Max zit gelijk met/tegen het wiel van Vettel maar voor het wiel van Raikonnen. Daardoor lijkt het alsof hij instuurt.quote:Op zondag 17 september 2017 15:56 schreef khochner het volgende:
[..]
Hoezo wordt de auto naar binnen getrokken wanneer die t gas loslaat ?
is dat relevant?quote:Op zondag 17 september 2017 15:57 schreef Montelly het volgende:
Kan iemand beveatigen of dit de snelste crash is van Verstappen, volgens mij lag hij al voor bocht een uit?
dat zou mooi zijn, ik gun Wehrlein ook wel een puntjequote:Op zondag 17 september 2017 15:53 schreef Peterselieman het volgende:
Straks finishen er maar 10 coureurs
die gaat gewoon op save modusquote:Op zondag 17 september 2017 15:57 schreef Justevo het volgende:
4,6 seconden, RIC heeft weer opgegeven.
Hamilton rijdt gewoon een klasse race. Weinig aan te doen.quote:Op zondag 17 september 2017 15:57 schreef Justevo het volgende:
4,6 seconden, RIC heeft weer opgegeven.
Ja, bocht 1 halen is nog een hele opgave. Wil volgende keer inzetten op crash voor bocht een.quote:
Voorband raakt achterband.quote:Op zondag 17 september 2017 15:56 schreef khochner het volgende:
[..]
Hoezo wordt de auto naar binnen getrokken wanneer die t gas loslaat ?
Medelijden omdat hij niks verkeerd deed en al zo veel pech heeft gehadquote:
Dan zou er geen rook van de voorband+achterband afkomen lijkt mij.quote:Op zondag 17 september 2017 15:57 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Max raakt Vettel toch helemaal niet?
De SC's zijn niet persé het gevolg van regencrashes geweest, misschien die van Kvyatquote:Op zondag 17 september 2017 15:57 schreef danos het volgende:
De regen heeft dus uiteindelijk alles in het honderd gegooid vandaag.
heeft ie er toch nog een laatste record bij als tienerquote:Op zondag 17 september 2017 15:57 schreef Montelly het volgende:
Kan iemand beveatigen of dit de snelste crash is van Verstappen, volgens mij lag hij al voor bocht een uit?
Nee daar heeft Bottas de ballen niet voor.quote:Op zondag 17 september 2017 15:58 schreef bokkepoot het volgende:
Zal Bottas nog een move maken op RIC?
Heeft er natuurlijk niks mee te maken dat Vettel vol in de ankers ging toen hij de shitstorm zag...quote:Op zondag 17 september 2017 15:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan zou er geen rook van de band afkomen lijkt mij.
Nee, alleen RAIquote:Op zondag 17 september 2017 15:57 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Max raakt Vettel toch helemaal niet?
Beter gekwalificeerd en een betere race pace. Er was genoeg aan te doen. RIC heeft HAM op de inters gewoon weg laten rijden, RIC is een matige regenrijder. Daarna nog twee keer de kans gehad na de SC's en geen enkele poging gedaan.quote:Op zondag 17 september 2017 15:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Hamilton rijdt gewoon een klasse race. Weinig aan te doen.
Zit bijna in DRS....quote:Op zondag 17 september 2017 15:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee daar heeft Bottas de ballen niet voor.
Wanneer hou je op joh.. Misschien kon RIC gewoon niet sneller...quote:Op zondag 17 september 2017 15:59 schreef Justevo het volgende:
[..]
Beter gekwalificeerd en een betere race pace. Er was genoeg aan te doen. RIC heeft HAM op de inters gewoon weg laten rijden, RIC is een matige regenrijder. Daarna nog twee keer de kans gehad na de SC's en geen enkele poging gedaan.
Dat is eerder te wijten aan de kwaliteiten van HAM dan van RIC denk ik. HAM had een super start en wellicht wat geluk dat hij uit de shit kon wegblijven in eerste bocht. HAM is sterk in regen, dat is al even bekend.quote:Op zondag 17 september 2017 15:59 schreef Justevo het volgende:
[..]
Beter gekwalificeerd en een betere race pace. Er was genoeg aan te doen. RIC heeft HAM op de inters gewoon weg laten rijden, RIC is een matige regenrijder. Daarna nog twee keer de kans gehad na de SC's en geen enkele poging gedaan.
Vettel zit hier sowieso fout, maar ze raken elkaar alle 3 op hetzelfde moment.quote:Op zondag 17 september 2017 15:59 schreef CrashO het volgende:
[..]
Heeft er natuurlijk niks mee te maken dat Vettel vol in de ankers ging toen hij de shitstorm zag...
ik geef het opquote:Op zondag 17 september 2017 16:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
maar ze raken elkaar alle 3 op hetzelfde moment.
RIC is ook wel een rijder die de gecalculeerde beslissing neemt om rustig te rijden en de punten binnen te halen voor het team. Hij rijdt wat dat betreft veelal defensief.quote:Op zondag 17 september 2017 15:59 schreef Justevo het volgende:
[..]
Mensen die dat niet zien kun je toch al niet serieus nemen.quote:
Betere verklaring is dat hij gewoon niet beter kan.quote:Op zondag 17 september 2017 16:02 schreef zoem het volgende:
[..]
RIC is ook wel een rijder die de gecalculeerde beslissing neemt om rustig te rijden en de punten binnen te halen voor het team. Hij rijdt wat dat betreft veelal defensief.
Wat heeft hij gedaan dan, behalve uit de shit blijven?quote:
Omdat Hamilton niet op eigen kracht kampioen kan worden.quote:
ultiem?quote:
Saai. En raar om niet te pushen, hij heeft weinig te verliezenquote:Op zondag 17 september 2017 16:02 schreef zoem het volgende:
[..]
RIC is ook wel een rijder die de gecalculeerde beslissing neemt om rustig te rijden en de punten binnen te halen voor het team. Hij rijdt wat dat betreft veelal defensief.
quote:Op zondag 17 september 2017 16:02 schreef zoem het volgende:
[..]
Zie je hier ook vd Ferrari-boysquote:Op zondag 17 september 2017 16:04 schreef Lienzz het volgende:
lol op twitter allemaal italianen (ferrari) die max de schuld geven. Volgens hen had max direct na de start moeten remmen... wtf nee dat is logisch
Tifosi zijn dan ook net zo objectief als Maks Venzz op Facebook.quote:Op zondag 17 september 2017 16:04 schreef Lienzz het volgende:
lol op twitter allemaal italianen (ferrari) die max de schuld geven. Volgens hen had max direct na de start moeten remmen... wtf nee dat is logisch
Ook alleen maar omdat de Ferrari's en Max zijn uitgevallen.quote:Op zondag 17 september 2017 16:05 schreef Tinos85 het volgende:
Na het tegenvallen van Mercedes de rest van het weekend vind ik ze nu toch wel goed rijden.
waarom? heb je zijn start gezien?quote:Op zondag 17 september 2017 16:05 schreef Gezicht het volgende:
Ik gun Lewis deze overwinning eigenlijk niet
Jawel, hij wil 4de of liefst nog 3de eindigen in het kampioenschap. Dan eheft hij met een slechtere auto 1 of 2 man in betere auto's achter zich gelaten en dat verhoogt zijn marktwaarde voor 2019 enorm.quote:Op zondag 17 september 2017 16:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Saai. En raar om niet te pushen, hij heeft weinig te verliezen
Of RIC niet al te sterk. Merc heeft alleen iets te vrezen van Ferrari en RBR hier..quote:Op zondag 17 september 2017 16:05 schreef Tinos85 het volgende:
Na het tegenvallen van Mercedes de rest van het weekend vind ik ze nu toch wel goed rijden.
Ach, Vettel gun ik het kampioenschap niet meer. Absoluut niet.quote:Op zondag 17 september 2017 16:05 schreef Gezicht het volgende:
Ik gun Lewis deze overwinning eigenlijk niet
Dan valt Ricciardo dus tegen. Niks in te brengen tegen Mercedes.quote:Op zondag 17 september 2017 16:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat de Ferrari's en Max zijn uitgevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |