abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 19 september 2017 @ 10:47:52 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_173867206
Welkom in het Mammapoli topic!

Wat is de mammapoli?

“Mamma” is het Latijnse woord voor “borst”. Mamma slaat hier dus niet op je moeder!
Op een mammapoli (in het ziekenhuis) worden patiënten met klachten aan de borst onderzocht. Meestal bestaat het onderzoek uit drie onderdelen. Een gesprek en een lichamelijk onderzoek (Dat bestaat uit het onderzoek van de borst(en), het onderzoeken van de lymfklieren, onder de oksel, bij het borstbeen en rondom het sleutelbeen.) bij een chirurg, een mammografie (Daarbij worden röntgenfoto's gemaakt van de borsten. Als de afwijking daarop niet goed te zien is, kan de radioloog besluiten om een echografie te maken. Dat is een onderzoek van de borsten en meestal ook de oksels.) en een biopsie/punctie (Bij een punctie wordt met een dunne naald vocht en weefsel opgezogen uit de verdachte plek. Dat weefsel wordt vervolgens onderzocht door een patholoog. Bij een biopsie wordt een klein sneetje gemaakt in de verdachte plek om stukjes weefsel weg te halen).

Waar kan ik meer informatie vinden over (borst)kanker?

Voor algemene informatie over kanker: http://www.kwfkankerbestrijding.nl/Pages/Home.aspx
Over specifiek borstkanker: http://www.diagnoseborstkanker.nl/nl/home/xxxhomexxx.html
Kijk eens op http://overons.kwfkankerbestrijding.nl/bestellen/Pages/particulieren.aspx voor brochures.
Over herstel en balans: http://www.herstelenbalans.nl/

Voor wie is dit topic bedoeld?
Voor iedereen die met borstkanker te maken heeft, of had, patiënten, partners, kinderen, vrienden, collega’s en verder natuurlijk iedereen die langs komt! Kom hier gerust met je vragen, er is bijna altijd wel iemand die iets al eerder heeft meegemaakt en je misschien een waardevol advies of een handige tip kan geven.

In memoriam:
Fratz † 28-3-2013
quote:
Hallo allemaal,dit is de man van Fratz.
Vannacht om 00:45 is Fratz overleden.
Vlak voordat ze wegging heeft ze me nog op het hart gedrukt om hier een bericht te posten.
Ik weet dat ze ontzettend veel steun en kracht heeft gekregen van dit forum.
Als ik mijn emoties wat meer onder controle heb zal ik wat meer posten over wat hoe het gegaan is.
Voor nu wens ik iedereen sterkte en veel kracht.
Mthld † 15-1-2015
quote:
Ik kan berichten als haar man.

Dank jullie wel voor de lieve kaarten.
Ik heb ze aan Mthld voorgelezen. De familie was ontroerd.

Dinsdag heeft Mthld gekozen voor palliatieve sedatie. Gisteren, donderdag, is ze (heel vredig) overleden.
De strijd is voorbij.
Mula † 24-7-2018 :

quote:
Brechtje passed away peacefully yesterday
Eerdere delen: Topicreeks: Mammapoli

[ Bericht 3% gewijzigd door Lois op 25-07-2018 12:09:43 ]
***
  dinsdag 19 september 2017 @ 10:49:18 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_173867220
Ik heb Mthld uit de TT gehaald omdat het inmiddels al 2 jaar geleden is dat ze overleed en ook Fratz in de OP staat in de IM. Mocht iemand het graag terug willen, mijn excuses dan alvast, dan zal ik aan een van de mods vragen het terug te plaatsen. :@

quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 19:19 schreef Danielle83 het volgende:
Het is gek om hier even binnen te sluipen vandaar als eerste voor Skaai heel veel kracht gewenst in deze onzekere tijd!

Mijn reden ook om even in dit topic te posten.. Vandaag na een bezoek aan de huisarts blijkt dat ze voor de zekerheid een echo wilt laten maken van mijn borst. In het verleden ben ik helaas al eens eerder geconfronteerd met tumoren dat ze met dit plekje geen risico wilt lopen. Het gaat om een bobbeltje wat ik al een aantal weken voel en niet vertrouw. Mijn vraag aan jullie kunnen ze met een echo meteen zien of het goed of kwaadaardig is?
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 10:45 schreef Brighteyes het volgende:
Wat ik er als totale leek van weet is dat ze, volgens mij dus, wel aan de vorm van wat ze zien het een en ander af kunnen leiden. Maar dat er ook even zo vaak nog een punctie nodig is om uitsluitsel te geven.

Een kennis van mij vertelde me een paar weken geleden nog dat wat de huisarts dacht cyste te zijn door de echoscopist gelijk veranderde in 'het spijt me zeer mevrouw, maar dit is helaas echt geen cyste', zonder punctie dus. :{


[ Bericht 73% gewijzigd door BE op 19-09-2017 11:03:44 ]
***
  dinsdag 19 september 2017 @ 12:22:07 #3
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_173868968
Bedankt voor je reactie Brighteyes! Ik moet het donderdag maar op me af laten komen. De huisarts voelde wel duidelijk dat er een soort bobbeltje zit, maar kon verder geen afwijkingen zien aan mijn borst zelf. Het zit er al een aantal weken en door mijn historie gelijk een echo laten maken. Ik vond de reactie van de assistente daar alleen vreemd. Waarom meteen een echo? Aangezien je leeftijd eerst foto's blabla. Maar ik geloof dat de echo toch gaat komen 😂
  † In Memoriam † dinsdag 19 september 2017 @ 12:29:38 #4
240917 Mula
pi_173869081
Danielle, een echo geeft bij jongere vrouwen een beter beeld dan een mammografie, maar ook een echo geeft geen 100% uitsluitsel. Persoonlijk zou ik er altijd op aandringen om een biopt te laten nemen. Ik had zelf een behoorlijk grote verharding die op de echo er volkomen normaal uitzag, maar uiteindelijk wel kanker bleek te zijn. En ik hoor en lees over meerdere(vooral jonge) vrouwen bij wie dat voor kwam.

Er zijn bij mij afgelopen week weer uitzaaiingen geconstateerd. De chemo die ik krijg werkt dus niet meer. Volgende week krijg ik een scan en daarna wordt bekeken welke behandeling ik nu ga krijgen.

Skaai, wat fijn dat Rome ondanks alles toch een succes was! Ik mail je vandaag of morgen even. Ben op het moment echt bekaf en kom nauwelijks ergens aan toe.
  † In Memoriam † dinsdag 19 september 2017 @ 12:31:51 #5
240917 Mula
pi_173869115
Danielle, als je geboren bent in 1983, vind ik de reactie van de assistente nogal vreemd. Jonge vrouwen hebben meer klierweefsel waardoor afwijkingen op een foto stukken slechter te zien zijn dat op een echo. Op jouw leeftijd zou ik veel liever een echo hebben dan een mammografie.
  dinsdag 19 september 2017 @ 12:43:46 #6
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_173869288
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 12:29 schreef Mula het volgende:
Danielle, een echo geeft bij jongere vrouwen een beter beeld dan een mammografie, maar ook een echo geeft geen 100% uitsluitsel. Persoonlijk zou ik er altijd op aandringen om een biopt te laten nemen. Ik had zelf een behoorlijk grote verharding die op de echo er volkomen normaal uitzag, maar uiteindelijk wel kanker bleek te zijn. En ik hoor en lees over meerdere(vooral jonge) vrouwen bij wie dat voor kwam.

Er zijn bij mij afgelopen week weer uitzaaiingen geconstateerd. De chemo die ik krijg werkt dus niet meer. Volgende week krijg ik een scan en daarna wordt bekeken welke behandeling ik nu ga krijgen.

Skaai, wat fijn dat Rome ondanks alles toch een succes was! Ik mail je vandaag of morgen even. Ben op het moment echt bekaf en kom nauwelijks ergens aan toe.
Goed om te weten dat een echo toch een duidelijker beeld geeft. Al vind ik het voor mijn gevoel ook fijner dat weefsel nagekeken wordt. In het verleden had ik een zeldzame tumor (gelukkig toen goedaardig) maar al het weefsel eromheen is toen weggehaald. De tumor zat toen aan de zijkant van mijn buik.

Ik vond de reactie ook erg vreemd. Leeftijd moet geen verschil uitmaken of er gekozen wordt tussen een foto of echo of wat dan ook. Het was trouwens de assistente van de afdeling radiologie. Ik ben inderdaad geboren in '83. Ook zit borstkanker in de familie dus eigenlijk is het mijn huisarts die een echo voorstelt.

En voor jou Mula wat een ongelooflijk rotnieuws! Ik ga heel hard voor je duimen dat een andere behandeling je gaat helpen!
pi_173873686
Mula alweer slecht nieuws :{
Hopelijk kunnen ze na de scan een goede chemo voor je vinden, maar zo k*t dat het gewoon niet aanslaat allemaal
  dinsdag 19 september 2017 @ 18:01:50 #8
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_173874578
Aww Mula, weer slecht nieuws. Dikke knuffel vanuit Belgie.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  † In Memoriam † dinsdag 19 september 2017 @ 18:34:44 #9
240917 Mula
pi_173875062
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 17:08 schreef mrien het volgende:
Mula alweer slecht nieuws :{
Hopelijk kunnen ze na de scan een goede chemo voor je vinden, maar zo k*t dat het gewoon niet aanslaat allemaal
Deze chemo heb ik 17 maanden gehad. Dat vind ik nog niet eens zo slecht hoor. Qua behandelingen blijkt er toch nog meer mogelijk te zijn dat verwacht, dus dat is wel positief nieuws in ieder geval. Uiteraard wel afwachten of het aanslaat en of het een beetje leefbaar is, maar het blijft kanker, dus dat is altijd de vraag.
  dinsdag 19 september 2017 @ 21:46:26 #10
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_173879355
Shit Mula, balen dat de chemo niet meer werkt. Hopelijk snel iets anders wat de boel weer remt of zelfs een beetje terugdringt.
***
  Jubileum moderator donderdag 5 oktober 2017 @ 14:31:03 #11
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_174211524
Dames ook al heb ik weinig zinnigs te zeggen meestal hier, ik leef wel ontzettend met jullie mee.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 16:05:44 #12
3542 Gia
User under construction
pi_174326811
Even mijn AT opgeruimd, komt deze weer tevoorschijn.

Ik mag de 26ste weer in de pletter voor de jaarlijkse scan.
Toch weer spannend.

Mula, wat ongelooflijk k*t dat de chemo niet meer werkt, en weer uitzaaiingen.
Vind het zo erg voor je. Ben er tegelijk ook zelf heel bang voor.

Even een dikke knuffel (ook voor de andere dames) :*
pi_174331028
Mula heb je al de uitslag van de nieuwe scan?

Sterkte voor de onderzoeken Gia
  † In Memoriam † dinsdag 10 oktober 2017 @ 20:07:27 #14
240917 Mula
pi_174332422
Ja, heb de uitslag inderdaad al mrien. Op twee plekken uitzaaiingen, dus dat valt in principe mee. Een ervan zit wel op een rotplek wat voor problemen kan zorgen als er niet snel een werkende behandeling wordt gevonden. Ben gisteren begonnen aan een nieuwe chemo, dus voorlopig is het weer afwachten...
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 20:17:45 #15
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_174332785
Mula -O- :*
Ik heb je lief mijn hele leven
  † In Memoriam † donderdag 16 november 2017 @ 19:38:41 #16
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_175116943
Hier gaat het momenteel stukken beter. Laatste scan gaf aan dat botten stabiel zijn en op mijn lever niks meer te zien is! In elk geval zo klein dat de radioloog niks zag. Inmiddels met hormoon therapie begonnen en injecties om eierstokken plat te leggen ( :{ ) en een met botversterker. Geen chemo meer :).
Vandaag sinds lange tijd naar het werk geweest en dat was heel erg fijn. Kan niet wachten om weer meer te gaan werken! Voel me steeds beter, lichamelijk maar vooral geestelijk.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  donderdag 16 november 2017 @ 19:57:52 #17
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_175117523
Hé, goed nieuws! Fijn, Skaai!
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 16 november 2017 @ 20:05:25 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_175117718
Wat fijn Skaai!
***
pi_175120628
quote:
7s.gif Op donderdag 16 november 2017 19:38 schreef Skaai het volgende:
Hier gaat het momenteel stukken beter. Laatste scan gaf aan dat botten stabiel zijn en op mijn lever niks meer te zien is! In elk geval zo klein dat de radioloog niks zag. Inmiddels met hormoon therapie begonnen en injecties om eierstokken plat te leggen ( :{ ) en een met botversterker. Geen chemo meer :).
Vandaag sinds lange tijd naar het werk geweest en dat was heel erg fijn. Kan niet wachten om weer meer te gaan werken! Voel me steeds beter, lichamelijk maar vooral geestelijk.
Wat fijn om dit te lezen. Hoewel totaal begrijpelijk, lijkt het me zo extra zwaar om in de put te zitten. Klinkt alsof je nu weer een beetje ademruimte voelt en energie om om je heen te kijken naar wat er ook al weer allemaal was. Juist dat 'gewone' leven als bijvoorbeeld je werk.

Mooi zo joh! O+
Snobs have more fun!
KLIK!
  † In Memoriam † zaterdag 18 november 2017 @ 18:03:45 #20
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_175156113
Hoi meisjes, voor een ander topic kwam ik weer sinds lange tijd op Fok en ik wilde niet weggaan zonder jullie even hallo te zeggen.

Inmiddels is het voor mij 5 jaar na diagnose en gaat het afgezien van de neuropathie en opvliegers heel goed met mij. Wel heb ik ineens een bultje op/in mijn andere borst. Lijkt op een ontstoken haarvatje ofzo, maar ik hou het nauwlettend in de gaten. Na borstkanker blijft elk kwaaltje voor mij eerst verdacht, totdat het gewoon een normale klacht is. Afwachten dus maar weer.

Dikke knuffel voor iedereen hier!

Jompels,
Slaapmeisje
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † zondag 19 november 2017 @ 14:31:18 #21
240917 Mula
pi_175171277
Skaai wat een goed nieuws dat het zoveel beter met je gaat! Ik hoop dat je snel weer veel meer kan gaan werken.

Slaapmeisje, gatver toch altijd weer spannend zo'n ongeidentificeerd-maar-waarschijnlijk-is-het-gewoon-helemaal-niks-bultje. Hopelijk trekt het snel weg. Ik vind je op je fb echt strálen, dus ik geloof je meteen dat het goed met je gaat.

Hier lijkt het erop dat mijn nieuwe chemo aanslaat. Geen klachten meer en mijn bloedwaarden zijn verbeterd. Ik vond mijn vorige chemo wel echt stukken fijner, maar het gaat elke keer wel weer beter, dus hopelijk is het alleen een gevalletje 'even je weg in vinden'. De laatste maanden zijn wel heel erg heftig geweest en dat merk ik echt. Ik heb het gevoel alsof ik chronisch achter de feiten aan loop. Heel frustrerend.
  † In Memoriam † maandag 20 november 2017 @ 14:26:48 #22
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_175194931
Hey lieve Mula, dankjewel voor je lieve woorden. Zal vast wel een stom eigenwijs niets bultje zijn.

Wat fijn om te horen dat je nieuwe chemo in ieder geval zijn werk doet. Nu moet het nog wat liever tegen jou doen zodat je deze nog heeeeel lang kan krijgen :*
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  maandag 20 november 2017 @ 15:49:36 #23
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_175196729
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 14:31 schreef Mula het volgende:
Hier lijkt het erop dat mijn nieuwe chemo aanslaat. Geen klachten meer en mijn bloedwaarden zijn verbeterd. Ik vond mijn vorige chemo wel echt stukken fijner, maar het gaat elke keer wel weer beter, dus hopelijk is het alleen een gevalletje 'even je weg in vinden'.

De laatste maanden zijn wel heel erg heftig geweest en dat merk ik echt. Ik heb het gevoel alsof ik chronisch achter de feiten aan loop. Heel frustrerend.
Mula, ik wens je het beste want zoiets raakt me.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  † In Memoriam † maandag 20 november 2017 @ 23:02:49 #24
240917 Mula
pi_175207325
Slaapmeisje, sararaats: :*

Ik ben niet heel erg ziek van deze chemo hoor. Wel geweest en dat heeft er ingehakt. Het is nu meer dat ik me niet 100% voel (want veel last van mn maag, vieze smaak en dat soort dingen) en dat alles zo veel tijd kost. Ik word standaard wakker met hoofdpijn. Voordat de paracetamol werkt, ben je een uur verder. Dan eten in bed (want van opstaan word ik misselijk), pillen nemen en rustig aandoen totdat mn maag rustiger is zodat ik niet meteen alle pillen er weer uitgooi. Dan heb ik nog niks gedaan, maar is wel het grootste deel vd ochtend al voorbij. Plannen lukt niet, want dat ik me nu prima voel, betekent niet dat dat over een uur nog zo is. Of dat ik nu zin heb in dit eten, betekent niet dat ik er tegen etenstijd niet van over mn gek ga. Dat klinkt als allemaal kleine dingetjes (waar ik hopelijk beter mn weg in ga vinden), maar toch is het behoorlijk heftig als het twee weken achter elkaar is. Daarna heb ik wel een pauzeweek waarin ik me goed voel, maar dan heb ik alleen de neiging om als een kip zonder kop rond te rennen om van alles te doen (want het kan nuuuuuuu!) en kom ik alsnog nergens aan toe. Perfect leven voor een planner en control freak. :')
  maandag 20 november 2017 @ 23:32:13 #25
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_175208101
Mula ik vind dat helemaal geen kleine dingetjes :N En bij elkaar is het al helemaal rottig.
Ik hoop dat het toch weer beter gaat met de volgende ronde :*
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_175208555
Heel veel liefs en sterkte voor jullie, dappere meiden :*

Heb grote bewondering voor iedereen die hier zijn verhaal komt doen en hoop dat jullie allemaal beter worden.
pi_175210501
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 23:02 schreef Mula het volgende:
Slaapmeisje, sararaats: :*

Ik ben niet heel erg ziek van deze chemo hoor. Wel geweest en dat heeft er ingehakt. Het is nu meer dat ik me niet 100% voel (want veel last van mn maag, vieze smaak en dat soort dingen) en dat alles zo veel tijd kost. Ik word standaard wakker met hoofdpijn. Voordat de paracetamol werkt, ben je een uur verder. Dan eten in bed (want van opstaan word ik misselijk), pillen nemen en rustig aandoen totdat mn maag rustiger is zodat ik niet meteen alle pillen er weer uitgooi. Dan heb ik nog niks gedaan, maar is wel het grootste deel vd ochtend al voorbij.
klinkt voor mij als leek best als ziek, is deze chemo cyclus van lange duur?
  † In Memoriam † dinsdag 21 november 2017 @ 09:50:52 #28
240917 Mula
pi_175212579
Toch ervaar ik het niet als ziek hoor. Er zijn ook gedeelten vd dag waarop ik wél normaal functioneer. Het is ook een beetje dingen uitzoeken wat werkt. In het begin voelde ik me s avonds hartstikke rot na mn pillen. Nu neem ik ze 3x op een dag ipv 2x en heb ik dat helemaal niet meer. Eerste kuren was ik heel veel tijd kwijt met nadenken over eten en drinken (lege maag krijg ik last van) en dat gaat inmiddels veel natuurlijker.

Havermoutkoekje, ik weet niet hoe lang deze cyclus gaat duren. Ik zou eigenlijk een andere behandeling krijgen, maar mn situatie verslechterde ineens behoorlijk (er dreigden wat organen om te vallen :{ ) en dat was toen geen optie meer. Deze behandeling was een gevalletje “we zien wel waar het schip (of Mula :P ) strandt” zullen we maar zeggen. Die dreiging is trouwens voorbij: mn binnenkant functioneert weer zoals het hoort. Tot nu toe heb ik geen cyclussen chemo gehad, maar continu (al meer dan 4 jaar :o ). Deze chemo is veel slechter voor mn bloed dan de vorige soorten, dus denk wel dat er tzt een pauze wordt ingelast.
pi_175215340
Ik heb als gezonde toeschouwer het idee dat wanneer ik van te voren zou weten dat ik X keer chemo zou krijgen en dan is het weer even klaar dat ik minder moeite hebben met periodiek kut voelen door bijwerkingen dan wanneer het ‘rest van mijn leven’ zo zou zijn.

Ik heb een vriendin die niet te genezen is en die poos alleen pillen slikte, dan klinkt ‘kanker als chronische ziekte’ wel doenbaar.

Als ik om de week spuugmisselijk ben zit ik toch wel snel bij huisarts met melding ‘fix dit NU!’, de perceptie e van wat je als ziek beschouwd is als gezonde dus heel anders.
  † In Memoriam † dinsdag 21 november 2017 @ 12:54:29 #30
240917 Mula
pi_175215975
Ik krijg nu twee weken pillen, een week niet. Dus ik weet dat hoe kut ik me ook zou voelen tijdens die twee weken, ik me daarna een week normaal voel. Zonder die week is het -iig voor mij- inderdaad niet te doen. En wat dat betreft heb ik ook wel erg duidelijk voor ogen wat ik nog wel en niet wil hoor.

Dit klinkt heel wat dramatischer dan het is, maar ik ben eigenlijk wel klaar met alles. Ik heb sinds ik weet dat ik uitzaaiingen heb, alles gedaan wat ik nog echt nodig vond. Ik hoef niet dood en ik vermaak me nog prima gedurende de tijd dat ze me nog in leven kunnen houden, maar de paniek en onrust over doodgaan is eigenlijk wel een beetje weg. Of zoals de tekst op mn rouwkaart zegt:


“En ik weet...
Er komt altijd een einde aan
Je mag alleen van iets genieten
Als je belooft, dat je het ooit voorbij laat gaan
Vandaag gedaan!”

;)
  dinsdag 21 november 2017 @ 13:03:50 #31
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_175216129
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:54 schreef Mula het volgende:
Ik krijg nu twee weken pillen, een week niet. Dus ik weet dat hoe kut ik me ook zou voelen tijdens die twee weken, ik me daarna een week normaal voel. Zonder die week is het -iig voor mij- inderdaad niet te doen. En wat dat betreft heb ik ook wel erg duidelijk voor ogen wat ik nog wel en niet wil hoor.

Dit klinkt heel wat dramatischer dan het is, maar ik ben eigenlijk wel klaar met alles. Ik heb sinds ik weet dat ik uitzaaiingen heb, alles gedaan wat ik nog echt nodig vond. Ik hoef niet dood en ik vermaak me nog prima gedurende de tijd dat ze me nog in leven kunnen houden, maar de paniek en onrust over doodgaan is eigenlijk wel een beetje weg. Of zoals de tekst op mn rouwkaart zegt:


“En ik weet...
Er komt altijd een einde aan
Je mag alleen van iets genieten
Als je belooft, dat je het ooit voorbij laat gaan
Vandaag gedaan!”

;)
:*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  dinsdag 21 november 2017 @ 13:04:02 #32
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_175216132
Mooi Mula, heel mooi! O+

En wat je schrijft klinkt ergens best heel aannemelijk. Als je weet dat het einde er hoe dan ook aan komt en je hebt de kans gekregen in ieder geval alle dingen te doen die je nog wilde doen, dat dat rust geeft.

Kunnen/durven ze er een termijn op te geven? Misschien wil je dat zelf wel niet weten of delen, excuses dan. :@
***
  † In Memoriam † dinsdag 21 november 2017 @ 13:09:33 #33
240917 Mula
pi_175216231
De tekst heb ik gewoon gejat van de beste tekstschrijver ooit hoor. ;)

BE, er is absoluut geen termijn op te plakken. Het is agressief, maar reageert tot nu toe als een gek op elke behandeling die ik heb gekregen. Hoe slecht het er tot nu toe bij tijden ook uit heeft gezien, elke nieuwe behandeling heeft me weer ‘schoon’ gemaakt.
  dinsdag 21 november 2017 @ 13:18:58 #34
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_175216394
Wat blijft het dan toch een bizar, ongrijpbaar iets he... :{ -O-
En wat jammer dat er dan toch niet iets gevonden kan worden om het definitief schoon te krijgen.
***
  † In Memoriam † zondag 24 december 2017 @ 09:26:17 #35
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_175965718
Hier gaat het langzaamaan steeds beter. Mijn hormoontherapie doet goed zijn werk (tumormarkers zijn gehalveerd na 6 weken hormoontherapie!) en ik heb al wat cursussen op werk gevolgd waardoor ik weer up to date ben. Op wat hoofdpijn na de laatste 2 weken en een rug die door slechte conditie snel moe is gaat alles zijn gangetje hier gelukkig. Ik heb een heerlijke decembermaand tot nu toe. Fijne feestdagen guys O+
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  zondag 24 december 2017 @ 09:32:41 #36
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_175965763
Fijn Skaai, geniet ervan!
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 24 december 2017 @ 10:27:12 #37
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_175966432
Wat fijn Skaai!
Ik was vorige week nog bij je werk en ik hoop je nog altijd een keer tegen te komen! :*

Fijne kerstdagen en op naar een goed 2018! Ook van die stinkerd. ;) :*
***
  † In Memoriam † woensdag 7 februari 2018 @ 05:24:17 #38
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_177006407
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2017 10:27 schreef Brighteyes het volgende:
Wat fijn Skaai!
Ik was vorige week nog bij je werk en ik hoop je nog altijd een keer tegen te komen! :*

Fijne kerstdagen en op naar een goed 2018! Ook van die stinkerd. ;) :*
Ik ga steeds vaker naar Schiphol dus wie weet kom ik je eindelijk eens tegen ;).

Kleine update: Het gaat goed met me, ik voel me gelukkig ook steeds beter. Heb meer energie en vooral in mijn hoofd voelt het helder en fijn. Tumormarkers blijven dalen, bloedwaarden zijn heel mooi en de tumor in mijn borst is niet te vinden volgens de radioloog! Fijne gedachte dat er toch afname in mijn lichaam gaande is, ook al zit het nog in mijn wervelkolom. Straks weer 2,5 uurtjes naar Schiphol toe, maar nu draai ik me nog even om in bed O+
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  woensdag 7 februari 2018 @ 20:01:28 #39
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_177020394
Echt supernieuws Skaaitje! O+ *O*
***
pi_177020500
Skaai O+ Wat fijn om te lezen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 7 februari 2018 @ 20:23:53 #41
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_177021280
Skaai, zo blij voor je! Fijn dat je geniet en weer wat zorgeloosheid hebt gevonden. Het leven is mooi dame! Heel fijn om te lezen dat je weer het gevoel hebt een enigszins 'normaal' leven te kunnen leiden. Wat lekker ook dat je weer af en aan naar je werk kan. O+
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 7 februari 2018 @ 22:40:23 #42
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_177025405
Skaai, supernieuws!

O+ :*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_177026782
Skaai, het is net alsof je de lente aankondigd!
En wat fijn dat je af en toe weer lekker mag en kan werken :*
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  vrijdag 23 maart 2018 @ 21:30:21 #44
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_178044783
Fijn dat het hier zo stil is maar hoe is het met de dames?

Nadat ik in December tissue expanders heb laten plaatsen, ga ik op 4 april voor de definitieve borsten en damn wat vind ik het spannend. Ga me straks aansluiten bij sillicon valley 😉. Normaal duurt de wissel iets langer maar ze hebben er 1 lek geprikt dus alles wordt nu naar voren geschoven.
  † In Memoriam † zondag 1 april 2018 @ 23:02:31 #45
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_178247067
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 21:30 schreef Rottdog het volgende:
Fijn dat het hier zo stil is maar hoe is het met de dames?

Nadat ik in December tissue expanders heb laten plaatsen, ga ik op 4 april voor de definitieve borsten en damn wat vind ik het spannend. Ga me straks aansluiten bij sillicon valley 😉. Normaal duurt de wissel iets langer maar ze hebben er 1 lek geprikt dus alles wordt nu naar voren geschoven.
Wat spannend Rottdog, nog een paar dagen en dan is het zover :).

Hier gaat het goed, ik zit nu keihard te genieten in Mexico O+
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_178250994
Spannend Rottdog!!

Heerlijk Skaai!! Heel plezier.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 4 april 2018 @ 21:52:06 #47
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_178312136
Rottdog, ik hoop dat alles goed gegaan is vandaag! Mogen we je nu Gina Lolobrigida noemen? Of hebben ze het beschaafd gehouden. ;)

Skaai, lekker joh Mexico! Enjoy! :*
***
  vrijdag 6 april 2018 @ 13:12:30 #48
3542 Gia
User under construction
pi_178344624
Even een kleine update, ook voor de andere neuropathie patienten.
Ik heb amitryptiline 75 mg, zonder noemenswaardige bijwerkingen, maar de dosis is net niet hoog genoeg om de pijn houdbaar te houden, maar met 100 mg mag ik niet autorijden, althans, dan ben ik niet verzekerd.
Ik had hierbij duloxetine, 30 mg, wat echt ideaal is. Vrijwel geen pijn. Nog wel dat 'strakke' gevoel, maar niet de pijnscheuten. Echter, hiervan ondervind ik heel veel bijwerkingen.

Heb nu een afspraak op de pijnpoli voor andere medicatie. Ik wil zelf heel graag medische wietolie proberen. Akkoord, ook daarover is men het nog niet eens of je nu wel of niet auto mag rijden. De bijsluiters zeggen 'na 2 weken' of 'wanneer je geen bijwerkingen als sufheid of zo ervaart'
Probleem is wel dat dit stapelt in vetweefsel, waar ik rijkelijk mee bedeeld ben, en dit bij een speekseltest dus zichtbaar is.

Het laatste woord is hierover nog niet gezegd, maar ik hoop het wel te mogen proberen.
CBD alleen doet niet zoveel.
Als het werkt, laat ik dat jullie uiteraard weten.

En misschien zijn er al fokkers die dit om deze redenen gebruiken. Dan zou ik graag hun resultaten horen. Ook hoe high je wordt. Heb wel ooit geblowd, heul vroeger (31 jaar geleden) en hoop niet dat het dat gaat worden. Wil wel gewoon kunnen functioneren.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 11 mei 2018 @ 12:55:08 #49
22592 crew  Ole
pi_179086778
kom ook even langs hier. Ben net bij de huisarts geweest en die heeft me doorverwezen. het is niet een knobbeltje maar meer een soort verdikking (?). mijn lijf is nogal veranderd omdat ik veel ben afgevallen. Kan pas 30 mei terecht. Ik wil niet van het ergste uitgaan meteen maar het wachten is wel kut.

wel fijn dat mijn huisarts me wel altijd serieus neemt.

Nu maar duimen en proberen me nog niet al teveel zorgen te maken.

en voor iedereen hier sterkte gewenst
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 11 mei 2018 @ 13:47:42 #50
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_179087865
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 12:55 schreef Ole het volgende:
kom ook even langs hier. Ben net bij de huisarts geweest en die heeft me doorverwezen. het is niet een knobbeltje maar meer een soort verdikking (?). mijn lijf is nogal veranderd omdat ik veel ben afgevallen. Kan pas 30 mei terecht. Ik wil niet van het ergste uitgaan meteen maar het wachten is wel kut.

wel fijn dat mijn huisarts me wel altijd serieus neemt.

Nu maar duimen en proberen me nog niet al teveel zorgen te maken.

en voor iedereen hier sterkte gewenst
Knuffie voor iedereen :*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  † In Memoriam † vrijdag 11 mei 2018 @ 14:16:33 #51
240917 Mula
pi_179088316
Balen Ole! Hopelijk snel goed nieuws.

Hier gaat het niet goed. Mijn huidige medicatie werkt niet meer en er is nog maar een optie over- en dat is schijnbaar niet een volwaardige behandeling en de dokter is er niet heel erg positief over. Lig nu met complicaties in het ziekenhuis (3e keer in 9 dagen al :{ ) en krijg waarschijnlijk morgen de nieuwe medicatie. En dan is het afwachten.
pi_179088709
Ik ga heel hard voor jullie duimen
pi_179088758
He verdorie Mula.. wat ontzettend klote!! Ik ga keihard duimen!

:*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_179089823
Sterkte Mula
  vrijdag 11 mei 2018 @ 18:41:43 #55
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_179092372
Nou moe mula, wat ontzettend k*t!

Ik hoop heel hard dat de nieuwe medicatie aanslaat :*
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 11 mei 2018 @ 18:49:30 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_179092464
Ole, sterkte met wachten voor je afspraak. De 30e is echt nog ver weg...

Mula... shit zeg... ik duim dat de nieuwe medicatie bij jou wel werkt! 😘
***
  vrijdag 11 mei 2018 @ 19:52:40 #57
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_179093548
Sterkte Ole en Mula!! :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_179099748
Sterkte Mula
Ik hoop heel erg dat deze medicatie aanslaat
  zaterdag 12 mei 2018 @ 07:37:52 #59
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_179099866
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 14:16 schreef Mula het volgende:
Balen Ole! Hopelijk snel goed nieuws.

Hier gaat het niet goed. Mijn huidige medicatie werkt niet meer en er is nog maar een optie over- en dat is schijnbaar niet een volwaardige behandeling en de dokter is er niet heel erg positief over. Lig nu met complicaties in het ziekenhuis (3e keer in 9 dagen al :{ ) en krijg waarschijnlijk morgen de nieuwe medicatie. En dan is het afwachten.
Balen. Knuffie.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  woensdag 23 mei 2018 @ 10:27:09 #60
61800 Rottdog
May all your dreams come true
  † In Memoriam † donderdag 24 mei 2018 @ 08:48:40 #61
240917 Mula
pi_179351081
Kleine update...

Er bleek toch nog een extra mogelijkheid: de chemo die een halfjaar geleden niet meer werkte(en waar ik me heel erg goed bij voelde) met een nieuw middel erbij. Het is te vroeg om iets te zeggen over of het werkt, maar na een kuur waren mn bloedwaarden wel behoorlijk verbeterd. En mijn ascites is sinds de kuur niet meer teruggekomen, dus dat is ook goed nieuws! Ascites is buikvocht: had ineens 13 liter vocht in mn buik zitten. :o

Er is veel meer dan die 13l afgevoerd en dat is er behoorlijk ingehakt. Kan niet op mn benen staan van ellende. Hele conditie is nu echt weggevaagd. :'(
  donderdag 24 mei 2018 @ 09:04:06 #62
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_179351303
Jeumig, 13 liter! :o :X ;(

Ik ga duimen dat je nog wat extra tijd krijgt door deze niewue combinatie! :* Sterkte Mula!
***
  † In Memoriam † donderdag 24 mei 2018 @ 10:07:06 #63
240917 Mula
pi_179352169
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 09:04 schreef Brighteyes het volgende:
Jeumig, 13 liter! :o :X ;(

Ik ga duimen dat je nog wat extra tijd krijgt door deze niewue combinatie! :* Sterkte Mula!
13l is veeeeel. Het werd pas erg toen het eruit was trouwens. Met vocht was onprettig (er was geen ruimte meer voor mn maag, dus kon nauwelijks eten, kon niet bewegen en kreeg het steeds benauwder) maar zogauw dat vocht weg was, moesten mn organen hun plek weer terugvinden en dat doet pijn joh, dat wil je niet weten. Heb een dag of 2 aan de oxy gezeten omdat het niet uit te houden was. Net alsof de hele binnenkant van mn buik zwaar gekneusd was. :X
pi_179352966
Sterkte mula. Hopelijk slaat de medicatie aan.
  donderdag 24 mei 2018 @ 12:50:26 #65
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_179354755
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 10:07 schreef Mula het volgende:

[..]

13l is veeeeel. Het werd pas erg toen het eruit was trouwens. Met vocht was onprettig (er was geen ruimte meer voor mn maag, dus kon nauwelijks eten, kon niet bewegen en kreeg het steeds benauwder) maar zogauw dat vocht weg was, moesten mn organen hun plek weer terugvinden en dat doet pijn joh, dat wil je niet weten. Heb een dag of 2 aan de oxy gezeten omdat het niet uit te houden was. Net alsof de hele binnenkant van mn buik zwaar gekneusd was. :X
Pfoeh... heftig hoor! :{ Nu weer ietsje beter?
***
  donderdag 24 mei 2018 @ 21:27:31 #66
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_179365451
Sjesus 13 liter dat is echt geen kattepis, hopelijk voel je je snel weer een beetje oke 😚
  Moderator / Miss SHO zaterdag 2 juni 2018 @ 13:14:52 #67
22592 crew  Ole
pi_179557525
goed nieuws hier! mammo en echo gehad. Ze voelden de enorme bult ook. Maar blijkt gewoon weefsel. Heel erg blij en heb feestje gebouwd met beste vriend. Voor nu dus ok. Jullie allemaal sterkte :*
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_179557691
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 13:14 schreef Ole het volgende:
goed nieuws hier! mammo en echo gehad. Ze voelden de enorme bult ook. Maar blijkt gewoon weefsel. Heel erg blij en heb feestje gebouwd met beste vriend. Voor nu dus ok. Jullie allemaal sterkte :*
^O^
pi_179560362
Fijn Ole!!

Hoe is het nu Mula?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 2 juni 2018 @ 17:22:47 #70
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_179561987
Fijn Ole!
***
  † In Memoriam † zaterdag 2 juni 2018 @ 20:05:45 #71
240917 Mula
pi_179565281
Goed nieuws Ole! Ik wil niet de feestvreugde bederven, maar ik gooi hem er toch maar even in: houd je het wel in de gaten om te zien of er iets verandert? Ik had ook een grote verdikking die op eerste mammo en echo er goed uit zag, maar toch foute boel bleek te zijn. Zal niet vaak voorkomen, maar kan dus wel.

Vicky, het gaat verbazingwekkend goed. :o Heb inmiddels twee chemos gehad (derde werd gecanceld vanwege lage leucos) en ik voel me hartstikke goed. Conditie is nog erg brak, heb nog wat vochtproblemen in mn been en als ik moe ben, ben ik ook echt moe, maar het gaat elke dag beter! Bloedwaarden gaat ook de leucos na ook goed!
pi_179565375
Wat onwijs fijn Mula!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_179603810
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 20:05 schreef Mula het volgende:
Goed nieuws Ole! Ik wil niet de feestvreugde bederven, maar ik gooi hem er toch maar even in: houd je het wel in de gaten om te zien of er iets verandert? Ik had ook een grote verdikking die op eerste mammo en echo er goed uit zag, maar toch foute boel bleek te zijn. Zal niet vaak voorkomen, maar kan dus wel.

Vicky, het gaat verbazingwekkend goed. :o Heb inmiddels twee chemos gehad (derde werd gecanceld vanwege lage leucos) en ik voel me hartstikke goed. Conditie is nog erg brak, heb nog wat vochtproblemen in mn been en als ik moe ben, ben ik ook echt moe, maar het gaat elke dag beter! Bloedwaarden gaat ook de leucos na ook goed!
Mula, ik ken je niet, maar vind dit echt zo fijn voor je! Ik lees regelmatig in dit topic mee. Jullie zijn stuk voor stuk kanjers :*!
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
  maandag 4 juni 2018 @ 20:21:53 #74
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_179607513
Knuffie voor iedereen.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  dinsdag 5 juni 2018 @ 11:53:58 #75
3542 Gia
User under construction
pi_179617442
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 20:05 schreef Mula het volgende:
Goed nieuws Ole! Ik wil niet de feestvreugde bederven, maar ik gooi hem er toch maar even in: houd je het wel in de gaten om te zien of er iets verandert? Ik had ook een grote verdikking die op eerste mammo en echo er goed uit zag, maar toch foute boel bleek te zijn. Zal niet vaak voorkomen, maar kan dus wel.

Vicky, het gaat verbazingwekkend goed. :o Heb inmiddels twee chemos gehad (derde werd gecanceld vanwege lage leucos) en ik voel me hartstikke goed. Conditie is nog erg brak, heb nog wat vochtproblemen in mn been en als ik moe ben, ben ik ook echt moe, maar het gaat elke dag beter! Bloedwaarden gaat ook de leucos na ook goed!
Gelukkig gaat het weer wat beter.
Heb je de nieuwsberichten gevolgd? Het lijkt alsof een cure steeds dichterbij komt.
Ik blijf duimen en hopen voor je.
  † In Memoriam † dinsdag 5 juni 2018 @ 21:06:38 #76
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_179627167
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 20:05 schreef Mula het volgende:
Goed nieuws Ole! Ik wil niet de feestvreugde bederven, maar ik gooi hem er toch maar even in: houd je het wel in de gaten om te zien of er iets verandert? Ik had ook een grote verdikking die op eerste mammo en echo er goed uit zag, maar toch foute boel bleek te zijn. Zal niet vaak voorkomen, maar kan dus wel.

Vicky, het gaat verbazingwekkend goed. :o Heb inmiddels twee chemos gehad (derde werd gecanceld vanwege lage leucos) en ik voel me hartstikke goed. Conditie is nog erg brak, heb nog wat vochtproblemen in mn been en als ik moe ben, ben ik ook echt moe, maar het gaat elke dag beter! Bloedwaarden gaat ook de leucos na ook goed!
Wat fijn dat je jezelf zo goed voelt, mag ook wel na alle ellende vorige maand :*

Hier gaat het goed, tumormarkers zijn nog dalende, de plekken in mijn botten zijn beter zichtbaar wat op botherstel kan duiden, ik voel me goed, ben weer meer gaan werken en ben mijn volgende vakantie alweer aan het plannen :)
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_179627221
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 21:06 schreef Skaai het volgende:

[..]

Wat fijn dat je jezelf zo goed voelt, mag ook wel na alle ellende vorige maand :*

Hier gaat het goed, tumormarkers zijn nog dalende, de plekken in mijn botten zijn beter zichtbaar wat op botherstel kan duiden, ik voel me goed, ben weer meer gaan werken en ben mijn volgende vakantie alweer aan het plannen :)
goh wat kunnen ze toch al veel bij zo’n late diagnose :*
  dinsdag 5 juni 2018 @ 21:12:35 #78
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_179627288
Wat fijn dat het zo goed met je gaat Skaai! Super! :*
***
  † In Memoriam † donderdag 14 juni 2018 @ 20:10:11 #79
240917 Mula
pi_179790608
Heb inmiddels al drie weken geen chemo gehad, maar de bloedwaarden gaan nog steeds erg goed. Geloof dat mn dokter wel tevreden is. B-)

Mn vap heeft er alleen de brui aan gegeven. Komende chemos ga ik het proberen op de ouderwetse manier. :{ Het alternatief is een picc-lijn: een slang die via je bovenarm een ader ingaat en daar langere tijd kan blijven zitten. Dat zie ik al helemaal niet zitten.
  vrijdag 15 juni 2018 @ 13:00:18 #80
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_179801877
Knuffie vanuit Belgie
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  † In Memoriam † vrijdag 15 juni 2018 @ 19:48:28 #81
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_179809693
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 20:10 schreef Mula het volgende:
Heb inmiddels al drie weken geen chemo gehad, maar de bloedwaarden gaan nog steeds erg goed. Geloof dat mn dokter wel tevreden is. B-)
Wat een fijn nieuws O+
quote:
Mn vap heeft er alleen de brui aan gegeven. Komende chemos ga ik het proberen op de ouderwetse manier. :{ Het alternatief is een picc-lijn: een slang die via je bovenarm een ader ingaat en daar langere tijd kan blijven zitten. Dat zie ik al helemaal niet zitten.
Wat ruk dat je vap stom doet. Die plaatsen ze toch ook wel eens in je arm? (In het AMC schijnen ze dat sneller dan in je borst te doen)
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  Moderator / Miss SHO vrijdag 15 juni 2018 @ 20:27:51 #82
22592 crew  Ole
pi_179810941
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 20:05 schreef Mula het volgende:
Goed nieuws Ole! Ik wil niet de feestvreugde bederven, maar ik gooi hem er toch maar even in: houd je het wel in de gaten om te zien of er iets verandert? Ik had ook een grote verdikking die op eerste mammo en echo er goed uit zag, maar toch foute boel bleek te zijn. Zal niet vaak voorkomen, maar kan dus wel.


:*
ik hou het zeker goed in de gaten! en vanaf volgend jaar zit ik sowieso on bevolkingsonderzoek
jij sterkte
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  † In Memoriam † woensdag 25 juli 2018 @ 09:08:55 #83
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_180713254
Lieve meiden, ik heb helaas triest nieuws. Op haar Facebookpagina staat dat Mula (Brechtje) gisteren is overleden:

"Brechtje passed away peacefully yesterday"

😢

[ Bericht 3% gewijzigd door Slaapmeisje op 25-07-2018 09:27:03 ]
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_180713285
:'(
pi_180713360
Och lieve Mula.... 😢😢
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † woensdag 25 juli 2018 @ 09:48:34 #86
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_180713635
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2018 09:08 schreef Slaapmeisje het volgende:
Lieve meiden, ik heb helaas triest nieuws. Op haar Facebookpagina staat dat Mula (Brechtje) gisteren is overleden:

"Brechtje passed away peacefully yesterday"

😢
Het is eigenlijk heel snel gegaan. Ik had vorige week nog contact met haar, ze had toen zelf besloten haar behandeling stop te zetten.

Ze was echt zo'n bikkel, als ik haar mails lees dan zie ik een onbevreesde vrouw voor me die de touwtjes zelf in handen heeft. Ze zei heel stoer 'ik heb alles gedaan wat ik wilde doen'. Die kracht koester ik O+
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  woensdag 25 juli 2018 @ 09:56:45 #87
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_180713723
;(

Het ga je goed, stoere Mula....
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_180713927
och ;(

vaarwel Mula
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_180715053
Ach jee Mula :'(
Ze heeft het (volgens mij) toch nog best lang uitgehouden en veel kunnen doen nadat de de uitzaaiingen gevonden waren
  Jubileum moderator woensdag 25 juli 2018 @ 12:11:31 #90
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_180715673
Ach nee.... heel veel sterkte voor de familie en vrienden van Mula, haar positieve blik heeft heel veel indruk op mij gemaakt.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_180718791
Sterkte voor vrienden en famille, ik las in haar berichten inderdaad dat ze een vechter was. Heel naar dat het dan toch ineens zo snel is gegaan.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
  woensdag 25 juli 2018 @ 14:54:58 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_180718948
Ach nee...

Rust zacht Mula...
Ik heb zo veel bewondering voor hoe jij de ziekte en jouw leven met de ziekte aan gegaan bent... :*
***
pi_180719328
Oh nee :’(
Wat een verdriet. Ze kwam altijd zo positief over.
Godver.
  Admin woensdag 25 juli 2018 @ 15:11:30 #94
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_180719410
Ach nee Mula :'(

Haar positiviteit heeft zo'n enorme indruk gemaakt.
Rust zacht.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_180719617
Toen Yvonne ziek werd stuurde ze me zulke lieve bemoedigende en ook wijze woorden... :'(
Eindelijk rust. Eindelijk klaar....
pi_180722046
Ach nee Mula :'(
  woensdag 25 juli 2018 @ 20:40:39 #97
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_180727695
Dit komt wel even hard aan. Ik had zo'n bewondering voor Mula en voor de manier waarop ze betrokken was en bleef bij iedereen, terwijl ze het zelf ook zo zwaar had.
Rust zacht Mula :'(
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_180727812
Rust zacht mula.
pi_180727919
och lieverd, het ga je goed :*
...
  woensdag 25 juli 2018 @ 20:52:10 #100
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_180728039
Mula. ;(

Rust zacht.
The love you take is equal to the love you make.
pi_180729824
Ach.... ;(
  donderdag 26 juli 2018 @ 11:09:13 #102
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_180739218
Oh nee ;( Rust zacht Mula
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_180751169
Rust zacht Mula
  vrijdag 27 juli 2018 @ 03:18:05 #104
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_180759220
Wow, nooit gekeken hier. Wat een heftig topic. Ook met die soort van overlijdensadvertenties in de OP ;(

Een hete nacht en sterkte hier iedereen :*
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  vrijdag 27 juli 2018 @ 03:22:32 #105
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_180759231
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 09:48 schreef Skaai het volgende:

[..]

Het is eigenlijk heel snel gegaan. Ik had vorige week nog contact met haar, ze had toen zelf besloten haar behandeling stop te zetten.

Ze was echt zo'n bikkel, als ik haar mails lees dan zie ik een onbevreesde vrouw voor me die de touwtjes zelf in handen heeft. Ze zei heel stoer 'ik heb alles gedaan wat ik wilde doen'. Die kracht koester ik O+
En jij dan!? Gaat het de goeie kant op of is alles nog onzeker!? -O-
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zaterdag 28 juli 2018 @ 18:57:52 #106
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_180796714
Damn schrik me echt rot .... lieve lieve Mula weet dat ik veel aan je gehad heb. R.I.P stoere chick 😘😘😘
  zondag 29 juli 2018 @ 00:37:48 #107
11682 Moonah
Jolie femme
pi_180804955
:o Oh hemel... Rust zacht Mula.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_180806135
Mila rust zacht.
Wat een kracht en doorzettingsvermogen altijd weer wat mij weer moed gaf.
Loslaten, is het ultieme houden van.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 19:29:55 #109
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_180925497
Rust zacht lieve Mula :*
A grand adventure has begun.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 21:51:28 #110
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_180928156
Och lieve Mula... Wat een kracht straalde jij uit.
Rust zacht :*
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_180931063
Wat een verdrietig bericht...

Sterkte voor een ieder die dat nodig heeft :*.
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 08:41:52 #112
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_180934498
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2018 09:08 schreef Slaapmeisje het volgende:
Lieve meiden, ik heb helaas triest nieuws. Op haar Facebookpagina staat dat Mula (Brechtje) gisteren is overleden:

"Brechtje passed away peacefully yesterday"

😢
Oh nee. Ik ben er stil van.

Groetjes vanuit Zuid Afrika.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2018 @ 22:39:54 #113
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_180969748
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 03:22 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

En jij dan!? Gaat het de goeie kant op of is alles nog onzeker!? -O-
Het is vanaf diagnose onzeker geweest, ik zal niet genezen. Tenzij er een wonder geschied of er op korte termijn een super middel op de markt komt, ik houd goede moed :).

Maar ik reageer goed op de medicatie, mijn markers zijn gestabiliseerd en ik voel me goed. Heb wel wat meer spierpijn maar dat komt door de Tamoxifen. Ik zweet me lens met dit weer maar dat doet iedereen dus daar ben ik niet speciaal in :P. Verder werk ik 3 dagen in de week (ipv 36 uur) (heb al mijn verlof van vorig jaar ingezet hiervoor) en dat gaat lekker.
Na alle persoonlijke drama's (neefje van 3,5 verdronken, ik en vriend die per 1 januari onze baan kwijt zijn) ben ik blij dat ik mij goed voel. Ben een mooie reis naar Florida aan het plannen, zin in O+.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  zondag 5 augustus 2018 @ 23:18:35 #114
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_180970944
Jeumig Skaai! :o Dat zijn ook wel even dingen... :X
Maar ben je dan nu ondanks ziekte en medicatie wel ‘arbeidsgeschikt’ dus? En dus kunnen ze je ontslaan? -O-
***
  † In Memoriam † zondag 19 augustus 2018 @ 23:22:28 #115
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_181311570
Ik ben aan het reïntegreren met doel dat ik terugkeer in eigen werk. Ik werk alweer hele dagen en na mijn vakantie september zal ik volledig werken. Mocht dit niet zo zijn dan zullen ze me per 1 januari een transitievergoeding betalen. :)
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  zondag 19 augustus 2018 @ 23:51:24 #116
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_181311953
quote:
99s.gif Op zondag 5 augustus 2018 22:39 schreef Skaai het volgende:

[..]

Het is vanaf diagnose onzeker geweest, ik zal niet genezen. Tenzij er een wonder geschied of er op korte termijn een super middel op de markt komt, ik houd goede moed :).

Maar ik reageer goed op de medicatie, mijn markers zijn gestabiliseerd en ik voel me goed. Heb wel wat meer spierpijn maar dat komt door de Tamoxifen. Ik zweet me lens met dit weer maar dat doet iedereen dus daar ben ik niet speciaal in :P. Verder werk ik 3 dagen in de week (ipv 36 uur) (heb al mijn verlof van vorig jaar ingezet hiervoor) en dat gaat lekker.
Na alle persoonlijke drama's (neefje van 3,5 verdronken, ik en vriend die per 1 januari onze baan kwijt zijn) ben ik blij dat ik mij goed voel. Ben een mooie reis naar Florida aan het plannen, zin in O+.
Je zal nooit meer genezen!? Maar hoe lang kun je dan blijven leven met jouw situatie / jouw vorm van kanker!?
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  maandag 27 augustus 2018 @ 19:48:02 #117
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_181503595
Jeetje, ik lees het nu pas van Mula! :'( Rust zacht, Mula...

Toen mijn vrouw ruim 4 jaar terug op haar 29e borstkanker kreeg, was ze hier ook behoorlijk actief en volgens mij had ze toen al uitzaaiingen. Ze heeft het nog gelukkig behoorlijk lang vol kunnen houden. Hopelijk is Mula nu ergens waar het fijner is.

Met mijn vrouw gaat het verder in principe best goed, nog wel aan de medicatie en meer werken dan 32 uur gaat haar qua energie niet lukken. Voor de resterende uren is er ook geen vergoeding, want ze vinden dat ze gewoon 100% kan werken. Wel wil ze binnenkort stoppen met de pillen, een jaar eerder dan waar het ziekenhuis mee kwam. Immers is het toch ook niet zeker dat je na 5 jaar pillen slikken ineens wel 90 kan worden en alles goed gaat. Dus eerder van de opvliegers af en hopelijk gaat afvallen dan ook makkelijker, want ze is wel wat kilo's aangekomen door de medicatie. En dan ook eens kijken of de chemo de eierstokken niet kapot heeft gemaakt, want nu ze 33, bijna 34 is, wil ze toch wel graag aan kinderen beginnen. :P Jaren terug waren we er klaar voor, alles goed voor elkaar en toen kwam die klote-kanker langs. Wel wat mooie reizen mogen maken de afgelopen jaren, dat gaat toch ook wat lastiger als je al kids hebt.
pi_181504006
Is een zwangerschap niet enorm riskant bij hormoongevoelige kanker?
  maandag 27 augustus 2018 @ 20:34:54 #119
3542 Gia
User under construction
pi_181504757
Goffer, zie dit nu pas.
Wat ongelooflijk k*t. Mula, je was zo sterk, zo hard geknokt.
Rust zacht.

Zo oneerlijk. Steeds weer die jonge mensen.
  maandag 27 augustus 2018 @ 22:45:37 #120
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_181508414
quote:
11s.gif Op maandag 27 augustus 2018 20:06 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Is een zwangerschap niet enorm riskant bij hormoongevoelige kanker?
Ze is nu schoon, maar als je niet schoon bent lijkt het mij gevaarlijk, ja. Nu is ze 4 jaar in de overgang door spuiten en pillen, eerst maar zien of de boel weer op gang kan komen. Kan ook zijn dat de chemo alles kapot heeft gemaakt.
  maandag 3 september 2018 @ 09:52:53 #121
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_181657961
Ik lees het bericht over Mula nu pas. Wat verdrietig. :'(

JK, ik hoop voor jullie dat er nog mogelijkheden zijn voor een zwangerschap, succes!!!
in de haak.
  maandag 23 september 2019 @ 23:13:09 #122
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_189092065
@Skaai, hoe gaat het nu met je?
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  † In Memoriam † zondag 29 september 2019 @ 21:48:44 #123
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_189184146
Ik leef nog 😎.
Gaat goed hier, ben sinds februari over op chemopillen en extra injecties in mijn bips
Ik heb een huis gekocht en ook een nieuwe baan (zo goed als zeker). Lekker aan de reis (net in Bali geweest) en heb fijn contact met mijn lotgenoten. Ik had ze liever niet leren kennen maar ben nu blij dat ik ze heb!

Lief dat je naar me vraagt @ondeugend O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Skaai op 29-09-2019 21:54:33 (typtyfus) ]
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  Moderator zondag 29 september 2019 @ 21:51:24 #124
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_189184187
quote:
17s.gif Op zondag 29 september 2019 21:48 schreef Skaai het volgende:
Ik leef nog 😎.
Gaat goed hier, ben sinds februari over op chemopillen en extra injecties in mijn bips
Ik heb eennhuusgeen huis gekocht en ook een nieuwe baan (zo goed als zeker). Lekker aan de reis (net in Bali geweest) en heb fijn contact met mijn lotgenoten. Ik heb ze liever niet leren kennen maar ben nu blij dat ik ze heb!

Lief dat je naar me vraagt @:ondeugend O+
Wat goed :) !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 30 september 2019 @ 14:32:10 #125
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_189191549
quote:
17s.gif Op zondag 29 september 2019 21:48 schreef Skaai het volgende:
Ik leef nog 😎.
Gaat goed hier, ben sinds februari over op chemopillen en extra injecties in mijn bips
Ik heb een huis gekocht en ook een nieuwe baan (zo goed als zeker). Lekker aan de reis (net in Bali geweest) en heb fijn contact met mijn lotgenoten. Ik had ze liever niet leren kennen maar ben nu blij dat ik ze heb!

Lief dat je naar me vraagt @:ondeugend O+
Fijn te horen dat het goed gaat en je lekker bezig bent!
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_189193331
quote:
17s.gif Op zondag 29 september 2019 21:48 schreef Skaai het volgende:
Ik leef nog 😎.
Gaat goed hier, ben sinds februari over op chemopillen en extra injecties in mijn bips
Ik heb een huis gekocht en ook een nieuwe baan (zo goed als zeker). Lekker aan de reis (net in Bali geweest) en heb fijn contact met mijn lotgenoten. Ik had ze liever niet leren kennen maar ben nu blij dat ik ze heb!

Lief dat je naar me vraagt @:ondeugend O+
_O_
  Moderator maandag 30 september 2019 @ 17:51:40 #127
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_189194512
quote:
17s.gif Op zondag 29 september 2019 21:48 schreef Skaai het volgende:
(net in Bali geweest)
Ja, waar blijft dat reisverslag ...

Ondertussen is mijn moeder uitbehandeld. Borstkanker is drie jaar geleden uitgezaaid naar al haar botten, maar heeft nog niet haar organen bereikt. Ze bestralen nu alleen nog de delen waar ze veel pijn heeft. Euthanasieverklaring is wel al ondertekend. Kwestie van tijd dus. Ze hoopt de Kerst te halen maar ziet het somber in. Twee maanden terug had ze nog een longontsteking die haar heel erg verzwakt heeft. Eigenlijk is het een wonder dat ze nog leeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door UIO_AMS op 30-09-2019 21:37:31 ]
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  maandag 30 september 2019 @ 19:20:32 #128
3542 Gia
User under construction
pi_189195815
quote:
2s.gif Op maandag 30 september 2019 17:51 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Ja, waar blijft dat reisverslag ...

Ondertussen is mijn moeder uitbehandeld. Borstkanker is drie jaar geleden uitgezaaid naar al haar botten, maar heeft nog niet naar haar organen bereikt. Ze bestralen nu alleen nog de delen waar ze veel pijn heeft. Euthanasieverklaring is wel al ondertekend. Kwestie van tijd dus. Ze hoopt de Kerst te halen maar ziet het somber in. Twee maanden terug had ze nog een longontsteking die haar heel erg verzwakt heeft. Eigenlijk is het een wonder dat ze nog leeft.
Oh, wat vreselijk. Heel veel sterkte allemaal, de komende tijd.
  maandag 30 september 2019 @ 21:30:59 #129
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_189198615
Oh UIO... ;( Sterkte de komende tijd. :*
***
  Moderator dinsdag 1 oktober 2019 @ 10:09:27 #130
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_189204399
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 19:20 schreef Gia het volgende:
Oh, wat vreselijk. Heel veel sterkte allemaal, de komende tijd.
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 21:30 schreef Brighteyes het volgende:
Oh UIO... ;( Sterkte de komende tijd. :*
Bedankt!
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_189204644
quote:
2s.gif Op maandag 30 september 2019 17:51 schreef UIO_AMS het volgende:

Ja, waar blijft dat reisverslag ...

Ondertussen is mijn moeder uitbehandeld. Borstkanker is drie jaar geleden uitgezaaid naar al haar botten, maar heeft nog niet haar organen bereikt. Ze bestralen nu alleen nog de delen waar ze veel pijn heeft. Euthanasieverklaring is wel al ondertekend. Kwestie van tijd dus. Ze hoopt de Kerst te halen maar ziet het somber in. Twee maanden terug had ze nog een longontsteking die haar heel erg verzwakt heeft. Eigenlijk is het een wonder dat ze nog leeft.
Och lieverd :{ Enorme knuffel en sterkte.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 11:30:31 #132
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_189205633
Uio, lieve man, sterkte. :*
Snobs have more fun!
KLIK!
  † In Memoriam † dinsdag 15 oktober 2019 @ 09:42:41 #133
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_189441655
quote:
2s.gif Op maandag 30 september 2019 17:51 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Ja, waar blijft dat reisverslag ...

Ondertussen is mijn moeder uitbehandeld. Borstkanker is drie jaar geleden uitgezaaid naar al haar botten, maar heeft nog niet haar organen bereikt. Ze bestralen nu alleen nog de delen waar ze veel pijn heeft. Euthanasieverklaring is wel al ondertekend. Kwestie van tijd dus. Ze hoopt de Kerst te halen maar ziet het somber in. Twee maanden terug had ze nog een longontsteking die haar heel erg verzwakt heeft. Eigenlijk is het een wonder dat ze nog leeft.
Wat heftig man, ik hoop dat je moeder lang pijnvrij blijft voor zover dat mogelijk is. Heel veel sterkte O+
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 10:13:45 #134
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_189441946
Sterkte UIO :*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 23:14:50 #135
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_189455345
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 09:52 schreef trui het volgende:

JK, ik hoop voor jullie dat er nog mogelijkheden zijn voor een zwangerschap, succes!!!
Late reactie van mij. We zijn hard bezig met proberen op de natuurlijke manier. De menstruatiecyclus is er weer, dus dat is goed. Alleen niet als je zwanger wil zijn. :+ Verder hier gelukkig alles best ok, met jaarlijkse checks. Alleen gewicht moet nog wat omlaag, maar dat werkt ze aan. Gelukkig vergeet ik de ellende die we hebben meegemaakt soms, maar toch blijft het altijd nog wel spoken in mijn hoofd.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 23:42:45 #136
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_189455919
quote:
2s.gif Op maandag 30 september 2019 17:51 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Ja, waar blijft dat reisverslag ...

Ondertussen is mijn moeder uitbehandeld. Borstkanker is drie jaar geleden uitgezaaid naar al haar botten, maar heeft nog niet haar organen bereikt. Ze bestralen nu alleen nog de delen waar ze veel pijn heeft. Euthanasieverklaring is wel al ondertekend. Kwestie van tijd dus. Ze hoopt de Kerst te halen maar ziet het somber in. Twee maanden terug had ze nog een longontsteking die haar heel erg verzwakt heeft. Eigenlijk is het een wonder dat ze nog leeft.
Ach..alsof je het over mijn (inmiddels overleden) moeder hebt. ik hoop dat jullie nog mooie herinneringen kunnen maken. Sterkte!
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  Moderator maandag 2 december 2019 @ 16:16:52 #137
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_190233508
Bedankt allemaal nog.

Ondertussen leeft mijn moeder nog steeds, maar ze is inmiddels wel ruim 20kg kwijt. Ze is een taaie en heeft duidelijk haar zinnen gezet op nog één keer Sinterklaas, maar Kerst wordt wel een hele opgave. Ze heeft veel pijn en is heel moe.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Admin maandag 2 december 2019 @ 16:36:37 #138
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_190233823
quote:
2s.gif Op maandag 2 december 2019 16:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Bedankt allemaal nog.

Ondertussen leeft mijn moeder nog steeds, maar ze is inmiddels wel ruim 20kg kwijt. Ze is een taaie en heeft duidelijk haar zinnen gezet op nog één keer Sinterklaas, maar Kerst wordt wel een hele opgave. Ze heeft veel pijn en is heel moe.
Oh jongens toch, sterkte!!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 2 december 2019 @ 21:39:14 #139
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_190239845
Heftig UIO... Sterkte voor jullie :*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  maandag 2 december 2019 @ 21:40:55 #140
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_190239888
Heel veel sterkte :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  Moderator vrijdag 13 december 2019 @ 16:16:49 #141
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_190419392
Ze is vandaag vredig ingeslapen. Ze was er helemaal klaar voor. 'Kom maar op' waren haar laatste woorden.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  vrijdag 13 december 2019 @ 16:20:24 #142
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_190419426
Ach UIO... gecondoleerd. Wat ongelofelijk kut zeg.
Het klinkt wel alsof ze de regie zelf in handen heeft gehouden en dat ze zo waardig mogelijk gegaan is, mooi dat dat kan en mag in ons land.

Sterkte. :* Voor nu maar ook voor heel veel langer daarna.
***
pi_190419534
Gecondoleerd UIO

Heel veel sterkte 😘
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_190419548
gecondoleerd UIO
  vrijdag 13 december 2019 @ 16:31:27 #145
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190419567
Gecondoleerd.
The love you take is equal to the love you make.
  Admin vrijdag 13 december 2019 @ 16:38:56 #146
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_190419651
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 december 2019 16:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Ze is vandaag vredig ingeslapen. Ze was er helemaal klaar voor. 'Kom maar op' waren haar laatste woorden.
Gecondoleerd.
Sterkte de komende tijd.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 13 december 2019 @ 16:40:45 #147
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_190419674
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 december 2019 16:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Ze is vandaag vredig ingeslapen. Ze was er helemaal klaar voor. 'Kom maar op' waren haar laatste woorden.
Sterkte :*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  vrijdag 13 december 2019 @ 18:07:27 #148
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_190421059
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 december 2019 16:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Ze is vandaag vredig ingeslapen. Ze was er helemaal klaar voor. 'Kom maar op' waren haar laatste woorden.
Heel veel sterkte :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_190421270
Gecondoleerd en heel veel sterkte UIO_AMS.
pi_190421423
UIO_AMS, gecondoleerd. Sterkte met het verlies.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 13 december 2019 @ 19:22:08 #151
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190422237
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 december 2019 16:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Ze is vandaag vredig ingeslapen. Ze was er helemaal klaar voor. 'Kom maar op' waren haar laatste woorden.
Gecondoleerd en sterkte! :*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_190429371
Gecondoleerd UIO_AMS, sterkte gewenst.
  Jubileum moderator zaterdag 14 december 2019 @ 15:55:07 #153
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_190438008
UIO gecondoleerd en heel veel sterkte de komende dagen en de tijd erna 😘
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_190531808
.

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2019 14:16:52 ]
  donderdag 19 december 2019 @ 10:15:03 #155
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_190533902
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 december 2019 16:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Ze is vandaag vredig ingeslapen. Ze was er helemaal klaar voor. 'Kom maar op' waren haar laatste woorden.
Je zit nu waarschijnlijk in dat gekke niemandsland na de uitvaart. Ik hoop dat je met een goed gevoel kunt terugkijken op het verdrietige afscheid.

Liefs en sterkte! :*
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator donderdag 19 december 2019 @ 12:08:36 #156
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_190535376
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 10:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Je zit nu waarschijnlijk in dat gekke niemandsland na de uitvaart. Ik hoop dat je met een goed gevoel kunt terugkijken op het verdrietige afscheid.

Liefs en sterkte! :*
Dank je.

Mijn moeder was een sterke vrouw en zelfs haar uitvaart had ze tot in de puntjes verzorgd. Zo wilde ze geen bloemen, want zonde van het geld. Liever had ze bijdragen voor het KWF. Alleen al cash is dat een fors bedrag geworden.

De hele aanloop naar het einde toe heeft ze ons ook nog eens geholpen in ons rouwproces. Daar heb ik naar gerefereerd in mijn afscheidsrede:

quote:
[EVEN WACHTEN TOT HET STIL IS]

Zo stil als nu was het vroeger bij ons nooit. Daar zorgde mijn moeder wel voor. Vroeger dacht ik wel eens dat de zegswijze ‘Spreken voor Tien’ ontstaan was met mijn moeder in gedachten. Ik grapte soms dat ik dankzij mijn moeder aan beide oren blijvend Oost-Indisch doof was geworden.

Rondom dit gegeven had ik vorige week een toespraak geschreven voor de uitvaart. Op de avond voor haar dood droegen we onze afscheidsredes voor aan mam. We konden natuurlijk niet zomaar iets vertellen en mam wilde de touwtjes in handen houden. Alles op haar voorwaarden.

Ze gaf mij haar goedkeuring, maar tijdens het uitspreken realiseerde ik mij dat ik er zelf niet tevreden over was. Het belichtte maar een paar aspecten van haar leven en dat vond ik afbreuk doen aan haar bestaan.

De volgende morgen vertelde ik haar dit en ik beloofde haar een betere speech te schrijven en als dat niet zou lukken, zou ik geen afscheidsrede houden.

Het is mij niet gelukt.

Mijn moeder was beter, dan de beste woorden die ik kan vinden om haar te beschrijven. Wat ik ook schrijf, het lijkt afbreuk te doen aan haar bestaan en dat wil ik niet.

Misschien vraagt u zich af wat ik dan nu op het podium doe. Dat is een hele goede vraag. Ik wil iets rectificeren.

Denk aan mij terug,
Maar niet in de dagen van pijn en verdriet.
Denk aan mij terug in de stralende zon,
Hoe ik was toen ik alles nog kon.


Dit was het gedicht dat we met mijn moeder hadden uitgezocht voor op de rouwkaart en in het krantbericht. Toen de rouwkaarten verzonden waren en het krantbericht al geplaatst, realiseerde ik mij, dat ik het met deze woorden eigenlijk niet eens ben. Ook deze lijken afbreuk te doen aan haar bestaan.

Ik wil mij haar namelijk ook herinneren hoe zij de laatste weken van haar leven was. Fysiek was ze misschien wel op, maar mentaal was zij sterker dan ooit. In die laatste weken zag ik haar vrienden en familie ontvangen en hen geruststellen en troosten. Het was mooi zo.

De laatste avond kregen wij een tour de force van mijn moeder te zien die ongekend was. Bij het afscheid van de kleinkinderen hield niemand het droog. Behalve mijn moeder. Zij stond op en knuffelde en troostte elk kleinkind zonder een traan te laten. En zo stelde zij ze één voor één gerust.

Misschien kwam het door de medicijnen dat ze niet meer kon huilen, maar ik denk eerder dat dit haar ware aard was. Keihard voor zichzelf door haar eigen tranen de baas te zijn en zacht voor alle anderen.

Haar laatste wapenfeit maakte al net zo’n indruk op mij. Nadat ze van ons op vrijdag afscheid had genomen ging ze in bed liggen. Zonder spanning of twijfel. Toen de dokter aan haar vroeg of ze er klaar voor was, sloot ze haar ogen en zei ‘Kom maar op.’

‘Kom maar op.’

Volgens mij zei ze dat helemaal niet tegen de dokter, maar tegen de onvermijdelijke Dood. Alsof ze de Dood duidelijk wilde maken, dat hij haar niet plotseling sommeerde, maar dat zij hem op haar voorwaarden tegemoet trad. En wat mij betreft is dat een grootse overwinning van haar karakter.

Dit zijn herinneringen die ik zal koesteren en die ik aan jullie wil meegeven.

U hoeft mij straks niet te condoleren met het verlies van mijn moeder. Ten eerste heeft zij mij al getroost op een manier die niemand van u kan evenaren en ten tweede vind ik het woord ‘verlies’ na haar grootse overwinning een beetje vreemd klinken. Liever loop ik straks in de afscheidsruimte rond en haal ik met u herinneringen op. En volgens mij denken mijn vader en zus daar net zo over.

Dank je voor alles mam.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  donderdag 19 december 2019 @ 12:13:47 #157
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_190535433
Wauw UIO... wat een prachtige woorden!
Ontroerend.

[ Bericht 55% gewijzigd door BE op 19-12-2019 12:31:55 ]
***
  donderdag 19 december 2019 @ 12:18:26 #158
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_190535491
Uio,indrukwekkend hoe je er steeds zo bewust bij hebt stilgestaan en mee bezig bent geweest. Dat is een eerbetoon op zich, dat je het zo zorgvuldig hebt willen doen en verwoorden.

Dat moet je ook maar net kunnen natuurlijk. Maar als dat lukt, zoals het jou lukte, lijkt me het troostrijk.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 19 december 2019 @ 12:29:39 #159
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190535611
Prachtig.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 19 december 2019 @ 12:44:42 #160
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_190535795
Wat mooi.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_190538886
Ontroerend en krachtig. Mooi O+
pi_190615224
Wow IUO, zo goed verwoord en wat een heldin, jouw moeder :*
  maandag 23 december 2019 @ 20:15:25 #163
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_190617955
Heel erg mooi UIO O+
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Jubileum moderator maandag 23 december 2019 @ 23:05:19 #164
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_190622264
Ik vind jouw woorden de kracht evenaren die je moeder tot het laatst heeft getoond, heel erg mooi...
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † woensdag 8 januari 2020 @ 18:19:13 #165
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_190939165
Lieve UIO wat een prachtige woorden, een eerbetoon aan je moeder. Veel sterkte O+.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  Jubileum moderator woensdag 8 januari 2020 @ 19:27:45 #166
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_190940053
@Skaai, hoe gaat het met jou?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † zondag 19 april 2020 @ 21:45:54 #167
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_192705211
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2020 19:27 schreef Lois het volgende:
@:Skaai, hoe gaat het met jou?
Hoi, still alive! Wel weer progressie in mijn lever. Houden het in de gaten en met een paar weken plan de campagne maken. Verder gaat het best goed, fulltime aan het werk, ondertussen de vrouw van iemand geworden, puppy in huis, tuin wordt verbouwd, voel me ondanks sommige kwaaltjes heel goed. Heb niet zoveel te klagen gelukkig O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Skaai op 19-04-2020 22:09:57 ]
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_192711482
quote:
17s.gif Op zondag 19 april 2020 21:45 schreef Skaai het volgende:

[..]

Hoi, still alive! Wel weer progressie in mijn lever. Houden het in de gaten en met een paar weken plan de campagne maken. Verder gaat het best goed, fulltime aan het werk, ondertussen de vrouw van iemand geworden, puppy in huis, tuin wordt verbouwd, voel me ondanks sommige kwaaltjes heel goed. Heb niet zoveel te klagen gelukkig O+
Wow, wat goed om te horen
  maandag 20 april 2020 @ 11:04:21 #169
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192711556
Skaai! ^O^
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator maandag 20 april 2020 @ 11:04:45 #170
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_192711568
quote:
17s.gif Op zondag 19 april 2020 21:45 schreef Skaai het volgende:

[..]

Hoi, still alive! Wel weer progressie in mijn lever. Houden het in de gaten en met een paar weken plan de campagne maken. Verder gaat het best goed, fulltime aan het werk, ondertussen de vrouw van iemand geworden, puppy in huis, tuin wordt verbouwd, voel me ondanks sommige kwaaltjes heel goed. Heb niet zoveel te klagen gelukkig O+
O+ !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 20 april 2020 @ 11:19:27 #171
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_192711813
quote:
17s.gif Op zondag 19 april 2020 21:45 schreef Skaai het volgende:

[..]

Hoi, still alive! Wel weer progressie in mijn lever. Houden het in de gaten en met een paar weken plan de campagne maken. Verder gaat het best goed, fulltime aan het werk, ondertussen de vrouw van iemand geworden, puppy in huis, tuin wordt verbouwd, voel me ondanks sommige kwaaltjes heel goed. Heb niet zoveel te klagen gelukkig O+
:* O+
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 22:34:39 #172
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_195622388
Kennen jullie Slaapmeisje nog? Van de jompels? *O*
Ze is heel ziek en bijna uitgejompeld. -O-
Ze heeft haar man zes jaar terug al verloren en straks is haar 13-jarige zoon dus zijn beide ouders kwijt. En hij heeft hulp nodig:
OUD / Help de zoon van Slaapmeisje!

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 15-10-2020 11:03:20 ]
***
  donderdag 15 oktober 2020 @ 10:54:33 #173
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_195651615
We hebben via DM wel contact gehad. Wat een verdrietig bericht.
Natuurlijk ook gedoneerd.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  † In Memoriam † maandag 21 december 2020 @ 05:02:30 #174
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_196854528
Slaapmeisje is gisteren overleden.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_196890351
Ach wat triest om te horen. Ik schrijf niet vaak op Fok maar kijk al vanaf het begin mee in diverse topics waarbij ik Slaapmeisje af en toe tegen kwam. Toen las ik dat ze ziek was en vervolgens over de doneeractie. Ik ben blij dat we dit hebben kunnen doen. Hartverscheurend wanneer ik nu aan haar zoon denk.
Daar weet ik niks van maar daar voel ik alles van af
pi_196902906
quote:
9s.gif Op maandag 21 december 2020 05:02 schreef Skaai het volgende:
Slaapmeisje is gisteren overleden.
Och.. Wat een verdriet, vooral voor haar zoon ;(
  vrijdag 19 maart 2021 @ 19:54:17 #177
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_198592492
Ik heb verdrietig nieuws over Skaai

LIF / Dag lieve Skaai

[ Bericht 0% gewijzigd door yvonne op 19-03-2021 20:45:43 ]
I`m not weird. I`m limited edition.
  vrijdag 19 maart 2021 @ 19:58:14 #178
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_198592580
Sorry voor de pi, die staat standaard ingesteld en het lukt me niet te wijzigen
I`m not weird. I`m limited edition.
  vrijdag 19 maart 2021 @ 23:23:19 #179
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_198596794
Dag mooi sproetenkind. Ik zal je missen....
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_199052190
Ik lees het nu pas.. ;(

Ik had zo gehoopt dat ze het nog veel langer de baas kon blijven..

Blij te lezen dat haar zoon thuis kon blijven.. O+
pi_199052235
Godverdomme!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 21 maart 2022 @ 15:38:42 #182
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_204169465
Pff wat een topic...een maatje van mij heeft het helaas ook...ze heeft nog een erg lange weg te gaan zo te zien.
pi_204469209
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 15:38 schreef RobjeGeus het volgende:
Pff wat een topic...een maatje van mij heeft het helaas ook...ze heeft nog een erg lange weg te gaan zo te zien.
Hoe gaat het met je maatje?
  vrijdag 22 april 2022 @ 23:03:36 #184
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_204512328
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 20:22 schreef c-u-t-e het volgende:

[..]
Hoe gaat het met je maatje?
Opzich redelijk goed, nog 4 kuren moet ze ondergaan. Daarna nog een operatie en eventuele bestraling.
Nog wel een beste weg te gaan.. maar ze doet het goed.

Bedankt voor het vragen :)
  maandag 30 mei 2022 @ 12:05:56 #185
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_204913079
Ik vond het maar spannend om hier te posten, maar geloof dat ik het nu wel aandurf. De angst om (sneller) dood te gaan grijpt me af en toe nog aan, maar het krijgt ook een plek. De overlijdensadvertenties in dit topic zijn zo confronterend :{ En toch weet ik dat er heel veel meer verhalen zijn met een goede afloop.

Ik volg dit topic helaas al jaren omdat ik zelf regelmatig naar de mammapoli moest met (achteraf gezien) cystes. Telkens weer spannend. En nu was het in januari helaas borstkanker: triple negatief met 1 uitzaaiing in de oksel. Nadat ik 3 maanden doorliep met een bobbel en dacht: vast weer een cyste. Inmiddels ben ik bijna 5 maanden bezig met neo-adjuvante chemo's - nog 4 kuren te gaan. We bespreken over een paar weken de operatie. Daarna volgen nog bestralingen en krijg ik chemopillen. Alles om te genezen, dat is het goede nieuws :)

Misschien dwalen er nog meer 'lotgenoten' op Fok rond. Af en toe even spuien over de hele 'kankerzooi' vind ik wel fijn.
pi_204913118
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 12:05 schreef Quoi het volgende:
Ik vond het maar spannend om hier te posten
Geen lotgenoot hier, maar wie weet wat de toekomst nog brengt.. het blijft een enge ziekte.
Dapper dat je toch post, ik kan me je vrees wel voorstellen. Heel veel sterkte :*

Ik kreeg vandaag de 1e oproep voor bevolkingsonderzoek borstkanker. Ik heb een grote neiging tot struisvogelen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Admin maandag 30 mei 2022 @ 13:09:05 #187
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_204913564
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 12:05 schreef Quoi het volgende:
Ik vond het maar spannend om hier te posten, maar geloof dat ik het nu wel aandurf. De angst om (sneller) dood te gaan grijpt me af en toe nog aan, maar het krijgt ook een plek. De overlijdensadvertenties in dit topic zijn zo confronterend :{ En toch weet ik dat er heel veel meer verhalen zijn met een goede afloop.

Ik volg dit topic helaas al jaren omdat ik zelf regelmatig naar de mammapoli moest met (achteraf gezien) cystes. Telkens weer spannend. En nu was het in januari helaas borstkanker: triple negatief met 1 uitzaaiing in de oksel. Nadat ik 3 maanden doorliep met een bobbel en dacht: vast weer een cyste. Inmiddels ben ik bijna 5 maanden bezig met neo-adjuvante chemo's - nog 4 kuren te gaan. We bespreken over een paar weken de operatie. Daarna volgen nog bestralingen en krijg ik chemopillen. Alles om te genezen, dat is het goede nieuws :)

Misschien dwalen er nog meer 'lotgenoten' op Fok rond. Af en toe even spuien over de hele 'kankerzooi' vind ik wel fijn.
Sterkte en spui maar hoor!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin maandag 30 mei 2022 @ 13:12:09 #188
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_204913593
quote:
7s.gif Op maandag 30 mei 2022 12:09 schreef sigme het volgende:

[..]
Geen lotgenoot hier, maar wie weet wat de toekomst nog brengt.. het blijft een enge ziekte.
Dapper dat je toch post, ik kan me je vrees wel voorstellen. Heel veel sterkte :*

Ik kreeg vandaag de 1e oproep voor bevolkingsonderzoek borstkanker. Ik heb een grote neiging tot struisvogelen.
Ja,of te druk,of vergeten, of de brief ligt al bij het oud papier.

Achteraf weet ik nog steeds niet of ik gegaan zou zijn, in mijn geval hadden ze m'n tumor never "gevangen", omdat hij precies zich tegen m'n borstspier had genesteld, die kwam er niet op.
Ga nou maar
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 30 mei 2022 @ 16:53:54 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_204915267
Quoi :*

En Sigme... doe het maar wel, je vergeeft het jezelf nooit als...
***
  Moderator maandag 30 mei 2022 @ 17:14:46 #190
5428 crew  miss_sly
pi_204915439
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 12:05 schreef Quoi het volgende:
Ik vond het maar spannend om hier te posten, maar geloof dat ik het nu wel aandurf. De angst om (sneller) dood te gaan grijpt me af en toe nog aan, maar het krijgt ook een plek. De overlijdensadvertenties in dit topic zijn zo confronterend :{ En toch weet ik dat er heel veel meer verhalen zijn met een goede afloop.

Ik volg dit topic helaas al jaren omdat ik zelf regelmatig naar de mammapoli moest met (achteraf gezien) cystes. Telkens weer spannend. En nu was het in januari helaas borstkanker: triple negatief met 1 uitzaaiing in de oksel. Nadat ik 3 maanden doorliep met een bobbel en dacht: vast weer een cyste. Inmiddels ben ik bijna 5 maanden bezig met neo-adjuvante chemo's - nog 4 kuren te gaan. We bespreken over een paar weken de operatie. Daarna volgen nog bestralingen en krijg ik chemopillen. Alles om te genezen, dat is het goede nieuws :)

Misschien dwalen er nog meer 'lotgenoten' op Fok rond. Af en toe even spuien over de hele 'kankerzooi' vind ik wel fijn.
:*
Wat een traject is het toch. Spuien zoveel je wil!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator maandag 30 mei 2022 @ 17:16:24 #191
5428 crew  miss_sly
pi_204915461
quote:
7s.gif Op maandag 30 mei 2022 12:09 schreef sigme het volgende:

[..]
Geen lotgenoot hier, maar wie weet wat de toekomst nog brengt.. het blijft een enge ziekte.
Dapper dat je toch post, ik kan me je vrees wel voorstellen. Heel veel sterkte :*

Ik kreeg vandaag de 1e oproep voor bevolkingsonderzoek borstkanker. Ik heb een grote neiging tot struisvogelen.
Struisvogelen lijkt zoveel gemakkelijker. En het bevolkingsonderzoek is niet tof. Toch sla ik ze nooit over. Gewoon, voor de zekerheid.
Sterkte met bedenken of je wil gaan.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator maandag 30 mei 2022 @ 17:21:13 #192
5428 crew  miss_sly
pi_204915519
quote:
17s.gif Op maandag 30 mei 2022 13:12 schreef yvonne het volgende:

[..]
Ja,of te druk,of vergeten, of de brief ligt al bij het oud papier.

Achteraf weet ik nog steeds niet of ik gegaan zou zijn, in mijn geval hadden ze m'n tumor never "gevangen", omdat hij precies zich tegen m'n borstspier had genesteld, die kwam er niet op.
Ga nou maar
Mijn moeder was vorig jaar 73, bijna 74, toen er een tumor werd ontdekt. Bij een CT-scan om een longembolie uit te sluiten. Die longembolie had ze niet. Wel een tumor in de borst en een aneurysma bij de milt. Zelf zei ze dat ze wel wat had gevoeld, maar ze dacht dat je na je 70e geen borstkanker meer kon krijgen :')

Ze heeft ontzettend veel geluk gehad: een grote, maar heel harde tumor die goed reageerde op hormoontherapie, en schone poortwachterklier.Tumor is weggehaald en een paar weken terug is de laatste bestraling afgerond en nu wil ze weer doen alsof er niets gebeurd is, uiteraard. Het heeft me wel nog eens met de neus op de feiten gedrukt en nog meer overtuigd dat ik zelf goed moet controleren en altijd de oproep voor het bevolkingsonderzoek zal opvolgen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Admin maandag 30 mei 2022 @ 17:23:38 #193
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_204915537


Dit plaatje vond ik altijd wel duidelijk.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 30 mei 2022 @ 19:07:36 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_204916471
Mijn moeder had ooit een deukje dat ze niet vertrouwde. :Y En haar huisarts zei gelukkig: 'Het zal wel niets zijn, maar laten we het zekere voor het onzekere nemen'.
***
  Moderator dinsdag 31 mei 2022 @ 13:02:13 #195
388664 crew  Dotteke
pi_204921992
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 19:07 schreef BE het volgende:
Mijn moeder had ooit een deukje dat ze niet vertrouwde. :Y En haar huisarts zei gelukkig: 'Het zal wel niets zijn, maar laten we het zekere voor het onzekere nemen'.
Fijn een huisarts die doorpakt en het zekere voor het onzekere neemt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  vrijdag 10 juni 2022 @ 13:46:56 #196
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_205012975
[quote]0s.gif Op maandag 30 mei 2022 12:05 schreef Quoi het volgende:

Wappert nog steeds rond om mee te lezen. 11jaar verder en nog steeds aanwezig en met mij meerdere.

Quoi vervelend dat je hier doorheen moet, het is een rollercoaster waar je door heen gaat. Sterkte enne spuien mag altijd.
  vrijdag 10 juni 2022 @ 13:50:29 #197
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_205013022
Dames mocht je de struisvogelpolitiek heel ernstig nemen 😉. Vraag in vredesnaam een thuistest aan.
  vrijdag 10 juni 2022 @ 13:55:31 #198
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_205013061
Hoe gaat 't nu met jou, Rottdog?
in de haak.
pi_205014512
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 13:50 schreef Rottdog het volgende:
Dames mocht je de struisvogelpolitiek heel ernstig nemen 😉. Vraag in vredesnaam een thuistest aan.
Thuistest voor de tettenpletter? Die is er toch niet?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 13 juni 2022 @ 18:48:10 #200
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_205042545
Nee, die ken ik ook nog niet, de thuistest :D Ook benieuwd hoe het met jou is @Rottdog

Op verzoek deels verwijderd.

[ Bericht 39% gewijzigd door Peejtur op 26-06-2022 15:34:23 ]
pi_205165788
Waarschijnlijk kennen velen van jullie Githa niet, en mij waarschijnlijk ook niet, maar we hebben beide een redelijke history op Fok!. Githa veel in OUD en ik vanalles met Sport en onzin. We lurkten beide nog wel, maar actief posten was er al even niet bij.

Morgen is haar crematie na een zwaar en moedig gevecht van 3,5 jaar.

Ik weet niet eens of ik deze post ga plaatsen, maar wil toch onze ervaring opgeschreven hebben.

Net na kerst 2018 hebben we een afspraak bij de Radioloog. De huisarts kon ook een verwijzing voor kerst regelen, maar Githa wou zorgeloos eerst de feestdag door. Dat deze voor haar al niet meer zorgeloos waren werd mij snel duidelijk, ze had er een slecht gevoel over. 2 januari werd haar slechte gevoel bevestigd. Kanker. Trippel negatief. Waarschijnlijk erfelijk, maar zeer snel gevonden en geen uitzaaing te vinden.

Kort daarop zijn we begonnen met chemo. 4 AC kuren en nog 18 van een andere, ben de naam vergeten. Na 3 maanden de eerste scan te zien te krijgen was het feest. Niets meer terug te vinden, dus snel schakelen voor een operatie. Githa wilde geen enkel risico en koos voor dubbele amputatie met directe reconstructie.
Tijdens deze operatie is ook direct een okseltoilet uitgevoerd. Tijdens de poortwachterklier-check vonden ze een klein celletje, vandaar dat dan alles eruit gehaald werd. Ongeveer 25 klieren zijn verwijderd, alle 25 waren schoon na inspectie in het lab. Tijd voor een feestje dus. Dat vervolgens de borstrecontructie faalde door een E. colie besmetting mocht de pret eigenlijk niet drukken. Dat was iets voor later.

Githa sterkte weer aan. Begon haar pruik thuis te laten en was wel content met de GI Jane look. Uitjes werden weer volop gepland en beleefd. Tot ze na 3 maanden iets in haar oksel voelde. Weer naar de radioloog, weer die blik waarin je kunt zien dat het niet ok is, en weer daarin bevestigd worden. Het is weer terug. Wat we apart vonden is dat de artsen dit nog steeds geen uitgezaaide borstkanker wilde noemen. In een klier is behandelbaar en opereren is mogelijk. En Githa was er weer snel bij, dus het is allemaal klein en de hoop bleef hoog op genezing. "De klier die besmet was hoorde bij het okseltoilet verwijderd te zijn, maar zat dieper als verwacht en is gemist", was het antwoord op de vraag hoe het daar kon komen. Dikke dikke pech dus gewoon. Tijdens deze reeks chemo behandelingen kwam er op een scan ook een klein vlekje achter haar sleutelbeen naar voren.

Dit vlekje bleek echter niet te opereren en bleken opeens afhankelijk van bestralingen en chemo. Vragen of armamputatie als redding voor ons ook prima was, werd vakkundig als onmogelijk uitgelegd, maar ja, als patient wil je veel doen om te overleven.

Helaas bleek voor Githa het allemaal net te weinig of net te laat te zijn. We hebben de laatste maanden van elke dag het beste proberen te maken en hoe slecht het ook ging, dat bleef ons motto. Ze is ondanks dat ze als de dood was voor het einde, rustig maar compleet op ingeslapen. Met mij en onze 17 jarige zoon aan haar zijde is ze gegaan zoals ze graag gewild had. Thuis samen met ons.

Wat mij zo trots maakte is dat hoe moeilijk het ook was, dat ze van alle gegeven tijd het beste ervan wou maken. Verwennen van de peetkindjes, lekker drinken met vrienden of spelletjes spelen thuis. Alles wat binnen haar mogelijkheden lagen werd uit de kast gehaald. Ook ben ik trots op mijn zoon, die het liefste 100km ver weg wou zijn, maar toch geen enkele keer verzaakt heeft als hem iets gevraagd werd om te doen.

Githa zou niets liever gehad hebben dan dat wij weer ons leven op gaan pakken en plezier blijven maken. En dat gaan we ook gewoon doen.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_205165833
Oh hemel, @Spooky4u, wat een verhaal. Gecondoleerd.
Moge Githa rusten in vrede.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator maandag 27 juni 2022 @ 21:10:06 #203
5428 crew  miss_sly
pi_205165841
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 21:05 schreef Spooky4u het volgende:
Waarschijnlijk kennen velen van jullie Githa niet, en mij waarschijnlijk ook niet, maar we hebben beide een redelijke history op Fok!. Githa veel in OUD en ik vanalles met Sport en onzin. We lurkten beide nog wel, maar actief posten was er al even niet bij.

Morgen is haar crematie na een zwaar en moedig gevecht van 3,5 jaar.

Ik weet niet eens of ik deze post ga plaatsen, maar wil toch onze ervaring opgeschreven hebben.

Net na kerst 2018 hebben we een afspraak bij de Radioloog. De huisarts kon ook een verwijzing voor kerst regelen, maar Githa wou zorgeloos eerst de feestdag door. Dat deze voor haar al niet meer zorgeloos waren werd mij snel duidelijk, ze had er een slecht gevoel over. 2 januari werd haar slechte gevoel bevestigd. Kanker. Trippel negatief. Waarschijnlijk erfelijk, maar zeer snel gevonden en geen uitzaaing te vinden.

Kort daarop zijn we begonnen met chemo. 4 AC kuren en nog 18 van een andere, ben de naam vergeten. Na 3 maanden de eerste scan te zien te krijgen was het feest. Niets meer terug te vinden, dus snel schakelen voor een operatie. Githa wilde geen enkel risico en koos voor dubbele amputatie met directe reconstructie.
Tijdens deze operatie is ook direct een okseltoilet uitgevoerd. Tijdens de poortwachterklier-check vonden ze een klein celletje, vandaar dat dan alles eruit gehaald werd. Ongeveer 25 klieren zijn verwijderd, alle 25 waren schoon na inspectie in het lab. Tijd voor een feestje dus. Dat vervolgens de borstrecontructie faalde door een E. colie besmetting mocht de pret eigenlijk niet drukken. Dat was iets voor later.

Githa sterkte weer aan. Begon haar pruik thuis te laten en was wel content met de GI Jane look. Uitjes werden weer volop gepland en beleefd. Tot ze na 3 maanden iets in haar oksel voelde. Weer naar de radioloog, weer die blik waarin je kunt zien dat het niet ok is, en weer daarin bevestigd worden. Het is weer terug. Wat we apart vonden is dat de artsen dit nog steeds geen uitgezaaide borstkanker wilde noemen. In een klier is behandelbaar en opereren is mogelijk. En Githa was er weer snel bij, dus het is allemaal klein en de hoop bleef hoog op genezing. "De klier die besmet was hoorde bij het okseltoilet verwijderd te zijn, maar zat dieper als verwacht en is gemist", was het antwoord op de vraag hoe het daar kon komen. Dikke dikke pech dus gewoon. Tijdens deze reeks chemo behandelingen kwam er op een scan ook een klein vlekje achter haar sleutelbeen naar voren.

Dit vlekje bleek echter niet te opereren en bleken opeens afhankelijk van bestralingen en chemo. Vragen of armamputatie als redding voor ons ook prima was, werd vakkundig als onmogelijk uitgelegd, maar ja, als patient wil je veel doen om te overleven.

Helaas bleek voor Githa het allemaal net te weinig of net te laat te zijn. We hebben de laatste maanden van elke dag het beste proberen te maken en hoe slecht het ook ging, dat bleef ons motto. Ze is ondanks dat ze als de dood was voor het einde, rustig maar compleet op ingeslapen. Met mij en onze 17 jarige zoon aan haar zijde is ze gegaan zoals ze graag gewild had. Thuis samen met ons.

Wat mij zo trots maakte is dat hoe moeilijk het ook was, dat ze van alle gegeven tijd het beste ervan wou maken. Verwennen van de peetkindjes, lekker drinken met vrienden of spelletjes spelen thuis. Alles wat binnen haar mogelijkheden lagen werd uit de kast gehaald. Ook ben ik trots op mijn zoon, die het liefste 100km ver weg wou zijn, maar toch geen enkele keer verzaakt heeft als hem iets gevraagd werd om te doen.

Githa zou niets liever gehad hebben dan dat wij weer ons leven op gaan pakken en plezier blijven maken. En dat gaan we ook gewoon doen.
Ik herinner me jullie beiden nog. Wat een verdrietig bericht. Heel veel sterkte voor jou en je zoon, morgen met de crematie maar zeker ook daarna :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_205165919
Och lieve Githa 😢... Ik herinner me haar heel goed. We waren tegelijk zwanger. Heb jullie een paar keer ontmoet.

Lieve Spooky en lieve zoon, gecondoleerd en heel veel sterkte met dit verlies 🕯😘
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 27 juni 2022 @ 21:23:02 #205
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_205165990
Gecondoleerd Spooky4u. Ik kan me Githa nog goed herinneren. Wat een verdrietig nieuws :'(
En fijn dat je het wel hebt willen delen hier.

Heel veel sterkte morgen :*
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 27 juni 2022 @ 21:31:31 #206
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205166114
Ach jemig, ook voor mij zijn jullie beide bekende namen... Wat een ongelofelijk verdriet. ;(
Heel veel sterkte morgen en uiteraard voor nog heel, heel lang daarna. :*
***
pi_205166206
Dankjulliewel :)

We hebben inderdaad wat OUD meetings bezocht ja, sorry als ik de namen niet meer weet :D
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  maandag 27 juni 2022 @ 22:22:12 #208
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205166665
Gecondoleerd.
The love you take is equal to the love you make.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 27 juni 2022 @ 22:23:07 #209
269689 crew  Viv
  maandag 27 juni 2022 @ 22:52:56 #210
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_205166947
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 21:05 schreef Spooky4u het volgende:
Waarschijnlijk kennen velen van jullie Githa niet, en mij waarschijnlijk ook niet, maar we hebben beide een redelijke history op Fok!. Githa veel in OUD en ik vanalles met Sport en onzin. We lurkten beide nog wel, maar actief posten was er al even niet bij.

Morgen is haar crematie na een zwaar en moedig gevecht van 3,5 jaar.

Ik weet niet eens of ik deze post ga plaatsen, maar wil toch onze ervaring opgeschreven hebben.

Net na kerst 2018 hebben we een afspraak bij de Radioloog. De huisarts kon ook een verwijzing voor kerst regelen, maar Githa wou zorgeloos eerst de feestdag door. Dat deze voor haar al niet meer zorgeloos waren werd mij snel duidelijk, ze had er een slecht gevoel over. 2 januari werd haar slechte gevoel bevestigd. Kanker. Trippel negatief. Waarschijnlijk erfelijk, maar zeer snel gevonden en geen uitzaaing te vinden.

Kort daarop zijn we begonnen met chemo. 4 AC kuren en nog 18 van een andere, ben de naam vergeten. Na 3 maanden de eerste scan te zien te krijgen was het feest. Niets meer terug te vinden, dus snel schakelen voor een operatie. Githa wilde geen enkel risico en koos voor dubbele amputatie met directe reconstructie.
Tijdens deze operatie is ook direct een okseltoilet uitgevoerd. Tijdens de poortwachterklier-check vonden ze een klein celletje, vandaar dat dan alles eruit gehaald werd. Ongeveer 25 klieren zijn verwijderd, alle 25 waren schoon na inspectie in het lab. Tijd voor een feestje dus. Dat vervolgens de borstrecontructie faalde door een E. colie besmetting mocht de pret eigenlijk niet drukken. Dat was iets voor later.

Githa sterkte weer aan. Begon haar pruik thuis te laten en was wel content met de GI Jane look. Uitjes werden weer volop gepland en beleefd. Tot ze na 3 maanden iets in haar oksel voelde. Weer naar de radioloog, weer die blik waarin je kunt zien dat het niet ok is, en weer daarin bevestigd worden. Het is weer terug. Wat we apart vonden is dat de artsen dit nog steeds geen uitgezaaide borstkanker wilde noemen. In een klier is behandelbaar en opereren is mogelijk. En Githa was er weer snel bij, dus het is allemaal klein en de hoop bleef hoog op genezing. "De klier die besmet was hoorde bij het okseltoilet verwijderd te zijn, maar zat dieper als verwacht en is gemist", was het antwoord op de vraag hoe het daar kon komen. Dikke dikke pech dus gewoon. Tijdens deze reeks chemo behandelingen kwam er op een scan ook een klein vlekje achter haar sleutelbeen naar voren.

Dit vlekje bleek echter niet te opereren en bleken opeens afhankelijk van bestralingen en chemo. Vragen of armamputatie als redding voor ons ook prima was, werd vakkundig als onmogelijk uitgelegd, maar ja, als patient wil je veel doen om te overleven.

Helaas bleek voor Githa het allemaal net te weinig of net te laat te zijn. We hebben de laatste maanden van elke dag het beste proberen te maken en hoe slecht het ook ging, dat bleef ons motto. Ze is ondanks dat ze als de dood was voor het einde, rustig maar compleet op ingeslapen. Met mij en onze 17 jarige zoon aan haar zijde is ze gegaan zoals ze graag gewild had. Thuis samen met ons.

Wat mij zo trots maakte is dat hoe moeilijk het ook was, dat ze van alle gegeven tijd het beste ervan wou maken. Verwennen van de peetkindjes, lekker drinken met vrienden of spelletjes spelen thuis. Alles wat binnen haar mogelijkheden lagen werd uit de kast gehaald. Ook ben ik trots op mijn zoon, die het liefste 100km ver weg wou zijn, maar toch geen enkele keer verzaakt heeft als hem iets gevraagd werd om te doen.

Githa zou niets liever gehad hebben dan dat wij weer ons leven op gaan pakken en plezier blijven maken. En dat gaan we ook gewoon doen.
He shit, wat een vervelend nieuws. Heel veel sterkte en dank voor het delen :*
  maandag 27 juni 2022 @ 23:52:03 #211
1762 YPPY
Yppiaans
pi_205167253
Wat verschrikkelijk! Ken jullie nog wel. Veel, heel veel sterkte. :* :* :*
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_205167304
De naam ken ik wel ja, ik las in de tijd dat jullie zoon werd geboren mee.
Heel veel sterkte voor jullie
pi_205167646
Wat een bekende namen en wat een heftig verdrietig verhaal. Heel veel sterkte voor jullie ;(
  Spellchecker dinsdag 28 juni 2022 @ 09:51:53 #214
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205168502
Gecondoleerd en heel veel sterkte voor jou en je zoon :{
  dinsdag 28 juni 2022 @ 10:24:52 #215
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_205168743
Wat een ontzettend verdrietig bericht, ik herinner me Githa zeker nog wel. Heel veel sterkte samen, en bedankt dat je het ons hebt laten weten. XXX
in de haak.
pi_205169392
Ik herinner mij Githa zeer zeker. Jullie zoon is een week na de mijne geboren.

Wat een ontzettend naar nieuws.
Heel veel sterkte samen.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 18:58:39 #217
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_205172781
En/of ik Githa nog ken, jeetje... :{ ;(
Ik kan me haar heel goed herinneren en zeker jou en jullie zoon J.

Héél veel sterkte voor jullie en haar familie. :*
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_205173250
Dankbaar voor alle berichten hierboven, maar ongerust wat jullie allemaal in de mammapolie doen... rot eens op :P :D Hier wil je niet zijn
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_205177006
Heel erg veel sterkte @Spooky4u en familie.
Wat ontzettend kl..e dat je net die vreselijke pech hebt ;(

Als dit of dat andere topic ophoog schiet krijg ik al de rillingen ;(
Gone...
  Admin vrijdag 1 juli 2022 @ 18:16:36 #220
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_205202826
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 19:38 schreef Spooky4u het volgende:
Dankbaar voor alle berichten hierboven, maar ongerust wat jullie allemaal in de mammapolie doen... rot eens op :P :D Hier wil je niet zijn
Tuurlijk kennen we jullie :)

Heel veel sterkte gewenst van ons O+
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 5 juli 2022 @ 22:04:27 #221
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_205249999
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 21:38 schreef Spooky4u het volgende:
Dankjulliewel :)

We hebben inderdaad wat OUD meetings bezocht ja, sorry als ik de namen niet meer weet :D
Niet van belang dat je de namen niet meer weet :* Wij 'kennen' jullie zeker wel, mijn dochter is iets ouder dan jullie zoon.

Heel veel sterkte voor jullie en dat alle liefdevolle en mooie herinneringen langzaam maar zeker het verdriet en gemis wat mogen verzachten :*
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_205250138
Gecondoleerd
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 1 december 2022 @ 12:04:13 #223
269689 crew  Viv
pi_206891318
Ter info: alle FOK!kers waarvan bekend is dat ze zijn overleden, hebben sinds vandaag In Memoriam bij hun username staan. Dat geldt dus ook voor de desbetreffende vrouwen uit deze reeks. :) :*

[ Bericht 0% gewijzigd door Viv op 01-12-2022 17:20:01 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')