SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
Tegenstander hoeft idd nergens bang voor te zijn in aanvallend opzicht ja.quote:Op zondag 17 september 2017 17:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
We missen echt de kwaliteiten van Karsdorp bij het aanvallen trouwens. Die dreiging aan de rechterkant is compleet verdwenen en het is zonder hem gewoon gigantisch voorspelbaar geworden. Hopelijk is Nieuwkoop zsm terug.
Zeggen toch ook genoeg van niet manquote:Op zondag 17 september 2017 17:48 schreef Mansjester het volgende:
Ah, het ligt weer eens aan de scheids als jullie achter staan
Ik bid tot God op een vieze 1-2quote:Op zondag 17 september 2017 17:49 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Een geniepige 1-1 zou wel mooi zijn. Is nog m,n enige hoop
Misschien moet hij eens bij Nouri op bezoek, schijnt dat prima te beheersenquote:Op zondag 17 september 2017 17:49 schreef Bombvis het volgende:
Hoop wel dat het hoofd van JPB nog steeds leeg is
Zolang in de rust tegen Vilhena gezegd is dat hij niet richting het doel mag schieten komt het goed.quote:
Nou nou nou nou nou nouquote:Op zondag 17 september 2017 17:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien moet hij eens bij Nouri op bezoek, schijnt dat prima te beheersen
Doe bist n grunnegerquote:Op zondag 17 september 2017 17:50 schreef Zipportal het volgende:
PSV heeft nog wat zwartjoekels achterin lopen, die zomaar een rode kaart kunnen pakken.
quote:Op zondag 17 september 2017 17:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien moet hij eens bij Nouri op bezoek, schijnt dat prima te beheersen
Wat net hetzelfde zeggen , dat moeilijke gedraaiquote:Op zondag 17 september 2017 17:51 schreef Caland het volgende:
We zijn 5 potjes onderweg ofzo en ik erger me nu alweer kapot aan Boetius
Boetius is geen Elia.quote:Op zondag 17 september 2017 17:51 schreef Caland het volgende:
We zijn 5 potjes onderweg ofzo en ik erger me nu alweer kapot aan Boetius
In navolging van onze kutkaas?quote:Op zondag 17 september 2017 17:50 schreef Zipportal het volgende:
PSV heeft nog wat zwartjoekels achterin lopen, die zomaar een rode kaart kunnen pakken.
Er was toch al geconcludeerd dat hij niet consequent bezig is?quote:Op zondag 17 september 2017 17:53 schreef Caland het volgende:
Als Kuipers consequent is dan is dat ook weer geel
Dus dan mag het niet meer gezegd worden?quote:Op zondag 17 september 2017 17:53 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Er was toch al geconcludeerd dat hij niet consequent bezig is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |