voor het geldquote:Op donderdag 21 september 2017 18:33 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Juist. Vraag me sowieso af waarom bepaalde coins dit doen trouwens.
Goede vraag. Ik hoorde het ook weer via een collega. Zal het hem eens vragen.quote:Op donderdag 21 september 2017 16:17 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hoe heeft die collega hem gemaakt dan?
Daarom zijn %en interessanter.quote:Op donderdag 21 september 2017 22:12 schreef Komakie het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik hoorde het ook weer via een collega. Zal het hem eens vragen.
Uiteraard is die 70 euro per dag om afhankelijk van de hoeveelheid geld waarmee je "speelt".
Is ook zo. Maar in fiat uitdrukken blijft vaak leuker om te zeggenquote:Op donderdag 21 september 2017 22:14 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Daarom zijn %en interessanter.
SEPTEMBER IS WAVES MAAND! WE GAAN KNALLEN!! -!1quote:Op donderdag 21 september 2017 18:51 schreef VeX- het volgende:
[..]
Veel alts zijn de afgelopen maanden eerst nog een stuk omhoog gegaan, dus de daling wordt gecompenseerd. Waves is alleen maar gedaald en blijft vooralsnog verder dalen.
OKTOBER IS WAVES MAAND!! HET GAAT DAN ECHT GEBEUREN!! 11quote:Op donderdag 21 september 2017 18:52 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Volgende maand, ergens rond 10 oktober, moet het écht gaan gebeuren voor Waves. Anders zet ik ze om naar Bitcoin.
APRIL 2018quote:Op donderdag 21 september 2017 22:30 schreef kthxbye het volgende:
[..]
OKTOBER IS WAVES MAAND!! HET GAAT DAN ECHT GEBEUREN!! 11
Truequote:Op donderdag 21 september 2017 22:18 schreef Komakie het volgende:
[..]
Is ook zo. Maar in fiat uitdrukken blijft vaak leuker om te zeggen
Dat was september tochquote:Op donderdag 21 september 2017 22:30 schreef kthxbye het volgende:
[..]
OKTOBER IS WAVES MAAND!! HET GAAT DAN ECHT GEBEUREN!! 11
Nee juli!quote:Op donderdag 21 september 2017 23:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat was september toch.
Shitcoin waves.
Haha, aanpakkenquote:Op vrijdag 22 september 2017 07:37 schreef dimmak het volgende:
http://www.cityam.com/272(...)t-after-his-comments
| 1 | [url=http://www.cityam.com/272451/jamie-dimon-faces-market-abuse-report-after-his-comments]http://www.cityam.com/272451/jamie-dimon-faces-market-abuse-report-after-his-comments[/url] |
Nog even geduld, de marktmakers hebben al hun profits eruitgehaald en zijn momenteel bezig om de prijzen nog wat verder naar beneden te duwen zodat het pump-en-dump circus (90% rondom futuristische projecten zonder 'organic demand') straks weer overnieuw kan beginnen.quote:Op vrijdag 22 september 2017 07:04 schreef dimmak het volgende:
Is de weekend dip deze week vroeg of is er weer een één of andere CEO die weer wat heeft lopen roepen?
Ik heb werkelijk waar geen idee.quote:Op donderdag 21 september 2017 18:33 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Juist. Vraag me sowieso af waarom bepaalde coins dit doen trouwens.
Op zich heb je dan best wel lef...quote:Op vrijdag 22 september 2017 07:37 schreef dimmak het volgende:
http://www.cityam.com/272(...)t-after-his-comments
Jaja, we hebben nu wel gehoord dat je zo'n super trader bent. Laat iedereen lekker in z'n waarde, ook de hodlers. Volgens mij moet er nog bewezen worden dat met cryptos daytraden meer oplevert dan laag kopen en hodlen. Slechts een heel klein percentage lukt dat en een fijn leven is het niet. En, zoals al eerder vermeld, niet iedereen heeft de luxe om niet te werken en de hele dag met cryptos bezig te kunnen zijn. Of zo'n stoere bot als jij hebben gebouwd.quote:Op vrijdag 22 september 2017 08:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nog even geduld, de marktmakers hebben al hun profits eruitgehaald en zijn momenteel bezig om de prijzen nog wat verder naar beneden te duwen zodat het pump-en-dump circus (90% rondom futuristische projecten zonder 'organic demand') straks weer overnieuw kan beginnen.
[ afbeelding ]
Luister ondertussen gerust naar een Twitter shill naar keuze, die weten immers altijd de 'good entry points for long term hold' te vinden tussen hun zorgvuldig gekrabbelde lijntjes... zelfs als zo'n 'entry' bovenaan de top van de cycle blijkt te zijn. "Gewoon doen!"
Zo kunnen ze zo'n cycle nog net iets hoger pushen en zitten alle trouwe nieuwe 'investeerders' straks weer maandenlang verkrampt 'onderwater' te bagholden (met verlies welteverstaan = Cost of Opportunity). HODL cult = Stockholm Syndrome. Kunnen ze hun vrienden ook aanmoedigen om in te stappen, "want kijk, je hebt nu zelfs een betere inkoopprijs dan ik! Gewoon doen!" Je lacht je ondertussen toch goed rot om dit hele circus (zolang je maar op tijd in/uitstapt), maar goed voor mijn karma zal het niet zijn.
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee.![]()
Zijn bot is niet zo bijzonder hoor, gebruikt gewoon CryptoPing om volume toename te achterhalen en dan automatisch in te stappen om na een x percentage weer eruit te stappen.quote:Op vrijdag 22 september 2017 09:44 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Jaja, we hebben nu wel gehoord dat je zo'n super trader bent. Laat iedereen lekker in z'n waarde, ook de hodlers. Volgens mij moet er nog bewezen worden dat met cryptos daytraden meer oplevert dan laag kopen en hodlen. Slechts een heel klein percentage lukt dat en een fijn leven is het niet. En, zoals al eerder vermeld, niet iedereen heeft de luxe om niet te werken en de hele dag met cryptos bezig te kunnen zijn. Of zo'n stoere bot als jij hebben gebouwd.
quote:Is PoW^2 in testing yet? https://gulden.com/pow2
Uit de Gulden slack.quote:they are all in the testingfase. Today there will be an update and the other one probably before the end of this month
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |