alleen de Helmond bash was echt leuk. Was wel een minder stuk ja, ook niet zo scherp.quote:
Ik snapte de Helmondbash dan weer niet. Zat daar nog wat achter of had het ook Roosendaal, Bergen op Zoom of Oss kunnen betreffen?quote:Op maandag 25 september 2017 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
alleen de Helmond bash was echt leuk. Was wel een minder stuk ja, ook niet zo scherp.
Gewoon het feit dat men bijna altijd over de '4 grote Brabantse steden' spreekt als het om de Brabantse stedenrij te doen is, omdat Helmond uiteindelijk gewoon het debiele broertje van Eindhoven is.quote:Op maandag 25 september 2017 09:49 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik snapte de Helmondbash dan weer niet. Zat daar nog wat achter of had het ook Roosendaal, Bergen op Zoom of Oss kunnen betreffen?
Alsof iemand van buiten Helmond het wat boeit wat de 5e grote stad in de op een na grootste provincie in de periferie van Nederland is. En groot ben je pas vanaf 100k inwoners, dus Helmond mag niet meedoenquote:Op maandag 25 september 2017 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon het feit dat men bijna altijd over de '4 grote Brabantse steden' spreekt als het om de Brabantse stedenrij te doen is, omdat Helmond uiteindelijk gewoon het debiele broertje van Eindhoven is.
Niemand geeft een fuck om Helmond, bedankt om het punt van Arjen te bevestigen.quote:Op maandag 25 september 2017 11:37 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Alsof iemand van buiten Helmond het wat boeit wat de 5e grote stad in de op een na grootste provincie in de periferie van Nederland is. En groot ben je pas vanaf 100k inwoners, dus Helmond mag niet meedoen.
Verder wel een redelijke aflevering.
Las ergens dat Helmond en Oss elkaar afwisselen als 5e stad en dat dat per dag verschilt.quote:Op maandag 25 september 2017 09:49 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik snapte de Helmondbash dan weer niet. Zat daar nog wat achter of had het ook Roosendaal, Bergen op Zoom of Oss kunnen betreffen?
Lijkt me sterk, Oss heeft 2/3e van de inwoners van Helmond.quote:Op maandag 25 september 2017 11:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Las ergens dat Helmond en Oss elkaar afwisselen als 5e stad en dat dat per dag verschilt.
Oh dan was dat fake news.quote:Op maandag 25 september 2017 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, Oss heeft 2/3e van de inwoners van Helmond.
Ik vind alle afleveringen van dit seizoen tot nu toe toch wel aanzienlijk minder, maar weet niet precies waar dat nou aan ligt.quote:Op zondag 24 september 2017 22:29 schreef Chai het volgende:
Waarom zijn sommigen zo gefocust op de kwaliteit van elke individuele aflevering van dit programma?
Ik dacht toen ie dat zei over die sambadanseressen en die kameel al 'dit is echt'quote:Op maandag 25 september 2017 11:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik vind alle afleveringen van dit seizoen tot nu toe toch wel aanzienlijk minder, maar weet niet precies waar dat nou aan ligt.
Ik dacht eerst dat het filmpje van Ivo gewoon ijzersterk gemaakt was, tot ik er achterkwam dat het echt was
Dat vond ik juist niksquote:Op maandag 25 september 2017 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
alleen de Helmond bash was echt leuk. Was wel een minder stuk ja, ook niet zo scherp.
quote:Op maandag 25 september 2017 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, Oss heeft 2/3e van de inwoners van Helmond.
Jawel, klopt wel. De gemeentes zijn vrijwel precies even groot:quote:
Ik dacht eigenlijk: 'Dat is wel een heel vergezochte grap van ZML'. En toen kwam het filmpje.quote:Op maandag 25 september 2017 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht toen ie dat zei over die sambadanseressen en die kameel al 'dit is echt'
Ja precies datquote:Op maandag 25 september 2017 12:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk: 'Dat is wel een heel vergezochte grap van ZML'. En toen kwam het filmpje.
Ohja, ik reken altijd alleen de steden en niet de gemeente in dit gevalquote:Op maandag 25 september 2017 12:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
Jawel, klopt wel. De gemeentes zijn vrijwel precies even groot:
90.576 https://nl.wikipedia.org/wiki/Helmond
90.541 https://nl.wikipedia.org/wiki/Oss_(gemeente)
Vorig jaar was een verkiezingsjaar, dit seizoen past weer prima tussen de voorgaande.quote:Op maandag 25 september 2017 11:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik vind alle afleveringen van dit seizoen tot nu toe toch wel aanzienlijk minder, maar weet niet precies waar dat nou aan ligt.
Ik verwacht volgende week daar nog iets mee. In de trant van 'zoals ik vorig jaar kerst al zei was Merkel de verwachtte winaar'quote:Op maandag 25 september 2017 14:00 schreef Japepk het volgende:
Vond deze aflevering juist weer wel sterker dan de vorige. Paar rake opmerkingen tussendoor en meer uitstapjes in de items. Ze waren wel lang maar dat viel minder op. Snapte inderdaad alleen het kerstgebeuren niet, dacht al dat ik wat gemist had.
ik snap het ook niet,misschien een hint naar de pepernoten en kerstkransjes die (ook) nu al in de winkels liggen? Kerstmis begint elk jaar vroeger.quote:Op maandag 25 september 2017 14:00 schreef Japepk het volgende:
Vond deze aflevering juist weer wel sterker dan de vorige. Paar rake opmerkingen tussendoor en meer uitstapjes in de items. Ze waren wel lang maar dat viel minder op. Snapte inderdaad alleen het kerstgebeuren niet, dacht al dat ik wat gemist had.
Goh, totaal niet doorzichtig.quote:Op maandag 25 september 2017 22:25 schreef Vijf_voor het volgende:
Als je gaat stemmen moet je op alle categorieen stemmen. En aangezien lubach voor een andere categorie genomineerd is...
Ik gok dat laatste...ze vinden het altijd wel prettig om de kijker in totale verwarring achter te laten. En je ziet dat er over gesproken wordt, dus dan heeft het goed gewerkt.quote:Op maandag 25 september 2017 14:26 schreef Meke het volgende:
Of het is gewoon één grote mindfuck en ze hebben de grootste lol ermee gehad op de redactie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |