Soms moet je gewoon erg nodig.quote:Op dinsdag 19 september 2017 11:58 schreef Pharkus het volgende:
Ik heb ook wel eens wild geplast en ook wel eens beboet geloof ik, hoort erbij, wie zich brandt moet op de blaren zitten. Zo doen mannen dat.
En dan moet je gewoon zeiken. Laat het maar aan een vrouw over om zelfs tegen de rechter door te blijven zeiken.quote:Op dinsdag 19 september 2017 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon erg nodig.
Dit idd, ik was me ook bewust van het risico en heb toch gekozen om het wel te doen met een boete tot gevolg... is even kut maar ja, werken doe je toch dus geld komt toch wel binnen... of geld dat niet voor deze Geerte met haar ronde hoofd?quote:Op dinsdag 19 september 2017 11:58 schreef Pharkus het volgende:
Ik heb ook wel eens wild geplast en ook wel eens beboet geloof ik, hoort erbij, wie zich brandt moet op de blaren zitten. Zo doen mannen dat.
quote:Op dinsdag 19 september 2017 20:48 schreef Pharkus het volgende:
[..]
En dan moet je gewoon zeiken. Laat het maar aan een vrouw over om zelfs tegen de rechter door te blijven zeiken.
En weet jij al wat je nieuwe daginvulling gaat worden nu je niet meer kunt klagen over iwanius?quote:Op woensdag 20 september 2017 14:44 schreef kthxbye het volgende:
Lekker je eigen sigaarpijphoekje! Elke dag het topic omhoog kicken en je bent weer snel tevreden. Mooie oplossing al denk ik zo! Succes!
Godver, ze lijkt echt op dat schepsel op haar shirt.quote:Op maandag 18 september 2017 23:41 schreef Handleiding het volgende:
[..]
pic van je moeder en miep:
[ afbeelding ]
Hoe zit dat eigenlijk als je in je broek plast? Ik bedoel die boete is niet mals... Een nieuwe broek is goedkoper.quote:Op dinsdag 19 september 2017 11:58 schreef Pharkus het volgende:
Is op straat in je broek plassen ook wild plassen?quote:Op woensdag 20 september 2017 16:35 schreef Argo het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk als je in je broek plast? Ik bedoel die boete is niet mals... Een nieuwe broek is goedkoper.
Dit is niet waar. Ik zou nog liever in mijn broek plassen dan dat ik zou wild plassen, ik denk dat ik het niet eens zou kunnen. Maar: mannen hebben veel meer mogelijkheden om buiten te plassen dan vrouwen zonder dat dat uitmondt in wildplassen. Iets meer goede uitwijkmogelijkheden voor vrouwen om het wat meer gelijk te trekken zou geen kwaad kunnen.quote:Op dinsdag 19 september 2017 11:30 schreef Iwanius het volgende:
De Gemeente Amsterdam heeft voldoende plekken neergezet waar jij terecht kan als jij je behoefte moet doen.
quote:Op maandag 18 september 2017 14:23 schreef opgebaarde het volgende:
Ik ben ook Nederlander
De negerzoen (marketingtruc) benoemen in de OP
quote:Op dinsdag 19 september 2017 20:48 schreef Pharkus het volgende:
[..]
En dan moet je gewoon zeiken. Laat het maar aan een vrouw over om zelfs tegen de rechter door te blijven zeiken.
Het is wel een feit dat er over het algemeen meer plekken voor mannen zijn om te urineren (wauw wat breng ik dat weer eens netjesquote:Op woensdag 20 september 2017 16:58 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Dit is niet waar. Ik zou nog liever in mijn broek plassen dan dat ik zou wild plassen, ik denk dat ik het niet eens zou kunnen. Maar: mannen hebben veel meer mogelijkheden om buiten te plassen dan vrouwen zonder dat dat uitmondt in wildplassen. Iets meer goede uitwijkmogelijkheden voor vrouwen om het wat meer gelijk te trekken zou geen kwaad kunnen.
But still: wildplassen is nasty. Van mannen, maar van vrouwen net iets meer omdat je jezelf meer exposed dan een man.
Neequote:Op woensdag 20 september 2017 16:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Is op straat in je broek plassen ook wild plassen?
Ja, maar het mag vaak wel buiten bebouwde komquote:Op woensdag 20 september 2017 17:38 schreef Martin_marvellous het volgende:
is tegen 'n struikje op de veluwe aanplassen, waar niemand er last van heeft ook wildplassen? ja.
quote:Op woensdag 20 september 2017 17:49 schreef squatt3r het volgende:
IwAnus, plas jij gezien je leeftijd vaak onbedoeld in je broek?
Zeer terechte klacht iwa, onze testosteron gaat omhoogquote:Op maandag 18 september 2017 16:56 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Klacht
Niet te geloven dat er dus mannen zijn die zichzelf niet weten te verdedigen tegen een vrouw die hun hardhandig onder handen neemt. Of is het dat die mannen vrouwendominantie met bijbehorende geweld, eigenlijk wel lekker vinden en dus een fetish hebben i.p.v. angst zichzelf te verdedigen? Is het dit allemaal niet, dan zijn het dus gewoon mietjes die het 'man' zijn niet verdienen en lekker transgender o.i.d. moeten worden.
23?, ik dacht veertigquote:Op maandag 18 september 2017 17:14 schreef Iwanius het volgende:
Ik zou zeggen: Boek een hotelkamer jullie 2.
[ afbeelding ]
[..]
Klacht
Tja ...niet geheel onlogisch dat deze Z-Millennial ongelijk krijgt van de rechtbank maar zoals altijd denken dit soort millennials dat de wereld om hun draait en zij wel weten wat goed is voor deze wereld terwijl ze zelf geestelijk amper levenservaring hebben als studentje of pas afgestudeerde..
In deze kan je namelijk ook zorgen dat je niet hoeft te plassen en dus drink je gewoon niet vooraf teveel ongeacht de situatie. Dat is jezelf inhouden,maar ja,zwak gestel,millennial = niks gewend..geestelijk onvolwassen dus krijg je dit en dan gaan janken als je betrapt wordt.![]()
Beetje dat verhaal van laatst toen een werkgever vertelde dat er amper te werken is met die verwende en omhooggevallen snotneuzen,notabene een iets oudere leeftijdgenoot..
buiten de 'bebouwde kom' op de oprit van 'n deugdelijke boer is ook niet erg sociaal, anders.quote:Op woensdag 20 september 2017 18:31 schreef PierreTT het volgende:
Ja, maar het mag vaak wel buiten bebouwde kom
Klachtquote:iPhone-gekte bij Nederlandse presentatie nieuwe iPhone in Amsterdam, blijft uit
Op het Leidseplein in Amsterdam waren vanmorgen slechts een handjevol mensen te vinden die op tijd wilden zijn voor de release van de nieuwste iPhone.
Telegraaf 2017.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |