leven.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_173925539
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 09:52 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

Maar tenzij anderen in het hoofd van de ts en haar dates kon kijken, is iedere reactie hier erg fantasievol...

En een ultimatum stellen is een goed idee, want "niks doen is ook een keuze" en je moet toch verder met je leven.
Een ultimatum stellen is geen keuze maken, dat is de keuze bij een ander neerleggen. In beide gevallen verlies je dan. Maar dat hangt natuurlijk ook samen met je eigenwaarde.
  vrijdag 22 september 2017 @ 09:55:57 #93
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_173925587
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 09:52 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

[..]

Maar tenzij anderen in het hoofd van de ts en haar dates kon kijken, is iedere reactie hier erg fantasievol...

En een ultimatum stellen is een goed idee, want "niks doen is ook een keuze" en je moet toch verder met je leven.
Ultimatums zijn echt een dooddoener en komen nogal psycho over. Je kunt ook op je strepen gaan staan door te vragen hoe het zit en bij een negatief antwoord je conclusies eruit trekken en ermee stoppen.
pi_173925645
Ultimatums zijn voor mensen die hun keuze niet hardop uit durven te spreken maar hem eigenlijk al wel gemaakt hebben. Zodat ze achteraf altijd kunnen roepen maar het lag niet aan mij.
pi_173925662
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 09:55 schreef Buurtzwaan het volgende:

Ultimatums zijn echt een dooddoener en komen nogal psycho over. Je kunt ook op je strepen gaan staan door te vragen hoe het zit en bij een negatief antwoord je conclusies eruit trekken en ermee stoppen.
Of jezelf afvragen waarom je zo graag "een relatie" wilt. Wat voegt het toe om het een naam te geven. Welke angsten liggen daar onder.. Vindt de omgeving er iets van? Dat soort dingen. Bij jezelf houden en zo..
  vrijdag 22 september 2017 @ 10:03:49 #96
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_173925768
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 september 2017 09:59 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Of jezelf afvragen waarom je zo graag "een relatie" wilt. Wat voegt het toe om het een naam te geven. Welke angsten liggen daar onder.. Vindt de omgeving er iets van? Dat soort dingen. Bij jezelf houden en zo..
Als iemand na acht maanden liever het labeltje er niet opplakt, lijkt het me duidelijk dat je geen relatiemateriaal bent.
pi_173925836
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:03 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Als iemand na acht maanden liever het labeltje er niet opplakt, lijkt het me duidelijk dat je geen relatiemateriaal bent.
idd. volgens mij is dit verhaal een geval van 'ik wil niet maar vind het moeilijk om te zeggen dus dan maar zo'


en ik zou afstand nemen, misschien dat hij beseft dat hij toch wil.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_173925866
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:03 schreef Buurtzwaan het volgende:

Als iemand na acht maanden liever het labeltje er niet opplakt, lijkt het me duidelijk dat je geen relatiemateriaal bent.
Want het label maakt de relatie...? Regelmatig sex zonder verdere randzaken is ook een relatie. O-)

Maar het is wel duidelijk dat meneer 1 nog niet zit te wachten op samen kindekes maken en een nestje bouwen.
pi_173925941
jij wil liever een relatie met willekeurig persoon, dan hem. als het maar wel een echte relatie is.

hebben wel meer vrouwen last van.
pi_173925949
Wat zijn jullie leeftijden TS?
pi_173926022
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:23 schreef Voxs het volgende:
Ongeacht of je een relatie noemt of niet, het is een relatie. Wat zou die volgende stap moeten zijn?
Dit.

Wat versta jij TS onder een "relatie".

Jullie zien elkaar wekelijks en doen van alles met elkaar, dan heb je toch een relatie?

Na 8 maanden, of eigenlijk na 5 maanden.. gezien je "3 maanden geleden" al hem had verteld dat je meer wil of iets in die geest en niet de "wachtende idioot" wil zijn.

Klinkt alsof jij al wil gaan samenwonen binnen een jaar, want ik zou niet weten wat je verder nog meer zou willen.
Elkaar nog vaker zien? Bij (schoon)ouders gaan eten samen? Leg het eens uit.

Hoewel je al rondneukt dus of je überhaupt nog recht van spreken hebt in deze, weet ik eigenlijk gevoelsmatig niet.
  vrijdag 22 september 2017 @ 10:15:10 #102
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_173926072
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:07 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Want het label maakt de relatie...? Regelmatig sex zonder verdere randzaken is ook een relatie. O-)

Maar het is wel duidelijk dat meneer 1 nog niet zit te wachten op samen kindekes maken en een nestje bouwen.
Het gaat niet om het label, het gaat om het commitment wat je er aan vastbindt als je iemand mijn vriendin of vriend noemt. Ik weet verder niet waar jij woont in Nederland, maar als je een heel jaar moeilijk over zoiets banaals doet dan is het gewoon niet serieus.
pi_173926176
Typisch dat alle fokkers ts gaan aanvallen alsof ze iets fout doet tegenover man A.
pi_173926198
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:15 schreef Buurtzwaan het volgende:
Het gaat niet om het label, het gaat om het commitment wat je er aan vastbindt als je iemand mijn vriendin of vriend noemt. Ik weet verder niet waar jij woont in Nederland, maar als je een heel jaar moeilijk over zoiets banaals doet dan is het gewoon niet serieus.
Maakt mijn regio uit denk je!? :P
Als iemand zijn commitment op dit moment is dat hij wel vaak bij me is, maar het verder niet wil noemen zoals ik het wil noemen, dan ben ik er toch altijd nog zelf bij of ik het serieus noem of niet.

Serieus is een waardeoordeel die jezelf plakt. Het gaat allemaal om eenzijdige projectie, zonder dat je weet wat de achterliggende motivaties zijn.

Ik ben liever bij iemand, ook al is de vorm niet ideaal, dan dat ik afscheid van iemand zou nemen, omdat het niet komt zoals ik wil.
pi_173926218
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:18 schreef Angel-Joy het volgende:
Typisch dat alle fokkers ts gaan aanvallen alsof ze iets fout doet tegenover man A.
Ze doet niets fout t.o. meneer A, ze doet iets fouts t.o. zichzelf.

Als iemand zich niet wil binden, is slapen met een ander niet de oplossing.
pi_173926284
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:07 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Want het label maakt de relatie...? Regelmatig sex zonder verdere randzaken is ook een relatie. O-)


Niet mee eens. Een relatie is ook een geestelijke verbintenis: Ik ben er trots op dat ik bij jou hoor.
Somebody that I used to know
pi_173926341
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:23 schreef Postbus100 het volgende:

Niet mee eens. Een relatie is ook een geestelijke verbintenis: Ik ben er trots op dat ik bij jou hoor.
En hoe dat te uiten is een universeel gegeven?

Een ander bepaalt toch niet voor jou wanneer iets een relatie is? Voor jou is het een geestelijke verbintenis, voor de ander een monogame relatie, etc

Het gaat er dus om dat je met elkaar in gesprek gaat, kijkt waar de verlangens liggen en daar een conclusie uit te trekken. Niet om de ander te forceren om in de door jou opgestelde structuren te leven.
pi_173926438
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:27 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

En hoe dat te uiten is een universeel gegeven?

Een ander bepaalt toch niet voor jou wanneer iets een relatie is? Voor jou is het een geestelijke verbintenis, voor de ander een monogame relatie, etc

Ik bedoel ook wel dat dat gevoel wederzijds moet zijn ;) je kan natuurlijk niet eenzijdig een relatie hebben. En ik reageerde op de stelling dat contact met alleen seks ook al een relatie is. En daar ben ik het niet mee eens. Voor een relatie komt er voor mij iets meer bij.

En als het geestelijk commitment er wel is, maar je wil er geen label relatie op plakken, dan kan het natuurlijk wel een relatie zijn (ook al noem je het niet zo).
Somebody that I used to know
pi_173926528
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:32 schreef Postbus100 het volgende:

Ik bedoel ook wel dat dat gevoel wederzijds moet zijn ;) je kan natuurlijk niet eenzijdig een relatie hebben. En ik reageerde op de stelling dat contact met alleen seks ook al een relatie is. En daar ben ik het niet mee eens. Voor een relatie komt er voor mij iets meer bij.

En als het geestelijk commitment er wel is, maar je wil er geen label relatie op plakken, dan kan het natuurlijk wel een relatie zijn (ook al noem je het niet zo).
Zoveel mensen, zoveel wensen. Het leek om de vraag te gaan: "Hoe laat ik hem doen wat ik wil?", hoewel het in mijn ogen zou moeten zijn: "Waarom hang ik zoveel waarde aan de vorm van mijn relatie?".

Anyhow, voor de meeste mensen is een relatie inderdaad zoals jij het schetst, vandaar dat het vaak ook zo wordt geprojecteerd op anderen. Als ik het aan mijn vrienden en een collega zou vertellen, zou het bij mij al redelijk serieus zijn... Maar als iemand mij het gevoel zou geven dat ik akkoord moet geven op stappen als kerst met de oude buren van mijn schoonouders, 16 familiefeesten per jaar, samenwonen, kinderen maken.. Dan zou ik het ook voorlopig nog even geen naampje willen geven. :'(
pi_173926659
Lijkt me dat die man net even wat meer tijd nodig had dan jij. Jammer dat je dat weggegooid hebt vanwege wat jeuk aan je kut.
pi_173926801
Even een vraag van een oude lul. Is exclusief daten niet gewoon een relatie?

Ik snap dat niet.relatie klinkt nu alsof je dan meteen moet samenwonen en trouwen.

Probeer het nu eerst gewoon een tijdje. Zonder al die verwachtingen. Godvertyfus, niet raar dat al die millennials omvallen met burn outs.
Whatever...
pi_173926843
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:58 schreef Spanky78 het volgende:
Even een vraag van een oude lul. Is exclusief daten niet gewoon een relatie?

Ik snap dat niet.relatie klinkt nu alsof je dan meteen moet samenwonen en trouwen.

Probeer het nu eerst gewoon een tijdje. Zonder al die verwachtingen. Godvertyfus, niet raar dat al die millennials omvallen met burn outs.
Dat is het punt, ze date niet exclusief
  Redactie Frontpage vrijdag 22 september 2017 @ 11:01:06 #113
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_173926845
tl;dr:
TS wordt aan het lijntje gehouden, maar houdt daarnaast zelf ook een man aan het lijntje terwijl ze zich nog aan het spit laat rijgen van de man die haar aan het lijntje houdt.

Lekker figuur ben je dan, hetgeen doen dat je zelf niet wilt ondergaan.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  vrijdag 22 september 2017 @ 11:01:31 #114
277627 Seven.
We are Borg.
pi_173926853
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:00 schreef Melancholia_war het volgende:

[..]

Maar is dat iets wat je wel zou moeten willen? Iemand die je pas wil op het moment dat hij je dreigt kwijt te raken?
Daar kan ik over meepraten.... Mijn partner en ik hadden ook zo'n leuke 'no strings attached' regeling. Maar de wisselende signalen van beide kanten braken het op, de angst sloeg van beide kanten toe, we namen allebei afstand en toen waren ineens heel snel uit elkaar. Terwijl we wel heel erg goed bij elkaar passen. Ik heb me nog nooit zo kut gevoeld. En hij ook niet.

Het resultaat is dat we nu samen zijn, maar niet meer op een 'no strings attached' manier. We gaan er allebei voor. Dus ik persoonlijk zou dit argument niet mee laten wegen.
Resistance is futile.
  vrijdag 22 september 2017 @ 11:05:25 #115
277627 Seven.
We are Borg.
pi_173926903
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 23:36 schreef Steef121 het volgende:
Ik zou een ultimatum stellen. Na 8 maanden. Of relatie of jij gaat verder. Zonder of met hem. Aan hem de keus.
Zou ik nooit doen. En niemand stelt mij een ultimatum, kom op zeg.
Als het al tot ultimatums moet komen in een volwassen relatie, dan pas je duidelijk niet goed (genoeg) bij elkaar.
Resistance is futile.
  vrijdag 22 september 2017 @ 11:08:34 #116
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_173926947
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2017 17:57 schreef machtpen het volgende:
Wat een zeikverhaal. Je loopt gewoon een beetje rond te neuken en daar geef je iemand anders de schuld van.
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 18:49 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Dit ja. Bevestigd straks voor die jongen dat zijn bindingsangst zo gek nog niet is. Vrouwen zijn niet te vetrouwen.
Dit dus.
Vies ook dat je met meerdere tegelijk neukt terwijl zij denken exclusief te zijn...brrrrr
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Meest relativerende user 2022 vrijdag 22 september 2017 @ 11:09:27 #117
357044 Budapestenaar
pi_173926956
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 09:36 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Dit ga ik doen. Ik ga niet meer als een gek wachten, ik heb al genoeg maanden verspild mocht dit hoogstwaarschijnlijk op niks uitlopen.
Ik zou geen ultimatum stellen. Je bent de VN niet. Jij weet toch wat je wilt? En wat je verwacht van iemand met wie je zo intiem omgaat? Maak hem dat duidelijk. Als hij dit semi-friend-with-benefits-gedoe genoeg vindt en niet meer met je wil, maak het dan uit. Eerlijk, simpel en helder.
  Meest relativerende user 2022 vrijdag 22 september 2017 @ 11:10:13 #118
357044 Budapestenaar
pi_173926965
Je hebt geen gesprek meer gehad vanmorgen, TS?
  vrijdag 22 september 2017 @ 11:20:07 #119
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_173927091
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:

Je hebt geen gesprek meer gehad vanmorgen, TS?
Komt ts over als iemand die daadkracht heeft?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Redactie Frontpage vrijdag 22 september 2017 @ 11:21:03 #120
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_173927101
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:20 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Komt ts over als iemand die daadkracht heeft?
Zeker wel, want ze blijft doorneuken met A, terwijl ze B aan het lijntje houdt.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Meest relativerende user 2022 vrijdag 22 september 2017 @ 11:22:53 #121
357044 Budapestenaar
pi_173927124
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:20 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Komt ts over als iemand die daadkracht heeft?
Beoordeel jij altijd mensen op basis van een paar posts?
  vrijdag 22 september 2017 @ 11:24:10 #122
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_173927144
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:21 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Zeker wel, want ze blijft doorneuken met A, terwijl ze B aan het lijntje houdt.
Touche :') _O-

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:22 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Beoordeel jij altijd mensen op basis van een paar posts?
Ja, je kan niet anders hier.. je moet roeien met de riemen die je hebt he
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_173927153
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:18 schreef Angel-Joy het volgende:
Typisch dat alle fokkers ts gaan aanvallen alsof ze iets fout doet tegenover man A.
Omdat ze dat ook doet :D ze neemt hem in de zeik.
  vrijdag 22 september 2017 @ 11:25:18 #124
277627 Seven.
We are Borg.
pi_173927161
TS, misschien moet je eindelijk toegeven dat jouw verwachtingen hoger liggen dan die van hem en om die reden de stekker eruit trekken. Niks 'ultimatum', gewoon toegeven en accepteren dat dit voor jou niet werkt. Je wil je veilig en geborgen voelen en dat gevoel krijg je bij hem niet. Dat is ook deels de reden dat je hem zo leuk (spannend) vindt. En het gebrek aan dat gevoel is genoeg om weg te lopen bij het idee van een relatie met hem.

Hij gaat het niet leuk vinden dat je al weken achter zijn rug om met een ander aanrommelt. Hij zal er ook geen veilig en geborgen gevoel van krijgen. En zo hebben jullie elkaar vanuit angst weggeduwd, het maakt niet uit wie daarmee begonnen is zolang je begrijpt dat dit van beide kanten angstgedrag is. Pas als je dat toe durft te geven, kun je verder groeien.
Resistance is futile.
  Meest relativerende user 2022 vrijdag 22 september 2017 @ 11:26:08 #125
357044 Budapestenaar
pi_173927176
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:24 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Touche :') _O-

[..]

Ja, je kan niet anders hier.. je moet roeien met de riemen die je hebt he
Je kunt ook wat minder snel met een algeheel en definitief oordeel over iemand klaarstaan. Dat is nog nooit in je opgekomen?
  vrijdag 22 september 2017 @ 11:27:12 #126
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_173927194
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:26 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Je kunt ook wat minder snel met een algeheel en definitief oordeel over iemand klaarstaan. Dat is nog nooit in je opgekomen?
Zou kunnen maar ik heb daar geen interesse in.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 22 september 2017 @ 11:27:51 #127
277627 Seven.
We are Borg.
pi_173927204
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:24 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Omdat ze dat ook doet :D ze neemt hem in de zeik.
Waarom die focus op wie er goed en fout zit? Het zijn ook maar gewoon mensen die fouten maken. Kap eens met je projecties.
Resistance is futile.
pi_173927214
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 08:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Hoe kan ze vreemdgaan als hij de relatie niet erkent?
Hij wilde exclusiviteit en zij een relatie, poteto potato. Zij is degene die lak heeft aan zijn wensen en aan die van haarzelf.
  Meest relativerende user 2022 vrijdag 22 september 2017 @ 11:29:04 #129
357044 Budapestenaar
pi_173927217
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:27 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Zou kunnen maar ik heb daar geen interesse in.
|:(
pi_173927227
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:27 schreef Seven. het volgende:

[..]

Waarom die focus op wie er goed en fout zit? Het zijn ook maar gewoon mensen die fouten maken. Kap eens met je projecties.
Daarom, omdat het kan.
  vrijdag 22 september 2017 @ 11:29:57 #131
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_173927228
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:27 schreef Seven. het volgende:

[..]

Waarom die focus op wie er goed en fout zit? Het zijn ook maar gewoon mensen die fouten maken. Kap eens met je projecties.
Maar als het een man betreft die rond neukte dan moet ie aan zijn ballen opgehangen worden zeker? :)
Nu is het een vrouw en zijn we maar mensen... grappig :D
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_173927267
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:29 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Maar als het een man betreft die rond neukte dan moet ie aan zijn ballen opgehangen worden zeker? :)
Nu is het een vrouw en zijn we maar mensen... grappig :D
Dat zijn alleen maar projecties. Men mag niet op fouten gewezen worden, TS pakt het allemaal prima aan.
  vrijdag 22 september 2017 @ 11:32:58 #133
277627 Seven.
We are Borg.
pi_173927268
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:29 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Maar als het een man betreft die rond neukte dan moet ie aan zijn ballen opgehangen worden zeker? :)
Nu is het een vrouw en zijn we maar mensen... grappig :D
Nee hoor. Ik heb dat soort kinderachtige dingen een tijd geleden al losgelaten. Vroeger was ik wel beetje mannenhaatster, eerlijk is eerlijk. Tegenwoordig zie ik mannen en vrouwen vooral als mensen. En rondneuken is wel het laatste dat ik zou veroordelen. Maar dat is ook omdat ik nu weet dat ook dat domweg angstgedrag is.
Resistance is futile.
  vrijdag 22 september 2017 @ 11:34:27 #134
277627 Seven.
We are Borg.
pi_173927295
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:32 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Dat zijn alleen maar projecties. Men mag niet op fouten gewezen worden, TS pakt het allemaal prima aan.
Nee hoor, ik zeg niet dat TS het handig heeft aangepakt. Integendeel. Maar ik zeg wél dat jij ontzettend aan het projecteren bent.
Resistance is futile.
pi_173927301
Ik denk dat hij een gezellige tijd met je doorbrengt tot hij de vrouw ontmoet met wie hij wel een relatie wil. Feit is dat hij geen relatie wil met jou, bindingsangst.. juist.. :') hij wil de relatie niet, wel de gezelligheid.

Wat kan je doen: zeg het hem. Dit is niet wat je wilt, je vindt hem leuk en tof maar als hij geen relatie met je wil na acht maanden, dan kunnen jullie beter verder oriënteren. Je wil iemand die echt voor je gaat. Zeg wat JIJ WILT. :) Verbreek het contact als hij niet meewerkt, anders ga jij alleen maar meer pijn krijgen.
pi_173927309
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:34 schreef Seven. het volgende:

[..]

Nee hoor, ik zeg niet dat TS het handig heeft aangepakt. Integendeel. Maar ik zeg wél dat jij ontzettend aan het projecteren bent.
Correctie: jij vindt dat.
  vrijdag 22 september 2017 @ 11:35:13 #137
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_173927310
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:32 schreef Seven. het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik heb dat soort kinderachtige dingen een tijd geleden al losgelaten. Vroeger was ik wel beetje mannenhaatster, eerlijk is eerlijk. Tegenwoordig zie ik mannen en vrouwen vooral als mensen. En rondneuken is wel het laatste dat ik zou veroordelen. Maar dat is ook omdat ik nu weet dat ook dat domweg angstgedrag is.
Hulde dat je tegenwoordig vrouwen en mannen als mensen ziet. Minste wat je kan doen :)
Rondneuken veroordeel je niet? omdat rondneuken angstgedrag is?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 22 september 2017 @ 11:38:07 #138
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_173927360
Het is verdacht stil... door TS.

Scenario dat ik gok:
Man A weet het nog niet maar heeft bedankt voor de eer nadat ze verteld heeft dat er een Man B ook in haar liefdesgrotje heeft mogen roeren.
Man A vertrekt en ze belt man B direct op om bij hem uit te huilen/je weet wel wat ik bedoel.

Om uiteindelijk Man A niet te vergeten en geen stappen te zetten met Man B waardoor ze uiteindelijk voor Man C zal moeten gaan.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  vrijdag 22 september 2017 @ 11:38:28 #139
277627 Seven.
We are Borg.
pi_173927367
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:35 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Correctie: jij vindt dat.
Dat klopt maar dat wil niet zeggen dat ik geen gelijk heb.

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:35 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Hulde dat je tegenwoordig vrouwen en mannen als mensen ziet. Minste wat je kan doen :)
Rondneuken veroordeel je niet? omdat rondneuken angstgedrag is?
Omdat het zinloos is. Mensen gaan niet ineens stoppen met rondneuken omdat iemand zegt dat het slecht is. Plus, ik ben zelf bepaald de heilige maagd Maria niet. :') .

Ik snap waarom TS het met een ander doet (angstgedrag), maar het is niet handig omdat ze haar doel (een relatie met deze man) alleen maar weg ziet drijven.
Resistance is futile.
pi_173927381
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:13 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Dit.

Wat versta jij TS onder een "relatie".

Jullie zien elkaar wekelijks en doen van alles met elkaar, dan heb je toch een relatie?

Na 8 maanden, of eigenlijk na 5 maanden.. gezien je "3 maanden geleden" al hem had verteld dat je meer wil of iets in die geest en niet de "wachtende idioot" wil zijn.

Klinkt alsof jij al wil gaan samenwonen binnen een jaar, want ik zou niet weten wat je verder nog meer zou willen.
Elkaar nog vaker zien? Bij (schoon)ouders gaan eten samen? Leg het eens uit.

Hoewel je al rondneukt dus of je überhaupt nog recht van spreken hebt in deze, weet ik eigenlijk gevoelsmatig niet.
Uit TS haar verhaal maak ik op dat ze nog aan het daten zijn, dat hij zeg dat hij bindingsangst heeft en nog geen relatie wil met haar (dus er is geen relatie, maar us zij een benefitsvriendinnetje met wie hij een leuke tijd doorbrengt). Stelt hij haar voor als zijn vriendin, nee. Het is niet serieus, dat lijkt me duidelijk.
pi_173927382
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:38 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dat klopt maar dat wil niet zeggen dat ik geen gelijk heb.

[..]

Omdat het zinloos is. Mensen gaan niet ineens stoppen met rondneuken omdat iemand zegt dat het slecht is. Plus, ik ben zelf bepaald de heilige maagd Maria niet. :') .

Ik snap waarom TS het met een ander doet, maar het is niet handig omdat ze haar doel (een relatie met deze man) alleen maar weg ziet drijven.
Whatever floats your boat hun. Als jij denkt dat er alleen maar slachtoffers zijn in dit verhaal zit je er beduidend naast.
pi_173927393
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:38 schreef nils7 het volgende:
Het is verdacht stil... door TS.

Scenario dat ik gok:
Man A weet het nog niet maar heeft bedankt voor de eer nadat ze verteld heeft dat er een Man B ook in haar liefdesgrotje heeft mogen roeren.
Man A vertrekt en ze belt man B direct op om bij hem uit te huilen/je weet wel wat ik bedoel.

Om uiteindelijk Man A niet te vergeten en geen stappen te zetten met Man B waardoor ze uiteindelijk voor Man C zal moeten gaan.
Waar komt man C nou weer vandaan?
  vrijdag 22 september 2017 @ 11:43:35 #143
277627 Seven.
We are Borg.
pi_173927435
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:39 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Whatever floats your boat hun. Als jij denkt dat er alleen maar slachtoffers zijn in dit verhaal zit je er beduidend naast.
Ook weer projectie. Ik denk dat er helemaal geen slachtoffers zijn in deze.
Resistance is futile.
  vrijdag 22 september 2017 @ 11:44:27 #144
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_173927447
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:38 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dat klopt maar dat wil niet zeggen dat ik geen gelijk heb.

[..]

Omdat het zinloos is. Mensen gaan niet ineens stoppen met rondneuken omdat iemand zegt dat het slecht is. Plus, ik ben zelf bepaald de heilige maagd Maria niet. :') .

Ik snap waarom TS het met een ander doet (angstgedrag), maar het is niet handig omdat ze haar doel (een relatie met deze man) alleen maar weg ziet drijven.
Oke duidelijk allemaal alleen ik snap niet echt hoe je die link legt.... ze heeft angst (waarvoor? dat A geen relatie wil?)? en dan ga je met anderen neuken?
Ik heb dat echt nog nooit gehad. Ken ook niemand die vanwege angst vreemd gaat of rond gaat neuken. Dus nogmaals hoe leg je de link precies tussen angst en neuken?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_173927457
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:43 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ook weer projectie. Ik denk dat er helemaal geen slachtoffers zijn in deze.
Ik zal het nuanceren voor je dan, er geen mensen zijn die iets goed of fout doen _O-
pi_173927556
ik ben heel benieuwd hoe dit gaat uitpakken.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  vrijdag 22 september 2017 @ 11:54:09 #147
277627 Seven.
We are Borg.
pi_173927565
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:44 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Oke duidelijk allemaal alleen ik snap niet echt hoe je die link legt.... ze heeft angst (waarvoor? dat A geen relatie wil?)? en dan ga je met anderen neuken?
Ik heb dat echt nog nooit gehad. Ken ook niemand die vanwege angst vreemd gaat of rond gaat neuken. Dus nogmaals hoe leg je de link precies tussen angst en neuken?
TS denkt mogelijk dat ze de situatie onder controle krijgt door zelf dan maar met een ander het bed in te duiken. Dan bepaalt ze zelf de grenzen. En dan bepaalt ze zelf waarom het eindigt (een ander). Kromme gedachtengang want uiteindelijk torpedeer je op deze manier je eigen geluk, uiteindelijk is dit soort gedrag vaak terug te leiden op angst om afgewezen of gekwetst te worden.

En niet alleen TS, ook meneer A in deze vertoont twijfelkontgedrag. Wel de relatie aangaan maar niet willen erkennen. Het zou zomaar kunnen dat meneer A een diepgewortelde bewijsdrang heeft en dat is natuurlijk ook alleen maar angst. Of mogelijk is hij bang om (weer) een relatie te zien stranden. Hij duwt haar weg uit angst, vermoed ik maar misschien zit ik ernaast en heeft hij gewoon een relatie. Als je écht niet bij iemand wil zijn en met iemand gezien wil worden, dan zorg je wel dat dat niet gebeurt.

Maar goed, dat is maar theorie en ik moet niet voor TS of meneer A invullen, er zijn geen schuldigen of slachtoffers. Dat is het enige punt dat ik probeer te maken eigenlijk (maar wel zo'n lap tekst nodig).
Resistance is futile.
  vrijdag 22 september 2017 @ 11:57:57 #148
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_173927610
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:54 schreef Seven. het volgende:

[..]

TS denkt mogelijk dat ze de situatie onder controle krijgt door zelf dan maar met een ander het bed in te duiken. Dan bepaalt ze zelf de grenzen. En dan bepaalt ze zelf waarom het eindigt (een ander). Kromme gedachtengang want uiteindelijk torpedeer je op deze manier je eigen geluk, uiteindelijk is dit soort gedrag vaak terug te leiden op angst om afgewezen of gekwetst te worden.

En niet alleen TS, ook meneer A in deze vertoont twijfelkontgedrag. Wel de relatie aangaan maar niet willen erkennen. Het zou zomaar kunnen dat meneer A een diepgewortelde bewijsdrang heeft en dat is natuurlijk ook alleen maar angst. Of mogelijk is hij bang om (weer) een relatie te zien stranden. Hij duwt haar weg uit angst, vermoed ik maar misschien zit ik ernaast en heeft hij gewoon een relatie. Als je écht niet bij iemand wil zijn en met iemand gezien wil worden, dan zorg je wel dat dat niet gebeurt.

Maar goed, dat is maar theorie en ik moet niet voor TS of meneer A invullen, er zijn geen schuldigen of slachtoffers. Dat is het enige punt dat ik probeer te maken eigenlijk (maar wel zo'n lap tekst nodig).
Ok ik snap nu wat je bedoelt ^O^ al vul je hier wel een hele boel in voor alle betrokkenen. GAat wel erg ver met je theorie.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_173928042
Ik heb de tijd nu niet om alles te lezen, maar ik heb hem vanochtend toch niks gezegd. Komt nog.

+ Dank jullie wel voor de reacties!
pi_173928321
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 12:26 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
Ik heb de tijd nu niet om alles te lezen, maar ik heb hem vanochtend toch niks gezegd. Komt nog.

Verrassend :') en slap.
pi_173928374
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 17:53 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
Hij geeft dus tegenstrijdige signalen af:
Ne, hoor: HIJ is juist zeer duidelijk en consequent in wat hij zegt en doet...

Volgens mij ben jij degene die net goed weet wat je wilt en handelt niet naar een duidelijk doel,
Dat is dat als je bepaale vaste relatiedoelen hebt en hij aangeeft daaraan niet te kunnen en willen voldoen, je ook geen verdere contacten met hem blijft hebben en blijft hopen dat je hem zou kunnen 'veranderen'.

Of anderszijds, je geeft die eigen toekomst-planning op en geniet gewoon van de dag en zonder het idee te willen hebben dat je bepaalde keuzes voor hem kunt of wilt 'bepalen of hem wat kunt opleggen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 22 september 2017 @ 13:06:09 #152
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_173928608
Vaag verhaal dit
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_173929151
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 12:26 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
Ik heb de tijd nu niet om alles te lezen, maar ik heb hem vanochtend toch niks gezegd. Komt nog.

+ Dank jullie wel voor de reacties!
Uitstel gedrag :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  vrijdag 22 september 2017 @ 13:38:28 #154
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_173929188
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 09:36 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Dit ga ik doen. Ik ga niet meer als een gek wachten, ik heb al genoeg maanden verspild mocht dit hoogstwaarschijnlijk op niks uitlopen.
Ik wil niet zo ver gaan dat ik zeg dat je je tijd verspild hebt. Maar dit dwingt hem om echt na te denken over een relatie. Nu is het allemaal net iets té vrijblijvend.

Je gaat hier zelf ook onderdoor aan, want dit houdt je tegen.

Verder is het prima dat TS de keus bij hem neerlegt, want daar ligt die immers ook. TS heeft al gekozen. Voor een relatie. In dit geval is vorm mede bepalend voor de inhoud en het gevoel erbij.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
  vrijdag 22 september 2017 @ 13:40:12 #155
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_173929216
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 13:38 schreef Steef121 het volgende:

[..]

Ik wil niet zo ver gaan dat ik zeg dat je je tijd verspild hebt. Maar dit dwingt hem om echt na te denken over een relatie. Nu is het allemaal net iets té vrijblijvend.

Je gaat hier zelf ook onderdoor aan, want dit houdt je tegen.

Verder is het prima dat TS de keus bij hem neerlegt, want daar ligt die immers ook. TS heeft al gekozen. Voor een relatie. In dit geval is vorm mede bepalend voor de inhoud en het gevoel erbij.
Stel je ontmoet een leuke meid en je date met elkaar maar zij weet na een tijdje nog niet wat ze wil en jij wel....want jij wil een relatie...
ga je dan ook rondneuken?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_173929341
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 13:40 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Stel je ontmoet een leuke meid en je date met elkaar maar zij weet na een tijdje nog niet wat ze wil en jij wel....want jij wil een relatie...
ga je dan ook rondneuken?
Dit ja. Onnavolgbare vrouwenlogica.
  vrijdag 22 september 2017 @ 13:56:50 #157
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_173929446
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 13:40 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Stel je ontmoet een leuke meid en je date met elkaar maar zij weet na een tijdje nog niet wat ze wil en jij wel....want jij wil een relatie...
ga je dan ook rondneuken?
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 13:40 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Stel je ontmoet een leuke meid en je date met elkaar maar zij weet na een tijdje nog niet wat ze wil en jij wel....want jij wil een relatie...
ga je dan ook rondneuken?
Ik weet niet wat ik zou doen. Ik begrijp TS wel. Ze heeft het niet zo gelukkig aangepakt. Ze heeft aangegeven een relatie te willen, hij om wat voor reden dan ook ziet er nog even vanaf. Als ik dan zou vermoeden dat zij met anderen nog rommelt na 6/7 maanden wekelijks daten/afspreken, zou ik ook langzamerhand de markt weer gaan verkennen en me openstellen voor anderen.

Maar in dit geval zou ik hiernaar gevraagd hebben, of dit daadwerkelijk het geval was, voordat ik het zou doen.

Normaliter als ik bezig ben met daten van een vrouw die ik echt heel leuk vind, rommel ik niet tussentijds met anderen en zodra ik doorgaans doorheb dat bij de andere partij dat wél het geval is na een x aantal weken/maanden daten, is de kans groot dat ik met de noorderzon zal vertrekken. Met een ultamitum. Of je houdt ermee op en bent exclusief, samen met mij, of je gaat er mee door zonder mij.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
  vrijdag 22 september 2017 @ 13:58:29 #158
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_173929476
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 13:56 schreef Steef121 het volgende:

[..]

[..]

Ik weet niet wat ik zou doen. Ik begrijp TS wel. Ze heeft het niet zo gelukkig aangepakt. Ze heeft aangegeven een relatie te willen, hij om wat voor reden dan ook ziet er nog even vanaf. Als ik dan zou vermoeden dat zij met anderen nog rommelt na 6/7 maanden wekelijks daten/afspreken, zou ik ook langzamerhand de markt weer gaan verkennen en me openstellen voor anderen.

Maar in dit geval zou ik hiernaar gevraagd hebben, of dit daadwerkelijk het geval was, voordat ik het zou doen.

Normaliter als ik bezig ben met daten van een vrouw die ik echt heel leuk vind, rommel ik niet tussentijds met anderen en zodra ik doorgaans doorheb dat bij de andere partij dat wél het geval is na een x aantal weken/maanden daten, is de kans groot dat ik met de noorderzon zal vertrekken. Met een ultamitum. Of je houdt ermee op en bent exclusief, samen met mij, of je gaat er mee door zonder mij.
quote:
Normaliter als ik bezig ben met daten van een vrouw die ik echt heel leuk vind, rommel ik niet tussentijds met anderen en zodra ik doorgaans doorheb dat bij de andere partij dat wél het geval is na een x aantal weken/maanden daten, is de kans groot dat ik met de noorderzon zal vertrekken.
Dus gewoon 'nee', als antwoord op mijn vraag, was voldoende geweest.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_173930011
hoe typisch van een vrouw.

Kijk. Meneer wilt je in principe alleen voor de sex. Hij wilt je niet voor een relatie. Hij vind je daar niet geschikt voor anders was het dat al.

Jij laat je aan het lijntje houden

8
maanden
lang

:')
  vrijdag 22 september 2017 @ 14:32:34 #160
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_173930124
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 september 2017 13:58 schreef 2NutZ het volgende:

[..]


[..]

Dus gewoon 'nee', als antwoord op mijn vraag, was voldoende geweest.
Ah ik was toch aan het schijten 😉
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_173930214
Als ie je leuk genoeg vond hadden jullie al wel een relatie gehad. Als jij dat wel wil en hij niet zou ik mijn conclusie trekken.

Simpel, toch?
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  vrijdag 22 september 2017 @ 14:39:00 #162
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_173930263
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:32 schreef Steef121 het volgende:

[..]

Ah ik was toch aan het schijten 😉
Beste hoop zeg :o !

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:36 schreef aquawoman het volgende:
Als ie je leuk genoeg vond hadden jullie al wel een relatie gehad. Als jij dat wel wil en hij niet zou ik mijn conclusie trekken.

Simpel, toch?
Nou, nee blijkbaar niet... is ook wel een vrouw eigen hoor om heel moeilijk te doen om iets heel simpels.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_173930324
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:39 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Beste hoop zeg :o !

[..]

Nou, nee blijkbaar niet... is ook wel een vrouw eigen hoor om heel moeilijk te doen om iets heel simpels.
Ik ben ook een vrouw en ik snap nooit zo goed waarom vrouwen allemaal dingen gaan invullen die mannen bedoelen. Kijk naar zijn acties, dan weet je meestal genoeg.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  vrijdag 22 september 2017 @ 14:45:40 #164
277627 Seven.
We are Borg.
pi_173930411
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:41 schreef aquawoman het volgende:

[..]

Ik ben ook een vrouw en ik snap nooit zo goed waarom vrouwen allemaal dingen gaan invullen die mannen bedoelen. Kijk naar zijn acties, dan weet je meestal genoeg.
Ja maar dat kan dus bij alle mensen wel eens tegenstrijdig zijn, niet alleen bij mannen.
Resistance is futile.
  vrijdag 22 september 2017 @ 14:46:22 #165
277627 Seven.
We are Borg.
pi_173930420
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:39 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Beste hoop zeg :o !

[..]

Nou, nee blijkbaar niet... is ook wel een vrouw eigen hoor om heel moeilijk te doen om iets heel simpels.
Moeilijk doen is niet geslachtsgebonden.
Resistance is futile.
  vrijdag 22 september 2017 @ 14:48:08 #166
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_173930459
Dat mensen überhaupt nog op dit soort flauwekul serieus reageren ............................
"Hoka Hey!"
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 22 september 2017 @ 14:48:18 #167
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_173930463
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:41 schreef aquawoman het volgende:

[..]

Ik ben ook een vrouw en ik snap nooit zo goed waarom vrouwen allemaal dingen gaan invullen die mannen bedoelen. Kijk naar zijn acties, dan weet je meestal genoeg.
Precies dit , ik zit soms met enige verbazing te lezen :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_173930482
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:41 schreef aquawoman het volgende:
Ik ben ook een vrouw en ik snap nooit zo goed waarom vrouwen allemaal dingen gaan invullen die mannen bedoelen. Kijk naar zijn acties, dan weet je meestal genoeg.
Maar met wat voor acties zou hij in dit geval dan wel betrouwbaar zijn, en met welke niet?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_173930492
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:45 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ja maar dat kan dus bij alle mensen wel eens tegenstrijdig zijn, niet alleen bij mannen.
In mijn ervaring is dat bij mannen meestal niet het geval. :) En dat vind ik wel fijn eigenlijk! Weet je tenminste waar je aan toe bent. Het maakt de meeste situaties overzichtelijker.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_173930521
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:49 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Maar met wat voor acties zou hij in dit geval dan wel betrouwbaar zijn, en met welke niet?
Als ie na 8 maanden nog niet weet of ie me leuk genoeg vindt voor een relatie, weet ik in ieder geval genoeg.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_173930532
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:50 schreef aquawoman het volgende:

[..]

Als ie na 8 maanden nog niet weet of ie me leuk genoeg vindt voor een relatie, weet ik in ieder geval genoeg.
8 maanden :')
Dit, dus.
  vrijdag 22 september 2017 @ 14:52:55 #172
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_173930569
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:27 schreef Craptacular het volgende:
hoe typisch van een vrouw.

Kijk. Meneer wilt je in principe alleen voor de sex. Hij wilt je niet voor een relatie. Hij vind je daar niet geschikt voor anders was het dat al.

Jij laat je aan het lijntje houden

8
maanden
lang

:')
Ik vind het dan ook wel een ongelooflijke eikel. Dat meisje heeft wel wat beters te doen met haar leven. Dit zijn dus echt schoften die zichzelf heel wat vinden.
  vrijdag 22 september 2017 @ 14:53:02 #173
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_173930571
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:41 schreef aquawoman het volgende:

[..]

Ik ben ook een vrouw en ik snap nooit zo goed waarom vrouwen allemaal dingen gaan invullen die mannen bedoelen. Kijk naar zijn acties, dan weet je meestal genoeg.
Die vraag heb ik ook al mijn hele volwassen leven lang. Niemand kan er antwoord op geven.. ook niet de betreffende vrouwen.
Jel grappig dat je daarna 'Kijk naar zijn acties...' noemt. Dan doe je eigenlijk hetzelfde namelijk..
je kijkt naar de acties en concludeert dan iets i.p.v. er gewoon over te praten en duidelijkheid te krijgen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 22 september 2017 @ 14:53:38 #174
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_173930583
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:46 schreef Seven. het volgende:

[..]

Moeilijk doen is niet geslachtsgebonden.
Theoretisch niet, nee.... maar in de praktijk zeker wel.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_173930590
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:52 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik vind het dan ook wel een ongelooflijke eikel. Dat meisje heeft wel wat beters te doen met haar leven. Dit zijn dus echt schoften die zichzelf heel wat vinden.
Moet ze maar niet als een hondje achter hem aanlopen.
  vrijdag 22 september 2017 @ 14:55:04 #176
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_173930612
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:54 schreef 8777 het volgende:

[..]

Moet ze maar niet als een hondje achter hem aanlopen.
Meisje is verliefd. Doet gekke dingen met je.
  Redactie Frontpage vrijdag 22 september 2017 @ 14:56:25 #177
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_173930639
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:52 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik vind het dan ook wel een ongelooflijke eikel. Dat meisje heeft wel wat beters te doen met haar leven. Dit zijn dus echt schoften die zichzelf heel wat vinden.
TS doet het zelf ook. Ze wil liefde en toewijding van meneer A, maar ondertussen blijft ze hem neuken terwijl meneer B volgens TS in de OP echt verliefd op haar is.

TS moet ophouden met drammen en niet hypocriet zijn.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_173930649
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:53 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Die vraag heb ik ook al mijn hele volwassen leven lang. Niemand kan er antwoord op geven.. ook niet de betreffende vrouwen.
Jel grappig dat je daarna 'Kijk naar zijn acties...' noemt. Dan doe je eigenlijk hetzelfde namelijk..
je kijkt naar de acties en concludeert dan iets i.p.v. er gewoon over te praten en duidelijkheid te krijgen.
In dit geval hoef je niet eens wat in te vullen voor hem, 8 mnd moeilijk doen :') dan is 't gewoon klaar. Geen woorden meer aan vuil maken.
pi_173930684
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:55 schreef Mishu het volgende:

[..]

Meisje is verliefd. Doet gekke dingen met je.
Ja daar weet ik alles van.
Maar 8 maanden is wel heel erg lang.
  vrijdag 22 september 2017 @ 15:00:28 #180
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_173930701
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:56 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

In dit geval hoef je niet eens wat in te vullen voor hem, 8 mnd moeilijk doen :') dan is 't gewoon klaar. Geen woorden meer aan vuil maken.
Zo simpel zou het kunnen zijn, idd ^O^
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_173930748
Jammer dat zo'n topic weer eens wordt vervuild door allerlei emotioneel onvolwassen figuren die nog wat frustraties op het andere geslacht te projecteren hebben. Man man. :').
  vrijdag 22 september 2017 @ 15:21:22 #182
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173931018
Wat een gedoe. Je hebt het fijn met elkaar, vindt elkaar leuk, wat is het probleem? Waarom dat saboteren door met een ander het bed in te duiken? Dat allemaal om een woordje....

Waarom niet gewoon genieten van wat je hebt, genieten van de fijne tijd samen? Wat boeit het hoe het heet?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_173931143
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 15:21 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Wat een gedoe. Je hebt het fijn met elkaar, vindt elkaar leuk, wat is het probleem? Waarom dat saboteren door met een ander het bed in te duiken? Dat allemaal om een woordje....

Waarom niet gewoon genieten van wat je hebt, genieten van de fijne tijd samen? Wat boeit het hoe het heet?
Het boeit alles
pi_173931150
Man A wil zich niet binden aan vrouw A
Vrouw A laat zich daarom ook doorsmeren door man B
Vrouw A wil zich niet binden aan man B
Man B blaast zijn pijp daarom ook leeg bij vrouw B
etc. etc.
pi_173931306
Oh dus nu ben ja al 1.5 maanden een two-timing slut. En wie weet deed hij dat ook bij jou. Ik kan zulke debiele topics niet meer zien. Domme vrouwen :')

quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:52 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik vind het dan ook wel een ongelooflijke eikel. Dat meisje heeft wel wat beters te doen met haar leven. Dit zijn dus echt schoften die zichzelf heel wat vinden.
Het gekke is hoe schoftiger de man zoals in op geval hoe langer de vrouw bij zo'n man blijft. Odd much?
Het klinkt ook wel als de tactiek van een zwarte man overigens. Doen alsof ie steeds onzeker is.

[ Bericht 26% gewijzigd door Tamabralski op 22-09-2017 15:41:10 ]
pi_173931420
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 15:21 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Wat een gedoe. Je hebt het fijn met elkaar, vindt elkaar leuk, wat is het probleem? Waarom dat saboteren door met een ander het bed in te duiken? Dat allemaal om een woordje....

Waarom niet gewoon genieten van wat je hebt, genieten van de fijne tijd samen? Wat boeit het hoe het heet?
Je wilt je bijzonder voelen als vrouw door het idee dat de man voor jou gaat, jou serieus neemt, verder met je wil door voor jou te kiezen (en omgekeerd net zo denk ik).. zo ontstaat er een relatie geloof ik, zo komt een label erop. Dit wil je of dit wil je niet. Duidelijk in deze case wie het wel en wie het niet wil..

Besides, als het niet boeit hoe het heet, waarom doet deze man er dan zo moeilijk erover? Hij zegt dat hij er nog niet over uit is (twijfel = aan het lijntje houden in dit geval tot er iets beters komt denk ik dan).
pi_173931476
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 15:36 schreef Tamabralski het volgende:
Oh dus nu ben ja al 1.5 maanden een two-timing slut. En wie weet deed hij dat ook bij jou. Ik kan zulke debiele topics niet meer zien. Domme vrouwen :')

[..]

Het gekke is hoe schoftiger de man zoals in op geval hoe langer de vrouw bij zo'n man blijft. Odd much?
Het klinkt ook wel als de tactiek van een zwarte man overigens. Doen alsof ie steeds onzeker is.
Nee, hoe authentieker en zelfverzekerder de man is hoe langer een vrouw bij zo'n man wil blijven. Niemand waardeert schofterig gedrag, althans als het gaat om verstandige vrouwen met zelfrespect.
  vrijdag 22 september 2017 @ 15:46:16 #188
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173931478
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 15:28 schreef 8777 het volgende:

[..]

Het boeit alles
Leg eens uit...
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_173931614
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 15:46 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Leg eens uit...
Duidelijkheid is wel prettig, als er geen naam aan gegeven wordt weet niemand waar hij of zij aan toe is, en wat wel of niet toegestaan is.
  vrijdag 22 september 2017 @ 15:57:20 #190
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173931644
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 15:43 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Je wilt je bijzonder voelen als vrouw door het idee dat de man voor jou gaat, jou serieus neemt, verder met je wil door voor jou te kiezen (en omgekeerd net zo denk ik).. zo ontstaat er een relatie geloof ik, zo komt een label erop. Dit wil je of dit wil je niet. Duidelijk in deze case wie het wel en wie het niet wil..

Besides, als het niet boeit hoe het heet, waarom doet deze man er dan zo moeilijk erover? Hij zegt dat hij er nog niet over uit is (twijfel = aan het lijntje houden in dit geval tot er iets beters komt denk ik dan).
Beide zijn hierin kinderachtig. Maar zij gaat vreemd, want ze heeft een exclusieve 'mag het geen relatie noemen' afgesproken met meneer A.

En wat voelt niet bijzonder? Dat hij haar en haar alleen wil hebben? Dat hij haar meeneemt naar familie en vrienden, dat hij zegt dat hij van haar houdt? Dat ze meerdere keren per week samen zijn en het ontzettend fijn hebben?
Wat maakt dat het niet bijzonder voelt omdat hij dat naampje relatie niet wil geven aan iets wat zich enkel laat beschrijven door de term relatie?

Waarom niet 3 maanden geleden dan eens om de tafel gaan zitten met elkaar om eens te vragen waarom hij het geen relatie wil noemen, wat hij zich dan voorstelt bij een relatie, wat dat meer zou zijn als wat ze al doen samen?
Want dat is me van zijn kant nu namelijk niet duidelijk, wat maakt dat hij dit wat ze hebben geen relatie noemt (zeggen van elkaar te houden, tijd doorbrengen met elkaar, elkaars familie en vrienden ontmoeten, exclusief zijn met elkaar).
Net zoals het me niet duidelijk is wat de ts dan bedoeld met een relatie hebben, wat veranderd er dan aan wat ze nu hebben? Hoe ziet de ts dit?

Al dit gezeik had voorkomen kunnen worden door gewoon eens te vragen aan elkaar wat men dan bedoeld met een relatie. En daar dan evt een eigen conclusie aan verbonden, een hier kan ik mee leven of niet (en dan ook gaan).

Grappig dat jij trouwens nu aan de kant van de dame staat, terwijl jij in de praktijk de man in dit verhaal was die het een jaar lang geen relatie wilde noemen (Inc geen seks) waardoor de man verder ging kijken. Waar jij stevig door gekwetst bent.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_173931646
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 15:46 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Nee, hoe authentieker en zelfverzekerder de man is hoe langer een vrouw bij zo'n man wil blijven. Niemand waardeert schofterig gedrag, althans als het gaat om verstandige vrouwen met zelfrespect.
Al die pretenties van vrouwen. Wij willen dit wij gaan voor dat. Kijk ik om mij heen bij vrienden en kennisen... allemaal niets van waar.
pi_173931654
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 15:55 schreef 8777 het volgende:

[..]

Duidelijkheid is wel prettig, als er geen naam aan gegeven wordt weet niemand waar hij of zij aan toe is, en wat wel of niet toegestaan is.
Man A heeft heel duidelijk gesproken over exclusiviteit, iets waar TS in mee is gegaan, maar nu dus stiekem overboord gooit.
  vrijdag 22 september 2017 @ 15:59:43 #193
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173931672
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 15:55 schreef 8777 het volgende:

[..]

Duidelijkheid is wel prettig, als er geen naam aan gegeven wordt weet niemand waar hij of zij aan toe is, en wat wel of niet toegestaan is.
Hoezo weten niet wat wel en niet toegestaan is? Exclusiviteit is gewoon uitgesproken namelijk.

De rest kan ook gewoon uitgesproken worden, maar dan moet je dat wel doen naar elkaar (!) toe. Niet gissen en doen, maar gewoon je stembanden en oren gebruiken, kortom, praat eens met elkaar over hoe je beide de toekomst met elkaar ziet.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  vrijdag 22 september 2017 @ 16:00:16 #194
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173931682
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 15:57 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Al die pretenties van vrouwen. Wij willen dit wij gaan voor dat. Kijk ik om mij heen bij vrienden en kennisen... allemaal niets van waar.
Jij hebt of een rare omgeving, of ziet je omgeving wat raar.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_173931860
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 16:00 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Jij hebt of een rare omgeving, of ziet je omgeving wat raar.
Als je niet verder kijkt dan de schone schijn die bekenden opzetten over hun relatie. En niet doorvraagt. Dan kun je denken dat alles koek en ei is ja.
pi_173931991
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:52 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik vind het dan ook wel een ongelooflijke eikel. Dat meisje heeft wel wat beters te doen met haar leven. Dit zijn dus echt schoften die zichzelf heel wat vinden.
Je kan het van verschillende kanten bekijken. Mevrouw laat zich aan het lijntje houden. Dat zullen haar vriendinnen allang gezien hebben. En dan toch hoop houden. Na 8 fucking maanden :D
pi_173932019
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 15:59 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Hoezo weten niet wat wel en niet toegestaan is? Exclusiviteit is gewoon uitgesproken namelijk.

De rest kan ook gewoon uitgesproken worden, maar dan moet je dat wel doen naar elkaar (!) toe. Niet gissen en doen, maar gewoon je stembanden en oren gebruiken, kortom, praat eens met elkaar over hoe je beide de toekomst met elkaar ziet.
Als je exclusiviteit hebt afgesproken, waarom is het dan geen relatie? Waarom is het dan zo'n issue om het gewoon zo te noemen?
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_173932148
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 15:36 schreef Tamabralski het volgende:
Oh dus nu ben ja al 1.5 maanden een two-timing slut. En wie weet deed hij dat ook bij jou. Ik kan zulke debiele topics niet meer zien. Domme vrouwen :')

[..]

Het gekke is hoe schoftiger de man zoals in op geval hoe langer de vrouw bij zo'n man blijft. Odd much?
Het klinkt ook wel als de tactiek van een zwarte man overigens. Doen alsof ie steeds onzeker is.
Seksistisch en racistisch in één post. Bravo.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 22 september 2017 @ 16:36:37 #199
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173932214
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 16:23 schreef aquawoman het volgende:

[..]

Als je exclusiviteit hebt afgesproken, waarom is het dan geen relatie? Waarom is het dan zo'n issue om het gewoon zo te noemen?
Dat vraag ik me dus ook af... Vandaar ook dat ik zeg dat dat nu onduidelijk is en ze daarover hadden moeten praten met elkaar.
Nu maakt de ts zich gek met allerlei gedachten daarover zonder goed te weten wat ermee bedoeld wordt.
Sterker nog, blaast ze de kans samen eruit te komen op door met een ander het bed in te duiken, juist dat ene te doen waarover beide zich wel uitgesproken hebben, wel een afspraak over hebben.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_173932422
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 16:36 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dat vraag ik me dus ook af... Vandaar ook dat ik zeg dat dat nu onduidelijk is en ze daarover hadden moeten praten met elkaar.
Nu maakt de ts zich gek met allerlei gedachten daarover zonder goed te weten wat ermee bedoeld wordt.
Sterker nog, blaast ze de kans samen eruit te komen op door met een ander het bed in te duiken, juist dat ene te doen waarover beide zich wel uitgesproken hebben, wel een afspraak over hebben.
Ja, absoluut. Maar dan ben ik toch wel benieuwd of TS het breken van die exclusiviteit gaat noemen, of voor het gemak verzwijgt.
"Pools are perfect for holding water"
pi_173932543
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 15:57 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Beide zijn hierin kinderachtig. Maar zij gaat vreemd, want ze heeft een exclusieve 'mag het geen relatie noemen' afgesproken met meneer A.

En wat voelt niet bijzonder? Dat hij haar en haar alleen wil hebben? Dat hij haar meeneemt naar familie en vrienden, dat hij zegt dat hij van haar houdt? Dat ze meerdere keren per week samen zijn en het ontzettend fijn hebben?
Wat maakt dat het niet bijzonder voelt omdat hij dat naampje relatie niet wil geven aan iets wat zich enkel laat beschrijven door de term relatie?

Waarom niet 3 maanden geleden dan eens om de tafel gaan zitten met elkaar om eens te vragen waarom hij het geen relatie wil noemen, wat hij zich dan voorstelt bij een relatie, wat dat meer zou zijn als wat ze al doen samen?
Want dat is me van zijn kant nu namelijk niet duidelijk, wat maakt dat hij dit wat ze hebben geen relatie noemt (zeggen van elkaar te houden, tijd doorbrengen met elkaar, elkaars familie en vrienden ontmoeten, exclusief zijn met elkaar).
Net zoals het me niet duidelijk is wat de ts dan bedoeld met een relatie hebben, wat veranderd er dan aan wat ze nu hebben? Hoe ziet de ts dit?

Al dit gezeik had voorkomen kunnen worden door gewoon eens te vragen aan elkaar wat men dan bedoeld met een relatie. En daar dan evt een eigen conclusie aan verbonden, een hier kan ik mee leven of niet (en dan ook gaan).

Grappig dat jij trouwens nu aan de kant van de dame staat, terwijl jij in de praktijk de man in dit verhaal was die het een jaar lang geen relatie wilde noemen (Inc geen seks) waardoor de man verder ging kijken. Waar jij stevig door gekwetst bent.
Ik snap wat je bedoelt, maar het kan zijn dat exclusiviteit afgesproken is zodat hij zonder condoom en zonder zorgen over een eventuele soa seks kan hebben (en ja, gelijk heb je dat ze dan is vreemdgegaan omdat juist is afgesproken niet buiten de deur te seksen). Ze heeft verder niet zijn familie ontmoet, maar ze kent een aantal vrienden (misschien gemeenschappelijk, misschien via activiteiten, het zegt niks) en een collega.. heeft hij haar voorgesteld als zijn vriendin? nee, want dat is ze blijkbaar niet. Ze is aardbeientaartjes met wie hij het gewoon gezellig heeft.

Ik weet het ook niet hoor, ze zouden eens moeten praten over wat een relatie voor hem en haar betekent. Misschien heeft hij er enge ideeën over (vrijheid kwijt hallucinaties etc etc.), al heeft ze het wel verpest met vreemdgaan vrees ik.

Het is verder zeker niet vergelijkbaar met mijn situatie, want ik had geen seks omdat geen exclusiviteit was uitgesproken (geen relatie) en ik was gedurende datingtime loyaal i.t.t. tot mijn date die dat al die tijd achterhield.
pi_173934391
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 16:56 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt, maar het kan zijn dat exclusiviteit afgesproken is zodat hij zonder condoom en zonder zorgen over een eventuele soa seks kan hebben (en ja, gelijk heb je dat ze dan is vreemdgegaan omdat juist is afgesproken niet buiten de deur te seksen). Ze heeft verder niet zijn familie ontmoet, maar ze kent een aantal vrienden (misschien gemeenschappelijk, misschien via activiteiten, het zegt niks) en een collega.. heeft hij haar voorgesteld als zijn vriendin? nee, want dat is ze blijkbaar niet. Ze is aardbeientaartjes met wie hij het gewoon gezellig heeft.

Ik weet het ook niet hoor, ze zouden eens moeten praten over wat een relatie voor hem en haar betekent. Misschien heeft hij er enge ideeën over (vrijheid kwijt hallucinaties etc etc.), al heeft ze het wel verpest met vreemdgaan vrees ik.

Het is verder zeker niet vergelijkbaar met mijn situatie, want ik had geen seks omdat geen exclusiviteit was uitgesproken (geen relatie) en ik was gedurende datingtime loyaal i.t.t. tot mijn date die dat al die tijd achterhield.
Ze zegt ook dat jij man A in dit verhaal bent. Ik zie de overeenkomsten wel.
  vrijdag 22 september 2017 @ 19:18:29 #203
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_173934561
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 16:31 schreef probeer het volgende:

[..]

Seksistisch en racistisch in één post. Bravo.
Zo bijzonder is dat niet. Kijk eens voor de gein in nieuws.
pi_173934766
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 19:05 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Ze zegt ook dat jij man A in dit verhaal bent. Ik zie de overeenkomsten wel.
Dat zou kunnen als mijn date ook daadwerkelijk zes maanden exclusief was met mij zonder de label. Dat weten we niet. Daarnaast hadden we ook geen exclusiviteit (expliciet) afgesproken, Wel ben ik er mee gekapt toen ik hoorde dat hij niet exclusief was met mij, dus ik voorspel hetzelfde voor TS (jongen gaat er een punt achter de datingperiode zetten want kan beter krijgen).
  vrijdag 22 september 2017 @ 20:33:17 #205
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_173935765
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 19:33 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Dat zou kunnen als mijn date ook daadwerkelijk zes maanden exclusief was met mij zonder de label. Dat weten we niet. Daarnaast hadden we ook geen exclusiviteit (expliciet) afgesproken, Wel ben ik er mee gekapt toen ik hoorde dat hij niet exclusief was met mij, dus ik voorspel hetzelfde voor TS (jongen gaat er een punt achter de datingperiode zetten want kan beter krijgen).
Eigenlijk ben je dan hetzelfde als man A. Ik vind het niet gek dat je dan niemand kan vinden. Je niet willen binden aan iemand is toch wel de grootste afknapper die er bestaat als de ander er serieuze intenties op nahoudt.
pi_173936210
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 20:33 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Eigenlijk ben je dan hetzelfde als man A. Ik vind het niet gek dat je dan niemand kan vinden. Je niet willen binden aan iemand is toch wel de grootste afknapper die er bestaat als de ander er serieuze intenties op nahoudt.
Dat kan. Ik wilde wel exclusiviteit en ik was ook exclusief, maar ik wilde nog geen relatie omdat ik hem daarvoor beter wilde leren kennen. Ik wilde hem echt vertrouwen en ergens voelde ik het niet dat dit hem helemaal was. Denk dat man A ook zoiets voelt, verschil is alleen dat hij ook seks heeft waardoor het voor hem ook een "seksrelatie" kan betekenen. Ik weet het niet, maar duidelijk is dat nog over TS wordt getwijfeld (en terecht want ze blijkt niet te vertrouwen in haar afspraken).
  vrijdag 22 september 2017 @ 21:01:25 #207
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_173936296
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 20:56 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Dat kan. Ik wilde wel exclusiviteit en ik was ook exclusief, maar ik wilde nog geen relatie omdat ik hem daarvoor beter wilde leren kennen. Ik wilde hem echt vertrouwen en ergens voelde ik het niet dat dit hem helemaal was. Denk dat man A ook zoiets voelt, verschil is alleen dat hij ook seks heeft waardoor het voor hem ook een "seksrelatie" kan betekenen. Ik weet het niet, maar duidelijk is dat nog over TS wordt getwijfeld (en terecht want ze blijkt niet te vertrouwen in haar afspraken).
Als jij weet dat het net niet is, waarom laat je iemand dan een half jaar in de onzekerheid ?
pi_173936491
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 21:01 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Als jij weet dat het net niet is, waarom laat je iemand dan een half jaar in de onzekerheid ?
Ik vond het heel fijn om bij hem te zijn, en hij behandelde me heel goed. Toch knaagde er iets en dat zat in zijn gedrag en zijn kijk op de wereld (neerkijken op mensen). Het gaf me een dubbelgevoel, waardoor ik dacht dat hij me vast ook niet goed genoeg zal vinden ooit, later. Dus terugkomend ook mijn onzekerheid en angst om gekwetst te worden, maar toch vooral de mismatch tussen onze ideeën inzake levensmoraal. Vandaar, het samenzijn en - geleid door intuïtie - toch afstand willen bewaren. Ik weet niet wat er in de hersenen van man A rondgaat, daar moet TS zelf achterkomen.
  vrijdag 22 september 2017 @ 21:32:38 #209
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_173936820
Wat een raar verhaal dit. Hoe kun je nou in hemelsnaam met droge ogen met twee mannen bezig zijn? Waarvan de serieuze niet eens weet van de niet-serieuze. Mensen zijn geen gebruiksvoorwerpen.
pi_173936975
quote:
13s.gif Op vrijdag 22 september 2017 21:32 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat een raar verhaal dit. Hoe kun je nou in hemelsnaam met droge ogen met twee mannen bezig zijn? Waarvan de serieuze niet eens weet van de niet-serieuze. Mensen zijn geen gebruiksvoorwerpen.
En TS weet het nog zo te brengen dat zij het slachtoffer is die, misschien al dan niet eventueel mogelijkerwijs, belazerd wordt door de man die nog geen relatie wil met haar :D
  vrijdag 22 september 2017 @ 21:57:19 #211
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_173937240
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 17:53 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
Hai!
Ik had met dit zeikverhaal ook naar het Viva forum kunnen gaan [...]
Gelukkig zeg je het zelf al.
pi_173984464
Wat een moeilijk gedoe met dat labelen en alles. Heb zelf nu een soortgelijke situatie en vind het wel prima.

Spreek af en toe af met een dame, we hebben een supergoede klik en hebben beide (uitgesproken) gevoelens voor elkaar. Zij komt uit een lange relatie en wil daarom niet gelijk weer een relatie, prima toch? Het is leuk als we samen zijn, de seks is prima; wat maakt het dan uit hoe je het noemt?
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
pi_173984705
Vrouwen hebben er een dagtaak aan zeg. Neuken, relaties onderhouden met A B of C, al die onzekerheden en gelijd poeh.. het is wat meid.

Geen wonder dat vrouwen geen energie meer hebben om het te maken in de zakenwereld wtf.

[ Bericht 13% gewijzigd door Tamabralski op 25-09-2017 16:47:21 ]
  maandag 25 september 2017 @ 15:23:38 #214
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_173987990
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 11:43 schreef el-blanchito het volgende:
Wat een moeilijk gedoe met dat labelen en alles. Heb zelf nu een soortgelijke situatie en vind het wel prima.

Spreek af en toe af met een dame, we hebben een supergoede klik en hebben beide (uitgesproken) gevoelens voor elkaar. Zij komt uit een lange relatie en wil daarom niet gelijk weer een relatie, prima toch? Het is leuk als we samen zijn, de seks is prima; wat maakt het dan uit hoe je het noemt?
Is dat voor jou nog steeds prima als blijkt dat zij daarnaast nog met anderen het bed deelt? Wat als die situatie al langer dan 8 maanden duurt? Hoe lang zien jullie elkaar al? Zou je niet na enige tijd wat exclusiviteit willen/verwachten? Als je tussen neus en lippen door al hebt afgesproken dat je niet ondertussen anderen ziet, heb je imo gewoon al een relatie. Dan maakt het ook niet meer zoveel uit hoe je het noemt.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
  Meest relativerende user 2022 maandag 25 september 2017 @ 15:25:38 #215
357044 Budapestenaar
pi_173988016
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 11:43 schreef el-blanchito het volgende:
Wat een moeilijk gedoe met dat labelen en alles. Heb zelf nu een soortgelijke situatie en vind het wel prima.

Spreek af en toe af met een dame, we hebben een supergoede klik en hebben beide (uitgesproken) gevoelens voor elkaar. Zij komt uit een lange relatie en wil daarom niet gelijk weer een relatie, prima toch? Het is leuk als we samen zijn, de seks is prima; wat maakt het dan uit hoe je het noemt?
Misschien omdat mensen graag willen weten waar ze hun tijd in investeren? In een duurzame relatie? Of in een kortstondige scharrel? Dat maakt nogal een verschil.
pi_173989546
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 15:23 schreef Steef121 het volgende:

[..]

Is dat voor jou nog steeds prima als blijkt dat zij daarnaast nog met anderen het bed deelt? Wat als die situatie al langer dan 8 maanden duurt? Hoe lang zien jullie elkaar al? Zou je niet na enige tijd wat exclusiviteit willen/verwachten? Als je tussen neus en lippen door al hebt afgesproken dat je niet ondertussen anderen ziet, heb je imo gewoon al een relatie. Dan maakt het ook niet meer zoveel uit hoe je het noemt.
Ik heb het idee dat die man haar ook aan het lijntje houdt met een of meer andere sexpartners. Ts is gewoon dom. Klaar.
  maandag 25 september 2017 @ 16:51:20 #217
277627 Seven.
We are Borg.
pi_173989598
quote:
13s.gif Op vrijdag 22 september 2017 21:32 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat een raar verhaal dit. Hoe kun je nou in hemelsnaam met droge ogen met twee mannen bezig zijn? Waarvan de serieuze niet eens weet van de niet-serieuze. Mensen zijn geen gebruiksvoorwerpen.
En dat kan voor meneer A ook gezegd worden..
Resistance is futile.
  maandag 25 september 2017 @ 16:52:25 #218
277627 Seven.
We are Borg.
pi_173989610
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 11:53 schreef Tamabralski het volgende:
Vrouwen hebben er een dagtaak aan zeg. Neuken, relaties onderhouden met A B of C, al die onzekerheden en gelijd poeh.. het is wat meid.

Geen wonder dat vrouwen geen energie meer hebben om het te maken in de zakenwereld wtf.
OMG, geef je frustraties maar lekker de ruimte. :D
Resistance is futile.
pi_173989872
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 11:53 schreef Tamabralski het volgende:
Vrouwen hebben er een dagtaak aan zeg. Neuken, relaties onderhouden met A B of C, al die onzekerheden en gelijd poeh.. het is wat meid.

Geen wonder dat vrouwen geen energie meer hebben om het te maken in de zakenwereld wtf.
Vervang relaties door werk en geen wonder dat mannen geen energie meer hebben om succes te hebben in de liefde wtf.

[ Bericht 1% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 25-09-2017 17:17:52 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_173991573
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 15:23 schreef Steef121 het volgende:

[..]

Is dat voor jou nog steeds prima als blijkt dat zij daarnaast nog met anderen het bed deelt? Wat als die situatie al langer dan 8 maanden duurt? Hoe lang zien jullie elkaar al? Zou je niet na enige tijd wat exclusiviteit willen/verwachten? Als je tussen neus en lippen door al hebt afgesproken dat je niet ondertussen anderen ziet, heb je imo gewoon al een relatie. Dan maakt het ook niet meer zoveel uit hoe je het noemt.
Ik weet dat het gevoel goed zit en dan ze geen seks heeft met anderen, net als ik. Lijkt me genoeg
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
pi_173992299
quote:
7s.gif Op maandag 25 september 2017 16:51 schreef Seven. het volgende:

[..]

En dat kan voor meneer A ook gezegd worden..
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:27 schreef Seven. het volgende:
Kap eens met je projecties.
pi_174182843
Hajj, maar effe een update! We hebben een relatie :D Heel erg officieel en openbaar.
pi_174182917
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 09:23 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
Hajj, maar effe een update! We hebben een relatie :D Heel erg officieel en openbaar.
Gefeliciteerd. Heb je hem ook de waarheid verteld of heb je dat voor het gemak maar gelaten? :)
pi_174183074
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 09:23 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
Hajj, maar effe een update! We hebben een relatie :D Heel erg officieel en openbaar.
Goedzo!!!
Ik zei toch dat je dan eerst moet ophouden met hem te neuken...

Of uberhaupt 1 van die gasten 😑
pi_174183091
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 09:23 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
Hajj, maar effe een update! We hebben een relatie :D Heel erg officieel en openbaar.
Gefeliciteerd :)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_174183718
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 09:23 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
Hajj, maar effe een update! We hebben een relatie :D Heel erg officieel en openbaar.
_O- :s) :')
pi_174184743
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 09:28 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Gefeliciteerd. Heb je hem ook de waarheid verteld of heb je dat voor het gemak maar gelaten? :)
Dit vraag ik mij ook af. ;)
  woensdag 4 oktober 2017 @ 12:41:40 #228
277627 Seven.
We are Borg.
pi_174186315
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 09:23 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
Hajj, maar effe een update! We hebben een relatie :D Heel erg officieel en openbaar.
Fijn O+ . En weet hij dat je meneer B geneukt hebt in de maand voor het officieel werd?
Resistance is futile.
pi_174186467
Verkeerde topic. :')

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2017 12:59:17 ]
pi_174188876
quote:
7s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 12:41 schreef Seven. het volgende:

[..]

Fijn O+ . En weet hij dat je meneer B geneukt hebt in de maand voor het officieel werd?
Ja! :) Nee, dat weet hij niet. En dat laat ik ook maar zo, want dat gaat hij niet op prijs stellen.

*snel vergeten dus ;(
  woensdag 4 oktober 2017 @ 15:02:23 #231
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_174188978
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 14:56 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Ja! :) Nee, dat weet hij niet. En dat laat ik ook maar zo, want dat gaat hij niet op prijs stellen.

*snel vergeten dus ;(
:r walgelijk figuur.

Benieuwd of al die feminsten hier die het hardst roepen als een man zoiets doet wat voor viezerik het is of je die hier nu ook over hoort, ik gok van niet.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_174189093
Dus nu heeft ie een relatie met iemand die tegen hem liegt en heeft ie niet bewust kunnen kiezen of ie een relatie wil met iemand die zoiets doet
Netjes. Zou je vast zelf ook chill vinden

Maar hey de buit is binnen
Snel die ring om je vinger regelen en zo
pi_174189150
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 15:02 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

:r walgelijk figuur.

Benieuwd of al die feminsten hier die het hardst roepen als een man zoiets doet wat voor viezerik het is of je die hier nu ook over hoort, ik gok van niet.
Inderdaad, walgelijk.
pi_174189217
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 15:02 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

:r walgelijk figuur.

Benieuwd of al die feminsten hier die het hardst roepen als een man zoiets doet wat voor viezerik het is of je die hier nu ook over hoort, ik gok van niet.
Volgens mij heb jij ze niet allemaal op een rijtje. Je lijkt ontzettend gefrustreerd!
  woensdag 4 oktober 2017 @ 15:17:06 #235
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_174189233
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 15:16 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij ze niet allemaal op een rijtje. Je lijkt ontzettend gefrustreerd!
Idd, ik heb ze niet op een rijtje, meid :') Succes met je serieuze en officiële relatie :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_174189254
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 15:08 schreef Allures het volgende:
Dus nu heeft ie een relatie met iemand die tegen hem liegt en heeft ie niet bewust kunnen kiezen of ie een relatie wil met iemand die zoiets doet
Netjes. Zou je vast zelf ook chill vinden

Maar hey de buit is binnen
Snel die ring om je vinger regelen en zo
Ik vertel het niet, daar lijkt mij niets verkeerd aan want we hadden dus "officieel" niks samen. Dat is ook 'n andere discussie toch? Ik ben blij met hem, hij is blij met mij en het is fijn dat het nu official is.

Enneuh.. Een ring hoeft nog niet ;) :P
pi_174189285
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 15:18 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Ik vertel het niet, daar lijkt mij niets verkeerd aan want we hadden dus "officieel" niks samen. Dat is ook 'n andere discussie toch? Ik ben blij met hem, hij is blij met mij en het is fijn dat het nu official is.

Enneuh.. Een ring hoeft nog niet ;) :P
Maar mocht hij er nou naar vragen, zou je dan eerlijk antwoord geven?
  woensdag 4 oktober 2017 @ 15:20:37 #238
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_174189290
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 15:18 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Ik vertel het niet, daar lijkt mij niets verkeerd aan want we hadden dus "officieel" niks samen. Dat is ook 'n andere discussie toch? Ik ben blij met hem, hij is blij met mij en het is fijn dat het nu official is.

Enneuh.. Een ring hoeft nog niet ;) :P
Ik vind het ronduit liegen. Je verzwijgt bewust iets voor je partner omdat je weet dat hij het niet gaat waarderen. Dat doe je puur voor jezelf. Egoïst.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_174189300
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 15:18 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Ik vertel het niet, daar lijkt mij niets verkeerd aan want we hadden dus "officieel" niks samen. Dat is ook 'n andere discussie toch? Ik ben blij met hem, hij is blij met mij en het is fijn dat het nu official is.

Enneuh.. Een ring hoeft nog niet ;) :P
ja weet dat het fout is anders zou je het zeggen
En je hebt toch een afspraak van exclusiviteit geschonden
In mijn boekje is dat vreemdgaan

Hij is ook niet blij met jou, hij is blij met het deel dat jij laat zien. Dat doe je toch niet bij iemand waar je om geeft :?
  woensdag 4 oktober 2017 @ 15:24:43 #240
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_174189352
Is dit stimorol btw? :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_174189377
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 15:18 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Ik vertel het niet, daar lijkt mij niets verkeerd aan want we hadden dus "officieel" niks samen. Dat is ook 'n andere discussie toch? Ik ben blij met hem, hij is blij met mij en het is fijn dat het nu official is.

Enneuh.. Een ring hoeft nog niet ;) :P
Dus als hij in jullie niet officiële tijd 45 andere kutjes had beroerd zou jij dat geen probleem vinden? :')
pi_174189399
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 15:19 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Maar mocht hij er nou naar vragen, zou je dan eerlijk antwoord geven?
Dat denk ik niet.

Maar het doet er niet meer toe in mijn ogen. Ik laat het verleden voor wat het is.
pi_174189489
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 15:25 schreef 8777 het volgende:

[..]

Dus als hij in jullie niet officiële tijd 45 andere kutjes had beroerd zou jij dat geen probleem vinden? :')
Leuk is anders. Maar het gaat mij niet verbazen als hij, vooral in de eerste maanden, wél seks heeft gehad met andere vrouwen. Daarom laat ik alles voor wat het is, ik wil het niet eens weten. Het is goed zoals het is.
pi_174189495
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 15:26 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Dat denk ik niet.

Maar het doet er niet meer toe in mijn ogen. Ik laat het verleden voor wat het is.
:D wow
pi_174189500
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 15:26 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Dat denk ik niet.

Maar het doet er niet meer toe in mijn ogen. Ik laat het verleden voor wat het is.
Godver..
pi_174189509
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 14:56 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Ja! :) Nee, dat weet hij niet. En dat laat ik ook maar zo, want dat gaat hij niet op prijs stellen.

*snel vergeten dus ;(
Nee, hij zou het pas echt op prijs stellen als ie er misschien een keer via-via achterkomt. :')

Zou best kunnen nu het heel officieel en openbaar is.
pi_174189521
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 15:29 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Leuk is anders. Maar het gaat mij niet verbazen als hij, vooral in de eerste maanden, wél seks heeft gehad met andere vrouwen. Daarom laat ik alles voor wat het is, ik wil het niet eens weten. Het is goed zoals het is.
En je denkt dat hij het wel kan waarderen?
  woensdag 4 oktober 2017 @ 15:32:48 #248
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_174189575
Geen zuiver begin van de relatie. Maar goed, wie ben ik :D.

Veel geluk samen!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_174189615
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 15:32 schreef Samzz het volgende:
Geen zuiver begin van de relatie. Maar goed, wie ben ik :D.

Veel geluk samen!
Beetje overdreven, ik zie dat echt anders.

Bedankt, dat komt wel goed!
  woensdag 4 oktober 2017 @ 15:36:11 #250
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_174189660
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 15:34 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Beetje overdreven, ik zie dat echt anders.

Bedankt, dat komt wel goed!
Dan houden we er een ander moreel compas op na. Ik hoop dat je vriend er niet achter komt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_174189746
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 15:34 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Beetje overdreven, ik zie dat echt anders.

Bedankt, dat komt wel goed!
Is hij ruimdenkend als u? Ik vind dit ook niet zo netjes.
pi_174189765
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 15:34 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Beetje overdreven, ik zie dat echt anders.

Bedankt, dat komt wel goed!
Het gaat alleen niet helemaal alleen om hoe jij er over denkt maar ook om hoe hij er over denkt
De kans om er uberhaubt iets over te denken ontneem je hem nu en dat is verre van netjes

Als het geen probleem zou zijn zou je hem die kans ook niet hoeven ontnemen
pi_174189859
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 15:26 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Dat denk ik niet.

Maar het doet er niet meer toe in mijn ogen. Ik laat het verleden voor wat het is.
Bitches never forget
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 4 oktober 2017 @ 15:46:02 #254
277627 Seven.
We are Borg.
pi_174189865
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 15:26 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Dat denk ik niet.

Maar het doet er niet meer toe in mijn ogen. Ik laat het verleden voor wat het is.
Oh mijn god. Wat een leugenachtig kreng ben jij. Hij verdient beter.
Resistance is futile.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 15:47:59 #255
277627 Seven.
We are Borg.
pi_174189904
Ik snap ineens waarom meneer A zo terughoudend was in het aankondigen van de relatie. Ergens voelt hij wel dat TS gewoon niet te vertrouwen is.
Resistance is futile.
pi_174190022
quote:
10s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 15:47 schreef Seven. het volgende:
Ik snap ineens waarom meneer A zo terughoudend was in het aankondigen van de relatie. Ergens voelt hij wel dat TS gewoon niet te vertrouwen is.
Er wordt nu wel heel veel gespeculeerd hoor.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 16:09:09 #257
277627 Seven.
We are Borg.
pi_174190325
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 15:54 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Er wordt nu wel heel veel gespeculeerd hoor.
Dat jij niet betrouwbaar bent, is geen speculatie natuurlijk.

Hij heeft eindelijk besloten de relatie officieel te maken, onder voorwaarde dat jullie allebei exclusief waren en zullen zijn. Jij was dat niet. En hey, je bent ook maar een mens. Maar toen je besloot er in mee te gaan zonder toe te geven dat jij niet exclusief was, is ronduit iemand bedriegen.

Hiervoor is geen enkel excuus, het maakt niet uit hoe lang hij gewacht heeft met officieel maken. Zijn voorwaarden waren duidelijk, jij bent zijn grenzen over gegaan. Zo simpel is het. Ik ga je niet zeggen wat je nu moet doen want ik heb er geen enkel vertrouwen dat je het juiste zult doen voor hem. Maar hou op met zeggen dat 'het verleden er niet toe doet' want dat heb jij niet te bepalen voor een ander.
Resistance is futile.
pi_174190402
Wat Seven zegt.
pi_174190509
quote:
13s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 16:09 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dat jij niet betrouwbaar bent, is geen speculatie natuurlijk.

Hij heeft eindelijk besloten de relatie officieel te maken, onder voorwaarde dat jullie allebei exclusief waren en zullen zijn. Jij was dat niet. En hey, je bent ook maar een mens. Maar toen je besloot er in mee te gaan zonder toe te geven dat jij niet exclusief was, is ronduit iemand bedriegen.

Hiervoor is geen enkel excuus, het maakt niet uit hoe lang hij gewacht heeft met officieel maken. Zijn voorwaarden waren duidelijk, jij bent zijn grenzen over gegaan. Zo simpel is het. Ik ga je niet zeggen wat je nu moet doen want ik heb er geen enkel vertrouwen dat je het juiste zult doen voor hem. Maar hou op met zeggen dat 'het verleden er niet toe doet' want dat heb jij niet te bepalen voor een ander.
Ik word een beetje moe van de heilige mensen hier. Ik durf te wedden dat de meeste mensen het niet eerlijk zullen zeggen in zo'n situatie. Het doet er niet meer toe, ik creëer alleen maar onvrede als ik hier eerlijk over ben. Want laten we niet vergeten waarom ik de keuze heb gemaakt om met iemand anders af te spreken en hoe het voorheen was. Dat betekent niet dat ik niet te vertrouwen ben. Ik ben te vertrouwen, ik ben geen vreemdganger en verberg 0. Behalve een onnozele situatie en die situatie betekende ook nog eens helemaal niks. Ik zat alleen maar met mijn hoofd bij hem. Dus bespaar me inderdaad maar wat ik wel of niet zou moeten doen. De meeste mensen hier zullen geen haar beter zijn.
pi_174190589
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 16:18 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Ik word een beetje moe van de heilige mensen hier. Ik durf te wedden dat de meeste mensen het niet eerlijk zullen zeggen in zo'n situatie. Het doet er niet meer toe, ik creëer alleen maar onvrede als ik hier eerlijk over ben. Want laten we niet vergeten waarom ik de keuze heb gemaakt om met iemand anders af te spreken en hoe het voorheen was. Dat betekent niet dat ik niet te vertrouwen ben. Ik ben te vertrouwen, ik ben geen vreemdganger en verberg 0. Behalve een onnozele situatie en die situatie betekende ook nog eens helemaal niks. Ik zat alleen maar met mijn hoofd bij hem. Dus bespaar me inderdaad maar wat ik wel of niet zou moeten doen. De meeste mensen hier zullen geen haar beter zijn.
Je hebt groot gelijk vind ik.

Je had toch geen officiële relatie? Ik zou dan ook gewoon rondneuken, tenzij je had afgesproken exclusieve friends with benefits te zijn...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_174190605
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 16:18 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Ik word een beetje moe van de heilige mensen hier. Ik durf te wedden dat de meeste mensen het niet eerlijk zullen zeggen in zo'n situatie. Het doet er niet meer toe, ik creëer alleen maar onvrede als ik hier eerlijk over ben. Want laten we niet vergeten waarom ik de keuze heb gemaakt om met iemand anders af te spreken en hoe het voorheen was. Dat betekent niet dat ik niet te vertrouwen ben. Ik ben te vertrouwen, ik ben geen vreemdganger en verberg 0. Behalve een onnozele situatie en die situatie betekende ook nog eens helemaal niks. Ik zat alleen maar met mijn hoofd bij hem. Dus bespaar me inderdaad maar wat ik wel of niet zou moeten doen. De meeste mensen hier zullen geen haar beter zijn.
En hoe reageerde gast B?
pi_174190619
quote:
14s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 16:22 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je hebt groot gelijk vind ik.

Je had toch geen officiële relatie? Ik zou dan ook gewoon rondneuken, tenzij je had afgesproken exclusieve friends with benefits te zijn...
ja dat had ze dus afgesproken

Je verschuilen achter anderen en dan voor ze invullen wat ze zullen doen is super laf
pi_174190661
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 15:20 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik vind het ronduit liegen. Je verzwijgt bewust iets voor je partner omdat je weet dat hij het niet gaat waarderen. Dat doe je puur voor jezelf. Egoïst.
Dit. TS gaat niet om met anderen zoals zij zelf behandeld wil worden. TS is gewoon een ordinair sletje.
pi_174190675
quote:
10s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 15:47 schreef Seven. het volgende:
Ik snap ineens waarom meneer A zo terughoudend was in het aankondigen van de relatie. Ergens voelt hij wel dat TS gewoon niet te vertrouwen is.
Dit deed je eerder af als projectie. Beetje jammer wel.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 16:27:25 #265
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_174190690
quote:
ik ben geen vreemdganger en verberg 0. Behalve een onnozele situatie en die situatie betekende ook nog eens helemaal niks. Ik zat alleen maar met mijn hoofd bij hem. Dus bespaar me inderdaad maar wat ik wel of niet zou moeten doen. De meeste mensen hier zullen geen haar beter zijn.
Je spreekt jezelf tegen. Je verbergt niks...MAAR..

Het gaat hier niet om wat andere mensen zouden doen (bij die mensen zou ik precies hetzelfde zeggen), maar om jouw acties. Je laat expres informatie achter. Informatie die je vriend wel verdiend. Je bent afspraken aangegaan met hem en daar hou je je niet aan. Jij. Dus de verantwoordelijkheid ligt helemaal bij jou. Je zit hier gewoon fout. Rest is al wel gezegd.

Die vriend had beter naar zijn gevoel moeten luisteren uiteindelijk.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_174190700
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 16:18 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Ik word een beetje moe van de heilige mensen hier. Ik durf te wedden dat de meeste mensen het niet eerlijk zullen zeggen in zo'n situatie. Het doet er niet meer toe, ik creëer alleen maar onvrede als ik hier eerlijk over ben. Want laten we niet vergeten waarom ik de keuze heb gemaakt om met iemand anders af te spreken en hoe het voorheen was. Dat betekent niet dat ik niet te vertrouwen ben. Ik ben te vertrouwen, ik ben geen vreemdganger en verberg 0. Behalve een onnozele situatie en die situatie betekende ook nog eens helemaal niks. Ik zat alleen maar met mijn hoofd bij hem. Dus bespaar me inderdaad maar wat ik wel of niet zou moeten doen. De meeste mensen hier zullen geen haar beter zijn.
Ik vind het bijzonder knap hoe je eromheen weet te lullen. Ooit een carrière in de politiek overwogen ?
pi_174190742
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 16:18 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Ik word een beetje moe van de heilige mensen hier. Ik durf te wedden dat de meeste mensen het niet eerlijk zullen zeggen in zo'n situatie. Het doet er niet meer toe, ik creëer alleen maar onvrede als ik hier eerlijk over ben. Want laten we niet vergeten waarom ik de keuze heb gemaakt om met iemand anders af te spreken en hoe het voorheen was. Dat betekent niet dat ik niet te vertrouwen ben. Ik ben te vertrouwen, ik ben geen vreemdganger en verberg 0. Behalve een onnozele situatie en die situatie betekende ook nog eens helemaal niks. Ik zat alleen maar met mijn hoofd bij hem. Dus bespaar me inderdaad maar wat ik wel of niet zou moeten doen. De meeste mensen hier zullen geen haar beter zijn.
Dus eerlijk zijn is geen probleem?
pi_174190784
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 16:24 schreef Allures het volgende:

[..]

ja dat had ze dus afgesproken

Je verschuilen achter anderen en dan voor ze invullen wat ze zullen doen is super laf
quote:
Zijn *eerlijke* antwoord was dat hij bindingsangst heeft. Dat hij tijd nodig heeft, maar wel wil dat wij enkel met elkaar bezig zijn en dat het dan wel goed komt.
Je hebt gelijk. Inderdaad dan niet netjes en als ik er achter zou komen zou ik het inderdaad uit maken.

Benieuwd wat TS heeft gezegd tegen haar andere date? Straks komt hij verhaal halen omdat hij gedumpt is :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_174190797
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 16:18 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Ik word een beetje moe van de heilige mensen hier. Ik durf te wedden dat de meeste mensen het niet eerlijk zullen zeggen in zo'n situatie. Het doet er niet meer toe, ik creëer alleen maar onvrede als ik hier eerlijk over ben. Want laten we niet vergeten waarom ik de keuze heb gemaakt om met iemand anders af te spreken en hoe het voorheen was. Dat betekent niet dat ik niet te vertrouwen ben. Ik ben te vertrouwen, ik ben geen vreemdganger en verberg 0. Behalve een onnozele situatie en die situatie betekende ook nog eens helemaal niks. Ik zat alleen maar met mijn hoofd bij hem. Dus bespaar me inderdaad maar wat ik wel of niet zou moeten doen. De meeste mensen hier zullen geen haar beter zijn.
"Ik heb schijt aan normen en waarden, want heel misschien zijn er meer mensen die schijt hebben aan normen en waarden."

Goed bezig, jij komt er wel.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 16:34:11 #270
277627 Seven.
We are Borg.
pi_174190813
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 16:18 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Ik word een beetje moe van de heilige mensen hier. Ik durf te wedden dat de meeste mensen het niet eerlijk zullen zeggen in zo'n situatie. Het doet er niet meer toe, ik creëer alleen maar onvrede als ik hier eerlijk over ben. Want laten we niet vergeten waarom ik de keuze heb gemaakt om met iemand anders af te spreken en hoe het voorheen was. Dat betekent niet dat ik niet te vertrouwen ben. Ik ben te vertrouwen, ik ben geen vreemdganger en verberg 0. Behalve een onnozele situatie en die situatie betekende ook nog eens helemaal niks. Ik zat alleen maar met mijn hoofd bij hem. Dus bespaar me inderdaad maar wat ik wel of niet zou moeten doen. De meeste mensen hier zullen geen haar beter zijn.
Ik zeg dus dat het er wél toe doet. Jij bepaalt nu voor een ander dat het er niet toe doet omdat jou dat beter uitkomt. Dat maakt jou 100% onbetrouwbaar. Hij zou je direct dumpen als hij het wist.

Je kunt nóg zo hard doen alsof het er niet toe doet, dat maakt het niet minder waar. De meeste mensen zijn eerlijker tegen hun partner dan jij. Ik hoor ook bij die groep mensen.
Resistance is futile.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 16:35:17 #271
277627 Seven.
We are Borg.
pi_174190832
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 16:26 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Dit. TS gaat niet om met anderen zoals zij zelf behandeld wil worden. TS is gewoon een ordinair sletje.
Och jezus, heb je hem weer _O- .

quote:
7s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 16:26 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Dit deed je eerder af als projectie. Beetje jammer wel.
Voor jou is het laatste woord hebben ontzettend belangrijk, of niet? Prima knul. Je hebt gelijk. :* :* :* :* :* :* :*
Resistance is futile.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 16:35:19 #272
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_174190834
:') dit dan verzwijgen, wees gewoon eerlijk
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_174190860
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 16:18 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Ik word een beetje moe van de heilige mensen hier. Ik durf te wedden dat de meeste mensen het niet eerlijk zullen zeggen in zo'n situatie. Het doet er niet meer toe, ik creëer alleen maar onvrede als ik hier eerlijk over ben. Want laten we niet vergeten waarom ik de keuze heb gemaakt om met iemand anders af te spreken en hoe het voorheen was. Dat betekent niet dat ik niet te vertrouwen ben. Ik ben te vertrouwen, ik ben geen vreemdganger en verberg 0. Behalve een onnozele situatie en die situatie betekende ook nog eens helemaal niks. Ik zat alleen maar met mijn hoofd bij hem. Dus bespaar me inderdaad maar wat ik wel of niet zou moeten doen. De meeste mensen hier zullen geen haar beter zijn.
Ik ben ver van heilig, maar dit is iets wat ik wel zou willen weten
pi_174190925
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 15:18 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Ik vertel het niet, daar lijkt mij niets verkeerd aan want we hadden dus "officieel" niks samen. Dat is ook 'n andere discussie toch? Ik ben blij met hem, hij is blij met mij en het is fijn dat het nu official is.

Enneuh.. Een ring hoeft nog niet ;) :P
Het is wel vreemdgaan/ liegen wanneer je exclusiviteit had AFGESproken zonder het een relatie te noemen (zoals in jouw geval). Just sayin'... :+
pi_174190935
quote:
10s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 16:35 schreef Seven. het volgende:

[..]

Och jezus, heb je hem weer _O- .

[..]

Voor jou is het laatste woord hebben ontzettend belangrijk, of niet? Prima knul. Je hebt gelijk. :* :* :* :* :* :* :*
Weet ik toch mop :* zou je sieren je volgende keer dus een beetje in te houden.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 17:02:20 #276
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174191286
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 15:18 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Ik vertel het niet, daar lijkt mij niets verkeerd aan want we hadden dus "officieel" niks samen. Dat is ook 'n andere discussie toch? Ik ben blij met hem, hij is blij met mij en het is fijn dat het nu official is.

Enneuh.. Een ring hoeft nog niet ;) :P
Euhm, jullie hadden wel degelijk exclusiviteit afgesproken....

Vind dit een ontzettend smerige streek van je. Met zo'n leugen de relatie in stappen. Die jongen verdient beter dan dit. Hij is altijd goed voor je geweest, heeft netjes naar je geluisterd en begrip getoond, is over zijn eigen onzekerheid mbt relaties heen gestapt voor jou. En dan flik jij dit?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174191458
Is goed, ik zal het hem vertellen.
pi_174191813
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 17:11 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
Is goed, ik zal het hem vertellen.
Als je slim bent laat je een slotje op dit topic zetten ;)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_174191825
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 17:11 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
Is goed, ik zal het hem vertellen.
Ja hoor het zal wel. Doeg he.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 18:05:54 #280
277627 Seven.
We are Borg.
pi_174192504
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 17:11 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
Is goed, ik zal het hem vertellen.
Je zei een paar weken geleden dat je het hem zou vertellen, dit heb je niet gedaan. Nergens in dit topic heb je empathie voor zijn gevoelens getoond. Je hebt alleen maar verdedigd waarom je cruciale informatie verzwegen hebt voor hem.

Dit is het gedrag van iemand die niet te vertrouwen is. Je woorden stroken niet met je acties. Ik geloof je niet.
Resistance is futile.
pi_174192649
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 17:11 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
Is goed, ik zal het hem vertellen.
Ik zou het nog eens heroverwegen als ik jou was. Maar ik zou het niet achterhouden als hij er ooit (serieus/oprecht) naar vraagt.
Somebody that I used to know
pi_174193293
quote:
3s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 17:32 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Als je slim bent laat je een slotje op dit topic zetten ;)
Hoe :+
pi_174193448
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 18:40 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Hoe :+
Gewoon niet meer reageren want ik denk dat je nog op weinig sympathie kan rekenen.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_174193579
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 16:18 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Ik word een beetje moe van de heilige mensen hier. Ik durf te wedden dat de meeste mensen het niet eerlijk zullen zeggen in zo'n situatie. Het doet er niet meer toe, ik creëer alleen maar onvrede als ik hier eerlijk over ben. Want laten we niet vergeten waarom ik de keuze heb gemaakt om met iemand anders af te spreken en hoe het voorheen was. Dat betekent niet dat ik niet te vertrouwen ben. Ik ben te vertrouwen, ik ben geen vreemdganger en verberg 0. Behalve een onnozele situatie en die situatie betekende ook nog eens helemaal niks. Ik zat alleen maar met mijn hoofd bij hem. Dus bespaar me inderdaad maar wat ik wel of niet zou moeten doen. De meeste mensen hier zullen geen haar beter zijn.
Maar je wilt wel graag van hem dat hij volledig eerlijk is. Zie je dan waar dat ongelijkheid teweeg brengt?

Ow enne ... hier iemand die ooit is vreemdgegaan. Zelfde dag nog opgebiecht, zij zeer boos, relatie over. Daar heb ik me een aantal maanden terecht erg schuldig over gevoeld. Daarna geleidelijk verdwenen.

Mensen reageren er vaak enorm fel, soms zelfs giftig op, wanneer ze dat horen. Vind ik onjuist. Ik heb een erge fout gemaakt, opgebiecht, geleden en er van geleerd. Meer kan en ga ik niet doen, en ik draag nu ook echt niet de rest van mijn leven het label vreemdganger.

Wat ik wil zeggen, laat je niet zo uit het veld slaan door dat soort opmerkingen. Ja je hebt iets fout gedaan. Dan rest je om daar goed mee om te gaan (onder ogen komen / erkennen, eerlijkheid, etc) niets meer, niets minder.

En ja, de kans is groot dat wanneer je hem dit vertelt, hij er geen trek meer in heeft. Omdat jullie toch, zonder dat label relatie, al wel enkele afspraken met elkaar hadden. Maar onder het mom van 'eerlijkheid duurt het langst' en ook om je eigen ballast wat lichter te maken, zou ik het hem toch vertellen.

Of het nou niet lukt omdat je dit vertelt, of omdat hij weetikveelhoelang moeilijk blijft lopen doen over dat label .. tsja.

Succes en zulks.
"Pools are perfect for holding water"
pi_174194029
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 18:05 schreef Seven. het volgende:

[..]

Je zei een paar weken geleden dat je het hem zou vertellen, dit heb je niet gedaan. Nergens in dit topic heb je empathie voor zijn gevoelens getoond. Je hebt alleen maar verdedigd waarom je cruciale informatie verzwegen hebt voor hem.

Dit is het gedrag van iemand die niet te vertrouwen is. Je woorden stroken niet met je acties. Ik geloof je niet.
:D
pi_174194653
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 18:40 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Hoe :+
Er komt geen slotje.

Dit is geen PUB en ik vermoed dat jij de volwassen leeftijd wel heb bereikt om je eigen acties (incl. hier posten) onder ogen te kunnen zien en verantwoordelijkheid te kunnen nemen.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 19:47:26 #287
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_174194998
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 18:51 schreef probeer het volgende:

[..]

Maar je wilt wel graag van hem dat hij volledig eerlijk is. Zie je dan waar dat ongelijkheid teweeg brengt?

Ow enne ... hier iemand die ooit is vreemdgegaan. Zelfde dag nog opgebiecht, zij zeer boos, relatie over. Daar heb ik me een aantal maanden terecht erg schuldig over gevoeld. Daarna geleidelijk verdwenen.

Mensen reageren er vaak enorm fel, soms zelfs giftig op, wanneer ze dat horen. Vind ik onjuist. Ik heb een erge fout gemaakt, opgebiecht, geleden en er van geleerd. Meer kan en ga ik niet doen, en ik draag nu ook echt niet de rest van mijn leven het label vreemdganger.

Wat ik wil zeggen, laat je niet zo uit het veld slaan door dat soort opmerkingen. Ja je hebt iets fout gedaan. Dan rest je om daar goed mee om te gaan (onder ogen komen / erkennen, eerlijkheid, etc) niets meer, niets minder.

En ja, de kans is groot dat wanneer je hem dit vertelt, hij er geen trek meer in heeft. Omdat jullie toch, zonder dat label relatie, al wel enkele afspraken met elkaar hadden. Maar onder het mom van 'eerlijkheid duurt het langst' en ook om je eigen ballast wat lichter te maken, zou ik het hem toch vertellen.

Of het nou niet lukt omdat je dit vertelt, of omdat hij weetikveelhoelang moeilijk blijft lopen doen over dat label .. tsja.

Succes en zulks.
Goede post wel. Vreemdgaan is één ding, maar ik heb persoonlijk veel meer problemen met het achterhouden wat achteraf vaak gebeurd. Goed gedaan in jouw geval dus, hoe kut het ook wel niet was.

Als TS nou eens die ''ballen'' zou hebben...
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 19:53:54 #288
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_174195197
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 17:11 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
Is goed, ik zal het hem vertellen.
Nog even over nadenken lijkt mij een goed idee. Je gedrag verdient geen schoonheidsprijs, maar de vraag is wat jullie winnen bij het delen van deze waarheid.

Voor jezelf bedenken dat je naar de toekomst wel deze relatie moet verdienen door je gedrag aan te passen is waarschijnlijk zinvoller en constructiever.
pi_174195253
Hoe reageerde je andere date die je aan het lijntje hebt gehouden?
pi_174195402
Vreemd. Vrouwen willen altijd vastigheid en 1 relatie, zeggen ze. Ondertussen neuken zij iedereen en wisselen ze in hun leven minstens 5x van partner ofzo.
Hoe?
  woensdag 4 oktober 2017 @ 23:17:09 #291
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_174201525
Klinkt nu al als een catch voor meneer B.
pi_174202491
Jullie zijn echt raar. Waarom is het in godsnaam zo ontzettend belangrijk dat die twee alles van elkaar weten? De omstandigheden waaronder TS met meneer B het bed is ingedoken zijn nu ook weer niet zo schokkend en als de inschatting van TS is dat meneer A een en ander niettemin niet op prijs stelt, dan snap ik wel dat ze ervoor kiest om dat niet aan de grote klok te hangen. Het punt is namelijk dat zowel TS als meneer A nu gelukkig met elkaar zijn in iets wat kennelijk een 'officiele relatie' mag worden genoemd. Voor zover openheid geen enkel ander gevolg heeft dan dat het dat geluk voor zowel TS als voor meneer A zou schaden, dient het geen enkel redelijk belang. Los daarvan is ze meneer A sowieso geen enkele verantwoording verschuldigd voor wat ze heeft uitgevreten voorafgaand aan de relatie en al helemaal niet voor met wie ze dat heeft gedaan. Dus waarom toch die verantwoording gaan opzoeken door er, zonder wezenlijk belang, open over te zijn? Slaat toch nergens op?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_174202663
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 00:06 schreef Argento het volgende:
Jullie zijn echt raar. Waarom is het in godsnaam zo ontzettend belangrijk dat die twee alles van elkaar weten? De omstandigheden waaronder TS met meneer B het bed is ingedoken zijn nu ook weer niet zo schokkend en als de inschatting van TS is dat meneer A een en ander niettemin niet op prijs stelt, dan snap ik wel dat ze ervoor kiest om dat niet aan de grote klok te hangen. Het punt is namelijk dat zowel TS als meneer A nu gelukkig met elkaar zijn in iets wat kennelijk een 'officiele relatie' mag worden genoemd. Voor zover openheid geen enkel ander gevolg heeft dan dat het dat geluk voor zowel TS als voor meneer A zou schaden, dient het geen enkel redelijk belang. Los daarvan is ze meneer A sowieso geen enkele verantwoording verschuldigd voor wat ze heeft uitgevreten voorafgaand aan de relatie en al helemaal niet voor met wie ze dat heeft gedaan. Dus waarom toch die verantwoording gaan opzoeken door er, zonder wezenlijk belang, open over te zijn? Slaat toch nergens op?
Nee nee.. het gaat er om dat ze een belofte heeft verbroken, onbetrouwbaar gedrag heeft vertoond (stukje persoonlijkheid van de dame).

Je hoeft inderdaad niet alles van elkaar te weten, maar cruciale zaken als deze zou je niet moeten willen achterhouden lijkt mij.
pi_174202697
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 00:15 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Nee nee.. het gaat er om dat ze een belofte heeft verbroken, onbetrouwbaar gedrag heeft vertoond (stukje persoonlijkheid van de dame).

Je hoeft inderdaad niet alles van elkaar te weten, maar cruciale zaken als deze zou je niet moeten willen achterhouden lijkt mij.
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 00:15 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Nee nee.. het gaat er om dat ze een belofte heeft verbroken, onbetrouwbaar gedrag heeft vertoond (stukje persoonlijkheid van de dame).

Je hoeft inderdaad niet alles van elkaar te weten, maar cruciale zaken als deze zou je niet moeten willen achterhouden lijkt mij.
Hoezo cruciaal?

Als meneer A nu gelukkig is in een relatie met TS wie is er dan in godsnaam gebaat bij volledige openheid van zaken? Openheid is toch geen doel op zich?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_174202907
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 00:17 schreef Argento het volgende:

[..]


[..]

Hoezo cruciaal?

Als meneer A nu gelukkig is in een relatie met TS wie is er dan in godsnaam gebaat bij volledige openheid van zaken? Openheid is toch geen doel op zich?
Hij is gelukkig met TS zoals de betrouwbare dame die ze in zijn hoofd is.. de dame die exclusief is met hem sinds ze dat hebbe afgesproken. Dat is een leugen/ iets dat niet waar is. Hij zou hoogstwaarschijnlijk niet met TS willen zijn als hij er achter komt wie de TS in realiteit is (zonder de fantasie van de betrouwbare TS). Tja, het is nu alleen TS die weet van haar acties en echte persoonlijkheid (in staat tot vreemdgaan/verbreken van beloftes wanneer iets haar niet zint). Wil je dat als vriendin hebben? Eerlijkheid en openheid zijn belangrijk in een relatie lijkt mij..
pi_174202972
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 00:06 schreef Argento het volgende:
Jullie zijn echt raar. Waarom is het in godsnaam zo ontzettend belangrijk dat die twee alles van elkaar weten? De omstandigheden waaronder TS met meneer B het bed is ingedoken zijn nu ook weer niet zo schokkend en als de inschatting van TS is dat meneer A een en ander niettemin niet op prijs stelt, dan snap ik wel dat ze ervoor kiest om dat niet aan de grote klok te hangen. Het punt is namelijk dat zowel TS als meneer A nu gelukkig met elkaar zijn in iets wat kennelijk een 'officiele relatie' mag worden genoemd. Voor zover openheid geen enkel ander gevolg heeft dan dat het dat geluk voor zowel TS als voor meneer A zou schaden, dient het geen enkel redelijk belang. Los daarvan is ze meneer A sowieso geen enkele verantwoording verschuldigd voor wat ze heeft uitgevreten voorafgaand aan de relatie en al helemaal niet voor met wie ze dat heeft gedaan. Dus waarom toch die verantwoording gaan opzoeken door er, zonder wezenlijk belang, open over te zijn? Slaat toch nergens op?
Ze hebben exclusiviteit afgesproken en TS heeft die afspraak geschonden. Lijkt me zeer redelijk om dat uit de doeken te doen.
pi_174203177
Ik zie zo snel niet terug dat exclusiviteit uitdrukkelijk is afgesproken. Ik zie wel dat TS pas vanochtend meldde dat er sprake is van een 'formele' relatie. En het is die relatie die exclusiviteit impliceert. Daarvoor voelde TS zich aan het lijntje gehouden en in die periode is ze in de omstandigheden verzeild geraakt waarin ze er voor gekozen heeft met iemand anders dan met meneer A seks te hebben. Het is misschien een kwestie van persoonlijke beleving, maar ik vind dat op zichzelf niet heel schokkend.

Ik denk dat het belangrijker is dat TS en meneer A zich tijdig hebben gerealiseerd dat ze een relatie met elkaar willen. Die relatie is nu een feit. Ik zou zeggen, job done. Niks meer aan doen.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 01:30:02 #298
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_174203289
Omdat hij seks wil. Goedkope, makkelijke seks. Daar. Nu heb je je antwoord.

Slotje.
pi_174203564
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 01:07 schreef Argento het volgende:
Ik zie zo snel niet terug dat exclusiviteit uitdrukkelijk is afgesproken. Ik zie wel dat TS pas vanochtend meldde dat er sprake is van een 'formele' relatie. En het is die relatie die exclusiviteit impliceert. Daarvoor voelde TS zich aan het lijntje gehouden en in die periode is ze in de omstandigheden verzeild geraakt waarin ze er voor gekozen heeft met iemand anders dan met meneer A seks te hebben. Het is misschien een kwestie van persoonlijke beleving, maar ik vind dat op zichzelf niet heel schokkend.

Ik denk dat het belangrijker is dat TS en meneer A zich tijdig hebben gerealiseerd dat ze een relatie met elkaar willen. Die relatie is nu een feit. Ik zou zeggen, job done. Niks meer aan doen.
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 17:53 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
Maar ik kom niet verder met hem en daar raakte ik ondertussen gek van. Dat heb ik hem drie maanden geleden verteld, en dat ik liever alleen ben dan steeds de wachtende idioot. Zijn *eerlijke* antwoord was dat hij bindingsangst heeft. Dat hij tijd nodig heeft, maar wel wil dat wij enkel met elkaar bezig zijn en dat het dan wel goed komt.

Een maandje later merkte ik nog geen enkel verschil.
Hier lees ik in dat zij naar hem toe akkoord ging, maar achter zijn rug om het er toch niet mee eens was. Dat ze "eerlijke" al tussen sterretjes zet impliceert al dat ze er weinig vertrouwen in had. Voor zover we nu kunnen zien is hij eerlijk geweest en zij niet. Vind je dat een goede basis voor een relatie?
Je doet nu alsof de TS en man A geen verantwoording naar elkaar schuldig zijn wat betreft de periode van "onzekerheid" ( :') ) dat lijkt me hier wel erg makkelijk.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2017 02:27:05 ]
  donderdag 5 oktober 2017 @ 09:29:44 #300
277627 Seven.
We are Borg.
pi_174205475
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 00:17 schreef Argento het volgende:

[..]

[..]

Hoezo cruciaal?

Als meneer A nu gelukkig is in een relatie met TS wie is er dan in godsnaam gebaat bij volledige openheid van zaken? Openheid is toch geen doel op zich?
Feit is dat hij nooit in deze relatie zou zitten als zij toendertijd al open kaart had gespeeld want toen al hadden ze een afspraak. En het is niet dat ze een keer een slippertje gemaakt heeft, ze heeft 6 weken lang een ander geneukt. Ik snap waarom ze dit deed maar ze doet het nu af als zijnde onbelangrijk. En dat vindt hij niet. Ze ontneemt hem de keuze. Hij geeft 100% duidelijk zijn grenzen aan wat betreft contact met anderen, ook voor de relatie officieel was. Zij ging er overheen en ging daarna mee in de relatie.

Bovendien doet ze wat elke vreemdganger doet, voor zichzelf rechtvaardigen waarom het in haar geval wel OK is. Dat hij haar zus en zo behandeld heeft en daarom is het OK om te verzwijgen wat ze gedaan heeft. Je snapt wel wat ik bedoel, van dat typische gedrag waarmee mensen hun eigen morele grenzen ontzettend ver op kunnen rekken. Ik zeg nergens dat ze het hem moet vertellen, maar ik zeg wel dat ze een onbetrouwbaar stuk vreten is en dat hij beter verdient.
Resistance is futile.
pi_174206489
Slotje :)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')