En het bijbehorende primitieve gedrag.quote:Op donderdag 7 april 2005 00:13 schreef -DailaLama- het volgende:
Nederland stevent ook af op een land van angstige hypes.
Doet me denken aan nederland.. zouden wij ook langzamerhand die kant op gaan?quote:Op woensdag 6 augustus 2003 16:55 schreef IPdaily het volgende:
[..]
De oorzaak was de "cultuur van angst" die heerst in Amerika, iets dat sinds de eerst kolonisten gegroeid is, en nu door de media en politiek in stand wordt gehouden. Angst voor de indianen, angst voor de zwarten, angst voor de "enorme" criminaliteit enz... enz...
ja dat ging ik me dus ook meer en meer bessefen toen k t keek, vooral dat hypen met bangmakers kwam erg bekend voor. Dat kijkje in Canada waar die politici rustig hun standpunt vertelde en gewoon redelijk gematigd waren, k moest meteen denken, zo ging t hier 10 jaar geleden ookquote:Op donderdag 7 april 2005 00:13 schreef -DailaLama- het volgende:
Nederland stevent ook af op een land van angstige hypes.
Deed me denken aan antharx (meel) in de post in Nederland...quote:Op donderdag 7 april 2005 01:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja dat ging ik me dus ook meer en meer bessefen toen k t keek, vooral dat hypen met bangmakers kwam erg bekend voor.
quote:Op donderdag 7 april 2005 01:16 schreef Murray het volgende:
[..]
Deed me denken aan antharx (meel) in de post in Nederland...
quote:Op donderdag 7 april 2005 01:16 schreef Murray het volgende:
[..]
Deed me denken aan antharx (meel) in de post in Nederland...
Weet je, dat verhaal zou hij beter kunnen gebruiken tegen al die anti-homohuwelijk-verhalen. Twee mannen kunnen volgens Bush een kind onmogelijk opvoeden, maar een bijstandsmoeder met twee banen is geen probleem.quote:Op donderdag 7 april 2005 10:36 schreef Zhenar het volgende:
Voorbeelden: de alleenstaande moeder met haar verre baan en nare werkgever - tuurlijk, heel zielig voor haar, maar dat is echt niet hetgeen dat aan de kern ligt van het probleem!
Charmant, een docu aanhalen die zelfs door rechts amerika nauwelijks gequote wordt vanwege z'n te overduidelijke ondoordachte moore-bashing, en dan roepen dat ie evenwichtiger is dan BfC.quote:Op donderdag 7 april 2005 10:41 schreef Buck_Turgidson het volgende:
Pfffffff. Nou ik ben blij dat jullie allemaal zo nuchter zijn en zelf ook nog nadenken over de werkelijkheid van wat hier werd vertoond.
Ik ken ook nog een goede documentaire voor jullie: Michael Moore hates America. Klinkt net zo popi alleen stukken evenwichtiger. Wat blijkt uit die documentaire: Meneer Moore manipuleert de boel bij elkaar.
Al aan het begin van de film. De bank met het geweer. Moore heeft dus de bank opgebeld en gezegd dat hij een documentaire deed over bedrijven met aparte acties. Toen vroeg hij dus of hij het geweer kon krijgen IN de bank (terwijl de klanten gewoonlijk het geweer moesten ophalen ergens anders. NIET in de bank). De bank zei NEE. Maar Moore kon zo goed zeuren dat ze uiteindelijk akkoord zijn gegaan. En zo heeft Moore dus weer een stukje mooie televisie.
Verder doet Moore vaak aan Ambushing. Dat houdt in. Zomaar iemand confronteren met zaken op een moment wat niet gepast is. Op die manier is die persoon dus verward en kan hij/zij dus geen zinnig antwoord geven. NOT DONE in professionele documentaires.
Verder wat leuke editing en ommisies van feiten. De NRA meeting was iets van 10 dagen na columbine. De NRA mag zo'n jaarlijkse meeting (dat was het) NIET zomaar opzeggen. Staat in hun regels. Ze zijn verplicht om tenminste 10 dagen van tevoren ALLE (aantal miljoen) leden te melden dat een meeting niet doorgaat. Dat was daar dus niet meer mogelijk.
Het stukje charles Heston: FROM MY COLD DEAD HANDS!! Was NIET gezegd op columbine (volgens NRA woordvoerders) maar op een meeting een jaar daarvoor.
De maker van: Michael Moore hates America ging ook eens naar dezelfde plaats in canada waar Moore die deuren opende. En deed hetzelfde expiriment op het midden van de dag. Van de 5 deuren was er maar 1 open. OOPSIE. Kennelijk doen canadeze hun deuren toch wel op slot en zijn ze niet zo naief als MR Moore ze neerzet.
Nee mensen. Serieus. Probeer die documentaire maar te zien. Is even een stukje evenwichtiger.
Michael Moore is gewoon iemand die zelf populair wil zijn. Verschrikkelijke vent!
En natuurlijk zal de waarheid tussen de 2 documentaires in liggen (die van michael moore en michael moore hates america) maar ik gok dat die meer tegen de laatste ligt.
Dat heeft toch niets te maken met de reden waarom iemand tegen een homo huwelijk is. Je hebt wel gelijk, maar dat heeft niets met de kern van dat vraagstuk te maken.quote:Op donderdag 7 april 2005 11:03 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Weet je, dat verhaal zou hij beter kunnen gebruiken tegen al die anti-homohuwelijk-verhalen. Twee mannen kunnen volgens Bush een kind onmogelijk opvoeden, maar een bijstandsmoeder met twee banen is geen probleem.
Homo-adoptie bedoel ik ook eigenlijk.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat heeft toch niets te maken met de reden waarom iemand tegen een homo huwelijk is. Je hebt wel gelijk, maar dat heeft niets met de kern van dat vraagstuk te maken.
Tja.. als je mag kiezen: twee vaders of alleen een moeder. Ik zou het niet weten hoor.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:16 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Homo-adoptie bedoel ik ook eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |