abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173904322
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Molo, maak er een iets minder hoerige tyfusdag van vandaag ^O^

Hier ook geen professionele opvang, maar wel opa's, oma's, oom en tante die al dan niet samen oppassen. Verdeeld over 2/3 dagen. Dat bevalt me nog 10x beter dan ik vooraf zou denken. S. huppelt de deur uit, de familie geniet intens en ze hebben nu al zo'n goede band O+

Hebben jullie trouwens tips hoe je het woordje 'ik' aanleert? S. zegt sinds een paar dagen 'jij' over zichzelf op foto's of in spiegels. Wel lollig:
'Wie is dat?'
'JIJ!! :D '
'Uhm ja, dat ben jij...'
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  donderdag 21 september 2017 @ 09:38:46 #32
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_173905627
Oeh Uni, dat klinkt heftig. Sterkte!

LeSage, dat lijkt me al voor vergevorderden, ik aanleren? Maar sowieso zitten wij nog niet zo in de concrete babbels, dus klinkt dat nog zo ver weg. Er heeft vast iemand met een ouder kindje tips.

Nou, wij deden toch maar eens mee met de gebroken nachten *O* Wat het was, ik weet het niet. Ik vermoed weer een snijtand erbij. Pas na een uur dacht hij: laat ik weer gaan slapen. Ik ben soms bang dat hij zijn bed uitklimt. Misschien irreëel, die angst, maar hij staat soms zo te stuiteren in zijn bed als ik boven kom. Iemand dat weleens meegemaakt?

Flesje prosecco en bonbons voor de gastouder meegenomen trouwens :P Grappig dat je dan bij de plaatselijke bakker komt en dat die Max gewoon kent. En de gastouder kent, en dat "ze me graag ziet komen". Die komt daar dus waarschijnlijk vaak met de kinderen :D
pi_173905774
Oh Q, dat vind ik altijd zo leuk, ik zie bij de bakker waar we met het werk komen altijd 'klasjes' van het kdv met z'n allen in de bolderkar, zo gezellig!
S. wordt trouwens ook wel herkend, omdat hij met oma altijd gaat :D

Het begrip 'ik' is ook wel heel moeilijk en misschien nog niet voor nu, maar vooral nieuwsgierig naar hoe je zoiets abstracts nou uitlegt. Zal het eens aan een vriendin vragen, die is logopedist.
pi_173905787
Dag lieve dreumessen, ik ga hier weg. Gister is T alweer twee geworden!
pi_173905795
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 09:52 schreef Jagärtrut het volgende:
Dag lieve dreumessen, ik ga hier weg. Gister is T alweer twee geworden!
Gefeliciteerd *O* hebben jullie een fijne verjaardag gehad?
pi_173905871
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 09:52 schreef LeSage het volgende:

[..]

Gefeliciteerd *O* hebben jullie een fijne verjaardag gehad?
Ja, het was erg fijn! het kdv was toevallig dicht, dus we hebben 's morgens met wafels rustig ontbeten, cadeautjes uitgepakt, even naar het park geweest met z'n loopfietsje, naar een speeltuintje (tot hij van een glijbaan afging die nat was, en dus een natte broek had en daarna alles drama was). 's Middags kwamen er 6 kinderen (van het kdv en kinderen die we hier uit de buurt kennen) op bezoek, met ouders. Dat was verbazingwekkend ontspannen, iedereen mocht met T z'n speelgoed spelen, en we hebben gezellig kunnen kletsen. Dit weekend komen mijn ouders nog op bezoek, daar zal T ook heel blij over zijn denk ik....
  donderdag 21 september 2017 @ 10:34:23 #37
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_173906506
Dat klinkt gezellig Jagär. Gefeliciteerd nog met T! En heel veel succes tijdens de komende periode :) ^O^
pi_173906580
Thanks!

Nog een afscheidsfoto:
pi_173906744
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 10:37 schreef Jagärtrut het volgende:
Thanks!

Nog een afscheidsfoto:
[ afbeelding ]
Jullie dag klinkt heerlijk!
En wat een fantastische foto :) helemaal geen dreumes meer nee.
  donderdag 21 september 2017 @ 11:09:56 #40
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_173907126
T en zijn fietsje O+
  donderdag 21 september 2017 @ 11:34:48 #41
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173907499
Kiek 'm gaan! Gefeliciteerd Jagär! ^O^

Na takkeavond en nacht heeft ze na vijf uur nog tot bijna 11 uur liggen slapen en ik ook _O-
Mooi, want ik zat tot 2 uur op Fok te kutten (www.voicespice.com aanrader :7 )
Ritmekneusjes FTW O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_173907614
OMG ik schuif een topic door.

Nou ja ben een ontzettende lurker de laatste tijd. ( :@ )

Hoi! :W
:)
  donderdag 21 september 2017 @ 11:46:18 #43
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173907677
Hai!!
pi_173907725
Jager gefeliciteerd met T!

Soof, welkom. Ook een leuke verjaardag gehad?
pi_173907873
:W

Ja was prachtig. Kreeg allemaal flashbacks naar een jaar geleden. :')

Oh een jaar geleden braken m'n vliegen.
Oh een jaar geleden reden we naar het ziekenhuis... etc.

:D

Bijzondere dag wel. :)
  donderdag 21 september 2017 @ 11:57:33 #46
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_173907919
Hey Soof! Hoe gaat het met M?

Brekende vliegen :7
  donderdag 21 september 2017 @ 12:16:48 #47
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173908176
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:57 schreef Quoi het volgende:

_O-

Krakkkk!!!!
pi_173908772
Gefeliciteerd met T, Jagär! Wat een heerlijk ventje en zo groot al O+

Welkom met M. Soof! En gefeliciteerd :)

Vriend en ik hebben nu vakantie en gaan M. weer wat koemelk geven om te kijken of ze er nog steeds allergisch voor is. Spannend vind ik het!
pi_173909035
Gefeliciteerd Jagar!

Welkom en gefeliciteerd Soof!

Spannend Mies, hopelijk heeft ze er geen last meer van!

Hier is M dol op kaas. Echt kind van haar moeder :+
Verder gaat het allemaal eigenlijk wel. Ze komt nu soms kusjes en knuffels geven O+ Ze vindt haar loopwagen helemaal fantastisch, maar los staan of los lopen lijkt nog ver weg. Mijn schoonzus heeft 2 kinderen (10 maanden en 25 maanden) en de oudste kon al lopen toen ze de leeftijd had die M nu heeft. De jongste staat nu los. Ik maak me geen zorgen ofzo, maar soms zegt ze er wat van op zo'n bepaalde manier ofzo ;( We liggen elkaar ook niet supergoed dus wellicht daardoor :+
pi_173909420
Emmy is ook een kaasmonster en het was ook 1 van de eerste woordjes die ze kon zeggen :')

Emmy loopt nog niet achter een loopwagen oid en staat ook niet los. Ze is morgen 15 maanden. Ik maak me geen zorgen. Zij gaat verbaal weer sneller. Ieder kind zijn eigen pad.
pi_173910333
Wat een leuk jongetje heb je Jagar, zo'n heel open gezichtje O+ . Nog gefeliciteerd!

Ik lees hier wel mee maar met school en twee kinderen en familie die met elkaar in de clinch ligt is meeposten net wat teveel gevraagd :') .

Leuk wel om over alle dreumesjes te lezen. Ik merk dat het bij nummer twee me weer net zoveel verbaast hoe ontzettend veel ze leren in dat tweede levensjaar. En in zulke sprongen ook!

Hier is de NEE ontdekt. En er wordt druk geëxperimenteerd met BOOS. En dat ik daar altijd zo om moet lachen helpt dan niet mee :D .

Kleine mopperkabouterTas:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173910742
Razz, dat filmpje _O_ en zo veel herkenning.
S. experimenteert op het moment ook met 'nee' als grapje.
'Ga je vandaag gezellig naar oma?'
'Nee.' }:| ......... *) _O- en dan lacht hij zich helemaal kapot.
  donderdag 21 september 2017 @ 14:44:39 #53
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_173910817
O wow Tas! O+ Geweldig! Wist dat dat boek er ook aan moest geloven :D Alleen zag ik daar dan wel een lachje bij de olifant? Dit is mijn voorbode, zeker weten. Hier bespeur ik zonder het woord 'nee' hier ook al dit soort buitjes.

Hier ligt een groot kussen op de fauteuil zodat hij er niet op kan klimmen. Eenmaal erop gaat hij namelijk zodanig los dat hij er 9 vd 10 keer hard afkukelt. Hoor ik gister echt zulke oergeluiden en gedram, is hij met man en macht aan het proberen erop te komen. Die geluiden _O- Dát deel is dus duidelijk van mij :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Quoi op 21-09-2017 14:56:07 ]
pi_173910887
Ja die olifant was natuurlijk ook een beetje raar ;) . Maar dat hij volhoudt in z'n NEE is wel karakter. Heeft 'ie van mij :+ . Vandaag wilde hij in zo'n zelfde bui niet eens een soepstengel ('sjoppopsop NEE!'). Unicum voor Holle Bolle Tas hier.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2017 14:48:41 ]
pi_173911645
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:57 schreef Quoi het volgende:
Hey Soof! Hoe gaat het met M?

Het gaat super met de kleine man. :D

Loopt al een tijdje maar zegt nog geen woord. :D Heerlijk kind is het.

Hoe is het met jouw dreumes? :+
pi_173911681
Razz. :D

Nee nee nee, wat een lekker kind.
pi_173915067
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:41 schreef Soof-87 het volgende:
OMG ik schuif een topic door.

Nou ja ben een ontzettende lurker de laatste tijd. ( :@ )

Hoi! :W
omg hoi

Ideaal twee monitoren op de computer. Dreumes wil altijd op schoot als ik achter pc zit, dus nu filmpjes kijken op de ene, ik fok!en op de andere *).
  donderdag 21 september 2017 @ 21:10:51 #58
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_173918416
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:19 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Het gaat super met de kleine man. :D

Loopt al een tijdje maar zegt nog geen woord. :D Heerlijk kind is het.

Hoe is het met jouw dreumes? :+
Lopen, wow! ^O^

Hier gaat alles top. Nog geen lopen (behalve langs alles) en een hoop onverstaanbaar gebrabbel O+
pi_173918630
Ik vind langs alles lopen al knap, l zet hooguit een stapje als de auto op de bank net buiten zijn bereik ligt :') ach ja, kruipen deed hij ook laat. Komt vanzelf.

Straks keek hij zo zielig toen opa en oma naar huis gingen. Hij had zo'n lol gehad daar. Je merkt echt dat hij verschillende plekken leert kennen. Hij weet precies hoe hun huis in elkaar zit, waar alles staat en hij had de bloemen zo mooi gevonden. Toen man de auto daar parkeerde had hij al gelachen. Dat is toch een heel stuk beter dan hem huilend achterlaten. Bij de opvang kan ik 'm zo op de grond zetten en weggaan, geen probleem. Kind pakt wel een auto uit de kast daar en begint te spelen :')
Quoi wat deden ze een beetje op baby zwemmen bij Jullie? Ik twijfel of ik dat ga doen morgen of zondag zo weer zwemmen. Ik weet niet waar ik hem een groter plezier mee doe.
  donderdag 21 september 2017 @ 21:23:45 #60
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173918704
Hier doet Koos op vrijdag altijd babyzwemmen. Hij kent het hele dorp inmiddels geloof ik, moeders van kinderen maken foto's voor hem van hem en Larf en appen die dan na de les.
Bij boodschappen doen komen we steeds vaker zwemmensen tegen _O-
Lach me rot, hij is steeds de enige vent erbij, dus dat valt op, lollig wel.

Maar geen idee wat ze doen met zwemmen eigenlijk, ze vinden het beide megaleuk dus prrrrima ^O^

Vindt die kleine douchen en badderen wel leuk Nazil?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')