Dat is waar. Ze is nu wel zo ver dat ze alleen maar bij mijn bord eten wil pakken en niet meer bij manquote:Op dinsdag 19 september 2017 11:37 schreef Molo het volgende:
Lijkt me wel handig als je beetje consequent bent daarin
Die doen precies hetzelfde, maar op kdv ziet ze ook andere kindjes eten en denk dat dat wel helpt. Thuis ziet ze ons eten, maar dat is minder leuk en thuis is ze lekker aan het uittesten, denk dat dat ook meespeelt.quote:Op dinsdag 19 september 2017 11:29 schreef Molo het volgende:
Vraag eens hoe kdv en oma dat aanpakken, dan ben je er wellicht al
Sowieso hebben kinderen het echt wel door dat dingen anders zijn bij papa en mama dan bij bijvoorbeeld omaquote:Op dinsdag 19 september 2017 12:04 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Die doen precies hetzelfde, maar op kdv ziet ze ook andere kindjes eten en denk dat dat wel helpt. Thuis ziet ze ons eten, maar dat is minder leuk en thuis is ze lekker aan het uittesten, denk dat dat ook meespeelt.
Proost met de koffie allemaalquote:Op woensdag 20 september 2017 11:39 schreef Quoi het volgende:
Ohh, sterkte dames. Ik ga niks zeggen, want Fok!wet
En koffie![]()
LeSage, hoe gaat het eigenlijk met je? Je zit als ik het goed heb al dik over de 40w toch? Ik herinner me dat (en dat was zonder kind) als zware dagen.
Het zit in de lucht. Hier ook zoiets al een paar nachten. Jammere is dat ik zelf ook hondsberoerd rondloop momenteel.quote:Op woensdag 20 september 2017 06:14 schreef Molo het volgende:
Vannacht weer een lekker feestbeest hier. Tikje ziek sinds gistermiddag dus niet geheel onverwacht.
Eerst speen kwijt, toen trek, na fles party hard in bed. Toen zielig, tussen en in in bed, half uur getukt, weer een fles, toen schreeuwen, in mijn bil geknepen, voeten in gezicht, vinger in mijn neus en hand in mijn mond... En bij man ook zulks
Great succes
Dus ze ligt nu sinds net in haar eigen bed Teletubbies te kijken en ik ben sinds drie uur al wakker
Koffiedag van maken maar weer dus vandaag op werk
Ik zeg wel dat hij niets op de grond mag gooien, anders eet de hond 3 maaltijden extra per dagquote:Op woensdag 20 september 2017 21:14 schreef Unihipili het volgende:
Hoiik hoor hier inmiddels.
ontkenninsfase, ze is toch pas net geboren... Alhoewel een pasgeborene gaat niet een hele minuut los stilstaan met een waterfles in de hand
Eten is hier ook heel wisselend maar ik zeg nooit dat ze iets niet op de grond mag gooien. Ik zeg leuk hè zwaartekracht nu ligt het op de grond en kan je er niet meer bij (HAHA KUT VOOR JE)
*klaagklaagwijs dieeeeklaag huuu* zal ik het weer pakken voor je? Alsjeblieft!
.. Ze wil bijv niet te veel dingen op bord hebben dan veegt ze alles eraf en leg ik 1 ding terug die dan wel gegeten wordt. Soms helpt het om iets om mee te spelen te geven.. (een zakje met peer van gisteren ofzo).. Of een lepel.. Of de afgekoelde shiny pan... Of focus op ander soort eten (vet of iets droogs ipv peer of wortel). Aangeven werkt soms ook
. Of gewoon een kwartier met rust laten dan gaat ze ineens wel eten. Of toch uit de stoel en een ding buiten de stoel aanbieden of van de grond laten pakken.
Dank je!quote:Op woensdag 20 september 2017 21:58 schreef Quoi het volgende:
Welkom Uni. Fijne verjaardag gehad?
Ik loop wel via de bakker morgenochtend. Koop ik iets lekkers voor haar
Ha Aerenia, daar ben ik dus ook geweest. Verder nog nooit in zoiets geweest, maar je vond deze dus groot? Dat geeft hoop!
Toch ga ik er weer eens langs, want Max vond het toen best heel leuk.
Hoerige tyfusdagDie ken ik nog niet. Hoort daar ook een kleine attentie bij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Molo, maak er een iets minder hoerige tyfusdag van vandaag![]()
Hier ook geen professionele opvang, maar wel opa's, oma's, oom en tante die al dan niet samen oppassen. Verdeeld over 2/3 dagen. Dat bevalt me nog 10x beter dan ik vooraf zou denken. S. huppelt de deur uit, de familie geniet intens en ze hebben nu al zo'n goede band![]()
Hebben jullie trouwens tips hoe je het woordje 'ik' aanleert? S. zegt sinds een paar dagen 'jij' over zichzelf op foto's of in spiegels. Wel lollig:
'Wie is dat?'
'JIJ!!'
'Uhm ja, dat ben jij...'‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 21 september 2017 09:52 schreef Jagärtrut het volgende:
Dag lieve dreumessen, ik ga hier weg. Gister is T alweer twee geworden!
Ja, het was erg fijn! het kdv was toevallig dicht, dus we hebben 's morgens met wafels rustig ontbeten, cadeautjes uitgepakt, even naar het park geweest met z'n loopfietsje, naar een speeltuintje (tot hij van een glijbaan afging die nat was, en dus een natte broek had en daarna alles drama was). 's Middags kwamen er 6 kinderen (van het kdv en kinderen die we hier uit de buurt kennen) op bezoek, met ouders. Dat was verbazingwekkend ontspannen, iedereen mocht met T z'n speelgoed spelen, en we hebben gezellig kunnen kletsen. Dit weekend komen mijn ouders nog op bezoek, daar zal T ook heel blij over zijn denk ik....quote:Op donderdag 21 september 2017 09:52 schreef LeSage het volgende:
[..]
Gefeliciteerdhebben jullie een fijne verjaardag gehad?
Jullie dag klinkt heerlijk!quote:Op donderdag 21 september 2017 10:37 schreef Jagärtrut het volgende:
Thanks!
Nog een afscheidsfoto:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |