quote:Op maandag 18 september 2017 23:34 schreef Handleiding het volgende:
uitkijken naar 5 guysga lekker na een gaybar gast.
Sowieso Shake Shack. Overschat spul...quote:Op maandag 18 september 2017 23:52 schreef Max-Westerman het volgende:
five guys
Shake Shack
Shake Shack buiten de VS
Wendy's is een of andere friettent in Zeeland. De Wendy's die jij wilt komt er voorlopig nog niet.quote:Op dinsdag 19 september 2017 06:59 schreef Pharkus het volgende:
Wanneer komt wendy's of White Castle?
Dit.quote:Op dinsdag 19 september 2017 07:37 schreef IJsblock het volgende:
Wanneer komt The Big Kahuna Burger?
quote:
Doen ze al in Amsterdam(bij een aantal restaurants), en de rest volgt binnenkort bij succes.quote:
Er zal wel markt voor zijnquote:Op dinsdag 19 september 2017 20:04 schreef MichaelScott het volgende:
Leuk, nog een Amerikaanse vreetschuur.
Alsof McDonalds, Burger King, KFC, Domino's en New York Pizza nog niet erg genoeg zijn.
New York Pizza is Nederlands.quote:Op dinsdag 19 september 2017 20:04 schreef MichaelScott het volgende:
Leuk, nog een Amerikaanse vreetschuur.
Alsof McDonalds, Burger King, KFC, Domino's en New York Pizza nog niet erg genoeg zijn.
Faalklacht omdat jij je verheugd op een zoveelste fastfood toko met bagger voedsel die tegenwoordig schijnbaar voor de millennial generatie een soort walhalla van 'lekker' eten is terwijl het niets anders is dan vette rommel die ongezond is. Of wil je eruit ziet als:quote:Op maandag 18 september 2017 23:19 schreef Ypmaha het volgende:
https://www.nu.nl/eten-en(...)ijne-in-utrecht.html
Andere bronnen zeggen weer in het laatste kwartaal van 2017 of begin 2018, maar een exacte datum is nergens te vinden!
Wie weet wanneer?
ik heb niks met Five Guys maar Denny's vond ik echt één van de meest walgelijke plaatsen waar ik heb gegetenquote:Op dinsdag 19 september 2017 21:22 schreef Karina het volgende:
Five guys is vies en duur. Ben er in Belfast geweest. Vieze tegenvaller dat.
Ik ben meer voor een Denny's
quote:Op dinsdag 19 september 2017 21:46 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Faalklacht omdat jij je verheugd op een zoveelste fastfood toko met bagger voedsel die tegenwoordig schijnbaar voor de millennial generatie een soort walhalla van 'lekker' eten is terwijl het niets anders is dan vette rommel die ongezond is. Of wil je eruit ziet als:
![]()
Hollandse studerende Millennials die Amerikaans baggervoedsel als een welkome aanvulling op hun eetgewoonte zien omdat het 'Amerikaans' is en dus cool om te eten.
[ afbeelding ]
![]()
Kwakkie op een burger...
De naam zegt het natuurlijk al een beetje he.quote:Op dinsdag 19 september 2017 20:43 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Met als opzet een Amerikaanse vreetschuur te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |