Slachtofferrol unlocked.quote:Op zaterdag 30 september 2017 11:18 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Alleen blanken zijn racisten, jwt.
Dit is iwa's klaagtopic, maak je eigen maar.quote:
quote:
Klachtquote:Fans in Montfort vieren feest omdat Max Verstappen weer eens gewonnen heeft.
Max Verstappen is dolgelukkig met zijn tweede overwinning in de Formule 1. Tijd om het uitgebreid te vieren heeft hij alleen niet maar zijn fans in Montfort wel, die uitgebreid deze overwinning in hun oranje carnaval outfits vieren.
Telegraaf 2017.
quote:Op maandag 2 oktober 2017 07:54 schreef Plompzakker het volgende:
Je zei het verboden woord. Veel plezier met je ban
Klachtquote:Reusachtige opblaasbare 'vluchteling' onderweg naar Nederland
Het kunstwerk de Inflatable black Refugee vaart vanmiddag op een ponton Breda binnen. Het metershoge opblaasbare object van het Vlaamse kunstenaarsduo Schellekens/ Peleman is spraakmakend en dat is precies de bedoeling. 'Wij willen hiermee het debat over vluchtelingen openen.'
AD 2017.
tl;drquote:Op maandag 2 oktober 2017 08:09 schreef Iwanius het volgende:
[..]Schijnbaar is de enige manier de harde manier voor enkelen die denken aan alles schijt te kunnen hebben vanwege hun persoonlijke afkeer, ook als het in mijn eigen topic betreft waar heel duidelijk staat wat wel en niet kan. Kan er alleen maar om
![]()
[ afbeelding ]
[..]
Klacht
Andermaal probeert men na zoveel reclameboodschappen in de media de afgelopen maanden, onderwerpen in talkshows en wat al niet meer, nu met dit voorbeeld de massa wederom te confronteren met het 'leed' wat de vele vluchtelingen moeten ondergaan die zo graag naar Europa willen komen. Alsof men niet weet wat er gaande is.
Nou...men weet dondersgoed wat er gaande is maar men is er niet meer geinteresseerd na gezien en gehoord te hebben wat voor ellende deze mensen, die grotendeels terecht hun heil elders zoeken maar een ander deel gewoonweg gelukzoekers zijn met aiphones in hun hand, eenmaal in Europa voor ellende veroorzaken gewoon omdat ze menen er enig recht op te hebben.
En vooral deze opblaasbare pop een donker kleurtje geven alsof elke vluchteling per definitie een negroide afkomst heeft. Alsof elke vluchteling uit Afrika komt. Hey! wacht!... dat klinkt bekend!
Serious Request 2017: Afrikaanse ouders herenigen...Niks Irma/Mexcico maar Afrikaans leed verkoopt beter voor zieligheid.
Klachtquote:Apple onderzoekt meldingen van opgezwollen iPhone 8 Plus-accu's
Apple is een onderzoek gestart naar meldingen van opgezwollen iPhone 8-accu's. Bij een gebruiker zou dat gebeurd zijn tijdens het laden, bij een andere klant kwam het toestel opgezwollen uit de doos. Door de opgezwollen accu's laat de behuizing los.
Tweakers 2017.
Hij heeft nu z'n eigen jankhoekje, prima zo en niks meer aan veranderen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 09:40 schreef bamibij het volgende:
Iwanius moet weer losse topics gaan openen. Hier zie je dat elke 'news update' maar 2-3 reacties krijgt, terwijl een los topic vrijwel altijd 2-3 pagina's haalde. Oké grotendeels door haatreactiesmaar FOK!haters breken Iwa niet en zulks.
Terechte klacht.quote:Op maandag 2 oktober 2017 08:30 schreef Iwanius het volgende:
tl;dr = ???![]()
[ afbeelding ]
[..]
Klacht
Er luidt een oud gezegde en wel: "Wie het laatst lacht.,lacht het best."
Vorig jaar was er veel hilariteit bij Apple over de problemen bij de pas gelanceerde Note van Samsung,nu schijnt dus Apple aan de beurt te zijn gezien bovenstaand filmpje over Apple's nieuwste aanwinst op mobiel gebied de Aiphone 8.
Karma is a bitch zeggen we dan.
Hoe kom je daarbij?quote:Op maandag 2 oktober 2017 14:24 schreef LurkJeRot het volgende:
Jij was toch altijd zo geil op Apple spul, Iwanus? Wanneer is dat veranderd?
quote:
Dit natuurlijkquote:Op maandag 2 oktober 2017 15:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij is een Apple man van het eerste uur.
DIG / Macintosh..toen Windows nog niet eens bestond!
Maar niet zo'n blinde iPhone-fan, maar dat licht hij vast graag zelf toe.quote:Op maandag 2 oktober 2017 15:07 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
[..]
Dit natuurlijk![]()
Hij had een half Apple museum zo'n beetje meen ik me te herinneren.
Dat denk ik ook, Iwan is nooit te beroerd om tekst en uitleg te geven.quote:Op maandag 2 oktober 2017 15:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar niet zo'n blinde iPhone-fan, maar dat licht hij vast graag zelf toe.
Alsof Iwan zich iets aantrekt van de mening van anderenquote:Op maandag 2 oktober 2017 15:15 schreef Pharkus het volgende:
Kan me best voorstellen, dat de omslag kwam toen steve jobs de imac en iphone voor het gepeupel ging maken ipv voor marketing bois.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
Dat lijkt mij inderdaad een goede optie voor iwan. Ik mag ook iwan zeggenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:43 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Roxeanne Hazes lijkt me wel een geschikte klacht voor Iwan. (Ik mag Iwan zeggen)
2013quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:28 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Z-Millennial die rechter op zijn "millennials" (respectloos) antwoord geeft wordt flink genaaid!
Klacht
In Nederland zou elke rechter dit soort trutjes gewoon hun gang laten gaan en andermaal bakzeil halen omdat...Nederland. Niet in de good 'old USA waar eckte normen en waarden gelden en gelijk afgerekend wordt als je denkt bijdehand te zijn. " Adios "... omdat de rechter toevallig een latino achtergrond heeft, Veredeld en bedekt racisme van een Z Millennial die denkt alles te kunnen maken.
Zo heurt 't!
Nu:quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:52 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Faalklacht want de jeugd van nu die verkwanselt de rauwe sexuele geaardheid van de Nederlander die voorgaande generaties sedert de jaren 60 hebben gerealiseerd voor de Amerikaanse truttigheid die men vanuit Amerika kopiert omdat het zo "cool" lijkt. Nee, dumbo's jullie draaien de klok terug!
Wat is het nu met Amerika? Wel of niet goed?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:28 schreef Iwanius het volgende:
In Nederland zou elke rechter dit soort trutjes gewoon hun gang laten gaan en andermaal bakzeil halen omdat...Nederland. Niet in de good 'old USA waar eckte normen en waarden gelden en gelijk afgerekend wordt als je denkt bijdehand te zijn. " Adios "... omdat de rechter toevallig een latino achtergrond heeft, Veredeld en bedekt racisme van een Z Millennial die denkt alles te kunnen maken.
Zo heurt 't!
Ja, Iwan is nou eenmaal niet zo'n millenial die alles snel snel snel meteen moet weten en de hele dag met zijn ogen aan zijn smart phone zit geplakt he. Hij is iemand die lang, soms heeeeel lang nadenkt over dingen en DAN pas een topic opent.quote:
Thanks manquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:21 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Pharkus terug als mod in KLB en het voelt weer als vertrouwd.
[ afbeelding ]
Klacht
Een enkele fokker die de terugkeer van deze oud FA en geweldig crewlid belachelijk vinden terwijl iedere rechtgeaarde fokker weet dat Pharkus en bijvoorbeeld een Frank_Debrin in KLB jarenlang de meest evenwichtige mods waren die daar de boel bestierden. Dus klacht over de klagers die geen notie hebben wat voor geweldenaar nu terugkomt en voor Pharkus: Leuk man dat je terug bent!
Deze is dan wel weer terechtquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:21 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Pharkus terug als mod in KLB en het voelt weer als vertrouwd.
[ afbeelding ]
Klacht
Een enkele fokker die de terugkeer van deze oud FA en geweldig crewlid belachelijk vinden terwijl iedere rechtgeaarde fokker weet dat Pharkus en bijvoorbeeld een Frank_Debrin in KLB jarenlang de meest evenwichtige mods waren die daar de boel bestierden. Dus klacht over de klagers die geen notie hebben wat voor geweldenaar nu terugkomt en voor Pharkus: Leuk man dat je terug bent!
Klopt. Ik heb van alles aan Apple spul in huis, nog steeds, maar een aifone is nog altijd geen onderdeel daarvan gewoon omdat hun batterij nog altijd een lachertje is, en mijn SSG mobiel nog altijd beter presteert dan welke iPhone ook. Zolang ik niet in de middag om 12:00 uur of zo,na intensief gebruik ,mijn mobiel aan de lader moet leggen zoals bijna 90% van alle iPhone gebruikers dan weet ik dat de SSG nog altijd supreme heerst.quote:Op maandag 2 oktober 2017 15:10 schreef Chai het volgende:
Maar niet zo'n blinde iPhone-fan, maar dat licht hij vast graag zelf toe.
Uitzonderlijk goede post en klacht weer, alleen wat bedoelt grappig precies met item? Graag snel een nieuwe post over editie nl,sbs6 of 'n ander tokkie item of over je apple spul, superinteressant en superklachtwaardig en superorigineel. Dank voor je superpost! Gewoon serieus werk van je posts maken en niet je onzinreacties geven op onzinprogramma's, daarvoor is dit centrale topic, dank!quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 19:20 schreef Iwanius het volgende:
[knip]
Grappig bedoelt item en huppelk Margreet Beetsma noemt de collega naast haar " een varken " omdat hij ook zo apart lacht/knort. Beetsma...over datum trutje. Gelukkig laat schoonheid Merel wel zien " hoe het heurt ". Gewoon serieus je werk presenteren.[/sub]
Wat een ironie weer fatoemanquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:56 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Iwanius hheft sws geen smaak wbt vrouwen
Ook jij kan gewoon net als Iwanius een miep bestellen als je gezelschap wil hebbenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:18 schreef bamibij het volgende:
[..]
Geen foto van Miep op je nachtkastje hebben
Die was vroeger echt niet verkeerd hoor.quote:
Klachtquote:Jongen die scholier doodreed niet de cel in! Ach..Nederland he..
De veroorzaker van het dodelijk ongeluk aan de Newtonweg in Gorinchem hoeft niet de cel in. Hij krijgt wel een rijontzegging van drie jaar en 240 uur taakstraf. Dat heeft de rechtbank in Dordrecht woensdag besloten.
RTV Rijnmond 2017.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |