Waves misschien wel, Gulden kan ik me niet voorstellen...quote:Op vrijdag 22 september 2017 11:18 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb ze beiden. Ooit ooit ooit ooit schieten ze vast wel omhoog.
Toch?
Marketing en hype kan een hoop doen.quote:Op vrijdag 22 september 2017 11:46 schreef Komakie het volgende:
[..]
Waves misschien wel, Gulden kan ik me niet voorstellen...
Vandaag gratis guldens gekregen op Waves Dexquote:Op vrijdag 22 september 2017 11:46 schreef Komakie het volgende:
[..]
Waves misschien wel, Gulden kan ik me niet voorstellen...
Leuk koop momentje.quote:Op vrijdag 22 september 2017 12:31 schreef Fotolijst het volgende:
Benieuwd of de koers van BTC dit weekend nog onder de 3k daalt!
Niet in exchanges, localbitcoin enzo.quote:Op vrijdag 22 september 2017 12:49 schreef fckdedeurkruk het volgende:
OTC = on the counter. Maar wat moet ik me daar bij voorstellen als we het over crypto hebben?
De markt wordt verziekt door mensen die maar al te graag willen luisteren en geloven wat bankiers en zogenaamde analisten te zeggen hebben.quote:Op vrijdag 22 september 2017 12:53 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Trouwens, steeds meer geruchten over Wallstreet dat Bitcoin in gaat duiken, maar niet eerder dan 4 oktober.
Dus de grote clubs met whales hebben de maand september gebruikt om flink wat FUD te verspreiden, China ICO & exchange ban hielp hen daar nog wat meer bij. Vanaf ~ half oktober -> MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON! Fasten your seatbelts![]()
https://www.reddit.com/r/(...)in_futures_exchange/
Mocht dit waar zijn, vraag ik me af hoe erg de pro's de markt gaan verneukeriseren en manipuleren.
Vandaag kwam er weer een item over gulden op BNR voorbij. Volgens mij gaan ze eindelijk wat meer aan marketing doen. Nationaal dan tochquote:Op vrijdag 22 september 2017 12:23 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Marketing en hype kan een hoop doen.
Wil niet zeggen dat ik iets in Gulden zie, maar het kan...
Nu al...Euro dan.quote:Op vrijdag 22 september 2017 12:31 schreef Fotolijst het volgende:
Benieuwd of de koers van BTC dit weekend nog onder de 3k daalt!
Geen idee of het waar is, maar zou mij niets verbazen. Gewoon weer wat Chinezen die de boel lopen te irriteren met onzin nieuws.quote:Charlie Lee - I have a trusted source that says that there's no truth to China banning mining or network. FYI, I haven't made any trades on this info.
Ze zouden toch gewoon Boef man inhuren voor hun campagne>quote:Op vrijdag 22 september 2017 14:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vandaag kwam er weer een item over gulden op BNR voorbij. Volgens mij gaan ze eindelijk wat meer aan marketing doen. Nationaal dan toch
quote:Op vrijdag 22 september 2017 14:27 schreef Scrummie het volgende:
Beter doeken ze dat hele China op. Kutland.
Tether...quote:Op vrijdag 22 september 2017 14:46 schreef Faeroer het volgende:
[..]Dat kan ook ja. Wel irritant, bijna geen safety coins anders dan gewoon FIAT op dit moment.
Tot het instort.quote:
FTFYquote:Op vrijdag 22 september 2017 12:49 schreef fckdedeurkruk het volgende:
OTC = over the counter. Maar wat moet ik me daar bij voorstellen als we het over crypto hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |