Hij heeft wel degelijk valide punten mijn inziens.quote:Op dinsdag 19 september 2017 19:25 schreef EggsTC het volgende:
http://www.finanzen.nl/va(...)-waard-is-1002381633
Neeeeej 2000 stuks 0xquote:
tja... er schijnt geen rugbaarheid aan dit nieuws te worden gegeven, de eeste keer dat ik het zie. vquote:Op dinsdag 19 september 2017 20:39 schreef Robert727272 het volgende:
wat denken jullie hiervan?
http://www.bbc.com/news/business-41320568
zal de prijs hier nou extreem van gaan dalen of wordt hier weinig van gemerkt?
Iemand die bij de WSJ werkt zou ik sowieso niet al te serieus nemen.quote:Op dinsdag 19 september 2017 19:58 schreef XDo het volgende:
[..]
Hij heeft wel degelijk valide punten mijn inziens.
Die bankierslaafmediabedrijven lopen altijd achter de feiten aan.quote:Op dinsdag 19 september 2017 20:39 schreef Robert727272 het volgende:
wat denken jullie hiervan?
http://www.bbc.com/news/business-41320568
zal de prijs hier nou extreem van gaan dalen of wordt hier weinig van gemerkt?
En dit dus, die daling is allang geweest 2-4 dagen terug ongeveer. Wellicht dat er overeen tijdje weer een daling komt als die exchanges daadwerkelijk sluiten maargoed dat is koffiedik kijken.quote:Op dinsdag 19 september 2017 20:43 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Die bankierslaafmediabedrijven lopen altijd achter de feiten aan.
Ik ben laatst wat minder gespreid gaan zitten en het merendeel naar een x aantal coins verschoven ipv een hele hoop.quote:Op dinsdag 19 september 2017 21:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Hmm ik heb 23 verschillende assets.
Ja maar, ja maar ... als er nou eentje gaat moonen als ik 'm net weg doe. Het is me eerder gebeurdquote:Op dinsdag 19 september 2017 21:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben laatst wat minder gespreid gaan zitten en het merendeel naar een x aantal coins verschoven ipv een hele hoop.
de volgende keer authy proberenquote:Op dinsdag 19 september 2017 20:46 schreef 1299 het volgende:
Bittrex 2FA kwijt nadat mijn telefoon er geen zin meer in had
Support ticket aangemaakt, hopen dat het een beetje opschiet.
Bij mij duurde het 5 dagen... ze hebben het enorm druk sinds die support tickets online kwamen.quote:
Ik vind Authy prima. Chrome Plugin, mobiele app. Dus als je wat kwijt raakt, kun je altijd nog ergens anders inloggen.quote:Op dinsdag 19 september 2017 21:42 schreef supermercado het volgende:
[..]
Bij mij duurde het 5 dagen... ze hebben het enorm druk sinds die support tickets online kwamen.
Maar goed als je de juiste info hebt door gegeven is hij er met 3 tot 5 dagen vanaf ofzo.
Niet je backup key ergens opgeslagen?
Niks.quote:Op dinsdag 19 september 2017 23:57 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Wat heeft Coinbase eigenlijk met het minen van Bitcoin te maken?
Mooi. Ik zat er al raar naar te kijken. Bitcoin ontstaat natuurlijk gewoon uit het algoritme van de blockchain.quote:Op dinsdag 19 september 2017 23:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niks.
Mooier kan ik het niet brengen.
Ja, prima prijs.quote:Op dinsdag 19 september 2017 16:17 schreef Kmbkjb het volgende:
[..]
Wel een mooie prijs..?
Je hebt/had er 450K toch?
Nee, heb er geen 450K. Een stuk minder.quote:Price 0.01550011 (Waves/$OCL Oceanlab)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |