Dan gaat ie in Vught nooit meer openquote:Op vrijdag 22 september 2017 17:40 schreef dennistd het volgende:
Is het gezien toekomstige ontwikkelingen (mogelijk 3kV, daardoor nog sneller optrekken) niet beter om de overwegen aan te passen? Dan maar 10 seconden langer dicht, ga je als weggebruiker ook niet dood aan...
Of Naarden-Bussum als daar SNG gaat rijdenquote:Op vrijdag 22 september 2017 23:03 schreef Maegrim het volgende:
[..]
Dan gaat ie in Vught nooit meer open
twitter:ProRail_VL twitterde op vrijdag 22-09-2017 om 23:27:16 Zwolle>Op last van de politie is het treinverkeer van en naar Zwolle gestaakt. De politie voert charges uit tegen voetbalsupporters. reageer retweet
Naar het schijnt voor opleiding. Voorjaar 2018 moet het dan toch echt gaan gebeuren met de Benelux over de HSLquote:Op vrijdag 22 september 2017 23:18 schreef Peterselieman het volgende:
In Brussel staat nu een teststammetje ICRm met locs 186010 en 186011, aldus treinenradar
Naarden-Bussum is een EBO die al dicht ligt bij vertrek, anders kan er geen rijweg ingesteld worden.quote:Op vrijdag 22 september 2017 23:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Of Naarden-Bussum als daar SNG gaat rijden
is waar ook ja. Die ligt sowieso al behoorlijk lang dicht met 10 reizigerstreinen per uur per richting en de nodige cargoquote:Op vrijdag 22 september 2017 23:33 schreef dennistd het volgende:
[..]
Naarden-Bussum is een EBO die al dicht ligt bij vertrek, anders kan er geen rijweg ingesteld worden.
Ah, die beruchte? Makes sense.quote:Op vrijdag 22 september 2017 23:11 schreef James1988 het volgende:
Dat zijn placeholders voor reclamezuilen van Exterion. De fundering en aansluitingen zitten er al onder, de zuil zelf komt later.
Als er reclamezuilen met een scherm komen te staan zal er ook wel een cameraatje in zitten. De klassieke zuilen met rollende advertenties hebben dat naar mijn weten niet.quote:Op zaterdag 23 september 2017 10:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ah, die beruchte? Makes sense.
Mooi!quote:Op zaterdag 23 september 2017 16:36 schreef dennistd het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag kwamen er weer twee SNG-stellen naar Nederland. In tegenstelling tot de vorige keer vond de overbrenging nu wel plaats in het daglicht, waardoor bij de Zandsteenweg in Oldenzaal de Railexperts 9901 met tussen de rem- en koppelwagens de vierdelige 2701 en de driedelige 2301 op de foto gezet kon worden.
Misschien dat er spotmeldingen op Drehscheibe zijn geweest. Dit duo is in het Tsjechische Velim geweest.quote:Op zaterdag 23 september 2017 17:45 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
Mooi!
Wat voor traject (door Europa) hebben die treinstellen eigenlijk afgelegd? Kun je dat ergens zien?
Syntus stellen worden op 50% gezetquote:Op vrijdag 22 september 2017 17:56 schreef dennistd het volgende:
[..]
Het schijnt dat dit ook één van de problemen bij de Syntus-stellen is.
Aha okee,maar komen die treinstellen in de toekomst via het spoor naar Nederland, uit wat is het Spanje? Hoe werkt zoiets, wat is het traject, wie organiseert dat?quote:Op zaterdag 23 september 2017 18:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Misschien dat er spotmeldingen op Drehscheibe zijn geweest. Dit duo is in het Tsjechische Velim geweest.
Volgens mij is het de bedoeling dat de bakken in de toekomst vanuit Spanje naar Zuidwest Frankrijk gaan, daar tot treinstellen geformeerd worden en dan naar Nederland gereden worden.quote:Op zaterdag 23 september 2017 20:39 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
Aha okee,maar komen die treinstellen in de toekomst via het spoor naar Nederland, uit wat is het Spanje? Hoe werkt zoiets, wat is het traject, wie organiseert dat?
Misschien spreekt greavy wel iets anders dat zij ook begrijpenquote:Op zaterdag 23 september 2017 21:04 schreef derLudolf het volgende:
Het Albanese spoorwegpersoneel spreekt Engels? Dat had ik niet verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |