abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 september 2017 @ 17:19:33 #76
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173893293
:')
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_173893308
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:58 schreef aquawoman het volgende:

[..]

Dit is niet waar. Ik zou nog liever in mijn broek plassen dan dat ik zou wild plassen, ik denk dat ik het niet eens zou kunnen. Maar: mannen hebben veel meer mogelijkheden om buiten te plassen dan vrouwen zonder dat dat uitmondt in wildplassen. Iets meer goede uitwijkmogelijkheden voor vrouwen om het wat meer gelijk te trekken zou geen kwaad kunnen.

But still: wildplassen is nasty. Van mannen, maar van vrouwen net iets meer omdat je jezelf meer exposed dan een man.
Het is wel een feit dat er over het algemeen meer plekken voor mannen zijn om te urineren (wauw wat breng ik dat weer eens netjes :') ), en daar mag mijns inziens best wel iets aan gedaan worden, mede omdat vrouwen nu eenmaal vaker naar de wc moeten dan mannen (en dan heb ik het niet over optutten o.i.d., maar over plassen).
pi_173893489
quote:
11s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:52 schreef devzero het volgende:

[..]

Is op straat in je broek plassen ook wild plassen?
Nee
pi_173893775
is tegen 'n struikje op de veluwe aanplassen, waar niemand er last van heeft ook wildplassen? ja.

is 'n openbaar toilet in 'n willekeurig restaurant er dusdanig onderplassen, inclusief wc-bril & vloer, dat degene na jou eerst een kwartier mag schoonmaken alvorens hij z'n drol kan leggen ook wildplassen? nee.

pi_173894118
IwAnus, plas jij gezien je leeftijd vaak onbedoeld in je broek?
  woensdag 20 september 2017 @ 18:31:49 #81
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_173894858
quote:
13s.gif Op woensdag 20 september 2017 17:38 schreef Martin_marvellous het volgende:
is tegen 'n struikje op de veluwe aanplassen, waar niemand er last van heeft ook wildplassen? ja.

Ja, maar het mag vaak wel buiten bebouwde kom
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_173895393
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 17:49 schreef squatt3r het volgende:
IwAnus, plas jij gezien je leeftijd vaak onbedoeld in je broek?
:{w

Iwanius draagt comfortabele luiers die passen bij een heer van stand
pi_173896471
a
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  woensdag 20 september 2017 @ 20:01:36 #84
409944 GrumpyCat
Altijd wat te zeiken
pi_173896718
b
Op zaterdag 21 november 2015 01:05 schreef PausNicolaas het volgende:[/b]
[..]
pi_173896896
quote:
4s.gif Op maandag 18 september 2017 16:56 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

Klacht

Niet te geloven dat er dus mannen zijn die zichzelf niet weten te verdedigen tegen een vrouw die hun hardhandig onder handen neemt. Of is het dat die mannen vrouwendominantie met bijbehorende geweld, eigenlijk wel lekker vinden en dus een fetish hebben i.p.v. angst zichzelf te verdedigen? Is het dit allemaal niet, dan zijn het dus gewoon mietjes die het 'man' zijn niet verdienen en lekker transgender o.i.d. moeten worden.
Zeer terechte klacht iwa, onze testosteron gaat omhoog _O_
pi_173896945
quote:
10s.gif Op maandag 18 september 2017 17:14 schreef Iwanius het volgende:
Ik zou zeggen: Boek een hotelkamer jullie 2.

[ afbeelding ]

[..]

Klacht

Tja ...niet geheel onlogisch dat deze Z-Millennial ongelijk krijgt van de rechtbank maar zoals altijd denken dit soort millennials dat de wereld om hun draait en zij wel weten wat goed is voor deze wereld terwijl ze zelf geestelijk amper levenservaring hebben als studentje of pas afgestudeerde..

In deze kan je namelijk ook zorgen dat je niet hoeft te plassen en dus drink je gewoon niet vooraf teveel ongeacht de situatie. Dat is jezelf inhouden,maar ja,zwak gestel,millennial = niks gewend..geestelijk onvolwassen dus krijg je dit en dan gaan janken als je betrapt wordt. :')

Beetje dat verhaal van laatst toen een werkgever vertelde dat er amper te werken is met die verwende en omhooggevallen snotneuzen,notabene een iets oudere leeftijdgenoot..

23?, ik dacht veertig :')
pi_173899632
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 18:31 schreef PierreTT het volgende:
Ja, maar het mag vaak wel buiten bebouwde kom
buiten de 'bebouwde kom' op de oprit van 'n deugdelijke boer is ook niet erg sociaal, anders.
8)7
  Moderator vrijdag 22 september 2017 @ 08:33:06 #88
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_173924595
Het is wel weer eens tijd voor een klachtje iwanius
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_173924790
Hé Iwan, wat vind jij van dikke vadsige vrouwen die zeggen dat ze bourgondiër zijn.
pi_173929186
Of ze ook lid zijn van Culinair Obesitas Nederland. ;)

Roze microfoon PowNed uniek.

Klacht

Ik weet niet welke idioot dat zo stellig beweerde in de media maar wie vanmorgen vroeg even de tv aandeed en langs de kanalen zapte zag dus:

gewoon bij SAT 1 in Duitsland.

TV presentatrice heeft als achternaam "Finger"

Klacht

Waarom gebruiken ze ,aangezien ze op tv toch naar Amerikaans model aanpassen, niet fake achternamen voor mensen op tv als diens controversiele achternaam voor beroering kan zorgen?

quote:
iPhone-gekte bij Nederlandse presentatie nieuwe iPhone in Amsterdam, blijft uit

Op het Leidseplein in Amsterdam waren vanmorgen slechts een handjevol mensen te vinden die op tijd wilden zijn voor de release van de nieuwste iPhone.

Telegraaf 2017.
Klacht

Constant maar overal geld lenen voor de meest onzinnige dingen, alleen maar omdat je mee wilt doen met de 'schaap' massa, breekt je toch op. Bij de Nederlandse release van de nieuwste iPhone is het verre van druk i..t.t. voorgaande jaren toen er elk jaar bij elke release van een nieuwe "Aifone" rijen buiten stonden. Kortom het nieuwe BKR beleid werpt zijn vruchten af en op krediet leven is er niet meer bij voor de z- millennials/studenten zoals op afbetaling leven voor dit overgewaardeerde mobieltje.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2017 13:40:01 ]
pi_173929287
quote:
4s.gif Op vrijdag 22 september 2017 13:38 schreef Iwanius het volgende:
Kortom het nieuwe BKR beleid werpt zijn vruchten af en op krediet leven is er niet meer bij voor de z- millennials/studenten zoals op afbetaling leven voor dit overgewaardeerde mobieltje.
En hier klaag je over omdat....?
  Forum Admin vrijdag 22 september 2017 @ 13:52:41 #92
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_173929395
Als ik een iPhoneX zou willen hebben, dan zou ik een steuntrekker die ik vertrouw voor me in de rij laten staan.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_173929448
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 13:52 schreef Pharkus het volgende:
Als ik een iPhoneX zou willen hebben, dan zou ik een steuntrekker die ik vertrouw voor me in de rij laten staan.
Waarom niet zelf?
  Forum Admin vrijdag 22 september 2017 @ 13:58:50 #94
54263 crew  Pharkus
pi_173929483
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 13:57 schreef zovty het volgende:

[..]

Waarom niet zelf?
Als je zoveel geld aan iets onbenulligs kan uitgeven ga je toch niet tussen het plebs staan koukleumen?
pi_173929497
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 13:58 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Als je zoveel geld aan iets onbenulligs kan uitgeven ga je toch niet tussen het plebs staan koukleumen?
Mensen die zoveel geld uitgeven aan iets onbenulligs kun je toch ook geen plebs noemen?
  Forum Admin vrijdag 22 september 2017 @ 14:00:27 #96
54263 crew  Pharkus
pi_173929513
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 13:59 schreef zovty het volgende:

[..]

Mensen die zoveel geld uitgeven aan iets onbenulligs kun je toch ook geen plebs noemen?
Ik neem aan dat zij ook hun debiele neefje sturen als ik de foto's zo zie.
pi_173930308
Iwa, liever elke dag een uitgebreide klacht dan eens in de zoveel tijd 4 korte klachten.
pi_173930998

quote:
Telegraaf-hit Dashcam is terug: ‘Heftigste serie ooit’

De Telegraaf begint vandaag met een nieuw seizoen van zijn videohit Dashcam. Het gaat om de ‘heftigste serie ooit’. “Schreeuwen, intimideren en zelfs dreigen met een gigantisch kapmes: de emoties lopen in het verkeer soms hoog op. Mediacourant 2017.
Klacht

"heftigste".. :') Wat zijn we in Nederland toch naar Amerikaans 16 jarige tiener "OMG" "LikeLikeLike" meisjes "mietjes" niveau gedaald qua gewenning, daar waar in de jaren 60-70 mijn generatie voor de onbevangenheid en rauwheid vocht die Nederland vanaf toen altijd zo kenmerkte. Alles is tegenwoordig heftig als het niet bekend voorkomt. Kijk eens verder dan je neus lang is!

Nl heftigheid is gewoon niks i.v.g.Russische dashcam. Dat is pas echt serieus werk,niet die poldergneuzel van NL en dat dan heftig noemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2017 15:20:01 ]
  Moderator vrijdag 22 september 2017 @ 15:25:43 #99
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_173931095
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 september 2017 15:19 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

Klacht

"heftigste".. :') Wat zijn we in Nederland toch naar Amerikaans 16 jarige tiener "OMG" "LikeLikeLike" meisjes "mietjes" niveau gedaald qua gewenning, daar waar in de jaren 60-70 mijn generatie voor de onbevangenheid en rauwheid vocht die Nederland vanaf toen altijd zo kenmerkte. Alles is tegenwoordig heftig als het niet bekend voorkomt. Kijk eens verder dan je neus lang is!

Nl heftigheid is gewoon niks i.v.g.Russische dashcam. Dat is pas echt serieus werk,niet die poldergneuzel van NL en dat dan heftig noemen.

Terechte klacht weer.
Russische dashcams _O_
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_173931585
quote:
13s.gif Op woensdag 20 september 2017 17:38 schreef Martin_marvellous het volgende:

is 'n openbaar toilet in 'n willekeurig restaurant er dusdanig onderplassen, inclusief wc-bril & vloer, dat degene na jou eerst een kwartier mag schoonmaken alvorens hij z'n drol kan leggen ook wildplassen? nee.

[ afbeelding ]
Daar betaal je gewoon voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')