Ik ben dit van je gewend.quote:Op dinsdag 19 september 2017 00:43 schreef Toto69 het volgende:
Zijn er nog vrijwilligers hier die mij op m'n bek willen rammen wegens mijn oerdomme aankoop van Edgeless op 28.5k?
Misschien is dit watquote:Op dinsdag 19 september 2017 10:42 schreef dimmak het volgende:
Weet er iemand een online webapp net als Blockfolio die ik bij kan houden en anderen toegang tot hebben om het te bekijken? Voor een gedeelte trade ik voor vrienden en mijzelf en voor een deel voor mijzelf. Nu heb ik alles samen in mijn Blockfolio, maar daar wil ik vanaf.
With legacy support for closed exchanges:quote:Op dinsdag 19 september 2017 11:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien is dit wat
https://cointracking.info/
Zowel desktop als app versie. Maar weet niet of je kunt delen met anderen.
Wat is daar het nut van?quote:Op dinsdag 19 september 2017 12:04 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
With legacy support for closed exchanges:
[ afbeelding ]
Ik snap het ook niet, maar ze hebben het! Wellicht om je verlies bij te houden, of je zelf te ergeren wat je zou kunnen hebben?quote:
YoBit? die gebruik ik nog regelmatig hoor, die anderen zijn volgens mij allemaal verdwenen de afgelopen jarenquote:Op dinsdag 19 september 2017 12:13 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, maar ze hebben het! Wellicht om je verlies bij te houden, of je zelf te ergeren wat je zou kunnen hebben?
Coins-e Crapsy, mintpal, elke tering exchange hebben ze! Als dat geen vertrouwen geeft weet ik het ook niet meer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yobit moet je eigenlijk terug houden mee zijn. In/out zeg maar.quote:Op dinsdag 19 september 2017 12:24 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
YoBit? die gebruik ik nog regelmatig hoor, die anderen zijn volgens mij allemaal verdwenen de afgelopen jaren
Waarom heb je SONM met dik verlies verkocht? Ik heb SONM juist vorige week gekocht.quote:Op dinsdag 19 september 2017 13:22 schreef Sosa het volgende:
Wie zit er allemaal in 0x (Zrx)?
Lijkt me een goed team en een prima project met toekomst. Beetje (2K) gekocht.
In tegenstelling tot SONM en Myst die ik er voor heb verkocht met dik verlies. Twijfelde ook om RLC eruit te gooien maar zie het toch nog even aan.
OCL zou dan makkelijk ergens tussen 0.10 en 0.20 gaan aantikken als Tidex en Trex er bijkomen.quote:Op dinsdag 19 september 2017 13:33 schreef VeX- het volgende:
Oceanlab team heeft bittrex en tidex om listing gevraagd. Nog geen reactie, maar dat zou erg mooi zijn.
SONM is redelijk 'stabiel' (net als bv. LYKKE) en zit gewoon prima team en idee achter en doen het beiden imho niet slecht, zeker niet als je nagaat dat ze niet op (grote) exchanges te verhandelen zijn.quote:Op dinsdag 19 september 2017 13:28 schreef Atlantis- het volgende:
[..]
Waarom heb je SONM met dik verlies verkocht? Ik heb SONM juist vorige week gekocht.
SONM staat nog helemaal niet op grote exchanges en ze hebben 30m+ opgehaald tijdens de ICO terwijl de marketcap nu maar op 25m staat.
Mijn advies wegblijven bij Chinese coinsquote:Op dinsdag 19 september 2017 13:56 schreef Faeroer het volgende:
Weet nog niet wat ik van NEO moet vinden met al dat China gezeik. Beetje dode markt daar als alles wordt/is gebanned.
Nog wel vertrouwen in OMG en XVG.
Ja, heb hetzelfdequote:Op dinsdag 19 september 2017 13:48 schreef Mattt het volgende:
Ik probeer OCL te vinden in de DEX van de mobiele app maar lukt niet. Meer mensen zelfde probleem?
(Android)
Net ff wat Waves in deze ico gestoptquote:Op dinsdag 19 september 2017 13:57 schreef fukforce het volgende:
[..]
Mijn advies wegblijven bij Chinese coins
https://www.reddit.com/r/(...)hy_is_neo_still_the/quote:Op dinsdag 19 september 2017 13:56 schreef Faeroer het volgende:
Weet nog niet wat ik van NEO moet vinden met al dat China gezeik. Beetje dode markt daar als alles wordt/is gebanned.
Nog wel vertrouwen in OMG en XVG.
Dank je wel nog meer redenen om vooral geen NEO te kopenquote:Op dinsdag 19 september 2017 14:08 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)hy_is_neo_still_the/
Lees dit maar eens :-)
Ja, die heb ik doorgenomen maar dan nog. Als China dicht zit, houdt het op denk ik... het is volledig op China gericht.quote:Op dinsdag 19 september 2017 14:08 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)hy_is_neo_still_the/
Lees dit maar eens :-)
Ja ik wilde gvd ook op die top verkopen maar moet wachten tot ik thuis ben. Staat niet in die mobiele app helaas.quote:Op dinsdag 19 september 2017 13:48 schreef Mattt het volgende:
Ik probeer OCL te vinden in de DEX van de mobiele app maar lukt niet. Meer mensen zelfde probleem?
(Android)
Nice, hier zie ik ook wel wat in. Wat dat betreft is Waves gewoon goed bezig en zo min mogelijk een bubbel wil creëren. Dit project heeft een hardcap van 6 miljoen dollar. Daar kun je een team volgens mij jarenlang mee vooruit helpen om te ontdekken of het idee een kans van slagen heeft. ICO's die meer dan honderden miljoenen ophalen...quote:Op dinsdag 19 september 2017 14:00 schreef fukforce het volgende:
[..]
Net ff wat Waves in deze ico gestopt
https://tokensale.anryze.com/
paar maanden in de slack gezeten en ik vond het er maar knullig aan toe gaan.quote:Op dinsdag 19 september 2017 13:28 schreef Atlantis- het volgende:
[..]
Waarom heb je SONM met dik verlies verkocht? Ik heb SONM juist vorige week gekocht.
SONM staat nog helemaal niet op grote exchanges en ze hebben 30m+ opgehaald tijdens de ICO terwijl de marketcap nu maar op 25m staat.
Daar gaan wequote:Op dinsdag 19 september 2017 13:05 schreef TimKuik het volgende:
Verge heeft de trendline gebroken, op naar 0.00000175
Hoezo nu al verkopen? OCL is piepjong.quote:Op dinsdag 19 september 2017 14:16 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ja ik wilde gvd ook op die top verkopen maar moet wachten tot ik thuis ben. Staat niet in die mobiele app helaas.
Correctie komt er straks heus wel nu willen ze ff die 800% winst pakken ik heb zelf ook een deel verkocht van de 450K oclquote:Op dinsdag 19 september 2017 14:54 schreef Repeating het volgende:
[..]
Hoezo nu al verkopen? OCL is piepjong.
Niet met goed nieuws van Bittrexquote:Op dinsdag 19 september 2017 14:57 schreef fukforce het volgende:
[..]
Correctie komt er straks heus wel nu willen ze ff die 800% winst pakken ik heb zelf ook een deel verkocht van de 450K ocl
Bittrex is nog niet bevestigd dus dat is nog ff afwachtenquote:Op dinsdag 19 september 2017 14:59 schreef Repeating het volgende:
[..]
Niet met goed nieuws van Bittrex
Devteams die met Bittrex praten weten allemaal dat Bittrex het niet waardeert als daar over gelekt wordt. Daarom kun je er rustig vanuit gaan dat je aan dit soort geruchten geen enkele waarde hoeft te hechten.quote:Op dinsdag 19 september 2017 15:00 schreef fukforce het volgende:
[..]
Bittrex is nog niet bevestigd dus dat is nog ff afwachten
Zeg het maar..quote:Op dinsdag 19 september 2017 15:21 schreef chantalxx het volgende:
Nu de rpx ico er komt betekent het dus dat Chinese overheid achter Neo staat ?
Gaat wel hard omhoog nu opeensquote:Op dinsdag 19 september 2017 15:21 schreef chantalxx het volgende:
Pump n dump zoals zo'n beetje 99% van alle nieuwe coins.quote:Op dinsdag 19 september 2017 14:54 schreef Repeating het volgende:
[..]
Hoezo nu al verkopen? OCL is piepjong.
Chinezen zijn nog steeds uitgesloten van deelname. Dat dan weer wel ...quote:Op dinsdag 19 september 2017 15:21 schreef chantalxx het volgende:
Wel een mooie prijs..?quote:Op dinsdag 19 september 2017 16:11 schreef kthxbye het volgende:
Weer een geweldige ervaring met die gebruiksvriendelijke Waves DEX: per ongeluk twee keer zoveel OCL verkocht
Lekkerquote:Op dinsdag 19 september 2017 16:11 schreef kthxbye het volgende:
Weer een geweldige ervaring met die gebruiksvriendelijke Waves DEX: per ongeluk twee keer zoveel OCL verkocht
VIA lekker gedumptquote:Op dinsdag 19 september 2017 16:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
VIA gaat wel lekker ja. Daar heb ik een tijdje terug mijn inleg + wat extra BTC uitgehaald en de rest zijn gratis muntjes geworden
Beetje te vroeg, we gaan nog naar 0.00036000.quote:
Dat zal wel ik ben een groot deel van portefeuille aan het liquideren terug naar 6 coins die ik ga holden. VIA is een leuke pump & dump coin meer nietquote:Op dinsdag 19 september 2017 16:36 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Beetje te vroeg, we gaan nog naar 0.00036000.
Voor ¤2000?? Ben je daytrader?quote:Op dinsdag 19 september 2017 13:22 schreef Sosa het volgende:
Wie zit er allemaal in 0x (Zrx)?
Lijkt me een goed team en een prima project met toekomst. Beetje (2K) gekocht.
In tegenstelling tot SONM en Myst die ik er voor heb verkocht met dik verlies. Twijfelde ook om RLC eruit te gooien maar zie het toch nog even aan.
Die verandert tch constant...quote:Op dinsdag 19 september 2017 18:45 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Waarom wordt de 2fa code die je invoert waar je inlogt eigenlijk niet verborgen met asterixen (*** ***)?
Stel, een hacker kijkt mee op je scherm en weet je wachtwoord al. Dan kan ie toch mooi de 2fa code mee typen en snel inloggen?
Moet wel een snelle hacker zijn danquote:Op dinsdag 19 september 2017 18:45 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Waarom wordt de 2fa code die je invoert waar je inlogt eigenlijk niet verborgen met asterixen (*** ***)?
Stel, een hacker kijkt mee op je scherm en weet je wachtwoord al. Dan kan ie toch mooi de 2fa code mee typen en snel inloggen?
Ja maar het kan in principe wel toch? Maar je hebt gelijk, als ie toetsaanslagen pakt ben je alsnog de lul.quote:Op dinsdag 19 september 2017 18:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Moet wel een snelle hacker zijn dan
De kans is groter dat een hacker je toetsaanslagen registreert dan dat ie "meekijkt".
En dan nog heeft hij maximaal een minuut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt.quote:Op dinsdag 19 september 2017 18:59 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Ja maar het kan in principe wel toch? Maar je hebt gelijk, als ie toetsaanslagen pakt ben je alsnog de lul.
Of werkt 2fa zo dat als de code 1x gebruikt is, het niet voor een tweede x gebruikt kan worden?
Hij heeft wel degelijk valide punten mijn inziens.quote:Op dinsdag 19 september 2017 19:25 schreef EggsTC het volgende:
http://www.finanzen.nl/va(...)-waard-is-1002381633
Neeeeej 2000 stuks 0xquote:
tja... er schijnt geen rugbaarheid aan dit nieuws te worden gegeven, de eeste keer dat ik het zie. vquote:Op dinsdag 19 september 2017 20:39 schreef Robert727272 het volgende:
wat denken jullie hiervan?
http://www.bbc.com/news/business-41320568
zal de prijs hier nou extreem van gaan dalen of wordt hier weinig van gemerkt?
Iemand die bij de WSJ werkt zou ik sowieso niet al te serieus nemen.quote:Op dinsdag 19 september 2017 19:58 schreef XDo het volgende:
[..]
Hij heeft wel degelijk valide punten mijn inziens.
Die bankierslaafmediabedrijven lopen altijd achter de feiten aan.quote:Op dinsdag 19 september 2017 20:39 schreef Robert727272 het volgende:
wat denken jullie hiervan?
http://www.bbc.com/news/business-41320568
zal de prijs hier nou extreem van gaan dalen of wordt hier weinig van gemerkt?
En dit dus, die daling is allang geweest 2-4 dagen terug ongeveer. Wellicht dat er overeen tijdje weer een daling komt als die exchanges daadwerkelijk sluiten maargoed dat is koffiedik kijken.quote:Op dinsdag 19 september 2017 20:43 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Die bankierslaafmediabedrijven lopen altijd achter de feiten aan.
Ik ben laatst wat minder gespreid gaan zitten en het merendeel naar een x aantal coins verschoven ipv een hele hoop.quote:Op dinsdag 19 september 2017 21:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Hmm ik heb 23 verschillende assets.
Ja maar, ja maar ... als er nou eentje gaat moonen als ik 'm net weg doe. Het is me eerder gebeurdquote:Op dinsdag 19 september 2017 21:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben laatst wat minder gespreid gaan zitten en het merendeel naar een x aantal coins verschoven ipv een hele hoop.
de volgende keer authy proberenquote:Op dinsdag 19 september 2017 20:46 schreef 1299 het volgende:
Bittrex 2FA kwijt nadat mijn telefoon er geen zin meer in had
Support ticket aangemaakt, hopen dat het een beetje opschiet.
Bij mij duurde het 5 dagen... ze hebben het enorm druk sinds die support tickets online kwamen.quote:
Ik vind Authy prima. Chrome Plugin, mobiele app. Dus als je wat kwijt raakt, kun je altijd nog ergens anders inloggen.quote:Op dinsdag 19 september 2017 21:42 schreef supermercado het volgende:
[..]
Bij mij duurde het 5 dagen... ze hebben het enorm druk sinds die support tickets online kwamen.
Maar goed als je de juiste info hebt door gegeven is hij er met 3 tot 5 dagen vanaf ofzo.
Niet je backup key ergens opgeslagen?
Niks.quote:Op dinsdag 19 september 2017 23:57 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Wat heeft Coinbase eigenlijk met het minen van Bitcoin te maken?
Mooi. Ik zat er al raar naar te kijken. Bitcoin ontstaat natuurlijk gewoon uit het algoritme van de blockchain.quote:Op dinsdag 19 september 2017 23:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niks.
Mooier kan ik het niet brengen.
Ja, prima prijs.quote:Op dinsdag 19 september 2017 16:17 schreef Kmbkjb het volgende:
[..]
Wel een mooie prijs..?
Je hebt/had er 450K toch?
Nee, heb er geen 450K. Een stuk minder.quote:Price 0.01550011 (Waves/$OCL Oceanlab)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |