gaat mis waar hij geraakt wordt door Kimi in de bochtquote:
Volgens mij niet neequote:Op zondag 17 september 2017 14:50 schreef Gezicht het volgende:
Beide Mercs hebben nog niet gepit toch?
Dat is op een nat circuit (veel) minder relevant.quote:Op zondag 17 september 2017 14:50 schreef Abdus18 het volgende:
Het verbaast me wel dat Ric nu niet echt bij Ham kan blijven. Aangezien die RB zoveel downforce heeft.
dat hoofd van die Harry Potter bus erin hangenquote:Op zondag 17 september 2017 14:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
heeft Red Bull geen magische, maak auto smaller knop
als een boer met kiespijn jaquote:
Daar zie je in mijn ogen toch wel het verschil in kwaliteit. Jammer dat Max en de Ferrari's eruit liggen, dan had je dat beter kunnen vergelijken.quote:Op zondag 17 september 2017 14:50 schreef Abdus18 het volgende:
Het verbaast me wel dat Ric nu niet echt bij Ham kan blijven. Aangezien die RB zoveel downforce heeft.
Dat hoort.quote:Op zondag 17 september 2017 14:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Rechterband lijkt al schuin te staan
Gewoon van die pneumatische jackstands die omlaag schieten als ereen crash dreigt te komenquote:Op zondag 17 september 2017 14:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Jep...quote:Op zondag 17 september 2017 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gaat mis waar hij geraakt wordt door Kimi in de bocht
Of dat je 3 seconden lang overal doorheen kan rijdenquote:Op zondag 17 september 2017 14:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 september 2017 14:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Kostte teveel geld.quote:Op zondag 17 september 2017 14:51 schreef raptorix het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom men geen reservewagens meer heeft.
Das inderdaad lang geleden. Eerste bocht crash?quote:Op zondag 17 september 2017 14:51 schreef raptorix het volgende:
Volgens mij omdat dat te duur was.quote:Op zondag 17 september 2017 14:51 schreef raptorix het volgende:
Ham is een echte regenrijder, RIC niet.quote:Op zondag 17 september 2017 14:50 schreef Abdus18 het volgende:
te duur voor de armere teams, daarom is het verboden als 1 van de pogingen om het veld ietsje gelijker te krijgenquote:Op zondag 17 september 2017 14:51 schreef raptorix het volgende:
Te duur.quote:Op zondag 17 september 2017 14:51 schreef raptorix het volgende:
O ja, was idd alleen bij rode vlag ja. Even niet aan gedachtquote:Op zondag 17 september 2017 14:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Kostte teveel geld.
Daarnaast had het nu 0,0 uitgemaakt, want mochten alleen bij rode vlag worden ingezet
RIC reed anders in Monaco vorig jaar erg sterk in de regen.quote:Op zondag 17 september 2017 14:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ham is een echte regenrijder, RIC niet.
Mario Kart power ups gebruiken tijdens de F1quote:Op zondag 17 september 2017 14:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon van die pneumatische jackstands die omlaag schieten als ereen crash dreigt te komen
Nou nee, Rosberg reed juist bijzonder slap.quote:Op zondag 17 september 2017 14:53 schreef franklop het volgende:
[..]
RIC reed anders in Monaco vorig jaar erg sterk in de regen.
Dat geld argument is volgens mij al achterhaald, de kosten zitten toch voornamelijk in ontwikkeling.quote:Op zondag 17 september 2017 14:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Kostte teveel geld.
Daarnaast had het nu 0,0 uitgemaakt, want mochten alleen bij rode vlag worden ingezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |