abonnement Unibet Coolblue
pi_173908064
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:04 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Dat is vooral heel kut, dan is die 6 weken maar peanuts..
Dat is waar. Vooral als het uiteindelijk alles oplost *O*
pi_173908069
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:06 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Nogmaals lees het hele gesprek nog een keer Samzz. :O Ze zegt dat het niet te doen is om dat door haar man te laten doen want werk en druk. Mensen die alleen wonen doen dat toch allemaal zelf.
Neeeheeeeeej
Ik zeg dat het niet anderhalf jaar lang te doen is dat van een ander te vragen
en dat lijkt me echt niet iets heel raars
pi_173908076
Als ik nu met m'n poot in het gips kom ben ik ook de lul. Dan blijven sommige dingen maar liggen en ik kijk m'n moeder en buurman lief aan :') Iedereen is de lul.
Tap tap tap
pi_173908083
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:07 schreef Allures het volgende:

[..]

Neeeheeeeeej
Ik zeg dat het niet anderhalf jaar lang te doen is dat van een ander te vragen
en dat lijkt me echt niet iets heel raars
O anderhalf jaar lang. Nee dat is niet handig. Jammer dat het zolang heeft moeten duren. Hopelijk helpen die zes weken, rust, al vind ik het wel vaag.
Tap tap tap
pi_173908084
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:07 schreef Allures het volgende:

[..]

Neeeheeeeeej
Ik zeg dat het niet anderhalf jaar lang te doen is dat van een ander te vragen
en dat lijkt me echt niet iets heel raars
Aan de andere kant, als je het zelf niet kunt dan kun je het niet. Dan zal er toch een oplossing moeten komen. Of het nou 6 weken is of anderhalf jaar of 10 jaar.
A mind with a heart of it's own
pi_173908088
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:07 schreef Allures het volgende:

[..]

Neeeheeeeeej
Ik zeg dat het niet anderhalf jaar lang te doen is dat van een ander te vragen
en dat lijkt me echt niet iets heel raars
Ik reageer op wat Samzz zegt en hoe ik het gesprek begrepen heb. Dat heb ik net ook al aan je gevraagd.

Ik vraag of je niet mag tillen met je gips, daar zeg je ja op en opeens moeten we weten dat dat dus niet voor het gips telt maar al 1,5 jaar.

Soms valt er gewoon geen normaal gesprek te voeren hier. :W
  donderdag 21 september 2017 @ 12:09:11 #282
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_173908089
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:07 schreef Allures het volgende:

[..]

Dat is waar. Vooral als het uiteindelijk alles oplost *O*
Ja daar zou ik dan maar gewoon op hopen. *O*
pi_173908102
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:05 schreef DrMarten het volgende:

[..]

"Dit blijkt ook uit het aantal mannen dat....."

Opgelost :P
het kan zo simpel zijn. Maar doordat ik het zelf al 100x gezien heb en precies weet wat ik bedoel is het lastig dit zo duidelijk voor anderen op papier te zetten |:(
pi_173908106
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:06 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Als ze van de trap lazert en de beide benen breekt zal ie dat ook moeten doen. Ik snap het ook niet zo.
thuiszorg *O*
pi_173908109
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:08 schreef CherryLips het volgende:
Als ik nu met m'n poot in het gips kom ben ik ook de lul. Dan blijven sommige dingen maar liggen en ik kijk m'n moeder en buurman lief aan :') Iedereen is de lul.
Ik. En binnenkort ook weer langere tijd aan huis gekluisterd. Kan dan in huis gelukkig wel dingen doen, maar voor boodschapoen enzo zijn idd mijn ouders, broer, buren de klos
A mind with a heart of it's own
pi_173908112
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:09 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik reageer op wat Samzz zegt en hoe ik het gesprek begrepen heb. Dat heb ik net ook al aan je gevraagd.

Ik vraag of je niet mag tillen met je gips, daar zeg je ja op en opeens moeten we weten dat dat dus niet voor het gips telt maar al 1,5 jaar.

Soms valt er gewoon geen normaal gesprek te voeren hier. :W
Ja dat staat er namelijk, dat daarom het gips is :')
Als je niet leest is het inderdaad lastig te volgen
pi_173908119
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:09 schreef Lot88 het volgende:

[..]

het kan zo simpel zijn. Maar doordat ik het zelf al 100x gezien heb en precies weet wat ik bedoel is het lastig dit zo duidelijk voor anderen op papier te zetten |:(
Je mag me toevoegen aan het voorwoord B-)
A mind with a heart of it's own
pi_173908125
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:11 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Je mag me toevoegen aan het voorwoord B-)
_O- is goed O+
  donderdag 21 september 2017 @ 12:12:18 #289
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_173908130
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:10 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ik. En binnenkort ook weer langere tijd aan huis gekluisterd. Kan dan in huis gelukkig wel dingen doen, maar voor boodschapoen enzo zijn idd mijn ouders, broer, buren de klos
Dat lijkt me echt zo naar als mij nu iets zou gebeuren nu ik alleen woon :'(
pi_173908141
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:09 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Aan de andere kant, als je het zelf niet kunt dan kun je het niet. Dan zal er toch een oplossing moeten komen. Of het nou 6 weken is of anderhalf jaar of 10 jaar.
Ja maar ik kan het wel. Het is niet alsof mijn arm meteen dubbel klapt of zo. Dus het is iets waar je zelf op moet letten
en net na het ongeluk was dat makkelijk want dan is de pijn heel erg en denk je 'nou even doen wat de dokter zegt en dan ben ik over een maand of 2 weer de oude'
Na een jaar denk je 'ja het is niet alsof het over is als ik nu de vuilniszak niet buiten zet, en het begint aardig te stinken en op dit moment doet het niet zo heel veel pijn vandaag...' dus dan zet je hem toch maar even buiten
En dan doe je toch maar even de was etc

Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf ook betwijfel of rust de oplossing is. Volgens mij zeggen ze dat vooral omdat ze het ook niet meer weten. Want als het dat was, was het wel opgelost in de tijd dat ik wel netjes niks tilde en zo
pi_173908142
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:10 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ik. En binnenkort ook weer langere tijd aan huis gekluisterd. Kan dan in huis gelukkig wel dingen doen, maar voor boodschapoen enzo zijn idd mijn ouders, broer, buren de klos
Picknick *O*
Tap tap tap
pi_173908143
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:09 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik reageer op wat Samzz zegt en hoe ik het gesprek begrepen heb. Dat heb ik net ook al aan je gevraagd.

Ik vraag of je niet mag tillen met je gips, daar zeg je ja op en opeens moeten we weten dat dat dus niet voor het gips telt maar al 1,5 jaar.

Soms valt er gewoon geen normaal gesprek te voeren hier. :W
Het gaat gewoon aan alle kanten door elkaar heen, ik snap er geen zak meer van :')
Tap tap tap
pi_173908146
voorwoord:

Daarnaast wil ik bedanken: Samzz, ELDinosaur, Fripsel en Lola voor de motiverende woorden op het moment dat ik dit nodig had. Daarnaast wil ik Allures bedanken voor haar taaltechnische uitleg en DRmarten voor het helpen verbouwen van mijn zinnen zodat ze begrijpelijk zijn. *O*
pi_173908163
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:12 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Dat lijkt me echt zo naar als mij nu iets zou gebeuren nu ik alleen woon :'(
Uiteindelijk red je je wel. Had ik ook toen die arm in het gips zat. Lang leve magenetronmaaltijden enzo :')

Nou heb ik wel dat als ik kut in mijn vel zit je me vooral met rust moet laten. Ik klooi wel aan en als ik hulp nodig heb roep ik wel.
A mind with a heart of it's own
  donderdag 21 september 2017 @ 12:15:35 #295
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_173908166
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:13 schreef Allures het volgende:

[..]

Ja maar ik kan het wel. Het is niet alsof mijn arm meteen dubbel klapt of zo. Dus het is iets waar je zelf op moet letten
en net na het ongeluk was dat makkelijk want dan is de pijn heel erg en denk je 'nou even doen wat de dokter zegt en dan ben ik over een maand of 2 weer de oude'
Na een jaar denk je 'ja het is niet alsof het over is als ik nu de vuilniszak niet buiten zet, en het begint aardig te stinken en op dit moment doet het niet zo heel veel pijn vandaag...' dus dan zet je hem toch maar even buiten
En dan doe je toch maar even de was etc

Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf ook betwijfel of rust de oplossing is. Volgens mij zeggen ze dat vooral omdat ze het ook niet meer weten. Want als het dat was, was het wel opgelost in de tijd dat ik wel netjes niks tilde en zo
Amputeren dan maar ;(
Nooit meer vingeren ;(
pi_173908172
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:15 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Amputeren dan maar ;(
Nooit meer vingeren ;(
de magicwand bied uitkomst heb ik geleerd :+
pi_173908181
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:13 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Picknick *O*
Is hier noet geloof ik

moest ff nadenken wat je bedoelde. Picknicken? Kan godverdomme mijn huis niet uit :')
A mind with a heart of it's own
pi_173908189
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:17 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Is hier noet geloof ik

moest ff nadenken wat je bedoelde. Picknicken? Kan godverdomme mijn huis niet uit :')
_O-
Tap tap tap
pi_173908190
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:02 schreef Lot88 het volgende:
Uit de analyse van de gegevens uit de Burgerregistratie Persoonsgegevens (BRP) is gebleken dat de meerderheid van de nieuwkomers bestaat uit mannen (zie bijlage 2), dit is gerelateerd aan het aantal mannen dat tot op heden een asielverzoek heeft ingediend bij de Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) te weten tot april 2017, 940 mannen en 385 vrouwen. Ook de uit de cijfers van de voorafgaande jaren blijkt dat de groep mannen groot is ten opzichte van de groep vrouwen die een eerste asielverzoek indienen. Onder de groep nareizigers zijn vrouwen over vertegenwoordigt.
bij het onderstreepte stukje staat: wat bedoel je hiermee?

-O- Ben ik nu echt zo onduidelijk? -O-
Moet ik terug naar m'n eigen land? ;(
pi_173908193
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:16 schreef Lot88 het volgende:

[..]

de magicwand bied uitkomst heb ik geleerd :+
:9~ :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')