Bij het CBR telt dan ook niet alleen het resultaat (hoewel?) en in de F1 gewoon wel.quote:Op zondag 17 september 2017 14:41 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Het is geen getroll, maar het is gewoon dom gelul. De auto van Max brengt dit seizoen veel problemen mee. Zet je iemand anders er in blijf je hetzelfde houden. 'Ervaring' op doen is ook echt de grootste bullshit. Gewoon 3e seizoen, ervaring hoeft echt niet meer worden opgedaan door Max
Daarnaast wordt Max hier voor de tweede keer op rij getorpedeerd in een race. Als jij 2x voor je flikker wordt gereden in het verkeer buiten jouw schuld om zegt CBR toch ook niet, ga maar ff opnieuw lessen
twitter:andrewbensonf1 twitterde op zondag 17-09-2017 om 14:42:36Stewards summon Vettel and Raikkonen over the first-lap incident https://t.co/v86DGFtY16 reageer retweet
En terecht.quote:Op zondag 17 september 2017 14:45 schreef beantherio het volgende:
twitter:andrewbensonf1 twitterde op zondag 17-09-2017 om 14:42:36Stewards summon Vettel and Raikkonen over the first-lap incident https://t.co/v86DGFtY16 reageer retweet
Nou nee. Hij had nu lekker aan battlen geweest met Hamilton als er slimmer gereden werd door Max.quote:Op zondag 17 september 2017 14:43 schreef Donnie-Brasco het volgende: [..] Had beter niet kunnen starten, was de auto ook niet stuk gegaan.
Die wacht gewoon tot Hamilton gaat pitten.quote:Op zondag 17 september 2017 14:45 schreef mikieu het volgende:
Ric meer dan waardeloos aan het rijden.. Komop man.
Nou en? Ferrari mag dat.quote:Op zondag 17 september 2017 14:45 schreef zoem het volgende:
KMag duwt wel heel erg de andere wagens van de baan.
Hierbij bevestigd aan wie het niet lag.quote:Op zondag 17 september 2017 14:45 schreef beantherio het volgende:
Komt er tenminste weer een SC en zit het grid weer dicht op elkaar en komen er weer nieuwe gevechtenquote:Op zondag 17 september 2017 14:46 schreef Crazy-M het volgende:
Mooi gevecht ... maar als zo doorgaat dadelijk weer een Crash ...
Hij was, niet hij had. En voor de rest is je remark bullshit.quote:Op zondag 17 september 2017 14:46 schreef Falco het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
Nou nee. Hij had nu lekker aan battlen geweest met Hamilton als er slimmer gereden werd door Max.
quote:Op zondag 17 september 2017 14:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hierbij bevestigd aan wie het niet lag.
Ik vind het juist leuk dat ie eindelijk eens een paar mooie moves maakt, dat zie je bij zo'n backbencher maar 1 keer per seizoen.quote:
Nice shotquote:
Daar staat hij om bekend.quote:Op zondag 17 september 2017 14:45 schreef zoem het volgende:
KMag duwt wel heel erg de andere wagens van de baan.
HET ISDE SGULT VAN MAX. Zie al die duw schade dan.quote:
reactie op je laatste post in vorig topic:quote:Op zondag 17 september 2017 14:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hierbij bevestigd aan wie het niet lag.
En dan maar bidden tot God, Allah, Buddah, Shiva en de Kerstman dat er verder niemand achterop knalt als hij vol op de rem traptquote:Op zondag 17 september 2017 14:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Verlies van slechtere start dan Kimi accepteren, remmen, uitwijken en genieten hoe die Ferraris op elkaar knallen.
quote:
Ik vond dat duwen van Ocon tever gaan.quote:Op zondag 17 september 2017 14:47 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik vind het juist leuk dat ie eindelijk eens een paar mooie moves maakt, dat zie je bij zo'n backbencher maar 1 keer per seizoen.
"suck my balls, mate" actiesquote:Op zondag 17 september 2017 14:46 schreef CrashO het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
of die bump ervoor?
[ afbeelding ]
quote:
Rechterband lijkt al schuin te staanquote:
Zie je toch duidelijk dat Max in de buurt zit dus overduidelijk zijn schuld!! Aldus de droeftoeters van fok.quote:
Is inderdaad ook een risico maar ja degene die normaal achter hem zat, lag nu juist linksvoor op hemquote:Op zondag 17 september 2017 14:48 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En dan maar bidden tot God, Allah, Buddah, Shiva en de Kerstman dat er verder niemand achterop knalt als hij vol op de rem trapt?
Hij weet dat hij er niets aan kan doen en dat Ferrari alle hoon over zich heen krijgtquote:
Daar kan ie (of she) wel een tijdje op teren denk ik ja...quote:Op zondag 17 september 2017 14:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hier ben je als fotograaf wel blij mee denk ik
Lijkt me duidelijk toch?quote:
Massa was weer lekker bezig op die onderste.quote:Op zondag 17 september 2017 14:46 schreef CrashO het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
of die bump ervoor?
[ afbeelding ]
Hij reed eerst naast Vettel.quote:Op zondag 17 september 2017 14:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
reactie op je laatste post in vorig topic:
Dacht dat jij ook had gezien dat Max wel degelijk gas terugnam om Seb de ruimte te geven?
gaat mis waar hij geraakt wordt door Kimi in de bochtquote:
Volgens mij niet neequote:Op zondag 17 september 2017 14:50 schreef Gezicht het volgende:
Beide Mercs hebben nog niet gepit toch?
Dat is op een nat circuit (veel) minder relevant.quote:Op zondag 17 september 2017 14:50 schreef Abdus18 het volgende:
Het verbaast me wel dat Ric nu niet echt bij Ham kan blijven. Aangezien die RB zoveel downforce heeft.
dat hoofd van die Harry Potter bus erin hangenquote:Op zondag 17 september 2017 14:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
heeft Red Bull geen magische, maak auto smaller knop
als een boer met kiespijn jaquote:
Daar zie je in mijn ogen toch wel het verschil in kwaliteit. Jammer dat Max en de Ferrari's eruit liggen, dan had je dat beter kunnen vergelijken.quote:Op zondag 17 september 2017 14:50 schreef Abdus18 het volgende:
Het verbaast me wel dat Ric nu niet echt bij Ham kan blijven. Aangezien die RB zoveel downforce heeft.
Dat hoort.quote:Op zondag 17 september 2017 14:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Rechterband lijkt al schuin te staan
Gewoon van die pneumatische jackstands die omlaag schieten als ereen crash dreigt te komenquote:Op zondag 17 september 2017 14:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Jep...quote:Op zondag 17 september 2017 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gaat mis waar hij geraakt wordt door Kimi in de bocht
Of dat je 3 seconden lang overal doorheen kan rijdenquote:Op zondag 17 september 2017 14:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 september 2017 14:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Kostte teveel geld.quote:Op zondag 17 september 2017 14:51 schreef raptorix het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom men geen reservewagens meer heeft.
Das inderdaad lang geleden. Eerste bocht crash?quote:Op zondag 17 september 2017 14:51 schreef raptorix het volgende:
Volgens mij omdat dat te duur was.quote:Op zondag 17 september 2017 14:51 schreef raptorix het volgende:
Ham is een echte regenrijder, RIC niet.quote:Op zondag 17 september 2017 14:50 schreef Abdus18 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |